Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 10:03:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2330435 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:16:15 »

A 2tomegu lendkerek, mar ami a mondiban van egy irgalmatlan szfh  levele Ennel nagyobb szemetet ecceruen keptelenseg gyartani. Ha picit is kopik, vagy log, tobb kart okoz, mint a legocskabb 1tomegu. en mondom, ez egy ipari hulladek  levele
Ha ezt a xarkupacot kibirja a fotengely, akkor barmit  vigyor3 levele
Köszi Zacci, hogy megnyugtattál!
Most lett beszerelve az enyémbe gyári, új szett, kettőstömegűvel!
A kiszedett tényleg csinált egykét fura dolgot, a legkevesebb az volt, hogy az alapjáratom összevissza ment. A kettőstömegű, amit kiszedtek lötyögött már minden irányba.
Azt azért nem mondanám, hogy egy nagy határ xar, mert 205.000 km-nél kellett kuplungozni. Ha ennyit elmegy az új szett is akkor nekem mindegy, hogy egytömegű, vagy kettőstömegű van benne!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:23:31 »

Hát hogy keményen az majd elválik,és lessz agyalás rendesen....
a tuningról meg annyit,hogy a mai CR autók csoda ha elmennek 100.000-et hiba nélkül,szal hadjuk inkább, mi rövödöti az élettartalmat... eplus2

Bunyek!

Bent van nekem is az új kuplung! Kiváncsi leszek, hogy mennyit bír ki a tiedben a Valeo és mennyit bír ki az enyémben a gyári készlet.
Már csak azért is, mert mindkettőnk autójában kicsit több paripa van és jókora nyomaték többlet a tuning miatt. Ha az enyém xarik be hamarabb, lehet, hogy a kettőstömegű nem bírja a nagy nyomatékot, akkor megy bele legközelebb az egytömegű! Ha nem, akkor elgondolkozhatsz azon, hogy megérte-e neked!
Teszt indul!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:31:30 »

Köszi Zacci, hogy megnyugtattál!
Most lett beszerelve az enyémbe gyári, új szett, kettőstömegűvel!
A kiszedett tényleg csinált egykét fura dolgot, a legkevesebb az volt, hogy az alapjáratom összevissza ment. A kettőstömegű, amit kiszedtek lötyögött már minden irányba.
Azt azért nem mondanám, hogy egy nagy határ xar, mert 205.000 km-nél kellett kuplungozni. Ha ennyit elmegy az új szett is akkor nekem mindegy, hogy egytömegű, vagy kettőstömegű van benne!


Az, hogy mennyinel kellett kuplungozni, es valojaban hany km-nel kerul olyan alapotba, ahol tobbet art mint hasznal, nem ua.
Naplózva

blah blah blah
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:33:10 »

Én megelégedéssel használom, és tudatos volt hogy ez mellett döntöttem....eleve eléggé megvan húzva a kocsi, de jövőre lessz csak igazán és kéttömegűvel esélytelen lett volna a dolog....
Valeos-szett amugy és a lendkerék súlya kb ugyanaz...amugy a kemény tuningnál még ráadásul könnyitettett tesznek fel...
itt van pár kép:




Ezt a tárcsát rendesen telipakolták rezgés csillapító rugókkal!
"""" A képet direkt idéztem! """"
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.05 szombat, 13:37:20 írta Zsiri » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:36:19 »

Az, hogy mennyinel kellett kuplungozni, es valojaban hany km-nel kerul olyan alapotba, ahol tobbet art mint hasznal, nem ua.
Megnyugodhatsz,   Wink hogy amint elkezdett zörögni a kettőstömegűm, kerestem az új kuplung szettet a gépembe! Az első tünetek után 3 héttel bent volt az új kuplung szett, ebből egy hetet csere előtt már állt a gép, nem akartam kárt okozni benne!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:48:38 »

Ezt a tárcsát rendesen telipakolták rezgés csillapító rugókkal!
"""" A képet direkt idéztem! """"

Ebben most mi a durranas ?
Naplózva

blah blah blah
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:36:44 »

