Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.31 péntek, 10:10:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11036570 alkalommal)
Scratch
és 12 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14300 Dátum:
2013.03.02 szombat, 10:06:39 »
óóóóóó
elérkezett az én időm
spuuur time van abból ami kell nekem
http://www.fk-automotive.de/Tieferlegungsfedern-High-Tec-fit-for-Ford-Mondeo-Turnier-%28BA7%29.htm?websale7=fk-automotive&pi=FKFO071&ci=11-0000&Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk-automotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f11-0000%2fmi%7d%7bpi%2fFKFO071%2fpi%7d%7btype%2fabhsuche%2ftype%7d%7bsf%2f%3Cs11%3EFord%3C%2fs11%3E%3Cs12%3EMondeo%204%20%28BA7%29%3C%2fs12%3E%2fsf%7d%7bp1%2ff5d55353ae3344003f65cb336392dbb6%2fp1%7d%7bmd5%2fca30890277e72b9a7b7aa103970ab73a%2fmd5%7d
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14301 Dátum:
2013.03.02 szombat, 10:16:27 »
Stealt,
Igazad van. Ezert kell kicsit felhuzni a 2.0 -at. Ezutan egy sima 2,2es mar siman vallalhato ha versenyezni akar az ember fia
Szoval mar 200ezernel jarok a vegosszeget nezve.
Persze nem a faceliftes mert az a 200 paci az elerhetetlen ha hosszu tavra tervez az tulaj az autoval.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 10:21:14 írta tomeed
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14302 Dátum:
2013.03.02 szombat, 10:48:14 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.02 szombat, 10:16:27
Stealt,
Igazad van. Ezert kell kicsit felhuzni a 2.0 -at. Ezutan egy sima 2,2es mar siman vallalhato ha versenyezni akar az ember fia
Szoval mar 200ezernel jarok a vegosszeget nezve.
Persze nem a faceliftes mert az a 200 paci az elerhetetlen ha hosszu tavra tervez az tulaj az autoval.
kicsit felhúzni? 200 lóerőig ?
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14303 Dátum:
2013.03.02 szombat, 10:58:24 »
Neeeem. Azert irtam hogy a facelift elerhetetlen, de a "regi" 2,2-es siman kihozhato minden fele jovobeli roncsolodas nelkul.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14304 Dátum:
2013.03.02 szombat, 13:24:11 »
Kombi hátsó szárnyat vett már valaki vagy látott élőben?
Ilyenre gondolok:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140809226084&biolp=1&quantity=1
http://allegro.pl/ford-mondeo-kombi-mk4-spoiler-tuning-nowosc-i3051422459.html
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14305 Dátum:
2013.03.02 szombat, 15:16:47 »
Faceliftes Mondeokon nagyon irigylem a gyári DRL lámpát, jól néz ki.
Azon gondolkozom hogy utólagosan belerakatnám facelift előtti MK4-be a drl-t.
http://www.aliexpress.com/store/product/2011-2012-Ford-Mondeo-Mk4-High-quality-LED-Daytime-running-lights-front-Fog-lamp-Fog-Lights/400388_585190696.html
Ügyesebb "műanyagos" szerintem simán megcsinálná. Ha úgy kilehetne vágni, hogy a búra szinte tökéletesen illeszkedjen, még festés nélkül is megoldhatónak látnám. (bár úgy szebb lenne ha picit be lenne süllyesztve és becsiszolva mint a faceliftes lökösön, de akkor fújni kellene)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14306 Dátum:
2013.03.02 szombat, 18:36:00 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.03.02 szombat, 15:16:47
Faceliftes Mondeokon nagyon irigylem a gyári DRL lámpát, jól néz ki.
Azon gondolkozom hogy utólagosan belerakatnám facelift előtti MK4-be a drl-t.
http://www.aliexpress.com/store/product/2011-2012-Ford-Mondeo-Mk4-High-quality-LED-Daytime-running-lights-front-Fog-lamp-Fog-Lights/400388_585190696.html
Ügyesebb "műanyagos" szerintem simán megcsinálná. Ha úgy kilehetne vágni, hogy a búra szinte tökéletesen illeszkedjen, még festés nélkül is megoldhatónak látnám. (bár úgy szebb lenne ha picit be lenne süllyesztve és becsiszolva mint a faceliftes lökösön, de akkor fújni kellene)
Nézd meg, hogy elfér-e a lökösbe, mert a facelift ködlámpája kissebb méretű.
