Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:20:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292047 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 22:56:30 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.05 hétfő, 22:05:40
szóval akkor hivatalosan 200 e km vagy 10év.
nem az enyém szakad, mindenki azt csinál a sajátjával amit akar
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2021.07.06 kedd, 07:14:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.05 hétfő, 22:56:30
nem az enyém szakad, mindenki azt csinál a sajátjával amit akar
nyilván. Az egy másik kérdés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2021.07.06 kedd, 13:13:52 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.06 kedd, 07:14:34
nyilván. Az egy másik kérdés.
nekem egy szakadt szíjból több marad, mint egy 150ekm/8év vezérléscseréből. nem azért szoktam elmondani, hanem hogy ne álljon 2 hónapot szétszedve senki autója
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2021.07.06 kedd, 13:48:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.06 kedd, 13:13:52
nekem egy szakadt szíjból több marad, mint egy 150ekm/8év vezérléscseréből. nem azért szoktam elmondani, hanem hogy ne álljon 2 hónapot szétszedve senki autója
biztos volt rá példa.,de nem törvényszerű. Mint ahogy a Ford 200at ír elő és ott is cserél. Én is a 2.2 esemben 7evesen
200nal cseréltettem a vez garnitúrát, és úgy nézett ki a szij,mint amit egy éve szereltek be. A vízpumpa is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2021.07.06 kedd, 15:30:43 »
Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2021.07.06 kedd, 16:06:36 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.06 kedd, 13:48:13
biztos volt rá példa.,de nem törvényszerű. Mint ahogy a Ford 200at ír elő és ott is cserél. Én is a 2.2 esemben 7evesen
200nal cseréltettem a vez garnitúrát, és úgy nézett ki a szij,mint amit egy éve szereltek be. A vízpumpa is.
Mk5 fészbuk csoport tele van sajnos szakadt szíjjal. És nem is a szíj a ludas, hanem a vízpumpa.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2021.07.06 kedd, 16:12:20 »
Idézetet írta: Angel - 2021.07.06 kedd, 15:30:43
Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
ezt a sikeres információt megint honnan sikerült megszülni?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2021.07.06 kedd, 16:13:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.06 kedd, 16:06:36
Mk5 fészbuk csoport tele van sajnos szakadt szíjjal. És nem is a szíj a ludas, hanem a vízpumpa.
ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2021.07.06 kedd, 16:15:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.06 kedd, 16:13:17
ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van
A vízpumpa egyébként eleve nem tömít, ott szépen el is szokott csepegni a víz.
De inkább azt mondd, akkor mit vegyünk, mert előrehozottan én a gyári szettet teveztem megvenni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2021.07.06 kedd, 18:30:28 »
Idézetet írta: Angel - 2021.07.06 kedd, 15:30:43
Jó tudni, hogy az ilyen előírásoknak nincs törvényi ereje, azaz ha 200e helyett 190e-nél szakad, a gyártó nem vállalja a felelősséget.
Biztos, hogy nem érdemes elmenni a falig.
Én márkaszervizzel cseréltetném, ha elqrnak valamit - volt már rá példa - a sarki szerviz nem fog sietni vállalni a költségeket.
akkor neki szívességből raktak új mocit?
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1175564#msg1175564
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1174383#msg1174383
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2021.07.07 szerda, 08:16:46 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.06 kedd, 18:30:28
akkor neki szívességből raktak új mocit?
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1175564#msg1175564
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1174383#msg1174383
Garanciális volt az autó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2021.07.07 szerda, 09:28:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.07.07 szerda, 08:16:46
Garanciális volt az autó.
persze garancián túl mire vállalna felelősséget bárki is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2021.07.07 szerda, 14:42:03 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.07 szerda, 09:28:25
persze garancián túl mire vállalna felelősséget bárki is.
