Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:35:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789168 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2019.01.22 kedd, 21:03:02 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.22 kedd, 19:40:45
talán xsak pidje van,és érték sincs hozzá..
Hát végülis tényleg csak olaj hőfokot találtam. Van értéke is.
Találtam egy forscanes screenshootot abban voltak olyan értékek, ami pl. a regen óta megtett km-t mutatta, vagy hogy hány db volt. Csak már nem tudom hol, és persze könnyen lehet, hogy nem is Ford volt. Viszont valahol olvastam, hogy az olajcsere jelzéshez nézi a regent is. Ezért gondoltam ki lehet nyerni belőle, de sajnos nem.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2019.01.22 kedd, 21:29:04 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.01.22 kedd, 21:03:02
Hát végülis tényleg csak olaj hőfokot találtam. Van értéke is.
Találtam egy forscanes screenshootot abban voltak olyan értékek, ami pl. a regen óta megtett km-t mutatta, vagy hogy hány db volt. Csak már nem tudom hol, és persze könnyen lehet, hogy nem is Ford volt. Viszont valahol olvastam, hogy az olajcsere jelzéshez nézi a regent is. Ezért gondoltam ki lehet nyerni belőle, de sajnos nem.
2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2019.01.23 szerda, 13:02:43 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.01.22 kedd, 21:29:04
2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?
A windowsos verzóban lehet keresni az összes között, ott néztem oil-t, illetve reg-et. Mi a PID-ek neve nálad?
Szerk.: Közben rájöttem. Köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.23 szerda, 13:19:21 írta GKovacs
»
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2019.01.23 szerda, 14:04:38 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.01.22 kedd, 21:29:04
2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?
Na megtaláltam Forscan fórumon, hogy a 2.2-ben ilyen adat nincs.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2019.01.23 szerda, 14:09:08 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.01.23 szerda, 14:04:38
Na megtaláltam Forscan fórumon, hogy a 2.2-ben ilyen adat nincs.
nekem is ugyan az a 2,2tdci, és vannak értékek a regen számairól,sikeres,sikertelen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2019.01.23 szerda, 14:29:32 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.23 szerda, 14:09:08
nekem is ugyan az a 2,2tdci, és vannak értékek a regen számairól,sikeres,sikertelen.
Kérlek add meg a PID-ek pontos neveit, próbálkozom még!
Egyébként Torque-ban is néztem és ott se találtam.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2019.01.23 szerda, 15:41:23 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.01.23 szerda, 14:29:32
Kérlek add meg a PID-ek pontos neveit, próbálkozom még!
Egyébként Torque-ban is néztem és ott se találtam.
várom az akkut a laptophoz.Ha megérkezik, csak akkor tudok ránézni a PID-ekre.Remélem még ezene héten megérkezik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2019.01.23 szerda, 17:36:59 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.23 szerda, 15:41:23
várom az akkut a laptophoz.Ha megérkezik, csak akkor tudok ránézni a PID-ekre.Remélem még ezene héten megérkezik.
Köszi, nem sürgős, amikor ráérsz.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
szana8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2019.01.24 csütörtök, 14:20:41 »
Sziasztok,
Hétfőn lettem boldog tulaja egy 2014-es Ford Mondeo 2.0TDCI-nek. Szeretnék kiolvasni adatokat ODB2-n keresztül (leginkább a részecskerszűrő adatai érdekelnek). Tudna valaki linkelni egy olyan lehetőleg bluetooth-os kiolvasót (ebay, amazon, lehet hazai webshop link is) ami kompatibilis a kocsival és az androidos ForScan-el? Nem akarok programozni csak a kiolvasás érdekel és hogy tudjam mikor kezdte meg a regenerációt.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2019.01.30 szerda, 16:11:51 »
Idézetet írta: szana8 - 2019.01.24 csütörtök, 14:20:41
Sziasztok,
Hétfőn lettem boldog tulaja egy 2014-es Ford Mondeo 2.0TDCI-nek. Szeretnék kiolvasni adatokat ODB2-n keresztül (leginkább a részecskerszűrő adatai érdekelnek). Tudna valaki linkelni egy olyan lehetőleg bluetooth-os kiolvasót (ebay, amazon, lehet hazai webshop link is) ami kompatibilis a kocsival és az androidos ForScan-el? Nem akarok programozni csak a kiolvasás érdekel és hogy tudjam mikor kezdte meg a regenerációt.
Előre is köszönöm.
