Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:11:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327523 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5150 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:22:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.06 kedd, 20:19:30
Ez vicc akart lenni? Ha esetleg nem értenéd, amit írtam akkor külön neked elmagyarázom. Az a 80 % abban a tartományban (egyenes haladás, kisebb kanyarok stb) a többi pedig a nagyobb kanyarvétel.
Nem vicc, én sem értem mire gondolsz.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5151 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:43:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.06 kedd, 22:22:37
Nem vicc, én sem értem mire gondolsz.
Arra gondol,hogy csak kanyarban forognak a "kis" fogaskerekek.Vagy mire is Lacika?
Nem bírt el a bődületes nyomatékkal az a pár fog.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 23:13:35 írta Csabi77
»
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Déncsy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5152 Dátum:
2015.10.07 szerda, 02:20:36 »
Helló mindenkinek.
hiba feltárással kapcsolatban kérdeznék, előző héten tapasztaltam menet közben, hogy váltás után felpuhult a kuplung.
Pumpálás után meg mintha kicsit lejjebb fogna mint előtte. az 1-es nehezen veszi néha néha, de se csörgés se remegés nincs vagy nem érezhető váltásnál-se álló helyzetbe se.
Most töltőtűk a 200 000 fordulót a gépsárkánnyal. Előélete ismeretlen
!
Gondolkodhatok felújítás témában.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5153 Dátum:
2015.10.07 szerda, 06:13:21 »
Idézetet írta: Déncsy - 2015.10.07 szerda, 02:20:36
Helló mindenkinek.
hiba feltárással kapcsolatban kérdeznék, előző héten tapasztaltam menet közben, hogy váltás után felpuhult a kuplung.
Pumpálás után meg mintha kicsit lejjebb fogna mint előtte. az 1-es nehezen veszi néha néha, de se csörgés se remegés nincs vagy nem érezhető váltásnál-se álló helyzetbe se.
Most töltőtűk a 200 000 fordulót a gépsárkánnyal. Előélete ismeretlen
!
Gondolkodhatok felújítás témában.
levegős lehet.légtelenítsd-légteleníttesd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5154 Dátum:
2015.10.07 szerda, 19:51:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.06 kedd, 20:39:55
szóval nagyobb kanyarokban állnak
már mindent értek
Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.07 szerda, 19:55:16 írta Lacika71
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5155 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:58:27 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.07 szerda, 19:51:47
Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.
De nincs ilyen tartomány, amibe mindig visszaáll, ha egyenesen mész.
Amikor kanyarodsz, akkor folyamatosan elforog egymáson a bolygófogaskerék és a féltengely fogaskereke, aztán ha visszaállasz egyenesbe, akkor abba a pozícióban állnak meg egymáshoz képest, ami abban a pillanatban volt, amikor a két féltengely sebességkülönbsége elérte a nullát.
Aztán a következő kanyarok után ez a pozíció mindig máshol és máshol lesz.
Tehát nincs olyan tartomány, amiben alapból mozog, mert mindig máshol, és máshol hajt éppen át.
Ezt az animációt tudom ajánlani:
https://www.youtube.com/watch?v=SOgoejxzF8c
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5156 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 02:48:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.07 szerda, 19:51:47
Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.
gratula, kezdjek én is személyeskedni?
volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5157 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 03:10:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.07 szerda, 22:58:27
De nincs ilyen tartomány, amibe mindig visszaáll, ha egyenesen mész.
Amikor kanyarodsz, akkor folyamatosan elforog egymáson a bolygófogaskerék és a féltengely fogaskereke, aztán ha visszaállasz egyenesbe, akkor abba a pozícióban állnak meg egymáshoz képest, ami abban a pillanatban volt, amikor a két féltengely sebességkülönbsége elérte a nullát.
Aztán a következő kanyarok után ez a pozíció mindig máshol és máshol lesz.
Tehát nincs olyan tartomány, amiben alapból mozog, mert mindig máshol, és máshol hajt éppen át.
Ezt az animációt tudom ajánlani:
https://www.youtube.com/watch?v=SOgoejxzF8c
naaa, ne okoskodj, inkább figyelj és tanulj, ha okítanak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5158 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 08:56:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.08 csütörtök, 02:48:47
volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok
Jönnek az arcok,a nagy arcok...
Eladó??Momentán vennék.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
IySaC
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5159 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 13:06:18 »
Üdv mindenkinek
Érdeklődni szeretnék hogy valaki cserélt már dmf-et smf-re?
Ha igen akkor mik a tapasztalatok, megfelelően használható vagy sem?