Akkor mire is akartál kilyukadni a 190e-nél szakadó szíjjal? Vállal rá bárki 200e km-es garanciát (ha az autóra nincs)?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2021.07.07 szerda, 15:23:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.07.07 szerda, 14:42:03
Akkor mire is akartál kilyukadni a 190e-nél szakadó szíjjal? Vállal rá bárki 200e km-es garanciát (ha az autóra nincs)?
erre a hsz-re volt példa,amiben szó nem hangzott el arról,hogy garanciális vagy sem.Sőt,leginkább úgy értelmezhető, hogy a gyártó semmilyen felelősséget nem vállal az előírt csere előtti szíjszakadásra.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1190041#msg1190041
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2021.07.10 szombat, 23:55:45 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.07 szerda, 15:23:11
erre a hsz-re volt példa,amiben szó nem hangzott el arról,hogy garanciális vagy sem.Sőt,leginkább úgy értelmezhető, hogy a gyártó semmilyen felelősséget nem vállal az előírt csere előtti szíjszakadásra.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1190041#msg1190041
Így van. Tehát ha az autó gyári garanciás (2 éven belül), km korlát nincs. Ha szakad a szíj, fizetik a kárt.
Szerintem asszisztance járna, el kéne olvasni a szabályzatot.
A kiterjesztett gari... no az már egy más történet. Ott van km korlát, és sokkal kevesebb dologra érvényes, mint az alapgari.
Valamint fontos, hogy előírhatják, csak ford márkaszervizben történhet a karbantartás, az alapgarinál nincs így.
Azt jó tudni, hogy általában nem az autógyár fizeti, hanem van egy "biztosításuk", annak a terhére térítenek - vagy nem. Itt már megy atrükközés.
Van az alkatrészgari, ha valahol beépítették a vezérműszíjat (okosabb nem saját beszerzésűt, hogy ne lehessen egymásra mutogatni), és elszakad,
akkor az alkatrészgari terhére kell fizetni a javítást (akkor is, ha még akár alapgaris az autó).
Ja... a garinál a kilométereket és az időket be kell tartani, különben xarakodhatnak.
Egy szó, mint 200... sok az a 200e - ahogy Hzsolt is megállapította - nem biztos, hogy érdemes addig várni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TKZ
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 11:44:44 »
Sziasztok,
érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 12:42:37 »
Idézetet írta: TKZ - 2021.08.02 hétfő, 11:44:44
Sziasztok,
érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
ha bármi gond lenne, max szűrőt kell cserélni.azokba ugyanolyan gázolajat tankolnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TKZ
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 13:41:06 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.02 hétfő, 12:42:37
ha bármi gond lenne, max szűrőt kell cserélni.azokba ugyanolyan gázolajat tankolnak.
Rendben, köszi.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2021.08.02 hétfő, 17:57:07 »
Idézetet írta: TKZ - 2021.08.02 hétfő, 11:44:44
Sziasztok,
érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
Ezt innen nagyon nehéz. Beszerzési helytől függően kaphattál valami sokkal jobbat is, mint amit a kúton kapsz, meg sokkal rosszabbat is.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2021.08.03 kedd, 20:59:43 »
Idézetet írta: TKZ - 2021.08.02 hétfő, 11:44:44
Sziasztok,
érdeklődnék hogy ezek a TDCI 1997CM3 110KW motorok (2016 Mondeo V) mennyire érzékenyek az üzemanyag minőségére?
Sajnos majdnem kifogyott és egy ismerősnék olyan gázolaja volt amit nem közvetlen a benzinkútról hanem a munkahelyén lévő tartályból töltöttünk amit nagy gépekben(traktor, kombájn stb.) használnak.
A lehető leggyorsabban tankolj rá tele prémiumot 2x. Ha semmi baja nem lesz, megúsztad.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 11:59:30 »
Sziasztok!
Találkoztatok már az alábbi hibakóddal? Esetleg van rá megoldás?
P02FA - Diesel beszívott levegő áramlásvezérlő helyzetérzékelő minimum/maximum stop teljesítmény
P02FA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Min/Max Stop Performance
Az autó egy MK5 2,0 TDCI 2016. Néha hatodikban gyorsításkor elveszi a teljesítményt és akkor írja be, újraindítás után minden rendben van.
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 13:04:39 »
Idézetet írta: egyuri - 2021.08.05 csütörtök, 11:59:30
Sziasztok!
Találkoztatok már az alábbi hibakóddal? Esetleg van rá megoldás?
