Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:42:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
HHO
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: HHO (Megtekintve 136062 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:48:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 20:39:27
Off kocsim hasonló paraméterekkel rendelkezik, minta tied (csak öregebb), és nagyon változatos fogyasztási adatokat tud produkálni attól függően, hogy mennyire nehéz a lábam. Ha beletolnék egy HHO-t, akkor "már csak azért is" alapon simán le tudnám vinni a fogyasztását 2 literrel. Csak közben megutálnám a vezetést
Nekem 7,5-7,8 között eszik,függetlenül attól,hol használom(kint vagy bent),hogyan használom(taposom-e vagy óvatosan felváltogatok). Ígyis úgyis 610-630 kmt megyek el egy tankkal
De majd berakok HHO-generátort,meg egy szuper fogyasztácsökkentő mágnest,telenyomom GreenFuel-el,aztán jobban fog enni,mint egy Prius
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 20:51:06 írta Nika91127
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:51:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.16 szombat, 20:48:31
Nekem 7,5-7,8 között eszik,függetlenül attól,hol használom(kint vagy bent),hogyan használom(taposom-e vagy óvatosan felváltogatok). Ígyis úgyis 610-630 kmt megyek el egy tankkal
Az ügyes
milyen viszonylatban?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:54:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 20:51:55
Az ügyes
milyen viszonylatban?
Ügyes? Hogyan érted?
Hát főleg a Pécs-Kaposvár útvonalon használom(nem épp a leglaposabb,és kanyarmentesebb út az országban). Plusz Pécsen hétköznap városban,Kaposváron meg hétvégén. Ez a szaladgálós autó a családban,ha otthon vagyok
Városon kívül 100-104el megyek(GPS szerint),városon belül 55-58. Ha olyan kedvem van,70től már 5.ben hagyom a váltót,ha kicsit elkattan az agyam,akkor folyamatosan pörgetem
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:00:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.16 szombat, 20:54:25
Ügyes? Hogyan érted?
Hát főleg a Pécs-Kaposvár útvonalon használom(nem épp a leglaposabb,és kanyarmentesebb út az országban). Plusz Pécsen hétköznap városban,Kaposváron meg hétvégén. Ez a szaladgálós autó a családban,ha otthon vagyok
Városon kívül 100-104el megyek(GPS szerint),városon belül 55-58. Ha olyan kedvem van,70től már 5.ben hagyom a váltót,ha kicsit elkattan az agyam,akkor folyamatosan pörgetem
A motor szempontjából. Hogy nem száll el a fogyasztása taposás hatására, ami szerintem benzinesnél nem annyira jellemző. Mondjuk nyugodt vezetéssel, meg gyors felkapcsolgatással mehetne lejjebb.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:02:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 21:00:06
A motor szempontjából. Hogy nem száll el a fogyasztása taposás hatására, ami szerintem benzinesnél nem annyira jellemző. Mondjuk nyugodt vezetéssel, meg gyors felkapcsolgatással mehetne lejjebb.
Én se értem miért ilyen...de próbáltam,hogy csak óvatosan vezettem,akkor 7,6 körül volt,így hajtva meg pörgetve pedig max 8-8,1... De átlagban mindig 620 +-15 kmt tudok megtenni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:11:45 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.16 szombat, 20:20:21
Csak halkan mondom, a Mikulás sem létezik!
Van egy kamu mikulás a Lappföldön aki úgy csinál, mint a HHO generátor gyártója.....el akarja hitetni, hogy Ő az igazi. És sokan el is hiszik neki!
Egy kis olvasnivaló:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/1/
Két cikk van ezzel kapcsolatban.
A hívők olvassák el. Én hülyeségnek tartom, mert az energiamegmaradás törvényét alapul véve egyértelműen működésképtelen nyereséggel a rendszer.
Én már a megjelenés után elolvastam, érdekességképp ......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:17:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 21:11:45
Két cikk van ezzel kapcsolatban.