Naplózva
2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5160 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 18:20:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.08 csütörtök, 02:48:47
gratula, kezdjek én is személyeskedni?
volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok
És az idézet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5161 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:43:58 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.10.08 csütörtök, 08:56:23
Jönnek az arcok,a nagy arcok...
Eladó??Momentán vennék.
minden eladó, küldd a címet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5162 Dátum:
2015.10.08 csütörtök, 20:45:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.08 csütörtök, 18:20:56
És az idézet?
mi van vele? ott van az elsőben kiemelve, még mindig nem sikerült elmagyarázni, hogy ott mit akarsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5163 Dátum:
2015.10.09 péntek, 09:56:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.08 csütörtök, 20:43:58
minden eladó, küldd a címet
Mennyi?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5164 Dátum:
2015.10.09 péntek, 12:27:46 »
Idézetet írta: IySaC - 2015.10.08 csütörtök, 13:06:18
Üdv mindenkinek
Érdeklődni szeretnék hogy valaki cserélt már dmf-et smf-re?
Ha igen akkor mik a tapasztalatok, megfelelően használható vagy sem?
Olyan 60-70ezer km ezelőtt cseréltem. Egyelőre semmi bajom nincs vele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5165 Dátum:
2015.10.09 péntek, 14:33:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.09 péntek, 12:27:46
Olyan 60-70ezer km ezelőtt cseréltem. Egyelőre semmi bajom nincs vele.
és mennyibe került ?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5166 Dátum:
2015.10.09 péntek, 15:21:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.10.09 péntek, 14:33:36
és mennyibe került ?
Akkor meg joval olcsobb volt. A teljes szett vmi negyvenparezer volt szállítással.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5167 Dátum:
2015.10.09 péntek, 19:17:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.08 csütörtök, 20:45:25
mi van vele? ott van az elsőben kiemelve, még mindig nem sikerült elmagyarázni, hogy ott mit akarsz
Nincs kiemelve semmi. De tudod mit? Nem is érdekel. Ha nem értetted, az a te problémád. Innentől kezdve én lezártnak tekintem a témát.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.09 péntek, 19:19:38 írta Lacika71
»
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5168 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:08:23 »
Sziasztok!
Kérdésem volna, hogy átestem egy motorcserén fl utáni motor került a vasamba ami fl előtti. Na most a régi motorról levételre került a váltóharang amiben új a kinyomócsapágy és a kuplung szett, de a kettőstömegűmet még cserélni kell. A kérdésem annyi volna, hogy a kettőstömegű lendkerék vásárlás előtt a FAQ-ba olvasom, hogy két fajta van:
2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10
Nekem most melyiket kell nézni, vagy a cikkszám eltérés csak a csavarkészlet meglétét és hiányát jelenti? Esetleg másban is eltér?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5169 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:38:35 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.10 szombat, 20:08:23
Sziasztok!
Kérdésem volna, hogy átestem egy motorcserén fl utáni motor került a vasamba ami fl előtti. Na most a régi motorról levételre került a váltóharang amiben új a kinyomócsapágy és a kuplung szett, de a kettőstömegűmet még cserélni kell. A kérdésem annyi volna, hogy a kettőstömegű lendkerék vásárlás előtt a FAQ-ba olvasom, hogy két fajta van:
2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10
Nekem most melyiket kell nézni, vagy a cikkszám eltérés csak a csavarkészlet meglétét és hiányát jelenti? Esetleg másban is eltér?
2002/11-től más az átmérő (230 vs 240mm), és a szerkezet automata utánállítású. Amilyen kuplungod van, olyan lendkereket vegyél.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5170 Dátum:
2015.10.10 szombat, 20:51:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.10 szombat, 20:38:35
2002/11-től más az átmérő (230 vs 240mm), és a szerkezet automata utánállítású. Amilyen kuplungod van, olyan lendkereket vegyél.
Köszi a válaszod!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5171 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:35:56 »
MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5172 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:38:02 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.10 szombat, 21:35:56
MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?
Nem vette be teljesen a sebességet. A kulissza körül néznék körül.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5173 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:40:15 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.10 szombat, 21:38:02
Nem vette be teljesen a sebességet. A kulissza körül néznék körül.
Csak a 2. sebességgel fordult elő.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5174 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:42:22 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.10 szombat, 21:40:15
Csak a 2. sebességgel fordult elő.
Attól még lehet az, amit írtam. Egy ránézést megérhet szerintem. Az akksi alatt pont oda lehet látni. Valaki mozgatja a válókart, te meg nézed, hogy mi történik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5175 Dátum:
2015.10.10 szombat, 21:50:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.10 szombat, 21:42:22
Attól még lehet az, amit írtam. Egy ránézést megérhet szerintem. Az akksi alatt pont oda lehet látni. Valaki mozgatja a válókart, te meg nézed, hogy mi történik.