P02FA - Diesel beszívott levegő áramlásvezérlő helyzetérzékelő minimum/maximum stop teljesítmény
P02FA - Diesel Intake Air Flow Position Sensor Min/Max Stop Performance
Az autó egy MK5 2,0 TDCI 2016. Néha hatodikban gyorsításkor elveszi a teljesítményt és akkor írja be, újraindítás után minden rendben van.
Köszönöm a segítséget.
keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 15:09:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.05 csütörtök, 13:04:39
keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.
Köszönöm, átnézem.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 20:03:42 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.05 csütörtök, 13:04:39
keresd a rést a pajzson. És a turbó csöveken.
Jó ötlet volt Alf, én találtam is.
Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 21:35:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.05 csütörtök, 20:03:42
Jó ötlet volt Alf, én találtam is.
Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
esetleg telefonálj...
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/szilikoncso_kaltstadt/?kereso_modell=201191
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 21:43:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.05 csütörtök, 20:03:42
Jó ötlet volt Alf, én találtam is.
Tudsz segíteni beazonosítani, és hogy honnan tudok beszerezni? Szemből nézve jobb oldalt alul van, vastag cső és szerintem az intecoolerre megy. 2016-os, biturbó.
https://ford.7zap.com/hu/car/180/no/26/1562/15607/95347/#6C646
itt megtalálod?
Esetleg ez?
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1872935
Megnevezés: B.INTERCOOLERCSŐ MO/SM/GA 15
Bruttó listaár: 38.165 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 34.348 Ft
Üllői út: 0 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Cikkszám (csere):
«
Utoljára szerkesztve: 2021.08.05 csütörtök, 21:46:26 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2021.08.06 péntek, 07:27:32 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.05 csütörtök, 21:43:32
https://ford.7zap.com/hu/car/180/no/26/1562/15607/95347/#6C646
itt megtalálod?
Esetleg ez?
Keresett cikkszám
Cikkszám: 1872935
Megnevezés: B.INTERCOOLERCSŐ MO/SM/GA 15
Bruttó listaár: 38.165 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 34.348 Ft
Üllői út: 0 darab
Kerepesi út: 0 darab
Budaörsi út: 0 darab
Cikkszám (csere):
Köszi, hogy utánanéztél, de az enyémen nem így néz ki. Nálam vízszintesen megy alul.
Jó ára van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2021.08.06 péntek, 07:37:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.06 péntek, 07:27:32
Köszi, hogy utánanéztél, de az enyémen nem így néz ki. Nálam vízszintesen megy alul.
Jó ára van.
szervíz, és alváz szám.ez a legegyszerűbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2021.08.06 péntek, 07:49:37 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.06 péntek, 07:37:17
szervíz, és alváz szám.ez a legegyszerűbb.
Megvolt.
1926120 a cikkszáma. Persze - az Mk4-hez hasonlóan - árukapcsolt a soha tönkre nem menő fémcsővel és a másik végén lévő gumicsővel együtt. Így aztán 80 ezer fölött van az ára, és 5-6 munkanap a beszerzés.
Jó lenne valami más megoldást találni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2021.08.06 péntek, 12:25:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.06 péntek, 07:49:37
Megvolt.
1926120 a cikkszáma. Persze - az Mk4-hez hasonlóan - árukapcsolt a soha tönkre nem menő fémcsővel és a másik végén lévő gumicsővel együtt. Így aztán 80 ezer fölött van az ára, és 5-6 munkanap a beszerzés.
Jó lenne valami más megoldást találni.
from poland. Beszélj az eladóval.kevesebb mint a fele.
https://www.ebay.com/itm/294275608646?hash=item4484317046:g:SXwAAOSw7gdczZJW
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2021.08.06 péntek, 21:20:00 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.06 péntek, 12:25:54
from poland. Beszélj az eladóval.kevesebb mint a fele.
https://www.ebay.com/itm/294275608646?hash=item4484317046:g:SXwAAOSw7gdczZJW
Közvetlenül kerestem meg őket.
https://turborury.pl/ford/1292-rura-intercoolera-ford-20-tdci-biturbo-1926120-e1g36c646ef-e1g3-6c646ef.html?search_query=biturbo&results=11
Valamivel olcsóbb, de így is meglehetősen drága. Na ja, kereslet-kínálat.
