Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:31:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325655 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.10.28 szerda, 12:40:27 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.10.28 szerda, 11:43:55
Hidegen elég nehezen kapcsol a váltó, tövig kinyomott kuplunggal is, 1-esből 2-esbe, iletve elég nehéz betenni 1-be induláskor.
A többi fokozatnál nincs gond, azok bekattannak szépen. (2-3 ; 3-4 ; 4-5 ; 5-6)
Ahogy felmelegszik, utána tökéletes. Amióta megvettem nem volt benne váltóolaj cserélve, lehet, hogy nem ártana?
Nekem friss olajjal is csinálja...
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.10.28 szerda, 20:11:41 »
Idézetet írta: francoe - 2009.10.28 szerda, 11:15:19
Nagy István (Pisti) - harminc/2407760. Józsán (Debrecen) dolgozik. Én nála cseréltettem a lendkerék/kuplung/kinyomócsapágy hármast. Fordnál dolgozott korábban.
Köszi az infót és Angelnek is a tanácsot.Nem bánnám ha nem lenne nagy gáz.
Üdv Srácok.
Naplózva
ACarky
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 17:05:04 »
Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 17:09:20 »
Idézetet írta: ACarky - 2009.11.02 hétfő, 17:05:04
Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!
Ha az immobilizer letilt, villog az időmérő órában a led. Olyat kellene keresni legközelebb, amikor tilt.
Kellene egy hibakódolvasás. Sima ELM-327 interface-szel megy a dolog, vagy egy Lurdys minitalira el kell jönni, meg oda kell hívni valakit, akinek van.
6gangos váltó volt az SCi motoroknál, de nem tudom, fel lehet-e rakni a tiedre. Ha jól rémlik, nem.
Naplózva
ACarky
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 17:27:10 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.02 hétfő, 17:09:20
Ha az immobilizer letilt, villog az időmérő órában a led. Olyat kellene keresni legközelebb, amikor tilt.
Kellene egy hibakódolvasás. Sima ELM-327 interface-szel megy a dolog, vagy egy Lurdys minitalira el kell jönni, meg oda kell hívni valakit, akinek van.
6gangos váltó volt az SCi motoroknál, de nem tudom, fel lehet-e rakni a tiedre. Ha jól rémlik, nem.
Köszönöm a válaszodat! Kereslek majd...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 18:25:54 »
Idézetet írta: ACarky - 2009.11.02 hétfő, 17:05:04
Sziasztok! Egy hónapja vettem egy mondeo III-at.(2002.x.hó.2000cm3 145le ghia)Nagyon elégedett vagyok,de érdeklődnék tőletek ,hogy 6 sebességes váltó létezik-e mert nagyon pörög a motor(100km-nél 2500 kb..) és nem ehhez vok szokva!(opel vectrám volt előtte az 120-nál 2000-et pörgött kb...) a másik az indítás! 10 ből 2 szer sokáig(kb 3-5 másodperc...) kell "nyiszatolnom" és olyan is volt ,hogy beindítás után le kellett állítanom( mert elfelejtettem a váltótüskét...) és utána nem indított! Gyujtás volt de mintha kiszedték volna az inditómotort! Többszöri próba után kiszálltam lezártam és pár perc múlva nyitottam és indítottam.Azonnal indult azóta nem "tiltott"! Ez normális? Köszönöm a segítségeteket!
A 2,0i-hez nem volt 6-os váltó. (szerintem rá lehet rakni, de nem hinném, hogy megérné)
Sőt, ha automata, akkor az is a régi 4 sebességes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2009.11.06 péntek, 20:17:15 »
Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2009.11.06 péntek, 20:20:53 »
Idézetet írta: Doki - 2009.11.06 péntek, 20:17:15
Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!
Elsőre talán kinyomócsapágyra tippelnék. TDCiről nem tudok nyilatkozni, a régi Mk1-emnek sokáig volt rossz, de a hangon kívül más baja nem lett...
