Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:36:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2328429 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:22:37 »

Ez vicc akart lenni? Ha esetleg nem értenéd, amit írtam akkor külön neked elmagyarázom. Az a 80 % abban a tartományban (egyenes haladás, kisebb kanyarok stb) a többi pedig a nagyobb kanyarvétel.

Nem vicc, én sem értem mire gondolsz.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:43:56 »

Nem vicc, én sem értem mire gondolsz.


Arra gondol,hogy csak kanyarban forognak a "kis" fogaskerekek.Vagy mire is Lacika?
Nem bírt el a bődületes nyomatékkal az a pár fog.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 23:13:35 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Déncsy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2015.10.07 szerda, 02:20:36 »

Helló mindenkinek.

hiba feltárással kapcsolatban kérdeznék, előző héten tapasztaltam menet közben, hogy váltás után felpuhult a kuplung.
Pumpálás után meg mintha kicsit lejjebb fogna mint előtte. az 1-es nehezen veszi néha néha, de se csörgés se remegés nincs vagy nem érezhető váltásnál-se álló helyzetbe se.
Most töltőtűk a 200 000 fordulót a gépsárkánnyal. Előélete ismeretlen rinya
Gondolkodhatok felújítás témában. wow1
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2015.10.07 szerda, 06:13:21 »

Helló mindenkinek.

hiba feltárással kapcsolatban kérdeznék, előző héten tapasztaltam menet közben, hogy váltás után felpuhult a kuplung.
Pumpálás után meg mintha kicsit lejjebb fogna mint előtte. az 1-es nehezen veszi néha néha, de se csörgés se remegés nincs vagy nem érezhető váltásnál-se álló helyzetbe se.
Most töltőtűk a 200 000 fordulót a gépsárkánnyal. Előélete ismeretlen rinya
Gondolkodhatok felújítás témában. wow1
levegős lehet.légtelenítsd-légteleníttesd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2015.10.07 szerda, 19:51:47 »

szóval nagyobb kanyarokban állnak taps már mindent értek vigyor3

Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.07 szerda, 19:55:16 írta Lacika71 » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:58:27 »

Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.

De nincs ilyen tartomány, amibe mindig visszaáll, ha egyenesen mész.
Amikor kanyarodsz, akkor folyamatosan elforog egymáson a bolygófogaskerék és a féltengely fogaskereke, aztán ha visszaállasz egyenesbe, akkor abba a pozícióban állnak meg egymáshoz képest, ami abban a pillanatban volt, amikor a két féltengely sebességkülönbsége elérte a nullát.
Aztán a következő kanyarok után ez a pozíció mindig máshol és máshol lesz.
Tehát nincs olyan tartomány, amiben alapból mozog, mert mindig máshol, és máshol hajt éppen át.
Ezt az animációt tudom ajánlani: https://www.youtube.com/watch?v=SOgoejxzF8c
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 02:48:47 »

Idéznél, hogy hol írtam ilyet? Ennyire gyenge poénokkal ne indulj a Showder klubban. Akkor gyengébbek kedvéért szájbarágósan. Az a tartomány az a kb 30°-os, amiben alapból mozog. Az azon kívüli (csak neked, hogy felfogd agyilag is a 30° feletti) tartományba akkor megy át, amikor kanyarodik. Remélem a te mindenhez értő, hű, de mekkora szakember vagyok felfogásodhoz is eljutott.
gratula, kezdjek én is személyeskedni? vigyor3

volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 03:10:48 »

De nincs ilyen tartomány, amibe mindig visszaáll, ha egyenesen mész.
Amikor kanyarodsz, akkor folyamatosan elforog egymáson a bolygófogaskerék és a féltengely fogaskereke, aztán ha visszaállasz egyenesbe, akkor abba a pozícióban állnak meg egymáshoz képest, ami abban a pillanatban volt, amikor a két féltengely sebességkülönbsége elérte a nullát.
Aztán a következő kanyarok után ez a pozíció mindig máshol és máshol lesz.
Tehát nincs olyan tartomány, amiben alapból mozog, mert mindig máshol, és máshol hajt éppen át.
Ezt az animációt tudom ajánlani: https://www.youtube.com/watch?v=SOgoejxzF8c
naaa, ne okoskodj, inkább figyelj és tanulj, ha okítanak vigyor3 vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 08:56:23 »


volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok integet2

Jönnek az arcok,a nagy arcok...
Eladó??Momentán vennék.  vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 13:06:18 »

