Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:13:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: HHO  (Megtekintve 136419 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2013.02.16 szombat, 20:48:31 »

Off kocsim hasonló paraméterekkel rendelkezik, minta tied (csak öregebb), és nagyon változatos fogyasztási adatokat tud produkálni attól függően, hogy mennyire nehéz a lábam. Ha beletolnék egy HHO-t, akkor "már csak azért is" alapon simán le tudnám vinni a fogyasztását 2 literrel. Csak közben megutálnám a vezetést  vigyor3

 eplus2 eplus2 Nekem 7,5-7,8 között eszik,függetlenül attól,hol használom(kint vagy bent),hogyan használom(taposom-e vagy óvatosan felváltogatok). Ígyis úgyis 610-630 kmt megyek el egy tankkal  szomoru1  De majd berakok HHO-generátort,meg egy szuper fogyasztácsökkentő mágnest,telenyomom GreenFuel-el,aztán jobban fog enni,mint egy Prius  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 20:51:06 írta Nika91127 » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2013.02.16 szombat, 20:51:55 »

eplus2 eplus2 Nekem 7,5-7,8 között eszik,függetlenül attól,hol használom(kint vagy bent),hogyan használom(taposom-e vagy óvatosan felváltogatok). Ígyis úgyis 610-630 kmt megyek el egy tankkal  szomoru1

Az ügyes  wow1 milyen viszonylatban?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2013.02.16 szombat, 20:54:25 »

Az ügyes  wow1 milyen viszonylatban?

Ügyes? Hogyan érted? Smiley Hát főleg a Pécs-Kaposvár útvonalon használom(nem épp a leglaposabb,és kanyarmentesebb út az országban). Plusz Pécsen hétköznap városban,Kaposváron meg hétvégén. Ez a szaladgálós autó a családban,ha otthon vagyok Smiley Városon kívül 100-104el megyek(GPS szerint),városon belül 55-58. Ha olyan kedvem van,70től már 5.ben hagyom a váltót,ha kicsit elkattan az agyam,akkor folyamatosan pörgetem Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:00:06 »

Ügyes? Hogyan érted? Smiley Hát főleg a Pécs-Kaposvár útvonalon használom(nem épp a leglaposabb,és kanyarmentesebb út az országban). Plusz Pécsen hétköznap városban,Kaposváron meg hétvégén. Ez a szaladgálós autó a családban,ha otthon vagyok Smiley Városon kívül 100-104el megyek(GPS szerint),városon belül 55-58. Ha olyan kedvem van,70től már 5.ben hagyom a váltót,ha kicsit elkattan az agyam,akkor folyamatosan pörgetem Smiley

A motor szempontjából. Hogy nem száll el a fogyasztása taposás hatására, ami szerintem benzinesnél nem annyira jellemző. Mondjuk nyugodt vezetéssel, meg gyors felkapcsolgatással mehetne lejjebb.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:02:41 »

A motor szempontjából. Hogy nem száll el a fogyasztása taposás hatására, ami szerintem benzinesnél nem annyira jellemző. Mondjuk nyugodt vezetéssel, meg gyors felkapcsolgatással mehetne lejjebb.

Én se értem miért ilyen...de próbáltam,hogy csak óvatosan vezettem,akkor 7,6 körül volt,így hajtva meg pörgetve pedig max 8-8,1... De átlagban mindig 620 +-15 kmt tudok megtenni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #205 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:11:45 »

Csak halkan mondom, a Mikulás sem létezik!  eplus2 Van egy kamu mikulás a Lappföldön aki úgy csinál, mint a HHO generátor gyártója.....el akarja hitetni, hogy Ő az igazi. És sokan el is hiszik neki!  falbav

Egy kis olvasnivaló:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/1/

Két cikk van ezzel kapcsolatban.
A hívők olvassák el. Én hülyeségnek tartom, mert az energiamegmaradás törvényét alapul véve egyértelműen működésképtelen nyereséggel a rendszer.
Én már a megjelenés után elolvastam, érdekességképp ......  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:17:08 »