Naplózva
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2009.11.06 péntek, 20:32:21 »
Köszönöm a választ!Akkor nem sürgős a szerviz szerinted?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2009.11.06 péntek, 20:33:53 »
Idézetet írta: Doki - 2009.11.06 péntek, 20:32:21
Köszönöm a választ!Akkor nem sürgős a szerviz szerinted?
Azért holnap nézz vissza ide a topicba, a TDCi tudorok most a Lurdynál vannak a minitalin. De holnapra tutter válaszolnak.
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2009.11.06 péntek, 21:04:03 »
Idézetet írta: Doki - 2009.11.06 péntek, 20:17:15
Sziasztok!Új vagyok a Mondeósok között.Tudnátok segiteni??Minden kuplung benyomásnál visitó hangot ad mi lehet a problé
ma??Egy III mondeo TDCI-m van meddig lehet igy menni vele?Mennyire sürgős a szervizelése?Volt már valakinek ilyen gondja?Köszi előre a választ!
Nekem Benzinesem van és éppen rossz a kinyomócsapágyam, sivít mint állat, eddig sivítva kb 2000 km-et mentem vele és még ki kell bírnia egy London - Magyarországot, mert csak ott cseréltetem ki.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2009.11.07 szombat, 18:43:21 »
Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?KM garantált.Szerelő mondta:kinyomócsapágy hidraulikus része az üzemelt,de már a csapágy kicsit zörgött.Tárcsa vastagsága tök jó,viszont hajszálrepedések voltak rajta.Szerkezet egyik fele meg volt kicsit égve,és amióta megcsinálta,pöppenetnyit keményebb a kuplungpedál holtpontja,jóval bentebb fog.És visszajött a nyomaték,pár hete éreztem,hogy mintha hangyaf...it lomhább lenne.
Ja,és nem úgy csúszott meg,mint régen az Escort-omnál,hogy felbömbölt a motor,a kocsi meg állt,és alig bírtam vele hazamenni,hanem ha lepadlóztam,akkor 100-200 fordulatot felment a ford. számmérő,aztán vissza,és fogott.
Béna nem vagyok,nem csúsztattam sz..á a kuplungot soha,mondjuk egy-két repülőrajtot már csináltam vele.
(Egyenesen haladó sáv piroslámpa,és tömve,balra kanyarodó üres... gondolom ismerős)
Mielőtt írtok,hogy illett volna a lendkereket is cserélni,leírom,hogy éhen se akarok halni.
A szerelő azt mondta,hogy a lendkerék teljesen zsír állapotban van.Tükörsima,nem lóg semmi,nem kotyog stb.
Ha azt mondta volna,hogy kell,akkor kicseréltettem volna azt is.
Szerinte a szerkezet volt anyaghibás,a lamellák sem voltak egy síkban.
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.
Előre köszi a válaszokat
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2009.11.07 szombat, 18:50:57 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.07 szombat, 18:43:21
Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?KM garantált.Szerelő mondta:kinyomócsapágy hidraulikus része az üzemelt,de már a csapágy kicsit zörgött.Tárcsa vastagsága tök jó,viszont hajszálrepedések voltak rajta.Szerkezet egyik fele meg volt kicsit égve,és amióta megcsinálta,pöppenetnyit keményebb a kuplungpedál holtpontja,jóval bentebb fog.És visszajött a nyomaték,pár hete éreztem,hogy mintha hangyaf...it lomhább lenne.
Ja,és nem úgy csúszott meg,mint régen az Escort-omnál,hogy felbömbölt a motor,a kocsi meg állt,és alig bírtam vele hazamenni,hanem ha lepadlóztam,akkor 100-200 fordulatot felment a ford. számmérő,aztán vissza,és fogott.
Béna nem vagyok,nem csúsztattam sz..á a kuplungot soha,mondjuk egy-két repülőrajtot már csináltam vele.
