Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292601 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #450 Dátum: 2019.12.17 kedd, 09:08:37 »

Nem lefelé áll a vége, és a lökös alja más, illetve van benne két króm vég 180Le verziókban.

ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.

Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2019.12.17 kedd, 12:07:37 »

ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.

Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.

Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.

Negativ.
Naplózva
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #452 Dátum: 2019.12.17 kedd, 17:43:58 »

ja értem. Maga a kipuff ugyanaz, csak a dob csövébe belemegy egy króm keretes valami, ami a lökösben van rögzítve.

Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.

Szóval van ugye USA fusion ott egy cső jön ki, nagyobb motornál 2 talán (ennél nem vagyok képbe)

Europai azaz mondinál : 150 két vég lefele néz, 180 két vég, a mi a króm cső (ami csak egy áll kipuff vég) nyilásának közelébe van vezetbe, de nem érnek össze. 210 ez biturbó ugyan ez. Kisebb motoroknál nem vagyok képbe illetve benyásoknál sem.

Szóval 150 és 180 diesel között én ennyi különbségről tudok, ez a kis hátső design, illetve a hűtő mérete, de ez sem 100% lehet csak a biturbósnál van vastagabb hűtő. (de biztos lesz aki ezt keni vágja itt)
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #453 Dátum: 2019.12.17 kedd, 18:10:50 »

Egyébként van dupla dobos és szimpla dobos is a 150 lóerős verzióban, de ez inkább a Mondeónál igaz.

Negativ.

Nekem smaxi dupla dobos.
Fater mondeója szimpla.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #454 Dátum: 2019.12.17 kedd, 18:18:13 »



Szóval 150 és 180 diesel között én ennyi különbségről tudok, ez a kis hátső design.


Igen. Ez az optikai különbség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #455 Dátum: 2019.12.18 szerda, 09:21:48 »

Igen. Ez az optikai különbség.

Hűtő biztos különbözik? Az tutti hogy a 210-es biturbónál nagyobb van a 150-hez képest, de a 180-asba nem vagyok biztos. Na és ezen kívűl valami?
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2019.12.20 péntek, 20:27:38 »

Hűtő biztos különbözik? Az tutti hogy a 210-es biturbónál nagyobb van a 150-hez képest, de a 180-asba nem vagyok biztos. Na és ezen kívűl valami?

Gondolom nem viccböl különbözik a finis kod. A kipufogo es a hätso lökhärito csak optikai különbseg. Ezen kivül semmi sem különbözik.

6K775   1888515   Cooler Assy - Engine Charge Air      
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L Duratorq-TDCi (132kW/180PS)
 
6K775   1888516   Cooler Assy - Engine Charge Air      
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
 
6K775   1902978   Cooler Assy - Engine Charge Air      
from 25.05.2015, S-MAX / Galaxy, 2.0L DOHC CR DSL 204PS MID

https://ford.7zap.com/en/car/186/no/26/1562/15607/95221/
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.20 péntek, 20:30:39 írta lantika » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #457 Dátum: 2019.12.20 péntek, 21:08:29 »

Gondolom nem viccböl különbözik a finis kod. A kipufogo es a hätso lökhärito csak optikai különbseg. Ezen kivül semmi sem különbözik.



Ebben ennyire biztos vagy?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2019.12.20 péntek, 21:22:40 »

Ebben ennyire biztos vagy?  Roll Eyes

Igen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #459 Dátum: 2019.12.20 péntek, 21:44:29 »

Igen.

Rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2019.12.21 szombat, 18:51:33 »

Ebben ennyire biztos vagy?  Roll Eyes

Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is Smiley
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2019.12.21 szombat, 20:10:20 »

Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is Smiley

Tök mindegy. Ha valakinek fontos akkor kicsereli. Nagy vältozäs nem lesz. Nekem a programozäs azert volt fontos mert itt az autobahnon az eröviszonyok kicsit mäsak.Ha magyarorszägon laknek akkor ott a 150 böven sok lenne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #462 Dátum: 2019.12.21 szombat, 22:04:30 »

Ismét elfogyasztott az autó egy turbócsövet. A szokásos elől középen feljövő "S" alakú cső. Kb 2 évet bírt, egyszerű utángyártott darab volt.

