Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:04:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292020 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2019.12.17 kedd, 09:08:37 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.17 kedd, 09:03:59
Nem lefelé áll a vége, és a lökös alja más, illetve van benne két króm vég 180Le verziókban.
ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.
Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2019.12.17 kedd, 12:07:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.17 kedd, 09:08:37
ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.
Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Egyébként van dupla dobos
és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban
, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Negativ.
Naplózva
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2019.12.17 kedd, 17:43:58 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.17 kedd, 09:08:37
ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.
Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Szóval van ugye USA fusion ott egy cső jön ki, nagyobb motornál 2 talán (ennél nem vagyok képbe)
Europai azaz mondinál : 150 két vég lefele néz, 180 két vég, a mi a króm cső (ami csak egy áll kipuff vég) nyilásának közelébe van vezetbe, de nem érnek össze. 210 ez biturbó ugyan ez. Kisebb motoroknál nem vagyok képbe illetve benyásoknál sem.
Szóval 150 és 180 diesel között én ennyi különbségről tudok, ez a kis hátső design, illetve a hűtő mérete, de ez sem 100% lehet csak a biturbósnál van vastagabb hűtő. (de biztos lesz aki ezt keni vágja itt)
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2019.12.17 kedd, 18:10:50 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.17 kedd, 12:07:37
Egyébként van dupla dobos
és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban
, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Negativ.
Nekem smaxi dupla dobos.
Fater mondeója szimpla.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2019.12.17 kedd, 18:18:13 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.17 kedd, 17:43:58
Szóval 150 és 180 diesel között én ennyi különbségről tudok, ez a kis hátső design.
Igen. Ez az optikai különbség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2019.12.18 szerda, 09:21:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.17 kedd, 18:18:13
Igen. Ez az optikai különbség.
Hűtő biztos különbözik? Az tutti hogy a 210-es biturbónál nagyobb van a 150-hez képest, de a 180-asba nem vagyok biztos. Na és ezen kívűl valami?
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2019.12.20 péntek, 20:27:38 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.18 szerda, 09:21:48
Hűtő biztos különbözik? Az tutti hogy a 210-es biturbónál nagyobb van a 150-hez képest, de a 180-asba nem vagyok biztos. Na és ezen kívűl valami?
Gondolom nem viccböl különbözik a finis kod. A kipufogo es a hätso lökhärito csak optikai különbseg. Ezen kivül semmi sem különbözik.
6K775 1888515 Cooler Assy - Engine Charge Air
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L Duratorq-TDCi (132kW/180PS)
6K775 1888516 Cooler Assy - Engine Charge Air
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
6K775 1902978 Cooler Assy - Engine Charge Air
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L DOHC CR DSL 204PS MID
https://ford.7zap.com/en/car/186/no/26/1562/15607/95221/
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.20 péntek, 20:30:39 írta lantika
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2019.12.20 péntek, 21:08:29 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.20 péntek, 20:27:38
Gondolom nem viccböl különbözik a finis kod. A kipufogo es a hätso lökhärito csak optikai különbseg.
Ezen kivül semmi sem különbözik.
Ebben ennyire biztos vagy?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2019.12.20 péntek, 21:22:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.20 péntek, 21:08:29
Ebben ennyire biztos vagy?
Igen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2019.12.20 péntek, 21:44:29 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.20 péntek, 21:22:40
Igen.
Rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2019.12.21 szombat, 18:51:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.20 péntek, 21:08:29
Ebben ennyire biztos vagy?
Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2019.12.21 szombat, 20:10:20 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.21 szombat, 18:51:33
Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is
Tök mindegy. Ha valakinek fontos akkor kicsereli. Nagy vältozäs nem lesz. Nekem a programozäs azert volt fontos mert itt az autobahnon az eröviszonyok kicsit mäsak.Ha magyarorszägon laknek akkor ott a 150 böven sok lenne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2019.12.21 szombat, 22:04:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.12.21 szombat, 20:45:11
Ismét elfogyasztott az autó egy turbócsövet. A szokásos elől középen feljövő "S" alakú cső. Kb 2 évet bírt, egyszerű utángyártott darab volt.
De legalább egyszer nagyon szabályosan közlekedtem Szekszárd-Bonyhád között. 90-nél többet nem ment az autó
(Volt csilingelés, villogás, engine mailfunction, stb.)
Most ebay-es szilikonos hiperszuper erős került bele. Majd kiderül, hogy meddig fog tartani.
