Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:28:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1778487 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:58:35 »

Szerintem cserélje el egy mondeora. tudok egyet nyes
MUHAHAHA! Van neki elég baja nem akar a nyakába venni még egyet:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 13:30:46 »

Fizikailag az AE szerintem tudja de nekem csak ford GM Crysler enhanced SW license van (ezek vannak együtt a fordal) Feltételezem hogy a generic dolgokat esetleg tudja pl hibakód olvasás, de szenzor szintre már nem tudok lemenni mint a fordoknál
Aham.
Akkor elvileg a hibatárolót ki tudod olvasni?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 13:52:02 »

Elvileg egy próbát megér
Pénteken jössz a mini talira?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 13:57:47 »

Erre most nincs esély. De hétközben megpróbálok beugrani pestre valamelyik este.
okés
szolsz elötte mikor jössz és akkor leszervezhetjük. elöre is köszi

Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:05:42 »

Erre most nincs esély. De hétközben megpróbálok beugrani pestre valamelyik este.

PÜ-ben folytassuk wave
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:25:15 »

az aksi 12V-os, de mi 14,4-gyel töltjük.
A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:33:53 »

A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.

Hát a feszültsége állandó nagyjából, akkor elvileg az áramerősség attól függ, mennyire van terhelés alatt a rendszer
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:35:36 »

A generátor hány amperrel tölt? Állandó, vagy változó áramerősséggel tölti? Erről nem nagyon írnak sehol.

Nyilván a fogyasztás tükrében. A generátor kb 70-200A-ert tud.
Álló motornál 10-15 amper megy, de ez nem a töltés, hanem az elektronika fogyasztása.
Az aksit néhány amperrel kellene tölteni, esetleg nagyon lemerült állapotban húz rövid ideig 10-20 ampert.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:41:38 »

Nyilván a fogyasztás tükrében. A generátor kb 70-200A-ert tud.
Álló motornál 10-15 amper megy, de ez nem a töltés, hanem az elektronika fogyasztása.
Az aksit néhány amperrel kellene tölteni, esetleg nagyon lemerült állapotban húz rövid ideig 10-20 ampert.
az kizárt, mert nem tudom Smiley
mi mértünk már 40A-t is teljesen lemerült akksinál, alapjáraton, frissen felújított generátorral
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:47:52 »

az kizárt, mert nem tudom Smiley
mi mértünk már 40A-t is teljesen lemerült akksinál, alapjáraton, frissen felújított generátorral

Mi meg 70-et. De az nem a hétköznapi üzemmód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 15:28:20 »

Mi meg 70-et. De az nem a hétköznapi üzemmód.
Mert pl akkutöltővel maximum az akku kapacitásának 10%-val szabad tölteni, ami egy 55Ah-s akkunál maximum 5,5Ampert jelent. Nem teszi tönkre  generátor az akkut ezzel a nagy áramerősséggel?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #711 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:16:38 »

Mert pl akkutöltővel maximum az akku kapacitásának 10%-val szabad tölteni, ami egy 55Ah-s akkunál maximum 5,5Ampert jelent. Nem teszi tönkre  generátor az akkut ezzel a nagy áramerősséggel?
Nem az akkut tölti ezzel az árammal,hanem a fogyasztókat szolgálja ki.Zaccién pl mértünk 75 A-t amikor bekapcsozta az első szélvédőfűtést!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:23:14 »

Nem az akkut tölti ezzel az árammal,hanem a fogyasztókat szolgálja ki.Zaccién pl mértünk 75 A-t amikor bekapcsozta az első szélvédőfűtést!
Akkor ezek szerint ha nincs semmifogyasztó bekapcsolva, csak akkora Amperrel tölt, amennyit az akku kér.
Feltéve, ha tud kérni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #713 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 16:57:57 »

Akkor ezek szerint ha nincs semmifogyasztó bekapcsolva, csak akkora Amperrel tölt, amennyit az akku kér.
Feltéve, ha tud kérni.

