Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:10:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 652995 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #800 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 09:43:03 »

Felhasználói oldalról nem tökmindegy?  vigyor3

Én sem gondolkodom azon, hogy a benzinkúton a kútfej miért olyan alkatrészekből van, amiből.
Csak tankolok vele oszt' jóvan.  wave

Nem.

Jó lenne tudni, hogy hogyan és hogy helyesen, egyáltalán működik-e.

De akkor nem tudod. Köszi
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #801 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 10:01:42 »

Nem.

Jó lenne tudni, hogy hogyan és hogy helyesen, egyáltalán működik-e.

De akkor nem tudod. Köszi

Hát ez hülye értelmezés volt....

Hídd ell, működik. Úgy ahogy kell.
Ha nem működne vagy ha nem működik, fogsz tudni róla. Ennyi pont elég.
Milyen alapon jelented ki, hogy én nem tudom?  taps
Minek írjam le, mikor.... ahogy a korábbi példában írtam.... felhasználói szinten indifferens.
Az nem érdekel, hogy vajon a motor vezérlő mikor milyen alapon határozza meg a befecskendezés mennyiséget?
Hány Hz-en működik a TPMS szenzor?

Nem tudom miért akarsz (akartok) olyan dolgokkal foglalkozni, amivel nem kell ill. nem szükséges.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #802 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 21:06:14 »

Hát ez hülye értelmezés volt....

Hídd ell, működik. Úgy ahogy kell.
Ha nem működne vagy ha nem működik, fogsz tudni róla. Ennyi pont elég.
Milyen alapon jelented ki, hogy én nem tudom?  taps
Minek írjam le, mikor.... ahogy a korábbi példában írtam.... felhasználói szinten indifferens.
Az nem érdekel, hogy vajon a motor vezérlő mikor milyen alapon határozza meg a befecskendezés mennyiséget?
Hány Hz-en működik a TPMS szenzor?

Nem tudom miért akarsz (akartok) olyan dolgokkal foglalkozni, amivel nem kell ill. nem szükséges.

Ha tudnád, ennyi energiával le is írhatnád.

Téged is érdekel egy csomó olyan dolog, amihez semmi közöd. Nem akarom részletekbe menően, csak úgy kb. Mitől függ, hogy nyit, vagy zár. Alapesetben mindig nyitva van, vagy zárva. Hány fokon nyit, mikor zár, stb...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #803 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 21:13:56 »

Ha tudnád, ennyi energiával le is írhatnád.

Téged is érdekel egy csomó olyan dolog, amihez semmi közöd. Nem akarom részletekbe menően, csak úgy kb. Mitől függ, hogy nyit, vagy zár. Alapesetben mindig nyitva van, vagy zárva. Hány fokon nyit, mikor zár, stb...



Megint feltételezel, ha tudnám.....     
Miért állítod ezt folyton, hogy nem tudom?  taps


Ami engem érdekel, azzal valamilyen formában dolgom volt, van, lesz. Nem pedig semmi közöm hozzá!

Mi vagy te Gyúrcsók, hogy ennyire tudsz (szerinted) mindenkiről mindent?


Most már csak azért sem írok róla. Te meg használd az autót, ennyi.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #804 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 21:16:35 »

Megint feltételezel, ha tudnám.....     
Miért állítod ezt folyton, hogy nem tudom?  taps


Ami engem érdekel, azzal valamilyen formában dolgom volt, van, lesz. Nem pedig semmi közöm hozzá!

Mi vagy te Gyúrcsók, hogy ennyire tudsz (szerinted) mindenkiről mindent?


Most már csak azért sem írok róla. Te meg használd az autót, ennyi.  wave

Nekemis dolgom volt, van, lesz vele.  beka3

Ha tudnád, fele ennyi energiával leírnád.  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 22:33:08 »

Nekemis dolgom volt, van, lesz vele.  beka3

Ha tudnád, fele ennyi energiával leírnád.  beka3

Nekem ez nem kerül energiába.
Neked nem lesz dolgod vele.

Most pedig kimegyek és felnézek az égre...............ok rá, hogy te mit gondolsz.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #806 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 07:37:41 »

Nekem ez nem kerül energiába.
Neked nem lesz dolgod vele.

Most pedig kimegyek és felnézek az égre...............ok rá, hogy te mit gondolsz.  hehe

Tudom, hogy ez okoska hozzáállás neked energia feltöltődés, de ezt másokból szívod le.
(Mármint az energiát, a másik a te dolgod. hehe)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #807 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 07:46:18 »

Tudom, hogy ez okoska hozzáállás neked energia feltöltődés, de ezt másokból szívod le.
(Mármint az energiát, a másik a te dolgod. hehe)

Nem tűnik fel, hogy te rugózol ezen egy ideje?
Én alapból annyit írtam, hogy amiről szó volt az a termosztát. Nem a zsalu.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #808 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:10:20 »

Nem tűnik fel, hogy te rugózol ezen egy ideje?
Én alapból annyit írtam, hogy amiről szó volt az a termosztát. Nem a zsalu.

Nem. És itt a lényeg: amiről szó volt az a hűtő előtti zsaluk működése. Ezt valaki félreértette és nem arról írtál amiról szó kellene, hogy essen, hanem csak arról, amiről nincs szó. Na itt a bibi.

Rugózok, persze. Ha valaki tudja, ossza meg. Sokunknak lehet hasznos ismeret.
Ha tudja de nem akarja elmondani, akkor ne szóljon ahhoz sem, amiről nincs szó.
Ha nem tudja és még okoskodik is, akkor meg bekaphassa Alf-nak...