Ebben most mi a durranas ?
Miért, szerinted ez egy normál tárcsa? Ez  a külső, belső rugókkal 40°-ot tud csillapítani. Miért nem írod a tied gyárilag ezzel szerelt?  eplus2
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:54:17 »

A 2tomegu lendkerek, mar ami a mondiban van egy irgalmatlan szfh  levele Ennel nagyobb szemetet ecceruen keptelenseg gyartani. Ha picit is kopik, vagy log, tobb kart okoz, mint a legocskabb 1tomegu. en mondom, ez egy ipari hulladek  levele
Ha ezt a xarkupacot kibirja a fotengely, akkor barmit  vigyor3 levele

Kettő haveromnak van Op***l Si****num  autója, mindkettőnek most kell kuplungot és lendkereket cserélni, csörög a kéttömegű rendesen!
150E - 160E  van a diesel gépükben. (2005-os kiadásúak)

Na ennek tudatában lehet nem csak a ford szerel rossz kéttömegűvel!!!

Nekem véleményem erről az egészről az, hogy szerintem direkt csinálnak ilyen " tipús hibákat", mert hát valahogy az alkarész üzletágnak is meg kell élni és talán még ez nagyobb pénz mint az új autók forgalmazása!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2009.12.05 szombat, 15:09:41 »

Egyszer már leirtam a véleményem a dologról ,akit érdekel olvasson vissza,vagy olvassak el az autótechnikás cikket pl.
akinek tönkremegy és beletesz megint egy ugyanolyat az reméljük nem gondolja azt hogy azt többet megint nem kell cserélni....de bizony kell, és itt jön a lényeg!!!!!
kéttömegűnél 3 dolgot kell cserélni: lendkerék(100)+kuplungszett(40)+kinyomó(20)  =160ezer kb
egytömegűnél meg maximum 2: kuplungtárcsa(25)+kinyomó(20)  = 45ezer kb

és azért ez egy elég nyomós érv a döntés meghozatalában szerintem....tudásra meg ugyanazt tudja.

Zsiri! Én egy 15.000-el kb előrébb vagyok.....
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2009.12.05 szombat, 16:28:13 »

kéttömegűnél 3 dolgot kell cserélni: lendkerék(100)+kuplungszett(40)+kinyomó(20)  =160ezer kb
egytömegűnél meg maximum 2: kuplungtárcsa(25)+kinyomó(20)  = 45ezer kb

és azért ez egy elég nyomós érv a döntés meghozatalában szerintem....tudásra meg ugyanazt tudja.

Zsiri! Én egy 15.000-el kb előrébb vagyok.....
Na ez tényleg elég nyomós érv!
Már csak az lesz lényeges, megtartjuk-e még az autónkat a következő kuplung cseréig.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2009.12.05 szombat, 18:49:27 »

Miért, szerinted ez egy normál tárcsa? Ez  a külső, belső rugókkal 40°-ot tud csillapítani. Miért nem írod a tied gyárilag ezzel szerelt?  eplus2

Ez egy hagyomanyos kuplung tarcsa. Mi ebben a nagy dolog ? Nem lattal meg ilyet ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2009.12.05 szombat, 18:52:21 »

Kettő haveromnak van Op***l Si****num  autója, mindkettőnek most kell kuplungot és lendkereket cserélni, csörög a kéttömegű rendesen!
150E - 160E  van a diesel gépükben. (2005-os kiadásúak)

Na ennek tudatában lehet nem csak a ford szerel rossz kéttömegűvel!!!

Nekem véleményem erről az egészről az, hogy szerintem direkt csinálnak ilyen " tipús hibákat", mert hát valahogy az alkarész üzletágnak is meg kell élni és talán még ez nagyobb pénz mint az új autók forgalmazása!