Szerintem nálunk nem férne be rendesen. Sőt, a lökös íve is egy kicsit eltérhet.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14307 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:38:04 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.03.02 szombat, 13:24:11
Kombi hátsó szárnyat vett már valaki vagy látott élőben?
Ilyenre gondolok:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140809226084&biolp=1&quantity=1
http://allegro.pl/ford-mondeo-kombi-mk4-spoiler-tuning-nowosc-i3051422459.html
Ha akarsz rendelni szolj, mert nekem is kell. Alkudj ki valami jo arat.
Osztrakiaban amit irtam autot azon volt es az viszont nagyon jol allt a kombinak.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14308 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:41:47 »
A ledsor be fog ferni de szarul fog kinezni mert a fl kodlampaja mas.
Szerintem ne vagdosd szet a lokost emiatt, amugy is mar ugy felhigult ez a nappali fenyes tema, hogy iszonyat.
Mar az utolso 601es trabanton is van.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14309 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:44:40 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.02 szombat, 19:41:47
A ledsor be fog ferni de szarul fog kinezni mert a fl kodlampaja mas.
Szerintem ne vagdosd szet a lokost emiatt, amugy is mar ugy felhigult ez a nappali fenyes tema, hogy iszonyat.
Mar az utolso 601es trabanton is van.
Nah hát ezt mondom én is. Pedig én is gondolkodtam rajta, de így le tettem az ötletről...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14310 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:51:09 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.02 szombat, 19:38:04
Ha akarsz rendelni szolj, mert nekem is kell. Alkudj ki valami jo arat.
Osztrakiaban amit irtam autot azon volt es az viszont nagyon jol allt a kombinak.
Jól néz ki!
Sedanra sem rosszak, amik vannak, csak 74ezer nekem sok érte!!
Vki olcsóbban nem látott hátsó spoilert a sedanokhoz??
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14311 Dátum:
2013.03.02 szombat, 20:56:47 »
Ebay, allegro?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14312 Dátum:
2013.03.02 szombat, 21:42:21 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.02 szombat, 20:56:47
Ebay, allegro?
Majd megnézem.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14313 Dátum:
2013.03.02 szombat, 21:54:23 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.02 szombat, 20:56:47
Ebay, allegro?
EBay 58ezer
Allegro 20ezer
Érdekes, h mekkora különbségek vannak...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14314 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 08:30:20 »
Ebay elvan tevedve nagyon az arakkal. Csak olyan cuccot erdemes ott venni ami kinabol jon.
Ha bemesz a fordba ott is megkapod 58ert, nem is ertem az ilyen hirdetoket.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14315 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 10:51:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.03.03 vasárnap, 08:30:20
Ebay elvan tevedve nagyon az arakkal. Csak olyan cuccot erdemes ott venni ami kinabol jon.
Ha bemesz a fordba ott is megkapod 58ert, nem is ertem az ilyen hirdetoket.
Ez van, ami kínából jön az occó!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48461
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14316 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:19:40 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.03.02 szombat, 21:54:23
EBay 58ezer
Allegro 20ezer
Érdekes, h mekkora különbségek vannak...
az allegro milyen oldal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14317 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 12:49:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.03 vasárnap, 12:19:40
az allegro milyen oldal?
Lengyel, mint nalunk a vatera
Annyi kulonbseggel hogy ott latsz egybol kontaktot, vatera szarsagon meg nem
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14318 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 20:49:05 »
Sziasztok, köszöntök mindenkit.
Eljött az idő amikor megváltam "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.havi 2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.
Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán. Történik ugyanis,hogy hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.
És itt jön amiért ismét, és már sokadszor a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is. Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14319 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:11:25 »
Idézetet írta: zenész - 2013.03.03 vasárnap, 20:49:05
Sziasztok, köszöntök mindenkit.
