Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:47:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
HHO
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: HHO (Megtekintve 136416 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:26:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.28 kedd, 22:21:35
első körben volt chip, attól 0,5-1l/km megtakarítás jött elő városban
városon kívül ami előtte 7,5l/100km volt az ezek után 5,8-6l-ből is kijött azonos úton. országút 100/125 (90/110) pálya 150(130) sebeségekkel. zárójelben a max megengedett.
utána lett vgt turbom gt20 helyett gt17. ezzel csak annyit nyertem, hogy 1500tól megindult a kocsi városban, úgy mint előtte 2200-tól. és ezzel egidőben lett kiütve a kat. ezek után ha megengedett körülmények szerint vezetek, akkor 5l vagy alatta is kijön, úgy hogy 100-nál 2000-et pörög(150-nél 3000-et)
ezután lesz még 6-os váltó felrakva (120-nál 2000 150-nél 3000).
meg nagyobb csúcs, cooler de az inkább teljesítmény miatt
Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:31:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.28 kedd, 22:26:43
Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől...
jah, igen, meg az EGR-em sincs már benne
meg a töltőnyomásom is emelve van 1,2-1,3-ról 1,6-1,7-re
Bunyek intézte a chip-et...
én kivágnék belőle a helyedben minden ilyen hülyeséget
én akkora kasztnit nem eröltetnék
nekünk is van itthon egy egyterű, de ha dinamikusabban közeleked vele, akkor simán 2l-rel többet bever, mint a mondeo.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:35:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.28 kedd, 22:26:43
Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől...
Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:37:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.28 kedd, 22:35:37
Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám.
AndyA
pár embertől hallottam már eddig ezt a fogalmat, de sztem csak parasztvakítós elnevezése a sima csippnek. Azért nem ugrottam még bele, mert szagolom körbe ezt a témát is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2012.02.28 kedd, 22:38:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.28 kedd, 22:35:37
Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám.
AndyA
nálam ilyen nem létezik
amúgy leírtam a motorikus módosításokat, teljesítmény miatt mentem bele mindenbe, de javult jócskán a fogyi is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2012.02.29 szerda, 09:40:44 »
ecora optimalizált chip tuning, ilyen nincs,baromság....van ECU szoftver módositás/optimalizálás amit chiptuningnak neveznek....ez ha jó, akkor fogyasztás csökkenést hozhat, ugyanolyan menetciklusban...de ezt ugye nehéz tartani mert jobban megy a vas....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2012.02.29 szerda, 10:52:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.29 szerda, 09:40:44
ecora optimalizált chip tuning, ilyen nincs,baromság....van ECU szoftver módositás/optimalizálás amit chiptuningnak neveznek....ez ha jó, akkor fogyasztás csökkenést hozhat, ugyanolyan menetciklusban...de ezt ugye nehéz tartani mert jobban megy a vas....
Tempomat 130-nál az autópályán szerintem mindegy, mennyire megy a vas, ott kell legyen fogyicsökkenés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2012.02.29 szerda, 13:40:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.29 szerda, 10:52:07
Tempomat 130-nál az autópályán szerintem mindegy, mennyire megy a vas, ott kell legyen fogyicsökkenés.
AndyA
és van is. legalábbis nálam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 12:08:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.26 szombat, 08:02:12
Szamoljunk kicsit!
A H atomtomege 1, az O-e 16, azaz H2O az 18-as molekulatomegu. 1 mol viz tehat 18g, ebbol 2g lesz a hidrogened, ami a bontas utan hamar H2-ve all ossze. 2g H2 24 liter, azaz 1 liter vizbol elo tudsz allitani kb. 1300 liter hidrogengazt.