 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #809 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:11:41 »

Amit PowerFord kollega a 10e-s packban árul Smiley
Plusz az is ki volt kapcsolva, hogy ha megy az ablaktörlő elől és R-be rakom, akkor hátul is töröljön egyet

Utóbbit én a menüből tudom kapcsolni, nem kell hozzá forscan, meg az után törléshez sem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:42:38 »

Start-Stop.

A héten nagyobb figyelmet forditottam rá.
Ha megállok pl lámpánál, és ujra indit, sokkal gyorsabban lejátszodik a folyamat(kb 0,5 sec) mintha elsö inditást csinálok. Automata váltoval szinte azonnal meg is mozdul, (D-be volt a válto). Azaz nincs késlekedés.
Érzetre olyan, mintha nem is az öninditot strapálná.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #811 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:50:25 »

Start-Stop.

A héten nagyobb figyelmet forditottam rá.
Ha megállok pl lámpánál, és ujra indit, sokkal gyorsabban lejátszodik a folyamat(kb 0,5 sec) mintha elsö inditást csinálok. Automata váltoval szinte azonnal meg is mozdul, (D-be volt a válto). Azaz nincs késlekedés.
Érzetre olyan, mintha nem is az öninditot strapálná.



hanem mit?

Itt (Ford) sajnos-vagy nem sajnos, az önindítóval játszik. Egy másik márka motorjainál olvastam olyat, hogy úgy állítja meg a motort (dugattyúk állását, és szelepek nyitását-zárását), hogy egy szikra adásával újra tudja röffenteni a motort. De ez nem igaz a Fordra.

Érezhetően azért indul gyorsabban valószínű, mert egy felépült (nyomás, hőmérsékletek, üzemanyag befecskendezés, stb...) rendszert kell csak újraindítania.

De majd jön Tibi, és leírja, hogy nem így van, és mekkora marha vagyok. De azt nem, hogy hogyan vagyon...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:53:21 »

Utóbbit én a menüből tudom kapcsolni, nem kell hozzá forscan, meg az után törléshez sem.

Igazad van, de nekem a menü nem volt ott. Most már ott van
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #813 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 10:09:14 »

Nem. És itt a lényeg: amiről szó volt az a hűtő előtti zsaluk működése. Ezt valaki félreértette és nem arról írtál amiról szó kellene, hogy essen, hanem csak arról, amiről nincs szó. Na itt a bibi.

Rugózok, persze. Ha valaki tudja, ossza meg. Sokunknak lehet hasznos ismeret.
Ha tudja de nem akarja elmondani, akkor ne szóljon ahhoz sem, amiről nincs szó.
Ha nem tudja és még okoskodik is, akkor meg bekaphassa Alf-nak...

 hehe

Jó akkor rostáljuk a fingot.

Valaki leírtam a zsalu-val kapcsolatban a termosztát szerepét.
Erre írtam, hogy a leírt dolog a termosztátra vonatkozik, nem a zsalura.

Ennyi, itt a vége.
Neki írtam, nem neked és nem is válaszoltam semmilyen kérdésre!

Te belekevered a te írásaid ebbe a párbeszédbe!
Majd rámkiabálod, hogy SZERINTED nem tudok valamit. Holott én szóba sem hoztam, nem írtam és reagáltam sehol, semmit a zsalu működésével kapcsolatosan. Mert nem akartam. Valamit amire írtam, ott nem is volt kérdés.

Olvasd már el újra, hogy én kinek, mire és mit írtam.
Veled nem is beszélgettem zsalu témáról és mégis számonkérés, vádaskodsz. Majd mivel nem írtam le valamit, ezért én azt ugye nem is tudom. Szerinted.

Tudod mennyi mindent nem írtam le/írok le és mégis tudom?  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 10:12:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #814 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 10:11:39 »

hanem mit?

Itt (Ford) sajnos-vagy nem sajnos, az önindítóval játszik. Egy másik márka motorjainál olvastam olyat, hogy úgy állítja meg a motort (dugattyúk állását, és szelepek nyitását-zárását), hogy egy szikra adásával újra tudja röffenteni a motort. De ez nem igaz a Fordra.

Érezhetően azért indul gyorsabban valószínű, mert egy felépült (nyomás, hőmérsékletek, üzemanyag befecskendezés, stb...) rendszert kell csak újraindítania.

De majd jön Tibi, és leírja, hogy nem így van, és mekkora marha vagyok. De azt nem, hogy hogyan vagyon...  hehe


Igen, a Mazda saját fejlesztésű i-stop rendszere így működik.
3 tized másodperccel gyorsabban indul. Azta....  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #815 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 10:50:53 »

Jó akkor rostáljuk a fingot.

Valaki leírtam a zsalu-val kapcsolatban a termosztát szerepét.
Erre írtam, hogy a leírt dolog a termosztátra vonatkozik, nem a zsalura.

Ennyi, itt a vége.
Neki írtam, nem neked és nem is válaszoltam semmilyen kérdésre!

Te belekevered a te írásaid ebbe a párbeszédbe!
Majd rámkiabálod, hogy SZERINTED nem tudok valamit. Holott én szóba sem hoztam, nem írtam és reagáltam sehol, semmit a zsalu működésével kapcsolatosan. Mert nem akartam. Valamit amire írtam, ott nem is volt kérdés.

