Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:04:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792639 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 07:51:36 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 22:08:14
A hibafeltárás 6000FT, mert 3 órát foglalkoztam vele. (ez csak példa) Tessék megvenni a cuccot, 2000-ért kicserélem
3 órára 6e? hol élsz ? az nagyon olcsó lenne. 2000FT/óra ilyen csak a mesében van.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:57:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 22:32:58
Készletet tartson?! hova gondolsz! Azért kell előre bejelentkezni szervizre, hogy be tudják szerezni a cuccot. A probléma az, hogy aki így dolgozik, biztos nem rendelkezik a megfelelő műszerezettséggel/felszereléssel, mert nem futja rá. Márkaszerviben meg a 3 óra hibakeresés neked 25eFt körül "fájna".
Cserélgetés is van,csak a te zsebedre. Tippelnek-alkatrészt veszel-beépítik-nemjó-tippelnek-alkatrészt veszel-beépítik-stb-stb. Ha szerencséd van, elsőre bejön, ha nincs, kicserélik a fél motort a pénzedért.
Erről beszélek! Hol vannak már a régi "szakibácsik", akik úgy csináltak a Zsiguliba 8l-es városi fogyasztást, (kis lábbal)hogy kivette a gyári fúvókákat, beforrasztotta és a saját ,néhány tizedes fúrójával és dörzsárjával új furatot készített bele. Érted? Nem cserélt. Javított, szerelt. (ezt én is megcsináltam anno a Trabin, amikor már kikopott a fúvóka, egy sodrott vezeték egy szálját átdugtam a furaton, evvel csökkentve a keresztmetszetét. Nem a legjobb megoldás, de működött. ...most nehogy valaki azt írje erre, hogy a Mondeo-nál nem működnek ezek a "sufni-tunningok". Tudom. Trabantról beszéltem.)
Ha nincs rendesen felszerelve a műhelye, hogy akar jól dolgozni valaki? Nem futja rá? Akkor én pék vagyok és azért rossz a kenyerem, mert nem futja normális kemencére és dagasztógépre. Megkeleszteni meg az időm kevés. Kenyér ez kérem, csak ehetetlen. Megy az autó, csak...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.08 vasárnap, 12:02:29 írta flyfish
»
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:58:57 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.08 vasárnap, 07:51:36
3 órára 6e? hol élsz ? az nagyon olcsó lenne. 2000FT/óra ilyen csak a mesében van.
Zárójelben megjegyeztem: ez csak egy példa. Nem ismerem az árakat.Nem az összegen van a lényeg, hanem a hozzáálláson.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 09:57:34 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.08 vasárnap, 11:58:57
Zárójelben megjegyeztem: ez csak egy példa. Nem ismerem az árakat.Nem az összegen van a lényeg, hanem a hozzáálláson.
A tisztánlátás érdekében: Ford Petrányi 2008: rezsióradíj 7500HUF, műszeres diagnosztika 0,6 óra. =4500HUF. eredmény? semmi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 10:08:57 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.08 vasárnap, 11:57:28
Erről beszélek! Hol vannak már a régi "szakibácsik", akik úgy csináltak a Zsiguliba 8l-es városi fogyasztást, (kis lábbal)hogy kivette a gyári fúvókákat, beforrasztotta és a saját ,néhány tizedes fúrójával és dörzsárjával új furatot készített bele. Érted? Nem cserélt. Javított, szerelt. (ezt én is megcsináltam anno a Trabin, amikor már kikopott a fúvóka, egy sodrott vezeték egy szálját átdugtam a furaton, evvel csökkentve a keresztmetszetét. Nem a legjobb megoldás, de működött. ...most nehogy valaki azt írje erre, hogy a Mondeo-nál nem működnek ezek a "sufni-tunningok". Tudom. Trabantról beszéltem.)
Ha nincs rendesen felszerelve a műhelye, hogy akar jól dolgozni valaki? Nem futja rá? Akkor én pék vagyok és azért rossz a kenyerem, mert nem futja normális kemencére és dagasztógépre. Megkeleszteni meg az időm kevés. Kenyér ez kérem, csak ehetetlen. Megy az autó, csak...