A hívők olvassák el. Én hülyeségnek tartom, mert az energiamegmaradás törvényét alapul véve egyértelműen működésképtelen nyereséggel a rendszer.
Én már a megjelenés után elolvastam, érdekességképp ......
A cikk megvolt. Én csak azt tartom nem 100%-osan elképzelhetetlennek, hogy valamilyen módon tud javítani a benzin/gázolaj égésének hatásfokán (ezzel "megkerülve" az energiamegmaradás elvét). De nem állítom, hogy így van, csak azt tudom esetleg elképzelni, hogy ezzel némi fogyasztáscsökkenés elérhető. De amit az ilyen reklám-oldalakon írnak az borzalmas, hogy mekkora baromság.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2013.02.16 szombat, 22:06:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 21:17:08
A cikk megvolt. Én csak azt tartom nem 100%-osan elképzelhetetlennek, hogy valamilyen módon tud javítani a benzin/gázolaj égésének hatásfokán (ezzel "megkerülve" az energiamegmaradás elvét). De nem állítom, hogy így van, csak azt tudom esetleg elképzelni, hogy ezzel némi fogyasztáscsökkenés elérhető. De amit az ilyen reklám-oldalakon írnak az borzalmas, hogy mekkora baromság.
A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szati69
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:49:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 22:06:52
A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.
Szia!
1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:53:55 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.17 vasárnap, 15:49:09
Szia!
1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!
És mennyit eszik a géped?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:59:35 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.17 vasárnap, 15:49:09
Szia!
1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell. Az elég ahhoz,hogy az összes bepumpált üzemanyagot begyújtsa.
Nem kell több! De ennyi minimum kell!
"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."
Ezt szerintem számold át még.
A hho gyújtja be az üzemagyagot?
Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 16:21:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.17 vasárnap, 15:59:35
"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."
Ezt szerintem számold át még.
A hho gyújtja be az üzemagyagot?
Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.
A HHO az paraszt nyelven víz...
A hengerbe maximum oxigén gáz és hidrogén ház jut be,ami 1:1 arányban durránógáznak nevezhető
Ez egy elektrolízis,ahol a víz bontása elektromos árammal történik. Szvsz nem tudom elképzelni,hogy több energiát spóroljon meg a cucc,mint amennyibe a működése kerül
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 16:29:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.17 vasárnap, 16:21:30
A HHO az paraszt nyelven víz...
A hengerbe maximum oxigén gáz és hidrogén ház jut be,ami 1:1 arányban durránógáznak nevezhető
Ez egy elektrolízis,ahol a víz bontása elektromos árammal történik. Szvsz nem tudom elképzelni,hogy több energiát spóroljon meg a cucc,mint amennyibe a működése kerül
Erről beszélek én is folyamatosan, hogy ENERGIAMEGMARADÁS TÖRVÉNYE!
Az maga lenne a csoda, ha bármilyen folyamat eredményeként több energiát nyernénk, mint amennyit belefektettünk. A veszteségekről még nem is beszéltünk....
Iszonyú parasztvakítás az egész és mégis el lehet adni sok tízezerért!
A tiszta hidrogén és oxigén azonos arányban alkot durranógázt. Itt a tiszta gázokról ne beszéljünk, mert rengeteg szennyeződés kerül bele és sosem lesz megfelelő arányban a két alkotó elem. Valamint HA úgy is lenne az a mennyiség ami be tud jutni és HA csak az lenne bent a hengerben....annyi energiát nem hordoz, mint egy fing....nemhogy motort működtessen
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 17:31:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.17 vasárnap, 16:29:30
Erről beszélek én is folyamatosan, hogy ENERGIAMEGMARADÁS TÖRVÉNYE!
Az maga lenne a csoda, ha bármilyen folyamat eredményeként több energiát nyernénk, mint amennyit belefektettünk. A veszteségekről még nem is beszéltünk....
