Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:11:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292039 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #100 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 12:31:55 »

Ez 2 év múlba lerohad az autóról... falbav
nekem 210e km után nézhet így ki kb. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 14:01:11 »

Na akkor most előre! Mindenki fényképezze le a kipuffját!  Cheesy
Verseny: kié rozsdásabb.
PS: amúgy most már gyárilag vagy duplakifuff-om, nem fake!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #102 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 14:11:53 »

Na akkor most előre! Mindenki fényképezze le a kipuffját!  Cheesy
Verseny: kié rozsdásabb.
PS: amúgy most már gyárilag vagy duplakifuff-om, nem fake!

Mi az a duplakifuff?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #103 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 14:21:24 »

Mi az a duplakifuff?  fejvakaras

Neked elég egy is, csak fotózza már le. És küldje el neked, mi?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #104 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 14:53:55 »

Neked elég egy is, csak fotózza már le. És küldje el neked, mi?  eplus2

Még az sem tisztázott, hogy mi az a kifuff.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 16:45:00 »

Másról beszélsz.
A lemez olajteknő a legtutibb te is azt mondod és én sem mondtam mást!
Azt mondtam, hogy a legsz.rabb az alu öntvény és bizony az mk3 benzinmotorjai alu karterosak.
MK4 meg ugye PSA motor, ami lemez....

mk4-nél is van benyásokon alu karter vigyor3

nincs egyikkel se baj amíg rendeltetésszerűen használják a kocsit. amikor leér a karter az már messze nem a rendeltetés szerű használat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 16:46:27 »

fordtól nem kell többet várni vigyor3 azért tud olcsó lenni, mert az ilyen dolgok ki vannak spórolva. bmw-n nekem pl saválló gyárilag egy rozsdapötty nincs a 10 éves rendszeren vigyor3 igaz annyiba került újonnan mint flottás mk4 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #107 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 16:53:55 »

mk4-nél is van benyásokon alu karter vigyor3

nincs egyikkel se baj amíg rendeltetésszerűen használják a kocsit. amikor leér a karter az már messze nem a rendeltetés szerű használat vigyor3

Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.  Roll Eyes (én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 17:01:45 »

Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.  Roll Eyes (én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
ha neked lehet, akkor nekem nem? Roll Eyes hehe

a karter amúgy is általában a bölcső vonala fölött van, sose értettem hogy lehet felütni bármilyen autón is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #109 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:27:53 »

Igen, de a tdci totyik általában gázolajos motorokról van szó.  Roll Eyes (én is csak azért említettem meg, hogy nem csak lemez van az mk3-mk4-ben, ahogy alf írta)
amíg tdci topikban vagyunk addig csak lemez olajteknő van mk3-mk4en! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #110 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:33:10 »

ha neked lehet, akkor nekem nem? Roll Eyes hehe

a karter amúgy is általában a bölcső vonala fölött van, sose értettem hogy lehet felütni bármilyen autón is
mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:46:03 »

mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
Nem mind1! Ígyisúgyis TK!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #112 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:48:24 »

Nem mind1! Ígyisúgyis TK!
nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 19:05:16 »

mondom.
pénzügyi vezetőnk rászaladt egy aknafedőre,amit az előtte haladó csaphatott fel. a felcsapódó fedő beverte úgy az alját a hídnál,hogy bedurrantak a lufik,és leszakadt az öntvény leömlő.Ők meg kifejelték a szélvédőt.50el mentek és nullára fékezte őket a fedő.
A lemez olajteknő csak behorbadt egy tenyérnyi felületen.A műanyag már ripityomra tört volna.
rossz a példa vigyor3

tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 19:05:40 »

nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
leszakadt leömlővel? hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 20:13:12 »

nem.utána mozgásképes maradt az autó.jöttek mentek vele,míg elintézték a biztosítóval.
Kinyílt lufikkal? Merészek. Leszakadt leömlővel...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #116 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:00:47 »

rossz a példa vigyor3

tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat vigyor3


ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.bár a smile szerint csak vicc,gondolom tényleg az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #117 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:03:38 »

Kinyílt lufikkal? Merészek. Leszakadt leömlővel...
igen.bejött a lábán a céghez,majd elment a szervízbe a biztosítási ügyintézésre,ahonnét már nem ment sehová.... nyes
igazi túlélő volt.gyanítom nemdohányzó nőtulajdonostól 120e km-el még megjelent a hahun kicsit később..... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:06:09 »

igen.bejött a lábán a céghez,majd elment a szervízbe a biztosítási ügyintézésre,ahonnét már nem ment sehová.... nyes
igazi túlélő volt.gyanítom nemdohányzó nőtulajdonostól 120e km-el még megjelent a hahun kicsit később..... Cheesy
Mé' 350ről visszatekerték?  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #119 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:09:42 »