Olvasd már el újra, hogy én kinek, mire és mit írtam.
Veled nem is beszélgettem zsalu témáról és mégis számonkérés, vádaskodsz. Majd mivel nem írtam le valamit, ezért én azt ugye nem is tudom. Szerinted.

Tudod mennyi mindent nem írtam le/írok le és mégis tudom?  hehe


A kiemelt mondatot gondold újra, mert semmi értelme.

Tehát akkor most a zsaluval , mint téma indítóval, kapcsolatban írtál a termosztátról. Köszönjük.  taps

Amire reagáltál okoskodva, az az én hozzászólásomra volt válasz, tehát a párbeszéd része volt, nem kellett belekeverni.

Ha tudod, írd le, ha nem, akkor ne azt írd, hogy mi a hülyeség, hanem mi a jó.

Nem tudom, mennyi mindent tudsz, de azt igen, hogy mennyi mindent nem, és mégis leírod.  nyes

Te rostálod a fhingot, vagy legyen kimerítő a válaszod, vagy inkább akkor ne szólj hozzá.
Ráadásul az is hülyeség, hogy ha nem működne a zsalu, akkor tudnék róla.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #816 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 11:05:53 »

A kiemelt mondatot gondold újra, mert semmi értelme.

Tehát akkor most a zsaluval , mint téma indítóval, kapcsolatban írtál a termosztátról. Köszönjük.  taps

Amire reagáltál okoskodva, az az én hozzászólásomra volt válasz, tehát a párbeszéd része volt, nem kellett belekeverni.

Ha tudod, írd le, ha nem, akkor ne azt írd, hogy mi a hülyeség, hanem mi a jó.

Nem tudom, mennyi mindent tudsz, de azt igen, hogy mennyi mindent nem, és mégis leírod.  nyes

Te rostálod a fhingot, vagy legyen kimerítő a válaszod, vagy inkább akkor ne szólj hozzá.
Ráadásul az is hülyeség, hogy ha nem működne a zsalu, akkor tudnék róla.


Látom, elfogytál.... belekötsz egy telefon által átjavított szóba. Gratulálok!  taps
Te tényleg nem érted a szavakat. Nem én írtam a termosztátról. Ő írt a zsaluval kapcsolatban... a termosztátról. Ezt és ennyit jeleztem.
Ez nem okoskodva válasz volt (kérdés sem volt, már írtam), hanem jelzés. Helyesbítés, hogy ne keverjük.
Annyit írok valamihez vagy valamivel kapcsolatban, amennyit akarok. Ne írd elő nekem, hogy mennyit írhatok ill. mennyit kell írnom!

Nem hülyeség, mert hiba alakulna ki miatta és tudnál ról. De persze ezt te ismét jobban tudod és ugye hülyeséget írtam.....
De mondtam már, hogy ha ennyire tudsz mindent, akkor miért kérdezed és miért nem te írod le? A szerinted vélt "tudást".

Nyugodtan szharadokhatsz, nem idegesítesz...mégha ez is a célod.
De kicsit fárasztó....
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 11:07:51 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 11:19:18 »

Látom, elfogytál.... belekötsz egy telefon által átjavított szóba. Gratulálok!  taps
Te tényleg nem érted a szavakat. Nem én írtam a termosztátról. Ő írt a zsaluval kapcsolatban... a termosztátról. Ezt és ennyit jeleztem.
Ez nem okoskodva válasz volt (kérdés sem volt, már írtam), hanem jelzés. Helyesbítés, hogy ne keverjük.
Annyit írok valamihez vagy valamivel kapcsolatban, amennyit akarok. Ne írd elő nekem, hogy mennyit írhatok ill. mennyit kell írnom!

Nem hülyeség, mert hiba alakulna ki miatta és tudnál ról. De persze ezt te ismét jobban tudod és ugye hülyeséget írtam.....
De mondtam már, hogy ha ennyire tudsz mindent, akkor miért kérdezed és miért nem te írod le? A szerinted vélt "tudást".

Nyugodtan szharadokhatsz, nem idegesítesz...mégha ez is a célod.
De kicsit fárasztó....

Bocs, hogy belevau, de nézd már meg ennek a diskurzusnak az elejét. Tamás feltett egy normális kérdést, amire a leginkább releváns válasz az volt, hogy ne foglalkozzon vele, ha rossz, akkor majd úgyis észreveszi. Ilyen erővel az egész fórum okafogyott. Ha működik az autó nincs miről beszélni, ha meg rossz, akkor irány a szerviz.
Megjegyzem engem is érdekelne a működése.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 11:38:04 »

hanem mit?

Itt (Ford) sajnos-vagy nem sajnos, az önindítóval játszik. Egy másik márka motorjainál olvastam olyat, hogy úgy állítja meg a motort (dugattyúk állását, és szelepek nyitását-zárását), hogy egy szikra adásával újra tudja röffenteni a motort. De ez nem igaz a Fordra.

Érezhetően azért indul gyorsabban valószínű, mert egy felépült (nyomás, hőmérsékletek, üzemanyag befecskendezés, stb...) rendszert kell csak újraindítania.