Ha azt mondod, hogy 1 liter lotyi neked 1000 km-re eleg, akkor kilometerenkent szuk masfel liter hidrogent taplalsz a rendszerbe. Legyen a motor egy 2.0 TDCi. Legyen az atlagos fordulatszam 2000, nem sietunk, ez kb. 110-es tempo hatodikban, de legyen 120, hogy egyszerubb legyen szamolni. Ez jelent hengerenkent es percenkent 1000 munkautemet, azaz a 4 hengerre osszesen 1000 x 2 liter levego beszivasat, szorozva meg a turbonyomassal, mondjuk legyen csak egy gyenge 1,2 bar. Az auto 30 masodperc alatt tesz meg egy kilometert, azaz 1200 liter levegot hasznal fel ezalatt. Ehhez teszel hozza 1,3 liter, azaz 0.055g hidrogent, aranyaiban pedig 1200:1,3, valoban ezrelekes az arany. Ennyi hidrogenben 140 MJ/kg -> 0,14 MJ/g -> 0,0077 MJ, azaz 7,7 kJ energia van, ha elegeted. Ha a motor fogyaszt ennel a temponal 6 litert 100 km-re, akkor 1 km-re 0,6 decit. Ez majdnem pont 0,05 kg (0,6 * 0,83), 45 MJ/kg-bol kiszamolva 2,25 MJ. Majdnem 300-szor tobb energiat viszel be a motorba gazolaj formajaban.
Ezek utan hadd kerdezzem meg, hogy mirol is beszelunk...?
Az orvosi szaknyelvben van erre egy jo szo: placebo.
AndyA
szia! elmondom miről van szó, a kollégám off autójában van, 1.9 adagolós tdi... a hidrogén, meg a plussz oxigén amit beviszel, pont elég, hogy javítsa az égést. nem fog jobban menni a verda, ahhoz azért ez kevés, viszont kitakarítja a motort. használod pár hónapig, és fémtiszta a belseje. levettük a kipufogóját, mert valamit kevert a motortérbe a gazdija, és nem kokszos a belseje még a kipuffnak sem a 98-as, 400.000km-t futott nácimobilban... nem többletteljesítményre kell itt számítani, meg a gázolaj hidrogénnel való kiváltására, ergo fogyicsökkenésre, hanem a motor kitakarításáraól tisztán tartásáról, illetve az égés hatékonyabbá tételéről van szó. ebből pedig hosszú távon minimális fogyicsökkenés várható el. nála pl teljesen megszűnt a füstölés, és kb 4 dl-el kevesebb a fogyasztás. nem másnaptól, hanem kb 2 hónap alatt... azóta ez be is állt nála, hogy ennyi a fogyi, nem lett még kevesebb, nem lett több, illetve sem hidegen, sem melegen nem füstöl sem szemre, sem géppel mérve, ami meglehetősen szembetűnő ezeknél a motoroknál...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 12:18:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.25 péntek, 14:31:57
Nem tudom neked mennyit mondtak beszerelésre, de nem olcsó árakat mondtak nekem erre felé...
Van itt egy cég akik ezzel foglalkoznak...ők ügyfeleink....velük beszélgettem róla,de nem győztek meg.
Inkább beszerelem én magamnak.
A komplett vázlat,terv már megszültetett a fejemben csak még azt nem döntöttem el hogy én csináljam meg a generátort is vagy vegyem meg a cuccokat külön....
Maga az elv pofon egyszerű, vizbontás elektrolizis utján ugye....a speciális viz az desztilált viz.
Nem kell hozzá sok minden egy HHO generátor egy tartály,csövek...kb
Minden autóba berakható de vannak dolgok amiket megkell oldani...benzinesnél és dieselnél is.
lambda szonda vezérlés...ahány szonda van arra mind külön....MAF szenzort átverni dieselnél...
kell PWM modul amivel vezérled a generátort....stb,stb..
De ott van pl a fagyás probléma, mert ugye télen befagy a viz a tartályba.....
Én biztos hogy megcsinálom magamnak csak azt nem tudom még mikor....
