Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:05:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1790023 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:58:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.02.01 vasárnap, 12:47:22
Szerintem cserélje el egy mondeora. tudok egyet
MUHAHAHA! Van neki elég baja nem akar a nyakába venni még egyet:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 13:30:46 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 13:20:48
Fizikailag az AE szerintem tudja de nekem csak ford GM Crysler enhanced SW license van (ezek vannak együtt a fordal) Feltételezem hogy a generic dolgokat esetleg tudja pl hibakód olvasás, de szenzor szintre már nem tudok lemenni mint a fordoknál
Aham.
Akkor elvileg a hibatárolót ki tudod olvasni?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 13:52:02 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 13:45:26
Elvileg egy próbát megér
Pénteken jössz a mini talira?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 13:57:47 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 13:53:25
Erre most nincs esély. De hétközben megpróbálok beugrani pestre valamelyik este.
okés
szolsz elötte mikor jössz és akkor leszervezhetjük. elöre is köszi
Naplózva
Bazsa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:05:42 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 13:53:25
Erre most nincs esély. De hétközben megpróbálok beugrani pestre valamelyik este.
PÜ-ben folytassuk
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:25:15 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 12:36:16
az aksi 12V-os, de mi 14,4-gyel töltjük.
A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:33:53 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 14:25:15
A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.
Hát a feszültsége állandó nagyjából, akkor elvileg az áramerősség attól függ, mennyire van terhelés alatt a rendszer
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:35:36 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 14:25:15
A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.
Nyilván a fogyasztás tükrében. A generátor kb 70-200A-ert tud.
Álló motornál 10-15 amper megy, de ez nem a töltés, hanem az elektronika fogyasztása.
Az aksit néhány amperrel kellene tölteni, esetleg nagyon lemerült állapotban húz rövid ideig 10-20 ampert.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:41:38 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 14:35:36
Nyilván a fogyasztás tükrében. A generátor kb 70-200A-ert tud.
Álló motornál 10-15 amper megy, de ez nem a töltés, hanem az elektronika fogyasztása.
Az aksit néhány amperrel kellene tölteni, esetleg nagyon lemerült állapotban húz rövid ideig 10-20 ampert.
az kizárt, mert nem tudom
mi mértünk már 40A-t is teljesen lemerült akksinál, alapjáraton, frissen felújított generátorral
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 14:47:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.02.01 vasárnap, 14:41:38
az kizárt, mert nem tudom
mi mértünk már 40A-t is teljesen lemerült akksinál, alapjáraton, frissen felújított generátorral
Mi meg 70-et. De az nem a hétköznapi üzemmód.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 15:28:20 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 14:47:52
Mi meg 70-et. De az nem a hétköznapi üzemmód.
Mert pl akkutöltővel maximum az akku kapacitásának 10%-val szabad tölteni, ami egy 55Ah-s akkunál maximum 5,5Ampert jelent. Nem teszi tönkre generátor az akkut ezzel a nagy áramerősséggel?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 16:16:38 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 15:28:20
Mert pl akkutöltővel maximum az akku kapacitásának 10%-val szabad tölteni, ami egy 55Ah-s akkunál maximum 5,5Ampert jelent. Nem teszi tönkre generátor az akkut ezzel a nagy áramerősséggel?
Nem az akkut tölti ezzel az árammal,hanem a fogyasztókat szolgálja ki.Zaccién pl mértünk 75 A-t amikor bekapcsozta az első szélvédőfűtést!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 16:23:14 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.01 vasárnap, 16:16:38
Nem az akkut tölti ezzel az árammal,hanem a fogyasztókat szolgálja ki.Zaccién pl mértünk 75 A-t amikor bekapcsozta az első szélvédőfűtést!
Akkor ezek szerint ha nincs semmifogyasztó bekapcsolva, csak akkora Amperrel tölt, amennyit az akku kér.
Feltéve, ha tud kérni.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 16:57:57 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 16:23:14
Akkor ezek szerint ha nincs semmifogyasztó bekapcsolva, csak akkora Amperrel tölt, amennyit az akku kér.
Feltéve, ha tud kérni.
Így van! +ami a gyújtáshoz és az ecu nak kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 17:27:09 »
Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 17:30:18 írta Csimbió
»
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 17:46:26 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 17:27:09
Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.
Ott valami gond lesz a töltéssel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 17:55:23 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 17:27:09
Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.
Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:07:24 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 12:37:34
Az aksi pólusain mértétek?
