Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:39:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: HHO  (Megtekintve 136470 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #50 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:26:43 »

első körben volt chip, attól 0,5-1l/km megtakarítás jött elő városban eljen városon kívül ami előtte 7,5l/100km volt az ezek után 5,8-6l-ből is kijött azonos úton. országút 100/125 (90/110) pálya 150(130) sebeségekkel. zárójelben a max megengedett.

utána lett vgt turbom gt20 helyett gt17. ezzel csak annyit nyertem, hogy 1500tól megindult a kocsi városban, úgy mint előtte 2200-tól. és ezzel egidőben lett kiütve a kat. ezek után ha megengedett körülmények szerint vezetek, akkor 5l vagy alatta is kijön, úgy hogy 100-nál 2000-et pörög(150-nél 3000-et)

ezután lesz még 6-os váltó felrakva (120-nál 2000 150-nél 3000).
meg nagyobb csúcs, cooler de az inkább teljesítmény miatt vigyor3

Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:31:43 »

Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől... Wink

jah, igen, meg az EGR-em sincs már benne vigyor3 meg a töltőnyomásom is emelve van 1,2-1,3-ról 1,6-1,7-re Grin

Bunyek intézte a chip-et...

én kivágnék belőle a helyedben minden ilyen hülyeséget vigyor3

én akkora kasztnit nem eröltetnék Wink nekünk is van itthon egy egyterű, de ha dinamikusabban közeleked vele, akkor simán 2l-rel többet bever, mint a mondeo.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:35:37 »

Nálam is ez van most az első helyen: vmi ecora optimalizált chip tuning.
(ki chippelt Neked? jöhet priviben is ha nem pablik)
Utána jönne a dpf delete esetleg ha hülyéskedik, + egr off, + pcv off.
De szívem szerint inkább egy 300E-t futott 2.2 galaxyt rakatnék újra a főtengelytől... Wink


Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #53 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:37:44 »

Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám. Smiley

AndyA

pár embertől hallottam már eddig ezt a fogalmat, de sztem csak parasztvakítós elnevezése a sima csippnek. Azért nem ugrottam még bele, mert szagolom körbe ezt a témát is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2012.02.28 kedd, 22:38:29 »

Mi az, hogy ecora optimalizált chip tuning? Nekem is pont ilyen kellene, mert a 2.2 150-155 pacija éppen elég, de ha a fogyit lehetne csökkenteni akár csak egy fél literrel, nem bánnám. Smiley

AndyA
nálam ilyen nem létezik vigyor3

amúgy leírtam a motorikus módosításokat, teljesítmény miatt mentem bele mindenbe, de javult jócskán a fogyi is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2012.02.29 szerda, 09:40:44 »

ecora optimalizált chip tuning, ilyen nincs,baromság....van ECU szoftver módositás/optimalizálás amit chiptuningnak neveznek....ez ha jó, akkor fogyasztás csökkenést hozhat, ugyanolyan menetciklusban...de ezt ugye nehéz tartani mert jobban megy a vas....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2012.02.29 szerda, 10:52:07 »

ecora optimalizált chip tuning, ilyen nincs,baromság....van ECU szoftver módositás/optimalizálás amit chiptuningnak neveznek....ez ha jó, akkor fogyasztás csökkenést hozhat, ugyanolyan menetciklusban...de ezt ugye nehéz tartani mert jobban megy a vas....


Tempomat 130-nál az autópályán szerintem mindegy, mennyire megy a vas, ott kell legyen fogyicsökkenés. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2012.02.29 szerda, 13:40:47 »

Tempomat 130-nál az autópályán szerintem mindegy, mennyire megy a vas, ott kell legyen fogyicsökkenés. Smiley

AndyA
és van is. legalábbis nálam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 12:08:22 »

Szamoljunk kicsit!

A H atomtomege 1, az O-e 16, azaz H2O az 18-as molekulatomegu. 1 mol viz tehat 18g, ebbol 2g lesz a hidrogened, ami a bontas utan hamar H2-ve all ossze. 2g H2 24 liter, azaz 1 liter vizbol elo tudsz allitani kb. 1300 liter hidrogengazt.