Mk5?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2019.12.21 szombat, 22:07:16 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.21 szombat, 22:04:30
Mk5?
Óóóó fákk, eltévesztettem a házszámot.
Na mindjárt pucolok.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2019.12.21 szombat, 22:09:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.12.21 szombat, 20:45:11
Ismét elfogyasztott az autó egy turbócsövet. A szokásos elől középen feljövő "S" alakú cső. Kb 2 évet bírt, egyszerű utángyártott darab volt.
De legalább egyszer nagyon szabályosan közlekedtem Szekszárd-Bonyhád között. 90-nél többet nem ment az autó
(Volt csilingelés, villogás, engine mailfunction, stb.)
Most ebay-es szilikonos hiperszuper erős került bele. Majd kiderül, hogy meddig fog tartani.
http://mondeo.hu/index.php?topic=28973.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2019.12.21 szombat, 22:30:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.12.21 szombat, 22:07:16
Óóóó fákk, eltévesztettem a házszámot.
Na mindjárt pucolok.
Húzzz innen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 00:49:44 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.21 szombat, 18:51:33
Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is
Miért hiszed, hogy csak egy cooler az eltérés?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 09:49:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 00:49:44
Miért hiszed, hogy csak egy cooler az eltérés?
Nem hiszem hanem tudom. Az egesz cooler csövekkel együt mäs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 09:56:27 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 09:49:58
Nem hiszem hanem tudom. Az egesz cooler csövekkel együt mäs.
Nem érted a kérdést....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 12:36:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 09:56:27
Nem érted a kérdést....
En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 12:39:20 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 12:36:07
En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.
Lehet tudod, amit tudsz....de az előző kérdést sem tudtad értelmezni.
Aha, szóval te mondod meg, hogy én mivel kapcsolatban kérdezhetek?
Szerinted felesleges, csak.
Azt próbálom sugallni, hogy NEM CSAK a cooler az eltérés a más teljesítmény szintre hangolt motoroknál.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 13:47:48 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 12:43:42 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 12:36:07
En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.
Amúgy meg nem is neked írtam, amire te viszont nekem válaszoltál.
Ez sem ment, felismerni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 13:20:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 12:39:20
Azt próbálom sugallni, hogy NEM CSAK a coller az eltérés a más teljesítmény szintre hangolt motoroknál.
a vételár is más
egyszerűbb lenne ha leírnád miben különbözik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 13:44:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.12.22 vasárnap, 13:20:42
a vételár is más
egyszerűbb lenne ha leírnád miben különbözik
Nem fogok listát írni, mert én sem szedtem szét darabjaira sem egyik, sem másik motort és nem végeztem összehasonlítást...akár mérések alapján, akár alkatrészek terhelési indexe alapján.
Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is a több teljesítmény szintű változatainál.
A vételár az autónál más, nem a motornál/motorban.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 13:46:46 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 16:01:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 13:44:22
Nem fogok listát írni, mert én sem szedtem szét darabjaira sem egyik, sem másik motort és nem végeztem összehasonlítást...akár mérések alapján, akár alkatrészek terhelési indexe alapján.
Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is a több teljesítmény szintű változatainál.
A vételár az autónál más, nem a motornál/motorban.
1.5 tdci-t ne hasonlitsd a 2.0-hoz. Nem fogom toväbb bizonygatni,hogy mi mäs/nem mäs. En biztos vagyok a dolgomban es kesz.
Naplózva
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 16:02:43 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 12:43:42
Amúgy meg nem is neked írtam, amire te viszont nekem válaszoltál.
Ez sem ment, felismerni.
Es mi van,ha megis felismertem,es akartam rä välaszolni??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 16:04:12 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 16:01:36
1.5 tdci-t ne hasonlitsd a 2.0-hoz. Nem fogom toväbb bizonygatni,hogy mi mäs/nem mäs. En biztos vagyok a dolgomban es kesz.
Esküszöm, te nem érted mi van leírva!
Ez legalább a harmadik mondat, amit nem tudsz értelmezni!
Hol van hasonlítva az 1.5 a 2.0 -hoz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 16:06:22 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 16:02:43
Es mi van,ha megis felismertem,es akartam rä välaszolni??
Hát akkor az van, hogy egész másról kezdesz el beszélni.
A kérdésben kizárás volt, amire te pont arról az alkatrészről írsz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 19:58:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 16:04:12
Esküszöm, te nem érted mi van leírva!
