Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 19:18:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 653752 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2024.06.07 péntek, 16:50:37 »

Magyar hang fájlokat honnan lehet egyébként beszerezni?

A frissítés folyamata:

Ha van működő SD kártyád ami nem írásvédett
  • Töltsd le a fájlokat
  • Csinálj egy biztonsági mentés a kártyáról, mindent másolj róla gépre, mert sose tudni
  • Törölj a kártyáról mindent, kivéve az SdCard.key fájlt. Ezt semmiképp ne töröld le!

Ha nincs még működő SD kártyád, vagy írásvédett van, akkor csinálnod kell egyet
  • Fogj egy elég nagy SD kártyát
  • Olvasd ki belőle a sorozatszámot (android telefonnal, arduinoval, ami van kéznél)
  • A GenKeyForFord alkalmazást elindítod és megadod a kiolvasott sorozatszámot
  • Megnyomod a gombot
  • A program mellett létrejön egy SdCard.key fájl, ezt másold rá az SD kártyára

A Sync2 F11 SD Europe 2023.zip fájlt kicsomagolod (több részből áll) és a Sync2 F11 SD Europe 2023\Sync2 F11 SD Europe 2023 tartalmát rámásolod az SD kártyára. Azaz a folyamat végén az SD kártyán lesz egy SdCard.key fájl, egy Data, egy Gracenote, egy Nuance mappa, egy Version.txt fájl, egy Wolverine_Global_Third Party Open Source Licenses_09-25-13.txt fájl és egy Dontindx.msa fájl. Ha kicsi a kártya akkor a Nuance mappából törölj nyelveket.

Beteszed az SD kártyát az autóba. Ha jól csináltad, akkor a navi elkezd indexelni, ez pár másodperc, utána működik. Ha nem, akkor kiírja, hogy baja van a kártyával.


Szia,

Letöltöttem minden fájlt ami említve van, (kb 40GB) próbáltam első körben a gyári kártyára másolni, de az írásvédett és semmilyen módszerrel nem sikerült ezt megszüntetni. Szóval rendeltem 1 64GB-os MicroSD-t és SD adapterbe rakva próbálkoztam a 2. módszerrel. Keygen megvolt, mindent rámásoltam a kártyára de amikor az autóba teszem akkor hibát dob nem működik.

Van esetleg ötleted/tipped mit lehetne csinálni, hol a hiba?

Más is nyugodtan válaszolhat ha van elképzelése mi lehet a bibi. vigyor3

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2024.06.25 kedd, 20:42:18 »

Szia,

Letöltöttem minden fájlt ami említve van, (kb 40GB) próbáltam első körben a gyári kártyára másolni, de az írásvédett és semmilyen módszerrel nem sikerült ezt megszüntetni. Szóval rendeltem 1 64GB-os MicroSD-t és SD adapterbe rakva próbálkoztam a 2. módszerrel. Keygen megvolt, mindent rámásoltam a kártyára de amikor az autóba teszem akkor hibát dob nem működik.

Van esetleg ötleted/tipped mit lehetne csinálni, hol a hiba?

Más is nyugodtan válaszolhat ha van elképzelése mi lehet a bibi. vigyor3

üdv,
Zoli

Hogy ne maradjon válasz nélkül: Megoldottuk privátban, az SD kártya sorozatszámát nem sikerült jól kiolvasni, ezért nem is lett jó a kulcs hozzá. Orvosoltuk.

Egyébként a következő a legbiztosabb módszer :
1. Beszerzel egy arduino uno-t, vagy arduino nano-t (Kínából, vagy pl. innen: https://www.hestore.hu/prod_10044468.html)
2. Beszerzel egy SD kártya modult hozzá (Kínából, vagy pl. innen: https://www.hestore.hu/prod_10042087.html)
3. Összedrótozod, beteszed az SD kártyát
4. Feltelepíted az Arduino IDE-t: https://www.arduino.cc/en/software
4. Feltöltöd Arduino IDE-vel ezt a programot. A Serial monitort megnyitod és nyomsz egy entert, lefut és látni fogod a szükséges sorozatszámot (Serial number)
Kód:
#include <FreeStack.h>
#include <MinimumSerial.h>
#include <SdFat.h>
#include <SdFatConfig.h>
#include <sdios.h>

#include <SPI.h>

// Set USE_SDIO to zero for SPI card access.
#define USE_SDIO 0

const uint8_t SD_CHIP_SELECT = 10;       // SD Chip select pin.
const int8_t DISABLE_CHIP_SELECT = -1;   // Disable a second SPI device.

