Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792651 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:17:11 »
Idézetet írta: raven - 2014.03.04 kedd, 19:11:05
Minden 15.06.2003 utáni TDCi Mondeo-ban már egy-vezérlőegységes rendszer van( nem fészlift függő, csak véletlen egybeesés van a 130LE-s változatnál), tehát a tied is egy-vezérlésű, nálad nincs külön ICU. Porlasztó programozás szemszögéből annyi a különbség, hogy a két-vezérlőegységes rendszerből nem lehet kiolvasni a kódokat, viszont a kódok beírása teljesen megegyezik.
nem így van.Lacika71 autója 2007es gyártású és ICU-val rendelkezik,asszem az is 115 vagy 125 lovas.szóval Paxtoll-nak csak szimplán ellenőriznie kell a forscannel,hogy van-e ICUja vagy nincs.Ha van,csak írni tudja.Ha nincs,akkor olvasni is tudni kell a csúcsok kalibrációs kódját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:18:40 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:17:11
nem így van.Lacika71 autója 2005ös gyártású és ICU-val rendelkezik,asszem az is 115 lovas.szóval Paxtoll-nak csak szimplán ellenőriznie kell a forscannel,hogy van-e ICUja vagy nincs.Ha van,csak írni tudja.Ha nincs,akkor olvasni is tudni kell a csúcsok kalibrációs kódját.
Lacika71 autója 2007-es gyártású, 130(125) LE-s.
Nem láttam benne ICU-t, mert nincs benne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:19:22 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:18:40
Lacika71 autója 2007-es gyártású, 130 LE-s.
akkor mégegyszer.
125le
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:19:54 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:18:40
Lacika71 autója 2007-es gyártású, 130 LE-s.
azok már nem 125lovasok?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:20:43 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:18:40
Lacika71 autója 2007-es gyártású, 130(125) LE-s.
Nem láttam benne ICU-t, mert nincs benne.
én meg igen.majd megmondja ő is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:21:42 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:20:43
én meg igen.majd megmondja ő is.
Oké, akkor az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:22:42 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:21:42
Oké, akkor az.
ezt vártam tőled.de nyomd az unreg gombot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:23:59 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:20:43
én meg igen.majd megmondja ő is.
Akkor kivette mikor hozta kuplungozni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:24:59 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:23:59
Akkor kivette mikor hozta kuplungozni.
ki vazze.te meg diagcuccal cserélted a kuplungját mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:27:59 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:24:59
ki vazze.te meg diagcuccal cserélted a kuplungját mi?
Nem.
Alul kiengedtem a régit és fent beöntöttem az újat. Miért, más nem így csinálja?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:28:37 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:27:59
Nem.
Alul kiengedtem a régit és fent beöntöttem az újat. Miért, más nem így csinálja?
aham,a jutubon is így csinájják.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2014.03.04 kedd, 20:31:22 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.04 kedd, 20:23:59
Akkor kivette mikor hozta kuplungozni.
Icukát vitte hozzád kuplungozni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2014.03.04 kedd, 21:46:09 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.03.04 kedd, 19:55:46
Magyarán ha azt írja, hogy kódok elfogadva, akkor az benne is van. Csak a visszaolvasásnál mi alapján ír ki akkor bármit? Főleg 1 henger esetében jó értéket a többinél pedig nem tudom melyen kódokat ami sehol nincs?
Magyarán azt jelenti, hogy a kódokat ki lehet olvasni az autódból. Ha Save to ECU után is a régi kódot hozza vissza, akkor valószínűleg hiba van a programban.
Naplózva
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2014.03.04 kedd, 21:56:16 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:17:11
nem így van.Lacika71 autója 2007es gyártású és ICU-val rendelkezik,asszem az is 115 vagy 125 lovas.szóval Paxtoll-nak csak szimplán ellenőriznie kell a forscannel,hogy van-e ICUja vagy nincs.Ha van,csak írni tudja.Ha nincs,akkor olvasni is tudni kell a csúcsok kalibrációs kódját.
Információim szerint a 115 lovasok 15.02.2003-tól már egy-vezérlőegységesek. Paxtoll-nál működik a kiolvasás, hisz amint írta az 1-es porlasztó kódja stimmel azzal ami neki papíron van, csak a többi nem.
