Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:07:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 356330 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:29:10 »

Miért, te paraszt kamionos mitől értenél jobban hozzá? attól, hogy 90-nel mész a pályán tempomattal és néha bekapcsolod a retardert? Mennyé' má' fhaszomba külföldre élni a szakértelmeddel. gun duhos2
neked ma(is) valami nagyon elgurult.... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:29:36 »

action For cenzuring

Pontosan. Ennyit ér az olvasottságod és a műveltséged. Pont ilyen értelmes válaszokat tudsz adni a "fhaszfej jogász" jelzőkön kívül. Paraszt kamionos vagy, semmi több.

Te csak szeretnél annyira olvasott lenni, mint amennyire előadod.  zavart2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #202 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:30:32 »

Ha van az autóban ABS, meg lehet csinálni a kipörgésgátló fékezgetését. Sőt, ha van ABS de nincs benne kipörgésgátló, más szgéppel lehet csinálni szoftveres kipörgésgátlót, mind gázelvevőst, mind gyújtásszaggatóst, mind fékezőst.
De ezt te is tudod, nem neked írtam, te kis kamionos. Vagy földműves?  vigyor3 vagy inkább ne személyeskedjünk?  wow1
Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:30:57 »

Ha van az autóban ABS, meg lehet csinálni a kipörgésgátló fékezgetését. Sőt, ha van ABS de nincs benne kipörgésgátló, más szgéppel lehet csinálni szoftveres kipörgésgátlót, mind gázelvevőst, mind gyújtásszaggatóst, mind fékezőst.

Senki nem mondta, hogy fizikailag lehetetlen. Csak épp MK II-es Mondeoban nem fékezgeti a kerekeket az ASR.

A paraszt az meg paraszt, akárhonnan nézzük.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:31:21 »

Pontosan. Ennyit ér az olvasottságod és a műveltséged. Pont ilyen értelmes válaszokat tudsz adni a "fhaszfej jogász" jelzőkön kívül. Paraszt kamionos vagy, semmi több.

Te csak szeretnél annyira olvasott lenni, mint amennyire előadod.  zavart2

Az én hsz-emet olvastad? Én amúgy műveltem földet, etettem állatokat, szóval valamilyen szinten illik rám a pharaszt. A viselkedésemre is?  vigyor3 Remélem, nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:32:04 »

Senki nem mondta, hogy fizikailag lehetetlen. Csak épp MK II-es Mondeoban nem fékezgeti a kerekeket az ASR.

Ezt viszont nem tudom... de majd holnap kipróbálom a Fifin.
Más autóknál szokott fékezni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:33:02 »

Ezt viszont nem tudom... de majd holnap kipróbálom a Fifin.
Más autóknál szokott fékezni.

Fifi nem egyenlő Mondeo.  wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:33:39 »

Ugy néz ki te sem adod elő magad külömbül, pedig annak képzeled magad. Én legalább válaszoltam, érveltem, nem ugyanazt hajtogattam mint egy papagáj

Csak nekem meg épp igazam volt. Ennyi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #208 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:35:09 »

Csak nekem meg épp igazam volt. Ennyi.
2funny 2funny
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:36:49 »

ha már így személyeskedünk, akkor te mint egy okoskodó ***fej jogász honnan értenél bármit hozzá?
olvass el egy igazi erről szóló könyvet, aztán megtudod, hogy működik

Onnan, hogy tudom mit jelent a mechanikus szó. Mert ugye mechanikus ASR nem fér hozzá az elektronikus interfészhez és így nem tud parancsokat adni az ABS-nek....

De mit érdekel ez téged, te olyan komoly könyveket olvasol kamionozás közben, hogy úgyis jobban tudod.