Szia,
Az aktív regen pillanatnyi figyeléséhez inkább javaslom a direkt visszajelzőt, mint hogy a telefonodat figyelgesd vezetés közben:
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0
Ezen felül nekem ez a BT -os OBD vált be:
https://www.ebay.com/itm/ELM327-WiFi-iPhone-iPad-Modifiziert-fur-Ford-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-Android/273201660726?hash=item3f9c168336:g:9RYAAOSwoT1a8hFe:rk:3:pf:0
Androiddal tökéletesen működik. (ez előtt úgy 6-7 db klónt sikerült rendelnem melyek olcsóbbak, de szinte semmire sem jók
)
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2019.01.30 szerda, 21:15:23 »
Ha már regeneráció én is had osztjam meg a talán tanulságos történetemet.
Előző MONDI Mk4 Titanium, gyönyörű állapotban, szinte karcmentesen választottam ki Németországban (125.000km). Járgány kifizetve, elindulunk hazafele, amikor néhány 100km után bevillan és tartósan világít a kis narancssárga motorblokk (v-mi probléma a kipufogórendszerben..). Még útközben hívtuk a német kereskedőt, aki jelezte, hogy otthon "szakszervizzel" kezdjünk (persze ő nem tudja, hogy a hazai szakszerviz nem egészen ugyanaz /tisztelet a kivételnek/, mint a dojcslandi). Annak függvényében, hogy milyen költségei lesznek a hibaelhárításnak egészben, vagy részben téríti. Vele tehát nem volt baj.
Megérkezünk, másnap Ford szakszerviz, ahol először jönnek a klasszikus fékbetét csere (szerintem messze nem kellet volna) és egy szerviz (olajcsere, stb..). Oszt a sztori itt kezdődik igazán. Jön a szerelő: a probléma a részecskeszűrő, mondom: akkor cseréljék, mondja: úgy kb. 400eFt
(csak az anyag...), mondom: HOZZÁ NE NYÚLJANAK!!!!
Pár telefon, egyik partner szerelőt ajánl (akinél a mai napig kitartok és bátran ajánlom) akihez a következő nap elvittem a kocsit. Megnézi, majd mutatja, hogy a részecskeszűrő hátsó részéről a nyomáskülönbség érzékelőbe vezető cső (valami spéci műanyag, vagy gumi) van átlyukadva. Mondja biztos, ami biztos mindkét cső + a nyomáskülönbség érzékelő csere, amiért fizettem kb. 18.000,- kemény forintot. A szűrőben a nyomás 0,00000 - 0,00001 ....
Az autóban most 320.000km van a DPF-hez azóta sem nyúltam, sem az izzítókhoz és a szűrő mindig O.K. Valószínűleg a kocsinak megfelelnek azok a használati körülmények, amit én nyújtani tudok neki...
A hazai szakszervizt nem akarom bántani, náluk ez a problémamegoldás....
Bízom benne, hogy a jelenlegi Mk5-ösöm is 300 ezer fölöttig fogja bírni.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2019.01.30 szerda, 21:48:51 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2019.01.30 szerda, 21:15:23
Ha már regeneráció én is had osztjam meg a talán tanulságos történetemet.
Előző MONDI Mk4 Titanium, gyönyörű állapotban, szinte karcmentesen választottam ki Németországban (125.000km). Járgány kifizetve, elindulunk hazafele, amikor néhány 100km után bevillan és tartósan világít a kis narancssárga motorblokk (v-mi probléma a kipufogórendszerben..). Még útközben hívtuk a német kereskedőt, aki jelezte, hogy otthon "szakszervizzel" kezdjünk (persze ő nem tudja, hogy a hazai szakszerviz nem egészen ugyanaz /tisztelet a kivételnek/, mint a dojcslandi). Annak függvényében, hogy milyen költségei lesznek a hibaelhárításnak egészben, vagy részben téríti. Vele tehát nem volt baj.
Megérkezünk, másnap Ford szakszerviz, ahol először jönnek a klasszikus fékbetét csere (szerintem messze nem kellet volna) és egy szerviz (olajcsere, stb..). Oszt a sztori itt kezdődik igazán. Jön a szerelő: a probléma a részecskeszűrő, mondom: akkor cseréljék, mondja: úgy kb. 400eFt
(csak az anyag...), mondom: HOZZÁ NE NYÚLJANAK!!!!