Naplózva
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2014.03.05 szerda, 16:20:52 »
Sziasztok
Most felraktam az előző forscant 2.14-est és megpróbálom ismét az adat átírást. Lefotózom, hogy miket tölt be. Így eldőlhet, hogy van vagy nincs ICU. Egyébként utána olvastam és ha van ICU akkor nem hengersorrendes hanem gyújtási sorrendes beírás kell. Ez igaz lehet?
forrás
http://auto-diagnostics.info/pdf/focom-icu-info-en.pdf
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2014.03.05 szerda, 16:49:13 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.03.05 szerda, 16:20:52
Sziasztok
Most felraktam az előző forscant 2.14-est és megpróbálom ismét az adat átírást. Lefotózom, hogy miket tölt be. Így eldőlhet, hogy van vagy nincs ICU. Egyébként utána olvastam és ha van ICU akkor nem hengersorrendes hanem gyújtási sorrendes beírás kell. Ez igaz lehet?
forrás
http://auto-diagnostics.info/pdf/focom-icu-info-en.pdf
Szerintem a porlasztókat ICU nélkül is gyújtási sorrendbe kell programozni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2014.03.05 szerda, 16:57:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 16:49:13
Szerintem a porlasztókat ICU nélkül is gyújtási sorrendbe kell programozni.
Egyébként szerintem is. Egy másik altémában volt belőle kérdés nem oly régen és ott írták, hogy hengersorrendes beírás kell. Most ezt olvasva úgy gondolom, hogy a gyújtási sorrendes beírás a helyes. Vagyis a képen a felső sor.
Közben rájöttem, hogy miért nem tudom módosítani a korrekciós értékeket a 2.15 verziónál. Gondolom ez a régebbiekben is áll.
FORScan írja : - bug in service procedure "Fuel Injector Correction Factors" for Mondeo Mk3 TDCI after restyling (since Jul 2003), not confirmed
Akkor most kérek segítséget, hogy milyen progival lehet ha így nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.05 szerda, 17:03:58 írta Paxtoll
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:10:36 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.03.05 szerda, 16:57:27
Egyébként szerintem is. Egy másik altémában volt belőle kérdés nem oly régen és ott írták, hogy hengersorrendes beírás kell. Most ezt olvasva úgy gondolom, hogy a gyújtási sorrendes beírás a helyes. Vagyis a képen a felső sor.
Közben rájöttem, hogy miért nem tudom módosítani a korrekciós értékeket a 2.15 verziónál. Gondolom ez a régebbiekben is áll.
FORScan írja : - bug in service procedure "Fuel Injector Correction Factors" for Mondeo Mk3 TDCI after restyling (since Jul 2003), not confirmed
Akkor most kérek segítséget, hogy milyen progival lehet ha így nem.
Progi az van pl. Fordiag, Formidable csak ezek nem tudom, hogy kompatibilisek -e az ELM-327-el. Okosabbak megmondják majd....
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
http://www.talkford.com/topic/157208-formidable-and-what-it-should-look-like/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2014.03.05 szerda, 19:07:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 17:10:36
Progi az van pl. Fordiag, Formidable csak ezek nem tudom, hogy kompatibilisek -e az ELM-327-el. Okosabbak megmondják majd....
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
http://www.talkford.com/topic/157208-formidable-and-what-it-should-look-like/
nem.saját interfészük van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2014.03.05 szerda, 19:09:21 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.03.05 szerda, 16:57:27
Egyébként szerintem is. Egy másik altémában volt belőle kérdés nem oly régen és ott írták, hogy hengersorrendes beírás kell. Most ezt olvasva úgy gondolom, hogy a gyújtási sorrendes beírás a helyes. Vagyis a képen a felső sor.
Közben rájöttem, hogy miért nem tudom módosítani a korrekciós értékeket a 2.15 verziónál. Gondolom ez a régebbiekben is áll.
FORScan írja : - bug in service procedure "Fuel Injector Correction Factors" for Mondeo Mk3 TDCI after restyling (since Jul 2003), not confirmed
Akkor most kérek segítséget, hogy milyen progival lehet ha így nem.