Két cikk van ezzel kapcsolatban.
A hívők olvassák el. Én hülyeségnek tartom, mert az energiamegmaradás törvényét alapul véve egyértelműen működésképtelen nyereséggel a rendszer.
Én már a megjelenés után elolvastam, érdekességképp ......  Cool

A cikk megvolt. Én csak azt tartom nem 100%-osan elképzelhetetlennek, hogy valamilyen módon tud javítani a benzin/gázolaj égésének hatásfokán (ezzel "megkerülve" az energiamegmaradás elvét). De nem állítom, hogy így van, csak azt tudom esetleg elképzelni, hogy ezzel némi fogyasztáscsökkenés elérhető. De amit az ilyen reklám-oldalakon írnak az borzalmas, hogy mekkora baromság.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #207 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:06:52 »

A cikk megvolt. Én csak azt tartom nem 100%-osan elképzelhetetlennek, hogy valamilyen módon tud javítani a benzin/gázolaj égésének hatásfokán (ezzel "megkerülve" az energiamegmaradás elvét). De nem állítom, hogy így van, csak azt tudom esetleg elképzelni, hogy ezzel némi fogyasztáscsökkenés elérhető. De amit az ilyen reklám-oldalakon írnak az borzalmas, hogy mekkora baromság.

A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szati69
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:49:09 »

A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.

Szia!

1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:53:55 »

Szia!

1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!

És mennyit eszik a géped?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #210 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:59:35 »

Szia!

1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!

"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."

Ezt szerintem számold át még.  Cool
A hho gyújtja be az üzemagyagot?   Shocked

Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:21:30 »

"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."

Ezt szerintem számold át még.  Cool
A hho gyújtja be az üzemagyagot?   Shocked

Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.

A HHO az paraszt nyelven víz...Smiley A hengerbe maximum oxigén gáz és hidrogén ház jut be,ami 1:1 arányban durránógáznak nevezhető Smiley Ez egy elektrolízis,ahol a víz bontása elektromos árammal történik. Szvsz nem tudom elképzelni,hogy több energiát spóroljon meg a cucc,mint amennyibe a működése kerül  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #212 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:29:30 »

A HHO az paraszt nyelven víz...Smiley A hengerbe maximum oxigén gáz és hidrogén ház jut be,ami 1:1 arányban durránógáznak nevezhető Smiley Ez egy elektrolízis,ahol a víz bontása elektromos árammal történik. Szvsz nem tudom elképzelni,hogy több energiát spóroljon meg a cucc,mint amennyibe a működése kerül  wave

Erről beszélek én is folyamatosan, hogy ENERGIAMEGMARADÁS TÖRVÉNYE!  Cool
Az maga lenne a csoda, ha bármilyen folyamat eredményeként több energiát nyernénk, mint amennyit belefektettünk. A veszteségekről még nem is beszéltünk....
Iszonyú parasztvakítás az egész és mégis el lehet adni sok tízezerért!  taps

A tiszta hidrogén és oxigén azonos arányban alkot durranógázt. Itt a tiszta gázokról ne beszéljünk, mert rengeteg szennyeződés kerül bele és sosem lesz megfelelő arányban a két alkotó elem. Valamint HA úgy is lenne az a mennyiség ami be tud jutni és HA csak az lenne bent a hengerben....annyi energiát nem hordoz, mint egy fing....nemhogy motort működtessen  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:31:39 »

Erről beszélek én is folyamatosan, hogy ENERGIAMEGMARADÁS TÖRVÉNYE!  Cool
Az maga lenne a csoda, ha bármilyen folyamat eredményeként több energiát nyernénk, mint amennyit belefektettünk. A veszteségekről még nem is beszéltünk....
Iszonyú parasztvakítás az egész és mégis el lehet adni sok tízezerért!  taps

A tiszta hidrogén és oxigén azonos arányban alkot durranógázt. Itt a tiszta gázokról ne beszéljünk, mert rengeteg szennyeződés kerül bele és sosem lesz megfelelő arányban a két alkotó elem. Valamint HA úgy is lenne az a mennyiség ami be tud jutni és HA csak az lenne bent a hengerben....annyi energiát nem hordoz, mint egy fing....nemhogy motort működtessen  nyes
Egy kicsi off!