Iszonyú parasztvakítás az egész és mégis el lehet adni sok tízezerért!
A tiszta hidrogén és oxigén azonos arányban alkot durranógázt. Itt a tiszta gázokról ne beszéljünk, mert rengeteg szennyeződés kerül bele és sosem lesz megfelelő arányban a két alkotó elem. Valamint HA úgy is lenne az a mennyiség ami be tud jutni és HA csak az lenne bent a hengerben....annyi energiát nem hordoz, mint egy fing....nemhogy motort működtessen
Egy kicsi off!
"Az Eagle Rock középiskola diákja nyerte el az első díjat az 1997. év április 26-án megrendezett Idaho Falls Középiskolai Tudományos Konferencián.
A dolgozatával azt akarta bemutatni, mennyire rá vannak már hangolódva az emberek a tudománnyal való handabandázásra, és a környezet lerombolásától való félelemre. Elkészített egy felhívást a "dihidrogén monoxid" vegyület betiltására, és utána megnézte, mennyire tudja meggyőzni az embereket, hogy aláírásukkal támogassák.
A betiltás támogatására a következő okokat hozta fel:
1. a vegyület erőteljes izzadást és hányást képes okozni
2. a savas esők egyik fő komponense
3. gáznemű halmazállapotban égési sérüléseket okozhat
4. nagy mennyiségű belélegzése fulladást okoz
5. hozzájárul a természet eróziójához
6. erősen csökkenti az autófékek hatékonyságát
7. kimutattak rákos daganatokban.
A diák 50 embert kért fel a betiltást sürgető felhívás aláírására.
43 aláírta.
6 azt mondta, még gondolkodik.
1 tudta mindössze, hogy a dihidrogén monoxid (H2O) a víz kémiai elnevezése."
Ennyit a HHO-ról is!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Szati69
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 09:02:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.17 vasárnap, 15:59:35
"1000ccm-hez kell 250dl. Vagyis egy 2000-es motornak 0,5dl kell."
Ezt szerintem számold át még.
A hho gyújtja be az üzemagyagot?
Amennyi hho-t termelni lehet annak az energiatartalma, amennyi bejut a hengerbe egy szívóütemben..... gyakorlatilag nulla. Az előállításnak pedig költségei vannak. Plusz villamos terhelés, anyagok..stb.
Vicc az egész.
Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 09:05:14 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.18 hétfő, 09:02:35
Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
nekem meg most jött ki 1020km-re 5,3 számolt fogyi autópálya 150 és helyben hidegmotorral bóklászással. 90le tddi 5seb + chip és még csak oda sem figyeltem, hogy ésszel gyorsítsak...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szati69
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 09:58:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.18 hétfő, 09:05:14
nekem meg most jött ki 1020km-re 5,3 számolt fogyi autópálya 150 és helyben hidegmotorral bóklászással. 90le tddi 5seb + chip és még csak oda sem figyeltem, hogy ésszel gyorsítsak...
Te nyertél! Én is ilyen autót szeretnék! Az enyém ugyan ez a típus de meg sem közelítem ezeket az paramétereket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:14:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.16 szombat, 20:02:10
De ez a 1.5-2 literrel kevesebbet eszik...Mihez képest? a 7literhez vagy az 5 literhez képest? Ha így nézzük,az én Seatom is 2 literrel kevesebbet eszik,mióta új cipőt vettem. Csak éppen nem önmagához képest
Az újnak nincs ólombetét a talpában, mi?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:19:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 22:06:52
A hho-ból rengeteg kellene, mert kis mennyiségben elenyésző az energiatartalma. Még régebben egyik barátommal kiszámoltuk, hogy hány literre lenne szükség ahhoz, hogy legalább annyi energiát hordozzon, mint amennyi kell az előállításához. Egyenlőre ez a mérleg egy autónál alkalmazott méretű rendszernél erősen a deficit oldalára billen.
Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!
Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:21:29 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.18 hétfő, 09:58:33
Te nyertél! Én is ilyen autót szeretnék! Az enyém ugyan ez a típus de meg sem közelítem ezeket az paramétereket.
Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:23:33 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.18 hétfő, 09:02:35
Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
Szerintem nézz be a fogyasztás topicba, hogy a HHO melletti fogyasztásod jó-e. Ennyi pénzért szerintem sokkal jobban megérte volna egy chiptuning vagy egy 6-os váltó konverzió. A saját TDCi-m fogyasztása, tapasztalatom alapján eléggé széles sávban képes mozogni. Napi 2x5km városiban (hideg üzem) elmegy akár 9L-ig is, viszont pályán, hatodikban, 140KMH-nál, klímával 5.5L körül eszik. Abban biztos vagyok, hogy a 8-9L városi fogyasztás a használati mód és a lábam kombinációjából jön, mert korábban egy 1,4-es opel benzinessel is tudtam 9L fölötti városi fogyasztást csinálni. Ehhez képest a tdci nagyobb, erősebb és még kevesebbet is eszik, ha végre bemelegszik.... HHO nélkül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:25:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.18 hétfő, 10:21:29
Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:27:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.18 hétfő, 10:25:00
elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.
Igaz, dugóban araszolást kifelejtettem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:30:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.18 hétfő, 10:19:42
Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!
Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom.
AndyA
én csak azt nem értem, hogy minek a bohóckodás a vízbontással. Veszünk palackban hidrogént, reduktoron keresztül bekötjük a töltőlevegő rendszerbe és usgyi. Ha nagyon cifrázni akarjuk, építünk hozzá a befecskendező rendszerről "lelopott" jellel működő adagoló elektronikát. Az engedélyezési, jogi kérdéseket most ne vizsgáljuk, mert szerintem a HHO-nak hatósági oldalról úgyan olyan megítélés alá kellene esnie, mint a palackos hidrogénnek. Egységsugarú usernél előfordulhat, hogy túl tömény elektrolitot csinál aztán a termelődő gáz valamilyen szikra hatására bedurran. Zárt térben előnyös.
Végülis a nitró is így működik, nem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 10:32:40 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.18 hétfő, 09:02:35
Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
az ecu meg csak néz (hallgat) és vakarja a fejét (meg az befecskendezési táblázatot), hogy miért tér el a gyári értéktől az öngyulladás pontja a munkaütemnél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szati69
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 11:54:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.18 hétfő, 10:25:00
elég hozzá a hideg üzem, <30kmh sebesség (~dugóban araszolás), 5-6km táv.
Nagyon kis távolságokat megyek. 2-4 kilométerek.Aztán 3-4 óra múlva ugyanezt. Jéghideg a motor szinte mindig.
De mindenképp át kellene nézetnem a kocsimat mert szerintem alapból nem evett jól.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:42:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.18 hétfő, 10:21:29
Nézd át turbócsöveket, meg ilyesmi. 8.5-öt városban megetetni egy ilyen kocsival szerintem nem egészséges, kivéve ha az ember tapossa neki, vagy 500m-eket megy.
a kombi jelenleg 12-15l eszik városban
be kéne már kötni a maf szenzorom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:45:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.18 hétfő, 10:19:42
Nem érted. Nem ez hordozza az energiát, ez csak katalizátor, hogy az üzemanyagból jobban ki tudd venni azt, ami abban van!
Azután persze hogyan veszel ki mondjuk csak 10%-kal többet azonos módon elégetve, azt nem tudom.
AndyA
Hidd el, én értem. Azt nem értem, hogy aki hisz benne...az miért.
Katalizátor? Mihez?
A gázolaj égéséhez oxigén kell, az pedig van a beszívott (turbósnál bepréselt) levegőben bőven, hiszen egy dízel mindig légfelesleggel üzemel.
