Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292549 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 12:31:55 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.09 vasárnap, 12:29:30
Ez 2 év múlba lerohad az autóról...
nekem 210e km után nézhet így ki kb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 14:01:11 »
Na akkor most előre! Mindenki fényképezze le a kipuffját!
Verseny: kié rozsdásabb.
PS: amúgy most már gyárilag vagy duplakifuff-om, nem fake!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 14:11:53 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.09 vasárnap, 14:01:11
Na akkor most előre! Mindenki fényképezze le a kipuffját!
Verseny: kié rozsdásabb.
PS: amúgy most már gyárilag vagy duplakifuff-om, nem fake!
Mi az a duplakifuff?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 14:21:24 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 14:11:53
Mi az a duplakifuff?
Neked elég egy is, csak fotózza már le. És küldje el neked, mi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 14:53:55 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.09 vasárnap, 14:21:24
Neked elég egy is, csak fotózza már le. És küldje el neked, mi?
Még az sem tisztázott, hogy mi az a kifuff.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 16:45:00 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 12:18:25
Másról beszélsz.
A lemez olajteknő a legtutibb te is azt mondod és én sem mondtam mást!
Azt mondtam, hogy a legsz.rabb az alu öntvény és bizony az mk3 benzinmotorjai alu karterosak.
MK4 meg ugye PSA motor, ami lemez....
mk4-nél is van benyásokon alu karter
nincs egyikkel se baj amíg rendeltetésszerűen használják a kocsit. amikor leér a karter az már messze nem a rendeltetés szerű használat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 16:46:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.09 vasárnap, 12:15:51
És az egy éves kipuff...
http://www.kephost.com/image/w4Y4
http://www.kephost.com/image/w4YW
fordtól nem kell többet várni
azért tud olcsó lenni, mert az ilyen dolgok ki vannak spórolva. bmw-n nekem pl saválló gyárilag egy rozsdapötty nincs a 10 éves rendszeren
igaz annyiba került újonnan mint flottás mk4
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 16:53:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 16:45:00
mk4-nél is van benyásokon alu karter
nincs egyikkel se baj amíg rendeltetésszerűen használják a kocsit. amikor leér a karter az már messze nem a rendeltetés szerű használat
Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.
(én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 17:01:45 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 16:53:55
Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.
(én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
ha neked lehet, akkor nekem nem?
a karter amúgy is általában a bölcső vonala fölött van, sose értettem hogy lehet felütni bármilyen autón is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:27:53 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 16:53:55
Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.
(én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
amíg tdci topikban vagyunk addig csak lemez olajteknő van mk3-mk4en!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:33:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 17:01:45
ha neked lehet, akkor nekem nem?
a karter amúgy is általában a bölcső vonala fölött van, sose értettem hogy lehet felütni bármilyen autón is
mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:46:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 18:33:10
mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
Nem mind1! Ígyisúgyis TK!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:48:24 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.09 vasárnap, 18:46:03
Nem mind1! Ígyisúgyis TK!
nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 19:05:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 18:33:10
mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
rossz a példa
tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 19:05:40 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 18:48:24
nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
leszakadt leömlővel?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 20:13:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 18:48:24
nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
Kinyílt lufikkal? Merészek. Leszakadt leömlővel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 21:00:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 19:05:16
rossz a példa
tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat
ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.bár a smile szerint csak vicc,gondolom tényleg az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 21:03:38 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.09 vasárnap, 20:13:12
Kinyílt lufikkal? Merészek. Leszakadt leömlővel...
igen.bejött a lábán a céghez,majd elment a szervízbe a biztosítási ügyintézésre,ahonnét már nem ment sehová....
igazi túlélő volt.gyanítom nemdohányzó nőtulajdonostól 120e km-el még megjelent a hahun kicsit később.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 21:06:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 21:03:38
igen.bejött a lábán a céghez,majd elment a szervízbe a biztosítási ügyintézésre,ahonnét már nem ment sehová....
igazi túlélő volt.gyanítom nemdohányzó nőtulajdonostól
120e km-e
l még megjelent a hahun kicsit később.....
Mé' 350ről visszatekerték?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 21:09:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.09 vasárnap, 21:06:09
Mé' 350ről visszatekerték?
nemtudhatom,hogy így volt-e.gondolom a szakszervíz nem bontotta szét.Eladhatták a roncsot,a vevő rendszámot cserél,és új autóként jelenik meg a picaon.Mindig így történik.10-ből 10 fiatal roncs így kerül újra a piacra.4év 300ekm.Ennyi azért nem maradhat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 23:07:58 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 21:00:47
ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.bár a smile szerint csak vicc,gondolom tényleg az.
