Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 16:50:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 248247 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:56:30 »

szóval akkor hivatalosan 200 e km vagy 10év. Wink
nem az enyém szakad, mindenki azt csinál a sajátjával amit akar vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2021.07.06 kedd, 07:14:34 »

nem az enyém szakad, mindenki azt csinál a sajátjával amit akar vigyor3
nyilván. Az egy másik kérdés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2021.07.06 kedd, 13:13:52 »

nyilván. Az egy másik kérdés.
nekem egy szakadt szíjból több marad, mint egy 150ekm/8év vezérléscseréből. nem azért szoktam elmondani, hanem hogy ne álljon 2 hónapot szétszedve senki autója
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #653 Dátum: 2021.07.06 kedd, 13:48:13 »

nekem egy szakadt szíjból több marad, mint egy 150ekm/8év vezérléscseréből. nem azért szoktam elmondani, hanem hogy ne álljon 2 hónapot szétszedve senki autója
biztos volt rá példa.,de nem törvényszerű. Mint ahogy a Ford 200at ír elő és ott is cserél. Én is a 2.2 esemben 7evesen
 200nal cseréltettem a vez garnitúrát, és úgy nézett ki a szij,mint amit egy éve szereltek be. A vízpumpa is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2021.07.06 kedd, 15:30:43 »

Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #655 Dátum: 2021.07.06 kedd, 16:06:36 »

biztos volt rá példa.,de nem törvényszerű. Mint ahogy a Ford 200at ír elő és ott is cserél. Én is a 2.2 esemben 7evesen
 200nal cseréltettem a vez garnitúrát, és úgy nézett ki a szij,mint amit egy éve szereltek be. A vízpumpa is.

Mk5 fészbuk csoport tele van sajnos szakadt szíjjal. És nem is a szíj a ludas, hanem a vízpumpa.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2021.07.06 kedd, 16:12:20 »

Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
ezt a sikeres információt megint honnan sikerült megszülni? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2021.07.06 kedd, 16:13:17 »

Mk5 fészbuk csoport tele van sajnos szakadt szíjjal. És nem is a szíj a ludas, hanem a vízpumpa.
ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #658 Dátum: 2021.07.06 kedd, 16:15:45 »

ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van

A vízpumpa egyébként eleve nem tömít, ott szépen el is szokott csepegni a víz.

De inkább azt mondd, akkor mit vegyünk, mert előrehozottan én a gyári szettet teveztem megvenni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #659 Dátum: 2021.07.06 kedd, 18:30:28 »

Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
akkor neki szívességből raktak új mocit?

http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1175564#msg1175564

http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1174383#msg1174383
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2021.07.07 szerda, 08:16:46 »

Garanciális volt az autó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #661 Dátum: 2021.07.07 szerda, 09:28:25 »

Garanciális volt az autó.
persze garancián túl mire vállalna felelősséget bárki is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2021.07.07 szerda, 14:42:03 »

persze garancián túl mire vállalna felelősséget bárki is.

Akkor mire is akartál kilyukadni a 190e-nél szakadó szíjjal? Vállal rá bárki 200e km-es garanciát (ha az autóra nincs)?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #663 Dátum: 2021.07.07 szerda, 15:23:11 »

Akkor mire is akartál kilyukadni a 190e-nél szakadó szíjjal? Vállal rá bárki 200e km-es garanciát (ha az autóra nincs)?
erre a hsz-re volt példa,amiben szó nem hangzott el arról,hogy garanciális vagy sem.Sőt,leginkább  úgy értelmezhető, hogy a gyártó semmilyen felelősséget nem vállal az előírt csere előtti szíjszakadásra.

http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1190041#msg1190041
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2021.07.10 szombat, 23:55:45 »

erre a hsz-re volt példa,amiben szó nem hangzott el arról,hogy garanciális vagy sem.Sőt,leginkább  úgy értelmezhető, hogy a gyártó semmilyen felelősséget nem vállal az előírt csere előtti szíjszakadásra.