De legalább egyszer nagyon szabályosan közlekedtem Szekszárd-Bonyhád között. 90-nél többet nem ment az autó Cheesy
(Volt csilingelés, villogás, engine mailfunction, stb.)

Most ebay-es szilikonos hiperszuper erős került bele. Majd kiderül, hogy meddig fog tartani.



Mk5?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2019.12.21 szombat, 22:07:16 »

Mk5?

Óóóó fákk, eltévesztettem a házszámot.  falbav falbav Na mindjárt pucolok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #464 Dátum: 2019.12.21 szombat, 22:09:31 »

Ismét elfogyasztott az autó egy turbócsövet. A szokásos elől középen feljövő "S" alakú cső. Kb 2 évet bírt, egyszerű utángyártott darab volt.

De legalább egyszer nagyon szabályosan közlekedtem Szekszárd-Bonyhád között. 90-nél többet nem ment az autó Cheesy
(Volt csilingelés, villogás, engine mailfunction, stb.)

Most ebay-es szilikonos hiperszuper erős került bele. Majd kiderül, hogy meddig fog tartani.


http://mondeo.hu/index.php?topic=28973.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #465 Dátum: 2019.12.21 szombat, 22:30:05 »

Óóóó fákk, eltévesztettem a házszámot.  falbav falbav Na mindjárt pucolok.

Húzzz innen.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #466 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 00:49:44 »

Inkább azt kéne tudni melyik mekkora méretre, így csak egy cikkszám...különböző árral és általában ahogy több lóerős a gyári úgy drágább is Smiley

Miért hiszed, hogy csak egy cooler az eltérés?  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 09:49:58 »

Miért hiszed, hogy csak egy cooler az eltérés?  Cool

Nem hiszem hanem tudom. Az egesz cooler csövekkel együt mäs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #468 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 09:56:27 »

Nem hiszem hanem tudom. Az egesz cooler csövekkel együt mäs.

Nem érted a kérdést.... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 12:36:07 »

Nem érted a kérdést.... wave

En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #470 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 12:39:20 »

En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.

Lehet tudod, amit tudsz....de az előző kérdést sem tudtad értelmezni.  wave
Aha, szóval te mondod meg, hogy én mivel kapcsolatban kérdezhetek?  laugh
Szerinted felesleges, csak.

Azt próbálom sugallni, hogy NEM CSAK a cooler az eltérés a más teljesítmény szintre hangolt motoroknál.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 13:47:48 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #471 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 12:43:42 »

En tudom amit tudok. Ha esetleg mäskepp tudod akkor vagy ne tartsd magadban,vagy ne tegyel fel kerdeseket feleslegesen.

Amúgy meg nem is neked írtam, amire te viszont nekem válaszoltál.  taps
Ez sem ment, felismerni.   vigyor3

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 13:20:42 »

Azt próbálom sugallni, hogy NEM CSAK a coller az eltérés a más teljesítmény szintre hangolt motoroknál.  Cool

a vételár is más hehe

egyszerűbb lenne ha leírnád miben különbözik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #473 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 13:44:22 »

a vételár is más hehe

egyszerűbb lenne ha leírnád miben különbözik

Nem fogok listát írni, mert én sem szedtem szét darabjaira sem egyik, sem másik motort és nem végeztem összehasonlítást...akár mérések alapján, akár alkatrészek terhelési indexe alapján.
Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is a több teljesítmény szintű változatainál.