FoCoM,de ez is saját interfészes.nem műkszik elm327-el.ha kellenek infók,privátban küldök...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2014.03.05 szerda, 19:56:35 »
Igen kérek segítséget. Köszönöm.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 15:15:36 »
Van gond, sok kérdéssel:
2006 C-Max 1.6 TDCi
Motor System Fahler ír a cucc, és ég a csekkendzsin lámba. Sárga motorblokk jel...
Ezek voltak a hibák, és amiket ténykedtem:
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/elso.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/el.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/masodik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/mas.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/harmadik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/negyed.txt
Azért tutira nem vagyok biztos abban, hogy mit is csináltam...
Focom progival nem sikerült semmire sem jutni. Bluetooth-os az eszközöm.
FORScan működött, abból mentettem a fentieket. Én DPF szűrőre tippelek, bár eddig nem tudtuk, hogy van benne
, illetve EGR-re... Ha végig csinálok egy EGR én nemtommit, akkor törlődik a hibakód, és elalszik a sárga lámpa. Majd később visszajön. DPF-re is ír egy tesztelést, tisztítást. Be kell indítani, majd hagyni. Ilyenkor kezd felpörögni a motor, ijesztően beindul, majdnem felszáll... Második nekifutásra mertem hagyni, és 3 900-as fordulaton pörgette, majd szűk egy perc után leállítottam ismét, mert durvának tűnik... Ilyenkor is egy darabig eltűnik a kiírás...
Mi a megoldás, mire tippeltek? Mit tegyek?
Másik:
A Galaxynál is nekiáltam tesztelni: torq program olvas ezt azt... Focom szintén semmi, nem érzékel eszközt, pedig csatlakozik a cucchoz. Kábelt keres...
FORScan viszont szintén csatlakozást hiányol az eszközhöz, pedig a COM13-as porton a teszt során látja....
Mi lehet itt a gond? WAG-COM a VW, ezért nem tuti?
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 15:20:39 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 15:15:36
Van gond, sok kérdéssel:
2006 C-Max 1.6 TDCi
Motor System Fahler ír a cucc, és ég a csekkendzsin lámba. Sárga motorblokk jel...
Ezek voltak a hibák, és amiket ténykedtem:
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/elso.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/el.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/masodik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/mas.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/harmadik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/negyed.txt
Azért tutira nem vagyok biztos abban, hogy mit is csináltam...
Focom progival nem sikerült semmire sem jutni. Bluetooth-os az eszközöm.
FORScan működött, abból mentettem a fentieket. Én DPF szűrőre tippelek, bár eddig nem tudtuk, hogy van benne
, illetve EGR-re... Ha végig csinálok egy EGR én nemtommit, akkor törlődik a hibakód, és elalszik a sárga lámpa. Majd később visszajön. DPF-re is ír egy tesztelést, tisztítást. Be kell indítani, majd hagyni. Ilyenkor kezd felpörögni a motor, ijesztően beindul, majdnem felszáll... Második nekifutásra mertem hagyni, és 3 900-as fordulaton pörgette, majd szűk egy perc után leállítottam ismét, mert durvának tűnik... Ilyenkor is egy darabig eltűnik a kiírás...
Mi a megoldás, mire tippeltek? Mit tegyek?
Másik:
A Galaxynál is nekiáltam tesztelni: torq program olvas ezt azt... Focom szintén semmi, nem érzékel eszközt, pedig csatlakozik a cucchoz. Kábelt keres...
FORScan viszont szintén csatlakozást hiányol az eszközhöz, pedig a COM13-as porton a teszt során látja....
Mi lehet itt a gond? WAG-COM a VW, ezért nem tuti?
A segítséget előre is köszönöm!
Átnézted a kábeleket, csatlakozásokat az átvezetőnél? (Galaxy)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 15:47:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.09 vasárnap, 15:20:39
Átnézted a kábeleket, csatlakozásokat az átvezetőnél? (Galaxy)
Még nem, én a végéről akartam kezdeni:$, mert hiába csinálom meg, ha nem tudom törölni...
Másik kérdésre tudsz választ?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 16:15:02 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 15:47:56
Még nem, én a végéről akartam kezdeni:$, mert hiába csinálom meg, ha nem tudom törölni...
Másik kérdésre tudsz választ?