http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1190041#msg1190041

Így van. Tehát ha az autó gyári garanciás (2 éven belül), km korlát nincs. Ha szakad a szíj, fizetik a kárt.
Szerintem asszisztance járna, el kéne olvasni a szabályzatot.
A kiterjesztett gari... no az már egy más történet. Ott van km korlát, és sokkal kevesebb dologra érvényes, mint az alapgari.
Valamint fontos, hogy előírhatják, csak ford márkaszervizben történhet a karbantartás, az alapgarinál nincs így.
Azt jó tudni, hogy általában nem az autógyár fizeti, hanem van egy "biztosításuk", annak a terhére térítenek - vagy nem. Itt már megy atrükközés.
Van az alkatrészgari, ha valahol beépítették a vezérműszíjat (okosabb nem saját beszerzésűt, hogy ne lehessen egymásra mutogatni), és elszakad,
akkor az alkatrészgari terhére kell fizetni a javítást (akkor is, ha még akár alapgaris az autó).

Ja... a garinál a kilométereket és az időket be kell tartani, különben xarakodhatnak.

Egy szó, mint 200... sok az a 200e - ahogy Hzsolt is megállapította - nem biztos, hogy érdemes addig várni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TKZ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #665 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 11:44:44 »

Sziasztok,

érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #666 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 12:42:37 »

Sziasztok,

érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
ha bármi gond lenne, max szűrőt kell cserélni.azokba ugyanolyan gázolajat tankolnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TKZ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #667 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 13:41:06 »

ha bármi gond lenne, max szűrőt kell cserélni.azokba ugyanolyan gázolajat tankolnak.

Rendben, köszi.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #668 Dátum: 2021.08.02 hétfő, 17:57:07 »

Sziasztok,

érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
Ezt innen nagyon nehéz. Beszerzési helytől függően kaphattál valami sokkal jobbat is, mint amit a kúton kapsz, meg sokkal rosszabbat is.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2021.08.03 kedd, 20:59:43 »

Sziasztok,

érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
A lehető leggyorsabban tankolj rá tele prémiumot 2x. Ha semmi baja nem lesz, megúsztad.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 11:59:30 »

Sziasztok!

Találkoztatok már az alábbi hibakóddal? Esetleg van rá megoldás?

 P02FA - Diesel beszívott levegő áramlásvezérlő helyzetérzékelő minimum/maximum stop teljesítmény   
 P02FA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Min/Max Stop Performance


Az autó egy MK5 2,0 TDCI 2016. Néha hatodikban gyorsításkor elveszi a teljesítményt és akkor írja be, újraindítás után minden rendben van.

Köszönöm a segítséget.

Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #671 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 13:04:39 »

Sziasztok!

Találkoztatok már az alábbi hibakóddal? Esetleg van rá megoldás?

 P02FA - Diesel beszívott levegő áramlásvezérlő helyzetérzékelő minimum/maximum stop teljesítmény   
 P02FA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Min/Max Stop Performance


Az autó egy MK5 2,0 TDCI 2016. Néha hatodikban gyorsításkor elveszi a teljesítményt és akkor írja be, újraindítás után minden rendben van.

Köszönöm a segítséget.


keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 15:09:10 »

keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.


Köszönöm, átnézem.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 20:03:42 »

keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.
Jó ötlet volt Alf, én találtam is.  falbav

Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #674 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 21:35:49 »

Jó ötlet volt Alf, én találtam is.  falbav

Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
esetleg telefonálj...

https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/szilikoncso_kaltstadt/?kereso_modell=201191
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #675 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 21:43:32 »

Jó ötlet volt Alf, én találtam is.  falbav

Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
https://ford.7zap.com/hu/car/180/no/26/1562/15607/95347/#6C646

itt megtalálod?
Esetleg ez? 

   Keresett cikkszám
Cikkszám:   1872935
Megnevezés:   B.INTERCOOLERCSŐ MO/SM/GA 15
Bruttó listaár:   38.165 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   34.348 Ft
Üllői út:   0 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab
Cikkszám (csere):   
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.05 csütörtök, 21:46:26 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2021.08.06 péntek, 07:27:32 »

https://ford.7zap.com/hu/car/180/no/26/1562/15607/95347/#6C646

itt megtalálod?
Esetleg ez? 