A vételár az autónál más, nem a motornál/motorban.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 13:46:46 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 16:01:36 »

Nem fogok listát írni, mert én sem szedtem szét darabjaira sem egyik, sem másik motort és nem végeztem összehasonlítást...akár mérések alapján, akár alkatrészek terhelési indexe alapján.
Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is a több teljesítmény szintű változatainál.

A vételár az autónál más, nem a motornál/motorban.  Wink

1.5 tdci-t ne hasonlitsd a 2.0-hoz. Nem fogom toväbb bizonygatni,hogy mi mäs/nem mäs. En biztos vagyok a dolgomban es kesz.
Naplózva
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 16:02:43 »

Amúgy meg nem is neked írtam, amire te viszont nekem válaszoltál.  taps
Ez sem ment, felismerni.   vigyor3



Es mi van,ha megis felismertem,es akartam rä välaszolni??  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #476 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 16:04:12 »

1.5 tdci-t ne hasonlitsd a 2.0-hoz. Nem fogom toväbb bizonygatni,hogy mi mäs/nem mäs. En biztos vagyok a dolgomban es kesz.

Esküszöm, te nem érted mi van leírva!  laugh 
Ez legalább a harmadik mondat, amit nem tudsz értelmezni!  taps

Hol van hasonlítva az 1.5 a 2.0 -hoz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #477 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 16:06:22 »

Es mi van,ha megis felismertem,es akartam rä välaszolni??  falbav

Hát akkor az van, hogy egész másról kezdesz el beszélni.  nyes

A kérdésben kizárás volt, amire te pont arról az alkatrészről írsz.  nezze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 19:58:18 »

Esküszöm, te nem érted mi van leírva!  laugh  
Ez legalább a harmadik mondat, amit nem tudsz értelmezni!  taps

Hol van hasonlítva az 1.5 a 2.0 -hoz?

"Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is"
Remelem räismersz a sajät iräsodra.

Csak segiteni szerettem volna azoknak akik kicsit több eröt akarnak,es mäsok le akarjäk huzni öket.
Nem tudok ertelmezni mondatot? Lehet olyanok miatt van akik 66x teszik fel ugyan azt az ertelmetlen kerdest.
DW10F motornäl van ez a lehetöseg,hogy a 120-150-180 lovas ugyan az az sw. Kicsit mäs intercoolerrel. Összes többinel ujra kell a PCM-et flashelni ha több erö kell.

Es akkor meg egyszer. DW10F motornäl csak az a hütö a csöveivel különbözik. Akär tetszik akär nem. Meg akkor is ez van ha 66x kerdezel rä es az ellenkezöjet probälod bizonygatni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 20:00:24 írta lantika » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #479 Dátum: 2019.12.22 vasárnap, 20:14:38 »

"Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is"
Remelem räismersz a sajät iräsodra.

Csak segiteni szerettem volna azoknak akik kicsit több eröt akarnak,es mäsok le akarjäk huzni öket.
Nem tudok ertelmezni mondatot? Lehet olyanok miatt van akik 66x teszik fel ugyan azt az ertelmetlen kerdest.
DW10F motornäl van ez a lehetöseg,hogy a 120-150-180 lovas ugyan az az sw. Kicsit mäs intercoolerrel. Összes többinel ujra kell a PCM-et flashelni ha több erö kell.

Es akkor meg egyszer. DW10F motornäl csak az a hütö a csöveivel különbözik. Akär tetszik akär nem. Meg akkor is ez van ha 66x kerdezel rä es az ellenkezöjet probälod bizonygatni.

Okoska, amit idéztél....légy szíves olvasd tovább az egész mondatot!  nyes  taps

Nem próbálom bizonygatni, ez tény. Nem csak a cooler a különbség! De már sokszor leírtam, felőlem mindenki azt csinál, amit akar....a saját autójával.  eplus2
Szerinted a motor alkatrészeinek a mechanikus terhelése és az arra való méretezés csak egy cooler (nem is motorikus alkatrész) megváltoztatásával megoldható?