Így van! +ami a gyújtáshoz és az ecu nak kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:27:09 »

Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 17:30:18 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #715 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:46:26 »

Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.
Ott valami gond lesz a töltéssel!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:55:23 »

Ma délután folytattam a méréseket, alapjáraton akkusaruk között a feszültség 14.05V. Kicsit kevésnek tűnik. Vagy jó ez még?
Aztán alapjáraton bekapcsoltam az összes fogyasztót, reflektor, elakadásjelző, féklámpa, rádió, fűtőventilátor max fokozaton. Az akkusaruk között a feszültség elkezdett fokozatosan lépkedni lefele. 11.6V-ig figyeltem,aztán nem mertem tovább kínozni.
Majd újra fogyasztók nélkül, alapjáraton az akkusaruk közt a feszültség 13.99V.
1500-2000-es fordulaton sem ment 14.01-14.02V fölé.

Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:07:24 »

Az aksi pólusain mértétek?
Szerintem ez nem jó. Elképzelhető, hogy szénkefe problémád lesz. Vagy inkább, van. Nem villódznak a fények alapjáraton?
Szia!
Talán ez az egy a megnyugtató az egészben, hogy feszkó nagyon stabil, és villódzás sincs.  shakehead Akkor is ha rátolódik minden, de minden egyszerre, mindössze 0,2 Volt-ot esik, de szinte abban a pillanatban visszatérünk a kiindulási állapothoz. Motor-indításnál is rendszeresen figyelem a műszereket, nem esik le a fényerejük a piktogramoknak.
Azóta árgus szemekkel sasolom a műszer/utastér/egyéb világításokat, de eddig minden okés. Azon túl, hogy mennyi volt a mért érték.  vigyor5
Üdv:  wave
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:24:28 »

Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)
A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #719 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:29:43 »

A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Úgy tudom a diagcuccal mérte Stealt!Az akkun mérve valszeg 13,8-13.9 lehet.Pont mint Zaccinak!
Azt írta, fogyasztókkal 0,2voltot esett neki! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:41:54 »

A 13.3V minden fogyasztó bekapcsolása után volt, vagy fogyasztók nélkül? Vagy mindkét esetben?
Mindkét esetben. Ezért nem aggódom Angel felvetése miatt. De beletette a "bogarat" a fülembe, úgyhogy nézem a jövőben a fejleményeket.
Bár én kezdetektől fogva úgy kezeltem a villamos rendszert - főleg a xenont - hogy fokozatosan "építem" fel a szükségesnek ítélt fogyasztókat. És nem egyszerre. Egyszer fulladtam le az autóval, de volt rá figyelmem, hogy mielőtt önindítózom, a fogyasztókat lekapcsoljam, és szintenként újra fel.
Üdv:)
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 18:43:36 írta MondESU » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:44:39 »

Szia!
Talán ez az egy a megnyugtató az egészben, hogy feszkó nagyon stabil, és villódzás sincs.  shakehead Akkor is ha rátolódik minden, de minden egyszerre, mindössze 0,2 Volt-ot esik, de szinte abban a pillanatban visszatérünk a kiindulási állapothoz. Motor-indításnál is rendszeresen figyelem a műszereket, nem esik le a fényerejük a piktogramoknak.
Azóta árgus szemekkel sasolom a műszer/utastér/egyéb világításokat, de eddig minden okés. Azon túl, hogy mennyi volt a mért érték.  vigyor5
Üdv:  wave


Az Alf írta, hogy a diaggal mérve ennyi, akkor valszeg a sarukon több.
Érdekes, nekem 14,3-14,4 között van. A diag szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:46:11 »

Az Alf írta, hogy a diaggal mérve ennyi, akkor valszeg a sarukon több.
Érdekes, nekem 14,3-14,4 között van. A diag szerint.
Így van.Úgy tűnik,hogy a benyásokon alacsonyabb picit a töltőfesz....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #723 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:47:22 »

Mindig a rendszer sajátfeszültségét nézem
De az akkun mérve néhány tizeddel több,legalább is Zacci gépén igen! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:47:38 »

Mindig a rendszer sajátfeszültségét nézem

Pedig nem ez a mérvadó, hanem az aku saruján.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #725 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:48:55 »

Pedig nem ez a mérvadó, hanem az aku saruján.
Na jó!De ha már lapitopival mér,már csak nem koszolja össze a kezét....... eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:49:49 »

Úgy tudom a diagcuccal mérte Stealt!Az akkun mérve valszeg 13,8-13.9 lehet.Pont mint Zaccinak!
Azt írta, fogyasztókkal 0,2voltot esett neki! Wink wave
Ennél még mindig magasabb az enyém, viszont nálam nagy a feszültség esés.  szomoru1
Benyás autó ez is.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.01 vasárnap, 18:52:27 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #727 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:54:43 »

Ennél még mindig magasabb az enyém, viszont nálam nagy a feszültség esés.  szomoru1
Benyás autó ez is.
Igen! a 11.6v  az már kevés..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 19:01:00 »

Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.
Megpróbálom még egy másik akkuval elvégezni ugyanezt a mérést, hátha okosabb leszek.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 19:06:00 »

Megpróbálom még egy másik akkuval elvégezni ugyanezt a mérést, hátha okosabb leszek.