Pár telefon, egyik partner szerelőt ajánl (akinél a mai napig kitartok és bátran ajánlom) akihez a következő nap elvittem a kocsit. Megnézi, majd mutatja, hogy a részecskeszűrő hátsó részéről a nyomáskülönbség érzékelőbe vezető cső (valami spéci műanyag, vagy gumi) van átlyukadva. Mondja biztos, ami biztos mindkét cső + a nyomáskülönbség érzékelő csere, amiért fizettem kb. 18.000,- kemény forintot. A szűrőben a nyomás 0,00000 - 0,00001 ....
Az autóban most 320.000km van a DPF-hez azóta sem nyúltam, sem az izzítókhoz és a szűrő mindig O.K. Valószínűleg a kocsinak megfelelnek azok a használati körülmények, amit én nyújtani tudok neki...
A hazai szakszervizt nem akarom bántani, náluk ez a problémamegoldás....
Bízom benne, hogy a jelenlegi Mk5-ösöm is 300 ezer fölöttig fogja bírni.
Nem védeni akarom őket, de időnként van, hogy nem is járhatnak el másként. Ez a gyári előírás, ezt kell csinálják.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 07:18:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.01.30 szerda, 21:48:51
Nem védeni akarom őket, de időnként van, hogy nem is járhatnak el másként. Ez a gyári előírás, ezt kell csinálják.
Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 07:34:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.31 csütörtök, 07:18:34
Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...
AndyA
Nem erre a konkrét esetre értettem, amit írtam.
Tény és való, hogy sokszor esnek abba a csapdába (márkaszervizben és azon kívül egyaránt), hogy kiolvasnak egy hibakódot és az alapján már cserélik is, amit dobott a gép. Nincs gondolkodás, hogy vajon az a hibakód az ok vagy már csak okozat.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.31 csütörtök, 07:36:31 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 07:45:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.31 csütörtök, 07:18:34
Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...
AndyA
Nem egészen ez a valóság. Van olyan eset, amikor hiába tudja, hogy a filléres alkatrész a xar, de a komplett egységet tudja csak cserélni.
Én is jártam így az escortommal. Tönkrement az adagolón a helyzetérzékelő potmeter. Azt mondta a szervíz,ők csak komplett adagolót tudnak cserélni 600e ft-ért. Az alkatrészt fehérváron megkaptam 30ért, majd visszavittem a fordhoz, hogy én ki is cseréltem, de kalibrálni kell a rendszerbe.
Érdekes módon arra volt nekik szervíz bulletin...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 08:10:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.31 csütörtök, 07:18:34
Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...
AndyA
de megoldja, mert a szűrőt csövekkel együtt kell cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2019.01.31 csütörtök, 16:35:18 »
Jaja, írtam én is, hogy nem akarom őket bántani, mert lehet, hogy nem a legügyesebb szerelőt fogtam ki, ez az előírásuk, stb. (életemben először jártam ott).
Azért az a kb. fél milla, amit nekem magamnak kell kitermelnem úgy hogy nem politika, stb. közeli haverokon át folyatom a zsebembe - mert ahhoz gyomor és olyan beállítottság kell, én meg szeretek nyugodtan aludni és az igaz barát az bizony nem érdekbarát,... no azért az úgy hirtelen sok lett volna (főleg közvetlenül egy hónapok óta tervezett, jól átgondolt, válogatásokkal teli kocsivásárlás után).
De mint azt mondani szokás: minden rosszban van valami jó. Ez után a történet után hozott össze a sors egy igazi szakival, akinél már sok évi kitartok.
A jövő héten ismét látogatom, járok feléjük, mert az Mk5-ösöm a mai napon egy tankolás után meglepett egy szép üzenettel, ami igaz csak kétszer villant be, de cselekvésre késztetett. Aszongya nekem a gép (angolul): "Kevés a motorolaj, kérem töltse fel.." HUH. Motortér felnyitás (2 hónap kocsihasználat után talán harmadszor), nívópálca kihúz-letöröl-visszadug-kihúz-jól megnéz: olajszint rendben, valamennyivel a fele fölött, a max. alatt (persze többször is megnéztem). Fizikailag tehát a szint ok. Lehet, hogy csak valami jeladó pillanatnyi hiba?
Valakinek volt már hasonló Mk5-ös Mondival?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.31 csütörtök, 16:43:06 írta Radvany_18
»
Naplózva
szana8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2019.02.01 péntek, 18:29:06 »
Valaki tudna segíteni hogy mi a különbség a DPF_LOAD és a DPF_SOOT_LOAD között?