Eljött az idő amikor megváltam "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.havi 2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.
Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán. Történik ugyanis,hogy hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.
És itt jön amiért ismét, és már sokadszor a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is. Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész
izzítógyertyákat nézd meg.
alacsony fordulaton rángatás többeknél is van. Jellemzően 1400-as fordulat környékén (4.ben kb 50km/h)
Nálam is volt: ledugóztam az EGR-t azóta nem találkoztam vele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14320 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:24:27 »
Lámpasötétítés:
háááát, felraktam photoshopban az autóra: nem vmi szép...
4 kipuffvég:
felraktam ezt is, háááát, ilyenem sem lesz...
Viszont a 2 szimpla króm csővéget sztem lecseréltetem vmi nagyobb átérőjű csapott rozsdamentesre.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14321 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:25:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.03.01 péntek, 15:04:01
Amikor írtad, hogy nem mered megcsináltatni, akkor úgy éreztem, hogy nem te fogod az utat kitaposni.
Igen, de folyamatosan gyűjtöm be az infókat, hogy van-e vki, aki kiírtaná.
janóékkal telón beszéltem: csináltak már mondeóból írtást is, de csak 1fajta módszerrel dolgoznak: DPF felvág, belseje kipucol, összehegeszt, visszaszerel, szenzorok vissza!!!, sw-esen kiszed, csak így vállalják, hogy nem lesz aktív regesn sem sosem, meg nem lesznek hibakódok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14322 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:25:54 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.03.01 péntek, 17:01:49
nekem már sok ez a 4 vég...
illetve a fekete lámpa is sok
hiába, öregszemm
titanium s -nél láttam gyári sötétített lámpákat...azok tetszenek
ismerősnek volt MKIII 2.2, chip, lefújószelep....de ami miatt brutál hangja volt, az az ami az ST220 -amból is gyönyörű hangot hozott elő, és nem a kipuf volt
direkt szűrő
de sajnos MKIV 2.2 -höz nem láttam se komplett sport levegőszűrő rendszert, se direkt szűrőt
MK4 2.2 TDCi direktszűrő
én is keresem már jó ideje, de nem találok semerre. Alapból k&n szettet raknék be, de nincs.
MK3 2.2 TDCi szettje vajon nem jó hozzá?
Nem lehet azt vhogy felhekkelni?
Nincs itt vkinek ilyen?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14323 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:26:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.03.01 péntek, 15:10:18
Nem kell betojni.
Én is jártam már így. Először cink sprayt fújtam rá korrózió védelemként, majd jó minőségű, nem bitumen alapú alvázvédő sprayt (rücsi)
Az előző Mondin javítottam így, évekkel ezelőtt, és teljesen jó volt.
Csiszolni nem érdemes, úgyse férsz hozzá a felülethez. Esetleg rozsda passziválóval le lehet kenni előtte a sérülést. Ennyi idő után úgyis csak valami felületi dolog lehet rajta, ha van egyáltalán.
miért ne bitualapút? (csak kérdés)
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14324 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:31:46 »
Idézetet írta: zenész - 2013.03.03 vasárnap, 20:49:05
Sziasztok, köszöntök mindenkit.
Eljött az idő amikor megváltam "jó öreg" MK3-as mondimtól. 7 évig gyűrtük egymást, szinte szó szerint, voltak rossz időszakok az életében de több volt a pozitív. Az újjonc egy MKIV lett 2010.11.q 2.0 140 paripa (151e km). Gyönyörű , a családnak nagyon teccik.
Viszont sajnos úgy tűnik közös életünk nem kezdődik simán. Történik ugyanis,hogy hidegindításkor nem akarja elkapni a fonalat, mondhatnám mint a logopédusnál, hogy dadog a motor ( másképp nem tudom jellemezni), sőt első második inditás után le is áll. Harmadik inditás után már nagy nehezen helyre áll az alapjárat de kell egy kis idő (kb1-2 perc)neki. Ekkor óvatosan fel szoktam pörgetni, hogy hamarabb rendbe jöjjön a "lelkem".Első két indításnál ezt meg sem lehet tenni mert azonnal leáll.