És mit kéne látnom?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5176 Dátum:
2015.10.10 szombat, 22:00:29 »
Most lesz dizliben kuplung+lendkerék+kinyomó cserélve. A váltó lejtőn lefelé motorfékezés közben néha kidobja a kettest, hidegen nehezen veszi a kettest, talán már a nyelestengely csapágya sem az igazi. Szerintetek érdemes ezt a váltót javíttatni, vagy inkább keressek valami (remélhetőleg) jó állapotú bontottat?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5177 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 11:32:22 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.10 szombat, 21:50:00
És mit kéne látnom?
Hogy mennyit mozdul az a kar, ami a sebességbe tolja a váltót. Ha nagy a holtjátéka, akkor az lehet egy gond. Szerintem. Szerintem beszélj meg GSR-el egy időpontot, hogy nézzen rá. Ő többet tud neked mondani ezzel kapcsolatban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5178 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 11:53:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.10 szombat, 22:00:29
Most lesz dizliben kuplung+lendkerék+kinyomó cserélve. A váltó lejtőn lefelé motorfékezés közben néha kidobja a kettest, hidegen nehezen veszi a kettest, talán már a nyelestengely csapágya sem az igazi. Szerintetek érdemes ezt a váltót javíttatni, vagy inkább keressek valami (remélhetőleg) jó állapotú bontottat?
bontott váltó 25-30körül lehet kapni. ennyiért rá se néznek a régidre. a régit meg közel ennyiért le lehet adni vasba, ha szétszeded
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5179 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:39:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.11 vasárnap, 11:53:40
bontott váltó 25-30körül lehet kapni. ennyiért rá se néznek a régidre. a régit meg közel ennyiért le lehet adni vasba, ha szétszeded
És ha veszek egy bontottat, mire kell figyelni?
Mármint hogy ne egy ugyanolyan *** állapotúra cseréljem a mostanit.
Naplózva
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5180 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:45:28 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.10 szombat, 21:35:56
MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?
Ha többször is elõfordul, lehet sztem szinkrongyûrû. De ez egy mezei tipp, majd megmondja, aki ért is hozzá.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5181 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:45:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.11 vasárnap, 12:39:58
És ha veszek egy bontottat, mire kell figyelni?
Mármint hogy ne egy ugyanolyan *** állapotúra cseréljem a mostanit.
mk2-t motorcraftot felhívod és keresel valami kevés mérföldeset. ők nem szoktak hazudni a futott mérföldben.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ger21
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5182 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 17:36:55 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Váltó olajat cseréltem a Mondeómban.
A gépkönyvében leírtak szerint 1,9 l olaj ment bele,de a betöltő nyíláson nem jelent meg a friss olaj. Úgy tudtam,h az a betöltő nyílás egyben a nívószint jelzője is. Rosszul tudtam??
A kocsi 2002-es 2.0 TDCI 130le 5-ös váltóval.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5183 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 17:38:43 »
Idézetet írta: Ger21 - 2015.10.12 hétfő, 17:36:55
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Váltó olajat cseréltem a Mondeómban.
A gépkönyvében leírtak szerint 1,9 l olaj ment bele,de a betöltő nyíláson nem jelent meg a friss olaj. Úgy tudtam,h az a betöltő nyílás egyben a nívószint jelzője is. Rosszul tudtam??
A kocsi 2002-es 2.0 TDCI 130le 5-ös váltóval.
A betöltő alatt van pár mm-el a szint.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5184 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 17:58:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.11 vasárnap, 12:45:55
mk2-t motorcraftot felhívod és keresel valami kevés mérföldeset. ők nem szoktak hazudni a futott mérföldben.
Ez lesz valószínűleg.
Naplózva
Ger21
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5185 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 18:04:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.12 hétfő, 17:38:43
A betöltő alatt van pár mm-el a szint.
Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5186 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 18:07:02 »
Idézetet írta: Ger21 - 2015.10.12 hétfő, 18:04:50
Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
addig kell tölteni olajjal,amíg a betöltőnyíláson megjelenik-"elkezd visszafolyni" a betöltött mennyiség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5187 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 18:07:43 »
Idézetet írta: Ger21 - 2015.10.12 hétfő, 18:04:50
Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
Nem kevés.