szia! a téli vízfagyás az valóban probléma, egyenlőre még nem találtunk ki rá mi sem megoldást, viszont benzinesben még nem láttam ilyet, valószínűleg kell kalibrálni a szondákon, de dieselnél kár belenyúlni bármibe is. MAF szenzorhoz utólag vett ilyen elektronikát a kedves kolléga, amit nekem kellet bekötni neki. röviden tömören gyakorlatilag, ha kicsit leegyszerűsítem, akkor egy potméter, amivel a légtömegmérő és a motorvezérlő közötti kommunikációba tud beleszólni. ez kb azt csinálja, hogy a motorvezérlőt félretájékoztatja, így minimálisan kevesebb üzemanyagot fecskendez be a motorba. innentől már szinte oxigén jött csak a kipufogón, meg tényleg lejjebb ment a fogyi, de majdnem tolni kellett az autót hegynek felfelé... gyorsan ki is lett kötve az egész. anélkül is működik a dolog teljesen hibátlanul. a PWM is egy vicces dolog. igazából van egy digitális ampermérőd, ami figyeli mennyi áramot vesz fel a generátor. nincs semmi visszacsatolása, tehát nem szabályzott, csak vezérelt. először varjál valamit program alapján, aztán beáll egy adott értékre, amit te tudsz beállítani, ennek az autónak az esetében 8amper. ha kevesebbre tesszük, semmit nem ér a dolog, ha többre, nem dolgozik hatékonyabban... szal az sem egy nagy hókuszpókusz... remélem ezzel tudtam segíteni egy kicsit... ha van bármi kérdés a dologgal kapcsolatban, akkor nyugodtan írj, megnézem a kolléga verdájában, vagy megkérdem tőle, és válaszolok...
ez persze a többi márkatársra is vonatkozik!!!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 12:28:00 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.04.08 vasárnap, 12:18:32
szia! a téli vízfagyás az valóban probléma, egyenlőre még nem találtunk ki rá mi sem megoldást, viszont benzinesben még nem láttam ilyet, valószínűleg kell kalibrálni a szondákon, de dieselnél kár belenyúlni bármibe is. MAF szenzorhoz utólag vett ilyen elektronikát a kedves kolléga, amit nekem kellet bekötni neki. röviden tömören gyakorlatilag, ha kicsit leegyszerűsítem, akkor egy potméter, amivel a légtömegmérő és a motorvezérlő közötti kommunikációba tud beleszólni. ez kb azt csinálja, hogy a motorvezérlőt félretájékoztatja, így minimálisan kevesebb üzemanyagot fecskendez be a motorba. innentől már szinte oxigén jött csak a kipufogón, meg tényleg lejjebb ment a fogyi, de majdnem tolni kellett az autót hegynek felfelé... gyorsan ki is lett kötve az egész. anélkül is működik a dolog teljesen hibátlanul. a PWM is egy vicces dolog. igazából van egy digitális ampermérőd, ami figyeli mennyi áramot vesz fel a generátor. nincs semmi visszacsatolása, tehát nem szabályzott, csak vezérelt. először varjál valamit program alapján, aztán beáll egy adott értékre, amit te tudsz beállítani, ennek az autónak az esetében 8amper. ha kevesebbre tesszük, semmit nem ér a dolog, ha többre, nem dolgozik hatékonyabban... szal az sem egy nagy hókuszpókusz... remélem ezzel tudtam segíteni egy kicsit... ha van bármi kérdés a dologgal kapcsolatban, akkor nyugodtan írj, megnézem a kolléga verdájában, vagy megkérdem tőle, és válaszolok...
ez persze a többi márkatársra is vonatkozik!!!
Havernak 2 ezres benzine omegában van és a nagy hideg mikor jött befagyott.Pont előttem szedték ki és amikor elvonult a hideg rakták vissza.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2012.04.08 vasárnap, 16:05:02 »
Ez egy vicc szerintem... Ha fizetnének sem tenném a kocsimba!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 10:06:29 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
Szerintem a topik zárható.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 15:43:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.04.12 csütörtök, 10:06:29
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
Szerintem a topik zárható.
Egész sokáig húzták azért a hithűek!
Karkötő nem kell valakinek óccón?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 15:44:57 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.12 csütörtök, 15:43:34
Egész sokáig húzták azért a hithűek!
Karkötő nem kell valakinek óccón?
Ha 10 karkötőt a HHO generátorra raksz, az segít a vízbontásban?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 15:47:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.12 csütörtök, 15:44:57
Ha 10 karkötőt a HHO generátorra raksz, az segít a vízbontásban?
Kiegyensúlyozottabb mágneses térben a HHO generáto kevésbé szédül és magabiztosabb, így több gázt fejleszt. Igazából csak csomagban érdemes venni!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 15:49:33 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.12 csütörtök, 15:47:50
Kiegyensúlyozottabb mágneses térben a HHO generáto kevésbé szédül és magabiztosabb, így több gázt fejleszt. Igazából csak csomagban érdemes venni!
Köszi.
A szín számít? Fekete kell alulra, végig a színskálán, majd fehér fent? Vagy fordítva?