"Az Eagle Rock középiskola diákja nyerte el az első díjat az 1997. év április 26-án megrendezett Idaho Falls Középiskolai Tudományos Konferencián.
A dolgozatával azt akarta bemutatni, mennyire rá vannak már hangolódva az emberek a tudománnyal való handabandázásra, és a környezet lerombolásától való félelemre. Elkészített egy felhívást a "dihidrogén monoxid" vegyület betiltására, és utána megnézte, mennyire tudja meggyőzni az embereket, hogy aláírásukkal támogassák.

A betiltás támogatására a következő okokat hozta fel:
1. a vegyület erőteljes izzadást és hányást képes okozni
2. a savas esők egyik fő komponense
3. gáznemű halmazállapotban égési sérüléseket okozhat
4. nagy mennyiségű belélegzése fulladást okoz
5. hozzájárul a természet eróziójához
6. erősen csökkenti az autófékek hatékonyságát
7. kimutattak rákos daganatokban.

A diák 50 embert kért fel a betiltást sürgető felhívás aláírására.
43 aláírta.
6 azt mondta, még gondolkodik.
1 tudta mindössze, hogy a dihidrogén monoxid (H2O) a víz kémiai elnevezése."

Ennyit a HHO-ról is! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Szati69
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 09:02:35 »

"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."

Ezt szerintem számold át még.  Cool
A hho gyújtja be az üzemagyagot?   Shocked

Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.

Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 09:05:14 »

Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
nekem meg most jött ki 1020km-re 5,3 számolt fogyi autópálya 150 és helyben hidegmotorral bóklászással. 90le tddi 5seb + chip és még csak oda sem figyeltem, hogy ésszel gyorsítsak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szati69
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 09:58:33 »

nekem meg most jött ki 1020km-re 5,3 számolt fogyi autópálya 150 és helyben hidegmotorral bóklászással. 90le tddi 5seb + chip és még csak oda sem figyeltem, hogy ésszel gyorsítsak...

Te nyertél! Én is ilyen autót szeretnék! Az enyém ugyan ez a típus de meg sem közelítem ezeket az paramétereket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:14:30 »

De ez a 1.5-2 literrel kevesebbet eszik...Mihez képest? a 7literhez vagy az 5 literhez képest? Ha így nézzük,az én Seatom is 2 literrel kevesebbet eszik,mióta új cipőt vettem. Csak éppen nem önmagához képest  eplus2

Az újnak nincs ólombetét a talpában, mi?  taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:19:42 »

A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.

Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!

Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:21:29 »

Te nyertél! Én is ilyen autót szeretnék! Az enyém ugyan ez a típus de meg sem közelítem ezeket az paramétereket.

Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:23:33 »

Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
Szerintem nézz be a fogyasztás topicba, hogy a HHO melletti fogyasztásod jó-e. Ennyi pénzért szerintem sokkal jobban megérte volna egy chiptuning vagy egy 6-os váltó konverzió. A saját TDCi-m fogyasztása, tapasztalatom alapján eléggé széles sávban képes mozogni. Napi 2x5km városiban (hideg üzem) elmegy akár 9L-ig is, viszont pályán, hatodikban, 140KMH-nál, klímával 5.5L körül eszik. Abban biztos vagyok, hogy a 8-9L városi fogyasztás a használati mód és a lábam kombinációjából jön, mert korábban egy 1,4-es opel benzinessel is tudtam 9L fölötti városi fogyasztást csinálni. Ehhez képest a tdci nagyobb, erősebb és még kevesebbet is eszik, ha végre bemelegszik.... HHO nélkül.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:25:00 »

Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.  Angry
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:27:06 »

elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.  Angry

Igaz, dugóban araszolást kifelejtettem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:30:05 »

Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!

Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom. Smiley

AndyA
én csak azt nem értem, hogy minek a bohóckodás a vízbontással. Veszünk palackban hidrogént, reduktoron keresztül bekötjük a töltőlevegő rendszerbe és usgyi. Ha nagyon cifrázni akarjuk, építünk hozzá a befecskendező rendszerről "lelopott" jellel működő adagoló elektronikát. Az engedélyezési, jogi kérdéseket most ne vizsgáljuk, mert szerintem a HHO-nak hatósági oldalról úgyan olyan megítélés alá kellene esnie, mint a palackos hidrogénnek. Egységsugarú usernél előfordulhat, hogy túl tömény elektrolitot csinál aztán a termelődő gáz valamilyen szikra hatására bedurran. Zárt térben előnyös.  help

Végülis a nitró is így működik, nem? Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:32:40 »

Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
az ecu meg csak néz (hallgat) és vakarja a fejét (meg az befecskendezési táblázatot), hogy miért tér el a gyári értéktől az öngyulladás pontja a munkaütemnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szati69
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 11:54:19 »

elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.  Angry

Nagyon kis távolságokat megyek. 2-4 kilométerek.Aztán 3-4 óra múlva ugyanezt. Jéghideg a motor szinte mindig.
De mindenképp át kellene nézetnem a kocsimat mert szerintem alapból nem evett jól.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:42:31 »

Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
a kombi jelenleg 12-15l eszik városban vigyor3

be kéne már kötni a maf szenzorom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #227 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:45:24 »

Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!

Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom. Smiley

AndyA

Hidd el, én értem. Azt nem értem, hogy aki hisz benne...az miért.
Katalizátor? Mihez?
A gázolaj égéséhez oxigén kell, az pedig van a beszívott (turbósnál bepréselt) levegőben bőven, hiszen egy dízel mindig légfelesleggel üzemel.
Ahhoz, hogy kevesebb gázolajat fogyasszon igenis kell-ene lennie energiájának a bejutó "semennyi" mennyiségű hho-nak és ideális keverési arányban. De nincs.
Még annyi sem, amennyi többlet terheléssel terheljük az elektromos rendszert, generátort...ami meg a motort terheli.
A gázolaj befecskendezési mennyisége pedig nem attól függ "mi jut be" a hengerbe, hanem, hogy mennyi. Ez mérve, számolva van.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #228 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 12:53:59 »

Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!

Ezen megint nevettem, már ne is haragudj.  nyes
A te esetedben placebo hatás érvényesül, mert hinni akarsz a dologban és akaratlanul is odafigyelsz picit. Máris nem eszik annyit az autód, ami egyébként mindenképpen sok.

Valóban ki lehetne számolni, de ehhez sok adatot kellene tudni a motorról.
A hho fajlagos energiáját pedig ki lehet számolni. Igenis sok kellene belőle, hogy legalább annyi haszna legyen, amennyi az előállításához felhasznált energia, de még annyi sem lehet, mert vannak veszteségek a folyamatban.

Lehet hinni benne, a mágnesgyűrűben is, az olajszűrőre tapasztott mágnesben is, a vízcsőbe rakott ionizáló golyócskákba is...... mindenben.
Nagyon jól és tudományosnak tűnő magyarázatot lehet adni mindenre és az egyszerű emberek számára tudomány és hihető is. De csodák nincsenek.
Ha ez valóban igaz lenne......biztos lehetsz benne, hogy nem pár ember "találta" volna ki csak úgy a hétköznapokban.

Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 13:08:16 »

Ezen megint nevettem, már ne is haragudj.  nyes
A te esetedben placebo hatás érvényesül, mert hinni akarsz a dologban és akaratlanul is odafigyelsz picit. Máris nem eszik annyit az autód, ami egyébként mindenképpen sok.