Minek is vitatkozom én itt veled? 1.8TD-n működésbe se lépett még soha az ASR. hehe hehe hehe eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:37:24 »

sziasztok.
látom, ti ismeritek egymást 1 hehe
 eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:38:19 »

2funny 2funny

Becsületes dolog, hogy paraszt kamionos létedre tudsz a saját nyomorodon röhögni. Isten tartsa meg jó szokásodat. Na, ahogy SPANNER szokta mondani, innentől hanyagoljál, nem kívánom a 80-as IQ-dat. eplus2 integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:40:50 »

Onnan, hogy tudom mit jelent a mechanikus szó. Mert ugye mechanikus ASR nem fér hozzá az elektronikus interfészhez és így nem tud parancsokat adni az ABS-nek....

Igazából az ASR nem lehet mechanikus... mert ugye a jelet elektromosan kapja, és elektromosan hajtja végre. A fékezést is elektromosan szabályozná (ha tudná).
A jeleket az elektronikus interfésztől kapja, lehetne a kapcsolat kétirányú. (Ezzel nem azt akarom bizonyítani, hogy mégis fékez, mert nem tudom.)

Fifi nem egyenlő Mondeo.  wow1

Nem, de az elektronikája majdnem ugyanaz, mint az MKII-é. És ha az tudnáé a fékezgetést, akkor tudja a mondeo is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:42:40 »

Becsületes dolog, hogy paraszt kamionos létedre tudsz a saját nyomorodon röhögni. Isten tartsa meg jó szokásodat. Na, ahogy SPANNER szokta mondani, innentől hanyagoljál, nem kívánom a 80-as IQ-dat. eplus2 integet2

Ezt én nem tenném. Te biztosan iskolázottabb vagy, mint GinJoy. De nem ettől leszel különb ember... ne attól legyél több, ha őt a sárba tiprod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:42:55 »

felírom a mai dátumot. kb 25 nap múlva várható az újabb kitörésed, bár ez férfiaknál nem szokott jellemző lenni, még akkor sem, ha jogászok Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:44:18 »

Ezt én nem tenném. Te biztosan iskolázottabb vagy, mint GinJoy. De nem ettől leszel különb ember... ne attól legyél több, ha őt a sárba tiprod.
nem tudja, mert szerintem joy le se szharja... beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:47:33 »

Igazából az ASR nem lehet mechanikus... mert ugye a jelet elektromosan kapja, és elektromosan hajtja végre. A fékezést is elektromosan szabályozná (ha tudná).
A jeleket az elektronikus interfésztől kapja, lehetne a kapcsolat kétirányú. (Ezzel nem azt akarom bizonyítani, hogy mégis fékez, mert nem tudom.)

Ez igaz, de a végrehajtás mechanikus 1998-ig, ami annyit tesz, hogy csak a gázbowdennel játszik. Ha tudná vezérelni az ABS-t és azon keresztül a fékeket, akkor nem lenne szükség a mechanikus kapcsolatra. Azért nem tud az ABS-en keresztül fékezni, mert maga az ABS sem tud fékezni, éppen, hogy a fékezés fellágyítását tudja csak. Azt a rendszert így nem lehet fékezésre használni, vagyis fizikailag kizárt, hogy az ABS rendszerét felhasználva az ASR fékezze a kerekeket. Érted?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.19 hétfő, 22:51:40 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:48:57 »

nem tudja, mert szerintem joy le se szharja... beka3

Ahogy én se. nyes Mint bárkit általában.  taps eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #218 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:49:07 »

Igazából az ASR nem lehet mechanikus... mert ugye a jelet elektromosan kapja, és elektromosan hajtja végre. A fékezést is elektromosan szabályozná (ha tudná).
A jeleket az elektronikus interfésztől kapja, lehetne a kapcsolat kétirányú. (Ezzel nem azt akarom bizonyítani, hogy mégis fékez, mert nem tudom.)
A jelet az abs szenzorról kapja. az abs is úgy dolgozik. persze, hogy elktromos. van egy pumpa egybeépítve a szabályzóval, és ahogy az abs-nél a gugattyúk szabályoznak, ugy a plusz hozzáadott olajnyomást is szabályozza, anélkül, hogy neked a féket kéne nyomnod. csak hogy okosodjon a nép, itt egy ilyen egybeépített szerkentyű száma, utána lehet nézni: 0265220495. ez pont egy mk2 v6-é
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:49:34 »

Ezt én nem tenném. Te biztosan iskolázottabb vagy, mint GinJoy. De nem ettől leszel különb ember... ne attól legyél több, ha őt a sárba tiprod.