én se attól amit írtál pár témában az elmúlt időben
de tény, ha van ideje korrigálni akkor nem jár így
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 06:19:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 23:07:58
én se attól amit írtál pár témában az elmúlt időben
de tény, ha van ideje korrigálni akkor nem jár így
persze a dugoban tök életszerű. Mindegy is.pont mint Tibcsi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 08:30:15 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.09 vasárnap, 10:37:56
Itt egy kicsit több a hely. Smaxnál is itt van, viszont oda csak egy a szűrőre ráhúzható célszerszámmal lehet lecsavarni. Oda szerintem nem férne be ezzel a szerszámmal.
Igen az olajleeresztő egy fél fordulatos valami, kézzel lehet ki és betekerni is. Ha kiveszed dől belőle az olaj.
Ja és a pollenszűrő sokkal jobb helyre került. Ki kell szedni a kesztyűtartót.
Azért vannak ennél idiótább megoldások is a világban
Kisoroszlán 306-unkban pl a motor elején van a szűrő, 45 fokban lefele fordítva, a klíma kompresszor felett. Fentről nem tudsz lenyúlni, alulról lehet hozzáférni. Kicsavarod, az olaj egyik fele rád ömlik, a másik a blokkra, klíma kompresszorra, meg úgy mindenre. Letörölni persze nem lehet utána rendesen...
Itt alulról "olajszűrő króvával" simán le tudod szedni, sőt még a láncost is valszeg rá lehet rakni oldalról. (Vagy barbár módszer, csavarhúzót beleüt a szűrőbe, aztán már tekered is
)
Az olajleeresztő tényleg nem valami bíztató, de hát költségcsökkentés...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 08:37:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 19:05:16
rossz a példa
tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat
Ez a nem rendeltetésszerű használat olyan joker kártya, mint a nem a látási és útviszonyok megfelelően megválaszott sebesség
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2017.05.09 kedd, 15:06:15 »
Né mán mitaláltam...
http://www.autoszektor.hu/hu/content/az-egr-szelep-rejtelmei-1-resz
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2017.05.09 kedd, 19:42:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.05.09 kedd, 15:06:15
Né mán mitaláltam...
http://www.autoszektor.hu/hu/content/az-egr-szelep-rejtelmei-1-resz
mit ittá?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2017.05.09 kedd, 19:46:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.09 kedd, 19:42:07
mit ittá?
Mikor írtam, még semmit! Mostmán....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 13:40:30 »
https://autopro.hu/gyartok/Mar-a-Ford-Mondeoban-sem-bizhatunk/22996/
Már miért is maradnánk ki...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 13:48:07 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.08.14 hétfő, 13:40:30
https://autopro.hu/gyartok/Mar-a-Ford-Mondeoban-sem-bizhatunk/22996/
Már miért is maradnánk ki...
Márvót...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 15:18:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.08.14 hétfő, 13:48:07
Márvót...
Sorry.....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2017.08.15 kedd, 08:22:33 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.08.14 hétfő, 15:18:42
Sorry.....
tudod, használni kellene a keresés funkciót
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2017.08.15 kedd, 08:23:22 »
Idézetet írta: G_B - 2017.08.15 kedd, 08:22:33
tudod, használni kellene a keresés funkciót
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2017.08.15 kedd, 09:34:27 »
Idézetet írta: G_B - 2017.08.15 kedd, 08:22:33
tudod, használni kellene a keresés funkciót
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2017.08.15 kedd, 16:22:05 »
Idézetet írta: G_B - 2017.08.15 kedd, 08:22:33
tudod, használni kellene a keresés funkciót
amikor akasztják a hóhért....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndrewJ
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2017.09.02 szombat, 08:21:13 »
Csodaszép a BMW rozsdamentes kipufogó,csak egy apróságot ne felejtsetek el. Belül a lamellák és egyéb belsőségek nem rozsdamentes anyagból vannak.
A kipufogó belül is képes szétrohadni és szét is rohad a kondenzvíz miatt. A BMW-n meg a többi prémiumon is. Ha nem így lenne akkor akkor nem gyártanának ezekhez az autókhoz után gyártott kipufogókat kb. ugyan olyan mennyiségben mint a többi autóhoz.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.04.09 vasárnap, 12:31:29
Nem.
3 évesen majd minden autó kipufogója hasonlóan néz ki. Szomorú ez, nagyon. Ne nagyon igénybe vett alkatrész egyébként.
Az audik, bmw-k kipufogói szebbek talán még "óvodás" korban, de ott ugye vastagon kell fizetni ezért.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017
Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
Ford Mondeo 2.0i Ghia (Mk2) 1999
Ford Mondeo 1.8i GLX (Mk1) 1993
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:08:55 »
Sziasztok.