(Egyenesen haladó sáv piroslámpa,és tömve,balra kanyarodó üres... gondolom ismerős)
Mielőtt írtok,hogy illett volna a lendkereket is cserélni,leírom,hogy éhen se akarok halni.
A szerelő azt mondta,hogy a lendkerék teljesen zsír állapotban van.Tükörsima,nem lóg semmi,nem kotyog stb.
Ha azt mondta volna,hogy kell,akkor kicseréltettem volna azt is.
Szerinte a szerkezet volt anyaghibás,a lamellák sem voltak egy síkban.
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.
Előre köszi a válaszokat
érdekes....
Ha nem te vezetted végig a 77eKm-t, lehet az előző tulaj lába is. Ha te voltál, akkor még érdekesebb. A 115le nem olyan veszélyes teljesítmény, tekintve hogy a 130le-ben is ez a szerkezet van, abban meg elmegy 150eKm-t is (vegyes használat).
Még az lehet a magyarázat, hogy döntően városban jársz vele.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2009.11.07 szombat, 18:53:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.07 szombat, 18:50:57
érdekes....
Ha nem te vezetted végig a 77eKm-t, lehet az előző tulaj lába is. Ha te voltál, akkor még érdekesebb. A 115le nem olyan veszélyes teljesítmény, tekintve hogy a 130le-ben is ez a szerkezet van, abban meg elmegy 150eKm-t is (vegyes használat).
Még az lehet a magyarázat, hogy döntően városban jársz vele.
1 évesen vettem,20000 km-el.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2009.11.07 szombat, 18:59:28 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.07 szombat, 18:53:24
1 évesen vettem,20000 km-el.
Végülis mindegy,mi volt az ok,az a lényeg,hogy most rendben van az autó ezen része,és egy darabig így is lesz,remélem.
Városban nem jellemző,hogy vezetek,sőt 20000-től 50000-ig szinte csak autópályán mentem,német-magyar.
Az kizárva,hogy anyaghiba?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 10:08:27 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.07 szombat, 18:53:24
1 évesen vettem,20000 km-el.
Nem mondom,hogy a tiédben nem annyi volt,de a cégesekbe 1 év alatt 100at tesznek.
Aztán érdekes,hogy hajszálrepedések miatt kell kuplungot cserélni.3 éves autóban.
Biztosan megbízol a szerelődben?Megkapdat a kezedbe a csere alkatrészeket?
Nekem ennek kicsit lehúzás szaga van,de ez csak az én magánvéleményem,ettől még biztosan úgy lehet ahogy mondod........
Én nem adtam volna ilyen könnyen 103e ft ot némi teljesítményvesztésért,ami lehet turbócső lukadás is akár.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 10:15:20 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.07 szombat, 18:43:21
Sziasztok!
Egy kérdés:
77000 km-nél miért kellett kuplungoznom?
Összeg:gyári szerkezet,és tárcsa,+ angol kinyomócsapágy 88ezer+ 15 munkadíj.
Autó 2006-os 2.0 TDCI 115 lovas,váltó 5 sebességes.
Előre köszi a válaszokat
Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 14:16:10 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.08 vasárnap, 10:15:20
Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.
Nekem az első kuplungom e körül halt meg és cseréltem, igaz én állandó városi dugóba közlekedek ( London ). Most esedékes a 2 kuplung cseréje is 150E van benne! Viszont most már a lendkereket is cserélem nem csak a kinyomót szerkezetet tárcsát.
15E munkadíj az nagyon nagyon kevés!!!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:05:32 »
30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:06:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.08 vasárnap, 19:05:32
30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.
De nem 15-ért!
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:20:32 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.08 vasárnap, 10:08:27
Nem mondom,hogy a tiédben nem annyi volt,de a cégesekbe 1 év alatt 100at tesznek.
Aztán érdekes,hogy hajszálrepedések miatt kell kuplungot cserélni.3 éves autóban.
Biztosan megbízol a szerelődben?Megkapdat a kezedbe a csere alkatrészeket?