Üdv mindenkinek
Érdeklődni szeretnék hogy valaki cserélt már dmf-et smf-re?
Ha igen akkor mik a tapasztalatok, megfelelően használható vagy sem?
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 18:20:56 »

gratula, kezdjek én is személyeskedni? vigyor3

volt már difi a kezemben, nem a fotelból okoskodok integet2

És az idézet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:43:58 »

Jönnek az arcok,a nagy arcok...
Eladó??Momentán vennék.  vigyor3
minden eladó, küldd a címet nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2015.10.08 csütörtök, 20:45:25 »

És az idézet?
mi van vele? ott van az elsőben kiemelve, még mindig nem sikerült elmagyarázni, hogy ott mit akarsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2015.10.09 péntek, 09:56:50 »

minden eladó, küldd a címet nyes


Mennyi?  wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2015.10.09 péntek, 12:27:46 »

Üdv mindenkinek
Érdeklődni szeretnék hogy valaki cserélt már dmf-et smf-re?
Ha igen akkor mik a tapasztalatok, megfelelően használható vagy sem?


Olyan 60-70ezer km ezelőtt cseréltem. Egyelőre semmi bajom nincs vele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2015.10.09 péntek, 14:33:36 »

Olyan 60-70ezer km ezelőtt cseréltem. Egyelőre semmi bajom nincs vele.
és mennyibe került ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2015.10.09 péntek, 15:21:40 »

és mennyibe került ?

Akkor meg joval olcsobb volt. A teljes szett vmi negyvenparezer volt szállítással.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2015.10.09 péntek, 19:17:39 »

mi van vele? ott van az elsőben kiemelve, még mindig nem sikerült elmagyarázni, hogy ott mit akarsz

Nincs kiemelve semmi. De tudod mit? Nem is érdekel. Ha nem értetted, az a te problémád. Innentől kezdve én lezártnak tekintem a témát.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.09 péntek, 19:19:38 írta Lacika71 » Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:08:23 »

Sziasztok!


Kérdésem volna, hogy átestem egy motorcserén fl utáni motor került a vasamba ami fl előtti. Na most a régi motorról levételre került a váltóharang amiben új a kinyomócsapágy és a kuplung szett, de a kettőstömegűmet még cserélni kell. A kérdésem annyi volna, hogy a kettőstömegű lendkerék vásárlás előtt a FAQ-ba olvasom, hogy két fajta van:

2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10

Nekem most melyiket kell nézni, vagy a cikkszám eltérés csak a csavarkészlet meglétét és hiányát jelenti? Esetleg másban is eltér?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:38:35 »

Sziasztok!


Kérdésem volna, hogy átestem egy motorcserén fl utáni motor került a vasamba ami fl előtti. Na most a régi motorról levételre került a váltóharang amiben új a kinyomócsapágy és a kuplung szett, de a kettőstömegűmet még cserélni kell. A kérdésem annyi volna, hogy a kettőstömegű lendkerék vásárlás előtt a FAQ-ba olvasom, hogy két fajta van:

2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10

Nekem most melyiket kell nézni, vagy a cikkszám eltérés csak a csavarkészlet meglétét és hiányát jelenti? Esetleg másban is eltér?

2002/11-től más az átmérő (230 vs 240mm), és a szerkezet automata utánállítású. Amilyen kuplungod van, olyan lendkereket vegyél.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2015.10.10 szombat, 20:51:37 »

2002/11-től más az átmérő (230 vs 240mm), és a szerkezet automata utánállítású. Amilyen kuplungod van, olyan lendkereket vegyél.

Köszi a válaszod!  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:35:56 »

MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:38:02 »

MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?

Nem vette be teljesen a sebességet. A kulissza körül néznék körül.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:40:15 »

Nem vette be teljesen a sebességet. A kulissza körül néznék körül.

Csak a 2. sebességgel fordult elő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:42:22 »

Csak a 2. sebességgel fordult elő.