És itt jön amiért ismét, és már sokadszor a segítségeteket kérném, hogy ez mitől lehet,mi lehet a probléma? A legutóbbi szerviz 143e-nél volt.Go.szűrőt 121e-nél cseréltek.Gondoltam rá hogy kimérem az izzitókat, de szinte az egész elejét le kellene bontani a motorról. Az igazság az ,h nem mertem neki fogni.A régin simán megcsináltam, többször is. Maf szenzort kitakarítottam ,mondjuk nem is volt koszos. Szóval itt tartok, ma szinte egész nap az autó előtt, alatt voltam dévánkoztam ,h neki fogjak szétszedni, vagy sem. Egyébként van egy olyanja is,hogy kisebb sebességnél (60-70km/h) mondjuk 5.-ben egy állandó gázállásnál mintha meg -meg ugrana.
Ha esetleg volna valakinek valamilyen jó ötlete előre is köszönöm.
Tisztelettel:zenész
Go szuro csere elsonek. Aztan pl.:
Nekem mikor ezt csinalta elvittem Vikhez az autot. Kidobatta az akksit az autobol es huss eltunt a problema.
Nem is akarom tudni mi koze van hozza, elmagyarazta, meggyozott, be is jott a mutatvany. Azota egyszer sem allt le.
Ha a hiba ugyanaz azt kitudjak olvasni mert tele lesz az auto toltesi hibakkal.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 21:37:02 írta tomeed
»
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14325 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:32:15 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.01 péntek, 20:59:17
Ha már hólánc, egy hülye kérdés: használható gyakorlatilag vagy próbálta-e már vki feltenni a 215/55R16-os gumira a 205/55R16-ra való hóláncot a "sporttársak" közül?
igen, no problem, egy-két láncszemmel kintebb fog beakadni a keresztfeszítő.
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14326 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:53:27 »
Hát igen ! Majd lefényképezem a motort , és valahogy megpróbálom feltölteni ide ( még soha nem raktam fel képet, így nem tudom sikerül-e), de nekem nagyon nem úgy néz ki mint pl. a tiéd. Szerintem az izzítógyertyák cseréjéhez egy taliga alkatrész le kell bontani.Kösz a választ.
Tisztelettel: zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14327 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 21:57:18 »
Igen láttam, hogy Vik az Autofortnál dolgozik, és már sokaknak segített.Gondoltam is rá ,hogy felhívom csak nem tudom az elérhetőségét.
Mielőtt megvettem a kocsit, elvittem diagra cromaxhoz, nem mutatott ki semmi hibakódot.
Tisztelettel:zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14328 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 22:07:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.03.03 vasárnap, 21:25:54
MK4 2.2 TDCi direktszűrő
én is keresem már jó ideje, de nem találok semerre. Alapból k&n szettet raknék be, de nincs.
MK3 2.2 TDCi szettje vajon nem jó hozzá?
Nem lehet azt vhogy felhekkelni?
Nincs itt vkinek ilyen?
van vmi ok amiért nincs
lehet behülyíti a légtömegmérőt azzal a kis+ levegőtöbblettel
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14329 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 22:10:31 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.03.03 vasárnap, 22:07:40
van vmi ok amiért nincs
lehet behülyíti a légtömegmérőt azzal a kis+ levegőtöbblettel
mk3 2.2 TDCi-nél meg volt...
ott nem hülyítette meg?
K&n-éknek ha írsz, hogy miért nincs, visszaírnak, hoyg add meg a méreteit a gyárinak, mert lehet, hoyg a 2.0-é jó hozzá...
Azt se tudják, hogy a 2.2 az nem trapéz, hanem henger.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14330 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 22:18:20 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.03 vasárnap, 21:32:15
igen, no problem, egy-két láncszemmel kintebb fog beakadni a keresztfeszítő.
THX, még jó, hogy nem vettem másikat. Bár az idei szezonban nem szereltem, tavaly is csak 3x.
