Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:06:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1808945 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2022.12.30 péntek, 12:48:54 »

Sziasztok!

Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.

A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.

(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).

A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni  vigyor3

Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2022.12.30 péntek, 14:19:32 »

Sziasztok!

Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.

A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.

(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).

A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni  vigyor3

Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.

Szia,

Így kell tartani a műszert: https://www.youtube.com/watch?v=8TqbCH1tvnE&t=117s
Gombot nyomod? Zöld LED világít?
Arra kell figyelni, hogy ez a "műszer" olyan jól van megcsinálva, hogy álló helyben pár nap alatt lemeríti az elemet, ezért az elemet csak a használat idejére szabad belerakni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2022.12.30 péntek, 17:48:05 »

Sziasztok!

Régen írtam, de viszont annál többet olvasok - és persze tanulok a fórumon. Lassan jön a szokásos éves fogyasztás összefoglalóm, ami a 2015-ös Mondimnál az utolsó lesz, ugyanis eladásra kerül - az utód már megvan egy 2018-sa ST-Line.

A TPMS szenzorok betanításával kapcsolatban kérnék segítséget. Az EL-50499 műszerem megvan, a betanítás üzemmódba simán be tudom léptetni a kocsit és jelzi is, hogy melyik kereket tanítsam. A műszert odahelyezem a szelephez közel és várom a kocsi visszajelzését (egy rövid dudálást), de semmi. Nem tudom hol lehet a probléma. Tapasztalt fórumtásrak segítségét kérem.

(a panorámatetőt a jútubos videók alapján sikerült "betanítani" ).

A 2015-ös Mondi egyébként kifogástalanul szolgált és egy új gazdánál is jól fog még szolgálni. Jelenleg 274.000km futásteljesítmény mellett a szervizeken kívül csak az akksit, a jobb-első ködlámpát, a szélvédőt és a lekopott kormánykereket cseréltem. Vezetési stílusomról csak annyit, hogy a kocsin 120.000km környékén cseréltem a teljes fékbetét és féktárcsa szettet és egy hónappal ezelőtt 271.000km-nél cseréltem az elsőket és a hátsók még rendben vannak..... kicsivel több, mint 150.000km-t futott a kocsi - az Érdi szerelőm is furcsán néz rám és azt kérdezgeti, hogy szoktam-e fékezni  vigyor3

Akkor ha összejön kérnék egy kis tanácsot ezzel a TPMS tanítással.. KÖSZÖNÖM!
D.
Ha 2018-as, akkor azt nem kell tanítani.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2022.12.30 péntek, 19:28:38 »

Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat.
Igen, a kocsi 2018/09 havi. A kocsihoz nem volt téligumi. Az "ST-Line felniken" nyárigumik voltak-vannak, azokat még dojcslandban a behozatal előtt én szereltettem át azokra a felnikre, amelyeket én vittem téligumikkal. Ezek 16-os felnik voltak, de TPMS jeladó nélkül. A gumisnál mondta is a német, hogy nem ad jelet, de én jeleztem, hogy ezeket csak a kb. 1.100km útra fogom használni, mert már otthon megrendeltem az új téligumikat.

Az új gumik a régi (2015-ös) Mondim 18-as felnijeire kerültek rá, amelynél a 2015-ösön probléma nélkül működtek a TPMS jeladók. Ezek természetesen benne maradtak a felnikben és erre kerültek az új téligumik.

Lehet, hogy a kocsi "zokon vette", hogy hagytam őt 1.100 kilométeren át hibát jelezni a keréknyomásmérő rendszertől???