Viszont már fel is adták és elvileg keddre itt van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2021.08.06 péntek, 21:33:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.08.06 péntek, 21:20:00
Közvetlenül kerestem meg őket.
Viszont már fel is adták és elvileg keddre itt van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2021.08.12 csütörtök, 12:24:56 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.06 péntek, 21:33:47
Sikerült kicserélni a turbócsövet.
Elsőre úgy tűnt, mintha nem is repedt volna ki, de aztán meglett a kb. 1,5cm-es nyílás. A szokásos repedéssel ellentétben nem hosszában, hanem keresztben repedt ki a cső, kb 1 centire a bilincstől. Még jobban megvizsgálva kiderült, hogy ahol a fémcső peremezése van, az belül körben végig kivágta a csövet legalább a szövetig és már nem sok tartotta egyben.
Elég éles az a perem. Most ráraktuk az új csövet, de lehet majd ki kell találni valamit, mert ez így egy elizélt konstrukció. Beépített penge marja belülről a csövet.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.08.12 csütörtök, 13:03:52 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2021.09.09 csütörtök, 20:59:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.06 kedd, 16:13:17
ezért szoktam pofázni, hogy a gyári szett az éppen legolcsóbban beszerezhető szemétből van összelapátolva, kb mindegyik elem más más gyártótól. de majd jön angel és megmondja, hogy nem is úgy van
Ha a gyári nem jó, milyen márkát érdemes venni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
DosziMK5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2021.11.18 csütörtök, 13:15:23 »
Sziasztok!
Feltűnt hogy egy kicsit fogy az olaj.. Kb 2 ezer km alatt egy negyednyinél kevesebb ha ment el belőle. Szerviz füzetben láttam hogy 3 éves koráig volt írva hogy olajfogyás-utántöltés. Most 4 év éves és az ekkori kötelező szervizénél már nem volt írva. Bíztam benne hogy akkor megoldták, de úgy néz ki nem. 2.0tdci 180 ló. Ötlet hogy hol elereszti? Ennyi idősen enni csak nem eszi... 124ezer km van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2021.11.18 csütörtök, 14:12:49 »
Idézetet írta: DosziMK5 - 2021.11.18 csütörtök, 13:15:23
Sziasztok!
Feltűnt hogy egy kicsit fogy az olaj.. Kb 2 ezer km alatt egy negyednyinél kevesebb ha ment el belőle. Szerviz füzetben láttam hogy 3 éves koráig volt írva hogy olajfogyás-utántöltés. Most 4 év éves és az ekkori kötelező szervizénél már nem volt írva. Bíztam benne hogy akkor megoldták, de úgy néz ki nem. 2.0tdci 180 ló. Ötlet hogy hol elereszti? Ennyi idősen enni csak nem eszi... 124ezer km van benne.
Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DosziMK5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2021.11.18 csütörtök, 16:29:43 »
Idézetet írta: alf® - 2021.11.18 csütörtök, 14:12:49
Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Remek.. Köszi!
Naplózva
DosziMK5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2021.11.18 csütörtök, 17:06:19 »
Idézetet írta: alf® - 2021.11.18 csütörtök, 14:12:49
Ez már nem Mk3. Ez csipegeti autópályás tempóban picit. Utána kell tölteni. Nekem ez 2 olajcsere közt másfél deci.
Milyen olajat ajánlasz bele?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2021.11.18 csütörtök, 17:32:50 »
Idézetet írta: DosziMK5 - 2021.11.18 csütörtök, 17:06:19
Milyen olajat ajánlasz bele?
én 0-W30 at rakok bele,szerintem neked is az van előírva.A márka szubjektív,ha tudja a gyártó által előírt specifikációt.Eneos,castrol,mannol....ami tudja az előírást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DosziMK5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2021.11.19 péntek, 01:34:53 »
Idézetet írta: alf® - 2021.11.18 csütörtök, 17:32:50
én 0-W30 at rakok bele,szerintem neked is az van előírva.A márka szubjektív,ha tudja a gyártó által előírt specifikációt.Eneos,castrol,mannol....ami tudja az előírást.