PS: van két másik láncom is, csak kisebb kerekere, cserébe a válaszért felajánlom, ha kell vkinek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14331 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 07:25:32 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.03 vasárnap, 22:18:20
THX, még jó, hogy nem vettem másikat. Bár az idei szezonban nem szereltem, tavaly is csak 3x.
PS: van két másik láncom is, csak kisebb kerekere, cserébe a válaszért felajánlom, ha kell vkinek...
suzukira való nekem is van...
egyébként a hátoldalon rajta vannak a mérettáblázatok, hogy milyen kerekekre megy fel. vagy benne belső matricán. ha valamiért -érthetetlen okból...
- nem akarna felmenni, akkor a rögzítőkön kell lazítani és kicsit kintebb kapcsolni őket, (mondom ezt úgy hogy gőzöm sincs milyen láncod van, én a sajátomról beszélek)
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14332 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 07:55:32 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.03 vasárnap, 21:26:49
miért ne bitualapút? (csak kérdés)
Kirepedezik.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14333 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 07:56:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.03.03 vasárnap, 21:25:02
Igen, de folyamatosan gyűjtöm be az infókat, hogy van-e vki, aki kiírtaná.
janóékkal telón beszéltem: csináltak már mondeóból írtást is, de csak 1fajta módszerrel dolgoznak: DPF felvág, belseje kipucol, összehegeszt, visszaszerel, szenzorok vissza!!!, sw-esen kiszed, csak így vállalják, hogy nem lesz aktív regesn sem sosem, meg nem lesznek hibakódok.
A fene tudja. Egy még működő DPF-et nem vágatnék szét.
Ha esetleg szereznék egy hibásat...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14334 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 09:21:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.03.03 vasárnap, 22:10:31
mk3 2.2 TDCi-nél meg volt...
ott nem hülyítette meg?
K&n-éknek ha írsz, hogy miért nincs, visszaírnak, hoyg add meg a méreteit a gyárinak, mert lehet, hoyg a 2.0-é jó hozzá...
Azt se tudják, hogy a 2.2 az nem trapéz, hanem henger.
Egy direktszűrő szívó motorra való nem turbos motorra. Azon kívűl hogy ha nem jól működik megfelelően hamar el fognak kopni a turbo lapátjai (elég ha nem szedi ki pl egy idő után az apró porszemcséket mai levegőben van. Nagy hozzáadott értéke amúgy se lenne mert ugyis a turbón múlik minden. Főleg már egy VGT-s turbonál ugyse lene sok szerepe A turbo röhögve tud többet vagy kevesebbet szállítani szabályoztól fűggően mint amit egy direktszűrővel el lehet érni.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14335 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 09:41:44 »
Idézetet írta: stealt - 2013.03.04 hétfő, 09:21:04
Egy direktszűrő szívó motorra való nem turbos motorra. Azon kívűl hogy ha nem jól működik megfelelően hamar el fognak kopni a turbo lapátjai (elég ha nem szedi ki pl egy idő után az apró porszemcséket mai levegőben van. Nagy hozzáadott értéke amúgy se lenne mert ugyis a turbón múlik minden. Főleg már egy VGT-s turbonál ugyse lene sok szerepe A turbo röhögve tud többet vagy kevesebbet szállítani szabályoztól fűggően mint amit egy direktszűrővel el lehet érni.
nem, éppen fordítva
a szívó motornál szinte 0 hatás van, vagyis tényleg csak pár %
a turbo motorok tudnak jobban öblíteni kisebb szívási ellenállással, és kipufogó ellenállással
persze ha a gyári compu adatok vannak, akkor itt sincs nagy változás, de ha már csipszelve van,
akkor már jobb ha nem ütközik feleslegesen a gyár által behatárolt szívási és kipufogási ellenállásba, ki tudja használni a + levegő felvételt
persze ahogy írod, biztos valamennyivel több koszt szállít, főleg ha nem takarítja és olajozza 5.000 km -enként az ember
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 10:42:41 írta ST220_Gab
»
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14336 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 11:42:15 »
Idézetet írta: zenész - 2013.03.03 vasárnap, 21:53:27
Hát igen ! Majd lefényképezem a motort , és valahogy megpróbálom feltölteni ide ( még soha nem raktam fel képet, így nem tudom sikerül-e), de nekem nagyon nem úgy néz ki mint pl. a tiéd. Szerintem az izzítógyertyák cseréjéhez egy taliga alkatrész le kell bontani.Kösz a választ.