De majd jön Tibi, és leírja, hogy nem így van, és mekkora marha vagyok. De azt nem, hogy hogyan vagyon...  hehe

Nem látok bele a müködtetésébe.
Csak leirtam, mit tapasztalok.
Eddig nagyon nem foglalkoztam vele, legutobb vki felvetette h lassu a rendszer.
Manualis válto esetében nem volt alkalmam megnézni, ezt beismerem de otomatával szépen teszi a dolgát.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #819 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 11:53:23 »

Látom, elfogytál.... belekötsz egy telefon által átjavított szóba. Gratulálok!  taps
Te tényleg nem érted a szavakat. Nem én írtam a termosztátról. Ő írt a zsaluval kapcsolatban... a termosztátról. Ezt és ennyit jeleztem.
Ez nem okoskodva válasz volt (kérdés sem volt, már írtam), hanem jelzés. Helyesbítés, hogy ne keverjük.
Annyit írok valamihez vagy valamivel kapcsolatban, amennyit akarok. Ne írd elő nekem, hogy mennyit írhatok ill. mennyit kell írnom!

Nem hülyeség, mert hiba alakulna ki miatta és tudnál ról. De persze ezt te ismét jobban tudod és ugye hülyeséget írtam.....
De mondtam már, hogy ha ennyire tudsz mindent, akkor miért kérdezed és miért nem te írod le? A szerinted vélt "tudást".

Nyugodtan szharadokhatsz, nem idegesítesz...mégha ez is a célod.
De kicsit fárasztó....


Mutasd már meg hogy hol fogytam el... Egyébként a szavakat összefüggésükben kell értelmezni, mondatokban. Lehet ez a gond nálad, mert csak magukban értelmezed.  beka3

És megint csak hülyeség amit megint megerősítesz, mert ha a zsalu hibásan működik, akkor ugyan generál hibakódot, de nem jelzi ezt sehol egy átlag user felé. Vagy forscannel olvasgassuk a hibakódokat minden nap?


Tudod az a baj Tibi, hogy én ne tudtam hogyan működik. Írtam ide, mert vagyunk egy páran, akik utánaolvasnak dolgoknak. Hátha ezt már valaki megtette. Elvileg te tudod, hivatalból lehet utána olvastál. Bár semmi szükséged rá, mert ha ez a hibakód, akkor cseréled, vagy a motort, vagy a zsaluzatot, de az is lehet hogy egyben a kettőt. A normális hozzáállás az lenne, ha leírnád, hogy hogyan működik. Te erre leírod egy másik usernek a félreértésére, hogy hülyeséget ír, az a termosztát. Aztán meg kioktatsz, hogy én azt miért akarom tudni.

Ezután számon kérsz megint, hogy feltételezek veled szemben mindent.

Tehát ha tudod, akkor miért nem írod le? Mert nem normális a hozzáállásod? Vagy mert nem tudod? Ez a kettő lehet. Az utóbbival semmi gond, de te nem leírnád, hanem büszkeséged viharában azt bizonygatod, hogy mindenki menjen a phicsába, mert te mindent tudsz, csak nem mondod el. Ovi, bmeg, ez ovi!

 levele levele beka3 beka3 beka3 beka3 Cry



 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 12:05:46 »

egy kérdéssel félbeszakítanám a retesz vs termosztát threadet Smiley

Most, hogy már van a menümben guminyomás monitor és látom, melyik kerék mennyire van felfújva, miért van az, hogy a hátsó kerekekre írja, hogy 2.4 és az elsőkre 2.2, holott a valóságban fordítva van?!

Egyáltalán tudja, hogy melyik jeladó melyik keréknél helyezkedik el vagy csak a nyomás esés érzékelésére riaszt és a kocsi négy kerékkel csak egy látványos piktogram, de a kerék elhelyezkedése rajta nem releváns?

Resetet már nyomtam egy hosszú út előtt, de nem cserélődtek fel a tengelyek :/
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 12:21:00 írta szemisun » Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #821 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:11:20 »

Mutasd már meg hogy hol fogytam el... Egyébként a szavakat összefüggésükben kell értelmezni, mondatokban. Lehet ez a gond nálad, mert csak magukban értelmezed.  beka3

És megint csak hülyeség amit megint megerősítesz, mert ha a zsalu hibásan működik, akkor ugyan generál hibakódot, de nem jelzi ezt sehol egy átlag user felé. Vagy forscannel olvasgassuk a hibakódokat minden nap?


Tudod az a baj Tibi, hogy én ne tudtam hogyan működik. Írtam ide, mert vagyunk egy páran, akik utánaolvasnak dolgoknak. Hátha ezt már valaki megtette. Elvileg te tudod, hivatalból lehet utána olvastál. Bár semmi szükséged rá, mert ha ez a hibakód, akkor cseréled, vagy a motort, vagy a zsaluzatot, de az is lehet hogy egyben a kettőt. A normális hozzáállás az lenne, ha leírnád, hogy hogyan működik. Te erre leírod egy másik usernek a félreértésére, hogy hülyeséget ír, az a termosztát. Aztán meg kioktatsz, hogy én azt miért akarom tudni.

Ezután számon kérsz megint, hogy feltételezek veled szemben mindent.

Tehát ha tudod, akkor miért nem írod le? Mert nem normális a hozzáállásod? Vagy mert nem tudod? Ez a kettő lehet. Az utóbbival semmi gond, de te nem leírnád, hanem büszkeséged viharában azt bizonygatod, hogy mindenki menjen a phicsába, mert te mindent tudsz, csak nem mondod el. Ovi, bmeg, ez ovi!

 levele levele beka3 beka3 beka3 beka3 Cry



 

Szerinted hülyeséget....
Én meg tudom, hogy ha nem működik azt észreveszed.
Ez (is) a különbség közöttünk.
Ráadásul utána sem kell néznem. Valamint a legtöbb esetben nem úgy történik az autó javítás, hogy hibakód és csere valami.....