Azt majd én eldöntöm, hogy mit tennék. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:50:56 »

felírom a mai dátumot. kb 25 nap múlva várható az újabb kitörésed, bár ez férfiaknál nem szokott jellemző lenni, még akkor sem, ha jogászok Wink

Azt te csak szeretnéd, ha annyira kiszámítható lennék. Abban az illúzióban élsz te is, hogy jól ismersz. Azért, mert voltam nálad 1x és beszélgetünk néha még nagyon messze vagy attól. integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:52:02 »

E6z igaz, de végrehajtás mechanikus 1998-ig, ami annyit tesz, hogy csak a gázbowdennel játszik. Ha tudná vezérelni az ABS-t és azon keresztül a fékeket, akkor nem lenne szükség a mechanikus kapcsolatra. Azért nem tud az ABS-en keresztül fékezni, mert maga az ABS sem tud fékezni, éppen, hogy a fékezés fellágyítását tudja csak. Azt a rendszert így nem lehet fékezésre használni, vagyis fizikailag kizárt, hogy az ABS rendszerét felhasználva az ASR fékezze a kerekeket. Érted?

Értem mit mondasz. Lehet, hogy ez az ABS önállóan nem tud fékezni.
De ha így van, akkor a kipörgésgátló sem tud fékezni.
Utána lehetne nézni, de ennyire nem érdekel.
Amúgy a gázelvétel azért kell, mert eleinte elég az, ha a gázt elveszi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:54:03 »

nem tudja, mert szerintem joy le se szharja... beka3
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:55:24 »

Igazából az ASR nem lehet mechanikus... mert ugye a jelet elektromosan kapja, és elektromosan hajtja végre. A fékezést is elektromosan szabályozná (ha tudná).
A jeleket az elektronikus interfésztől kapja, lehetne a kapcsolat kétirányú. (Ezzel nem azt akarom bizonyítani, hogy mégis fékez, mert nem tudom.)

Nem, de az elektronikája majdnem ugyanaz, mint az MKII-é. És ha az tudnáé a fékezgetést, akkor tudja a mondeo is.

Mechanikus ASR: a gázbowdent elektromos motorral vezérelve veszi el a gázt, van fizikai összekötteés az ASR vezérlő és a motor között.

Elektronikus ASR (98-tól): Az injektortól veszi el az üzemanyagot, csökkenti vagy letiltja a befecskendezést és a pótlevegő beáramlást. Nincs fizikai összeköttetés, csak elektronok útján.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:57:24 »

eljen

Lehet itt nagyokat egyetérteni a 80-as IQ.val, de ha le fhaszfej jogászozol (primitív barom mivoltodat alátámasztva), akkor ne csodálkozz, ha kapsz rá egy paraszt kamionos jelzőt válaszul. Gondolom nem tetszik, de ilyen az, amikor a te szintedre alacsonyodva kapsz választ a beszólásodra. Gondolom nem ismeretlen a dolog. eljen eljen eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:58:33 »

Én nem tudok franciául, de:

http://bernardtapie.webdealauto.com/fr/Agregat+hydraulique+systeme+de+freinage/BOSCH+0265220495.415.232877.15441.html

Ez az az ABS motor, a kamionos cikkszáma alapján. Aszongya a francia: pour véhicules avec ASR.
Hát... mi a fene lehet ez?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #226 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:00:17 »

Én nem tudok franciául, de:

http://bernardtapie.webdealauto.com/fr/Agregat+hydraulique+systeme+de+freinage/BOSCH+0265220495.415.232877.15441.html