Tisztelettel: zenész
Izzítógyertya csere macerás művelet, de érzel magadban elég erőt, kitartást és némi tudást és van akna+ fűthető garázs akkor csak szerszám kérdése az egész
Én nem szedtem ki, de nem is bántam meg,hogy szerelőre bíztam.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14337 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 11:54:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.03.04 hétfő, 07:55:32
Kirepedezik.
Nekem nem repedezett ki, és mindig megfelelt a célnak.
https://www.google.hu/search?q=%5Bquote+author%3Djoxer+link%3Dtopic%3D92.msg752835%23msg752835+date%3D1362330213%5D+M%C3%A1rciusi+m%C3%A1sodik+minitali%3A+2013.+m%C3%A1rcius+8.+17%3A00-t%C3%B3l%2C+Ar%C3%A9na+Plaza+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+P2+szinten%2C+a+narancss%C3%A1rga+szektorban%2C+az+N+bet%C5%B1n%C3%A9l+tessz%C3%BCk+le+a+kocsikat%2C+hogy+egym%C3%A1s+mellett+%C3%A1lljunk.+A+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+k%C3%B6zep%C3%A9n+lev%C5%91+%C3%BAt+baloldal%C3%A1n+szoktunk+meg%C3%A1llni.+A+tali+meg+fent+az+%C3%A9ttermekn%C3%A9l+lesz.+-01+Styleair+-02+SzJani+-03+Balogh+Tomi+%5Bs%5D-04+Joxer%5B%2Fs%5D+nagyon+k%C3%A9s%C5%91n+%C3%A9rn%C3%A9k+oda+%3Arinya%3A+%2C+egy+szem%C3%A9lyes+minitalit+meg+itthon+is+tudok+tartani+b%C3%A1rmikor.+-05+Arabic+-06+Angel+%5B%2Fquote%5D&rlz=1C1NNVC_en&aq=f&oq=%5Bquote+author%3Djoxer+link%3Dtopic%3D92.msg752835%23msg752835+date%3D1362330213%5D+M%C3%A1rciusi+m%C3%A1sodik+minitali%3A+2013.+m%C3%A1rcius+8.+17%3A00-t%C3%B3l%2C+Ar%C3%A9na+Plaza+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+P2+szinten%2C+a+narancss%C3%A1rga+szektorban%2C+az+N+bet%C5%B1n%C3%A9l+tessz%C3%BCk+le+a+kocsikat%2C+hogy+egym%C3%A1s+mellett+%C3%A1lljunk.+A+m%C3%A9lygar%C3%A1zs+k%C3%B6zep%C3%A9n+lev%C5%91+%C3%BAt+baloldal%C3%A1n+szoktunk+meg%C3%A1llni.+A+tali+meg+fent+az+%C3%A9ttermekn%C3%A9l+lesz.+-01+Styleair+-02+SzJani+-03+Balogh+Tomi+%5Bs%5D-04+Joxer%5B%2Fs%5D+nagyon+k%C3%A9s%C5%91n+%C3%A9rn%C3%A9k+oda+%3Arinya%3A+%2C+egy+szem%C3%A9lyes+minitalit+meg+itthon+is+tudok+tartani+b%C3%A1rmikor.+-05+Arabic+-06+Angel+%5B%2Fquote%5D&aqs=chrome.0.57.254&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=hu&rlz=1C1NNVC_en&sclient=psy-ab&q=body+alv%C3%A1zv%C3%A9d%C5%91&oq=bod&gs_l=serp.3.0.35i39j0l3.4748.5835.0.7738.3.3.0.0.0.0.220.522.0j2j1.3.0...0.0...1c.1.5.psy-ab.6qypxbXA3ts&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43148975,d.bGE&fp=f0ca77ca29ef66b3&biw=1422&bih=1010
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14338 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 12:15:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.04 hétfő, 11:54:49
szerdán ide megy...
http://www.alvazvedelem.com/index.html
Naplózva
mpetya76
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14339 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 14:02:38 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.