Ahhoz, hogy kevesebb gázolajat fogyasszon igenis kell-ene lennie energiájának a bejutó "semennyi" mennyiségű hho-nak és ideális keverési arányban. De nincs.
Még annyi sem, amennyi többlet terheléssel terheljük az elektromos rendszert, generátort...ami meg a motort terheli.
A gázolaj befecskendezési mennyisége pedig nem attól függ "mi jut be" a hengerbe, hanem, hogy mennyi. Ez mérve, számolva van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 12:53:59 »
Idézetet írta: Szati69 - 2013.02.18 hétfő, 09:02:35
Igen a HHO gyújtja be az üzemanyagot.Azért nem kell sok.
De most leszögezném,hogy nem akarok vitatkozni energiamegmaradásról és a többi dologról.
Eddig városban evett az autóm 8,5 litert. Most eszik 7,2 litert.
Autópályán 5.7-et eszik most 120km/h-ál. Ennyit soha nem evett az autóm.
Én a tényeket mondom. Aki akar az meg számolgassa az energiamegmaradását!!!!
Üdvözlök mindenkit!!
Ezen megint nevettem, már ne is haragudj.
A te esetedben placebo hatás érvényesül, mert hinni akarsz a dologban és akaratlanul is odafigyelsz picit. Máris nem eszik annyit az autód, ami egyébként mindenképpen sok.
Valóban ki lehetne számolni, de ehhez sok adatot kellene tudni a motorról.
A hho fajlagos energiáját pedig ki lehet számolni. Igenis sok kellene belőle, hogy legalább annyi haszna legyen, amennyi az előállításához felhasznált energia, de még annyi sem lehet, mert vannak veszteségek a folyamatban.
Lehet hinni benne, a mágnesgyűrűben is, az olajszűrőre tapasztott mágnesben is, a vízcsőbe rakott ionizáló golyócskákba is...... mindenben.
Nagyon jól és tudományosnak tűnő magyarázatot lehet adni mindenre és az egyszerű emberek számára tudomány és hihető is. De csodák nincsenek.
Ha ez valóban igaz lenne......biztos lehetsz benne, hogy nem pár ember "találta" volna ki csak úgy a hétköznapokban.
Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 13:08:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.18 hétfő, 12:53:59
Ezen megint nevettem, már ne is haragudj.
A te esetedben placebo hatás érvényesül, mert hinni akarsz a dologban és akaratlanul is odafigyelsz picit. Máris nem eszik annyit az autód, ami egyébként mindenképpen sok.
Valóban ki lehetne számolni, de ehhez sok adatot kellene tudni a motorról.
A hho fajlagos energiáját pedig ki lehet számolni. Igenis sok kellene belőle, hogy legalább annyi haszna legyen, amennyi az előállításához felhasznált energia, de még annyi sem lehet, mert vannak veszteségek a folyamatban.
Lehet hinni benne, a mágnesgyűrűben is, az olajszűrőre tapasztott mágnesben is, a vízcsőbe rakott ionizáló golyócskákba is...... mindenben.
Nagyon jól és tudományosnak tűnő magyarázatot lehet adni mindenre és az egyszerű emberek számára tudomány és hihető is. De csodák nincsenek.
Ha ez valóban igaz lenne......biztos lehetsz benne, hogy nem pár ember "találta" volna ki csak úgy a hétköznapokban.
Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.
Sőt, ha az összes ilyet rápakolod egyszerre, akkor ugyan szerény, 5-10%-os mértékben, de elkezdi termelni a GO-t!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 13:59:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.18 hétfő, 10:14:30
Az újnak nincs ólombetét a talpában, mi?
AndyA
Basszus,lebuktam...
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.18 hétfő, 13:08:16
Sőt, ha az összes ilyet rápakolod egyszerre, akkor ugyan szerény, 5-10%-os mértékben, de elkezdi termelni a GO-t!