#if USE_SDIO
// Use faster SdioCardEX
SdFatSdioEX sd;
// SdFatSdio sd;
#else // USE_SDIO
SdFat sd;
#endif  // USE_SDIO

ArduinoOutStream cout(Serial);   // serial output steam

uint32_t cardSize;    // global for card size
uint32_t eraseSize;   // global for card erase size

//------------------------------------------------------------------------------
// store error strings in flash
#define sdErrorMsg(msg) sd.errorPrint(F(msg));
//------------------------------------------------------------------------------

uint8_t cidDmp() {
  cid_t cid;
  if (!sd.card()->readCID(&cid)) {
    sdErrorMsg("readCID failed");
    return false;
  }
  cout << F("\nManufacturer ID    : ");
  cout << hex << int(cid.mid) << dec << endl;
  cout << F("OEM ID             : ") << cid.oid[0] << cid.oid[1] << endl;
  cout << F("Product            : ");
  for (uint8_t i = 0; i < 5; i++) {
    cout << cid.pnm[i];
  }
  cout << F("\nVersion            : ");
  cout << int(cid.prv_n) << '.' << int(cid.prv_m) << endl;
  cout << F("Serial number      : ") << cid.psn << "  (Hex : " << hex << cid.psn << dec << ")" << endl;
  cout << F("Manufacturing date : ");
  cout << int(cid.mdt_month) << '/';
  cout << (2000 + cid.mdt_year_low + 10 * cid.mdt_year_high) << endl;
  cout << endl;
  cout << F("*****************************************") << endl;
  cout << F("* CID: ");
  if (int(cid.mid) <= 9) {
    cout << F("0");
  }
  cout << hex << int(cid.mid) << int(cid.oid[0]) << int(cid.oid[1]) << int(cid.pnm[0]) << int(cid.pnm[1]) << int(cid.pnm[2]) << int(cid.pnm[3]) << int(cid.pnm[4]) << int(cid.prv_n) << int(cid.prv_m) << cid.psn << "00" << int(cid.mdt_year_low) << int(cid.mdt_month) << int(cid.crc) << " *" << endl;
  cout << F("*****************************************") << endl;
  return true;
}

void setup() {
  Serial.begin(9600);
 
  // Wait for USB Serial
  while (!Serial) {
    SysCall::yield();
  }
 
  // cout << uppercase << showbase << endl; // use uppercase in hex and use 0X base prefix

  // F stores strings in flash to save RAM
  cout << F("SdFat version: ") << SD_FAT_VERSION << " (CID_Mod_Lite)" << endl;
#if !USE_SDIO 
  if (DISABLE_CHIP_SELECT < 0) {
  } else {
    cout << F("\nDisabling SPI device on pin ");
    cout << int(DISABLE_CHIP_SELECT) << endl;
    pinMode(DISABLE_CHIP_SELECT, OUTPUT);
    digitalWrite(DISABLE_CHIP_SELECT, HIGH);
  }
#endif  // !USE_SDIO 
}
//------------------------------------------------------------------------------

void loop() {
  // Read any existing Serial data.
  do {
    delay(10);
  } while (Serial.available() && Serial.read() >= 0);

  // F stores strings in flash to save RAM
  cout << F("\n!!! Type any character to START !!!\n");
  while (!Serial.available()) {
    SysCall::yield();
  }

  uint32_t t = millis();
#if USE_SDIO
  if (!sd.cardBegin()) {
    sdErrorMsg("\ncardBegin failed");
    return;
  }
#else  // USE_SDIO
  // Initialize at the highest speed supported by the board that is
  // not over 50 MHz. Try a lower speed if SPI errors occur.
  if (!sd.cardBegin(SD_CHIP_SELECT, SD_SCK_MHZ(50))) {
    sdErrorMsg("cardBegin failed");
    return;
  }
 #endif  // USE_SDIO
  t = millis() - t;

  cardSize = sd.card()->cardSize();
  if (cardSize == 0) {
    sdErrorMsg("cardSize failed");
    return;
  }
  cout << "Size: " << cardSize << endl;
  cout << F("\n*****************************************************");
  cout << endl;
  cout << F("\nInit time : ") << t << "(ms)" << endl;
  cout << F("Card type : ");
  switch (sd.card()->type()) {
  case SD_CARD_TYPE_SD1:
    cout << F("SD1\n");
    break;

  case SD_CARD_TYPE_SD2:
    cout << F("SD2\n");
    break;

  case SD_CARD_TYPE_SDHC:
    if (cardSize < 70000000) {
      cout << F("SDHC\n");
    } else {
      cout << F("SDXC\n");
    }
    break;

  default:
    cout << F("Unknown\n");
  }
  if (!cidDmp()) {
    return;
  }
}
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2024.06.25 kedd, 21:27:44 »