Engem baromira nem erdekel, hogy az Opelben ugyan olyan hulladek 2tomegut hazsnalnak mint a mondeoban. Perzse, hogy direkt csinaljak...Sot, inkabb azt mondom magasrol lexarjak. Jo ez a paraxtnak, es kulonbenis az opel tucat marka is ugyan ilyen hulladekkla szereli az autoit... levele
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #262 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:07:22 »

Engem baromira nem erdekel, hogy az Opelben ugyan olyan hulladek 2tomegut hazsnalnak mint a mondeoban. Perzse, hogy direkt csinaljak...Sot, inkabb azt mondom magasrol lexarjak. Jo ez a paraxtnak, es kulonbenis az opel tucat marka is ugyan ilyen hulladekkla szereli az autoit... levele
idiota idiot2 taperouleaupatisserie uglystupid2 lol002
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2009.12.05 szombat, 22:03:40 »

Engem baromira nem erdekel, hogy az Opelben ugyan olyan hulladek 2tomegut hazsnalnak mint a mondeoban. Perzse, hogy direkt csinaljak...Sot, inkabb azt mondom magasrol lexarjak. Jo ez a paraxtnak, es kulonbenis az opel tucat marka is ugyan ilyen hulladekkla szereli az autoit... levele

Ez nem igaz ne kerekits, abba belevan ütve hogy GM, és máris egy százassal többe kerül..... eplus2
A többi úgyvan ahogy leirtad...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:51:44 »

Ez egy hagyomanyos kuplung tarcsa. Mi ebben a nagy dolog ? Nem lattal meg ilyet ?

Képzeld nem! Eddigi autóim közül egyikben sem ilyen volt! Most sem ilyen került bele, hanem csak hagyományos.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:55:34 »

Szerintem a kéttömegű lendkerék, egy pénztárca faló extra. Van olyan tipus amit gyárilag szereltek fix lendkerékkel is szereltek, és kéttömegüvel is. csak akkor derül ki amikor szétszedik. falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:24:55 »

Hát hogy keményen az majd elválik,és lessz agyalás rendesen....
a tuningról meg annyit,hogy a mai CR autók csoda ha elmennek 100.000-et hiba nélkül,szal hadjuk inkább, mi rövödöti az élettartalmat... eplus2


Csak ritkán nézek be, de akkor is kár... sokunké, túl a 100-on, hiba nélkül... nem sok minden változott errefelé.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:36:08 »

Csak ritkán nézek be, de akkor is kár... sokunké, túl a 100-on, hiba nélkül... nem sok minden változott errefelé.

Dehogyisnem! Nem nagyon jársz errefelé... eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 21:37:44 »

Csak ritkán nézek be, de akkor is kár... sokunké, túl a 100-on, hiba nélkül... nem sok minden változott errefelé.

hat tenyleg kar  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 08:38:10 »

Sziasztok!

Egyre jobban sír a kinyomócsapágyam  rinya. Tudom, hogy lendkerék + kuplungszett + kinyomócsapágy csere lesz a dolog vége (kellemes karácsony  szomoru1), de meddig járhatók még így?
Jó lenne az ünnepek utánra halasztanom, mert most vittem/viszem az autóinkat (Mondeo/Seat) műszakira - ez a hónapban elég is lesz.
Sokat olvasgattam itt a fix-kéttömegű lendkerékről, az alkatrész forrásokról, de szerelővel kapcsolatosan is tudnátok ötletet adni.
Előnyben részesítenék egy olyan mestert aki egy napon belül megcsinálja, nem szívesen hagynám ott az autót sehol.

Előre is köszönöm a tanácsokat. Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #270 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 08:43:26 »

Sziasztok!

Egyre jobban sír a kinyomócsapágyam  rinya. Tudom, hogy lendkerék + kuplungszett + kinyomócsapágy csere lesz a dolog vége (kellemes karácsony  szomoru1), de meddig járhatók még így?
Jó lenne az ünnepek utánra halasztanom, mert most vittem/viszem az autóinkat (Mondeo/Seat) műszakira - ez a hónapban elég is lesz.
Sokat olvasgattam itt a fix-kéttömegű lendkerékről, az alkatrész forrásokról, de szerelővel kapcsolatosan is tudnátok ötletet adni.
Előnyben részesítenék egy olyan mestert aki egy napon belül megcsinálja, nem szívesen hagynám ott az autót sehol.