Mé' 350ről visszatekerték?  Cheesy Cheesy
nemtudhatom,hogy így volt-e.gondolom a szakszervíz nem bontotta szét.Eladhatták a roncsot,a vevő rendszámot cserél,és új autóként jelenik meg a picaon.Mindig így történik.10-ből 10 fiatal roncs így kerül újra a piacra.4év 300ekm.Ennyi azért nem maradhat.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 23:07:58 »

ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam.bár a smile szerint csak vicc,gondolom tényleg az.
én se attól amit írtál pár témában az elmúlt időben vigyor3

de tény, ha van ideje korrigálni akkor nem jár így
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #121 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 06:19:14 »

én se attól amit írtál pár témában az elmúlt időben vigyor3

de tény, ha van ideje korrigálni akkor nem jár így
persze a dugoban tök életszerű. Mindegy is.pont mint Tibcsi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 08:30:15 »

Itt egy kicsit több a hely. Smaxnál is itt van, viszont oda csak egy a szűrőre ráhúzható célszerszámmal lehet lecsavarni. Oda szerintem nem férne be ezzel a szerszámmal.

Igen az olajleeresztő egy fél fordulatos valami, kézzel lehet ki és betekerni is. Ha kiveszed dől belőle az olaj.

Ja és a pollenszűrő sokkal jobb helyre került. Ki kell szedni a kesztyűtartót. nyes

Azért vannak ennél idiótább megoldások is a világban Cheesy Kisoroszlán 306-unkban pl a motor elején van a szűrő, 45 fokban lefele fordítva, a klíma kompresszor felett. Fentről nem tudsz lenyúlni, alulról lehet hozzáférni. Kicsavarod, az olaj egyik fele rád ömlik, a másik a blokkra, klíma kompresszorra, meg úgy mindenre. Letörölni persze nem lehet utána rendesen...

Itt alulról "olajszűrő króvával" simán le tudod szedni, sőt még a láncost is valszeg rá lehet rakni oldalról. (Vagy barbár módszer, csavarhúzót beleüt a szűrőbe, aztán már tekered is  eplus2)
Az olajleeresztő tényleg nem valami bíztató, de hát költségcsökkentés...


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 08:37:41 »

rossz a példa vigyor3

tartott volna megfelelő követési távolságot, akkor nem lett volna baj ---> nem rendeltetésszerű használat vigyor3



Ez a nem rendeltetésszerű használat olyan joker kártya, mint a nem a látási és útviszonyok megfelelően megválaszott sebesség Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2017.05.09 kedd, 15:06:15 »

Né mán mitaláltam...  Cheesy
http://www.autoszektor.hu/hu/content/az-egr-szelep-rejtelmei-1-resz
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #125 Dátum: 2017.05.09 kedd, 19:42:07 »

mit ittá? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2017.05.09 kedd, 19:46:53 »

mit ittá? eplus2
Mikor írtam, még semmit! Mostmán....  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 13:40:30 »

https://autopro.hu/gyartok/Mar-a-Ford-Mondeoban-sem-bizhatunk/22996/
Már miért is maradnánk ki...  falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #128 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 13:48:07 »


Márvót... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 15:18:42 »

Márvót... vigyor3
Sorry.....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #130 Dátum: 2017.08.15 kedd, 08:22:33 »

Sorry.....
tudod, használni kellene a keresés funkciót   vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #131 Dátum: 2017.08.15 kedd, 08:23:22 »

tudod, használni kellene a keresés funkciót   vigyor3

 taps taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2017.08.15 kedd, 09:34:27 »

tudod, használni kellene a keresés funkciót   vigyor3
worship
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #133 Dátum: 2017.08.15 kedd, 16:22:05 »

tudod, használni kellene a keresés funkciót   vigyor3
hehe amikor akasztják a hóhért....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2017.09.02 szombat, 08:21:13 »

Csodaszép a BMW rozsdamentes kipufogó,csak egy apróságot ne felejtsetek el. Belül a lamellák és egyéb belsőségek nem rozsdamentes anyagból vannak.
A kipufogó belül is képes szétrohadni és szét is rohad a kondenzvíz  miatt. A BMW-n meg a többi prémiumon is. Ha nem így lenne akkor akkor nem gyártanának ezekhez az autókhoz után gyártott kipufogókat kb. ugyan olyan mennyiségben mint a többi autóhoz.


Nem.
3 évesen majd minden autó kipufogója hasonlóan néz ki. Szomorú ez, nagyon. Ne nagyon igénybe vett alkatrész egyébként.
Az audik, bmw-k kipufogói szebbek talán még "óvodás" korban, de ott ugye vastagon kell fizetni ezért.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:08:55 »

Sziasztok.
Ide írok, hiszen motorról van szó.