Ez legalább a harmadik mondat, amit nem tudsz értelmezni!
Hol van hasonlítva az 1.5 a 2.0 -hoz?
"Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is"
Remelem räismersz a sajät iräsodra.
Csak segiteni szerettem volna azoknak akik kicsit több eröt akarnak,es mäsok le akarjäk huzni öket.
Nem tudok ertelmezni mondatot? Lehet olyanok miatt van akik 66x teszik fel ugyan azt az ertelmetlen kerdest.
DW10F motornäl van ez a lehetöseg,hogy a 120-150-180 lovas ugyan az az sw. Kicsit mäs intercoolerrel. Összes többinel ujra kell a PCM-et flashelni ha több erö kell.
Es akkor meg egyszer. DW10F motornäl csak az a hütö a csöveivel különbözik. Akär tetszik akär nem. Meg akkor is ez van ha 66x kerdezel rä es az ellenkezöjet probälod bizonygatni.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 20:00:24 írta lantika
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2019.12.22 vasárnap, 20:14:38 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.22 vasárnap, 19:58:18
"
Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is"
Remelem räismersz a sajät iräsodra.
Csak segiteni szerettem volna azoknak akik kicsit több eröt akarnak,es mäsok le akarjäk huzni öket.
Nem tudok ertelmezni mondatot? Lehet olyanok miatt van akik 66x teszik fel ugyan azt az ertelmetlen kerdest.
DW10F motornäl van ez a lehetöseg,hogy a 120-150-180 lovas ugyan az az sw. Kicsit mäs intercoolerrel. Összes többinel ujra kell a PCM-et flashelni ha több erö kell.
Es akkor meg egyszer. DW10F motornäl csak az a hütö a csöveivel különbözik. Akär tetszik akär nem. Meg akkor is ez van ha 66x kerdezel rä es az ellenkezöjet probälod bizonygatni.
Okoska, amit idéztél....légy szíves olvasd tovább az egész mondatot!
Nem próbálom bizonygatni, ez tény. Nem csak a cooler a különbség! De már sokszor leírtam, felőlem mindenki azt csinál, amit akar....a saját autójával.
Szerinted a motor alkatrészeinek a mechanikus terhelése és az arra való méretezés csak egy cooler (nem is motorikus alkatrész) megváltoztatásával megoldható?
A mondat értelmezés nem mások miatt van, hanem egyszerűen nem érted mit volt leírva...ha elolvastad.
Segítsek értelmezni?
"Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél
is
a több teljesítmény szintű változatainál."
Ez azt jelenti, hogy annál is és nem azt, hogy hasonlítjuk az 1.5-öt a 2.0-hoz.
Nem idézem mindet, de a legjobb példa ez.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 20:19:52 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 09:50:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.22 vasárnap, 20:14:38
Okoska, amit idéztél....légy szíves olvasd tovább az egész mondatot!
Nem próbálom bizonygatni, ez tény. Nem csak a cooler a különbség! De már sokszor leírtam, felőlem mindenki azt csinál, amit akar....a saját autójával.
Szerinted a motor alkatrészeinek a mechanikus terhelése és az arra való méretezés csak egy cooler (nem is motorikus alkatrész) megváltoztatásával megoldható?
Na most vagy leírod hogy mik a különbségek 2.0 150 és 180 között vagy inkább hagyd. Maga a motor ugyan az
pár alkatrész biztos különbözik, de nem a dugattyú lesz az. Szoftveresen szépen vissza van fojtva a 180-as, annak meg elég kisebb hűtés is. Amúgy az enyém 205-ön megy és nem melegszik stb...és nem is kell mindig kitaposni a belét, nem azért annyi amennyi, de ha kell megy.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.23 hétfő, 10:29:11 írta alf®
»
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 12:00:19 »
Megint egy leregelt ember.
A héten talán a második.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 12:25:35 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.23 hétfő, 12:00:19
Megint egy leregelt ember.
A héten talán a második.
Nem a héten, mert hétfő van.
De talán nem is a múlthéten.
Amúgy meg mindenkinek a saját döntése. Önkritika, miután rá lett világítva a furcsaságokra.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 12:59:28 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.23 hétfő, 12:25:35
Nem a héten, mert hétfő van.
De talán nem is a múlthéten.
Amúgy meg mindenkinek a saját döntése. Önkritika, miután rá lett világítva a furcsaságokra.....