Ez az az ABS motor, a kamionos cikkszáma alapján. Aszongya a francia: pour véhicules avec ASR.
Hát... mi a fene lehet ez?  wow1
bakker egyiptomit nem találtál?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:00:27 »

Én nem tudok franciául, de:

http://bernardtapie.webdealauto.com/fr/Agregat+hydraulique+systeme+de+freinage/BOSCH+0265220495.415.232877.15441.html

Ez az az ABS motor, a kamionos cikkszáma alapján. Aszongya a francia: pour véhicules avec ASR.
Hát... mi a fene lehet ez?  wow1

Te nem olvastad az elejét? Leírtam, hogy 98-tól a TCS és az ABS egy egységet képez, együtt dolgoznak. De az ABS 98 után sem tud fékezni, csak a féket felengedni. Érted?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #228 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:03:57 »

A jelet az abs szenzorról kapja. az abs is úgy dolgozik. persze, hogy elktromos. van egy pumpa egybeépítve a szabályzóval, és ahogy az abs-nél a gugattyúk szabályoznak, ugy a plusz hozzáadott olajnyomást is szabályozza, anélkül, hogy neked a féket kéne nyomnod. csak hogy okosodjon a nép, itt egy ilyen egybeépített szerkentyű száma, utána lehet nézni: 0265220495. ez pont egy mk2 v6-é
sőt 96-év végi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:05:53 »

Te nem olvastad az elejét? Leírtam, hogy 98-tól a TCS és az ABS egy egységet képez, együtt dolgoznak. De az ABS 98 után sem tud fékezni, csak a féket felengedni. Érted?

Igen, jogos. Majd utánanézek... ezt így nem lehet kitalálni.
Mindenesetre elektronikus differenciálzár, EBD az tuti nincs benne, ami megoldaná a leni jeges problémát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #230 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:14:34 »

Igen, jogos. Majd utánanézek... ezt így nem lehet kitalálni.
Mindenesetre elektronikus differenciálzár, EBD az tuti nincs benne, ami megoldaná a leni jeges problémát.
dobok neked egy könyv 2 oldalát pü-be
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:14:51 »

Igen, jogos. Majd utánanézek... ezt így nem lehet kitalálni.
Mindenesetre elektronikus differenciálzár, EBD az tuti nincs benne, ami megoldaná a leni jeges problémát.

Ezt is írtam, nevezetesen, hogy ahhoz legalább elektronikus difizár kellene, ami nincs MK2-őben. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:21:21 »

Azt te csak szeretnéd, ha annyira kiszámítható lennék. Abban az illúzióban élsz te is, hogy jól ismersz. Azért, mert voltam nálad 1x és beszélgetünk néha még nagyon messze vagy attól. integet2
abszolút nem gondolom, hogy ismerlek.
ha azt gondolnám, nem tudnál időről időre meglepni, nem mint ha erre izgulnék hehe
nem hogy jól nem ismerlek, hanem egyáltalán nem. azt nem tudom, hogy ez azért van mert ilyen lettél(dr. betegség), vagy már gyerek korodban is a homokozó széléről kiabáltál a többiekkel, hogy balfaxok, nem úgy kell várat építeni! inkább ássatok gödröt, mert az talán megy nektek....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 23:30:05 »

Az én hsz-emet olvastad? Én amúgy műveltem földet, etettem állatokat, szóval valamilyen szinten illik rám a pharaszt. A viselkedésemre is?  vigyor3 Remélem, nem.
ha nem lenne parasz aki eteti az állatokat a gazdag nem rágna még kefét sem mert nem lenne még kefe gyártó sem.ha mindenki 5 diplomás lenne senki nem dolgozna pl.csatornázási müveknél és az urakat elöntené a s z a r. nem lehet lenézni senkit aki munkával keresi a kenyerét  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drof
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2011.09.20 kedd, 00:01:00 »

ha nem lenne parasz aki eteti az állatokat a gazdag nem rágna még kefét sem mert nem lenne még kefe gyártó sem.ha mindenki 5 diplomás lenne senki nem dolgozna pl.csatornázási müveknél és az urakat elöntené a s z a r. nem lehet lenézni senkit aki munkával keresi a kenyerét  integet2