Most nem tudok belemélyedni, onkyo erősítőt javítok......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 16:32:56 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 15:47:56
Még nem, én a végéről akartam kezdeni:$, mert hiába csinálom meg, ha nem tudom törölni...
Másik kérdésre tudsz választ?
Hány kilóméter van az autóban? Alvázszám alapján csekkold a dpfet, de úgy néz ki, van benne. Viszont erre ne ereszd rá a regenrálást, mert ez löttyös. Elvileg 120-enként ezekben dpfet kell cserélni, löttyöt meg 60e-nél utánatölteni. Lehet kifogyott, bár ha igen, akkor már mindegy...
Szerintem az egész erre a dpfre vezethető vissza.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 16:54:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.09 vasárnap, 16:32:56
Hány kilóméter van az autóban? Alvázszám alapján csekkold a dpfet, de úgy néz ki, van benne. Viszont erre ne ereszd rá a regenrálást, mert ez löttyös. Elvileg 120-enként ezekben dpfet kell cserélni, löttyöt meg 60e-nél utánatölteni. Lehet kifogyott, bár ha igen, akkor már mindegy...
Szerintem az egész erre a dpfre vezethető vissza.
wazz.írj a hiba,hogy kifogyott a lötty a regeneráló folyadék tartályából.....
Diagnostic Trouble Code details
Fuel Additive Level Too Low/Empty
This DTC illuminates the MIL.
This DTC may be caused by :
fuel additive tank empty or additive level too low
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 16:57:24 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 15:15:36
Van gond, sok kérdéssel:
2006 C-Max 1.6 TDCi
Motor System Fahler ír a cucc, és ég a csekkendzsin lámba. Sárga motorblokk jel...
Ezek voltak a hibák, és amiket ténykedtem:
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/elso.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/el.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/masodik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/mas.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/harmadik.txt
http://users.atw.hu/eckjoe/cmax/negyed.txt
Azért tutira nem vagyok biztos abban, hogy mit is csináltam...
Focom progival nem sikerült semmire sem jutni. Bluetooth-os az eszközöm.
FORScan működött, abból mentettem a fentieket. Én DPF szűrőre tippelek, bár eddig nem tudtuk, hogy van benne
, illetve EGR-re... Ha végig csinálok egy EGR én nemtommit, akkor törlődik a hibakód, és elalszik a sárga lámpa. Majd később visszajön. DPF-re is ír egy tesztelést, tisztítást. Be kell indítani, majd hagyni. Ilyenkor kezd felpörögni a motor, ijesztően beindul, majdnem felszáll... Második nekifutásra mertem hagyni, és 3 900-as fordulaton pörgette, majd szűk egy perc után leállítottam ismét, mert durvának tűnik... Ilyenkor is egy darabig eltűnik a kiírás...
Mi a megoldás, mire tippeltek? Mit tegyek?
Másik:
A Galaxynál is nekiáltam tesztelni: torq program olvas ezt azt... Focom szintén semmi, nem érzékel eszközt, pedig csatlakozik a cucchoz. Kábelt keres...
FORScan viszont szintén csatlakozást hiányol az eszközhöz, pedig a COM13-as porton a teszt során látja....
Mi lehet itt a gond? WAG-COM a VW, ezért nem tuti?
A segítséget előre is köszönöm!
a galaxydat csak wag-com látja,illetve a focom a saját interfészével.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 17:11:57 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 16:54:57
wazz.írj a hiba,hogy kifogyott a lötty a regeneráló folyadék tartályából.....
Wazz, ezt én is után tudom tölteni?
Van erre vmi megoldás? Mi kell oda? Hol lehet ez a cucc?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 17:13:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.09 vasárnap, 16:32:56
Hány kilóméter van az autóban?
Ilyen 100e körül...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:27:52 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 17:11:57
Wazz, ezt én is után tudom tölteni?
Van erre vmi megoldás? Mi kell oda? Hol lehet ez a cucc?
http://www.kipufogowebaruhaz.hu/ford/312-regeneralo-folyadek.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:48:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.09 vasárnap, 15:20:39
Átnézted a kábeleket, csatlakozásokat az átvezetőnél? (Galaxy)
Hibát nem találtam. Megfújkáltam, ennyi...