AndyA
Ne trollkodjunk kérem...Van aki hisz benne,és vannak értelmes emberek,akik jót röhögnek rajta
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 14:54:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.18 hétfő, 12:53:59
Viszont képesek a meghipnotizált emberek sok tízezer forintot kifizetni ilyenekre ahelyett, hogy inkább az autó szervizelésére fordítanák vagy simán eltankolnák.
a meghipnotizált emberek képesek templomba is járni és még fizetni is érte akár
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 14:58:49 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.18 hétfő, 14:54:46
a meghipnotizált emberek képesek templomba is járni és még fizetni is érte akár
Vallást, politikát hagyjuk ki innen (mármint a teljes Mondeo fórumból).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yooccoo
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2013.02.18 hétfő, 14:59:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.18 hétfő, 14:58:49
Vallást, politikát hagyjuk ki innen (mármint a teljes Mondeo fórumból).
AndyA
ennyi erővel ez is egy vallás, hogy valaki hisz az ilyenben
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 12:01:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.18 hétfő, 14:59:19
ennyi erővel ez is egy vallás, hogy valaki hisz az ilyenben
én magamban hiszek és én vagyok önmagam Istene
Naplózva
varanus
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2013.11.02 szombat, 08:23:08 »
Üdv Mindenkinek aki a témában érintett!
Megjelent egy új hho rendszer amit egy fél akkumulátor helyet foglal el teljes elektronikával,vagyis nem száraz cellás mint az elődei hanem egy "műanyag" dobozban rejtettek el mindent a cellát a folyadékot és az érzékelőt ( ez egy Magyar szabadalom) az áram felvétele a töredéke az elődjéhez képest, vagy is személyautónál úgy 5-8 amper között van. Én arra lennék kíváncsi, hogy 2000tdci motor hogyan viselkedik ezzel a szerkezettel ha valakinek van tapasztalata válaszát megköszönném.Egyébként ha a MAP/MAF szondát nem tudjuk valahogyan vezérelni nem tudom elképzelni a fogyasztás csökkenést.A többi jó tulajdonságaival hellyel közzel egyet értek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 08:29:25 írta varanus
»
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 23:16:05 »
Idézetet írta: varanus - 2013.11.02 szombat, 08:23:08
Üdv Mindenkinek aki a témában érintett!
Megjelent egy új hho rendszer amit egy fél akkumulátor helyet foglal el teljes elektronikával,vagyis nem száraz cellás mint az elődei hanem egy "műanyag" dobozban rejtettek el mindent a cellát a folyadékot és az érzékelőt ( ez egy Magyar szabadalom) az áram felvétele a töredéke az elődjéhez képest, vagy is személyautónál úgy 5-8 amper között van. Én arra lennék kíváncsi, hogy 2000tdci motor hogyan viselkedik ezzel a szerkezettel ha valakinek van tapasztalata válaszát megköszönném.Egyébként ha a MAP/MAF szondát nem tudjuk valahogyan vezérelni nem tudom elképzelni a fogyasztás csökkenést.A többi jó tulajdonságaival hellyel közzel egyet értek.
bocs, de a HHO még mindig csak szemfényvesztés. Ebben a topicban szerintem ezt többször bebizonyítottuk
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2013.11.05 kedd, 07:31:52 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.11.04 hétfő, 23:16:05
bocs, de a HHO még mindig csak szemfényvesztés. Ebben a topicban szerintem ezt többször bebizonyítottuk
Pontosabban elméletben levezettük, hogy szemfényvesztés, és ennek a HHO-t a gyakorlatban kipróbálók sem tudták a cáfolatát adni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2013.11.05 kedd, 07:43:06 »
Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2013.11.05 kedd, 11:32:27 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.05 kedd, 07:43:06
Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)
Nem adta el 400 M dollárért!
Van egy nyílt levél is, ahol leírják az energiamegmaradás törvényéről, hogy elavult és csak egy érdekcsoport ügyes trükkje!