Előre is köszönöm a tanácsokat. Üdv: V.Tamás  integet2

Szia

Paks nincs messze Pesttől, szóval szerintem hozd fel az autót a Könyves Kálmán krt-ra Vik.hez.

A tddi-kben már sokan nem raktak kéttömegűt, és tudomásom szerint rendben működnek. Ha már egyszer szétszedik érdemes mindent (kuplung+lendkerék+kinyomó) kicserélni.

Nem lesz olcsó móka, de ezzel egy jó ideig nem lesz gondod.

Nekem mk3 tdci-men a kinyomó nyüszögött, kb. 3-4 hetet jártam úgy vele.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 08:59:09 »

Szia

Paks nincs messze Pesttől, szóval szerintem hozd fel az autót a Könyves Kálmán krt-ra Vik.hez.

A tddi-kben már sokan nem raktak kéttömegűt, és tudomásom szerint rendben működnek. Ha már egyszer szétszedik érdemes mindent (kuplung+lendkerék+kinyomó) kicserélni.

Nem lesz olcsó móka, de ezzel egy jó ideig nem lesz gondod.

Nekem mk3 tdci-men a kinyomó nyüszögött, kb. 3-4 hetet jártam úgy vele.

Szia Balogh Tomi!

Kösz a tippet, Vik-el már volt kapcsolatom (tempomat beépítés), akkor megkeresem, kérek tőle tanácsot lendkerékkel kapcsolatosan meg ajánlatot.

Kösz!  integet2
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #272 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:52:31 »

...lendkerékkel kapcsolatosan meg ajánlatot.
Quest-et is kérdezd meg.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2009.12.11 péntek, 07:42:32 »

Quest-et is kérdezd meg.

Igen megtettem dobtam néki egy pü-t, már kérte is az alvázszámot. Viktortól inkább a kéttömegű vagy fix lendkerékben kértem tanácsot, illetve a beszereléssel kapcsolatosan - már vele is beszéltem.

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #274 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:35:57 »

Igen megtettem dobtam néki egy pü-t, már kérte is az alvázszámot. Viktortól inkább a kéttömegű vagy fix lendkerékben kértem tanácsot, illetve a beszereléssel kapcsolatosan - már vele is beszéltem.


Melyik mellet döntesz?  Mit tanácsoltak?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:51:22 »

Melyik mellet döntesz?  Mit tanácsoltak?

na vajon melyiket.... wow1

Amugy mi a bré ez a népszerűség dolog, és hogy működik?
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2009.12.11 péntek, 23:50:00 »


egytömegűnél meg maximum 2: kuplungtárcsa(25)+kinyomó(20)  = 45ezer kb


Ja, a kuplung szerkezet meg örök élet? ejnye1
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2009.12.12 szombat, 04:57:38 »

Melyik mellet döntesz?  Mit tanácsoltak?

Szia!

Beszéltem Vik-el, a kettős tömegűt támogatják, mert a fix beszerelésével sokat szenvedtek. Kérdésként felmerült, hogy mennyi ideig (és mennyi km-t) fogom még használni az autót.
Terveim szerint talán még 3-4 évig tartom meg a gépet és ez nálam kb 60-80 ezer km jelenthet. Ennyit a kettős tömegűnek is ki kell bírnia.
Már érdeklődtem alkatrészek után is (kettős tömegű lendkerék + kuplungszett + kinyomócsapágy). Két ajánlatom volt az egyik ~200 ezer, a másik 120 ezer. Az utóbbit egy fórumos srác adta, ezt választottam.
Beszerelést egy tapasztalt szerelővel szeretném végeztetni, itt helyben nincs akkora bizodalmam.

Kösz az érdeklődést, üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2009.12.12 szombat, 07:26:10 »

Ja, a kuplung szerkezet meg örök élet? ejnye1

igen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2009.12.12 szombat, 07:32:23 »

Szia!