Köszönöm!
Naplózva
Balaton János
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2022.01.28 péntek, 10:02:39 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el.Én azóta 2500at mentem vele,nem használom minden nap csak alkalmanként,hosszabb utakon(kb.15-20 alkalom)
Tünetek a következők:
Hideg motornál (leállítás után másnap) kiegyenlítő tartályban nyomás van, kupak lecsavarása közben engedi el a nyomást, emelkedik a viz szint,
és lecsavarás után beáll normálisra.
Hűtőfolyadék fogyása nem túlzottan sok, (kb.500km megtétele után a kiegyenlítő tartályból 5-6cm),amit vélhetően a kiegyenlítő tartály túlfolyóján nyomhat ki(ott látszik ,hogy nedves)
A motor erős, nem fogyaszt sokat, pöccre indul, nem füstöl (sem feketén, sem szürkén sem fehéren) - vízhőfok mérő szerint sosem emelkedik megengedett fölé,be áll közép állásba,nem ingadozik.
Az előző tulaj 165e-nél cserélt vezérlést és vízpumpát.Elvittem ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés.
Kérdésem az lenne,hogy komoly bontás nélkül megállapítható-e, hogy a blokk, hengerfej, hengerfejtömítés vagy az EGR hütőnél dolgozik a motor a hűtőkörbe?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2022.01.28 péntek, 11:56:05 »
Idézetet írta: Balaton János - 2022.01.28 péntek, 10:02:39
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el.Én azóta 2500at mentem vele,nem használom minden nap csak alkalmanként,hosszabb utakon(kb.15-20 alkalom)
Tünetek a következők:
Hideg motornál (leállítás után másnap) kiegyenlítő tartályban nyomás van, kupak lecsavarása közben engedi el a nyomást, emelkedik a viz szint,
és lecsavarás után beáll normálisra.
Hűtőfolyadék fogyása nem túlzottan sok, (kb.500km megtétele után a kiegyenlítő tartályból 5-6cm),amit vélhetően a kiegyenlítő tartály túlfolyóján nyomhat ki(ott látszik ,hogy nedves)
A motor erős, nem fogyaszt sokat, pöccre indul, nem füstöl (sem feketén, sem szürkén sem fehéren) - vízhőfok mérő szerint sosem emelkedik megengedett fölé,be áll közép állásba,nem ingadozik.
Az előző tulaj 165e-nél cserélt vezérlést és vízpumpát.Elvittem ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés.
Kérdésem az lenne,hogy komoly bontás nélkül megállapítható-e, hogy a blokk, hengerfej, hengerfejtömítés vagy az EGR hütőnél dolgozik a motor a hűtőkörbe?
Köszönöm a segítséget.
nem.
De egy szervíz nem az egyetlen lehetőség.Vannak jó szakik és szakműhelyek is,Vidd el máshová.Ellenben biztos bontani kell egy hibafelméréshez, ha motorban kell megkeresni a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balaton János
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2022.01.28 péntek, 12:08:26 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.28 péntek, 11:56:05
nem.
De egy szervíz nem az egyetlen lehetőség.Vannak jó szakik és szakműhelyek is,Vidd el máshová.Ellenben biztos bontani kell egy hibafelméréshez, ha motorban kell megkeresni a hibát.
Persze,természetesen el viszem más szerelőhöz (február végére kaptam időpontot) csak bosszant,hogy a szervíz semmilyen lehetőséget nem tárt elém csak a motorcserét.
Ezért is gondoltam,hogy be írok a fórumba,hátha járt már így más is és esetleg van ennek a motornak gyenge pontja pl. egr hűtő,termosztát,stb.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2022.01.28 péntek, 14:11:15 »
Idézetet írta: Balaton János - 2022.01.28 péntek, 10:02:39
4 hónapja vettem egy 2015-ös 1.6TDCI Mondeót MK5 - 172e km-el...
... ford szervízbe és kb.2 perc szemrevételezés után közölték velem,hogy motorcserés. ...