A mondeo - lada -trabant bonyolultsági különbségéből fakadóan ugye bizonyos megoldások nem mennek. De van olyanok, ami igen. Pl. EGR dugózás a dizeleknél, szívósor pucolás, a Cancer féle mezőgazdasági csőből készült töltőlevegő cső.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 19:46:22 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 21:05:41
Átkapcsoltam benzinre, úgy néztük. Mondta már más is, hogy lambda szonda,(most bontott van benne, de mikor kicseréltem, semmi sem változott, lehet hogy vis***akom a gyárit és megint mérünk) de egy hét múlva egy másik diagnoszta már légtömegmérőt mondott.(újabb 5000-ért) Ez tavaly volt.Mindenki mást mondott, voltam 4 helyen, 4-szer néhány ezresért. Csak találgattak. Talán a gyertyák. Talán a gyertyakábelek. Talán a lambdaszonda. Talán a légtömegmérő. És mikor már közel 40.000-nél jártam, mondtam az utolsónak: talán az anyád ...csája. Nem lehet, hogy az lesz a gond? És akkor leálltam. Tegnap csak azért mértünk rá, mert ráértünk és ott volt a műszer.
Hiába kapcsolod át benzinre,a hibakód betárolása után már világít a lámpa.Meg kell nézni gázon és benzinen is,hogy az adaptív értékek hogyan változnak.Ezt menetközben illik megtenni,különböző körülmények között.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 20:05:49 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.03.09 hétfő, 19:46:22
Hiába kapcsolod át benzinre,a hibakód betárolása után már világít a lámpa.Meg kell nézni gázon és benzinen is,hogy az adaptív értékek hogyan változnak.Ezt menetközben illik megtenni,különböző körülmények között.
Csak azért néztük benzinnel, mert ugye erdetileg az a neki szánt üzemanyag. Azt nem tudtuk, hogy gázzal milyen értékeket kapnánk.(mármint az összes többi nem hibás dolognál) Pl azért nem teszek bele fed.komp-ot, mert az órát így is látom, az üzemanyaggal kapcsolatos dolgokat meg nem tudja mérni, hiszen egy egészen különálló ellátásrendszer lép üzembe gáznál. Akkor meg minek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 21:37:32 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.09 hétfő, 20:05:49
Csak azért néztük benzinnel, mert ugye erdetileg az a neki szánt üzemanyag. Azt nem tudtuk, hogy gázzal milyen értékeket kapnánk.(mármint az összes többi nem hibás dolognál) Pl azért nem teszek bele fed.komp-ot, mert az órát így is látom, az üzemanyaggal kapcsolatos dolgokat meg nem tudja mérni, hiszen egy egészen különálló ellátásrendszer lép üzembe gáznál. Akkor meg minek?
Hát azért, mert az üa rendszer vezérlése főként a lambda szonda jelén (+bejövő levegő mennyisége és hőmérséklete - MAF) alapul. Annak meg mindegy, milyen a nafta. Mennyi a zoxigén a kipufogó gázban ? sok-kevés dúsít-szegényít.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 21:59:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.09 hétfő, 21:37:32
Hát azért, mert az üa rendszer vezérlése főként a lambda szonda jelén (+bejövő levegő mennyisége és hőmérséklete - MAF) alapul. Annak meg mindegy, milyen a nafta. Mennyi a zoxigén a kipufogó gázban ? sok-kevés dúsít-szegényít.
Bocs, nem voltam itt. Azt írta: szegény a keverékképzés. Gondolom ezért rádúsít egy kicsit és ezért 12 a fogyim.(gázból is, benzinből is.) Én ehhez majdnem tök hülye vagyok, Csak P 0171-es kódot írt. Kinulláztuk, majd a következő talin megint megnézzük.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.09 hétfő, 22:00:51 írta flyfish
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 22:42:26 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.09 hétfő, 21:59:02
Bocs, nem voltam itt. Azt írta: szegény a keverékképzés. Gondolom ezért rádúsít egy kicsit és ezért 12 a fogyim.(gázból is, benzinből is.) Én ehhez majdnem tök hülye vagyok, Csak P 0171-es kódot írt. Kinulláztuk, majd a következő talin megint megnézzük.
Szerintem fals levegőt szív. Azért szegény. A MAF szenzor jele alapján állítja az üa mennyiséget, de mégis több levegőt kap.