Az ok, hogy ahol rámegy a csati egy fekete karikára(átvezető), az kicsit lötyögve mozog ide-oda?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:48:42 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 18:27:52
http://www.kipufogowebaruhaz.hu/ford/312-regeneralo-folyadek.html
Ezeket Ti TDCi-sek csinálgatjátok?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:50:59 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 18:48:07
Hibát nem találtam. Megfújkáltam, ennyi...
Az ok, hogy ahol rámegy a csati egy fekete karikára(átvezető), az kicsit lötyögve mozog ide-oda?
Szaladj le Szentendrére, ráolvasunk megint
Úgy, hogy mozgatom is közben a kormányt......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:51:59 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 16:57:24
a galaxydat csak wag-com látja,illetve a focom a saját interfészével.
És én a kütyümmel.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.09 vasárnap, 20:20:33 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 20:11:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.09 vasárnap, 18:51:59
Én én a kütyümmel.....
te Te!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 20:12:11 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 18:48:42
Ezeket Ti TDCi-sek csinálgatjátok?
dehogy.mondiban sosem volt ilyen löttyös.elhalt a fókákban......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:40:14 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.09 vasárnap, 15:15:36
DPF-re is ír egy tesztelést, tisztítást. Be kell indítani, majd hagyni. Ilyenkor kezd felpörögni a motor, ijesztően beindul, majdnem felszáll... Második nekifutásra mertem hagyni, és 3 900-as fordulaton pörgette, majd szűk egy perc után leállítottam ismét, mert durvának tűnik... Ilyenkor is egy darabig eltűnik a kiírás...
Ha feltöltöm az adalékot, és nekem kell eltüntetni a hibakódot, akkor ezt végig merjem csináltatni a FORScan-el?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:44:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 18:27:52
http://www.kipufogowebaruhaz.hu/ford/312-regeneralo-folyadek.html
Az most kiderült, hogy max 1l kell csak bele...
Ez egy jó kis lenyúlós móka a szervizeknek is. Van, aki 60e-nél megcsinálja a usernek, és kiszámláz rá 50e
Pedig a nagy tapasztalat szerint 100e környékén fogy el a liter, ennek akkor kb 10e az ára+munka 7e az 1h... 120e-nél még sosem cseréltek szervizek, a leghamarabb olyan 150e-nél kellett. Ez egy nagyobb városi fogyit megélt példány lehetett... 180-200eig általában kibírják... A csere ára simán meg van kb 300eHUF
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:42:01 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.10 hétfő, 10:40:14
Ha feltöltöm az adalékot, és nekem kell eltüntetni a hibakódot, akkor ezt végig merjem csináltatni a FORScan-el?
ha feltöltöd,lehet,hogy a hibakód is eltűnik,és akkor nem kell....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2014.03.11 kedd, 14:00:50 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.10 hétfő, 15:42:01
ha feltöltöd,lehet,hogy a hibakód is eltűnik,és akkor nem kell....
Szervíz lesz belőle...
Csak kittben kapható, ami felesleges, és olcsóbban csinálja meg az itteni Ford solymár...
Befektetni meg nincs értelme, mert vélhetően erre nem igen lesz egyhamar szükségünk...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:49:24 »
Sziasztok,
Tulajdonosa lettem egy 2011-es 1.6 EcoBost-os csodának, kérdésem ,hogy valaki használta-e már az autocom cars cdp+ progit.
Ha igen milyen csatlakozót kell hozzá rendelnem és kb mennyibe kerül.
Házilag esetleg milyen softverrel és kábellel lehet olvasni a kódokat.
Bocsi a sok kérdésért.
Előre is köszönöm és Üdv Mindenkinek a Clubban !!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:52:46 »
Idézetet írta: Macys - 2014.03.16 vasárnap, 10:49:24
Sziasztok,
Tulajdonosa lettem egy 2011-es 1.6 EcoBost-os csodának, kérdésem ,hogy valaki használta-e már az autocom cars cdp+ progit.
Ha igen milyen csatlakozót kell hozzá rendelnem és kb mennyibe kerül.
Házilag esetleg milyen softverrel és kábellel lehet olvasni a kódokat.
Bocsi a sok kérdésért.