Ami érdekes, hogy ahogy ráraktuk a 18-as jeladós felniket és reset-eltem a műszerfalon az első kerekeknél 2.2 a hátsóknál 2.0 bar értéket mutatott és egy ideig azt hittem minden O.K., de úgy kb. 10km után bejelzett a keréknyomás mérő hiba. Erre én azt hittem, hogy meg kell tanítani, ezért próbálkozom. Nem tudom hol lehet a hiba, holnap még próbálkozom, de ha ezeket már nem kell tanítani, akkor nem értem....
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2022.12.30 péntek, 20:26:49 »

Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat.
Igen, a kocsi 2018/09 havi. A kocsihoz nem volt téligumi. Az "ST-Line felniken" nyárigumik voltak-vannak, azokat még dojcslandban a behozatal előtt én szereltettem át azokra a felnikre, amelyeket én vittem téligumikkal. Ezek 16-os felnik voltak, de TPMS jeladó nélkül. A gumisnál mondta is a német, hogy nem ad jelet, de én jeleztem, hogy ezeket csak a kb. 1.100km útra fogom használni, mert már otthon megrendeltem az új téligumikat.

Az új gumik a régi (2015-ös) Mondim 18-as felnijeire kerültek rá, amelynél a 2015-ösön probléma nélkül működtek a TPMS jeladók. Ezek természetesen benne maradtak a felnikben és erre kerültek az új téligumik.

Lehet, hogy a kocsi "zokon vette", hogy hagytam őt 1.100 kilométeren át hibát jelezni a keréknyomásmérő rendszertől???

Ami érdekes, hogy ahogy ráraktuk a 18-as jeladós felniket és reset-eltem a műszerfalon az első kerekeknél 2.2 a hátsóknál 2.0 bar értéket mutatott és egy ideig azt hittem minden O.K., de úgy kb. 10km után bejelzett a keréknyomás mérő hiba. Erre én azt hittem, hogy meg kell tanítani, ezért próbálkozom. Nem tudom hol lehet a hiba, holnap még próbálkozom, de ha ezeket már nem kell tanítani, akkor nem értem....
Nem lehet, hogy nem ugyanaz a szenzor kell a 2015 ösbe, mint a 2018asba?
A Petrányi webshop szerint legalábbis 2017.10 hónál váltás van
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2022.12.30 péntek, 20:54:27 »

Látod ez az eszembe sem jutott.... esetleg majd a szakik megerősítik......
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2022.12.30 péntek, 22:38:30 »

Nem lehet, hogy nem ugyanaz a szenzor kell a 2015 ösbe, mint a 2018asba?
A Petrányi webshop szerint legalábbis 2017.10 hónál váltás van
eljen

Ez 17ig volt a mondihoz.

Keresett cikkszám
Cikkszám:   2562276
Márka:   FORD
Megnevezés:   TPMS KERÉKNYOMÁS ÉRZÉKELŐ MO15-17/FO/CM10/FI12/CO14/KU12
Bruttó listaár:   13.396 Ft
Kedvezmény:   8.50 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   12.257 Ft
Üllői út:   42 darab
Kerepesi út:   10 darab
Budaörsi út:   12 darab


Ez pedig 17től,ilyen kell az frissebb verdába.
   Keresett cikkszám
Cikkszám:   2559459
Márka:   FORD
Megnevezés:   TPMS KERÉKNYOMÁS ÉRZÉKELŐ MO17/ED/SM/GA/MU/FI/TR19 433 MHz
Bruttó listaár:   15.839 Ft
Kedvezmény:   8.50 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   14.493 Ft
Üllői út:   35 darab
Kerepesi út:   14 darab
Budaörsi út:   23 darab
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2022.12.31 szombat, 13:02:16 »

Szia Alf!

Köszönöm a válaszokat. Akkor úgy néz ki, hogy nagyon nagy valószínűséggel megvan a probléma: a TPMS jeladókat kell cserélnem az "újabbakra". Valószínűleg ezért nem ment a "betanítás" sem.
Akkor még 1-2 hetet ki kell bírnom a hiba kijelzéssel  szomoru1, de ez gondolom nem zavarhat be a kocsinak.

Kívánok minden kedves fórumtársnak és idelátogatónak békés  angel, boldog  smile és főleg jó egészségben gazdag 2023-at!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2022.12.31 szombat, 16:33:11 »

Szia Alf!

Köszönöm a válaszokat. Akkor úgy néz ki, hogy nagyon nagy valószínűséggel megvan a probléma: a TPMS jeladókat kell cserélnem az "újabbakra". Valószínűleg ezért nem ment a "betanítás" sem.
Akkor még 1-2 hetet ki kell bírnom a hiba kijelzéssel  szomoru1, de ez gondolom nem zavarhat be a kocsinak.