Ha nem, akkor meg injektor probléma, és nem megy bele elég nafta.
Menet közbeni diagot neki!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2009.03.10 kedd, 14:29:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.09 hétfő, 22:42:26
Szerintem fals levegőt szív. Azért szegény. A MAF szenzor jele alapján állítja az üa mennyiséget, de mégis több levegőt kap.
Ha nem, akkor meg injektor probléma, és nem megy bele elég nafta.
Menet közbeni diagot neki!
Köszi, majdrászervezek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 09:09:12 »
Tegnap turkáltam a scanxl advanced ford diagnostic csomagos változatát. Sikerült FORD ABS/general electronics vezérlőkhöz csatlakozni. A lényeg az, hogy ezekhez nem a J1850 PWM protokolt haszsnálja a progi, hanem ISO9141-et. Lehet, így lehetne csatlakozni pl. a 2001-es tdci-khez is. Habár az is OBD protokol....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 09:15:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.22 vasárnap, 09:09:12
Tegnap turkáltam a scanxl advanced ford diagnostic csomagos változatát. Sikerült FORD ABS/general electronics vezérlőkhöz csatlakozni. A lényeg az, hogy ezekhez nem a J1850 PWM protokolt haszsnálja a progi, hanem ISO9141-et. Lehet, így lehetne csatlakozni pl. a 2001-es tdci-khez is. Habár az is OBD protokol....
Szinte biztos,hogy J1850-est használja a motorhoz.Az ABS valóban ISO-n keresztül kommunikál,de az a diag csati 7-es lábára van kötve.A motor a 2-es és 10-es lábra van kötve,és akkor biztos,hogy nem ISO-ról van szó.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 20:14:10 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.03.22 vasárnap, 09:15:44
Szinte biztos,hogy J1850-est használja a motorhoz.Az ABS valóban ISO-n keresztül kommunikál,de az a diag csati 7-es lábára van kötve.A motor a 2-es és 10-es lábra van kötve,és akkor biztos,hogy nem ISO-ról van szó.
J1850 PWM a powertrain-hez, ISO az abs, stb-hoz. A pre-OBD TDCi-knél is megvan minden láb a csatin, aztán mégsem megy J1850PWM-vel. Lehet iso-val menne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2009.05.01 péntek, 13:42:02 »
Érdekesség képpen:
Most találkoztam egy 2003.03-as TDCi-vel, még facelift előtti, de már asszem FMBA motorkódú. Két érdekes dolog volt vele:
-350eKm van benne, gyönyörű hangja van, és a kódok alapján még a gyári porlasztók vannak benne.
-a diag progi nem látta a sae pid-eket, viszont powertrain vezérlőhöz tudott SAE J1850PWM protokollal (ABS és general electrics-hez meg ISO-1951-vel)
kapcsolódni és jöttek is az értékek. Az adatok szerint EOBD kompatibilis.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2009.05.01 péntek, 14:06:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.01 péntek, 13:42:02
Érdekesség képpen:
Most találkoztam egy 2003.03-as TDCi-vel, még facelift előtti, de már asszem FMBA motorkódú. Két érdekes dolog volt vele:
-350eKm van benne, gyönyörű hangja van, és a kódok alapján még a gyári porlasztók vannak benne.
-a diag progi nem látta a sae pid-eket, viszont powertrain vezérlőhöz tudott SAE J1850PWM protokollal (ABS és general electrics-hez meg ISO-1951-vel)
kapcsolódni és jöttek is az értékek. Az adatok szerint EOBD kompatibilis.
Nekem is fmba a mot kod. Pedig az enyém 2001.11.havi. forgalmi szerint 2002es.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2009.05.08 péntek, 16:42:31 »
egy kis érdekesség.Ma volt szerencsém egy 2007-es új Mondeo tdci-t megvizsgálni.Akit érdekel az eredmény innen letölthet:http://rapidshare.com/files/230616524/ford_mondeo_mk4.rar.
Ezt is a vmware-ból mentettem,ezért codek kell hozzá,de aki már nézett tőlem ilyen kisfilmet,annak nem lesz gondja vele remélem
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2009.05.08 péntek, 20:09:30 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.05.08 péntek, 16:42:31
egy kis érdekesség.Ma volt szerencsém egy 2007-es új Mondeo tdci-t megvizsgálni.Akit érdekel az eredmény innen letölthet:http://rapidshare.com/files/230616524/ford_mondeo_mk4.rar.