Ha azt mondod, hogy 1 liter lotyi neked 1000 km-re eleg, akkor kilometerenkent szuk masfel liter hidrogent taplalsz a rendszerbe. Legyen a motor egy 2.0 TDCi. Legyen az atlagos fordulatszam 2000, nem sietunk, ez kb. 110-es tempo hatodikban, de legyen 120, hogy egyszerubb legyen szamolni. Ez jelent hengerenkent es percenkent 1000 munkautemet, azaz a 4 hengerre osszesen 1000 x 2 liter levego beszivasat, szorozva meg a turbonyomassal, mondjuk legyen csak egy gyenge 1,2 bar. Az auto 30 masodperc alatt tesz meg egy kilometert, azaz 1200 liter levegot hasznal fel ezalatt. Ehhez teszel hozza 1,3 liter, azaz 0.055g hidrogent, aranyaiban pedig 1200:1,3, valoban ezrelekes az arany. Ennyi hidrogenben 140 MJ/kg -> 0,14 MJ/g -> 0,0077 MJ, azaz 7,7 kJ energia van, ha elegeted. Ha a motor fogyaszt ennel a temponal 6 litert 100 km-re, akkor 1 km-re 0,6 decit. Ez majdnem pont 0,05 kg (0,6 * 0,83), 45 MJ/kg-bol kiszamolva 2,25 MJ. Majdnem 300-szor tobb energiat viszel be a motorba gazolaj formajaban.

Ezek utan hadd kerdezzem meg, hogy mirol is beszelunk...? falbav falbav falbav falbav falbav

Az orvosi szaknyelvben van erre egy jo szo: placebo. nyes

AndyA

szia! elmondom miről van szó, a kollégám off autójában van, 1.9 adagolós tdi... a hidrogén, meg a plussz oxigén amit beviszel, pont elég, hogy javítsa az égést. nem fog jobban menni a verda, ahhoz azért ez kevés, viszont kitakarítja a motort. használod pár hónapig, és fémtiszta a belseje. levettük a kipufogóját, mert valamit kevert a motortérbe a gazdija, és nem kokszos a belseje még a kipuffnak sem a 98-as, 400.000km-t futott nácimobilban... nem többletteljesítményre kell itt számítani, meg a gázolaj hidrogénnel való kiváltására, ergo fogyicsökkenésre, hanem a motor kitakarításáraól tisztán tartásáról, illetve az égés hatékonyabbá tételéről van szó. ebből pedig hosszú távon minimális fogyicsökkenés várható el. nála pl teljesen megszűnt a füstölés, és kb 4 dl-el kevesebb a fogyasztás. nem másnaptól, hanem kb 2 hónap alatt... azóta ez be is állt nála, hogy ennyi a fogyi, nem lett még kevesebb, nem lett több, illetve sem hidegen, sem melegen nem füstöl sem szemre, sem géppel mérve, ami meglehetősen szembetűnő ezeknél a motoroknál...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 12:18:32 »

Nem tudom neked mennyit mondtak beszerelésre, de nem olcsó árakat mondtak nekem erre felé...
Van itt egy cég akik ezzel foglalkoznak...ők ügyfeleink....velük beszélgettem róla,de nem győztek meg.
Inkább beszerelem én magamnak.
A komplett vázlat,terv már megszültetett a fejemben csak még azt nem döntöttem el hogy én csináljam meg a generátort is vagy vegyem meg a cuccokat külön....
Maga az elv pofon egyszerű, vizbontás elektrolizis utján ugye....a speciális viz az desztilált viz.
Nem kell hozzá sok minden egy HHO generátor egy tartály,csövek...kb
Minden autóba berakható de vannak dolgok amiket megkell oldani...benzinesnél és dieselnél is.
lambda szonda vezérlés...ahány szonda van arra mind külön....MAF szenzort átverni dieselnél...
kell PWM modul amivel vezérled a generátort....stb,stb..
De ott van pl a fagyás probléma, mert ugye télen befagy a viz a tartályba..... szomoru1
Én biztos hogy megcsinálom magamnak csak azt nem tudom még mikor....