Itt még fennállhat az eladó szavatossági kötelezettsége. Érdemes utánanézni, hogy ha komolyabb javítási összegbe futnál bele.
Ha az autót magánszemélytől vásároljuk, viszonylag egyszerű a szabályzás: az eladót egy év kellékszavatossági kötelezettség terheli. Fontos részlet, hogy mivel ebben az esetben nem jön létre fogyasztói szerződés, a felek ettől eltérhetnek, tehát az eladó akár teljes mértékben kizárhatja a kellékszavatossági kötelezettséget. Lényeges, hogy ha magánszemélytől vásárolunk használtautót, meghibásodás esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már az adásvételkor is fennállt.
Milyen esetekben nem érvényesíthető a kellékszavatosság?
Bizonyos esetekben hiába történik meghibásodás, nem támaszkodhatunk a szavatossági szabályokra. Ha az autó átvételekor tisztában voltunk a jármű hibáival, és ez szerepel is az adásvételi szerződésben, a mi felelősségünk a hiba helyreállítása. Ugyancsak nem vonatkozik kellékszavatosság jelentéktelen hibákra, és azokra az esetekre, amikor a meghibásodás a mi mulasztásunk miatt következett be. Használtautók esetén az autó korából és használtságából fakadó arányos hibákra nem érvényesíthető kellékszavatossági igény, tehát minél régebbi autót vásárolunk, annál kisebb az esélyünk arra, hogy segítséget kapunk.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2022.01.28 péntek, 14:33:29 »
Idézetet írta: Balaton János - 2022.01.28 péntek, 12:08:26
Persze,természetesen el viszem más szerelőhöz (február végére kaptam időpontot) csak bosszant,hogy a szervíz semmilyen lehetőséget nem tárt elém csak a motorcserét.
Ezért is gondoltam,hogy be írok a fórumba,hátha járt már így más is és esetleg van ennek a motornak gyenge pontja pl. egr hűtő,termosztát,stb.
még ha lenne is gyenge pontja,ezek miatt nem kell motort cserélni.Csak ha szétbontották a motort, és olyan hibát tártak fel.
Szervíz.Nincs ember,sok meló,aki van messze nem az a kategória, mint korábban.
Leginkáb ez a duma egy sima lepattintás.Ha bejön,akkor kerestek rajtad egy valag lóvét,egyszerű munkáért.
Cserélni bármit könnyebb, mint megjavítani.Ha nem jön be,csinálják tovább ami van, és amit tudnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balaton János
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2022.01.28 péntek, 15:52:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2022.01.28 péntek, 14:11:15
Itt még fennállhat az eladó szavatossági kötelezettsége. Érdemes utánanézni, hogy ha komolyabb javítási összegbe futnál bele.
Ha az autót magánszemélytől vásároljuk, viszonylag egyszerű a szabályzás: az eladót egy év kellékszavatossági kötelezettség terheli. Fontos részlet, hogy mivel ebben az esetben nem jön létre fogyasztói szerződés, a felek ettől eltérhetnek, tehát az eladó akár teljes mértékben kizárhatja a kellékszavatossági kötelezettséget. Lényeges, hogy ha magánszemélytől vásárolunk használtautót, meghibásodás esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már az adásvételkor is fennállt.
Milyen esetekben nem érvényesíthető a kellékszavatosság?
Bizonyos esetekben hiába történik meghibásodás, nem támaszkodhatunk a szavatossági szabályokra. Ha az autó átvételekor tisztában voltunk a jármű hibáival, és ez szerepel is az adásvételi szerződésben, a mi felelősségünk a hiba helyreállítása. Ugyancsak nem vonatkozik kellékszavatosság jelentéktelen hibákra, és azokra az esetekre, amikor a meghibásodás a mi mulasztásunk miatt következett be. Használtautók esetén az autó korából és használtságából fakadó arányos hibákra nem érvényesíthető kellékszavatossági igény, tehát minél régebbi autót vásárolunk, annál kisebb az esélyünk arra, hogy segítséget kapunk.