Ezt is a vmware-ból mentettem,ezért codek kell hozzá,de aki már nézett tőlem ilyen kisfilmet,annak nem lesz gondja vele remélem
MPlayer nevű platformfüggetlen progi simán lejátsza.
Mire jutottál vele?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2009.05.08 péntek, 20:15:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.08 péntek, 20:09:30
MPlayer nevű platformfüggetlen progi simán lejátsza.
Mire jutottál vele?
Nem volt baja,csak lakatolták,és ha már ott volt megnéztem mire megy vele az AE.A motort hibanélkül vitte és még néhány vezérlőt,de ehhez is kell majd az AE új tovább fejlesztett interfésze,mert már nem csak a 6-14 lábat használja CAN kommunikációra,ha nem 3-11 is.Az a kis sebességű CAN,azon vannak a komfortos vezérlők nagy része.
A motorral nagyon jól ment a progi,gyors volt és bőséges az infó.Már most is lehet vele javítani.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2009.05.08 péntek, 21:27:27 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.05.08 péntek, 20:15:24
Nem volt baja,csak lakatolták,és ha már ott volt megnéztem mire megy vele az AE.A motort hibanélkül vitte és még néhány vezérlőt,de ehhez is kell majd az AE új tovább fejlesztett interfésze,mert már nem csak a 6-14 lábat használja CAN kommunikációra,ha nem 3-11 is.Az a kis sebességű CAN,azon vannak a komfortos vezérlők nagy része.
A motorral nagyon jól ment a progi,gyors volt és bőséges az infó.Már most is lehet vele javítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2009.05.08 péntek, 23:22:49 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.05.08 péntek, 20:15:24
Nem volt baja,csak lakatolták,és ha már ott volt megnéztem mire megy vele az AE.A motort hibanélkül vitte és még néhány vezérlőt,de ehhez is kell majd az AE új tovább fejlesztett interfésze,mert már nem csak a 6-14 lábat használja CAN kommunikációra,ha nem 3-11 is.Az a kis sebességű CAN,azon vannak a komfortos vezérlők nagy része.
A motorral nagyon jól ment a progi,gyors volt és bőséges az infó.Már most is lehet vele javítani.
Viszont én lenyegesen kevesebb dolgot láttam egy MKIV2,0TDCi-n mint bármelyik MKIII-nál. Egyelőre még van mit fejleszteni való.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2009.05.19 kedd, 12:41:20 »
Ha valakit mélyebben érdekel a delphi diag,akkor mán ezt is lehet látogatni:
http://delphi.forum.hu/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2009.05.27 szerda, 21:18:13 »
Lenne valami amit nem értek!
Ha Scantool-al olvasom ki a hibakódot, akkor ezt kapom:
ami teljesen normális, hisz le van dugózva az EGR.
De ha a ScanMaster-ELM 1.6-al olvasom ki, akkor ezt a hibakódot adja:
na most ezt miért???
«
Utoljára szerkesztve: 2009.06.03 szerda, 09:05:44 írta BTomi
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2009.05.27 szerda, 21:44:40 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.05.27 szerda, 21:18:13
Lenne valami amit nem értek!
na most ezt miért???
egyik sem normális.
A vákuumos egr nem ad hibakódot.
A P0419 szerintem nem releváns.
Milyen eszközzel olvasol? Ajánlom az obd2007 progit, 7 napig ingyenesen használható a teljes verzió. Elég megbízható.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BTomi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 08:21:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.27 szerda, 21:44:40
egyik sem normális.
A vákuumos egr nem ad hibakódot.
A P0419 szerintem nem releváns.
Milyen eszközzel olvasol? Ajánlom az obd2007 progit, 7 napig ingyenesen használható a teljes verzió. Elég megbízható.
Ha euroIV-es akkor sem? Azt írtátok korábban hogy ez normális.
Ezt nulláztad ki Te is nekem múltkor és akkor azt beszéltük, hogy ez a dugózás miatt van.
Vagy félreértettem valamit?
Ezt a ketyerét használom:
OBD2007-et megtaláltam én is, de a PDA-s változatot töltöttem le.