A mondat értelmezés nem mások miatt van, hanem egyszerűen nem érted mit volt leírva...ha elolvastad.  Cool

Segítsek értelmezni?  vigyor3

"Motorikus alkatrészekben is van eltérés, ahogy az 1.5 tdci -nél is a több teljesítmény szintű változatainál."

Ez azt jelenti, hogy annál is és nem azt, hogy hasonlítjuk az 1.5-öt a 2.0-hoz.  laugh  taps

Nem idézem mindet, de a legjobb példa ez.  wave

« Utoljára szerkesztve: 2019.12.22 vasárnap, 20:19:52 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #480 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 09:50:50 »

Okoska, amit idéztél....légy szíves olvasd tovább az egész mondatot!  nyes  taps

Nem próbálom bizonygatni, ez tény. Nem csak a cooler a különbség! De már sokszor leírtam, felőlem mindenki azt csinál, amit akar....a saját autójával.  eplus2
Szerinted a motor alkatrészeinek a mechanikus terhelése és az arra való méretezés csak egy cooler (nem is motorikus alkatrész) megváltoztatásával megoldható?

Na most vagy leírod hogy mik a különbségek 2.0 150 és 180 között vagy inkább hagyd. Maga a motor ugyan az Smiley pár alkatrész biztos különbözik, de nem a dugattyú lesz az. Szoftveresen szépen vissza van fojtva a 180-as, annak meg elég kisebb hűtés is. Amúgy az enyém 205-ön megy és nem melegszik stb...és nem is kell mindig kitaposni a belét, nem azért annyi amennyi, de ha kell megy.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.23 hétfő, 10:29:11 írta alf® » Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #481 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 12:00:19 »

Megint egy leregelt ember.

A héten talán a második.

 szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #482 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 12:25:35 »

Megint egy leregelt ember.

A héten talán a második.

 szomoru1

Nem a héten, mert hétfő van.
De talán nem is a múlthéten.

Amúgy meg mindenkinek a saját döntése. Önkritika, miután rá lett világítva a furcsaságokra.....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #483 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 12:59:28 »

Nem a héten, mert hétfő van.
De talán nem is a múlthéten.

Amúgy meg mindenkinek a saját döntése. Önkritika, miután rá lett világítva a furcsaságokra.....  Undecided

Tudod, hogy szeretlek, de ezekben a kötekedő hozzászólásaidban nem sok konkrétum van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #484 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 13:16:11 »

Tudod, hogy szeretlek, ...
Már nyíltan is felválalod... Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #485 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 13:22:47 »

Tudod, hogy szeretlek, de ezekben a kötekedő hozzászólásaidban nem sok konkrétum van.

A kötrkedés nem ilyen, tudod jól.
Ami alaptalan, az a kötekedés.

Én csak visszakérdezek a magabiztos kijelentésekre.  Roll Eyes
Mert nem csak akkor és csak az lehet eltérés, ami látszik. Főleg a mai motoroknál, amikor fizikai alkatrész csere nélkül nem sok tartalék van már a motorokban.  wave
 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #486 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 13:59:30 »

A kötrkedés nem ilyen, tudod jól.
Ami alaptalan, az a kötekedés.

Én csak visszakérdezek a magabiztos kijelentésekre.  Roll Eyes
Mert nem csak akkor és csak az lehet eltérés, ami látszik. Főleg a mai motoroknál, amikor fizikai alkatrész csere nélkül nem sok tartalék van már a motorokban.  wave
 
Egy magabiztos kijelentést tényekkel illene cáfolni. A visszakérdezések bizony tény nélküli piszkálódások.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #487 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 14:39:42 »

Egy magabiztos kijelentést tényekkel illene cáfolni. A visszakérdezések bizony tény nélküli piszkálódások.