Tudod, hogy szeretlek, de ezekben a kötekedő hozzászólásaidban nem sok konkrétum van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 13:16:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.23 hétfő, 12:59:28
Tudod, hogy szeretlek, ...
Már nyíltan is felválalod...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 13:22:47 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.23 hétfő, 12:59:28
Tudod, hogy szeretlek, de ezekben a kötekedő hozzászólásaidban nem sok konkrétum van.
A kötrkedés nem ilyen, tudod jól.
Ami alaptalan, az a kötekedés.
Én csak visszakérdezek a magabiztos kijelentésekre.
Mert nem csak akkor és csak az lehet eltérés, ami látszik. Főleg a mai motoroknál, amikor fizikai alkatrész csere nélkül nem sok tartalék van már a motorokban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 13:59:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.23 hétfő, 13:22:47
A kötrkedés nem ilyen, tudod jól.
Ami alaptalan, az a kötekedés.
Én csak visszakérdezek a magabiztos kijelentésekre.
Mert nem csak akkor és csak az lehet eltérés, ami látszik. Főleg a mai motoroknál, amikor fizikai alkatrész csere nélkül nem sok tartalék van már a motorokban.
Egy magabiztos kijelentést tényekkel illene cáfolni. A visszakérdezések bizony tény nélküli piszkálódások.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 14:39:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.23 hétfő, 13:59:30
Egy magabiztos kijelentést tényekkel illene cáfolni. A visszakérdezések bizony tény nélküli piszkálódások.
Szerintem meg a magabiztos kijelentést kell igazolni.
A visszakérdezannyira és nyilván nem alaptalan. Írtam is, hogy nem szedtem szét a motorokat és nem vizsgáltam az alkatrészeket terhelésre. Ennyire nem érdekel.
Ezt lehet nem olvastad.
Viszont a mérnökök is mondták, hogy nem egyformák a motorok. Még ha látszólag ránézésre úgy tünnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 17:33:37 »
A megoldás tök1xü. Kb. 5-6 év múlva, mire az első mk5-ösök 10 évesek lesznek, és már nem mk3-al szállítják a kőművesek a brigádot az építkezésekre... Rengeteg használt "feltuningolt" mk5 lesz a piacon és itt a topikban is. Na majd akkor kiderül, hogy mi a különbség... Addig meg mindenki használja olyan sw-vel a vasat, amilyennel akarja. Feltehetőleg addigra én már nem leszek itt, úgyanis mind a mondeonak, mind a mazda6-osnak harangoztak már.
Éljen és virágozzék a bohócterepjárók korszaka! Na meg a 2 henger/0,8i+3 turbó...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 17:56:05 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.12.23 hétfő, 17:33:37
A megoldás tök1xü. Kb. 5-6 év múlva, mire az első mk5-ösök 10 évesek lesznek, és már nem mk3-al szállítják a kőművesek a brigádot az építkezésekre... Rengeteg használt "feltuningolt" mk5 lesz a piacon és itt a topikban is. Na majd akkor kiderül, hogy mi a különbség... Addig meg mindenki használja olyan sw-vel a vasat, amilyennel akarja. Feltehetőleg addigra én már nem leszek itt, úgyanis mind a mondeonak, mind a mazda6-osnak harangoztak már.
Éljen és virágozzék a bohócterepjárók korszaka! Na meg a 2 henger/0,8i+3 turbó...
má' túl vagy megen vagy 3 sörön mi?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2019.12.23 hétfő, 19:53:52 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.23 hétfő, 17:56:05
má' túl vagy megen vagy 3 sörön mi?!
Mikor írtam, még nem, de mostmár y.
Amúgy nézegetem az utódokat v60/90 peug508. Remélem 3-5 év múlva lehet még majd normális kombit kapni. Ha nem, akkor marad a transit!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 14:40:54 »
Sziasztok,
egy történet okulásul mindenkinek.
Szeptemberben párás időben hallottam ékszíj nyikorgás hangot a motortérből. Szervíz megnéz, semmit nem talál. Tekintve, hogy egy hete mentem egy 180 ezres nagyszervízre, kimondottan kértem, nézzék meg és csinálják meg. Azt a választ kaptam, hogy lehet, hogy a vezérmű szíj, de azt csak 200 ezernél kell cserélni, ne parázzak. Mondom és ha valahol bekrepál a kocsi? Á, ne aggódjak, mondták, hiszen ott van az assistance.