Naplózva
Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2019.02.01 péntek, 18:49:11 »
Idézetet írta: szana8 - 2019.02.01 péntek, 18:29:06
Valaki tudna segíteni hogy mi a különbség a DPF_LOAD és a DPF_SOOT_LOAD között?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4964.msg1110668#msg1110668
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2019.02.06 szerda, 12:56:02 »
Hello.
ELM-327 firmware-je frissíthető? És hogyan?
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2019.02.06 szerda, 12:57:49 »
Idézetet írta: beikes - 2019.02.06 szerda, 12:56:02
Hello.
ELM-327 firmware-je frissíthető? És hogyan?
Válaszokat előre is köszönöm.
Kicseréled a chipet egy olyanra, amin újabb.
Amúgy fölösleges ezzel foglalkozni. Az 1.4 és az 1.5 ugyanaz, mert 1.5-ös csak a kínai utángyártók képzeletében létezik. A 2.0 és a 2.1 is ilyen. Az magasabb számú FW-vel jobban el lehet adni, ennyi. De az eredeti chip és az abból lopott FW akkor is 1.4 vagy 2.0 marad, ha akármit is írnak rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 20:16:41 »
Sziasztok!
Csináltam ma egy statikus regent a forscannal, mert 300km-enként regenerált az autó. 97%-nál leállt a regen, mert "túllépte a megengedett időtartamot" (35percig ment) Azt írta, hogy "Végezzen el egy önellenőrzést, hogy a DTC P2463-as hiba még mindig fennáll-e. Ha a P2463-as DTC hibakód törölhető, a regeneráció sikeres volt."
Ezek után a DTC-ben nem találtam ezt a hibakódot.
Találkozott már vki ezzel, Mi ez a P2463 hibakód ? Ötlet, javaslat? ( a stat regen után a DPF Load 31%, a DPF SOOT LD 9%)
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 20:33:33 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.21 csütörtök, 20:16:41
Sziasztok!
Csináltam ma egy statikus regent a forscannal, mert 300km-enként regenerált az autó. 97%-nál leállt a regen, mert "túllépte a megengedett időtartamot" (35percig ment) Azt írta, hogy "Végezzen el egy önellenőrzést, hogy a DTC P2463-as hiba még mindig fennáll-e. Ha a P2463-as DTC hibakód törölhető, a regeneráció sikeres volt."
Ezek után a DTC-ben nem találtam ezt a hibakódot.
Találkozott már vki ezzel, Mi ez a P2463 hibakód ? Ötlet, javaslat? ( a stat regen után a DPF Load 31%, a DPF SOOT LD 9%)
köszi
Isu
rendszerint az izzítógyertya megy tönkre vagy a vaporizer dugul el a dpf-ben.
https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/hu/documents_2011/Cruze/SM-T/92505066.hu.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 22:05:25 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.21 csütörtök, 20:33:33
rendszerint az izzítógyertya megy tönkre vagy a vaporizer dugul el a dpf-ben.
https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/hu/documents_2011/Cruze/SM-T/92505066.hu.html
ok, köszi. A gyertya és a porlasztó egy csomagban lehet kapni vagy, egybe van építve vagy külön külön kell venni?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2019.03.22 péntek, 07:06:57 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.21 csütörtök, 22:05:25
ok, köszi. A gyertya és a porlasztó egy csomagban lehet kapni vagy, egybe van építve vagy külön külön kell venni?
A ford csak egyben adja, de az izzítót meglehet venni külön cikkszám alapján.Valahol fenn van a fórumon.
De ne vegyél semmit, hanem lekell szedni és ellenőrizni, mert lehet, hogy csak kikell tisztítani, és nem kell hozzá semmit venni vagy cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2019.03.22 péntek, 08:34:53 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.22 péntek, 07:06:57
A ford csak egyben adja, de az izzítót meglehet venni külön cikkszám alapján.Valahol fenn van a fórumon.
De ne vegyél semmit, hanem lekell szedni és ellenőrizni, mert lehet, hogy csak kikell tisztítani, és nem kell hozzá semmit venni vagy cserélni.
Rendben, köszi.
Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2019.03.22 péntek, 09:08:50 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.22 péntek, 08:34:53
Rendben, köszi.
Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?
Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2019.03.22 péntek, 09:49:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.03.22 péntek, 09:08:50
Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?
AndyA
szerintem nem....nem ez nem biztos már.
Ha van, akkor a PCM élő adataiban keresd a pidjeit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2019.03.22 péntek, 11:57:22 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.22 péntek, 09:49:48
szerintem nem....nem ez nem biztos már.