Attól még lehet az, amit írtam. Egy ránézést megérhet szerintem. Az akksi alatt pont oda lehet látni. Valaki mozgatja a válókart, te meg nézed, hogy mi történik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2015.10.10 szombat, 21:50:00 »

Attól még lehet az, amit írtam. Egy ránézést megérhet szerintem. Az akksi alatt pont oda lehet látni. Valaki mozgatja a válókart, te meg nézed, hogy mi történik.

És mit kéne látnom?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2015.10.10 szombat, 22:00:29 »

Most lesz dizliben kuplung+lendkerék+kinyomó cserélve. A váltó lejtőn lefelé motorfékezés közben néha kidobja a kettest, hidegen nehezen veszi a kettest, talán már a nyelestengely csapágya sem az igazi. Szerintetek érdemes ezt a váltót javíttatni, vagy inkább keressek valami (remélhetőleg) jó állapotú bontottat?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 11:32:22 »

És mit kéne látnom?

Hogy mennyit mozdul az a kar, ami a sebességbe tolja a váltót. Ha nagy a holtjátéka, akkor az lehet egy gond. Szerintem. Szerintem beszélj meg GSR-el egy időpontot, hogy nézzen rá. Ő többet tud neked mondani ezzel kapcsolatban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 11:53:40 »

Most lesz dizliben kuplung+lendkerék+kinyomó cserélve. A váltó lejtőn lefelé motorfékezés közben néha kidobja a kettest, hidegen nehezen veszi a kettest, talán már a nyelestengely csapágya sem az igazi. Szerintetek érdemes ezt a váltót javíttatni, vagy inkább keressek valami (remélhetőleg) jó állapotú bontottat?
bontott váltó 25-30körül lehet kapni. ennyiért rá se néznek a régidre. a régit meg közel ennyiért le lehet adni vasba, ha szétszeded
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:39:58 »

bontott váltó 25-30körül lehet kapni. ennyiért rá se néznek a régidre. a régit meg közel ennyiért le lehet adni vasba, ha szétszeded

És ha veszek egy bontottat, mire kell figyelni?
Mármint hogy ne egy ugyanolyan *** állapotúra cseréljem a mostanit.
Naplózva
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:45:28 »

MMT 6-os váltó. Párszor előfordult már, hogy visszaváltok 2-be, kiengedem a kuplungot, és kidobja sebességből.
Sík úton is, meg lejtőn lefelé. Mi lehet?

Ha többször is elõfordul, lehet sztem szinkrongyûrû. De ez egy mezei tipp, majd megmondja, aki ért is hozzá.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 12:45:55 »

És ha veszek egy bontottat, mire kell figyelni?
Mármint hogy ne egy ugyanolyan *** állapotúra cseréljem a mostanit.
mk2-t motorcraftot felhívod és keresel valami kevés mérföldeset. ők nem szoktak hazudni a futott mérföldben.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ger21
Vendég
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 17:36:55 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Váltó olajat cseréltem a Mondeómban.
A gépkönyvében leírtak szerint 1,9 l olaj ment bele,de a betöltő nyíláson nem jelent meg a friss olaj. Úgy tudtam,h az a betöltő nyílás egyben a nívószint jelzője is. Rosszul tudtam??
A kocsi 2002-es 2.0 TDCI 130le 5-ös váltóval.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 17:38:43 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Váltó olajat cseréltem a Mondeómban.
A gépkönyvében leírtak szerint 1,9 l olaj ment bele,de a betöltő nyíláson nem jelent meg a friss olaj. Úgy tudtam,h az a betöltő nyílás egyben a nívószint jelzője is. Rosszul tudtam??
A kocsi 2002-es 2.0 TDCI 130le 5-ös váltóval.


A betöltő alatt van pár mm-el a szint.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 17:58:47 »

mk2-t motorcraftot felhívod és keresel valami kevés mérföldeset. ők nem szoktak hazudni a futott mérföldben.

 worship

Ez lesz valószínűleg.
Naplózva
Ger21
Vendég
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 18:04:50 »



A betöltő alatt van pár mm-el a szint.


Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 18:07:02 »


Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
addig kell tölteni olajjal,amíg a betöltőnyíláson megjelenik-"elkezd visszafolyni" a betöltött mennyiség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 18:07:43 »


Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??