Nekem ennek kicsit lehúzás szaga van,de ez csak az én magánvéleményem,ettől még biztosan úgy lehet ahogy mondod........
Én nem adtam volna ilyen könnyen 103e ft ot némi teljesítményvesztésért,ami lehet turbócső lukadás is akár.....
Szia!
A szerelő amúgy a munkatársam.A régi alkatrészek itt vannak nálam,én is látom a hajszálrepedéseket rajta,de én azt nem írtam,hogy emiatt kellett cserélni.
Mint írtam,a tárcsa vastagsága még bőven jó lett volna,de a szerkezet gyenge volt,csere óta érzem,hogy jóval beljebb fog,tehát az önállító része lehetett k.ka.Nem teljesítményvesztésért kellett cserélni,hanem mert megcsúszott.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:22:20 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.08 vasárnap, 10:15:20
Hol cserélnek 15 e-ért kuplungot? Felírnám magamnak következő cserére.
Hali!
Írhatok ki ide nevet,és telszámot?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:23:58 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:22:20
Hali!
Írhatok ki ide nevet,és telszámot?
Ha meg vagy elégedve velük, követeljük is.
Mesteremberek nevű topicba is beírhatod őket...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:26:10 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:22:20
Hali!
Írhatok ki ide nevet,és telszámot?
Szerintem ebben az árban másnak is érdekes lehet. Ennyiért reklámozhatjuk.Szerintem!
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:30:59 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.08 vasárnap, 19:26:10
Szerintem ebben az árban másnak is érdekes lehet. Ennyiért reklámozhatjuk.Szerintem!
BAZ megye,Berzék.
Neve Szabó Lóránt,telszám:70-242-6859
Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:31:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.08 vasárnap, 19:05:32
30-ért bárkinek kicserélik a lendkerék-kuplung-kinyomót itt nálunk....munkadijba.
Most hogy a múlt vasárnap olajat cseréltem, nézegettem,..hát nem kis munka lehet, segédalvázat leszedni, futóművet elbontani váltó oldalon, csomó cső......stb
200 körül van az autómban (óra 156e) és még gyári, bár semmi jel nincs, de hát jobb készülni rá...
Nem csináltál kis összefoglalót a cseréről?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:34:04 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:30:59
BAZ megye,Berzék.
Neve Szabó Lóránt,telszám:70-242-6859
Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.
azért ez haverei alap volt rendesen
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:35:56 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:30:59
Leírom mégegyszer:nekem munkatársam,azonkívül haver,nem tudom,hogy másnak mennyiért csinázza.
Esetleg egy normál árat kérdezhetnél tőle...
Ha az jó, akkor franyán meghirdetjük itt...
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:39:41 »
Idézetet írta: bonisz - 2009.11.08 vasárnap, 19:34:04
azért ez haverei alap volt rendesen
Szevasz,Főnök!
Reklámozom Lórit,látod?
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:40:25 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.08 vasárnap, 19:35:56
Esetleg egy normál árat kérdezhetnél tőle...
Ha az jó, akkor franyán meghirdetjük itt...
Holnapra megkérdezem
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:41:57 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:39:41
Szevasz,Főnök!
Reklámozom Lórit,látod?
megkönnyitetted az APEH dolgát
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:45:28 »
Idézetet írta: bonisz - 2009.11.08 vasárnap, 19:41:57
megkönnyitetted az APEH dolgát
A pesszimista...
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:48:25 »
tudod mennyi jóakaró van,már csak azért is mert neki 60-70 ropiban volt a munkadíj. esetleg.......na mindegy csak poén akart lenni
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:50:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.08 vasárnap, 19:31:36
Most hogy a múlt vasárnap olajat cseréltem, nézegettem,..hát nem kis munka lehet, segédalvázat leszedni, futóművet elbontani váltó oldalon, csomó cső......stb
200 körül van az autómban (óra 156e) és még gyári, bár semmi jel nincs, de hát jobb készülni rá...