Szerintem ez nem jó. Elképzelhető, hogy szénkefe problémád lesz. Vagy inkább, van. Nem villódznak a fények alapjáraton?
Szia!
Talán ez az egy a megnyugtató az egészben, hogy feszkó nagyon stabil, és villódzás sincs.
Akkor is ha rátolódik minden, de minden egyszerre, mindössze 0,2 Volt-ot esik, de szinte abban a pillanatban visszatérünk a kiindulási állapothoz. Motor-indításnál is rendszeresen figyelem a műszereket, nem esik le a fényerejük a piktogramoknak.
Azóta árgus szemekkel sasolom a műszer/utastér/egyéb világításokat, de eddig minden okés. Azon túl, hogy mennyi volt a mért érték.
Üdv:
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:24:28 »
Idézetet írta: MondESU - 2009.02.01 vasárnap, 12:28:31
Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)
A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:29:43 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 18:24:28
A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Úgy tudom a diagcuccal mérte Stealt!Az akkun mérve valszeg 13,8-13.9 lehet.Pont mint Zaccinak!
Azt írta, fogyasztókkal 0,2voltot esett neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
MondESU
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:41:54 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 18:24:28
A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Mindkét esetben. Ezért nem aggódom Angel felvetése miatt. De beletette a "bogarat" a fülembe, úgyhogy nézem a jövőben a fejleményeket.
Bár én kezdetektől fogva úgy kezeltem a villamos rendszert - főleg a xenont - hogy fokozatosan "építem" fel a szükségesnek ítélt fogyasztókat. És nem egyszerre. Egyszer fulladtam le az autóval, de volt rá figyelmem, hogy mielőtt önindítózom, a fogyasztókat lekapcsoljam, és szintenként újra fel.
Üdv:)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 18:43:36 írta MondESU
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:44:39 »
Idézetet írta: MondESU - 2009.02.01 vasárnap, 18:07:24
Szia!
Talán ez az egy a megnyugtató az egészben, hogy feszkó nagyon stabil, és villódzás sincs.
Akkor is ha rátolódik minden, de minden egyszerre, mindössze 0,2 Volt-ot esik, de szinte abban a pillanatban visszatérünk a kiindulási állapothoz. Motor-indításnál is rendszeresen figyelem a műszereket, nem esik le a fényerejük a piktogramoknak.
Azóta árgus szemekkel sasolom a műszer/utastér/egyéb világításokat, de eddig minden okés. Azon túl, hogy mennyi volt a mért érték.
Üdv:
Az Alf írta, hogy a diaggal mérve ennyi, akkor valszeg a sarukon több.
Érdekes, nekem 14,3-14,4 között van. A diag szerint.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:46:11 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 18:44:39
Az Alf írta, hogy a diaggal mérve ennyi, akkor valszeg a sarukon több.
Érdekes, nekem 14,3-14,4 között van. A diag szerint.
Így van.Úgy tűnik,hogy a benyásokon alacsonyabb picit a töltőfesz.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:47:22 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 18:45:37
Mindig a rendszer sajátfeszültségét nézem
De az akkun mérve néhány tizeddel több,legalább is Zacci gépén igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:47:38 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.01 vasárnap, 18:45:37
Mindig a rendszer sajátfeszültségét nézem
Pedig nem ez a mérvadó, hanem az aku saruján.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:48:55 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 18:47:38
Pedig nem ez a mérvadó, hanem az aku saruján.
Na jó!De ha már lapitopival mér,már csak nem koszolja össze a kezét.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:49:49 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.01 vasárnap, 18:29:43
Úgy tudom a diagcuccal mérte Stealt!Az akkun mérve valszeg 13,8-13.9 lehet.Pont mint Zaccinak!
Azt írta, fogyasztókkal 0,2voltot esett neki!
Ennél még mindig magasabb az enyém, viszont nálam nagy a feszültség esés.
Benyás autó ez is.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 18:52:27 írta Csimbió
»
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 18:54:43 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 18:49:49
Ennél még mindig magasabb az enyém, viszont nálam nagy a feszültség esés.
Benyás autó ez is.
Igen! a 11.6v az már kevés.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 19:01:00 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 17:55:23
Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.
Megpróbálom még egy másik akkuval elvégezni ugyanezt a mérést, hátha okosabb leszek.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 19:06:00 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 19:01:00
Megpróbálom még egy másik akkuval elvégezni ugyanezt a mérést, hátha okosabb leszek.