Kívánok minden kedves fórumtársnak és idelátogatónak békés  angel, boldog  smile és főleg jó egészségben gazdag 2023-at!!!!!!!!!!!!!!
2017 előtti mondeo tpms-e más, mint az az utáni. A korabbit kell tanítani. 2017 után már igyanaz került bele, mint fiesta, puma, s-max, focus, stb…
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2022.12.31 szombat, 20:20:09 »

https://www.youtube.com/watch?v=2syQlto5CVg&t=270s

3:00 perctől mutatja.
a négyzet mitázatú (legyen bármilyen cikkszám vagy leváltó cikkszám) 2015-17ig
a háromszög pedig 17től.

elvileg neked ilyen kell: https://pl.aliexpress.com/item/1005003949451974.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7f013ea6FoJ2Cq&ad_pvid=202212311118023910091859633330017837227_1&s=p
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2023.01.10 kedd, 09:46:56 »

Üdv mindenkinek!
Tudja esetleg valaki, hogy 2018.08.havi 1,5 ecoboost benzines 121kw motort Bosch vagy Siemens motorvezérlővel szerelték?
Köszi a választ. sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 10:40:36 »

Sziasztok,

A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.

Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.

A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 12:35:32 »

Sziasztok,

A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.

Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.

A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?


Tavaly nyáron kollégám autója (2l diesel 180paci) az M0-on állt meg. Tréler Petrányihoz,váltócsere gariban... kb 14e km volt a gariból hátra. Elhozta,80 km később előjött ugyanaz megint, másik szervíz (Sándor-Kisúj.) Egr csere ,hibakód nem jött vissza. Akkor és ott mondták,hogy valószínűleg ajándék volt a váltó. Ők nem pucolták,cserélték.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 13:20:06 »

Sziasztok,

A minap jól megijesztett az autó. Autópályán csorogtam óvatosan, egyenletes tempóval a hóesésben, amikor megjelent a váltó (PS) vészüzem jelzés és a check engine lámpa. Csak néhány fokozat működött. Egy leállítás újraindítás után rendesen működött.

Most megnéztem a tárolt hibakódokat, és talán nem olyan nagy a baj. A TCM modulban van egy U0401 - Érvénytelen adat vétele a ECM/PCM-től, illetve 23 másodperccel korábbról a PCM-ben egy P0490 - EGR A szabályozókör magas hibakód.
A forscan fórumon is olvastam, hogy mással is előfordult a váltó vészüzem kijelzés EGR hiba miatt.

A kérdésem, hogy ez a P0490 mennyire komoly, mire számítsak? Valami pucolás esetleg segíthet?

Ezekkel a fhosokkal bármi előfordulhat.

De az tény, az egyik típusbaj (a sok közül) az EGR. Tudtommal nem a kokszolódás a baj, hanem megreped. Keress rá petrányi webshopban. Szívbajt kapsz.  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 16:34:14 »

Ezekkel a fhosokkal bármi előfordulhat.

De az tény, az egyik típusbaj (a sok közül) az EGR. Tudtommal nem a kokszolódás a baj, hanem megreped. Keress rá petrányi webshopban. Szívbajt kapsz.  rinya
Egy új PS váltóhoz képest ingyen van.  nyes Vagy ha azt veszem, hogy egy szhar turbócső, amit belülről szétvág az élezett fémcső 158k.
Az ebay-en meg tényleg nem vészes az EGR ár.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 20:20:54 »

Egy új PS váltóhoz képest ingyen van.  nyes Vagy ha azt veszem, hogy egy szhar turbócső, amit belülről szétvág az élezett fémcső 158k.
Az ebay-en meg tényleg nem vészes az EGR ár.

Most nézem, hogy lehet kapni külön a hűtő részét… az reped…
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2023.01.23 hétfő, 22:17:47 »

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a segítséget a TPMS jeladókkal kapcsolatban.
A mai napon megjöttek, szerintem még jó áron is (zusammen: 70,36EUR/4db). Berakatva, majd "betanítottam", ha már megvettem hozzá a kis kütyüt (ezt igényelte és elégedetten visszadudált a kocsi minden egyes keréknél  Wink).
Még egyszer köszi!
Naplózva
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2023.01.26 csütörtök, 17:19:59 »

Sziasztok!

Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó 17,592 EUR (!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb. 37 EURÓ.

Ez brutál!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2023.01.26 csütörtök, 21:10:04 »

Sziasztok!

Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó 17,592 EUR (!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb. 37 EURÓ.

Ez brutál!!!
Már csak az a kérdés, hogy honnan rendelted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2023.01.27 péntek, 18:34:14 »

Sziasztok!

Azért még egy érdekességet hozzáteszek a TPMS szenzorok történetéhez: nagyon durva az, hogy egy az egyben ugyanabból a jeladótípusból kaptam 4 darabot, amelyek a FORD Petrányi honlapján vannak (a feliratozás, made in UK, stb.. a kis fehér háromszög a túloldalon...), de én darabját bruttó 17,592 EUR (!!!) összegért rendeltem Németországból (ebből még nekem idehaza visszajön 20% ÁFA, vagy ahogy itt használják "DPH"), míg a Petrányinál "akciósan" 14.929,-Ft, ami kb. 395,00 HUF/EUR árfolyammal átszámítva kb. 37 EURÓ.

Ez brutál!!!

Amit linkeltem neked, még ennél is olcsóbbra jön ki. https://pl.aliexpress.com/item/1005003949451974.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7f013ea6FoJ2Cq&ad_pvid=202212311118023910091859633330017837227_1&s=p
15.500 szállítással. darabja 3875ft, 400as euroval meg 9,687 euro.
Nekem a téliekben ezek vannak, hibátlanok. És uaz, mint a gyári. Annó amikor keresgéltem, találtam ebay-en gyári dobozban, 4 db gyárit, kb 130.000ft+ szállításért. Na az a vicc kategória...
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2023.02.06 hétfő, 21:24:15 »

Már csak az a kérdés, hogy honnan rendelted?

Szia,
én erről az oldalról rendeltem: https://www.autodoc.sk/

Az oldalt német cég üzemelteti, a csatolt számlán is ők szerepelnek, viszont a közösségi adószám az "PL", tehát lengyel. Az ilyen dolgoknak általában a "VAT Kontroll" oldalon utána szoktam nézni, de rendbe vannak. Maga a szállítmány is dojcslandból jött, ott adták fel.
« Utoljára szerkesztve: 2023.02.06 hétfő, 21:35:29 írta Radvany_18 » Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2023.02.12 vasárnap, 13:02:41 »

Sziasztok!
Cserélném MK IV autómat. Van egy 2018-as autó ami esetleg érdekelhet alvázszáma:WF0EXXWPCEJR86390
Tud ez alapján valaki felszereltséget, netán egyéb adatokat? A segítséget előre is köszönöm.

Üdv;Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2023.02.12 vasárnap, 16:44:38 »

Sziasztok!
Cserélném MK IV autómat. Van egy 2018-as autó ami esetleg érdekelhet alvázszáma:WF0EXXWPCEJR86390
Tud ez alapján valaki felszereltséget, netán egyéb adatokat? A segítséget előre is köszönöm.