Nem csináltál kis összefoglalót a cseréről?
Ja-ja!
Ahogy írod,nem kis meló.Segédalváz,futómű,pár cső,egy-két motortartó bak.
F-es astra kuplungcsere 20 perc.Szerelőnyílás.
Ez tartott péntek 10 órától szombat délig.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 19:51:43 »
Idézetet írta: bonisz - 2009.11.08 vasárnap, 19:48:25
tudod mennyi jóakaró van,már csak azért is mert neki 60-70 ropiban volt a munkadíj. esetleg.......na mindegy csak poén akart lenni
Persze.De hát tudod,magyarok vagyunk,ha másnak olcsó volt,akkor gyanús,ha nekem drága akkor a menjen a fenébe.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:04:05 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.11.08 vasárnap, 14:16:10
Nekem az első kuplungom e körül halt meg és cseréltem, igaz én állandó városi dugóba közlekedek ( London ). Most esedékes a 2 kuplung cseréje is 150E van benne! Viszont most már a lendkereket is cserélem nem csak a kinyomót szerkezetet tárcsát.
15E munkadíj az nagyon nagyon kevés!!!
Pedig ez ennyi volt.Én sem vállalnám ennyiért.Nagy meló!
Mellesleg a másodiknál tényleg kell a lendkerék csere is.
Valaki felhomályosíthatna,hogy miért is van szükség erre a kettős tömegűre.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:07:32 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 19:50:01
Ja-ja!
Ahogy írod,nem kis meló.Segédalváz,futómű,pár cső,egy-két motortartó bak.
F-es astra kuplungcsere 20 perc.Szerelőnyílás.
Ez tartott péntek 10 órától szombat délig.
Én is úgy tervezem, ha szükséges lesz és időm engedi, megcsinálom magam...
persze minden infó jól jöhet addig...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:38:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.08 vasárnap, 20:07:32
Én is úgy tervezem, ha szükséges lesz és időm engedi, megcsinálom magam...
persze minden infó jól jöhet addig...
emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 20:42:58 »
Idézetet írta: tschikosch - 2009.11.08 vasárnap, 20:04:05
Valaki felhomályosíthatna,hogy miért is van szükség erre a kettős tömegűre.
Szimplán marketing fogás, és parasztvakitás az egész...fix nem megy szét ezért azt nemis kell cserélni, hát ez meg innentől bevételkiesés.
sokan elfelejtik hogy az autógyártók nem az eladott autóból élnek,hanem a ráköltött alkatrészekből és termékekből,szervizelésből.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:16:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.08 vasárnap, 20:38:16
emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).
Aknám van, emelőm is egy pár + egy I gerenda az akna felett, arról is tudok emelni...de az a leírás szerintem sok felesleges cumitól megkímélne...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:20:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.08 vasárnap, 20:38:16
emelő nélkül vagy akna és aknaperememelő nélkül neki se álljál.....
Igértem egy leirást de nincs hozzá lelki erőm sajna...sok a dolgom.
fix valeos szettet tudok intézni bárkinek 115-be....(lendkerék,kuplungszett,csavarok) kinyomót nagyautónál vettem 21-ért gyárit...
30-ért meg berakják, és többé nincs gond vele.....
kell még fékolaj,váltóolaj(ez nem tétel), plussz ami menet közbe szétszedésnél kiderül és kiakarja a gazdája cserélni(mint nálam a féltengely tartó csapágy, csak akkor látod hogy sz+r ha leszedted).
Gyári kinyomó passzol a Valeos szetthez?
Bírja a chippelt nyomatékot a Valeos szett, nem csúszik meg? Vadállat üzemben sem?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2009.11.08 vasárnap, 21:52:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.08 vasárnap, 20:42:58
Szimplán marketing fogás, és parasztvakitás az egész...fix nem megy szét ezért azt nemis kell cserélni, hát ez meg innentől bevételkiesés.
sokan elfelejtik hogy az autógyártók nem az eladott autóból élnek,hanem a ráköltött alkatrészekből és termékekből,szervizelésből.