Nincs itt büszkeség meg ilyen olyan hozzáállás. Azért mert tudom, nem vagyok köteles leírni.
Ha én nem írok le valamit, akkor te kijelented, hogy azért nem írom le, mert nem tudom.
Na ez így rettentő buta logika.....
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 13:35:48 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #822 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:14:40 »

Bocs, hogy belevau, de nézd már meg ennek a diskurzusnak az elejét. Tamás feltett egy normális kérdést, amire a leginkább releváns válasz az volt, hogy ne foglalkozzon vele, ha rossz, akkor majd úgyis észreveszi. Ilyen erővel az egész fórum okafogyott. Ha működik az autó nincs miről beszélni, ha meg rossz, akkor irány a szerviz.
Megjegyzem engem is érdekelne a működése.

Nagyon szélsőséges a példád.
Szerintem ez nem így kell kezelni. Nincs szükség érteni minden műszaki megoldást egy felhasználónak.

A számítógépeket használó nagy nagy része nem tudja hogyan működik, mi miért van benne. És?
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 13:44:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #823 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:41:47 »

egy kérdéssel félbeszakítanám a retesz vs termosztát threadet Smiley

Most, hogy már van a menümben guminyomás monitor és látom, melyik kerék mennyire van felfújva, miért van az, hogy a hátsó kerekekre írja, hogy 2.4 és az elsőkre 2.2, holott a valóságban fordítva van?!

Egyáltalán tudja, hogy melyik jeladó melyik keréknél helyezkedik el vagy csak a nyomás esés érzékelésére riaszt és a kocsi négy kerékkel csak egy látványos piktogram, de a kerék elhelyezkedése rajta nem releváns?

Resetet már nyomtam egy hosszú út előtt, de nem cserélődtek fel a tengelyek :/

Elvileg minden dobban van egy vevő. Volt egy kartárs aki szintén xopott ezzel, szóval előfordulhat, hogy ha egyszer betanítasz egy jeladót, akkor a vevő annak a jeladónak a betanított pozícióját fogja jelezni és nem a vevő szerinti elhelyezkedését. Szerintem ez elég nagy hülyeség egyébként.

Segíthet ezen, ha újra lesz programozva... illetve próbáld meg, hogy leengeded pl. a bal elsőt és ha tényleg azt mutatja a bal hátsónak, akkor biztos a megállapításod.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #824 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:49:19 »

Elvileg minden dobban van egy vevő. Volt egy kartárs aki szintén xopott ezzel, szóval előfordulhat, hogy ha egyszer betanítasz egy jeladót, akkor a vevő annak a jeladónak a betanított pozícióját fogja jelezni és nem a vevő szerinti elhelyezkedését. Szerintem ez elég nagy hülyeség egyébként.

Segíthet ezen, ha újra lesz programozva... illetve próbáld meg, hogy leengeded pl. a bal elsőt és ha tényleg azt mutatja a bal hátsónak, akkor biztos a megállapításod.


A nagyon régi megoldásokban volt antenna a kerekek mellett. De nem szükséges minden esetben.
Nagyon kicsi a sugárzása azoknak a szenzoroknak, ami antennás volt. (Ez szerintem már kifutott....)
Nem lehet, hogy az antennás másik kerék jelét veszi, nem sugároz akkorát.

A megfelelő sorrendben kell feltanítani a szelepeket. Lehet fel lettek cserélve a kerekek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #825 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:50:30 »

Bocs, hogy belevau, de nézd már meg ennek a diskurzusnak az elejét. Tamás feltett egy normális kérdést, amire a leginkább releváns válasz az volt, hogy ne foglalkozzon vele, ha rossz, akkor majd úgyis észreveszi. Ilyen erővel az egész fórum okafogyott. Ha működik az autó nincs miről beszélni, ha meg rossz, akkor irány a szerviz.
Megjegyzem engem is érdekelne a működése.

Tehát.

A teljesen nyitott és teljesen zárt állapot között még 14 pozíciót tud. (Tibi kedvéért leírom, hogy tehát összesen 16 pozíció)

Normál állapotban (nincs túlmelegedve, nem nagy sebességgel csapatsz, stb.) és leállított autónál nyitott állapotban van.

Indítás után elvileg kalibrálja magát, teljesen zár-nyit, majd beáll a szükséges pozícióba.

A PCM vezérli, amely a vezérléshez figyelembe veszi a következő értékeket: hűtővíz hőmérséklet, környezeti hőmérséklet, kabin fűtés/hűtés hőigénye, sebesség, illetve a klíma nyomásértéke.

Egy, vagy kettő léptető motor vezérli, amit lehet külön cserélni elvileg, és a zsaluk egyszerre mozognak egymással összefüggésben vannak.

Ha hibás, tehát nem tud pozicionálni, akkor az hibakódot generál, de NEM JELZI KI AZT A MŰSZERFALON, tehát nem tudod, hogy hibás a működés.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #826 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:53:29 »

A nagyon régi megoldásokban volt antenna a kerekek mellett. De nem szükséges minden esetben.
Nagyon kicsi a sugárzása azoknak a szenzoroknak, ami antennás volt. (Ez szerintem már kifutott....)
Nem lehet, hogy az antennás másik kerék jelét veszi, nem sugároz akkorát.