Ha van, akkor a PCM élő adataiban keresd a pidjeit.
Azokat is meg tudod mondani?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2019.03.22 péntek, 12:05:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.03.22 péntek, 11:57:22
Azokat is meg tudod mondani?
AndyA
nem. de a pidek rövidítéseiben a DPF kifejezést keresd. Ha találsz örülsz, ha nem, í.j.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2019.03.22 péntek, 20:48:27 »
Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2019.05.28 kedd, 09:45:53 »
Üdv Mindenki!
Érdeklődnék hibakóddal kapcsolatban.
p0203 és p0204 hibakód az a hengerek számát, vat az injektotork számát jelöli?
Tehát, azt jelenti, hogy rossz a 3-as és 4-es henger befecskendezője, vagy azt, hogy hogy rossz a 3-as és 4-es számú befecskendező?
(csak mert mindkét verziót sikerült megtalálnom magyarul is, meg angolul is...)
THX előre is!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 09:47:27 írta Saphran3k
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:01:02 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 09:45:53
Üdv Mindenki!
Érdeklődnék hibakóddal kapcsolatban.
p0203 és p0204 hibakód az a hengerek számát, vat az injektotork számát jelöli?
Tehát, azt jelenti, hogy rossz a 3-as és 4-es henger befecskendezője, vagy azt, hogy hogy rossz a 3-as és 4-es számú befecskendező?
(csak mert mindkét verziót sikerült megtalálnom magyarul is, meg angolul is...)
THX előre is!
Uhh....
Hengerek vagy az injektorok számozása?
Szerintem elég egyértelmű.
1. henger - 1. inkektor
2. henger - 2. injektor
3. henger - 3. inkektor
4. henger - 4. injektor
A hibakód NEM feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:12:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 10:01:02
Uhh....
Hengerek vagy az injektorok számozása?
Szerintem elég egyértelmű.
1. henger - 1. inkektor
2. henger - 2. injektor
3. henger - 3. inkektor
4. henger - 4. injektor
A hibakód NEM feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli.
Uhh...
Sajnos nem egyértelmű.
1. henger - 1. injektor
2. henger - 4. injektor
3. henger - 2. injektor
4. henger - 3. injektor
Ez miatt a kérdés. És tudom, hogy a hibakód nem konkrétan a porlasztóra utal.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:39:04 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 10:12:49
Uhh...
Sajnos nem egyértelmű.
1. henger - 1. injektor
2. henger - 4. injektor
3. henger - 2. injektor
4. henger - 3. injektor
Ez miatt a kérdés. És tudom, hogy a hibakód nem konkrétan a porlasztóra utal.
De, egyértelmű.
A henger és az injektor számozás mindig azonos.
Te a gyújtási sorrendel kevered....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:49:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 10:39:04
De, egyértelmű.
A henger és az injektor számozás mindig azonos.
Te a gyújtási sorrendel kevered....
Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:55:38 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 10:49:32
Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.
[img]https://forscan.org/forum/download/file.php?id=231
De.
1-2-3-4 = 1-3-4-2
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:10:59 írta AndyA
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2019.05.28 kedd, 10:58:18 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 10:49:32
Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.
[img]https://forscan.org/forum/download/file.php?id=231
A gyújtássorrend ugye az lenne, hogy 1-3-4-2 de a felsorolásomban az van, hogy 1-4-2-3.
Az injektorok számozása abban a sorrendben van, amilyen sorrendben kell befecskendezzenek a megfelelő hengerbe. Tehát, 1 injektor fecskendez 1 hengerbe, 2. inj a 3. hengerbe, 3. inj a 4. hengerbe, 4. injektor a 2. hengerbe. Így jön ki a gyújtási sorrend.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:11:10 írta AndyA
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:00:01 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 10:58:18
A gyújtássorrend ugye az lenne, hogy 1-3-4-2 de a felsorolásomban az van, hogy 1-4-2-3.
Az injektorok számozása abban a sorrendben van, amilyen sorrendben kell befecskendezzenek a megfelelő hengerbe. Tehát, 1 injektor fecskendez 1 hengerbe, 2. inj a 3. hengerbe, 3. inj a 4. hengerbe, 4. injektor a 2. hengerbe. Így jön ki a gyújtási sorrend.
Figyu, ha nem érted....lehet nem kellene foglalkoznod vele.
Ez a móriczka rajz is egyértelmű. Pedig nem gyári...