Üdv;Tibi

Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Magnetic

Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 With Wrapped "B" Pillar Trim
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első ajtóküszöb védő lemez - MIC
 Belső Csomag nélkül
 Fényszóró működtetés nélkül
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Manuális ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Különleges célú jármű nélkül
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Kényelmi csomag nélkül
 Marketing elők csom nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 RSO díszítés nélkül
 Trend 'S' SIP
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 SVO Except csomag nélkül
 VP alkalmazás címke nélk
 Csomagtéremblémák nélkül
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 "A" Pillar Cloth Trim
 "C" Pillar Cloth Trim
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Tükrözött üveggel
 Rács - Felső króm rúd/keret
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Konzol - Zárt tárolóval
 Pohártartók (2) – 1. sor
 Belső borítás - PVC/műbőr
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Textil lábszonyegek elöl
 Hátsó padlóbetét nélkül
 Szövet tetőkárpittal
 Oldalablak-fólia nélkül
 1. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktér borítás nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 zajszigetelő csomag nélkül
 Belső elválasztás nélkül
 Burkolat nélkül – Gépkocsi
 Alsó rácsszegély, színes
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Ajtóküszöb díszcsík – Micatallic
 Ajtókeret díszléc mikrofon
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 tompítható visszapillantótükörrel
 Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 2 irányba állĺth. fejtámlával
 Vezetőülés állító - Kar
 Utasülés állító - Kar
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. pohártartóval
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 Less Trailer Sway Control (TSC)
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 távirányított nyitás nélkül
 Automatic Gearshift
 Globális nyit/zár ajt./napfényt.vel
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Lökhárító díszléc - első mikr
 Bumper Moulding - Rear Mic
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb oldali függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6,5 X 16
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Műanyag festett kerékagysapkákkal
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály T
 Hátsó rugó terhelésosztály G
 Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
 Kipu.cső hossz. nélkül
 Elektromos rögzítőfékkel
 Nem festett féknyereggel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
 széria elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 GWP kevesebb, mint 150
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerékkel
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Alap analóg műszeregység
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 Hangjelzéses figyelm. rendsz nélkül
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Vészhelyzeti segítség
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség nélkül
 Sebességkorl. tábla felism. nélkül
 HMI kezelőfelület 4
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszer nélkül
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod kétcsat/5. csat/TMC/PD
 8 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync III
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Kamera nélkül
 Ködlámpa kerettel
 Halogén fényszóróval
 nappali világítással
 Első ködlámpával No. 2
 Világítás csomagok nélkül
 Belső fény csom nélk
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Tető lámpák nélkül
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Less Interior Courtesy Lamp
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Fényszóró Szabályzás nélkül
 Ford Division származék
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2023.02.12 vasárnap, 16:45:37 »


Gyártás dátuma:   18.10.2018
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   10-es szériák
Motor:   2,0l Duratorq 150LE
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"HU"
Fényezés:   Magnetic
Belső anyag:   Ciprus / Oxford fehér/Ében
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2023.02.13 hétfő, 20:07:23 »

Köszönöm worship
Gyártás dátuma:   18.10.2018
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   10-es szériák
Motor:   2,0l Duratorq 150LE
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   Euro 6.2 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"HU"
Fényezés:   Magnetic
Belső anyag:   Ciprus / Oxford fehér/Ében
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2023.03.07 kedd, 11:36:46 »

Srácok!

Az üzemanyagszűrőt mennyi kilométerenként javasolt cserélni?
Az alany 2016 2.0TDCI 150LE.

Találtam videót a cseréről:
https://www.youtube.com/watch?v=OQG04O6RaNQ
Ez tényleg ilyen egyszerű csere? Vákumozás / levegőtlenítés nem szükséges?

Ezt néztem ki:
https://alkatreszek.hu/f_026_402_533_bos_la

Vélemény?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2023.03.07 kedd, 13:47:51 »

Srácok!

Az üzemanyagszűrőt mennyi kilométerenként javasolt cserélni?
Az alany 2016 2.0TDCI 150LE.

Találtam videót a cseréről:
https://www.youtube.com/watch?v=OQG04O6RaNQ
Ez tényleg ilyen egyszerű csere? Vákumozás / levegőtlenítés nem szükséges?

Ezt néztem ki:
https://alkatreszek.hu/f_026_402_533_bos_la

Vélemény?

Kb ilyen, de a 3. cső miatt érdemes az egész szűrőházat kivenni, mert feszül a cső.

Inkább ezt vedd: https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-uzemanyagszuro-diesel-tk-t3435

Ja, és van benne egy kisnyomású pupma, az feltölti, ha gyújtásra rakod. Többször tedd gyújtásra. És ha elindult, ne engedd, hogy lefulladjon.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2023.03.07 kedd, 16:15:25 »

Kb ilyen, de a 3. cső miatt érdemes az egész szűrőházat kivenni, mert feszül a cső.