A megfelelő sorrendben kell feltanítani a szelepeket. Lehet fel lettek cserélve a kerekek.

Akkor így logikus, hogy rosszul jelzi ki.
Tehát ha nincs kerekenként vevő, akkor egy kerékfelcserélés simán okozhat ilyet.

Akkor csak azt nem értem, hogy nekem a nyári gumik új felnire kerültek, új szelepekkel, és egy reset után, összetanítás nélkül, simán kiírta az értékeket. Honnan tudta, hogy melyik kerék hol van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #827 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:58:24 »

Akkor így logikus, hogy rosszul jelzi ki.
Tehát ha nincs kerekenként vevő, akkor egy kerékfelcserélés simán okozhat ilyet.

Akkor csak azt nem értem, hogy nekem a nyári gumik új felnire kerültek, új szelepekkel, és egy reset után, összetanítás nélkül, simán kiírta az értékeket. Honnan tudta, hogy melyik kerék hol van?

Hol rakták össze, fel a kerekeket? Ha Ford-nál, akkor ott megtanították.
Ha ugyanoda rakod a kereket, tudja.
A reset nem a helyzetet reseteli.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #828 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 13:59:01 »

Hol rakták össze, fel a kerekeket? Ha Ford-nál, akkor ott megtanították.
Ha ugyanoda rakod a kereket, tudja.
A reset nem a helyzetet reseteli.

Sarki gumisnál.
Új szelepekkel új felnik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #829 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 14:03:42 »

Tehát.

A teljesen nyitott és teljesen zárt állapot között még 14 pozíciót tud. (Tibi kedvéért leírom, hogy tehát összesen 16 pozíció)

Normál állapotban (nincs túlmelegedve, nem nagy sebességgel csapatsz, stb.) és leállított autónál nyitott állapotban van.

Indítás után elvileg kalibrálja magát, teljesen zár-nyit, majd beáll a szükséges pozícióba.

A PCM vezérli, amely a vezérléshez figyelembe veszi a következő értékeket: hűtővíz hőmérséklet, környezeti hőmérséklet, kabin fűtés/hűtés hőigénye, sebesség, illetve a klíma nyomásértéke.

Egy, vagy kettő léptető motor vezérli, amit lehet külön cserélni elvileg, és a zsaluk egyszerre mozognak egymással összefüggésben vannak.

Ha hibás, tehát nem tud pozicionálni, akkor az hibakódot generál, de NEM JELZI KI AZT A MŰSZERFALON, tehát nem tudod, hogy hibás a működés.



Nem fog regenerálni, ha nem működik a zsalu. Eldugul, CE és máris látod, hogy valami nem működik megfelelően
Műszeres diag és ha van zsalura vonatkozó, akkor ellenőrizni kell és szükség szerint javítani, amit kell.
Nem a zsalut jelzi közvetlenül (nem is ezt mondtam korábban), hanem a működésképtelenségéből eredő mást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #830 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 14:04:55 »

Sarki gumisnál.
Új szelepekkel új felnik...

Nem csak a Ford-nál lehet szenzor gerjesztő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #831 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 14:14:58 »

Nem csak a Ford-nál lehet szenzor gerjesztő.

Ez egy elég fura szerelő srác volt. Még a nyomatékkulcsot sem ismerte, nem hogy egy "gerjesztőt"...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #832 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 14:27:15 »

Ez egy elég fura szerelő srác volt. Még a nyomatékkulcsot sem ismerte, nem hogy egy "gerjesztőt"...  hehe

Akkor a te autód különleges... ahogy te is. (Nem feltétlenül pozitív értelmezésben.  hehe)

Bemutattad neki a nyomaték kulcsot?  vigyor3

Elég fura, hogy te ilyen helyre jársz....
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 14:29:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 15:52:41 »

A nagyon régi megoldásokban volt antenna a kerekek mellett. De nem szükséges minden esetben.
Nagyon kicsi a sugárzása azoknak a szenzoroknak, ami antennás volt. (Ez szerintem már kifutott....)
Nem lehet, hogy az antennás másik kerék jelét veszi, nem sugároz akkorát.

A megfelelő sorrendben kell feltanítani a szelepeket. Lehet fel lettek cserélve a kerekek.
Nem tudom milyen rendszerre gondolsz, de pl. az MK4, ami kerekenkénti antennás - és egyébként egy eléggé sztenderd TPMS megoldás - nem így működik.
A kerekeknél lévő egységek nem vevők, hanem adók. 125Khz-es impulzusokkal élesztik a kerékben lévő jeladót, ami -Európában - 433MHz-en küldi a keréknyomás információt. Ezt a jelet az autó központi vevője veszi és értelmezi. A gyári TPMS szenzorok egy része olvasó triggerjel nélkül is küld keréknyomás információt, így a kerekeknél lévő antennák nélkül is utólag bekapcsolható a TPMS. A kerekenél lévő olvasók hiányában persze a pozíciók összekeverednek. A Powerford féle modban erre is van megoldás.

Az MK5-öt még nem ismerem, de csodálkoznék, ha alapjaiban más lenne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 16:49:33 »

Tehát.

A teljesen nyitott és teljesen zárt állapot között még 14 pozíciót tud. (Tibi kedvéért leírom, hogy tehát összesen 16 pozíció)

Normál állapotban (nincs túlmelegedve, nem nagy sebességgel csapatsz, stb.) és leállított autónál nyitott állapotban van.