Beszéltem Vik-el, a kettős tömegűt támogatják, mert a fix beszerelésével sokat szenvedtek. Kérdésként felmerült, hogy mennyi ideig (és mennyi km-t) fogom még használni az autót.
Terveim szerint talán még 3-4 évig tartom meg a gépet és ez nálam kb 60-80 ezer km jelenthet. Ennyit a kettős tömegűnek is ki kell bírnia.
Már érdeklődtem alkatrészek után is (kettős tömegű lendkerék + kuplungszett + kinyomócsapágy). Két ajánlatom volt az egyik ~200 ezer, a másik 120 ezer. Az utóbbit egy fórumos srác adta, ezt választottam.
Beszerelést egy tapasztalt szerelővel szeretném végeztetni, itt helyben nincs akkora bizodalmam.

Kösz az érdeklődést, üdv: V.Tamás  integet2

Sokat szenvedtek a fix beszerelésével?  komolyan ezt mondta?
Ugyanannyi berakni mint a másikat,mivel méretpontos,kiváltó szett!!!!! egyik kivesz,másik berak,a kinyomó meg totál ugyanaz....ledöbbentem kicsit,ilyet mondott neked.
hát ennyi....vedd meg akkor Quest-től a kéttömegűt, korrekt srác tényleg,énis ajánlani tudom őt..... eljen
Szerintem egyet nem csinált még mondeon fix-re.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #280 Dátum: 2009.12.12 szombat, 10:11:43 »

Szia!

Beszéltem Vik-el, a kettős tömegűt támogatják, mert a fix beszerelésével sokat szenvedtek. Kérdésként felmerült, hogy mennyi ideig (és mennyi km-t) fogom még használni az autót.
Terveim szerint talán még 3-4 évig tartom meg a gépet és ez nálam kb 60-80 ezer km jelenthet. Ennyit a kettős tömegűnek is ki kell bírnia.
Már érdeklődtem alkatrészek után is (kettős tömegű lendkerék + kuplungszett + kinyomócsapágy). Két ajánlatom volt az egyik ~200 ezer, a másik 120 ezer. Az utóbbit egy fórumos srác adta, ezt választottam.
Beszerelést egy tapasztalt szerelővel szeretném végeztetni, itt helyben nincs akkora bizodalmam.

Kösz az érdeklődést, üdv: V.Tamás  integet2
Alapvetően én is ragaszkodom a gyári cuccokhoz, de ezt a kéttömegű megoldást nagyon pocséknak tartom, bár 200 van az enyémben és még a gyári kéttömegűvel fut.....lehet nemsokára nekem is dönteni kell, ennyi km után már bármikor jöhet.. Undecided

Hihetetlen árkülönbségek vannak... wow1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2009.12.12 szombat, 11:28:06 »

Sokat szenvedtek a fix beszerelésével?  komolyan ezt mondta?
Ugyanannyi berakni mint a másikat,mivel méretpontos,kiváltó szett!!!!! egyik kivesz,másik berak,a kinyomó meg totál ugyanaz....ledöbbentem kicsit,ilyet mondott neked.
hát ennyi....vedd meg akkor Quest-től a kéttömegűt, korrekt srác tényleg,énis ajánlani tudom őt..... eljen
Szerintem egyet nem csinált még mondeon fix-re.

Szia!

Igen beépítési nehézségekről beszélt. Lehet, hogy egy TDCI-nél csinálhatták? A felfogatási csavarok eltéréséről, illetve a kinyomó szerkezet hidralika csöveinek átalakítását is említette.
Azt örömmel vettem, hogy Quest-ről pozitív véleményt alkottál, én ugyanis nem ismerem.

Kösz az infókat, üdv: V.Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2009.12.12 szombat, 11:33:56 »

Alapvetően én is ragaszkodom a gyári cuccokhoz, de ezt a kéttömegű megoldást nagyon pocséknak tartom, bár 200 van az enyémben és még a gyári kéttömegűvel fut.....lehet nemsokára nekem is dönteni kell, ennyi km után már bármikor jöhet.. Undecided

Hihetetlen árkülönbségek vannak... wow1

Szia Ervin!