Attól, hogy a gyújtási sorrend szerint másodjára fecskendező injektor a 3. hengerben van, attól az nem lesz 2. injektor!
Nem először írom, hogy a henger számozás és az injektor számozás megegyezik.
Továbbra sem érted, bízd olyanra, aki tudja!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:06:24 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:03:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 10:55:38
De.
1-2-3-4 = 1-3-4-2
Értem én, hogy mit akarsz mondani, de te nem érted amit én akarok mondani
A képen, amit beraktam, alul a hengerek száma van, felül pedig az injektoroké.
Az 1000 %, hogy az 1 hengeren kívűl a többinél nem azonos a hengernek és az injektornak a számozása.
Ez alapján vannak kódolva az injektorok is.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:08:47 »
Olvassatok
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?t=2
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:11:46 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 11:03:13
Értem én, hogy mit akarsz mondani, de te nem érted amit én akarok mondani
A képen, amit beraktam, alul a hengerek száma van, felül pedig az injektoroké.
Az 1000 %, hogy az 1 hengeren kívűl a többinél nem azonos a hengernek és az injektornak a számozása.
Ez alapján vannak kódolva az injektorok is.
Dehogy érted amit írok....
Én viszont értem azt a téves dolgot, amit erőltetsz.
Többször jeleztem, engedd el azt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:13:50 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 11:08:47
Olvassatok
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?t=2
Ez a tuti mindent vívő szentírás?.Most azt hitted feltaláltad a langyos vizet?
Hagyjuk.....
Eleve kevered a dolgokat.
Ha nem fogadod el/meg a jótanácsot és segítséget, mész a saját igazad szerint.....akkor kár volt kérdezni.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.30 csütörtök, 08:54:22 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:20:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 11:13:50
Ez a tuti mindent vívő szentírás?
Hagyjuk....
Ha nem fogadod el/meg a jótanácsot és segítséget, mész a saját igazad szerint.....akkor már volt kérdezni.
A forscan-es mórickarajz után akkor egy kép az ETIS-ből:
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=233
A felírat úgy szól, hogy:
A befecskendezők számozása gyújtási sorrendben van, nem a hengerszám szerint.
De nem kell meggyőzzél, én sem kell téged meggyőzzelek. A feltett kérdésemre nem kaptam választ.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2019.05.28 kedd, 11:24:18 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 11:20:25
A forscan-es mórickarajz után akkor egy kép az ETIS-ből:
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=233
A felírat úgy szól, hogy:
A befecskendezők számozása gyújtási sorrendben van, nem a hengerszám szerint.
De nem kell meggyőzzél, én sem kell téged meggyőzzelek. A feltett kérdésemre nem kaptam választ.
"Befecskendezők számozása"..... Értsd, amilyen sorrendben a kódokat kell megadni.
Vagyis továbbra sem....
Azért nem kaptál választ a feltett kérdesre, mert eleve rossz a kérdés.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:51:19 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2019.05.28 kedd, 12:19:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 11:24:18
"Befecskendezők számozása"..... Értsd, amilyen sorrendben a kódokat kell megadni.
Vagyis továbbra sem....
Azért nem kaptál választ a feltett kérdesre, mert eleve rossz a kérdés.
Szerintem hagyjuk vedd úgy, hogy meggyőztél.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2019.05.28 kedd, 12:45:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.03.22 péntek, 09:08:50
Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?
AndyA
Korábban nem hitted el?
Már beszéltünk erről, hogy sehogy. Még IDS-el sem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2019.05.28 kedd, 12:49:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.28 kedd, 12:45:03
Korábban nem hitted el?
Már beszéltünk erről, hogy sehogy. Még IDS-el sem.
Látod, hogy mikori írásra válaszoltál...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2019.05.28 kedd, 12:51:36 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.28 kedd, 12:19:18
Szerintem hagyjuk vedd úgy, hogy meggyőztél.
Szóval elhiszed végre, hogy hibakód a hengerre és az abban lévő injektorral kapcsolatos?
A hibatároló kiolvasáskor ne keverd bele a programozást!
A PCM hibakód generáló algoritmusa nem lát semmilyen rajzot.
Ha pedig nem hiszed a valóságot, akkor sok erőt és kitartást kívánok a téves diagnózis miatti hibakeresés kálváriájához.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 13:01:49 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2019.05.28 kedd, 13:04:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.05.28 kedd, 12:49:54
Látod, hogy mikori írásra válaszoltál...?
AndyA
Persze, még jóval azelőtt is téma volt már.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