Hogyhogy nem, karácsony előtt autókázok Pestről Hajdúszoboszlóra, és egyszer csak az M3-as közepén, kb 170-es tempónál leáll a motor. Na mondom ez fasza. Mázlimra volt egy kocsibehajtó az M3-on, így nem az út szélén kellett várakoznom.
Assistance kijön, de a gépében csak 2014-ig volt benne a Mondeó. Amikor látom, hogy valami ősrégi más típusú Ford szoftverét próbálja rákötni, megkérdeztem, mi a szart csinál. Válasz: hátha nem változott olyan sok minden.... Mondom az emberkének, hogy már elnézést, de ez egy másik fajta autó, menjen már a bánatba.
Ekkor kijött egy tréler, irány a legközelebbi Ford szervíz debrecenben. Ott kaptam csereautót, majd megállapították, hogy a vezérműszíj lenyalódott, és úgy fest motorcsere a megoldás.
És hiába garanciális az autóm, most nekem kell autót bérelnem 3-4 hétre több százezerért, ha dolgozni szeretnék.
Megjegyzem minden szervízt szakszervízben csináltak, és nem 30, hanem 15 ezrenként. Hát ennyit ért…
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 15:02:16 »
Idézetet írta: haniboy - 2019.12.26 csütörtök, 14:40:54
Sziasztok,
egy történet okulásul mindenkinek.
Szeptemberben párás időben hallottam ékszíj nyikorgás hangot a motortérből. Szervíz megnéz, semmit nem talál. Tekintve, hogy egy hete mentem egy 180 ezres nagyszervízre, kimondottan kértem, nézzék meg és csinálják meg. Azt a választ kaptam, hogy lehet, hogy a vezérmű szíj, de azt csak 200 ezernél kell cserélni, ne parázzak. Mondom és ha valahol bekrepál a kocsi? Á, ne aggódjak, mondták, hiszen ott van az assistance.
Hogyhogy nem, karácsony előtt autókázok Pestről Hajdúszoboszlóra, és egyszer csak az M3-as közepén, kb 170-es tempónál leáll a motor. Na mondom ez fasza. Mázlimra volt egy kocsibehajtó az M3-on, így nem az út szélén kellett várakoznom.
Assistance kijön, de a gépében csak 2014-ig volt benne a Mondeó. Amikor látom, hogy valami ősrégi más típusú Ford szoftverét próbálja rákötni, megkérdeztem, mi a szart csinál. Válasz: hátha nem változott olyan sok minden.... Mondom az emberkének, hogy már elnézést, de ez egy másik fajta autó, menjen már a bánatba.
Ekkor kijött egy tréler, irány a legközelebbi Ford szervíz debrecenben. Ott kaptam csereautót, majd megállapították, hogy a vezérműszíj lenyalódott, és úgy fest motorcsere a megoldás.
És hiába garanciális az autóm, most nekem kell autót bérelnem 3-4 hétre több százezerért, ha dolgozni szeretnék.
Megjegyzem minden szervízt szakszervízben csináltak, és nem 30, hanem 15 ezrenként. Hát ennyit ért…
Igen, ennyit ért. Mert a motorcsere garanciális lesz.
A csereautó miért lenne a garanciális javítás része? Nem az. Azt a szerviz adja/tudja adni a sajátjából....ami nem mehet térítésmentesen.
Esetleg a Ford felé tudsz írni, hogy a munkádhoz szükség van az autóra és akkor esetleg a Ford állja a csereautót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 15:22:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.26 csütörtök, 15:02:16
Igen, ennyit ért...
Többnyire azért áldoz egy autótulajdonos több pénzt az autójára, és viszi szakszervízbe, mert szüksége van egy megbízható autóra. Megjegyzem ettől még nem lesz garanciális egy motorcsere, csak mázlimra vettem hozzá kiegészítő garanciát. Ami természetesen több dologra nem érvényes. De ha egy négy éves autó túl van már egy garanciális fényezésen, hútő, kormány generátor, generátorcsapágy üléskárpit cserén, majd jön egy motorcsere, akkor nem nevezném megbízhatónak. És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.
A Fordnak, írok, köszi a tippet. Bár kétlem, a lojális hozzáállásukat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 15:32:03 »
Idézetet írta: haniboy - 2019.12.26 csütörtök, 15:22:07
Többnyire azért áldoz egy autótulajdonos több pénzt az autójára, és viszi szakszervízbe, mert szüksége van egy megbízható autóra. Megjegyzem ettől még nem lesz garanciális egy motorcsere, csak mázlimra vettem hozzá kiegészítő garanciát. Ami természetesen több dologra nem érvényes. De ha egy négy éves autó túl van már egy garanciális fényezésen, hútő, kormány generátor, generátorcsapágy üléskárpit cserén, majd jön egy motorcsere, akkor nem nevezném megbízhatónak. És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.