Szerintem meg a magabiztos kijelentést kell igazolni.
A visszakérdezannyira és nyilván nem alaptalan. Írtam is,  hogy  nem szedtem szét a motorokat és nem vizsgáltam az alkatrészeket terhelésre. Ennyire nem érdekel.
Ezt lehet nem olvastad.
Viszont a mérnökök is mondták, hogy nem egyformák a motorok. Még ha látszólag ránézésre úgy tünnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 17:33:37 »

A megoldás tök1xü. Kb. 5-6 év múlva, mire az első mk5-ösök 10 évesek lesznek, és már nem mk3-al szállítják a kőművesek a brigádot az építkezésekre... Rengeteg használt "feltuningolt" mk5 lesz a piacon és itt a topikban is.  Na majd akkor kiderül, hogy mi a különbség... Addig meg mindenki használja olyan sw-vel a vasat, amilyennel akarja. Feltehetőleg addigra én már nem leszek itt, úgyanis mind a mondeonak, mind a mazda6-osnak harangoztak már.
Éljen és virágozzék a  bohócterepjárók korszaka! Na meg a 2 henger/0,8i+3 turbó...   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #489 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 17:56:05 »

A megoldás tök1xü. Kb. 5-6 év múlva, mire az első mk5-ösök 10 évesek lesznek, és már nem mk3-al szállítják a kőművesek a brigádot az építkezésekre... Rengeteg használt "feltuningolt" mk5 lesz a piacon és itt a topikban is.  Na majd akkor kiderül, hogy mi a különbség... Addig meg mindenki használja olyan sw-vel a vasat, amilyennel akarja. Feltehetőleg addigra én már nem leszek itt, úgyanis mind a mondeonak, mind a mazda6-osnak harangoztak már.
Éljen és virágozzék a  bohócterepjárók korszaka! Na meg a 2 henger/0,8i+3 turbó...   
má' túl vagy megen vagy 3 sörön mi?! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2019.12.23 hétfő, 19:53:52 »

má' túl vagy megen vagy 3 sörön mi?! vigyor3
Mikor írtam, még nem, de mostmár y.  hehe hehe pias pias Amúgy nézegetem az utódokat v60/90 peug508. Remélem 3-5 év múlva lehet még majd normális kombit kapni. Ha nem, akkor marad a transit!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 14:40:54 »

Sziasztok,

egy történet okulásul mindenkinek.
Szeptemberben párás időben hallottam ékszíj nyikorgás hangot a motortérből. Szervíz megnéz, semmit nem talál. Tekintve, hogy egy hete mentem egy 180 ezres nagyszervízre, kimondottan kértem, nézzék meg és csinálják meg. Azt a választ kaptam, hogy lehet, hogy a vezérmű szíj, de azt csak 200 ezernél kell cserélni, ne parázzak. Mondom és ha valahol bekrepál a kocsi? Á, ne aggódjak, mondták, hiszen ott van az assistance.
Hogyhogy nem, karácsony előtt autókázok Pestről Hajdúszoboszlóra, és egyszer csak az M3-as közepén, kb 170-es tempónál leáll a motor. Na mondom ez fasza. Mázlimra volt egy kocsibehajtó az M3-on, így nem az út szélén kellett várakoznom.
Assistance kijön, de a gépében csak 2014-ig volt benne a Mondeó. Amikor látom, hogy valami ősrégi más típusú Ford szoftverét próbálja rákötni, megkérdeztem, mi a szart csinál. Válasz: hátha nem változott olyan sok minden.... Mondom az emberkének, hogy már elnézést, de ez egy másik fajta autó, menjen már a bánatba.
Ekkor kijött egy tréler, irány a legközelebbi Ford szervíz debrecenben. Ott kaptam csereautót, majd megállapították, hogy a vezérműszíj lenyalódott, és úgy fest motorcsere a megoldás.
És hiába garanciális az autóm, most nekem kell autót bérelnem 3-4 hétre több százezerért, ha dolgozni szeretnék.
Megjegyzem minden szervízt szakszervízben csináltak, és nem 30, hanem 15 ezrenként. Hát ennyit ért…
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #492 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 15:02:16 »