Sajnos nem tudtam munkára bírni. Azt kiírja, hogy csatlakozva, de már semmi adat nem jön.
Majd felrakom a PC-s változatot is, csak olyan rövid az a 7 nap!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.06.03 szerda, 09:06:22 írta BTomi
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 11:55:19 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.05.28 csütörtök, 08:21:45
Ha euroIV-es akkor sem? Azt írtátok korábban hogy ez normális.
Ezt nulláztad ki Te is nekem múltkor és akkor azt beszéltük, hogy ez a dugózás miatt van.
Vagy félreértettem valamit?
Jaaaa tényleg. Még néztük is az elektronikus turbó működését.
A 115Le meg a VGT maradt meg bennem, meg hogy olajsáros a blokk körben.
Akkor jó az egr hibakód. A másik szerintem hülyeség, a scanmaster-elm-et én még nem tudtam szóra bírni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 11:56:51 »
Relhist!
Bocsi hogy szekállak, ha jössz minire, tudnánk egyet mérni? Csak hogy minden rendben van-e...
Nagyon köszi!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 12:02:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.05.28 csütörtök, 11:56:51
Relhist!
Bocsi hogy szekállak, ha jössz minire, tudnánk egyet mérni? Csak hogy minden rendben van-e...
Nagyon köszi!
*: inkább cenzúráztam magam...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.28 csütörtök, 12:06:57 írta baloght
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 14:13:56 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.05.28 csütörtök, 11:56:51
Relhist!
Bocsi hogy szekállak, ha jössz minire, tudnánk egyet mérni? Csak hogy minden rendben van-e...
Nagyon köszi!
Muszáj a minitalin? Merhogy' lehet, céges rendezvényen leszek 06.05-én
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 14:52:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.05.28 csütörtök, 14:13:56
Muszáj a minitalin? Merhogy' lehet, céges rendezvényen leszek 06.05-én
Dehogy muszáj!
Ráér, bármikor. A kocsi jó, csak a saját magam megnyugtatása miatt...
Majd egyszer összehozzuk!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2009.05.28 csütörtök, 23:39:00 »
Idézetet írta: alf - 2009.05.19 kedd, 12:41:20
Ha valakit mélyebben érdekel a delphi diag,akkor mán ezt is lehet látogatni:
http://delphi.forum.hu/
Az ottani nick nevekből , akár a mondeo fórum részeként is működhetne
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2009.05.29 péntek, 05:13:08 »
Idézetet írta: szabogaby - 2009.05.28 csütörtök, 23:39:00
Az ottani nick nevekből , akár a mondeo fórum részeként is működhetne
ja,csak még nincsenek hsz-ek sem......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
ELM-327
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 00:48:55 »
Hello Skacok!
Nincs véletlen valakinek eladó elm-327 interface-e?
Egy OFF oPL-t kéne mérjek.
Előre is bocs, hogy ide is beírtam!
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ELM-327
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 05:43:41 »
Idézetet írta: vik - 2009.06.28 vasárnap, 00:48:55
Hello Skacok!
Nincs véletlen valakinek eladó elm-327 interface-e?
Egy OFF oPL-t kéne mérjek.
Előre is bocs, hogy ide is beírtam!
Köszi!
Én szívesen kölcsön adom!
De ha venni akarsz,keresd Schmidi-t!Ő árul ilyen cuccokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 10:25:05 »
Idézetet írta: vik - 2009.06.28 vasárnap, 00:48:55
Hello Skacok!
Nincs véletlen valakinek eladó elm-327 interface-e?
Egy OFF oPL-t kéne mérjek.
Előre is bocs, hogy ide is beírtam!
Köszi!
Szia Vik!
Holnap reggel hívlak - ahogy megbeszéltük - tempomat aktiválás miatt úgyis és akkor megbeszéljük. Kölcsön tudom adni az enyémet is, de tudok segíteni a vásárlásban is!
Naplózva
vik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 14:26:40 »
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 16:43:57 »
Idézetet írta: vik - 2009.06.28 vasárnap, 14:26:40
cső Vik!
nekem kettő is van/volt és 3 opel kocsi, és egyikkel sem nyikkant meg....se benzin-se diesel-el....bár lehet én voltam béna....
tdci mondival ment....