Nem kevés.
Szintet úgy tudod nézni, ahogy írod.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ger21
Vendég
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 18:55:22 »

Rendben van. Köszönöm a segítséget és a gyors válaszadást.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.12 hétfő, 19:46:22 írta Ger21 » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2015.10.17 szombat, 12:58:49 »

addig kell tölteni olajjal,amíg a betöltőnyíláson megjelenik-"elkezd visszafolyni" a betöltött mennyiség.

Az már sok. Van egy kis eszköz az olajszint méréséhez, kis gömb a végén. Ezt kell belógatni  vigyor3
Valamelyik fordos webshopban láttam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:10:47 »


Értem! Akkor várhattam én a nagy csodát...
De az1,9 l nem kevés ugye?
Szintet nézni? Beöntőnyílás csavarja ki, egy pálcával óvatosan benyúl, olajszint látható??
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerviz utasítás szerint a sebváltó olajszint a beöntőnyílás alatt van 5 mm-rel. Egy vékony acélpálcából(vagy egy drót darabból) hajlítasz egy derékszöget melynek egyik vége nem hosszabb 10 mm-nél. Ezt a rövid véget kell belógatni a sebváltóba. A zárócsavar alsó széle alatt 5 mm kell legyen az olajszint. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2015.10.17 szombat, 13:21:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerviz utasítás szerint a sebváltó olajszint a beöntőnyílás alatt van 5 mm-rel. Egy vékony acélpálcából(vagy egy drót darabból) hajlítasz egy derékszöget melynek egyik vége nem hosszabb 10 mm-nél. Ezt a rövid véget kell belógatni a sebváltóba. A zárócsavar alsó széle alatt 5 mm kell legyen az olajszint. wave
Tisztelettel László! worship

 eljen
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 09:39:14 »

Az már sok. Van egy kis eszköz az olajszint méréséhez, kis gömb a végén. Ezt kell belógatni  vigyor3
Valamelyik fordos webshopban láttam.
szegény ember vízzel főz.

Ne gondold,hogy ezt bárki használja.főleg,miután nincs jelentősége annak a plusz 5centnek,amivel több megy bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 13:08:36 »

Vettem gyári féltengely szimeringeket, és egy konzollal meg két anyával jött, mint a cromaxnál a harmadik képen:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_feltengely_szimering/szimering_feltengely_ford_5912
Ez a dolog hova megy, mit csinál?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 13:16:28 »

Vettem gyári féltengely szimeringeket, és egy konzollal meg két anyával jött, mint a cromaxnál a harmadik képen:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_feltengely_szimering/szimering_feltengely_ford_5912
Ez a dolog hova megy, mit csinál?


A konzol a (jobb oldal) támcsapágyhoz van szerintem.  A torx nyílású csavar (1x használatos) meg a csonkállványba megy a talpas gömbfejhez.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 13:20:26 »



A konzol a (jobb oldal) támcsapágyhoz van szerintem.  A torx nyílású csavar (1x használatos) meg a csonkállványba megy a talpas gömbfejhez.

 worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 19:46:55 »

szegény ember vízzel főz.

Ne gondold,hogy ezt bárki használja.főleg,miután nincs jelentősége annak a plusz 5centnek,amivel több megy bele.

Szokták...

Persze, ettől még nem lesz baja a váltónak, csak a rend kedvéért írtam le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 20:06:21 »

Most, hogy egyre hidegebb az idő reggel 0-3C, kicsit erősebben kell behúzni a váltót a 2. sebességbe. Olaj volt rajta cserélve kb. 5 hónapja.
Olajcsere előtt is ugyanez volt a probléma télen. Amikor már üzem meleg a motor, akkor nem csinálja, mint forró kés a vajba, csak hideg motornál.
Mi lehet a baja?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 20:08:03 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 20:55:20 »

Most, hogy egyre hidegebb az idő reggel 0-3C, kicsit erősebben kell behúzni a váltót a 2. sebességbe. Olaj volt rajta cserélve kb. 5 hónapja.
Olajcsere előtt is ugyanez volt a probléma télen. Amikor már üzem meleg a motor, akkor nem csinálja, mint forró kés a vajba, csak hideg motornál.
Mi lehet a baja?

Nagyon sok MMT6 csinálja, szerintem nem talált még rá senki végleges, biztos megoldást.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2015.10.18 vasárnap, 21:51:58 »

Nagyon sok MMT6 csinálja, szerintem nem talált még rá senki végleges, biztos megoldást.
worship Akkor marad így.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.