Vagy olyan szín kell, ami a hidrogénatom kvantumrezonanciájának a többszöröse a Hubble-színképben?
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2012.05.04 péntek, 16:17:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.01.31 kedd, 13:16:31
Szia!
Én is nagyon gondolkodom ezen, mert 2 év gari van rá, és nekem évi legalább 15e km-nél 1,2 év a megtérülés 15 %-nál. nagyon nem mindegy.
Szia,
hogy muzsikál a HHO a valós körülmények között? Ha jól emlékszem, végül te voltál a legbátrabb és beszerelted.
Viktor
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:18:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.08 vasárnap, 12:28:00
Havernak 2 ezres benzine omegában van és a nagy hideg mikor jött befagyott.Pont előttem szedték ki és amikor elvonult a hideg rakták vissza.
A megoldás : izopropil alkohol. Ezt kell a kizárólag duplán tisztított desztillált vízhez keverni.Akkor nem fagy be.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:19:44 »
Idézetet írta: Victore - 2012.05.04 péntek, 16:17:37
Szia,
hogy muzsikál a HHO a valós körülmények között? Ha jól emlékszem, végül te voltál a legbátrabb és beszerelted.
Viktor
Mi nem a legbátrabb szót használtuk erre
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 17:17:06 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.16 szerda, 22:19:44
Mi nem a legbátrabb szót használtuk erre
Lehülyézni nem fogom, a szememben inkább egy bátor pionír. (erős hasonlat, de Kolumbuszt is gondolom 90% lehülyézte, amikor elindult, minden általánosan elfogadott információ ellene szólt)
Pénzt adott ki rá, én pedig tényleg kíváncsi vagyok egy tényleges felhasználó véleményére. Ha meg nem működik, akkor csak van rá pénzvisszafizetési garancia, máshogy nem is szállnék ilyesmibe.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 17:36:50 »
Idézetet írta: Victore - 2012.05.17 csütörtök, 17:17:06
Lehülyézni nem fogom, a szememben inkább egy bátor pionír. (erős hasonlat, de Kolumbuszt is gondolom 90% lehülyézte, amikor elindult, minden általánosan elfogadott információ ellene szólt)
Pénzt adott ki rá, én pedig tényleg kíváncsi vagyok egy tényleges felhasználó véleményére. Ha meg nem működik, akkor csak van rá pénzvisszafizetési garancia, máshogy nem is szállnék ilyesmibe.
Kolumbuszt idekeverni egy kicsit azért erős
Nem jó analógia, ugyanis amikor az újvilágot felfedezni ment, a legtöbb geográfiai ismeret hibás volt.
Ha analóg módon akarunk eljárni, akkor azt kell feltételeznünk, hogy a jelenlegi kémiai és fizikai ismereteink hibásak.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 20:06:59 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.17 csütörtök, 17:36:50
Kolumbuszt idekeverni egy kicsit azért erős
Nem jó analógia, ugyanis amikor az újvilágot felfedezni ment, a legtöbb geográfiai ismeret hibás volt.
Ha analóg módon akarunk eljárni, akkor azt kell feltételeznünk, hogy a jelenlegi kémiai és fizikai ismereteink hibásak.
Jó-jó, elismerem, Kolumbusz talán kicsit erős
Ugyanakkor a legtöbb akkori geográfiai ismeret a mostani tudásunk szerint volt helytelen, az akkori tapasztalatokat teljesen jól leírta.. és ennek ellenére indult el.
No, én inkább emiatt hasonlítottam hozzá.. ettől függetlenül én is kételkedek benne, de kíváncsi vagyok hogy mit tapasztalt a felhasználó és ha nem vált be, akkor vissza tudta-e adni a forgalmazónak.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2012.08.29 szerda, 23:22:37 »
Alig látszik:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Saját fejlesztés:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 10:04:53 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.29 szerda, 23:22:37
Alig látszik:
Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):
Saját fejlesztés:
hát tényleg annak tűnik. Mondjuk ebben a HHO-s témában én abszolute nem hiszek és még nem láttam hiteles forrásból bebizonyítani. Azt viszont láttam (bár lehet, hogy urban legend), hogy egy félreértés miatt kezdődött és a NNO alkalmazásáról volt szó, csak valami okos félreértette. Na mind1, várjuk az eredményeket.