Ez nagyon szépen hangzik és mindig ez az ultima érv, ha erről van szó. Ezzel csak az a baj, hogy normális diplomás ember ezt a maszlagot leszharja és ha dolog, munka akad, akkor megcsinálja maga, ha kell. Attól, hogy valaki diplomás (nem bölcsész, meg andragógia szakos, meg reklámenedzser, hanem igazi diplomás), még pontosan tudja, hogyan kell földet művelni, állatot tartani és szeszt főzni, nameg gépeket karbtartani/javítani.

Én se diplomástúl jöttem ki édesanyámbúl, és a közhiedelemmel ellentétben nagyon nem áll tőlem messze a kétkezi munka. Sőt, aki annyit dolgozott egész életében éhbérért, mint amennyit nekem sikerült az elmúlt évtizedben, annak becsületére válhat az egész élet. 

De megfordítva: attól, hogy valaki nem diplomás, még nem kell táj jellegű parasztként viselkednie és főleg nem kell beszólnia, hogy aki diplomás az mit érthet az egyszerű ember dolgához. Hát pont annyit ért hozzá, mint az egyszerű ember, csak továbbképezte hozzá magát. integet2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2011.09.20 kedd, 00:10:30 »

Ez nagyon szépen hangzik és mindig ez az ultima érv, ha erről van szó. Ezzel csak az a baj, hogy  és ha dolog, munka akad, akkor megcsinálja maga, ha kell. Attól, hogy valaki diplomás (nem bölcsész, meg andragógia szakos, meg reklámenedzser, hanem igazi diplomás), még pontosan tudja, hogyan kell földet művelni, állatot tartani és szeszt főzni, nameg gépeket karbtartani/javítani.

Én se diplomástúl jöttem ki édesanyámbúl, és a közhiedelemmel ellentétben nagyon nem áll tőlem messze a kétkezi munka. Sőt, aki annyit dolgozott egész életében éhbérért, mint amennyit nekem sikerült az elmúlt évtizedben, annak becsületére válhat az egész élet. 

De megfordítva: attól, hogy valaki nem diplomás, még nem kell táj jellegű parasztként viselkednie és főleg nem kell beszólnia, hogy aki diplomás az mit érthet az egyszerű ember dolgához. Hát pont annyit ért hozzá, mint az egyszerű ember, csak továbbképezte hozzá magát. integet2
nem személyre szoloan irtam,erre gondoltam én is.de pont ezt felejtetted el az elmult orában "normális diplomás ember ezt a maszlagot leszharja"
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drof
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2011.09.20 kedd, 07:49:39 »

nem személyre szoloan irtam,erre gondoltam én is.de pont ezt felejtetted el az elmult orában "normális diplomás ember ezt a maszlagot leszharja"

Így igaz. Mivel ahhoz előfeltétel, hogy a másik fél is ugyanúgy cselekedjen én meg már öreg vagyok ahhoz, hgy mindég én legyek az okosabb, aki enged. wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2011.09.20 kedd, 08:08:32 »

abszolút nem gondolom, hogy ismerlek.
ha azt gondolnám, nem tudnál időről időre meglepni, nem mint ha erre izgulnék hehe
nem hogy jól nem ismerlek, hanem egyáltalán nem. azt nem tudom, hogy ez azért van mert ilyen lettél(dr. betegség), vagy már gyerek korodban is a homokozó széléről kiabáltál a többiekkel, hogy balfaxok, nem úgy kell várat építeni! inkább ássatok gödröt, mert az talán megy nektek....
amúgyis akarja a franc ismerni ..  eplus2
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:31:12 »