   Keresett cikkszám
Cikkszám:   1872935
Megnevezés:   B.INTERCOOLERCSŐ MO/SM/GA 15
Bruttó listaár:   38.165 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   34.348 Ft
Üllői út:   0 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab
Cikkszám (csere):   
Köszi, hogy utánanéztél, de az enyémen nem így néz ki. Nálam vízszintesen megy alul.
Jó ára van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #677 Dátum: 2021.08.06 péntek, 07:37:17 »

Köszi, hogy utánanéztél, de az enyémen nem így néz ki. Nálam vízszintesen megy alul.
Jó ára van.
szervíz, és alváz szám.ez a legegyszerűbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2021.08.06 péntek, 07:49:37 »

szervíz, és alváz szám.ez a legegyszerűbb.
Megvolt.
1926120 a cikkszáma. Persze - az Mk4-hez hasonlóan - árukapcsolt a soha tönkre nem menő fémcsővel és a másik végén lévő gumicsővel együtt. Így aztán 80 ezer fölött van az ára, és 5-6 munkanap a beszerzés.
Jó lenne valami más megoldást találni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #679 Dátum: 2021.08.06 péntek, 12:25:54 »

Megvolt.
1926120 a cikkszáma. Persze - az Mk4-hez hasonlóan - árukapcsolt a soha tönkre nem menő fémcsővel és a másik végén lévő gumicsővel együtt. Így aztán 80 ezer fölött van az ára, és 5-6 munkanap a beszerzés.
Jó lenne valami más megoldást találni.
from poland. Beszélj az eladóval.kevesebb mint a fele.
https://www.ebay.com/itm/294275608646?hash=item4484317046:g:SXwAAOSw7gdczZJW
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2021.08.06 péntek, 21:20:00 »

from poland. Beszélj az eladóval.kevesebb mint a fele.
https://www.ebay.com/itm/294275608646?hash=item4484317046:g:SXwAAOSw7gdczZJW
Közvetlenül kerestem meg őket.
https://turborury.pl/ford/1292-rura-intercoolera-ford-20-tdci-biturbo-1926120-e1g36c646ef-e1g3-6c646ef.html?search_query=biturbo&results=11

Valamivel olcsóbb, de így is meglehetősen drága.  Na ja, kereslet-kínálat.
Viszont már fel is adták és elvileg keddre itt van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #681 Dátum: 2021.08.06 péntek, 21:33:47 »

Közvetlenül kerestem meg őket.

Viszont már fel is adták és elvileg keddre itt van.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2021.08.12 csütörtök, 12:24:56 »

eljen
Sikerült kicserélni a turbócsövet.
Elsőre úgy tűnt, mintha nem is repedt volna ki, de aztán meglett a kb. 1,5cm-es nyílás. A szokásos repedéssel ellentétben nem hosszában, hanem keresztben repedt ki a cső, kb 1 centire a bilincstől. Még jobban megvizsgálva kiderült, hogy ahol a fémcső peremezése van, az belül körben végig kivágta a csövet legalább a szövetig és már nem sok tartotta egyben.
Elég éles az a perem. Most ráraktuk az új csövet, de lehet majd ki kell találni valamit, mert ez így egy elizélt konstrukció. Beépített penge marja belülről a csövet.
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.12 csütörtök, 13:03:52 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2021.09.09 csütörtök, 20:59:32 »

ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van

Ha a gyári nem jó, milyen márkát érdemes venni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
DosziMK5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2021.11.18 csütörtök, 13:15:23 »

Sziasztok!
Feltűnt hogy egy kicsit fogy az olaj.. Kb 2 ezer km alatt egy negyednyinél kevesebb ha ment el belőle. Szerviz füzetben láttam hogy 3 éves koráig volt írva hogy olajfogyás-utántöltés. Most 4 év éves és az ekkori kötelező szervizénél már nem volt írva. Bíztam benne hogy akkor megoldták, de úgy néz ki nem. 2.0tdci 180 ló. Ötlet hogy hol elereszti? Ennyi idősen enni csak nem eszi... 124ezer km van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #685 Dátum: 2021.11.18 csütörtök, 14:12:49 »

Sziasztok!
Feltűnt hogy egy kicsit fogy az olaj.. Kb 2 ezer km alatt egy negyednyinél kevesebb ha ment el belőle. Szerviz füzetben láttam hogy 3 éves koráig volt írva hogy olajfogyás-utántöltés. Most 4 év éves és az ekkori kötelező szervizénél már nem volt írva. Bíztam benne hogy akkor megoldták, de úgy néz ki nem. 2.0tdci 180 ló. Ötlet hogy hol elereszti? Ennyi idősen enni csak nem eszi... 124ezer km van benne.
Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DosziMK5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2021.11.18 csütörtök, 16:29:43 »

Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Remek.. Köszi!
Naplózva
DosziMK5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2021.11.18 csütörtök, 17:06:19 »

Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Milyen olajat ajánlasz bele?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2021.11.18 csütörtök, 17:32:50 »

Milyen olajat ajánlasz bele?
én 0-W30 at rakok bele,szerintem neked is az van előírva.A márka szubjektív,ha tudja a gyártó által előírt specifikációt.Eneos,castrol,mannol....ami tudja az előírást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DosziMK5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2021.11.19 péntek, 01:34:53 »

én 0-W30 at rakok bele,szerintem neked is az van előírva.A márka szubjektív,ha tudja a gyártó által előírt specifikációt.Eneos,castrol,mannol....ami tudja az előírást.
Köszönöm!
Naplózva
Balaton János
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2022.01.28 péntek, 10:02:39 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el.Én azóta 2500at mentem vele,nem használom minden nap csak alkalmanként,hosszabb utakon(kb.15-20 alkalom)
Tünetek a következők:
Hideg motornál (leállítás után másnap) kiegyenlítő tartályban nyomás van, kupak lecsavarása közben engedi el a nyomást, emelkedik a viz szint,
és lecsavarás után beáll normálisra.
Hűtőfolyadék fogyása nem túlzottan sok, (kb.500km megtétele után a kiegyenlítő tartályból 5-6cm),amit vélhetően a kiegyenlítő tartály túlfolyóján nyomhat ki(ott látszik ,hogy nedves)
A motor erős, nem fogyaszt sokat, pöccre indul, nem füstöl (sem feketén, sem szürkén sem fehéren)  - vízhőfok mérő szerint sosem emelkedik megengedett fölé,be áll közép állásba,nem ingadozik.
Az előző tulaj 165e-nél cserélt vezérlést és vízpumpát.Elvittem ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés. duhos2
Kérdésem az lenne,hogy komoly bontás nélkül megállapítható-e, hogy a blokk, hengerfej, hengerfejtömítés vagy az EGR hütőnél dolgozik a motor a hűtőkörbe?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #691 Dátum: 2022.01.28 péntek, 11:56:05 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el.Én azóta 2500at mentem vele,nem használom minden nap csak alkalmanként,hosszabb utakon(kb.15-20 alkalom)
Tünetek a következők:
Hideg motornál (leállítás után másnap) kiegyenlítő tartályban nyomás van, kupak lecsavarása közben engedi el a nyomást, emelkedik a viz szint,
és lecsavarás után beáll normálisra.
Hűtőfolyadék fogyása nem túlzottan sok, (kb.500km megtétele után a kiegyenlítő tartályból 5-6cm),amit vélhetően a kiegyenlítő tartály túlfolyóján nyomhat ki(ott látszik ,hogy nedves)
A motor erős, nem fogyaszt sokat, pöccre indul, nem füstöl (sem feketén, sem szürkén sem fehéren)  - vízhőfok mérő szerint sosem emelkedik megengedett fölé,be áll közép állásba,nem ingadozik.
Az előző tulaj 165e-nél cserélt vezérlést és vízpumpát.Elvittem ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés. duhos2
Kérdésem az lenne,hogy komoly bontás nélkül megállapítható-e, hogy a blokk, hengerfej, hengerfejtömítés vagy az EGR hütőnél dolgozik a motor a hűtőkörbe?
Köszönöm a segítséget.
nem.
De egy szervíz nem az egyetlen lehetőség.Vannak jó szakik és szakműhelyek is,Vidd el máshová.Ellenben biztos bontani kell egy hibafelméréshez, ha motorban kell megkeresni a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balaton János
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2022.01.28 péntek, 12:08:26 »

nem.
De egy szervíz nem az egyetlen lehetőség.Vannak jó szakik és szakműhelyek is,Vidd el máshová.Ellenben biztos bontani kell egy hibafelméréshez, ha motorban kell megkeresni a hibát.