A Fordnak, írok, köszi a tippet. Bár kétlem, a lojális hozzáállásukat
Veszteni valód nincs, egy próbát megér. Írd le (akár nézzenek is utána), hogy te a panasszal jártál szervizbe előtte!)
Amúgy tényleg meg kell nézni, mert ennél a km-nél lehet nem érvényes már.
Amúgy értem, hogy szerinted a felsorol dolgok miatt nem neveznéd megbízhatónak.
Viszont ezek többnyire forgó és kopó alkatrészek. Senki nem tudja meddig lesznek hibátlanok.
Én ettől még nem nevezném nem megbízhatónak, hiszen ezek bármelyik más márkánál is ugyanígy előfordulhatnak. Sőt!
Meg tegyük hozzá, hogy mindez közel 200e km alatt. Vagyis nézhetjük úgy is, hogy ~200e alatt csak ennyi. Régebben 80e km-nél motorgenerál volt....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 15:36:19 »
Idézetet írta: haniboy - 2019.12.26 csütörtök, 15:22:07
És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.
Sajnos, ez is része a tervezésnek.A szíjat azért kell 200nál cserélni, mert úgy kb ennyi km-re tervezték. Ha 120-nál kéne cserélni, akkor meg az volna a baj, hogy minek olyan gyakran. azért 200, mert statisztikailag valószínű, hogy kibír kb 250et. A tied kívül esett a statisztikán.
A szerviz kb semmit nem látna a szíjon, hiába is nézné meg.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 16:09:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2019.12.26 csütörtök, 15:36:19
Sajnos, ez is része a tervezésnek.A szíjat
azért kell 200nál cserélni, mert úgy kb ennyi km-re tervezték
. Ha 120-nál kéne cserélni, akkor meg az volna a baj, hogy minek olyan gyakran. azért 200, mert statisztikailag valószínű, hogy kibír kb 250et. A tied kívül esett a statisztikán.
A szerviz kb semmit nem látna a szíjon, hiába is nézné meg.
Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 16:29:46 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.26 csütörtök, 16:09:44
Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.
köszönjük ezt is a psanak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 19:13:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.26 csütörtök, 16:09:44
Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.
Meg vannak OKOS szerelők (szakszervizes)akik mindent mindenkinél jobban tudnak és megmagyaráznak
Tudnék mesélni a nyiregyi ford szakszerviz dolgozóiról, közte a munka felvevőkről.
Én ugy gondolom, hogy mint tulajdonos azt mondom hogy cseréljenek ki valamit, akkor egy szerelő aki soha nem ült az autóba és nem fog vele közlekedni ne mondja azt hogy az ugy jó ahogy van, az Ő dolga nem az,
hanem hogy becsületesen megcsinálja azt az autót amit rá biztak, na ez nem szokott megtörténni
csak néhány példa:
termosztát csere , ugyan olyan *** mint a régivel, panasz válasz takarjam le papírral
fék nem fog nem áll meg az autó , majd 4 mm tárcsa kopás, szakszerviz szerint fékpadon jó , úton meg nem áll meg főleg teherrel 1,5T-s
nem oda fúj a fűtés ahova állítva van, szerintük oda fúj (pl. első szélvédőre van állítva, középen hideg a lábnál meg forrót fúj csak a szélvédőre nem )
Szerintük tempómattot nem lehet IDS-el bekapcsolni , azt csak gyárilag a gyárban lehet
IDS-el a kmóra állást nem tudják írni a használtba csak ha megveszel egy újat (200 000 FT), azt már tudják
és tudnék mit sorolni
egyszóval annak a szerelőnek igenis van felelőssége aki az autót megvizsgálta és véleményt mondott illetve javította
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2019.12.26 csütörtök, 19:14:21 »
Nekem MK4nél és MK5nél is volt/van kiterjesztett gari.
MK4hez adtak +100e kmt, így 5 év vagy 250e km volt a gari, de MK5 csak 5 évet kapott és 150e kmt összesen. Bízom benne, hogy gariban megcsinálják, de ez így már szerintem Neked nem garis.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