Nem az akuddal van baj, hanem a generátorral (testkábellel).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 19:55:10 »

Nem az akuddal van baj, hanem a generátorral (testkábellel).

Tudom, csak megerősítés végett.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 10:32:08 »

Járó motor, lámpa, nem kéne 13,5 alá mennie. Ha megy, nem jó a töltés. A 11,6V az nagyon kevés.

Még azt nem értem, ha nem jó a töltés, a töltésvisszajelző lámpa miért nem világít a műszerfalon?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 10:37:17 »

Még azt nem értem, ha nem jó a töltés, a töltésvisszajelző lámpa miért nem világít a műszerfalon?

Van töltésed, csak nem elég.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2009.02.03 kedd, 10:37:48 »


Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.


Amíg nem tudom megnézetni a töltést, méregetek ezt azt.

Legutóbb bekötött akkuval esett le az akku feszültsége reggelre 12,74V-ról 12,35V-ra.
Most ugyanezt megmértem úgy, hogy éjszakára levettem az akkuról a sarukat. Így reggelre 12,74V-ról csak 12,52V-ra esett le az akku feszültsége.
Minden mérés álló motornál.

Nem tudom, hogy ez a különbség kb megfelel-e a riasztó fogyasztásának, vagy annál több. Illetve soknak számít-e a különbség, vagy teljesen jelentéktelen.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #734 Dátum: 2009.02.03 kedd, 10:44:09 »

Amíg nem tudom megnézetni a töltést, méregetek ezt azt.

Legutóbb bekötött akkuval esett le az akku feszültsége reggelre 12,74V-ról 12,35V-ra.
Most ugyanezt megmértem úgy, hogy éjszakára levettem az akkuról a sarukat. Így reggelre 12,74V-ról csak 12,52V-ra esett le az akku feszültsége.
Minden mérés álló motornál.

Nem tudom, hogy ez a különbség kb megfelel-e a riasztó fogyasztásának, vagy annál több. Illetve soknak számít-e a különbség, vagy teljesen jelentéktelen.
Ez jelentéktelen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2009.02.03 kedd, 19:19:27 »

Most megmértem a dízel mondeon is az akkusaruk közti feszültséget, alapjáraton, semmi fogyasztó: 14,9V
 wow1
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2009.02.07 szombat, 20:57:31 »

Most megmértem a dízel mondeon is az akkusaruk közti feszültséget, alapjáraton, semmi fogyasztó: 14,9V
 wow1
Ma tudtam többet mérni, de ahányat mérek, annyi eredmény. Akkusaruk közt a feszültség alapjáraton, hideg motornál 14,9V. Később meleg motornál 14,8V. Még később meleg motornál 14,6V. Ha minden fogyasztót bekapcsolok, akkor is marad 14,6V-on. Sőt, ha csak a tompított fény világít, 0,2V-ot emel rajta. A tompított és a reflektor együtt 0,4V-ot emel rajta.  A fűtőventilátor aztán visszanyomja 14,6V-ra, de lejjebb nem megy sehogy.

Látott már valaki iLYet? Vagy ilyen nem is létezik?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 09:30:48 »

Működik a feszültség szabályozó. De szerintem helyesebb ha a megfelelő topicba helyezd át mert ez finoman szólva nem diagnosztika és hamarabb is kapsz a kérdésedre választ ha TD vagy MKII topicban ugyanis kicsit azért más mindeggyiknél.

Köszi. Töröljem a hsz-eim-?
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.08 vasárnap, 18:06:39 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Laszlo82
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 18:24:07 »

Jó estét mindenkinek. integet2.Vettem egy ELM 327-es interfészt.Szeretném megkérdezni,hogy tudna -e nekem valaki küldeni rá szoftvare-ket.Demóim vannak de azokkal nem jutok egyröl a kettöre.Vagy esetleg honnan tudnák letölteni.Köszönöm
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #739 Dátum: 2009.02.18 szerda, 13:39:17 »

Üdv mindenki!