Ide írok, hiszen motorról van szó.
Kis ismétlés. 3000 km/1 dl hűtővíza fogyás. A szervizben arra jutottak, hogy hengerfejtömítés okozza.
Közben elkezdtem gondolkodni, és pár autószerelő haverral arra jutottunk, hogy ez igazából képtelenség, hiszen ha beszívja a hengerbe a vizet, mondván a tömítés meleg motornál átenged, akkor a sűrítés vagy robbanás alatt amikor sokkal nagyobb a nyomás, simán kifújná a vizet a tartályból. Nem?
Az egr hűtő került gyanúba, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz. De a motort nem engedem szétszedni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:34:14 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.12.12 kedd, 19:08:55
Sziasztok.
Ide írok, hiszen motorról van szó.
Kis ismétlés. 3000 km/1 dl hűtővíza fogyás. A szervizben arra jutottak, hogy hengerfejtömítés okozza.
Közben elkezdtem gondolkodni, és pár autószerelő haverral arra jutottunk, hogy ez igazából képtelenség, hiszen ha beszívja a hengerbe a vizet, mondván a tömítés meleg motornál átenged, akkor a sűrítés vagy robbanás alatt amikor sokkal nagyobb a nyomás, simán kifújná a vizet a tartályból. Nem?
Az egr hűtő került gyanúba, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz. De a motort nem engedem szétszedni.
ha nincs nyoma, hogy hova tűnik, olyankor szokott általában az egr hűtővel gond lenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:35:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.12 kedd, 19:34:14
ha nincs nyoma, hogy hova tűnik, olyankor szokott általában az egr hűtővel gond lenni
Igen, nekem ma 2 autószerelő közül kettő mondta egymástól függetlenül.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:45:39 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.12.12 kedd, 19:35:36
Igen, nekem ma 2 autószerelő közül kettő mondta egymástól függetlenül.
És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:46:36 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.12.12 kedd, 19:45:39
És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?
amíg garis?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:48:48 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.12.12 kedd, 19:45:39
És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?
Garis, ezért ha lehet nem fizetnék a javításért. Csak hát a szakeszvizben meg....
Naplózva
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2017.12.12 kedd, 21:08:38 »
Enyémnek is kellett utána tölteni! Nah most majd figyelem, nehogy gebasz legyen
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2017.12.12 kedd, 22:05:19 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2017.12.12 kedd, 21:08:38
Enyémnek is kellett utána tölteni! Nah most majd figyelem, nehogy gebasz legyen
Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2017.12.13 szerda, 06:03:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.12.12 kedd, 22:05:19
Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
Eddig nálam 12e km után ua a szint a hűtőközegnél mint amikor megvettem.
Az olajnívó szint ellenőrzés sztem nem 1xű, ha letöröltem a pálcát, visszadug →kivesz, azt mindenhol folyik rajta az olaj. Eleve csavarodó mozgással lehet kiszedni.
MKIII nál mintha jobb lett volna.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2017.12.16 szombat, 00:00:59 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.12.12 kedd, 22:05:19
Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
lehet kijelzi, hogy kevés a hűtő folyadék, de akkor lehet késő, meg passz, hogy hova tűnt
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2017.12.16 szombat, 09:42:35 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2017.12.16 szombat, 00:00:59
lehet kijelzi, hogy kevés a hűtő folyadék, de akkor lehet késő, meg passz, hogy hova tűnt
azért 3000e km-enként 1 dl nem biztos, hogy hiba!
A sapka is elengedi a túlnyomást illetve a levegőt,meg a zárt rendszer sem tartja örök életig a folyadékot.
Azt is szinten kell tartani mint bármi mást. A nívó szint nem csak a feltöltésig érvényes, hanem az üzem közben is.
Mit gondoltok miért vannak a levegővisszavezető csövek a kiegyenlítőbe visszavezetve?
Haniboy!
Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád!
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt.
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2017.12.16 szombat, 10:54:33 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.16 szombat, 09:42:35
Haniboy!
Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád!
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt.
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét.
Szia,
Köszi, én is hasonlóképp gondolkodtam, ezért jelenleg az egr hűtőt cserélték ki, most teszt üzem van, hogy fogy a víz vagy sem. (az előző autómban volt visszajelző, és igen hasznosnak bizonyult)
Jelenleg 15 000 km a szervízintervallumom. Ha az ablakmosón kívül bármit kell egy autóba önteni, akkor maradjunk annyiban, hogy az nem jó.