Indítás után elvileg kalibrálja magát, teljesen zár-nyit, majd beáll a szükséges pozícióba.

A PCM vezérli, amely a vezérléshez figyelembe veszi a következő értékeket: hűtővíz hőmérséklet, környezeti hőmérséklet, kabin fűtés/hűtés hőigénye, sebesség, illetve a klíma nyomásértéke.

Egy, vagy kettő léptető motor vezérli, amit lehet külön cserélni elvileg, és a zsaluk egyszerre mozognak egymással összefüggésben vannak.

Ha hibás, tehát nem tud pozicionálni, akkor az hibakódot generál, de NEM JELZI KI AZT A MŰSZERFALON, tehát nem tudod, hogy hibás a működés.


No,ezt is megtudtuk... Könnyen ment,mint egy faros szülés hehe és(bár nem akarom elkiabálni) nem pattant szét a fejünk a sok fölösleges infótól Wink Olyan volt ez a lamella-saga,mintha egy hosszú krimi vége előtt 10-percel áramszünet lett volna...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 17:55:39 »

Tehát.

A teljesen nyitott és teljesen zárt állapot között még 14 pozíciót tud. (Tibi kedvéért leírom, hogy tehát összesen 16 pozíció)

Normál állapotban (nincs túlmelegedve, nem nagy sebességgel csapatsz, stb.) és leállított autónál nyitott állapotban van.

Indítás után elvileg kalibrálja magát, teljesen zár-nyit, majd beáll a szükséges pozícióba.

A PCM vezérli, amely a vezérléshez figyelembe veszi a következő értékeket: hűtővíz hőmérséklet, környezeti hőmérséklet, kabin fűtés/hűtés hőigénye, sebesség, illetve a klíma nyomásértéke.

Egy, vagy kettő léptető motor vezérli, amit lehet külön cserélni elvileg, és a zsaluk egyszerre mozognak egymással összefüggésben vannak.

Ha hibás, tehát nem tud pozicionálni, akkor az hibakódot generál, de NEM JELZI KI AZT A MŰSZERFALON, tehát nem tudod, hogy hibás a működés.



Most már a Tibi is tudja  hehe eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #836 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 18:44:14 »

Most már a Tibi is tudja  hehe eplus2


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #837 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 19:33:58 »

Nem. És itt a lényeg: amiről szó volt az a hűtő előtti zsaluk működése. Ezt valaki félreértette és nem arról írtál amiról szó kellene, hogy essen, hanem csak arról, amiről nincs szó. Na itt a bibi.

Rugózok, persze. Ha valaki tudja, ossza meg. Sokunknak lehet hasznos ismeret.
Ha tudja de nem akarja elmondani, akkor ne szóljon ahhoz sem, amiről nincs szó.
Ha nem tudja és még okoskodik is, akkor meg bekaphassa Alf-nak...

 hehe
nana! ejnye1 Mindenki a saját faxával verje a csalánt! beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:36:27 »

A nagyon régi megoldásokban volt antenna a kerekek mellett. De nem szükséges minden esetben.
Nagyon kicsi a sugárzása azoknak a szenzoroknak, ami antennás volt. (Ez szerintem már kifutott....)
Nem lehet, hogy az antennás másik kerék jelét veszi, nem sugároz akkorát.

A megfelelő sorrendben kell feltanítani a szelepeket. Lehet fel lettek cserélve a kerekek.

Tegnap nekiugrottam a feltanításnak és már a balé első keréknél megakadt a dolog. Hiába engedtem le közel 1 bar-ra, nem jött a duda, de emellett a műszerfalon vígan mutatta, ahogy csökken a nyomás ( a bal hátsón...)
A videókon kb 5-10 mp-en belül dudált, hogy oké, megvan melyik szenzor.

Előtte mentem a kocsival is, hogy a szenzorok felkeljenek

Azóta viszont hiába fújtam vissza a bal elsőt 2.4-re, 1.8-at mutat a bal hátsó. Zseniális ez a rendszer  taps
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #839 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 07:49:46 »

Tegnap nekiugrottam a feltanításnak és már a balé első keréknél megakadt a dolog. Hiába engedtem le közel 1 bar-ra, nem jött a duda, de emellett a műszerfalon vígan mutatta, ahogy csökken a nyomás ( a bal hátsón...)
A videókon kb 5-10 mp-en belül dudált, hogy oké, megvan melyik szenzor.

Előtte mentem a kocsival is, hogy a szenzorok felkeljenek

Azóta viszont hiába fújtam vissza a bal elsőt 2.4-re, 1.8-at mutat a bal hátsó. Zseniális ez a rendszer  taps

Mert nem "érzi".
Nincs igazán panasz a rendszerre.
Az sem biztos, hogy minden esetben működik a leeresztéssel történő "tanítás".
Meg kell próbálni műszerrel végig tanítani a megfelelő sorrendben, ahogy kéri.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:20:10 »

Mert nem "érzi".
Nincs igazán panasz a rendszerre.
Az sem biztos, hogy minden esetben működik a leeresztéssel történő "tanítás".
Meg kell próbálni műszerrel végig tanítani a megfelelő sorrendben, ahogy kéri.