Amúgy a műanyag és a hilti szalag közé én raknék valamit, hogy ne lukassza ki a víztartályodat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 10:09:50 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.29 szerda, 23:22:37
Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):
Legalább könnyű lesz leszerelni, amikor rájössz, hogy nem ér semmit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2012.08.30 csütörtök, 23:12:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.30 csütörtök, 10:09:50
Legalább könnyű lesz leszerelni, amikor rájössz, hogy nem ér semmit...
Na! Ne vedd el a kedvem. Annyit kínlódtam vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2012.08.31 péntek, 17:04:45 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.30 csütörtök, 23:12:16
Na! Ne vedd el a kedvem. Annyit kínlódtam vele.
Van egy hely, ahol van egy 1,8-as benzines motor, tk padon. Lehet rá fix terhelést rakni, és lehet méricskélni a fogyit, teljesen pontosan.
Vagyis, reprodukálható módon... ha van kellő türelem, meg ilyenek, össze lehet hozni egy tesztet. Az ottani eredmények igazolni fognak valamit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FokaDriver
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2012.09.01 szombat, 00:18:17 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.29 szerda, 23:22:37
Alig látszik:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Saját fejlesztés:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja
Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2012.09.01 szombat, 07:54:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.31 péntek, 17:04:45
Van egy hely, ahol van egy 1,8-as benzines motor, tk padon. Lehet rá fix terhelést rakni, és lehet méricskélni a fogyit, teljesen pontosan.
Vagyis, reprodukálható módon... ha van kellő türelem, meg ilyenek, össze lehet hozni egy tesztet. Az ottani eredmények igazolni fognak valamit.
Ott inkább az innen-onnan összevásárolt benzinekkel kellene egy tesztet csinálni.
Meg lehetne egy ilyet szervezni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2012.09.01 szombat, 10:38:33 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.09.01 szombat, 00:18:17
Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.
Ez nem egészen így van. A generátorból nem lehet "büntetlenül" teljesítményt kivenni. Az sem számít, hogy 125A-os, vagy 80A-os. Ha 15A-rel nagyobb áramot akarsz belőle kivenni, akkor egy perióduson belül annyival hosszabb ideig ad gerjesztést az forgórészre a feszszabályzó, amivel a +15A leadott áram mellett a (Smart Charge esetén a PCM által meghatározott) feszültség tartható. Ez nagyobb terhelésként jelenik meg a szíjrendszeren, ami pedig értelemszerűen a motort terheli.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 12:41:36 írta tpmportal
»
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2012.09.01 szombat, 12:10:32 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.09.01 szombat, 00:18:17
Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.
Nagyon köszönöm!
Nagyon bízom benne, hogy a sok szkeptikus hozzászólás ellenére, még is csak lesz egy kis megtarcsi.
De, ha más nem, a rendszer tisztítása, valamint a csúcsnyomás "kisimítására", még mindig számítok.
Ha végképp nem hozza a várt eredményeket, max eladom.
Majd beszámolok az eredményekről (várja már 3-4 ismerősöm is).
Szép napot!
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 02:57:07 »
,
BEVÁLT!!!
Még nem üzemel tökéletesen, magyarul sok a finomítani való, de úgy néz ki működik!
Az eredmények, itt: Generáció független > Fogyasztás > hozzászólás #2488
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 20:54:58 »
2 tanács,
Jönnek a hideg esték, szerezz be izopropil alkoholt, különben az első fagy szétnyomja a cellát. És desztillált vízből pedig a 2x tisztított fajtát használd, hosszú távon csak azt érdemes.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2012.10.17 szerda, 00:46:57 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.10.15 hétfő, 20:54:58
2 tanács,
Jönnek a hideg esték, szerezz be izopropil alkoholt, különben az első fagy szétnyomja a cellát. És desztillált vízből pedig a 2x tisztított fajtát használd, hosszú távon csak azt érdemes.
Nagyon köszönöm. Már gyűjtöm a téli használathoz szükséges infókat.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2012.10.17 szerda, 05:08:27 »
Szerintem fizessük be a srácot egy fékpadi mérésre ...
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:43:28 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.17 szerda, 05:08:27
Szerintem fizessük be a srácot egy fékpadi mérésre ...
Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.
Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie
A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2012.10.17 szerda, 16:54:25 »
Idézetet írta: Victore - 2012.10.17 szerda, 15:43:28
Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.
Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Szerintem valaki kérdezze meg, aztán dobjuk össze rá a pénzt.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2012.10.17 szerda, 20:19:06 »
Idézetet írta: Victore - 2012.10.17 szerda, 15:43:28
Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.
Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie
A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.
Nagyon köszönöm a bizalmat (lanságot)!
Engem is nagyon érdekelne az eredmény (a Bunyek féle chippelés előtt-után nem is ártana).
Az még jobban, mit tudhatott, mielőtt így ellustítottam.
Természetesen, én (és táltos paripám) örömmel vállaljuk a "megmérettetést".
Bár szerintem a fékpados mérés, nem azt igazolná, amit most tudunk elérni, max a motor állapotáról adna infót.
Szerintem, sokkal egyszerűbben meg lehetne ezt oldani:
az ü.a. rendszer tisztításához hasonló módon, adott mennyiséggel ki tesz meg több kilométert.
Ezzel viszont az a baj, hogy a körülmények nem egyformák (más város, útviszonyok, körülmények, forgalom, stb).
Hát, nem tudom, hogyan lehetne konstans körülményeket beállítani. Pedig ez az alap, bárminemű összehasonlításhoz.
Spec engem kielégít a megtett Km, és a tankolásokért kifizetett összeg viszonyszáma.
Na ez, viszont tény! Igaz, hogy csak nekem, de nem is ezért (felvágásra) vettem a Mondit, hanem munkába járni.
Bármi nemű mérésnek, összehasonlításnak, akárminek szívesen állok elébe.
Egyébként, már gondolkodtam azon, hogy veszek egy kisebb (fedélzeti) kamerát,
amivel fel tudnám venni az általam megtett napi használatot.
Valami jobb minőségű kellene, amin látható lenne:
-a forgalom (a vezetési stílus, és a forgalmi szituációkra adott reakciók miatt)
-sebesség, és fordulatszám (ebből már tudható a fokozatok kiválasztása, gyorsítás, lassítás ténye)
-megtett km
-átlagfogyasztás alakulása
-és valahogy meg kellene még oldani a fék-gázpedál visszajelzését.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2012.10.17 szerda, 20:37:00 »
Idézetet írta: Victore - 2012.10.17 szerda, 15:43:28
Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.
Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie
A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.
Egy régebbi válaszom (bár inkább a fogyasztási topiba kellene):
Mindenap munkába oda 14,8-vissza 14,8= 29,6km.
Városban szigorúan 50, 5.-ben/1000ford. Van 3-3,5 km lakottan kívül, azt 110-120-al, 6.-ban.
De az odafigyelést, komolyan kell venni.
Az összes sztereotípiát betartom:
-kellő távolság, az előttem haladótól (ha ő bénáskodik, nekem ne keljen fékezgetnem)
-óvatos gyorsítás
-max 1500-nél váltás
-sűrű motorfék!!! (talán, ez a legfontosabb, a megfelelő gázpedálkezelés mellett)
-a lámpát kellő előrelátással megközelíteni
(ha láttam váltani, már engedem is el a gázt, ha már jó sokan állnak ott, várható a zöld)
-keréknyomás picit megemelve (most téli van fent (koptatom, a következő havazást már nem bírná ki)) <- nyáron írtam
-olaj + üzemanyag adalék, tiszta levegőszűrő
-légkondi nukú!!! (a szellőző venti sincs bekapcsolva!)
-LED menetfény (a xenon is sokat eszik)
-nincs 1000W tucc-tucc
Hát, ilyesmik.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2012.10.17 szerda, 21:25:02 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.17 szerda, 20:19:06
Szerintem, sokkal egyszerűbben meg lehetne ezt oldani:
az ü.a. rendszer tisztításához hasonló módon, adott mennyiséggel ki tesz meg több kilométert.
Elég a fékpad. Ha ott egy megadott fordulatszámon bármilyen plusz hatása van a HHO-nak, akkor az látszani fog.
Reprodukálhatóan.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2012.10.17 szerda, 21:37:38 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.17 szerda, 21:25:02
Elég a fékpad. Ha ott egy megadott fordulatszámon bármilyen plusz hatása van a HHO-nak, akkor az látszani fog.