szia! a téli vízfagyás az valóban probléma, egyenlőre még nem találtunk ki rá mi sem megoldást, viszont benzinesben még nem láttam ilyet, valószínűleg kell kalibrálni a szondákon, de dieselnél kár belenyúlni bármibe is. MAF szenzorhoz utólag vett ilyen elektronikát a kedves kolléga, amit nekem kellet bekötni neki. röviden tömören gyakorlatilag, ha kicsit leegyszerűsítem, akkor egy potméter, amivel a légtömegmérő és a motorvezérlő közötti kommunikációba tud beleszólni. ez kb azt csinálja, hogy a motorvezérlőt félretájékoztatja, így minimálisan kevesebb üzemanyagot fecskendez be a motorba. innentől már szinte oxigén jött csak a kipufogón, meg tényleg lejjebb ment a fogyi, de majdnem tolni kellett az autót hegynek felfelé... gyorsan ki is lett kötve az egész. anélkül is működik a dolog teljesen hibátlanul. a PWM is egy vicces dolog. igazából van egy digitális ampermérőd, ami figyeli mennyi áramot vesz fel a generátor. nincs semmi visszacsatolása, tehát nem szabályzott, csak vezérelt. először varjál valamit program alapján, aztán beáll egy adott értékre, amit te tudsz beállítani, ennek az autónak az esetében 8amper. ha kevesebbre tesszük, semmit nem ér a dolog, ha többre, nem dolgozik hatékonyabban... szal az sem egy nagy hókuszpókusz... remélem ezzel tudtam segíteni egy kicsit...  ha van bármi kérdés a dologgal kapcsolatban, akkor nyugodtan írj, megnézem a kolléga verdájában, vagy megkérdem tőle, és válaszolok...


ez persze a többi márkatársra is vonatkozik!!!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 12:28:00 »

szia! a téli vízfagyás az valóban probléma, egyenlőre még nem találtunk ki rá mi sem megoldást, viszont benzinesben még nem láttam ilyet, valószínűleg kell kalibrálni a szondákon, de dieselnél kár belenyúlni bármibe is. MAF szenzorhoz utólag vett ilyen elektronikát a kedves kolléga, amit nekem kellet bekötni neki. röviden tömören gyakorlatilag, ha kicsit leegyszerűsítem, akkor egy potméter, amivel a légtömegmérő és a motorvezérlő közötti kommunikációba tud beleszólni. ez kb azt csinálja, hogy a motorvezérlőt félretájékoztatja, így minimálisan kevesebb üzemanyagot fecskendez be a motorba. innentől már szinte oxigén jött csak a kipufogón, meg tényleg lejjebb ment a fogyi, de majdnem tolni kellett az autót hegynek felfelé... gyorsan ki is lett kötve az egész. anélkül is működik a dolog teljesen hibátlanul. a PWM is egy vicces dolog. igazából van egy digitális ampermérőd, ami figyeli mennyi áramot vesz fel a generátor. nincs semmi visszacsatolása, tehát nem szabályzott, csak vezérelt. először varjál valamit program alapján, aztán beáll egy adott értékre, amit te tudsz beállítani, ennek az autónak az esetében 8amper. ha kevesebbre tesszük, semmit nem ér a dolog, ha többre, nem dolgozik hatékonyabban... szal az sem egy nagy hókuszpókusz... remélem ezzel tudtam segíteni egy kicsit...  ha van bármi kérdés a dologgal kapcsolatban, akkor nyugodtan írj, megnézem a kolléga verdájában, vagy megkérdem tőle, és válaszolok...


ez persze a többi márkatársra is vonatkozik!!!
Havernak 2 ezres benzine omegában van és a nagy hideg mikor jött befagyott.Pont előttem szedték ki és amikor elvonult a hideg rakták vissza.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:05:02 »

Ez egy vicc szerintem... Ha fizetnének sem tenném a kocsimba!  hehe
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #62 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:06:29 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/

Szerintem a topik zárható.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:43:34 »


Egész sokáig húzták azért a hithűek!

Karkötő nem kell valakinek óccón? eplus2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:44:57 »

Egész sokáig húzták azért a hithűek!

Karkötő nem kell valakinek óccón? eplus2

Ha 10 karkötőt a HHO generátorra raksz, az segít a vízbontásban?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:47:50 »

Ha 10 karkötőt a HHO generátorra raksz, az segít a vízbontásban?

Kiegyensúlyozottabb mágneses térben a HHO generáto kevésbé szédül és magabiztosabb, így több gázt fejleszt. Igazából csak csomagban érdemes venni!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:49:33 »

Kiegyensúlyozottabb mágneses térben a HHO generáto kevésbé szédül és magabiztosabb, így több gázt fejleszt. Igazából csak csomagban érdemes venni!