Valamit mégiscsak érez, mert 2.4-ről 1.8-ra a visszajelzés is leesett Sad
Műszert esetleg tudsz javasolni, ami biztos működik ezekhez a szenzorokhoz?
Egyáltalán érdemes erre beruháznom vagy menjek el egy gumishoz, gondolván neki biztos van?
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #841 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 08:24:34 »

Valamit mégiscsak érez, mert 2.4-ről 1.8-ra a visszajelzés is leesett Sad
Műszert esetleg tudsz javasolni, ami biztos működik ezekhez a szenzorokhoz?
Egyáltalán érdemes erre beruháznom vagy menjek el egy gumishoz, gondolván neki biztos van?
Azt gondolom, magánemberként nincs értelme műszert vásárolni. Nem kizárt, hogy van olyan gumis akinek van megfelelő készüléke.
Ha helyileg és időpontban összehozható a találkozó, tudok segíteni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #842 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 09:54:47 »

Valamit mégiscsak érez, mert 2.4-ről 1.8-ra a visszajelzés is leesett Sad
Műszert esetleg tudsz javasolni, ami biztos működik ezekhez a szenzorokhoz?
Egyáltalán érdemes erre beruháznom vagy menjek el egy gumishoz, gondolván neki biztos van?

Pl fater autójával mentem múltkor és láttam hogy a jobb elsőben 1.6 volt az elvileg szükséges 2.4 helyett. Na semmit nem jelzett. Eleve már ez bosszantó volt. Utána felfújtam, egyből jelezte az emelkedést, viszont egy picit később magasabbat jelzett, visszaeresztettem, semmi, majd megint kis idővel jelezte. Szóval a másik bosszantó dolog, hogy nem kis csúszással írja ki az adatot, ami mondjuk egy defektnél, amire elvileg született, pont nem jó.

Nem biztos, hogy annyira tökéletes ez a rendszer, pedig nem egy agysebészet...

Az, hogy nincs rá panasz, az meg drive only user-ek miatt van/lehet.

smaxiban elvileg jól működik. Ott most lement mindegyik két tizeddel a hűvösebb időben, de az adatokat inkább egymáshoz viszonyítom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #843 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 10:27:07 »

Pl fater autójával mentem múltkor és láttam hogy a jobb elsőben 1.6 volt az elvileg szükséges 2.4 helyett. Na semmit nem jelzett. Eleve már ez bosszantó volt. Utána felfújtam, egyből jelezte az emelkedést, viszont egy picit később magasabbat jelzett, visszaeresztettem, semmi, majd megint kis idővel jelezte. Szóval a másik bosszantó dolog, hogy nem kis csúszással írja ki az adatot, ami mondjuk egy defektnél, amire elvileg született, pont nem jó.

Nem biztos, hogy annyira tökéletes ez a rendszer, pedig nem egy agysebészet...

Az, hogy nincs rá panasz, az meg drive only user-ek miatt van/lehet.

smaxiban elvileg jól működik. Ott most lement mindegyik két tizeddel a hűvösebb időben, de az adatokat inkább egymáshoz viszonyítom.

A defekt (nyomásveszteség) jelzést nem a tpms szenzor és nem azok jelei alapján végzi.
A tpms-nél figyeli a levegő hőmérsékletét is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 10:32:34 »

A defekt (nyomásveszteség) jelzést nem a tpms szenzor és nem azok jelei alapján végzi.
A tpms-nél figyeli a levegő hőmérsékletét is.
Ha a nyomásvesztést nem a TPMS szenzor jelei alapján végzi, akkor mégis minek a TPMS szenzor a kerekekben? Nem hiszem, hogy a levegő hőmérséklet miatt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #845 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:00:57 »

Tegnap nekiugrottam a feltanításnak és már a balé első keréknél megakadt a dolog. Hiába engedtem le közel 1 bar-ra, nem jött a duda, de emellett a műszerfalon vígan mutatta, ahogy csökken a nyomás ( a bal hátsón...)
A videókon kb 5-10 mp-en belül dudált, hogy oké, megvan melyik szenzor.

Előtte mentem a kocsival is, hogy a szenzorok felkeljenek

Azóta viszont hiába fújtam vissza a bal elsőt 2.4-re, 1.8-at mutat a bal hátsó. Zseniális ez a rendszer  taps

A reset-et menet közben, forgó kerekekkel próbáltad egyébként?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:11:18 »

A reset-et menet közben, forgó kerekekkel próbáltad egyébként?
igen
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #847 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:19:25 »

Ha a nyomásvesztést nem a TPMS szenzor jelei alapján végzi, akkor mégis minek a TPMS szenzor a kerekekben? Nem hiszem, hogy a levegő hőmérséklet miatt.
Nem is amiatt. Hanem a nyomás érték kijezése miatt.

Asszem 2014 után nem lehetett új autót forgalomba helyezni defekt jelző rendszer nélkül.
Ennek nem feltétele a TPMS szenzor és sok, főleg alsó kategóriás autókban nincs is. Mert ehhez nem kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #848 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:21:13 »

A reset-et menet közben, forgó kerekekkel próbáltad egyébként?
Nem úgy kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #849 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:25:05 »

Nem is amiatt. Hanem a nyomás érték kijezése miatt.

Asszem 2014 után nem lehetett új autót forgalomba helyezni defekt jelző rendszer nélkül.
Ennek nem feltétele a TPMS szenzor és sok, főleg alsó kategóriás autókban nincs is. Mert ehhez nem kell.

De most nem az a kérdés, hogy mit lehet, meg más márka hogyan csinálja.

Hanem az, hogy mk5 /smxai mk2 hogyan csinálja, ha már az biztos, hogy van benne tpms szenzor kerekenként.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.