Reprodukálhatóan.
Ja, hogy arra gondoltál.
Azt hittem az alacsony fogyira mondtad.
Igen, így már OK.
Állok elébe. Bár még nem értem el a "bejáratási" 1000-1200 KM-t.
És finomítani is kell még a rendszert:
-még nem működik a MAF jel módosítás (ebben, kérnék is segítséget valakitől)
-a HHO PWM-jét is be kellene lőni (hiába tekergetem, nem sok minden változik)
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 09:16:45 »
A bejáratás 2000 km inkább. Utána kezdi hozni a remélt hatást.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 09:49:14 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.10.18 csütörtök, 09:16:45
A bejáratás 2000 km inkább. Utána kezdi hozni a remélt hatást.
Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 14:22:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.18 csütörtök, 09:49:14
Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!
AndyA
rozsdát
Bocsánat, de még mindig azt mondom, hogy ez a HHO egyátba....
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 15:42:04 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.10.18 csütörtök, 14:22:09
Bocsánat, de még mindig azt mondom, hogy ez a HHO egyátba....
Szerintem a legtöbben így gondolják. De adjuk meg neki az esélyt, hogy hihesse, nem az ablakon dobta ki a pénzét ...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 16:06:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.18 csütörtök, 09:49:14
Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!
AndyA
Állítólag ennyi idő alatt "takarítódik" ki az a rengeteg dzsuva a motorból, ami benne van.
Többek is ezt tapasztalták, hogy csak pár ezer km múlva jött a hatás. Sőt olyan is volt, aki kiszerelte pont ekkor, s utána lett kevesebb a fogyija. Ezért gondolom, hogy a dolog lényege vhol itt lehet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 16:40:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.18 csütörtök, 16:06:03
Állítólag ennyi idő alatt "takarítódik" ki az a rengeteg dzsuva a motorból, ami benne van.
Többek is ezt tapasztalták, hogy csak pár ezer km múlva jött a hatás. Sőt olyan is volt, aki kiszerelte pont ekkor, s utána lett kevesebb a fogyija. Ezért gondolom, hogy a dolog lényege vhol itt lehet.
Minden személyeskedés nélkül: aki ezt elhiszi, az meg is érdemli...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 17:12:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.18 csütörtök, 16:40:49
Minden személyeskedés nélkül: aki ezt elhiszi, az meg is érdemli...
AndyA
Én is így látom. Persze van egy raklap lerakódás a mociban, de amikor szétszedi az ember, akkor azért nem azt látja, hogy jajj istenem, itt a dugón meg mindenhol annyi lerakódás van, hogy csoda nem vert be a szelep....
No nem, ennyi lerakódás nincs és ennyi dzsuva sincs benne. Nem vagyok nagy guru, bár néhány sör után szeretem annak tartani magamat, de a HHO-nál nem látom, hogy mi a bánat takarítana akármit is. A felbontási idő olyan hosszú, vagyis olyan kevés gáz keletkezik, hogy az elhanyagolható. Ráadásul a keletkezett gáz ebben a mennyiségben szinte nudli energiát tartalmaz.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 18:44:47 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.17 szerda, 20:19:06
Nagyon köszönöm a bizalmat (lanságot)!
.
.
.
Egyébként, már gondolkodtam azon, hogy veszek egy kisebb (fedélzeti) kamerát,
amivel fel tudnám venni az általam megtett napi használatot.
Valami jobb minőségű kellene, amin látható lenne:
-a forgalom (a vezetési stílus, és a forgalmi szituációkra adott reakciók miatt)
-sebesség, és fordulatszám (ebből már tudható a fokozatok kiválasztása, gyorsítás, lassítás ténye)
-megtett km
-átlagfogyasztás alakulása
-és valahogy meg kellene még oldani a fék-gázpedál visszajelzését.
A bizalom irántad megvan, itt inkább a technikára és a módszertanra vagyunk kíváncsiak.
Amúgy egy középkategóriás telefonnal megoldható az út felvétele paraméterekkel együtt:
http://www.youtube.com/watch?v=cyf3SaOWUlg
Szükséges hozzá:
- ELM327 bluetooth-szal
- androidos mobil kamerával
- Torque full + Track recorder plugin
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 19:14:49 írta Victore
»
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