Sziasztok,

egy történet okulásul mindenkinek.
Szeptemberben párás időben hallottam ékszíj nyikorgás hangot a motortérből. Szervíz megnéz, semmit nem talál. Tekintve, hogy egy hete mentem egy 180 ezres nagyszervízre, kimondottan kértem, nézzék meg és csinálják meg. Azt a választ kaptam, hogy lehet, hogy a vezérmű szíj, de azt csak 200 ezernél kell cserélni, ne parázzak. Mondom és ha valahol bekrepál a kocsi? Á, ne aggódjak, mondták, hiszen ott van az assistance.
Hogyhogy nem, karácsony előtt autókázok Pestről Hajdúszoboszlóra, és egyszer csak az M3-as közepén, kb 170-es tempónál leáll a motor. Na mondom ez fasza. Mázlimra volt egy kocsibehajtó az M3-on, így nem az út szélén kellett várakoznom.
Assistance kijön, de a gépében csak 2014-ig volt benne a Mondeó. Amikor látom, hogy valami ősrégi más típusú Ford szoftverét próbálja rákötni, megkérdeztem, mi a szart csinál. Válasz: hátha nem változott olyan sok minden.... Mondom az emberkének, hogy már elnézést, de ez egy másik fajta autó, menjen már a bánatba.
Ekkor kijött egy tréler, irány a legközelebbi Ford szervíz debrecenben. Ott kaptam csereautót, majd megállapították, hogy a vezérműszíj lenyalódott, és úgy fest motorcsere a megoldás.
És hiába garanciális az autóm, most nekem kell autót bérelnem 3-4 hétre több százezerért, ha dolgozni szeretnék.
Megjegyzem minden szervízt szakszervízben csináltak, és nem 30, hanem 15 ezrenként. Hát ennyit ért…


Igen, ennyit ért. Mert a motorcsere garanciális lesz.
A csereautó miért lenne a garanciális javítás része? Nem az.  Azt a szerviz adja/tudja adni a sajátjából....ami nem mehet térítésmentesen.
Esetleg a Ford felé tudsz írni, hogy a munkádhoz szükség van az autóra és akkor esetleg a Ford állja a csereautót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 15:22:07 »

Igen, ennyit ért...
Többnyire azért áldoz egy autótulajdonos több pénzt az autójára, és viszi szakszervízbe, mert szüksége van egy megbízható autóra. Megjegyzem ettől még nem lesz garanciális egy motorcsere, csak mázlimra vettem hozzá kiegészítő garanciát. Ami természetesen több dologra nem érvényes. De ha egy négy éves autó túl van már egy garanciális fényezésen, hútő, kormány generátor, generátorcsapágy üléskárpit cserén, majd jön egy motorcsere, akkor nem nevezném megbízhatónak. És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.

A Fordnak, írok, köszi a tippet. Bár kétlem, a lojális hozzáállásukat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #494 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 15:32:03 »

Többnyire azért áldoz egy autótulajdonos több pénzt az autójára, és viszi szakszervízbe, mert szüksége van egy megbízható autóra. Megjegyzem ettől még nem lesz garanciális egy motorcsere, csak mázlimra vettem hozzá kiegészítő garanciát. Ami természetesen több dologra nem érvényes. De ha egy négy éves autó túl van már egy garanciális fényezésen, hútő, kormány generátor, generátorcsapágy üléskárpit cserén, majd jön egy motorcsere, akkor nem nevezném megbízhatónak. És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.

A Fordnak, írok, köszi a tippet. Bár kétlem, a lojális hozzáállásukat


Veszteni valód nincs, egy próbát megér. Írd le (akár nézzenek is utána), hogy te a panasszal jártál szervizbe előtte!)
Amúgy tényleg meg kell nézni, mert ennél a km-nél lehet nem érvényes már.