Persze,természetesen el viszem más szerelőhöz (február végére kaptam időpontot) csak bosszant,hogy a szervíz semmilyen lehetőséget nem tárt elém csak a motorcserét.
Ezért is gondoltam,hogy be írok a fórumba,hátha járt már így más is és esetleg van ennek a motornak gyenge pontja pl. egr hűtő,termosztát,stb.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2022.01.28 péntek, 14:11:15 »


4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el...

... ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés. ...
Itt még fennállhat az eladó szavatossági kötelezettsége. Érdemes utánanézni, hogy ha komolyabb javítási összegbe futnál bele.

Ha az autót magánszemélytől vásároljuk, viszonylag egyszerű a szabályzás: az eladót egy év kellékszavatossági kötelezettség terheli. Fontos részlet, hogy mivel ebben az esetben nem jön létre fogyasztói szerződés, a felek ettől eltérhetnek, tehát az eladó akár teljes mértékben kizárhatja a kellékszavatossági kötelezettséget. Lényeges, hogy ha magánszemélytől vásárolunk használtautót, meghibásodás esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már az adásvételkor is fennállt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető a kellékszavatosság?
Bizonyos esetekben hiába történik meghibásodás, nem támaszkodhatunk a szavatossági szabályokra. Ha az autó átvételekor tisztában voltunk a jármű hibáival, és ez szerepel is az adásvételi szerződésben, a mi felelősségünk a hiba helyreállítása. Ugyancsak nem vonatkozik kellékszavatosság jelentéktelen hibákra, és azokra az esetekre, amikor a meghibásodás a mi mulasztásunk miatt következett be. Használtautók esetén az autó korából és használtságából fakadó arányos hibákra nem érvényesíthető kellékszavatossági igény, tehát minél régebbi autót vásárolunk, annál kisebb az esélyünk arra, hogy segítséget kapunk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #694 Dátum: 2022.01.28 péntek, 14:33:29 »

Persze,természetesen el viszem más szerelőhöz (február végére kaptam időpontot) csak bosszant,hogy a szervíz semmilyen lehetőséget nem tárt elém csak a motorcserét.
Ezért is gondoltam,hogy be írok a fórumba,hátha járt már így más is és esetleg van ennek a motornak gyenge pontja pl. egr hűtő,termosztát,stb.
még ha lenne is gyenge pontja,ezek miatt nem kell motort cserélni.Csak ha szétbontották a motort, és olyan hibát tártak fel.

Szervíz.Nincs ember,sok meló,aki van messze nem az a kategória, mint korábban.
Leginkáb ez a duma egy sima lepattintás.Ha bejön,akkor kerestek rajtad egy valag lóvét,egyszerű munkáért.
Cserélni bármit könnyebb, mint megjavítani.Ha nem jön be,csinálják tovább ami van, és amit tudnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balaton János
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2022.01.28 péntek, 15:52:26 »

Itt még fennállhat az eladó szavatossági kötelezettsége. Érdemes utánanézni, hogy ha komolyabb javítási összegbe futnál bele.

Ha az autót magánszemélytől vásároljuk, viszonylag egyszerű a szabályzás: az eladót egy év kellékszavatossági kötelezettség terheli. Fontos részlet, hogy mivel ebben az esetben nem jön létre fogyasztói szerződés, a felek ettől eltérhetnek, tehát az eladó akár teljes mértékben kizárhatja a kellékszavatossági kötelezettséget. Lényeges, hogy ha magánszemélytől vásárolunk használtautót, meghibásodás esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már az adásvételkor is fennállt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető a kellékszavatosság?
Bizonyos esetekben hiába történik meghibásodás, nem támaszkodhatunk a szavatossági szabályokra. Ha az autó átvételekor tisztában voltunk a jármű hibáival, és ez szerepel is az adásvételi szerződésben, a mi felelősségünk a hiba helyreállítása. Ugyancsak nem vonatkozik kellékszavatosság jelentéktelen hibákra, és azokra az esetekre, amikor a meghibásodás a mi mulasztásunk miatt következett be. Használtautók esetén az autó korából és használtságából fakadó arányos hibákra nem érvényesíthető kellékszavatossági igény, tehát minél régebbi autót vásárolunk, annál kisebb az esélyünk arra, hogy segítséget kapunk.