Én is szeretnék segítséget kérni! help
Megőrült a motorvezérlőm, vagy valami hasonló történt. rinya

A következőt játsza a kis bunkó, és nagyon véletlenszerűen, de télen jelentősen gyakrabban, mint most a jó időben.
1. Eset, nem akar indulni és hibákat hallucinál:
- Beülök, elfordítom a kulcsot, az összes hibát kíírja amit csak ismer, onnan, hogy a ParkRadar rossz odáig, hogy nincs olaj és túlmelegedett a motor, értelemszerűen nem is indul
- Gyújtás ki, gyújtás be, 2-5 alkalommal és indul, itt két eset van:
-- Hiba nélkül elindul
-- A Traction Controlt és a Hill Start Assistentet kikapcsolja, mert hibát jelez. Ekkor újraindítom még 1x és minden hiba eltűnik.
- Amíg le nem állítom, addig semmi baja, kimegy a világból

2. Eset, hiba nékül elindul elsőre
- Beülök, elindítom, nincs hiba
- Megyek 10-1000m-t és megáll, kiír minden hibát amit csak ismer
-- Újraindítom és hiba nélkül elindul
-- Még a Traction Controllért és társaiért reklamál, de újraindítom és hiba nélkül indul
- Leállásig nincs baja, kimegy a világból

3. Eset
- Mint a 2-es, csak nem jelez semmi hibát, csak leáll, ilyenkor újraindítom és minden ok

Az egészben az a fura, hogy a hiba egy úton egyszer jelentkezik, többet nem és csak az elején.
Ha elindul hiba nélkül és az első 1000m-t megtettem, akkor nincs hiba, ha jön a hiba, akkor újraindítás után nincs többé.
Más hibajelenséget nem tapasztalok.

A gyakorisága:
Télen: naponta többször
Tavasz, azaz a jó idő óta: Havonta maximum 1-2x

A hibakódok alapján arra gyanakszom, hogy valamelyik madzag nem érintkezik (valószínűleg föld), vagy a motorvezérlő adta meg magát. A problémám és amiért segítséget kérek: Kellene egy szervíz vagy egy szaki aki képes ennél tovább menni, nem csak addig jut el, hogy kiolvassa a hibát, hanem képes a kábeleket, a csatlakozásokat és a vezérlőt is tesztelni, ellenőrízni és behatárolni a hibát. Eddig a legbiztatóbb a Ford Solymár M3 volt, de ők is ott kezdik, hogy reprodukálni kell, ehhez meg hagyjam ott. Hát mivel lehet, hogy 4 hétig nem jön elő, így elég necces, hogy mennyi időre kellene otthagyni hozzá. Sajnos eddig nem találtam így szerelőt hozzá, viszont rendkívül bosszantó ez a hiba. Bár nem teszi használhatatlanná az autót, de rendkívül zavaró. Én nem tudom sajnos megoldani, az elektronikához értek, de csak akkor, ha nincs beépítve egy karosszériába.

Köszönöm, ha javasoltok szerelőt, vagy adtok tippet, hogy mit csináltassak egy random szerelővel.

A hibakódjaim egyébként ezek, szinte mind arról szól, hogy nem kommunikál normálisan a vezérlő:

KódModulLeírás
P068A:00-28Táplálási Soros Szabályozó ModulECM/PCM táprelé túl korán kapcsolt ki
P068A-CFedélzeti diagnosztika - OBD-IIECM/PCM táprelé túl korán kapcsolt ki
U0100:00-28Parkolás segítő modulKommunikációvesztés az ECM/PCM A -val
U0100:87-08Karosszéria vezérlőmodulKommunikációvesztés az ECM/PCM A -val
U0401:82-08Első vezérlők interfészmodulÉrvénytelen adat vétele a ECM/PCM A-tól
U0100:00-28Ülésfoglaltság értékelő rendszer modulKommunikációvesztés az ECM/PCM A -val
U0401:00-28Ülésfoglaltság értékelő rendszer modulÉrvénytelen adat vétele a ECM/PCM A-tól
U0100:00-28Blokkolásgátló rendszerKommunikációvesztés az ECM/PCM A -val
B00A0:68-28Visszatartó Vezérlő ModulUtas osztályozó rendszer
U0100:00-08Szervokormányzás-modulKommunikációvesztés az ECM/PCM A -val
U0415:00-08Szervokormányzás-modulÉrvénytelen adatok érkeznek az ABS vezérlőegységtől
U0140:00-88Globális helymeghatározó rendszerKommunikációvesztés a karosszéria vezérlőegységgel
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2024.06.26 szerda, 17:51:29 »