A lendkerekem állapotát nem tudom, lehet, hogy bírná még. Majd kibontáskor kiderül. Sajna a csapágy elhagyta magát mihelyt hozzáérek a kuplung pedálhoz sír, visít rendesen - ez már jobb nem lesz. Kinyomott kuplung mellet ha növelem a fordulatot még elhallgat, de ez csak sovány vigasz.
Az ünnepek utánra tervezem elvégeztetni a cserét, majd készítek képeket és jelzem a fejleményeket.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2009.12.12 szombat, 13:42:24 »

Szia!

Igen beépítési nehézségekről beszélt. Lehet, hogy egy TDCI-nél csinálhatták? A felfogatási csavarok eltéréséről, illetve a kinyomó szerkezet hidralika csöveinek átalakítását is említette.
Azt örömmel vettem, hogy Quest-ről pozitív véleményt alkottál, én ugyanis nem ismerem.

Kösz az infókat, üdv: V.Tamás

Mivaaan?Huh?
mit kell átalakitani? na jólvan ezt itt a részemről aszem beis fejeztük.
elmondom a lényeget: ez egy KIT ami méretazonos,*** ki uj be,kinyomo meg ugyanaz kell mint volt.kész.
Zsiri-nek is én adtam meg a számát és ő is tőle vett ahogy hallom, nagy megelégedéssel... eljen
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #284 Dátum: 2009.12.12 szombat, 15:23:12 »

Szia Ervin!

A lendkerekem állapotát nem tudom, lehet, hogy bírná még. Majd kibontáskor kiderül. Sajna a csapágy elhagyta magát mihelyt hozzáérek a kuplung pedálhoz sír, visít rendesen - ez már jobb nem lesz. Kinyomott kuplung mellet ha növelem a fordulatot még elhallgat, de ez csak sovány vigasz.
Az ünnepek utánra tervezem elvégeztetni a cserét, majd készítek képeket és jelzem a fejleményeket.

Üdv: V.Tamás
Szia!
Az nem lenne rossz, ha végig fényképeznéd a folyamatot(lehet a szerelő agyára mennél..de nem biztos smile)
Ha elég infóm lenne a cseréről, én lehet neki állnék magam, majd ha szükség lesz rá...
Viszont nem nagy költség, de 3 dolgot még cseréltess ki...főtengely szimering, nyelestengely szimering és a féltengely(jobb oldali) vezető csapágy....későbbi gondok elkerülése végett. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:38:44 »

Szia!
Az nem lenne rossz, ha végig fényképeznéd a folyamatot(lehet a szerelő agyára mennél..de nem biztos smile)
Ha elég infóm lenne a cseréről, én lehet neki állnék magam, majd ha szükség lesz rá...
Viszont nem nagy költség, de 3 dolgot még cseréltess ki...főtengely szimering, nyelestengely szimering és a féltengely(jobb oldali) vezető csapágy....későbbi gondok elkerülése végett. wave

Szia Ervin!

Köszönöm a tanácsokat: Viszont nem nagy költség, de 3 dolgot még cseréltess ki...főtengely szimering, nyelestengely szimering és a féltengely(jobb oldali) vezető csapágy....későbbi gondok elkerülése végett  worship
Gondoltam még arra is, hogy cseréltetni kellene a szervóban a hidraulika olajat, illetve a fékrendszerben is az olajat. Ezeket mind megpróbálom megbeszélni majd a mesterrel.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2009.12.12 szombat, 17:50:28 »

lendkerék cserében az a szépség hogy ugyse annyiba fog megállni a dolog mint amire készülsz,mert menet közbe még pár dolgot kikell cserélni.... eplus2
Naplózva
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 11:38:23 »