Előre is köszönöm és Üdv Mindenkinek a Clubban !!!
az autocom saját interfésszel bitang drága.
Amit javasolok: Elm27+forscan
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 11:11:55 »
Szia,
Köszi a gyors választ, beszerzési helyét meg tudod adni és értéke kb mennyi ?
Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 11:13:10 »
Idézetet írta: Macys - 2014.03.16 vasárnap, 11:11:55
Szia,
Köszi a gyors választ, beszerzési helyét meg tudod adni és értéke kb mennyi ?
Előre is köszi
google-->elm327 1.5v--->keres.
Itthon is kapsz durván 4-8e ft.Ebay-en már 9 dollártól,csak az 3-4hét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 13:03:50 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.04 kedd, 20:20:43
én meg igen.majd megmondja ő is.
2007-es gyártású, 125 pacis (etis szerint). A formidable szerint van benne ICU. Amúgymegmittudomén, hogy van-e vagy nincs.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 15:21:27 »
Tegnap egy nagyon kényelmes autózás után (2000rpm/80km/h - 90km) elkezdett világítani a motorhiba lámpa, a tipp jó volt, hogy ismét EGR:
===DTC P0400-C===
Code: P0400 - EGR system flow malfunction
Status:
- Confirmed - mailfunction is confirmed
Module: On Board Diagnostic II
===END DTC P0400-C===
===DTC P0400===
Code: P0400 - EGR system flow malfunction
Module: Powertrain Control Module
===END DTC P0400===
A 400 és a 400-C üzenet között van különbség? Kb. 2 éve volt már ilyen hiba üzenetem, de akkor csak 1 hibakódom volt ha jól rémlik. Kitörölve a kódot, nem jött vissza. Cserébe adott egy másikat:
===DTC P1000===
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Check of all systems is not complete since last memory clear.
--Possible Causes--
- The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
- The battery or PCM has been disconnected.
- An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
- The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.
Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.
P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.
The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. To clear P1000 in the shortest amount of time, follow the link to the OBD Drive Cycle. If the link is unavailable, the OBD Drive Cycle can also be found under Toolbox. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.
Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle unless it is requested by the customer to pass an inspection/maintenance test. Inform the customer of the need for additional driving when legally required to pass an inspection/maintenance test.
===END DTC P1000===
Gondolom utóbbi elmúlik, ha újra tanult minden.
EasyODB-vel meglett a pontos EGR hiba is:
Freeze Frame Data
P0400 is the DTC that caused this Freeze Frame Data to be Stored Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
Fuel System 1 Status: 150.8 Deg F Lean (-) Rich (+)
Closed Loop Control using Oxygen Sensor - Normal
Calculated Load: 65.1 %
Coolant Temperature: 66 Deg C
Short Term Fuel Trim Bank: 15.47 %
Long Term Fuel Trim Bank: 14.69 %
Intake Manifold Pressure: 51 kPaA
Engine Speed: 1675.75 Rpm
Vehicle Speed: 46 Kmh
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 15:34:29 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:36:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.03.16 vasárnap, 13:03:50
2007-es gyártású, 125 pacis (etis szerint). A formidable szerint van benne ICU. Amúgymegmittudomén, hogy van-e vagy nincs.
a forscan is látt az ICU-t.hitetlen banda....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:39:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.16 vasárnap, 15:21:27
Tegnap egy nagyon kényelmes autózás után (2000rpm/80km/h - 90km) elkezdett világítani a motorhiba lámpa, a tipp jó volt, hogy ismét EGR:
ez attól van,hogy olyan nagypapásan vezetsz,hogy tönkre megy bele az autó.égesd ki azt a rendszert rendesen.az nem egyenlő a pályás 110es tempóval.....
csinálj egy igazi 10literes fogyasztást,sosem lesznek hibáid....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 20:37:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.03.16 vasárnap, 13:03:50
2007-es gyártású, 125 pacis (etis szerint). A formidable szerint van benne ICU. Amúgymegmittudomén, hogy van-e vagy nincs.
A formidable minden tdci-ben lát icu-t, mindegy, hogy van-e benne külön a pcm-től.
Nálad az icu, ami injector control unit, tehát ami vezérli a porlasztókat, az maga a pcm.
Naplózva
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