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2009.06.28 vasárnap, 17:47:17 »
Az Opelben csak a Z motorkódú autókat lehet sima obd interfésszel nézni.Ezek benzinesben 2001-től,dízelben meg valahogy 2004 végétől fordulhatnak elő
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2009.06.29 hétfő, 22:21:06 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2009.06.28 vasárnap, 17:47:17
Az Opelben csak a Z motorkódú autókat lehet sima obd interfésszel nézni.Ezek benzinesben 2001-től,dízelben meg valahogy 2004 végétől fordulhatnak elő
mindegyik 2005 utáni....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:09:57 »
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:14:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.07.13 szombat, 11:09:57
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:20:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.12 péntek, 19:50:20
BT-s elm327-et is kezel?
Igen.Sőt én csak azzal teszteltem,de kifogom próbálni a vezetékessel is.szerintem ugyan úgy viszi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:51:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 11:20:19
Igen.Sőt én csak azzal teszteltem,de kifogom próbálni a vezetékessel is.szerintem ugyan úgy viszi.
Ami érdekes, hogy a Modiagot is ELM-327-hez írták, az enyém mégsem kommunikál vele. Úgyhogy kénytelen voltam feltenni a Scanmastert, amit adtak hozzá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:55:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.13 szombat, 11:51:42
Ami érdekes, hogy a Modiagot is ELM-327-hez írták, az enyém mégsem kommunikál vele. Úgyhogy kénytelen voltam feltenni a Scanmastert, amit adtak hozzá.
töltsd le a forscan-t!nagyon jó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2013.07.13 szombat, 14:48:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 11:20:19
Igen.Sőt én csak azzal teszteltem,de kifogom próbálni a vezetékessel is.szerintem ugyan úgy viszi.
Kipróbáltam a forscan-t, megy.
Azért annyira nem tud sokat. Tud pár Ford specifikus modulból DTC kódot olvasni és törölni. De PID-eket olvasni ezekből vagy konfigurálni őket már nem tudja.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2013.07.13 szombat, 15:17:58 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 11:55:23
töltsd le a forscan-t!nagyon jó!
A scanmaster sem rossz. Egyelőre megfelel. Amúgy is inkább az F supert használom Formidable-val.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:19:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.07.13 szombat, 14:48:08
Kipróbáltam a forscan-t, megy.
Azért annyira nem tud sokat. Tud pár Ford specifikus modulból DTC kódot olvasni és törölni. De PID-eket olvasni ezekből vagy konfigurálni őket már nem tudja.
sokat nem,épp annyit,hogy így az mk4 teljesen lefedhető hibakódolvasással és törléssel.nekem fontos volt,mert az smaxal nem kommunikál sokminden.ez már nem 16os hanem EDC17es vezérlővel van szerelve és csak can protocolal kommunikál.azonkívül tudja az összes élőadatot olvasni.mi kellene még?csúcsokat vagy kulcsot nem tud progizni.ennyivel kevesebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:20:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.13 szombat, 15:17:58
A scanmaster sem rossz. Egyelőre megfelel. Amúgy is inkább az F supert használom Formidable-val.
nem rossz,csak mk4el nem hajlandó szótérteni.ergo mégis...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:04:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 17:20:18
nem rossz,csak mk4el nem hajlandó szótérteni.ergo mégis...
Mármint melyik? A formidable+F-super vagy az ELM-327+Formidable? Amúgy az MKIV-es nem szótértős dolog nem érint (egyelőre) Amit "sajnálok", az az, hogy az F-super nem tudja kezelni a Galaxy-t. Az egyik ismerősömnek fogok kódot olvasni. Majd megoldom az ELM-el.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:00:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 17:19:48
sokat nem,épp annyit,hogy így az mk4 teljesen lefedhető hibakódolvasással és törléssel.nekem fontos volt,mert az smaxal nem kommunikál sokminden.ez már nem 16os hanem EDC17es vezérlővel van szerelve és csak can protocolal kommunikál.azonkívül tudja az összes élőadatot olvasni.mi kellene még?csúcsokat vagy kulcsot nem tud progizni.ennyivel kevesebb.
Ma eljátszottunk egy Focusszal. Ilyen-olyan diagnosztikák, adaptív memória törlés. Jópofa, ahogy ahogy vezérelgeti az autót. Profi hatást kelt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