Ez így nem teljesen korrekt. Én nem szeretnék egytömegű lendkerekes autóval járni mert 4 hengeres autóm van ami egy rezonanciagyár az 5-6-8 akárhány hengeresekhez képest
Naplózva
quest
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:21:02 »
Tdci mondeóhoz kéttömegű lendkerék+kuplungszett+hidraulikus kinyomó eladó!
120 pénz a szett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:35:17 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.08 vasárnap, 21:52:51
Ez így nem teljesen korrekt. Én nem szeretnék egytömegű lendkerekes autóval járni mert 4 hengeres autóm van ami egy rezonanciagyár az 5-6-8 akárhány hengeresekhez képest
Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:36:38 »
Idézetet írta: quest - 2009.11.09 hétfő, 19:21:02
Tdci mondeóhoz kéttömegű lendkerék+kuplungszett+hidraulikus kinyomó eladó!
120 pénz a szett...
ez viszont király ár.
Főtengely szij tárcsát mennyiért tudnál?
Naplózva
quest
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:43:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.09 hétfő, 19:36:38
ez viszont király ár.
Főtengely szij tárcsát mennyiért tudnál?
Szíjtárcsám is csak szettben van(szíjtárcsa+feszítő+szíj),,40 pénz a szett
természetesen gyári,újba..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 19:49:54 »
Idézetet írta: quest - 2009.11.09 hétfő, 19:43:51
Szíjtárcsám is csak szettben van(szíjtárcsa+feszítő+szíj),,40 pénz a szett
természetesen gyári,újba..
az ár jó de csak tárcsa kéne szijat már cseréltem.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 20:15:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.09 hétfő, 19:35:17
Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem...
Amennyiben jól tévedek,akkor a hagyományos autók tárcsájában vannak valami rugók,amik a csillapítást szolgálják?A Mondeo tárcsájában viszont már nincs ez meg,hanem átkerült a lendkerék két tömege közé,rezonancia csillapítás gyanánt.
Tehát minden egyes kuplungozásnál eladnak egy lendkereket is.
Cromaxban is ezt mondták,amikor megvettem a kocsit,egy évesen,20000 km-el,hogy 150000 km környékén cserélni kell,lábtól függően.
A hátsó csapágyat sem tudod kicserélni,csak a tengelycsonkkal együtt,Alf leírta részletesen.A csapágy rá van peremezve,sajtolva.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 20:54:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.09 hétfő, 19:35:17
Ez igy nem teljesen korrekt!!!
Te azért jársz kéttömegű lendkerekes autóval mert azzal tolták ki a gyárból neked....és ennyi.
De hogy te miért nem szeretnél egytömegűvel járni azt te sem tudod megmegyarázni, ugygondolom...
Az hogy hány hengeres tök mindegy nem hengerszám függő, és rezonancia...
Az egytömegű lendkeréknél is ugyanugy megvan ugyanaz a csillapitás(sőt), csak ott a kuplungszerkezetben....innentől kezdve nincs nagyon miről beszélni hogy mi értelme van a kéttömegűnek, fenntebb kifejtettem...
Nem a szerkezetben, mert az hozzá van csavarozva a lendkerékhez.., hanem a tárcsában van a csillapítás...egyébként tök igazad van...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2009.11.09 hétfő, 21:33:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.09 hétfő, 20:54:11
Nem a szerkezetben, mert az hozzá van csavarozva a lendkerékhez.., hanem a tárcsában van a csillapítás...egyébként tök igazad van...
Igazad van te irtad pontosan, én fogalmaztam rosszul a kuplungtárcsa csillapit.....
A fixre átállásnak költségoldali szempontból is előnye van mivel max a kuplungtárcsát tudod szétégetni, és max azt kell cserélni ami kb 25.000ft....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.09 hétfő, 21:35:38 írta Bunyek
»
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