Megcáfolták és igenis létezik az, hogy egy villanymotorral megforgatunk egy generátort, ami utána ellátja árammal a villanymotort...sőt akár több generátort is és sokkal nagyobb energiát lehet így kivenni..... mint amit bele kell tenni!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2013.11.05 kedd, 12:37:09 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.05 kedd, 07:43:06
Felbukkant újra a magyar feltalálózseni, az a vízbül csinálja a plazmát.
Reméltem, hogy újra felpezsdül a HHO világa. Viszont... visszaolvasva, páran dicsérték. Nem bánnék egy beszámolót, mi lett eddig.
Benn van-e még a szerkó, hogy üzemel, meg ilyenek. Legfőképpen a fogyicsökkenés lenne a lényeg :-)
jaja' bar oszinten egy fuggetlen teszt jobban erdekelne. amugy dieselbe nem szivesen vezetnek be semmilxen vizalapu megoldast. nomeg minusz 10-ben a jeget bontogassa, nehogy befagyjon valahol a tobbi rendszer
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2013.11.05 kedd, 12:43:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.05 kedd, 11:32:27
Nem adta el 400 M dollárért!
Van egy nyílt levél is, ahol leírják az energiamegmaradás törvényéről, hogy elavult és csak egy érdekcsoport ügyes trükkje!
Megcáfolták és igenis létezik az, hogy egy villanymotorral megforgatunk egy generátort, ami utána ellátja árammal a villanymotort...sőt akár több generátort is és sokkal nagyobb energiát lehet így kivenni..... mint amit bele kell tenni!
Hát, ha kamu az energiamegmaradás törvénye, akkor ez a villanymotor generátor kombó logikusnak tűnik. Tűnne, csak ugye az a kiaszott alaptézis, az nem bukik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2013.11.05 kedd, 12:47:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.05 kedd, 12:43:15
Hát, ha kamu az energiamegmaradás törvénye, akkor ez a villanymotor generátor kombó logikusnak tűnik. Tűnne, csak ugye az a kiaszott alaptézis, az nem bukik.
jaja a gravitaciora is mondtak, hogy kamu es csak a matrix hiteti el veled, hogy letezik :-)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2013.11.05 kedd, 13:23:31 »
A HHO már a múlt.
Ez a tuti:
http://www.energysaver-pro.com/hun/
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:58:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.05 kedd, 13:23:31
A HHO már a múlt.
Ez a tuti:
http://www.energysaver-pro.com/hun/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:03:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.05 kedd, 13:23:31
A HHO már a múlt.
Ez a tuti:
http://www.energysaver-pro.com/hun/
Nem rossz...nem rossz....de ez a best!
http://www.youtube.com/watch?v=LFu-s6ZmGyE&hd=1
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2013.11.05 kedd, 19:49:17 »
Yesssss!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DKfuvJZyQl0&hd=1
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2013.11.05 kedd, 21:19:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.05 kedd, 19:49:17
Yesssss!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DKfuvJZyQl0&hd=1
Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2013.11.05 kedd, 21:46:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.11.05 kedd, 21:19:14
Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
Ja. Csak mivel az óra nem mér induktív meddőt, ezért a tényleges spórolás elhanyagolható.
Még ha mérne is, akkor sem lenne semmi értelme. Fix kompenzálás, miközben egy házban az induktív meddő össze-vissza változik, és minden házban más. Szóval a nagy szavakkal történő parasztvakítás tipikus esete.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: HHO
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2013.11.05 kedd, 21:48:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.11.05 kedd, 21:19:14
Hát, ez úgy lett volna hiteles, ha a műszer TrueRMS-t (görbe alatti terület) mér. (én értem, hogyan szeretnék bizonyítani, hogy az a kütyü fogyasztáscsökkentő hatású)
Itt pont a vicc, hogy nem csökkent.....hanem fogyasztást növel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