Köszi.
A szín számít? Fekete kell alulra, végig a színskálán, majd fehér fent? Vagy fordítva?
Vagy olyan szín kell, ami a hidrogénatom kvantumrezonanciájának a többszöröse a Hubble-színképben?
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2012.05.04 péntek, 16:17:37 »

Szia!

Én is nagyon gondolkodom ezen, mert 2 év gari van rá, és nekem évi legalább 15e km-nél 1,2 év a megtérülés 15 %-nál. nagyon nem mindegy.


Szia,

hogy muzsikál a HHO a valós körülmények között? Ha jól emlékszem, végül te voltál a legbátrabb és beszerelted.

Viktor
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:18:22 »

Havernak 2 ezres benzine omegában van és a nagy hideg mikor jött befagyott.Pont előttem szedték ki és amikor elvonult a hideg rakták vissza.

A megoldás : izopropil alkohol. Ezt kell a kizárólag duplán tisztított desztillált vízhez keverni.Akkor nem fagy be.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:19:44 »

Szia,

hogy muzsikál a HHO a valós körülmények között? Ha jól emlékszem, végül te voltál a legbátrabb és beszerelted.

Viktor

Mi nem a legbátrabb szót használtuk erre Wink
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:17:06 »

Mi nem a legbátrabb szót használtuk erre Wink

Lehülyézni nem fogom, a szememben inkább egy bátor pionír. (erős hasonlat, de Kolumbuszt is gondolom 90% lehülyézte, amikor elindult, minden általánosan elfogadott információ ellene szólt)
Pénzt adott ki rá, én pedig tényleg kíváncsi vagyok egy tényleges felhasználó véleményére. Ha meg nem működik, akkor csak van rá pénzvisszafizetési garancia, máshogy nem is szállnék ilyesmibe.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:36:50 »

Lehülyézni nem fogom, a szememben inkább egy bátor pionír. (erős hasonlat, de Kolumbuszt is gondolom 90% lehülyézte, amikor elindult, minden általánosan elfogadott információ ellene szólt)
Pénzt adott ki rá, én pedig tényleg kíváncsi vagyok egy tényleges felhasználó véleményére. Ha meg nem működik, akkor csak van rá pénzvisszafizetési garancia, máshogy nem is szállnék ilyesmibe.

Kolumbuszt idekeverni egy kicsit azért erős Smiley Nem jó analógia, ugyanis amikor az újvilágot felfedezni ment, a legtöbb geográfiai ismeret hibás volt.
Ha analóg módon akarunk eljárni, akkor azt kell feltételeznünk, hogy a jelenlegi kémiai és fizikai ismereteink hibásak.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 20:06:59 »

Kolumbuszt idekeverni egy kicsit azért erős Smiley Nem jó analógia, ugyanis amikor az újvilágot felfedezni ment, a legtöbb geográfiai ismeret hibás volt.
Ha analóg módon akarunk eljárni, akkor azt kell feltételeznünk, hogy a jelenlegi kémiai és fizikai ismereteink hibásak.

Jó-jó, elismerem, Kolumbusz talán kicsit erős  hehe
Ugyanakkor a legtöbb akkori geográfiai ismeret a mostani tudásunk szerint volt helytelen, az akkori tapasztalatokat teljesen jól leírta.. és ennek ellenére indult el.
No, én inkább emiatt hasonlítottam hozzá.. ettől függetlenül én is kételkedek benne, de kíváncsi vagyok hogy mit tapasztalt a felhasználó és ha nem vált be, akkor vissza tudta-e adni a forgalmazónak.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2012.08.29 szerda, 23:22:37 »

Alig látszik:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Saját fejlesztés:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 10:04:53 »

Alig látszik:

Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):


Saját fejlesztés:


hát tényleg annak tűnik. Mondjuk ebben a HHO-s témában én abszolute nem hiszek és még nem láttam hiteles forrásból bebizonyítani. Azt viszont láttam (bár lehet, hogy urban legend), hogy egy félreértés miatt kezdődött és a NNO alkalmazásáról volt szó, csak valami okos félreértette. Na mind1, várjuk az eredményeket.