Szintet úgy tudod nézni, ahogy írod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ger21
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5188 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 18:55:22 »
Rendben van. Köszönöm a segítséget és a gyors válaszadást.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 19:46:22 írta Ger21
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5189 Dátum:
2015.10.17 szombat, 12:58:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.12 hétfő, 18:07:02
addig kell tölteni olajjal,amíg a betöltőnyíláson megjelenik-"elkezd visszafolyni" a betöltött mennyiség.
Az már sok. Van egy kis eszköz az olajszint méréséhez, kis gömb a végén. Ezt kell belógatni
Valamelyik fordos webshopban láttam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5190 Dátum:
2015.10.17 szombat, 13:10:47 »
Idézetet írta: Ger21 - 2015.10.12 hétfő, 18:04:50
Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerviz utasítás szerint a sebváltó olajszint a beöntőnyílás alatt van 5 mm-rel. Egy vékony acélpálcából(vagy egy drót darabból) hajlítasz egy derékszöget melynek egyik vége nem hosszabb 10 mm-nél. Ezt a rövid véget kell belógatni a sebváltóba. A zárócsavar alsó széle alatt 5 mm kell legyen az olajszint.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5191 Dátum:
2015.10.17 szombat, 13:21:40 »
Idézetet írta: László - 2015.10.17 szombat, 13:10:47
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerviz utasítás szerint a sebváltó olajszint a beöntőnyílás alatt van 5 mm-rel. Egy vékony acélpálcából(vagy egy drót darabból) hajlítasz egy derékszöget melynek egyik vége nem hosszabb 10 mm-nél. Ezt a rövid véget kell belógatni a sebváltóba. A zárócsavar alsó széle alatt 5 mm kell legyen az olajszint.
Tisztelettel László!
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5192 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 09:39:14 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.17 szombat, 12:58:49
Az már sok. Van egy kis eszköz az olajszint méréséhez, kis gömb a végén. Ezt kell belógatni
Valamelyik fordos webshopban láttam.
szegény ember vízzel főz.
Ne gondold,hogy ezt bárki használja.főleg,miután nincs jelentősége annak a plusz 5centnek,amivel több megy bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5193 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 13:08:36 »
Vettem gyári féltengely szimeringeket, és egy konzollal meg két anyával jött, mint a cromaxnál a harmadik képen:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_feltengely_szimering/szimering_feltengely_ford_5912
Ez a dolog hova megy, mit csinál?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5194 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 13:16:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.18 vasárnap, 13:08:36
Vettem gyári féltengely szimeringeket, és egy konzollal meg két anyával jött, mint a cromaxnál a harmadik képen:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_feltengely_szimering/szimering_feltengely_ford_5912
Ez a dolog hova megy, mit csinál?
A konzol a (jobb oldal) támcsapágyhoz van szerintem. A torx nyílású csavar (1x használatos) meg a csonkállványba megy a talpas gömbfejhez.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5195 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 13:20:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.18 vasárnap, 13:16:28
A konzol a (jobb oldal) támcsapágyhoz van szerintem. A torx nyílású csavar (1x használatos) meg a csonkállványba megy a talpas gömbfejhez.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5196 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 19:46:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.18 vasárnap, 09:39:14
szegény ember vízzel főz.
Ne gondold,hogy ezt bárki használja.főleg,miután nincs jelentősége annak a plusz 5centnek,amivel több megy bele.
Szokták...
Persze, ettől még nem lesz baja a váltónak, csak a rend kedvéért írtam le.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5197 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 20:06:21 »
Most, hogy egyre hidegebb az idő reggel 0-3C, kicsit erősebben kell behúzni a váltót a 2. sebességbe. Olaj volt rajta cserélve kb. 5 hónapja.
Olajcsere előtt is ugyanez volt a probléma télen. Amikor már üzem meleg a motor, akkor nem csinálja, mint forró kés a vajba, csak hideg motornál.
Mi lehet a baja?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 20:08:03 írta zeix
»
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5198 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 20:55:20 »
Idézetet írta: zeix - 2015.10.18 vasárnap, 20:06:21
Most, hogy egyre hidegebb az idő reggel 0-3C, kicsit erősebben kell behúzni a váltót a 2. sebességbe. Olaj volt rajta cserélve kb. 5 hónapja.
Olajcsere előtt is ugyanez volt a probléma télen. Amikor már üzem meleg a motor, akkor nem csinálja, mint forró kés a vajba, csak hideg motornál.
Mi lehet a baja?
Nagyon sok MMT6 csinálja, szerintem nem talált még rá senki végleges, biztos megoldást.
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5199 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 21:51:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.18 vasárnap, 20:55:20
Nagyon sok MMT6 csinálja, szerintem nem talált még rá senki végleges, biztos megoldást.
Akkor marad így.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