Mk3-as mondeomban, kiprószáltam a teszt menüt (napi számláló nullázó + beindít a moci) a km-órában. Azt tudja valaki, hogy mi mit jelent amit kiíír? Mert hát elég sok mindent kiír, de csak néhány adatot ismertem fel. pl.: az aksi feszültséget.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2009.02.18 szerda, 14:23:04 »

Üdv mindenki!

Mk3-as mondeomban, kiprószáltam a teszt menüt (napi számláló nullázó + beindít a moci) a km-órában. Azt tudja valaki, hogy mi mit jelent amit kiíír? Mert hát elég sok mindent kiír, de csak néhány adatot ismertem fel. pl.: az aksi feszültséget.
Hát nagyjából ez:

gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016 Smiley
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.18 szerda, 14:25:10 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #741 Dátum: 2009.02.18 szerda, 15:31:40 »

Hát nagyjából ez:

gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016 Smiley
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)



Az eeprom módosítás valószínüleg km visszaállítás lehet?
Ezekről nincs elérhető jegyzet?

Hát a scorpiómban egyszerűbb a kódolvasás  vigyor3

Ilyent használt már valaki?

http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?page=shop.product_details&category_id=13&flypage=shop.flypage&product_id=146&option=com_virtuemart&Itemid=26

Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #742 Dátum: 2009.02.19 csütörtök, 08:44:48 »


Igen többen használunk ELM327-es kábelt. Kell hozzá egy notebook, egy kódolvasó/értelmező szoftver, és azt is jó tudni, hogy mikori évjáratú a mondeo, mert kb 2002 előttiekkel nem tud kommunikálni. De ezt majd a tapasztaltabb diagnoszta fórumtársak pontosítják.

**Helyesbítek: http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II#EOBD - Dízel gépek 2003-as benzinesek 2001-es modellévtől kell, hogy EOBD kompatibilisek legyenek.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.19 csütörtök, 08:59:36 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2009.02.19 csütörtök, 09:04:24 »

Jó estét mindenkinek. integet2.Vettem egy ELM 327-es interfészt.Szeretném megkérdezni,hogy tudna -e nekem valaki küldeni rá szoftvare-ket.Demóim vannak de azokkal nem jutok egyröl a kettöre.Vagy esetleg honnan tudnák letölteni.Köszönöm
Ha komolyan foglalkozol vele, érdemes venni egyet. vagy megelégszel az ingyenes/demo funkcionalitással.
A legjobban használható demója az OBD2007-nek van, teljes értékűen megy 7 napig. Kódolvasáshoz, real-time OBDII paraméter nézegetéshez jó a scantool.net is.
Normál elm327-hez szvsz az egyik legjobb a ScanXL + ford enhanced diagnostic csomag, de ez kb, 200USD és egyelőre csak az USA fordok támogatása teljes benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #744 Dátum: 2009.02.25 szerda, 09:15:16 »

Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2009.02.25 szerda, 17:30:12 »

Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS worship Wink wave
Az Astra g nem hiszem hogy megy az XL-el.Ehhez az autóhoz más progi kell.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:48:17 »

Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS worship Wink wave

Amit adtam neked progit a WV azon van egy uni OBDII rész. Én azzal néztem egy Antarát és látott és írt mindent. Mondjuk az interfészem nem tom milyen.
Ha gondolod ránézhetünk az enyémmel
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:55:12 »

Amit adtam neked progit a WV azon van egy uni OBDII rész. Én azzal néztem egy Antarát és látott és írt mindent. Mondjuk az interfészem nem tom milyen.
Ha gondolod ránézhetünk az enyémmel
De a légzsákhoz nem elég egy obd teszter,az csak  a motor egy részét látja.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:59:51 »

De a légzsákhoz nem elég egy obd teszter,az csak  a motor egy részét látja.
szerintem ki is olvassa, chrisler 300C is olvastam VAGCOM mal
1 probát +ér
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:45:55 »

szerintem ki is olvassa, chrisler 300C is olvastam VAGCOM mal
1 probát +ér
Próba szerencse,de nagyon meglepődnék,ha ez menne vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.