Igen fenn áll a szavatossági kötelezettség,de mivel én magán embertől vásároltam ez megnehezíti az egészet. Hétfőn felkerestem egy ügyvédet aki elmondta,hogy nekem kell bizonyítanom,hogy a hiba az előző tulajnál is fenn állhatott. Igazságügyi szakértő ( addig nem kezdhetem el a javítást mig ő nem ad ki szakvéleményt)+ügyvéd+perköltség+utazás tárgyalásra(oda-vissza 700km.) ez súlyos több 100e ft plusz költség. Jövőhét elején tud fogadni egy profi szerelő, le nyomás próbázza az EGR hűtőt ,stb. és ha azt állapítja meg,hogy tovább kell bontani a motort,akkor meg fontolom,hogy indítsak-e pert. Az eladónak jeleztem,hogy mi a tünet,de határozottan elzárkózott pedig vásárláskor is hiányzott már minimális víz a kiegyenlítőből. Meg is kérdeztük,hogy eszi e a vizet - mire ő - természetesen nem eszi,amióta nála van ( 1 év) ő még nem öntött utána.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2022.01.28 péntek, 19:58:27 »
Idézetet írta: Balaton János - 2022.01.28 péntek, 15:52:26
Igen fenn áll a szavatossági kötelezettség,de mivel én magán embertől vásároltam ez megnehezíti az egészet. Hétfőn felkerestem egy ügyvédet aki elmondta,hogy nekem kell bizonyítanom,hogy a hiba az előző tulajnál is fenn állhatott. Igazságügyi szakértő ( addig nem kezdhetem el a javítást mig ő nem ad ki szakvéleményt)+ügyvéd+perköltség+utazás tárgyalásra(oda-vissza 700km.) ez súlyos több 100e ft plusz költség. Jövőhét elején tud fogadni egy profi szerelő, le nyomás próbázza az EGR hűtőt ,stb. és ha azt állapítja meg,hogy tovább kell bontani a motort,akkor meg fontolom,hogy indítsak-e pert. Az eladónak jeleztem,hogy mi a tünet,de határozottan elzárkózott pedig vásárláskor is hiányzott már minimális víz a kiegyenlítőből. Meg is kérdeztük,hogy eszi e a vizet - mire ő - természetesen nem eszi,amióta nála van ( 1 év) ő még nem öntött utána.
Jól tetted, hogy beszéltél ügyvéddel, és jelezted az eladónak. Talán írásban is megtehetnéd.
Nehéz ügy, az biztos. Nem irigyellek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2022.01.29 szombat, 13:02:05 »
Nekem 2 éve folyik polgári perem hibás teljesítés végett. Szinten magánszemély. Dpf hiányzott, amiről ő nem tudott, nem a fszt..
Jelenleg alig haladt az ügy, igaz a COVID beleszólt.
Mindenképpen közjegyző által kirendelt igazságügyi szakértővel együtt bontassatok, véleményeztessetek. Az áll meg a bíróságon.
Fontos, a szakvélemény hozhat olyat is, h nem ő volt a hunyó v nem állapítható meg, h ki.
Ilyenkor kidobtál egy zsák pénzt az ablakon.
Egy biztos sok pénz és sok idő kell hozzá. Ez nem egy hipp hopp sztori.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2022.08.25 csütörtök, 13:50:45 »
Sziasztok!
Ma megnéztem az olajszintet az autómon. Alsó nivón van
Mindig 10ezer km-ként cserélem az olajat és gyári castrol van benne.
Az autóban 105000km van ,az olajban 5000km.
Eddig olajcserétől olajcseréig nem fogyasztotta.
Szerintetek ez természetes hogy 100 ezer felett eszi ,vagy valami egyéb gond van?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2022.08.25 csütörtök, 19:46:50 »
Idézetet írta: Laca76 - 2022.08.25 csütörtök, 13:50:45
Sziasztok!
Ma megnéztem az olajszintet az autómon. Alsó nivón van
Mindig 10ezer km-ként cserélem az olajat és gyári castrol van benne.
Az autóban 105000km van ,az olajban 5000km.
Eddig olajcserétől olajcseréig nem fogyasztotta.
Szerintetek ez természetes hogy 100 ezer felett eszi ,vagy valami egyéb gond van?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Nagynyomásúnál nem ereszt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