Amúgy a műanyag és a hilti szalag közé én raknék valamit, hogy ne lukassza ki a víztartályodat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #75 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 10:09:50 »

Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):

Legalább könnyű lesz leszerelni, amikor rájössz, hogy nem ér semmit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 23:12:16 »

Legalább könnyű lesz leszerelni, amikor rájössz, hogy nem ér semmit...



Na! Ne vedd el a kedvem. Annyit kínlódtam vele.  rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2012.08.31 péntek, 17:04:45 »

Na! Ne vedd el a kedvem. Annyit kínlódtam vele.  rinya

Van egy hely, ahol van egy 1,8-as benzines motor, tk padon. Lehet rá fix terhelést rakni, és lehet méricskélni a fogyit, teljesen pontosan.
Vagyis, reprodukálható módon... ha van kellő türelem, meg ilyenek, össze lehet hozni egy tesztet. Az ottani eredmények igazolni fognak valamit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2012.09.01 szombat, 00:18:17 »

Alig látszik:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Nincs hely máshol (kicsit sufni tuning jellege lett):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Saját fejlesztés:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja



Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2012.09.01 szombat, 07:54:30 »

Van egy hely, ahol van egy 1,8-as benzines motor, tk padon. Lehet rá fix terhelést rakni, és lehet méricskélni a fogyit, teljesen pontosan.
Vagyis, reprodukálható módon... ha van kellő türelem, meg ilyenek, össze lehet hozni egy tesztet. Az ottani eredmények igazolni fognak valamit.

Ott inkább az innen-onnan összevásárolt benzinekkel kellene egy tesztet csinálni. Smiley

Meg lehetne egy ilyet szervezni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2012.09.01 szombat, 10:38:33 »

Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.

Ez nem egészen így van. A generátorból nem lehet "büntetlenül" teljesítményt kivenni. Az sem számít, hogy 125A-os, vagy 80A-os. Ha 15A-rel nagyobb áramot akarsz belőle kivenni, akkor egy perióduson belül annyival hosszabb ideig ad gerjesztést az forgórészre a feszszabályzó, amivel a +15A leadott áram mellett a (Smart Charge esetén a PCM által meghatározott) feszültség tartható. Ez nagyobb terhelésként jelenik meg a szíjrendszeren, ami pedig értelemszerűen a motort terheli.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.01 szombat, 12:41:36 írta tpmportal » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2012.09.01 szombat, 12:10:32 »

Egész ügyes kis cella. 80A-os generátoron 10-15 amper felvétel a max,különben nem lesz megtakarításod. Persze látom hogy diesel-be raktad, annak nagyobb generátora van gondolom. Mellékhatásként szépen kikormolja majd a renccert, és az olajkályhád nem fog úgy füstölni intenzív gázadásnál. Sok sikert.


Nagyon köszönöm!  worship
Nagyon bízom benne, hogy a sok szkeptikus hozzászólás ellenére, még is csak lesz egy kis megtarcsi.
De, ha más nem, a rendszer tisztítása, valamint a csúcsnyomás "kisimítására", még mindig számítok.
Ha végképp nem hozza a várt eredményeket, max eladom.
Majd beszámolok az eredményekről (várja már 3-4 ismerősöm is).
Szép napot!
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 02:57:07 »

 For cenzuring, BEVÁLT!!!  2funny 2funny 2funny  lol002 git

Még nem üzemel tökéletesen, magyarul sok a finomítani való, de úgy néz ki működik!
Az eredmények, itt: Generáció független > Fogyasztás > hozzászólás #2488
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:54:58 »

2 tanács,

Jönnek a hideg esték, szerezz be izopropil alkoholt, különben az első fagy szétnyomja a cellát. És desztillált vízből pedig a 2x tisztított fajtát használd, hosszú távon csak azt érdemes.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:46:57 »

2 tanács,

Jönnek a hideg esték, szerezz be izopropil alkoholt, különben az első fagy szétnyomja a cellát. És desztillált vízből pedig a 2x tisztított fajtát használd, hosszú távon csak azt érdemes.


Nagyon köszönöm. Már gyűjtöm a téli használathoz szükséges infókat.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2012.10.17 szerda, 05:08:27 »

Szerintem fizessük be a srácot egy fékpadi mérésre ...
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:43:28 »

Szerintem fizessük be a srácot egy fékpadi mérésre ...

Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.

Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie Smiley

A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2012.10.17 szerda, 16:54:25 »

Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.
Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.