Kis ismétlés. 3000 km/1 dl hűtővíza fogyás. A szervizben arra jutottak, hogy hengerfejtömítés okozza.
Közben elkezdtem gondolkodni, és pár autószerelő haverral arra jutottunk, hogy ez igazából képtelenség, hiszen ha beszívja a hengerbe a vizet, mondván a tömítés meleg motornál átenged, akkor a sűrítés vagy robbanás alatt amikor sokkal nagyobb a nyomás, simán kifújná a vizet a tartályból. Nem?

Az egr hűtő került gyanúba, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz. De a motort nem engedem szétszedni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:34:14 »

Sziasztok.
Ide írok, hiszen motorról van szó.

Kis ismétlés. 3000 km/1 dl hűtővíza fogyás. A szervizben arra jutottak, hogy hengerfejtömítés okozza.
Közben elkezdtem gondolkodni, és pár autószerelő haverral arra jutottunk, hogy ez igazából képtelenség, hiszen ha beszívja a hengerbe a vizet, mondván a tömítés meleg motornál átenged, akkor a sűrítés vagy robbanás alatt amikor sokkal nagyobb a nyomás, simán kifújná a vizet a tartályból. Nem?

Az egr hűtő került gyanúba, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz. De a motort nem engedem szétszedni.
ha nincs nyoma, hogy hova tűnik, olyankor szokott általában az egr hűtővel gond lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:35:36 »

ha nincs nyoma, hogy hova tűnik, olyankor szokott általában az egr hűtővel gond lenni
Igen, nekem ma 2 autószerelő közül kettő mondta egymástól függetlenül.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:45:39 »

Igen, nekem ma 2 autószerelő közül kettő mondta egymástól függetlenül.
És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #139 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:46:36 »

És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?
amíg garis?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2017.12.12 kedd, 19:48:48 »

És esetleg hozzájuk nem tudod vinni a vasat?

Garis, ezért ha lehet nem fizetnék a javításért. Csak hát a szakeszvizben meg....
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2017.12.12 kedd, 21:08:38 »

Enyémnek is kellett utána tölteni! Nah most majd figyelem, nehogy gebasz legyen
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2017.12.12 kedd, 22:05:19 »

Enyémnek is kellett utána tölteni! Nah most majd figyelem, nehogy gebasz legyen
Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2017.12.13 szerda, 06:03:46 »

Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
Eddig nálam 12e km után ua a szint a hűtőközegnél mint amikor megvettem.

Az olajnívó szint ellenőrzés sztem nem 1xű, ha letöröltem a pálcát, visszadug →kivesz, azt mindenhol folyik rajta az olaj. Eleve csavarodó mozgással lehet kiszedni.
MKIII  nál mintha jobb lett volna.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2017.12.16 szombat, 00:00:59 »

Erről nem megy vmilyen hibajel a műszerfalra? Vagy csak akkor, amikor már késő?
   lehet kijelzi, hogy kevés a hűtő folyadék, de akkor lehet késő, meg passz, hogy hova tűnt
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #145 Dátum: 2017.12.16 szombat, 09:42:35 »

   lehet kijelzi, hogy kevés a hűtő folyadék, de akkor lehet késő, meg passz, hogy hova tűnt
azért 3000e km-enként 1 dl nem biztos, hogy hiba! Roll Eyes
A sapka is elengedi a túlnyomást illetve a levegőt,meg a zárt rendszer sem tartja örök életig a folyadékot.
Azt is szinten kell tartani mint bármi mást. A nívó szint nem csak a feltöltésig érvényes, hanem az üzem közben is.
Mit gondoltok miért vannak a levegővisszavezető csövek a kiegyenlítőbe visszavezetve?

Haniboy!

Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád! Wink wave
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt. nyes
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2017.12.16 szombat, 10:54:33 »


Haniboy!

Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád! Wink wave
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt. nyes
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét. nyes
Szia,

Köszi, én is hasonlóképp gondolkodtam, ezért jelenleg az egr hűtőt cserélték ki, most teszt üzem van, hogy fogy a víz vagy sem. (az előző autómban volt visszajelző, és igen hasznosnak bizonyult)
Jelenleg 15 000 km a szervízintervallumom. Ha az ablakmosón kívül bármit kell egy autóba önteni, akkor maradjunk annyiban, hogy az nem jó.