Sziasztok!
manuális váltó 4.ben akad! De ha finoman használom a kuplungot, vagy kicsit felengedem akkor nem. Mi lehet a hiba Huh??
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:48:08 »

Sziasztok!
manuális váltó 4.ben akad! De ha finoman használom a kuplungot, vagy kicsit felengedem akkor nem. Mi lehet a hiba Huh??
Váltóolaj? fejvakaras
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2011.10.26 szerda, 05:28:16 »

Sziasztok!
manuális váltó 4.ben akad! De ha finoman használom a kuplungot, vagy kicsit felengedem akkor nem. Mi lehet a hiba Huh??

Váltó bowden, kuplung bowden? Lehet, hogy a kuplungtárcsa nem emel ki eléggé.   miaz
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:06:10 »

Sziasztok!
manuális váltó 4.ben akad! De ha finoman használom a kuplungot, vagy kicsit felengedem akkor nem. Mi lehet a hiba Huh??
Ma felhívtam a volt tulajt. Aki állítólag ért valamit hozzá .?? Azt mondta nem nagy gond 4-5 Huf, valami gumi van benne kikopva !!! Létezik ez Huh???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #242 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:09:00 »

Ma felhívtam a volt tulajt. Aki állítólag ért valamit hozzá .?? Azt mondta nem nagy gond 4-5 Huf, valami gumi van benne kikopva !!! Létezik ez Huh???
igen, a bowden végén ami ráakad a gömbfejre, ha kikopik, lötyög, és nem pontos
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:30:25 »

igen, a bowden végén ami ráakad a gömbfejre, ha kikopik, lötyög, és nem pontos
....azt honnan lehet beszerezni Huh? Cserélhető-e sufnituning szinten. Apropó az a PC-s programnak mi a neve amiből itt sok infót mutogatnak Huh?? "TIS" vagy mi???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #244 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:31:17 »

....azt honnan lehet beszerezni Huh? Cserélhető-e sufnituning szinten. Apropó az a PC-s programnak mi a neve amiből itt sok infót mutogatnak Huh?? "TIS" vagy mi???
az szerelős. robbantott  ábra meg microcat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:36:38 »

az szerelős. robbantott  ábra meg microcat
Köszke Smiley A váltókar, vagy a váltó, vagy mindkét végén cserélni kell Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:38:12 »

Köszke Smiley A váltókar, vagy a váltó, vagy mindkét végén cserélni kell Huh?
mindkét végén van, meg kell nézni, melyik rossz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:46:17 »

....azt honnan lehet beszerezni Huh? Cserélhető-e sufnituning szinten. Apropó az a PC-s programnak mi a neve amiből itt sok infót mutogatnak Huh?? "TIS" vagy mi???
A váltó felöli cserélhető otthon is (trükkös de nem lehetetlen,nekem is sikerült),4e ft/db a cromaxnál.Nem egyforma a kettő.Ha a váltókar felöli van kikopva (nem hiszem,mert az fémgyűrűs) akkor komplett bowden...
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 04:32:14 »

Hali!!

Indulás után hidegen rakoncátlankodik a váltóm....
Elég nehezen veszi az első kettő fokozatot a többi vaj puha.
Sőt néha az 1-est még ki is dobja....
Ha bemelegszik akkor sem az igazi de elmegy.
A váltókarom oldalirányba szinte nem is "lötyög" de előre hátra legalább 2 cm-t.

Valami megoldás vagy tipp??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 19:24:59 »

Hali!!

Indulás után hidegen rakoncátlankodik a váltóm....
Elég nehezen veszi az első kettő fokozatot a többi vaj puha.
Sőt néha az 1-est még ki is dobja....
Ha bemelegszik akkor sem az igazi de elmegy.
A váltókarom oldalirányba szinte nem is "lötyög" de előre hátra legalább 2 cm-t.

Valami megoldás vagy tipp??

Váltóbovden csere érett.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.