Inkább ezt vedd: https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-uzemanyagszuro-diesel-tk-t3435

Ja, és van benne egy kisnyomású pupma, az feltölti, ha gyújtásra rakod. Többször tedd gyújtásra. És ha elindult, ne engedd, hogy lefulladjon.

 worship

56ekm-nél volt cserélve, most 94eKm van benne, most már csereérett?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2023.03.07 kedd, 16:36:32 »

worship

56ekm-nél volt cserélve, most 94eKm van benne, most már csereérett?

Szerintem igen. Gyári előírás a 60e km, de szerintem célszerű inkább 40e kmenként.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2023.03.22 szerda, 18:43:49 »

A jármű ECM-ek egy P2000 kódot adnak, ha az NOx-csapdával (nitrogén-oxid-abszorber csapdával) kapcsolatos hibákat észlelik. Ez a sovány égésű benzin- és dízelmotorokban található eszköz a motor kipufogócsonkja után helyezkedik el, és a káros dinitrogén-oxidokat ártalmatlan nitrogénné alakítja, mielőtt visszavezetné a kipufogógázba. Az ECM akkor állítja be a P2000 hibakódot, ha az NOx-csapda hatékonysága nagyon alacsony, kibocsátási normák küszöbértéke alatt van. A Check Engine jelzőfény kigyullad, és jelzi a vezetőnek, hogy probléma van.

Pár napja nekem is kidobta a hibakódot. ODBII-n keresztül tudtam törölni, azóta nem jött elő a hiba.
Hol kell keresni a hibaforrást? EGR szelep nem jól működik, vagy mi okozza?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
KJozsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2023.03.23 csütörtök, 09:18:59 »

Pár napja nekem is kidobta a hibakódot. ODBII-n keresztül tudtam törölni, azóta nem jött elő a hiba.
Hol kell keresni a hibaforrást? EGR szelep nem jól működik, vagy mi okozza?

Nekem is volt február végén Check Engine.
Mivel még garanciális az autó, bejelentkeztem a szervízbe, ahol hibakód törlés és szoftver frissítés törént.
Azóta minden rendben. worship
Naplózva

Mondeo Mk5 Titanium, 2,0 EcoBlue 150LE, Lucid Red
Előző Ford autóim:
Mondeo Mk5 Titanium, 2,0l Duratorq-TDCi 150LE, Ruby Red
Mondeo Mk4 Ghia, 1.8L Duratorq-TDCi, Mondeo Mk3 Ghia, 2.0L Duratec.
Mondeo Mk2, 1.8L Zetec, Escort AlbaPlus, 1.6L Zetec
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2023.03.30 csütörtök, 16:18:15 »

Nekem is volt február végén Check Engine.
Mivel még garanciális az autó, bejelentkeztem a szervízbe, ahol hibakód törlés és szoftver frissítés törént.
Azóta minden rendben. worship

Holnap megyek én is szofferfrissítésre (mondjuk azóta nem jött elő a hiba).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2023.05.27 szombat, 16:51:15 »

Sziasztok!

Tudnátok erről némi adatot szerezni; WF0FXXWPCFEA29661

Köszönöm előre is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2023.06.08 csütörtök, 19:40:59 »

Megvolt a 185ekm olajcsere...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2023.06.08 csütörtök, 21:37:41 »

Megvolt a 185ekm olajcsere...
Vezérléscsere!!!!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2023.06.08 csütörtök, 21:41:25 »

Vezérléscsere!!!!
Veled?  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2023.06.09 péntek, 07:09:51 »

Veled?  eplus2

 kocsog   action
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2023.06.10 szombat, 12:30:14 »

Vezérléscsere!!!!
133ekm-nél gariban megvolt a vízpumpa cserével.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2023.06.10 szombat, 19:30:31 »

133ekm-nél gariban megvolt a vízpumpa cserével.