Szerintem valaki kérdezze meg, aztán dobjuk össze rá a pénzt.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2012.10.17 szerda, 20:19:06 »

Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.

Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie Smiley

A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.



Nagyon köszönöm a bizalmat (lanságot)!   nyes
Engem is nagyon érdekelne az eredmény (a Bunyek féle chippelés előtt-után nem is ártana).
Az még jobban, mit tudhatott, mielőtt így ellustítottam.  szomoru1
Természetesen, én (és táltos paripám) örömmel vállaljuk a "megmérettetést".
Bár szerintem a fékpados mérés, nem azt igazolná, amit most tudunk elérni, max a motor állapotáról adna infót.
Szerintem, sokkal egyszerűbben meg lehetne ezt oldani:
az ü.a. rendszer tisztításához hasonló módon, adott mennyiséggel ki tesz meg több kilométert.
Ezzel viszont az a baj, hogy a körülmények nem egyformák (más város, útviszonyok, körülmények, forgalom, stb).
Hát, nem tudom, hogyan lehetne konstans körülményeket beállítani. Pedig ez az alap, bárminemű összehasonlításhoz.
Spec engem kielégít a megtett Km, és a tankolásokért kifizetett összeg viszonyszáma.
Na ez, viszont tény! Igaz, hogy csak nekem, de nem is ezért (felvágásra) vettem a Mondit, hanem munkába járni.  nyes
Bármi nemű mérésnek, összehasonlításnak, akárminek szívesen állok elébe.

Egyébként, már gondolkodtam azon, hogy veszek egy kisebb (fedélzeti) kamerát,
amivel fel tudnám venni az általam megtett napi használatot.
Valami jobb minőségű kellene, amin látható lenne:
-a forgalom (a vezetési stílus, és a forgalmi szituációkra adott reakciók miatt)
-sebesség, és fordulatszám (ebből már tudható a fokozatok kiválasztása, gyorsítás, lassítás ténye)
-megtett km
-átlagfogyasztás alakulása
-és valahogy meg kellene még oldani a fék-gázpedál visszajelzését.

Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2012.10.17 szerda, 20:37:00 »

Részemről egy ezrest rááldozok, mert érdekel a téma.

Olyan Angel-féle mérésre fizetném be, ahol a fogyasztást is mérik.
Ebbe azért először az egri kollégának is bele kellene egyeznie Smiley

A 4,3 már annyira alacsony értéknek számít (pláne HHO nélkül), hogy nagyon kíváncsi vagyok rá. Életemben egyszer sikerült 4,5-öt elérnem egy tankkal, és akkor nem mentem 80-nál többel 1200km-en keresztül... a kihalt norvég utakon.


Egy régebbi válaszom (bár inkább a fogyasztási topiba kellene):

Mindenap munkába oda 14,8-vissza 14,8= 29,6km.
Városban szigorúan 50, 5.-ben/1000ford. Van 3-3,5 km lakottan kívül, azt 110-120-al, 6.-ban.
De az odafigyelést, komolyan kell venni.
Az összes sztereotípiát betartom:
-kellő távolság, az előttem haladótól (ha ő bénáskodik, nekem ne keljen fékezgetnem)
-óvatos gyorsítás
-max 1500-nél váltás
-sűrű motorfék!!!  (talán, ez a legfontosabb, a megfelelő gázpedálkezelés mellett)
-a lámpát kellő előrelátással megközelíteni
   (ha láttam váltani, már engedem is el a gázt, ha már jó sokan állnak ott, várható a zöld)
-keréknyomás picit megemelve (most téli van fent (koptatom, a következő havazást már nem bírná ki))     <- nyáron írtam
-olaj + üzemanyag adalék, tiszta levegőszűrő
-légkondi nukú!!!  (a szellőző venti sincs bekapcsolva!)
-LED menetfény (a xenon is sokat eszik)
-nincs 1000W tucc-tucc
Hát, ilyesmik.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:25:02 »

Szerintem, sokkal egyszerűbben meg lehetne ezt oldani:
az ü.a. rendszer tisztításához hasonló módon, adott mennyiséggel ki tesz meg több kilométert.