Valóban ki lehetne számolni, de ehhez sok adatot kellene tudni a motorról.
A hho fajlagos energiáját pedig ki lehet számolni. Igenis sok kellene belőle, hogy legalább annyi haszna legyen, amennyi az előállításához felhasznált energia, de még annyi sem lehet, mert vannak veszteségek a folyamatban.

Lehet hinni benne, a mágnesgyűrűben is, az olajszűrőre tapasztott mágnesben is, a vízcsőbe rakott ionizáló golyócskákba is...... mindenben.
Nagyon jól és tudományosnak tűnő magyarázatot lehet adni mindenre és az egyszerű emberek számára tudomány és hihető is. De csodák nincsenek.
Ha ez valóban igaz lenne......biztos lehetsz benne, hogy nem pár ember "találta" volna ki csak úgy a hétköznapokban.

Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.


Sőt, ha az összes ilyet rápakolod egyszerre, akkor ugyan szerény, 5-10%-os mértékben, de elkezdi termelni a GO-t! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 13:59:10 »

Az újnak nincs ólombetét a talpában, mi?  taps taps taps taps taps

AndyA

Basszus,lebuktam... eplus2 eplus2

Sőt, ha az összes ilyet rápakolod egyszerre, akkor ugyan szerény, 5-10%-os mértékben, de elkezdi termelni a GO-t! taps taps taps taps taps

AndyA

Ne trollkodjunk kérem...Van aki hisz benne,és vannak értelmes emberek,akik jót röhögnek rajta  vigyor3 vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 14:54:46 »


Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.

a meghipnotizált emberek képesek templomba is járni és még fizetni is érte akár
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 14:58:49 »

a meghipnotizált emberek képesek templomba is járni és még fizetni is érte akár

Vallást, politikát hagyjuk ki innen (mármint a teljes Mondeo fórumból).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 14:59:19 »

Vallást, politikát hagyjuk ki innen (mármint a teljes Mondeo fórumból).

AndyA
ennyi erővel ez is egy vallás, hogy valaki hisz az ilyenben
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 12:01:28 »

ennyi erővel ez is egy vallás, hogy valaki hisz az ilyenben
én magamban hiszek és én vagyok önmagam Istene  eplus2 eplus2
Naplózva
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2013.11.02 szombat, 08:23:08 »

Üdv Mindenkinek aki a témában érintett!
Megjelent egy új hho rendszer amit egy fél akkumulátor helyet foglal el teljes elektronikával,vagyis nem száraz cellás mint az elődei hanem egy "műanyag" dobozban rejtettek el mindent a cellát a folyadékot és az érzékelőt ( ez egy Magyar szabadalom) az áram felvétele a töredéke az elődjéhez képest, vagy is személyautónál úgy 5-8 amper között van. Én arra lennék kíváncsi, hogy 2000tdci motor hogyan viselkedik ezzel a szerkezettel ha valakinek van tapasztalata válaszát megköszönném.Egyébként ha a MAP/MAF szondát  nem tudjuk valahogyan vezérelni nem tudom elképzelni a fogyasztás csökkenést.A többi jó tulajdonságaival hellyel közzel egyet értek.  
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 08:29:25 írta varanus » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 23:16:05 »

Üdv Mindenkinek aki a témában érintett!
Megjelent egy új hho rendszer amit egy fél akkumulátor helyet foglal el teljes elektronikával,vagyis nem száraz cellás mint az elődei hanem egy "műanyag" dobozban rejtettek el mindent a cellát a folyadékot és az érzékelőt ( ez egy Magyar szabadalom) az áram felvétele a töredéke az elődjéhez képest, vagy is személyautónál úgy 5-8 amper között van. Én arra lennék kíváncsi, hogy 2000tdci motor hogyan viselkedik ezzel a szerkezettel ha valakinek van tapasztalata válaszát megköszönném.Egyébként ha a MAP/MAF szondát  nem tudjuk valahogyan vezérelni nem tudom elképzelni a fogyasztás csökkenést.A többi jó tulajdonságaival hellyel közzel egyet értek.  