Én is szeretnék segítséget kérni! help
Megőrült a motorvezérlőm, vagy valami hasonló történt. rinya



Akksi, töltés, testkábel hiba.Ebből az első kettőt otthon is letudod ellenőrizni, a testkábelt macerásabb.Az összeset lekell bontani a motortérben, megtisztítani,és visszatenni.
De ha megvannak a hibakódok, a rögzített élőadatok között ott kell lennie az akkufesznek.Ha alacsony,egész biztosan ilyesmiről van szó.

Szerelőt nem tudok ajánlani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2024.06.27 csütörtök, 08:12:11 »

Akksi, töltés, testkábel hiba.Ebből az első kettőt otthon is letudod ellenőrizni, a testkábelt macerásabb.Az összeset lekell bontani a motortérben, megtisztítani,és visszatenni.
De ha megvannak a hibakódok, a rögzített élőadatok között ott kell lennie az akkufesznek.Ha alacsony,egész biztosan ilyesmiről van szó.

Szerelőt nem tudok ajánlani.

Köszönöm szépen a javaslatot!
Az akkut pont tegnap néztem, terheletlenül 12,67V, szóval az jónak tűnik, azonban a sync2 fejegység zenelejátszással kb. fél óra alatt le tudja szívni 11V alá, ha nem megy a motor, ez szerintem nem a legjobb. A töltés rendben van.
A testkábelek, hát igen, ahhoz bontani kell, esetleg megnézem azt amit alapból elérek (biztos akad 1-2).
Köszönöm még 1x. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.27 csütörtök, 08:19:28 írta NPeter » Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2024.06.30 vasárnap, 17:53:16 »

Van egy kapcsoló (utólag beletákolt) az autóban a váltókar mellett és nem tudom mit csinál, a kereskedésnek sincs róla infója ahonnan vettem. Látszólag nem történik semmi, amikor kapcsolgatom, de szörnyen bosszant, hogy nem tudom miért van ott. Van valami módja annak, hogy ezt könnyen kiderítsem a legkevesebb megbontással. Vagy látott már valaki hasonló megoldást valamire amire asszociálni lehet?

Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete Smiley

https://photos.app.goo.gl/Z11SemRzjfeBYWUc8

Na, picit bontogattam. A kapcsolóról annyit tudtam meg egyelőre, hogy jön bele 2 vezeték (eddig nem meglepő) valahonnan előről. Az egy 12V, az le is ágazik a kartámasz alatti szivargyújtóba. Tehát 12V-ot ad valaminek ami elöl van. Nem bontottam tovább is nem tudom hova megy, majd, ha nem lesz szaunázás az autóban.
Viszont benézem a bal oldalon a tűzfalba és az obd2 vezérlője felett meg egy ilyet leltem. Na ezt se tudom mi lehet. Semmi jelölés nincs rajta, valami házibarkács lehet. Most már két dologról nem tudom, hogy micsoda, haladok. hehe
https://photos.app.goo.gl/VLL9S1mimPZhiAVE8

És ez van belül (a V2.0 címke alatt egy pic16f van)
https://photos.app.goo.gl/ZS8DV3DzZXncqD3Q6
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.01 hétfő, 19:05:49 írta NPeter » Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2024.07.19 péntek, 22:46:24 »

Szia Péter!
Riasztód is van? Lehet, hogy ez a kütyü amit találtál annak egy része? Ha igen, akár az is bezavarhat....

Én Érden tudok szerelőt, ha a közelben vagy akkor meg lehet nála állni és rákérdezni a fogadóképességére (én július 30-án viszem az ST-Line kombit vezérléscsere + szerviz témában hozzá).

Üdv: D.
Naplózva
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2024.08.08 csütörtök, 15:20:58 »

Szia Péter!
Riasztód is van? Lehet, hogy ez a kütyü amit találtál annak egy része? Ha igen, akár az is bezavarhat....