Elég a fékpad. Ha ott egy megadott fordulatszámon bármilyen plusz hatása van a HHO-nak, akkor az látszani fog.
Reprodukálhatóan.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2012.10.17 szerda, 21:37:38 »

Elég a fékpad. Ha ott egy megadott fordulatszámon bármilyen plusz hatása van a HHO-nak, akkor az látszani fog.
Reprodukálhatóan.

Ja, hogy arra gondoltál.
Azt hittem az alacsony fogyira mondtad.

Igen, így már OK.
Állok elébe. Bár még nem értem el a "bejáratási" 1000-1200 KM-t.
És finomítani is kell még a rendszert:
-még nem működik a MAF jel módosítás (ebben, kérnék is segítséget valakitől)
-a HHO PWM-jét is be kellene lőni (hiába tekergetem, nem sok minden változik)
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 09:16:45 »

A bejáratás 2000 km inkább. Utána kezdi hozni a remélt hatást.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 09:49:14 »

A bejáratás 2000 km inkább. Utána kezdi hozni a remélt hatást.

Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 14:22:09 »

Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!

AndyA

rozsdát  nyes

Bocsánat, de még mindig azt mondom, hogy ez a HHO egyátba....
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:42:04 »

Bocsánat, de még mindig azt mondom, hogy ez a HHO egyátba....

Szerintem a legtöbben így gondolják. De adjuk meg neki az esélyt, hogy hihesse, nem az ablakon dobta ki a pénzét ...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #96 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 16:06:03 »

Mert? Mit csinál a motorral/ban a HHO, ami 2000 km-ig tart?!?!

AndyA

Állítólag ennyi idő alatt "takarítódik" ki az a rengeteg dzsuva a motorból, ami benne van.
Többek is ezt tapasztalták, hogy csak pár ezer km múlva jött a hatás. Sőt olyan is volt, aki kiszerelte pont ekkor, s utána lett kevesebb a fogyija. Ezért gondolom, hogy a dolog lényege vhol itt lehet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 16:40:49 »

Állítólag ennyi idő alatt "takarítódik" ki az a rengeteg dzsuva a motorból, ami benne van.
Többek is ezt tapasztalták, hogy csak pár ezer km múlva jött a hatás. Sőt olyan is volt, aki kiszerelte pont ekkor, s utána lett kevesebb a fogyija. Ezért gondolom, hogy a dolog lényege vhol itt lehet.

Minden személyeskedés nélkül: aki ezt elhiszi, az meg is érdemli...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 17:12:58 »

Minden személyeskedés nélkül: aki ezt elhiszi, az meg is érdemli...

AndyA

 worship Én is így látom. Persze van egy raklap lerakódás a mociban, de amikor szétszedi az ember, akkor azért nem azt látja, hogy jajj istenem, itt a dugón meg mindenhol annyi lerakódás van, hogy csoda nem vert be a szelep....

No nem, ennyi lerakódás nincs és ennyi dzsuva sincs benne. Nem vagyok nagy guru, bár néhány sör után szeretem annak tartani magamat, de a HHO-nál nem látom, hogy mi a bánat takarítana akármit is. A felbontási idő olyan hosszú, vagyis olyan kevés gáz keletkezik, hogy az elhanyagolható. Ráadásul a keletkezett gáz ebben a mennyiségben szinte nudli energiát tartalmaz.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 18:44:47 »



Nagyon köszönöm a bizalmat (lanságot)!   nyes
.
.
.
Egyébként, már gondolkodtam azon, hogy veszek egy kisebb (fedélzeti) kamerát,
amivel fel tudnám venni az általam megtett napi használatot.
Valami jobb minőségű kellene, amin látható lenne:
-a forgalom (a vezetési stílus, és a forgalmi szituációkra adott reakciók miatt)
-sebesség, és fordulatszám (ebből már tudható a fokozatok kiválasztása, gyorsítás, lassítás ténye)
-megtett km
-átlagfogyasztás alakulása
-és valahogy meg kellene még oldani a fék-gázpedál visszajelzését.



A bizalom irántad megvan, itt inkább a technikára és a módszertanra vagyunk kíváncsiak.  wave
Amúgy egy középkategóriás telefonnal megoldható az út felvétele paraméterekkel együtt:
http://www.youtube.com/watch?v=cyf3SaOWUlg

Szükséges hozzá:
- ELM327 bluetooth-szal
- androidos mobil kamerával
- Torque full + Track recorder plugin




« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 19:14:49 írta Victore » Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.