Igen fenn áll a szavatossági kötelezettség,de mivel én magán embertől vásároltam ez megnehezíti az egészet. Hétfőn felkerestem egy ügyvédet aki elmondta,hogy nekem kell bizonyítanom,hogy a hiba az előző tulajnál is fenn állhatott. Igazságügyi szakértő ( addig nem kezdhetem el a javítást mig ő nem ad ki szakvéleményt)+ügyvéd+perköltség+utazás tárgyalásra(oda-vissza 700km.) ez súlyos több 100e ft plusz költség. Jövőhét elején tud  fogadni egy profi szerelő, le nyomás próbázza az EGR hűtőt ,stb. és ha azt állapítja meg,hogy tovább kell bontani a motort,akkor meg fontolom,hogy indítsak-e pert. Az eladónak jeleztem,hogy mi a tünet,de határozottan elzárkózott pedig vásárláskor is hiányzott már minimális víz a kiegyenlítőből. Meg is kérdeztük,hogy eszi e a vizet - mire ő - természetesen nem eszi,amióta nála van ( 1 év) ő még nem öntött utána.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2022.01.28 péntek, 19:58:27 »

Igen fenn áll a szavatossági kötelezettség,de mivel én magán embertől vásároltam ez megnehezíti az egészet. Hétfőn felkerestem egy ügyvédet aki elmondta,hogy nekem kell bizonyítanom,hogy a hiba az előző tulajnál is fenn állhatott. Igazságügyi szakértő ( addig nem kezdhetem el a javítást mig ő nem ad ki szakvéleményt)+ügyvéd+perköltség+utazás tárgyalásra(oda-vissza 700km.) ez súlyos több 100e ft plusz költség. Jövőhét elején tud  fogadni egy profi szerelő, le nyomás próbázza az EGR hűtőt ,stb. és ha azt állapítja meg,hogy tovább kell bontani a motort,akkor meg fontolom,hogy indítsak-e pert. Az eladónak jeleztem,hogy mi a tünet,de határozottan elzárkózott pedig vásárláskor is hiányzott már minimális víz a kiegyenlítőből. Meg is kérdeztük,hogy eszi e a vizet - mire ő - természetesen nem eszi,amióta nála van ( 1 év) ő még nem öntött utána.
Jól tetted, hogy beszéltél ügyvéddel, és jelezted az eladónak. Talán írásban is megtehetnéd.
Nehéz ügy, az biztos. Nem irigyellek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2022.01.29 szombat, 13:02:05 »

Nekem 2 éve folyik polgári perem hibás teljesítés végett. Szinten magánszemély. Dpf hiányzott, amiről ő nem tudott, nem a fszt..
Jelenleg alig haladt az ügy, igaz a COVID beleszólt.
Mindenképpen közjegyző által kirendelt igazságügyi szakértővel együtt bontassatok, véleményeztessetek. Az áll meg a bíróságon.
Fontos, a szakvélemény hozhat olyat is, h nem ő volt a hunyó v nem állapítható meg, h ki.
Ilyenkor kidobtál egy zsák pénzt az ablakon.
Egy biztos sok pénz és sok idő kell hozzá. Ez nem egy hipp hopp sztori.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2022.08.25 csütörtök, 13:50:45 »

Sziasztok!

Ma megnéztem az olajszintet az autómon. Alsó nivón van rinya

Mindig 10ezer km-ként cserélem az olajat és gyári castrol van benne.

Az autóban 105000km van ,az olajban 5000km.

Eddig olajcserétől olajcseréig nem fogyasztotta.

Szerintetek ez természetes hogy 100 ezer felett eszi ,vagy valami egyéb gond van?

Van valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #699 Dátum: 2022.08.25 csütörtök, 19:46:50 »

Sziasztok!

Ma megnéztem az olajszintet az autómon. Alsó nivón van rinya

Mindig 10ezer km-ként cserélem az olajat és gyári castrol van benne.

Az autóban 105000km van ,az olajban 5000km.

Eddig olajcserétől olajcseréig nem fogyasztotta.

Szerintetek ez természetes hogy 100 ezer felett eszi ,vagy valami egyéb gond van?

Van valakinek hasonló tapasztalata?

Nagynyomásúnál nem ereszt?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.