bocs, de a HHO még mindig csak szemfényvesztés. Ebben a topicban szerintem ezt többször bebizonyítottuk
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2013.11.05 kedd, 07:31:52 »

bocs, de a HHO még mindig csak szemfényvesztés. Ebben a topicban szerintem ezt többször bebizonyítottuk

Pontosabban elméletben levezettük, hogy szemfényvesztés, és ennek a HHO-t a gyakorlatban kipróbálók sem tudták a cáfolatát adni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2013.11.05 kedd, 07:43:06 »

Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #239 Dátum: 2013.11.05 kedd, 11:32:27 »

Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)

Nem adta el 400 M dollárért!  2funny

Van egy nyílt levél is, ahol leírják az energiamegmaradás törvényéről, hogy elavult és csak egy érdekcsoport ügyes trükkje!  2funny
Megcáfolták és igenis létezik az, hogy egy villanymotorral megforgatunk egy generátort, ami utána ellátja árammal a villanymotort...sőt akár több generátort is és sokkal nagyobb energiát lehet így kivenni..... mint amit bele kell tenni!  2funny guluszem1  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2013.11.05 kedd, 12:37:09 »

Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)
jaja' bar oszinten egy fuggetlen teszt jobban erdekelne. amugy dieselbe nem szivesen vezetnek be semmilxen vizalapu megoldast. nomeg minusz 10-ben a jeget bontogassa, nehogy befagyjon valahol a tobbi rendszer
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #241 Dátum: 2013.11.05 kedd, 12:43:15 »

Nem adta el 400 M dollárért!  2funny

Van egy nyílt levél is, ahol leírják az energiamegmaradás törvényéről, hogy elavult és csak egy érdekcsoport ügyes trükkje!  2funny
Megcáfolták és igenis létezik az, hogy egy villanymotorral megforgatunk egy generátort, ami utána ellátja árammal a villanymotort...sőt akár több generátort is és sokkal nagyobb energiát lehet így kivenni..... mint amit bele kell tenni!  2funny guluszem1  taps

Hát, ha kamu az energiamegmaradás törvénye, akkor ez a villanymotor generátor kombó logikusnak tűnik. Tűnne, csak ugye az a kiaszott alaptézis, az nem bukik.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2013.11.05 kedd, 12:47:37 »

Hát, ha kamu az energiamegmaradás törvénye, akkor ez a villanymotor generátor kombó logikusnak tűnik. Tűnne, csak ugye az a kiaszott alaptézis, az nem bukik.  vigyor3

jaja a gravitaciora is mondtak, hogy kamu es csak a matrix hiteti el veled, hogy letezik :-)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2013.11.05 kedd, 13:23:31 »

A HHO már a múlt.
Ez a tuti: http://www.energysaver-pro.com/hun/
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #244 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:58:39 »

A HHO már a múlt.
Ez a tuti: http://www.energysaver-pro.com/hun/
colerique uglystupid2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #245 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:03:00 »

A HHO már a múlt.
Ez a tuti: http://www.energysaver-pro.com/hun/

Nem rossz...nem rossz....de ez a best!  eljen
http://www.youtube.com/watch?v=LFu-s6ZmGyE&hd=1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:49:17 »

Yesssss!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DKfuvJZyQl0&hd=1

  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #247 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:19:14 »


Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:46:59 »

Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)

Ja. Csak mivel az óra nem mér induktív meddőt, ezért a tényleges spórolás elhanyagolható.
Még ha mérne is, akkor sem lenne semmi értelme. Fix kompenzálás, miközben egy házban az induktív meddő össze-vissza változik, és minden házban más. Szóval a nagy szavakkal történő parasztvakítás tipikus esete.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #249 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:48:45 »

Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)

Itt pont a vicc, hogy nem csökkent.....hanem fogyasztást növel.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.