Hogy lehúzzuk e az MK5-öt? Én nem hinném. De mindenki döntse el, hogy egy 10 millás autónál (nincs 2 éves) az alábbi hibák megengedettek e:
- hullámos műszerfal
- nyikorgó tető
- zörgő kárpit
- kerékcsavar csere ijedt
- üléskárpit elkopik (bőr)
- érzéketlen érintőképernyő
- eltűnő hűtővíz
- ólomnehéz csomagtérajtó
- izgőmozgó fényszóró
- műszeregység hiba ezért csere
- ablakmosó fúvóka (jelenleg a szélvédő alsó részét öntözi, menet közben azt sem)

Mindehhez hozzávenném még azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a Ford pofátlan módon lesz...ja az ügyfeleket, a szervizben pedig hozzánemértő kóklerek dolgoznak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #147 Dátum: 2017.12.16 szombat, 11:44:19 »

Szia,

Köszi, én is hasonlóképp gondolkodtam, ezért jelenleg az egr hűtőt cserélték ki, most teszt üzem van, hogy fogy a víz vagy sem. (az előző autómban volt visszajelző, és igen hasznosnak bizonyult)
Jelenleg 15 000 km a szervízintervallumom. Ha az ablakmosón kívül bármit kell egy autóba önteni, akkor maradjunk annyiban, hogy az nem jó.

Hogy lehúzzuk e az MK5-öt? Én nem hinném. De mindenki döntse el, hogy egy 10 millás autónál (nincs 2 éves) az alábbi hibák megengedettek e:
- hullámos műszerfal
- nyikorgó tető
- zörgő kárpit
- kerékcsavar csere ijedt
- üléskárpit elkopik (bőr)
- érzéketlen érintőképernyő
- eltűnő hűtővíz
- ólomnehéz csomagtérajtó
- izgőmozgó fényszóró
- műszeregység hiba ezért csere
- ablakmosó fúvóka (jelenleg a szélvédő alsó részét öntözi, menet közben azt sem)

Mindehhez hozzávenném még azt a nem elhanyagolható tényt, hogy a Ford pofátlan módon lesz...ja az ügyfeleket, a szervizben pedig hozzánemértő kóklerek dolgoznak.
az a baj, hogy túl sokat vártok egy "árfelfújt" autótól. 15 éve egy 10 millás autó prémiumnak minősült,és nyújtotta azt a megítélést.
Most ez 30millánál kezdődik. A 10 millás kategória igencsak "Low budget" kategóri.Kia,Hyundai, ezek vannak a 10millás kategóriában.Mondhatni alulról közelítik a középkategóriát.
Nem kell benyelni a mraketing dumát, és akkor nem ér nagy csalódás. Az Smaxom is 12 milla volt, és 2,5évesen vettem meg 4 milláért. Hát éppen annyit is ér.
Ha nem vár az ember többet mint amennyit ér, akkor kevéssé fog zavarni a nyikorgás, a nehéz ajtó(ami a biztonság miatt olyan nehéz),és a sok apró bosszantó hiba.

Az, hogy nem ügyfélközpontú az anyacég....hát ja.Magyarok.(Ford Hungária) Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2017.12.16 szombat, 11:47:09 »

azért 3000e km-enként 1 dl nem biztos, hogy hiba! Roll Eyes
A sapka is elengedi a túlnyomást illetve a levegőt,meg a zárt rendszer sem tartja örök életig a folyadékot.
Azt is szinten kell tartani mint bármi mást. A nívó szint nem csak a feltöltésig érvényes, hanem az üzem közben is.
Mit gondoltok miért vannak a levegővisszavezető csövek a kiegyenlítőbe visszavezetve?

Haniboy!

Ha nincs olaj és nem buborékozik vissza a vízrendszer a kiegyenlítőbe, nincs hengerfej hibád! Wink wave
Azért mókás olvasni, hogy mennyire lehúzzátok az mk5öt. nyes
Minek is jelezné ki a folyadékszintet? Ott van rajta a nívó! Nem akartok xar franciákra jellemző elektromoshibák tömkelegét. nyes
Figyó csak! A 3000e = 3M vagyis... Nem figyelsz!  Cheesy
Azután, szerintem nem az mk5 lehúzásáról van szó. (hanem, hogy minket hogy húznak le az mk5-el  hehe hehe) Kb. úgy néz ki, hogy van haniboy+AndreyJ, akik 2015-ös mk5-el mentek többet (meg talán egy harmadik user, aki most vett egyet) Aztán Vectron meg én, akik aránylag újabb vassal rendelkezünk. (teljesség nélkül). Szvsz: alapvetően ennyit romlik a gyártás minősége ezen a szinten. Érdekes lenne egy vw-psa-stb. középkategória klub emberkéit megkérdezni, hogy mi a helyzet náluk az új autókkal (ja és persze ezek mennyibe kerülnek) mondjuk egy l&k suberb vs. vignale/st mondeo...
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2017.12.16 szombat, 12:00:08 »

a nehéz ajtó(ami a biztonság miatt olyan nehéz),és a sok apró bosszantó hiba.
Ugye félreértettem valamit, és ezt csak poénból írtad?
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.