Nem az akuddal van baj, hanem a generátorral (testkábellel).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 19:55:10 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 19:06:00
Nem az akuddal van baj, hanem a generátorral (testkábellel).
Tudom, csak megerősítés végett.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2009.02.02 hétfő, 10:32:08 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 17:55:23
Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.
Még azt nem értem, ha nem jó a töltés, a töltésvisszajelző lámpa miért nem világít a műszerfalon?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2009.02.02 hétfő, 10:37:17 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.02 hétfő, 10:32:08
Még azt nem értem, ha nem jó a töltés, a töltésvisszajelző lámpa miért nem világít a műszerfalon?
Van töltésed, csak nem elég.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2009.02.03 kedd, 10:37:48 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 11:00:35
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Amíg nem tudom megnézetni a töltést, méregetek ezt azt.
Legutóbb bekötött akkuval esett le az akku feszültsége reggelre 12,74V-ról 12,35V-ra.
Most ugyanezt megmértem úgy, hogy éjszakára levettem az akkuról a sarukat. Így reggelre 12,74V-ról csak 12,52V-ra esett le az akku feszültsége.
Minden mérés álló motornál.
Nem tudom, hogy ez a különbség kb megfelel-e a riasztó fogyasztásának, vagy annál több. Illetve soknak számít-e a különbség, vagy teljesen jelentéktelen.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2009.02.03 kedd, 10:44:09 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.03 kedd, 10:37:48
Amíg nem tudom megnézetni a töltést, méregetek ezt azt.
Legutóbb bekötött akkuval esett le az akku feszültsége reggelre 12,74V-ról 12,35V-ra.
Most ugyanezt megmértem úgy, hogy éjszakára levettem az akkuról a sarukat. Így reggelre 12,74V-ról csak 12,52V-ra esett le az akku feszültsége.
Minden mérés álló motornál.
Nem tudom, hogy ez a különbség kb megfelel-e a riasztó fogyasztásának, vagy annál több. Illetve soknak számít-e a különbség, vagy teljesen jelentéktelen.
Ez jelentéktelen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2009.02.03 kedd, 19:19:27 »
Most megmértem a dízel mondeon is az akkusaruk közti feszültséget, alapjáraton, semmi fogyasztó: 14,9V
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2009.02.07 szombat, 20:57:31 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.03 kedd, 19:19:27
Most megmértem a dízel mondeon is az akkusaruk közti feszültséget, alapjáraton, semmi fogyasztó: 14,9V
Ma tudtam többet mérni, de ahányat mérek, annyi eredmény. Akkusaruk közt a feszültség alapjáraton, hideg motornál 14,9V. Később meleg motornál 14,8V. Még később meleg motornál 14,6V. Ha minden fogyasztót bekapcsolok, akkor is marad 14,6V-on. Sőt, ha csak a tompított fény világít, 0,2V-ot emel rajta. A tompított és a reflektor együtt 0,4V-ot emel rajta. A fűtőventilátor aztán visszanyomja 14,6V-ra, de lejjebb nem megy sehogy.
Látott már valaki iLYet? Vagy ilyen nem is létezik?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2009.02.08 vasárnap, 09:30:48 »
Idézetet írta: stealt - 2009.02.07 szombat, 21:55:42
Működik a feszültség szabályozó. De szerintem helyesebb ha a megfelelő topicba helyezd át mert ez finoman szólva nem diagnosztika és hamarabb is kapsz a kérdésedre választ ha TD vagy MKII topicban ugyanis kicsit azért más mindeggyiknél.
Köszi. Töröljem a hsz-eim-?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.08 vasárnap, 18:06:39 írta Csimbió
»
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Laszlo82
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2009.02.08 vasárnap, 18:24:07 »
Jó estét mindenkinek.
.Vettem egy ELM 327-es interfészt.Szeretném megkérdezni,hogy tudna -e nekem valaki küldeni rá szoftvare-ket.Demóim vannak de azokkal nem jutok egyröl a kettöre.Vagy esetleg honnan tudnák letölteni.Köszönöm
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2009.02.18 szerda, 13:39:17 »
Üdv mindenki!
Mk3-as mondeomban, kiprószáltam a teszt menüt (napi számláló nullázó + beindít a moci) a km-órában. Azt tudja valaki, hogy mi mit jelent amit kiíír? Mert hát elég sok mindent kiír, de csak néhány adatot ismertem fel. pl.: az aksi feszültséget.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2009.02.18 szerda, 14:23:04 »
Idézetet írta: paky - 2009.02.18 szerda, 13:39:17
Üdv mindenki!