Sziasztok,

Sajnos úgy néz ki, hogy nekem is elkezdett sírni a kinyomócsapágy. Idén (2009) júniusban vettem a Mondit, MK3 2.0 TDCi. Biztosan tudom, hogy 114e km volt az autóban átvételkor, és előtte 2008. októberében - elvileg - cserélték a kuplungot, akkor 98e km volt az autóban, talán Solymárnál. Szerintetek elképzelhető, hogy kicsit több, mint 1 év alatt, kb 30e km (most van 126e km benne), normál használat mellett tönkremenjen a kinyomócsapágy?
További kérdésem lenne, hogy amennyiben tényleg cserélték a kuplungot, akkor elég lenne most a csapágyat cserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 12:14:55 »

Mivaaan?Huh?
mit kell átalakitani? na jólvan ezt itt a részemről aszem beis fejeztük.
elmondom a lényeget: ez egy KIT ami méretazonos,*** ki uj be,kinyomo meg ugyanaz kell mint volt.kész.
Zsiri-nek is én adtam meg a számát és ő is tőle vett ahogy hallom, nagy megelégedéssel... eljen
Bizony, teljesen gyári cucc, amit quest hozott, házhoz! Korrekt!
Ha 4-5 évnél tovább tartom az autót, akkor én is fix lendkerékkel szereltetem, de remélem ez is elmegy 200 e km-t, ha  az előző elment ennyit.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:16:40 »

Sziasztok,

Sajnos úgy néz ki, hogy nekem is elkezdett sírni a kinyomócsapágy. Idén (2009) júniusban vettem a Mondit, MK3 2.0 TDCi. Biztosan tudom, hogy 114e km volt az autóban átvételkor, és előtte 2008. októberében - elvileg - cserélték a kuplungot, akkor 98e km volt az autóban, talán Solymárnál. Szerintetek elképzelhető, hogy kicsit több, mint 1 év alatt, kb 30e km (most van 126e km benne), normál használat mellett tönkremenjen a kinyomócsapágy?
További kérdésem lenne, hogy amennyiben tényleg cserélték a kuplungot, akkor elég lenne most a csapágyat cserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!




Az a helyzet, hogy szintén így jártam, mert nekem az előző kuplung cserénél nem cserélték ki a csapágyat, ezért kezdett el sírni.

Nem vagyok egy szaki, de én a helyedbe cserélnék egybe mindent, nem olcsó a kuplungozás munkadíja és egy füst alatt lehet jobban jársz ha mindent cserélsz.

Többen javasolják itt a forumon, ha kuplung akkor  kinyomó, szerkezet tárcsa és ha teheted lendkerék csere, valamint javasolják a féltengely csapágyának a cseréjét is és a főtengely szimeringet is.

Te döntsd el mit cserélsz én a napokba fogok átesni egy ilyen teljes kuplungos lendkerekes......... cserén!

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:33:00 »

lendkerék cserében az a szépség hogy ugyse annyiba fog megállni a dolog mint amire készülsz,mert menet közbe még pár dolgot kikell cserélni.... eplus2

Kuplung, kinyomócsapágy, lendkerék. Ez kb egyszerre megy.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:36:00 »

Sziasztok,

Sajnos úgy néz ki, hogy nekem is elkezdett sírni a kinyomócsapágy. Idén (2009) júniusban vettem a Mondit, MK3 2.0 TDCi. Biztosan tudom, hogy 114e km volt az autóban átvételkor, és előtte 2008. októberében - elvileg - cserélték a kuplungot, akkor 98e km volt az autóban, talán Solymárnál. Szerintetek elképzelhető, hogy kicsit több, mint 1 év alatt, kb 30e km (most van 126e km benne), normál használat mellett tönkremenjen a kinyomócsapágy?
További kérdésem lenne, hogy amennyiben tényleg cserélték a kuplungot, akkor elég lenne most a csapágyat cserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!