Én Érden tudok szerelőt, ha a közelben vagy akkor meg lehet nála állni és rákérdezni a fogadóképességére (én július 30-án viszem az ST-Line kombit vezérléscsere + szerviz témában hozzá).

Üdv: D.

Köszönöm szépen a választ!
Megtörtem az első lökhárítót (oldalba kaptam kis sebességgel (kb. 5km/h) egy Daciat), a lökhárító burkolata törött meg, az energia elnyelő és az AGS műanyag kerete. Ha már így alakult akkor nekikezdtem rendbe tenni a kocsit, szóval megoldom magam most minden baját. Smiley

Köszönöm még egyszer!
Peti
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2024.08.08 csütörtök, 21:39:00 »

Sziasztok!
Valaki találkozott már olyannal, hogy nem lehet állítani se gombokkal, se képernyőről, hogy a levegőt hova fújja a fűtés? (2015 Mondeo) Csak az ember mellkasára fújja. Se az ablakra, se a lábakra nem tudom irányítani. Bal első lábtérnél sejtem a zsalumozgató motort, de már szétkaptam a középkonzolt és még mindig nem férek hozzá. Jobbról van a hideg-meleg keverő zsaluja, de az működik. Valakinek van ötlete? Köszönöm.
Szia ! Ugyan ez a problémám nekem is, annyival kiegészítve, hogy a ventilátor fordulata össze-vissza szabálytalanul változik. Úgy látom még érdemben senki nem tudott segíteni. Kérjük és várjuk közösen a segítséget. Köszönöm- köszönjük szépen.
Üdv: Zsozef
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2024.10.09 szerda, 14:34:25 »

Az megoldható, hogy a kombi csomagtartóban a szivargyújtó aljzat állandóan működjön, mint az MK3-ban, vagy legalábbis ne azonnal kapcsoljon le, amint leállítom a motort?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2024.10.09 szerda, 16:30:50 »

Az megoldható, hogy a kombi csomagtartóban a szivargyújtó aljzat állandóan működjön, mint az MK3-ban, vagy legalábbis ne azonnal kapcsoljon le, amint leállítom a motort?
mintha állítható lenne a forscannel... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2024.11.20 szerda, 09:15:13 »

Akku töltés, külső töltővel, olvasok ezt is, azt is... Szerintetek lehet az autóban tölteni, hogy nincs lecsatlakoztatva az autó rendszeréről, vagy inkább vegyem ki, csatlakoztassam le, és úgy töltsem? (2018-as Ford Fiesta)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2024.11.20 szerda, 11:04:35 »

Akku töltés, külső töltővel, olvasok ezt is, azt is... Szerintetek lehet az autóban tölteni, hogy nincs lecsatlakoztatva az autó rendszeréről, vagy inkább vegyem ki, csatlakoztassam le, és úgy töltsem? (2018-as Ford Fiesta)
Én az autóban szoktam tölteni. Persze eleinte paráztam miatta. Nem a normál töltés következményei miatt, hanem ha meghibásodna a töltő vagy ilyesmi.
Nekem lidl-s processzoros töltőm van. Csak arra használom, hogy ha hidegben sokáig állt az autó, akkor kicsit rátöltsek, nehogy másnap reggel cserbenhagyjon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2024.11.20 szerda, 11:54:42 »

Akku töltés, külső töltővel, olvasok ezt is, azt is... Szerintetek lehet az autóban tölteni, hogy nincs lecsatlakoztatva az autó rendszeréről, vagy inkább vegyem ki, csatlakoztassam le, és úgy töltsem? (2018-as Ford Fiesta)
Nyugodtan töltheted a helyén.
Ha nagyon óvatos akarsz lenni, akkor bezárod az autót, vársz 20-30 percet, és utána kezded tölteni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2024.11.21 csütörtök, 12:54:25 »

Én az autóban szoktam tölteni. Persze eleinte paráztam miatta. Nem a normál töltés következményei miatt, hanem ha meghibásodna a töltő vagy ilyesmi.
Nekem lidl-s processzoros töltőm van. Csak arra használom, hogy ha hidegben sokáig állt az autó, akkor kicsit rátöltsek, nehogy másnap reggel cserbenhagyjon.

Kb. ugyan erre szeretném én is használni, köszönöm!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2024.11.21 csütörtök, 12:54:41 »

Nyugodtan töltheted a helyén.
Ha nagyon óvatos akarsz lenni, akkor bezárod az autót, vársz 20-30 percet, és utána kezded tölteni.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.