Mk3-as mondeomban, kiprószáltam a teszt menüt (napi számláló nullázó + beindít a moci) a km-órában. Azt tudja valaki, hogy mi mit jelent amit kiíír? Mert hát elég sok mindent kiír, de csak néhány adatot ismertem fel. pl.: az aksi feszültséget.
Hát nagyjából ez:
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.18 szerda, 14:25:10 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2009.02.18 szerda, 15:31:40 »
Idézetet írta: TZS - 2009.02.18 szerda, 14:23:04
Hát nagyjából ez:
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
Az eeprom módosítás valószínüleg km visszaállítás lehet?
Ezekről nincs elérhető jegyzet?
Hát a scorpiómban egyszerűbb a kódolvasás
Ilyent használt már valaki?
http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?page=shop.product_details&category_id=13&flypage=shop.flypage&product_id=146&option=com_virtuemart&Itemid=26
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2009.02.19 csütörtök, 08:44:48 »
Idézetet írta: paky - 2009.02.18 szerda, 15:31:40
...Ilyent használt már valaki?
http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?page=shop.product_details&category_id=13&flypage=shop.flypage&product_id=146&option=com_virtuemart&Itemid=26
Igen többen használunk ELM327-es kábelt. Kell hozzá egy notebook, egy kódolvasó/értelmező szoftver, és azt is jó tudni, hogy mikori évjáratú a mondeo, mert kb 2002 előttiekkel nem tud kommunikálni. De ezt majd a tapasztaltabb diagnoszta fórumtársak pontosítják.
**Helyesbítek:
http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II#EOBD
- Dízel gépek 2003-as benzinesek 2001-es modellévtől kell, hogy EOBD kompatibilisek legyenek.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.02.19 csütörtök, 08:59:36 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2009.02.19 csütörtök, 09:04:24 »
Idézetet írta: Laszlo82 - 2009.02.08 vasárnap, 18:24:07
Jó estét mindenkinek.
.Vettem egy ELM 327-es interfészt.Szeretném megkérdezni,hogy tudna -e nekem valaki küldeni rá szoftvare-ket.Demóim vannak de azokkal nem jutok egyröl a kettöre.Vagy esetleg honnan tudnák letölteni.Köszönöm
Ha komolyan foglalkozol vele, érdemes venni egyet. vagy megelégszel az ingyenes/demo funkcionalitással.
A legjobban használható demója az OBD2007-nek van, teljes értékűen megy 7 napig. Kódolvasáshoz, real-time OBDII paraméter nézegetéshez jó a scantool.net is.
Normál elm327-hez szvsz az egyik legjobb a ScanXL + ford enhanced diagnostic csomag, de ez kb, 200USD és egyelőre csak az USA fordok támogatása teljes benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2009.02.25 szerda, 09:15:16 »
Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2009.02.25 szerda, 17:30:12 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.25 szerda, 09:15:16
Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS
Az Astra g nem hiszem hogy megy az XL-el.Ehhez az autóhoz más progi kell.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2009.02.25 szerda, 18:48:17 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.25 szerda, 09:15:16
Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS
Amit adtam neked progit a WV azon van egy uni OBDII rész. Én azzal néztem egy Antarát és látott és írt mindent. Mondjuk az interfészem nem tom milyen.
Ha gondolod ránézhetünk az enyémmel
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2009.02.25 szerda, 18:55:12 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.02.25 szerda, 18:48:17
Amit adtam neked progit a WV azon van egy uni OBDII rész. Én azzal néztem egy Antarát és látott és írt mindent. Mondjuk az interfészem nem tom milyen.
Ha gondolod ránézhetünk az enyémmel
De a légzsákhoz nem elég egy obd teszter,az csak a motor egy részét látja.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2009.02.25 szerda, 18:59:51 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.02.25 szerda, 18:55:12
De a légzsákhoz nem elég egy obd teszter,az csak a motor egy részét látja.
szerintem ki is olvassa, chrisler 300C is olvastam VAGCOM mal
1 probát +ér
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2009.02.25 szerda, 19:45:55 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.02.25 szerda, 18:59:51
szerintem ki is olvassa, chrisler 300C is olvastam VAGCOM mal
1 probát +ér
Próba szerencse,de nagyon meglepődnék,ha ez menne
Naplózva
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