Beszélj Vik-el de Ő is azt ajánlotta nekem, ha már egyszer leszedték cseréljünk ki mindent. Nem volt olcsó, de remélem egy ideig (újabb 180 000 km nyes ) nem lesz vele gond.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #292 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:42:53 »

Sziasztok,

Sajnos úgy néz ki, hogy nekem is elkezdett sírni a kinyomócsapágy. Idén (2009) júniusban vettem a Mondit, MK3 2.0 TDCi. Biztosan tudom, hogy 114e km volt az autóban átvételkor, és előtte 2008. októberében - elvileg - cserélték a kuplungot, akkor 98e km volt az autóban, talán Solymárnál. Szerintetek elképzelhető, hogy kicsit több, mint 1 év alatt, kb 30e km (most van 126e km benne), normál használat mellett tönkremenjen a kinyomócsapágy?
További kérdésem lenne, hogy amennyiben tényleg cserélték a kuplungot, akkor elég lenne most a csapágyat cserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia!

Amennyiben 100%-ban tudod, hogy 30000 km-el ezelőtt valóban cserélték a kuplungot-lendkereket, akkor elég csak a kinyomót cserélni, mert a többi alkatrészben még min. 150ezer km benne lehet...annyira azért nem olcsók azok az alkatrészek, hogy 30ezer után eldobjuk.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:11:01 »

Szia!

Amennyiben 100%-ban tudod, hogy 30000 km-el ezelőtt valóban cserélték a kuplungot-lendkereket, akkor elég csak a kinyomót cserélni, mert a többi alkatrészben még min. 150ezer km benne lehet...annyira azért nem olcsók azok az alkatrészek, hogy 30ezer után eldobjuk.. wave

Urak,

Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Holnap reggel felhívom a szervízt, hogy kiderüljön mi az igazság!

üdv
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:45:44 »

Szia!

Amennyiben 100%-ban tudod, hogy 30000 km-el ezelőtt valóban cserélték a kuplungot-lendkereket, akkor elég csak a kinyomót cserélni, mert a többi alkatrészben még min. 150ezer km benne lehet...annyira azért nem olcsók azok az alkatrészek, hogy 30ezer után eldobjuk.. wave

tudok olyan példányt amiben 90-et nem ment el, és láttam olyan vadi uj porlasztót is ami nem volt jó(tekercshibás volt)....a mai világban ez már annyira nemis meglepő szerintem.....tömegtermelés van.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #295 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:26:43 »

tudok olyan példányt amiben 90-et nem ment el, és láttam olyan vadi uj porlasztót is ami nem volt jó(tekercshibás volt)....a mai világban ez már annyira nemis meglepő szerintem.....tömegtermelés van.
Mi gyártunk a fordnak(is) kormány alkatrészeket, hihetetlen minőségi követelmények vannak...és folyamatosan nőnek a követelmények!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:43:42 »

Van pár év tapasztalatom a tömeggyártásban, mint teamleader, és technikal support is...szal olyan nincs hogy tökéletes.....pár évig robotgépeket programoztam be,javitottam,karbantartottam....de a hibalehetőség mindig fennállt.ennyi.
Erre vannak az SPC-sek,végellenőrők,meosok....már amikor nem cigiznek vagy kajálnak.... eplus2 eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #297 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:48:08 »

Van pár év tapasztalatom a tömeggyártásban, mint teamleader, és technikal support is...szal olyan nincs hogy tökéletes.....pár évig robotgépeket programoztam be,javitottam,karbantartottam....de a hibalehetőség mindig fennállt.ennyi.
Erre vannak az SPC-sek,végellenőrők,meosok....már amikor nem cigiznek vagy kajálnak.... eplus2 eplus2
Maga az összeszerelés és a gyártás minősége szerintem mindenhol javul, akinél nem az manapság nem él meg!
Amin spórolnak, az az anyagminőség és mennyiség..ez sem kis baj..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 09:47:30 »

jó reggelt Mindenkinek!

A solymárnál sajnos csak kuplung szettet cseréltek, se lendkereket, se kinyomócsapágyat rinya így ez rám hárul......

Alkatrészbeszerzésben tudtok javasolni vmit? (tudom, olvassak vissza...:-P)
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 16:03:19 »

Alkatrészbeszerzésben tudtok javasolni vmit? (tudom, olvassak vissza...:-P)
Quest, Wyctor, Robi_19.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.