Köszi.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14340 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 14:11:42 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 14:02:38
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.
Köszi.
Ha jól tévedek, a két telefon nem ugyanazt a bluetooth szabványt használja.
Az ACE az 2.1, míg az S3 4.0-ás verziót!
Valszeg itt lehet a bibi...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14341 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 14:18:26 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 14:02:38
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.
Köszi.
hi-fi topikban több MK3 tulaj is van, ők fognak neked segíteni...
Naplózva
mpetya76
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14342 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 14:22:25 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.04 hétfő, 14:18:26
hi-fi topikban több MK3 tulaj is van, ők fognak neked segíteni...
Köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14343 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 17:39:13 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 14:02:38
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.
Köszi.
Azt azért nézd meg, hogy amikor nincs csatlakozva, akkor mind a két oldalon aktív-e a BT. Nomeg ha van fent lama, akkor célszerű annak a beállításait is nézni
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14344 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:01:36 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.04 hétfő, 12:15:36
szerdán ide megy...
http://www.alvazvedelem.com/index.html
Szia!
Az egész autó alját csináltatod? Egész korrektnek tűnik. Mennyiért vállalják?
Üdv: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14345 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:47:09 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.03.04 hétfő, 18:01:36
Szia!
Az egész autó alját csináltatod? Egész korrektnek tűnik. Mennyiért vállalják?
Üdv: Peti
a megbeszélés az hogy egy komplett alvázmosás lesz hogy "tisztán lássanak" ez 3000 ft. utána megnézik, azt mondta, hogy lehet megúszom a mosáson felül 5-7000 forinttal, ha csak ez a 20cm-es darab esett le, de végignézik és a realitás hogy ha keresnek, találnak, 10-20 közé számoljak. mivel tudom hogy az autó hátul volt sérülve szeretném ha ezt-is- szakember azért egyszer megnézné. eladáskor szerintem meghálálja majd. természetesen részletesen beszámolok mindenről.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14346 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 18:48:26 »
amikor vettem a pilisvörösvári szerelőm átnézte, és azt mondta hogy minden fasza, szóval elméletben csak a sérülést csináltatom, remélem ők sem találnak mást.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14347 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 19:42:09 »
Idézetet írta: mpetya76 - 2013.03.04 hétfő, 14:02:38
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mondeomban sony rádió van és a bluetooht állandóan eldobja a csatlakozást. Előzmény: eddig samsung galaxy ace telefonom volt most pedig samsung s3 lehet, hogy más rendszerű a bluetooth ebben a telefonban. Nem tudok hová fordulni, mert senki nem tud mondani rá megoldást.
Köszi.
Ugyan kevés az info, hogy milyen autó, de a BT frissíthető. Ráadásul elég gyakoriak a frissítések.
http://www.ford-mobile-connectivity.com/downloadsUpdates
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14348 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 20:22:48 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.03.04 hétfő, 18:48:26
amikor vettem a pilisvörösvári szerelőm átnézte, és azt mondta hogy minden fasza, szóval elméletben csak a sérülést csináltatom, remélem ők sem találnak mást.
ne engedd, h lefújják az egész alját. teljesen felesleges+csúnya is+pénz is+összefújnak alul mindent. ezek már rendesen megvannak csinálva, és ahol kell ki is üregelték. ha nem fújod le a horzsolt részt akkor sem fog rozsdásodni. azt ami a videón van, öreg swifteknél, meg a 95 előtti astráknál kell csinálni. de azt a rozsdát kenegethetik bármivel a kéken alul, max 1 év múlva újra ott lesz.
de úgyis rá fognak beszélni, mert látják/látták rajtad, h adsz a kocsira
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14349 Dátum:
2013.03.04 hétfő, 20:49:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.04 hétfő, 20:22:48
de úgyis rá fognak beszélni, mert látják/látták rajtad, h adsz a kocsira
Meg, hogy hiszékeny!
Gábor! A szerelőd 3000-ből megoldaná az egészet, és ugyan olyan jó lenne.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