Akkor lassan jöhet a második csere.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
REBESZI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2023.06.14 szerda, 09:18:20 »

Sziasztok! Nem rég lettem egy 2016 07.-havi mondeo tulajdonosa. Az lenne a kérdésem hogy a navit tudom e frissíteni, és magyarosítani a menü rendszerrel együtt? Ja 1.5 ecoboost 160 lóerős és hogy ezt lehet e még (vagy érdemes) fokozni?
Üdv!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2023.06.14 szerda, 09:50:04 »

Sziasztok! Nem rég lettem egy 2016 07.-havi mondeo tulajdonosa. Az lenne a kérdésem hogy a navit tudom e frissíteni, és magyarosítani a menü rendszerrel együtt? Ja 1.5 ecoboost 160 lóerős és hogy ezt lehet e még (vagy érdemes) fokozni?
Üdv!

Hát ebbe az egyöt ecobúsztba jól belenyúltál. Nézd, hogy fogy-e a hűtővíz, ha igen, inkább csináld vissza az adásvételt.

2016 7. hó elvileg sync3. Ugye?
cyanlabs.net
Innen mindent tudsz frissíteni
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2023.07.27 csütörtök, 16:19:54 »

Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés: a gyári navi honnan kapja (szinte naprakészen) az infót pl. egy útlezárásról?

Meglepődtem, hogy a Vámosszabadi határtkelő utáni Nagymegyerre vezető főútvonal felújítás másnapján a gyári naviban megjelent, hogy lezárt az útvonal. Igaz, szinte csak a Waze-t használom, de a gyári navihoz hogy jut el az info?

Köszi:
D.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2023.07.27 csütörtök, 17:15:37 »

Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés: a gyári navi honnan kapja (szinte naprakészen) az infót pl. egy útlezárásról?

Meglepődtem, hogy a Vámosszabadi határtkelő utáni Nagymegyerre vezető főútvonal felújítás másnapján a gyári naviban megjelent, hogy lezárt az útvonal. Igaz, szinte csak a Waze-t használom, de a gyári navihoz hogy jut el az info?

Köszi:
D.
FordPass
Vagy TMC
Neked mikori az évjárat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2023.07.27 csütörtök, 21:51:25 »

FordPass
Vagy TMC
Neked mikori az évjárat?

Szervusz!

2018/09 - a SYNC3 frissítve a legutolsó verzióra.

Az évek során kipróbáltam már jónéhány autót. Sosem gondoltam volna, hogy egymás után NÉGY MONDEO talál nálam gazdára. A szép ST-Line a második MK5, ezeket megelőzően pedig két MK4 szolgált megbízhatóan. Ha nem mennék éves szinten 50-60e kilométert nagyon sokáig megtartanám, de sajna túl gyorsan pörögnek a kilométerek.

Üdv:
D.
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2023.09.21 csütörtök, 21:35:35 »

Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2023.09.21 csütörtök, 22:27:43 »

Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…

Nem korai kicsit aggódni? Menj vele, majd beáll.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2023.09.22 péntek, 09:58:35 »

Nem korai kicsit aggódni? Menj vele, majd beáll.
Köszönöm! Akkor várok...a mutató már megmozdult, de a visszaszámláló, még mindig 999-en áll
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2023.09.22 péntek, 10:44:48 »

Köszönöm! Akkor várok...a mutató már megmozdult, de a visszaszámláló, még mindig 999-en áll
Túl jól fogyaszt, jobban kell neki nyomni.  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2023.09.22 péntek, 16:24:24 »

Sziasztok,
5 év hűséges szolgálat és 140.000km után 1 hete lecseréltem az MK4.5-öt egy MK5 faceliftre, 2.0tdci ecoblue.
Most hogy teletankoltam, valahogy mintha kiakadt volna a szintjelző…mentem 100km-t és a mutató, se a km visszaszámláló nem mozdul, áll 999km-en.
Vkinek ötlet? Ennyire nem fogyaszthat jól…

milyen az a négyésfeles mondeo? Cheesy

Sose tankold tele...csapasd neki. vigyor3 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2023.09.22 péntek, 21:03:50 »

milyen az a négyésfeles mondeo? Cheesy


Sose tankold tele...csapasd neki. vigyor3 eljen

MK4 facelift Wink

Túlizgultam...megmuzdult, csak az MK4-nél ilyen tapasztalat nem volt.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.