Hogy lehúzzuk e az MK5-öt? Én nem hinném. De mindenki döntse el, hogy egy 10 millás autónál (nincs 2 éves) az alábbi hibák megengedettek e:
- hullámos műszerfal
- nyikorgó tető
- zörgő kárpit
- kerékcsavar csere
- üléskárpit elkopik (bőr)
- érzéketlen érintőképernyő
- eltűnő hűtővíz
- ólomnehéz csomagtérajtó
- izgőmozgó fényszóró
- műszeregység hiba ezért csere
- ablakmosó fúvóka (jelenleg a szélvédő alsó részét öntözi, menet közben azt sem)
Mindehhez hozzávenném még azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a Ford pofátlan módon lesz...ja az ügyfeleket, a szervizben pedig hozzánemértő kóklerek dolgoznak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2017.12.16 szombat, 11:44:19 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.12.16 szombat, 10:54:33
Szia,
Köszi, én is hasonlóképp gondolkodtam, ezért jelenleg az egr hűtőt cserélték ki, most teszt üzem van, hogy fogy a víz vagy sem. (az előző autómban volt visszajelző, és igen hasznosnak bizonyult)
Jelenleg 15 000 km a szervízintervallumom. Ha az ablakmosón kívül bármit kell egy autóba önteni, akkor maradjunk annyiban, hogy az nem jó.
Hogy lehúzzuk e az MK5-öt? Én nem hinném. De mindenki döntse el, hogy egy 10 millás autónál (nincs 2 éves) az alábbi hibák megengedettek e:
- hullámos műszerfal
- nyikorgó tető
- zörgő kárpit
- kerékcsavar csere
- üléskárpit elkopik (bőr)
- érzéketlen érintőképernyő
- eltűnő hűtővíz
- ólomnehéz csomagtérajtó
- izgőmozgó fényszóró
- műszeregység hiba ezért csere
- ablakmosó fúvóka (jelenleg a szélvédő alsó részét öntözi, menet közben azt sem)
Mindehhez hozzávenném még azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a Ford pofátlan módon lesz...ja az ügyfeleket, a szervizben pedig hozzánemértő kóklerek dolgoznak.
az a baj, hogy túl sokat vártok egy "árfelfújt" autótól. 15 éve egy 10 millás autó prémiumnak minősült,és nyújtotta azt a megítélést.
Most ez 30millánál kezdődik. A 10 millás kategória igencsak "Low budget" kategóri.Kia,Hyundai, ezek vannak a 10millás kategóriában.Mondhatni alulról közelítik a középkategóriát.
Nem kell benyelni a mraketing dumát, és akkor nem ér nagy csalódás. Az Smaxom is 12 milla volt, és 2,5évesen vettem meg 4 milláért. Hát éppen annyit is ér.
Ha nem vár az ember többet mint amennyit ér, akkor kevéssé fog zavarni a nyikorgás, a nehéz ajtó(ami a biztonság miatt olyan nehéz),és a sok apró bosszantó hiba.
Az, hogy nem ügyfélközpontú az anyacég....hát ja.Magyarok.(Ford Hungária)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2017.12.16 szombat, 11:47:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.16 szombat, 09:42:35
azért
3000e
km-enként 1 dl nem biztos, hogy hiba!
A sapka is elengedi a túlnyomást illetve a levegőt,meg a zárt rendszer sem tartja örök életig a folyadékot.
Azt is szinten kell tartani mint bármi mást. A nívó szint nem csak a feltöltésig érvényes, hanem az üzem közben is.
Mit gondoltok miért vannak a levegővisszavezető csövek a kiegyenlítőbe visszavezetve?
Haniboy!
Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád!
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt.
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét.
Figyó csak! A 3000e = 3M vagyis... Nem figyelsz!
Azután, szerintem nem az mk5 lehúzásáról van szó. (hanem, hogy minket hogy húznak le az mk5-el
) Kb. úgy néz ki, hogy van haniboy+AndreyJ, akik 2015-ös mk5-el mentek többet (meg talán egy harmadik user, aki most vett egyet) Aztán Vectron meg én, akik aránylag újabb vassal rendelkezünk. (teljesség nélkül). Szvsz: alapvetően ennyit romlik a gyártás minősége ezen a szinten. Érdekes lenne egy vw-psa-stb. középkategória klub emberkéit megkérdezni, hogy mi a helyzet náluk az új autókkal (ja és persze ezek mennyibe kerülnek) mondjuk egy l&k suberb vs. vignale/st mondeo...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2017.12.16 szombat, 12:00:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.16 szombat, 11:44:19
a nehéz ajtó(ami a biztonság miatt olyan nehéz),és a sok apró bosszantó hiba.
Ugye félreértettem valamit, és ezt csak poénból írtad?
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