Amúgy értem, hogy szerinted a felsorol dolgok miatt nem neveznéd megbízhatónak.
Viszont ezek többnyire forgó és kopó alkatrészek. Senki nem tudja meddig lesznek hibátlanok.
Én ettől még nem nevezném nem megbízhatónak, hiszen ezek bármelyik más márkánál is ugyanígy előfordulhatnak. Sőt!
Meg tegyük hozzá, hogy mindez közel 200e km alatt. Vagyis nézhetjük úgy is, hogy ~200e alatt csak ennyi. Régebben 80e km-nél motorgenerál volt....  vigyor3

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 15:36:19 »

És ha a szervíz odafigyel, és kicsieréli időben a vezérműszíjat, akkor ez a hiba is elkerülhető lett volna.



Sajnos, ez is része a tervezésnek.A szíjat azért kell 200nál cserélni, mert úgy kb ennyi km-re tervezték. Ha 120-nál kéne cserélni, akkor meg az volna a baj, hogy minek olyan gyakran. azért 200, mert statisztikailag valószínű, hogy kibír kb 250et. A tied kívül esett a statisztikán.
A szerviz kb semmit nem látna a szíjon, hiába is nézné meg.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #496 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 16:09:44 »

Sajnos, ez is része a tervezésnek.A szíjat azért kell 200nál cserélni, mert úgy kb ennyi km-re tervezték. Ha 120-nál kéne cserélni, akkor meg az volna a baj, hogy minek olyan gyakran. azért 200, mert statisztikailag valószínű, hogy kibír kb 250et. A tied kívül esett a statisztikán.
A szerviz kb semmit nem látna a szíjon, hiába is nézné meg.

Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 16:29:46 »

Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.

köszönjük ezt is a psanak nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 19:13:50 »

Azért csodák nincsenek, nem csak tervezés kérdése ez. Vannak anyagok (és méretek), amik bírják egy ideig és ennyi.
Viszont a 200e km vagy 10 év nem rossz, sőt! A legtöbb márkánál ilyen intervallumot sem találunk, csak kevesebbet.


Meg vannak OKOS szerelők (szakszervizes)akik mindent mindenkinél jobban tudnak és megmagyaráznak
Tudnék mesélni a nyiregyi ford szakszerviz dolgozóiról, közte a munka felvevőkről.
Én ugy gondolom, hogy mint tulajdonos azt mondom hogy cseréljenek ki valamit, akkor egy szerelő aki soha nem ült az autóba és nem fog vele közlekedni ne mondja azt hogy az ugy jó ahogy van, az Ő dolga nem az,
hanem hogy becsületesen megcsinálja azt az autót amit rá biztak, na ez nem szokott megtörténni
csak néhány példa:
termosztát csere , ugyan olyan *** mint a régivel, panasz válasz takarjam le papírral
fék nem fog nem áll meg az autó , majd 4 mm tárcsa kopás, szakszerviz szerint fékpadon jó , úton meg nem áll meg főleg teherrel 1,5T-s
nem oda fúj a fűtés ahova állítva van, szerintük oda fúj (pl. első szélvédőre van állítva, középen hideg a lábnál meg forrót fúj csak a szélvédőre nem )
Szerintük tempómattot nem lehet IDS-el bekapcsolni , azt csak gyárilag a gyárban lehet
IDS-el a kmóra állást nem tudják írni a használtba csak ha megveszel egy újat (200 000 FT), azt már tudják
és tudnék mit sorolni
egyszóval annak a szerelőnek igenis van felelőssége aki az autót megvizsgálta és véleményt mondott illetve javította
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 19:14:21 »

Nekem MK4nél és MK5nél is volt/van kiterjesztett gari.
MK4hez adtak +100e kmt, így 5 év vagy 250e km volt a gari, de MK5 csak 5 évet kapott és 150e kmt összesen. Bízom benne, hogy gariban megcsinálják, de ez így már szerintem Neked nem garis.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.