Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:53:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326145 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:10:36 »

üdv.
egy ki technikai kérdés:

a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?

off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!

üdv.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:23:57 »

üdv.
egy ki technikai kérdés:

a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?

off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!

üdv.


A válaszom, igen a benzinesekben is kéttömegű lendkerék van a futásteljesítmény változó, de szerintem reális a 150E,
Igen láncosak a benzinmotorok.

Az egr-re nem tudom a választ, de valahol olvastam, hogy csak a 2 literesekben van, de ez nem biztos, majd valami szaki megírja neked ebben a kérdésben a TUTIT taps
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #402 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:22:42 »

üdv.
egy ki technikai kérdés:

a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?

off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!

üdv.
Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:24:48 »

Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen. vigyor3 Wink wave
[/quote]
ez igen! tömör gyönyör! taps worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #404 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:31:26 »

Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen. vigyor3 Wink wave

ez igen! tömör gyönyör! taps worship
Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2010.02.02 kedd, 10:16:47 »

üdv.
egy ki technikai kérdés:

a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?

off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!

üdv.
smile
Szia, Zsolt vagyok!
A kérdéseidre - a legjobb tudomásom szerint, de tévedhetek is - a válaszok a következők:
1. A benzineseken is kettős tömegű lendkerék van, manapság ez a módi, mert jó drága (fogyasztói társadalom, persze.....). A futásteljesítmény nagyon sok tényező függvénye, erre nehéz pontos becslést adni, de sztem a 150 e km reális. Ennél több - főleg sok városi menet esetén - nem várható.
2.EGR a benzines motorokon is van.
3.Nekem volt Mondeo MK II 1, 8 l benzines, és úgy emlékszem, hogy az láncos volt -de ez az, amiben nem vagyok biztos. Az előző válaszokban visznt igen.Ennél - gyakorlatilag tiszta városi üzemben, 6 év után, 100 e km-nél kellett kuplungot és kinyomócsapágyat cserélni, mert nehezen lehetett váltani. Utána olyan lett megint a váltó, mint a vaj.
Hát....ennyi
Üdv
Naplózva
thing
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2010.02.03 szerda, 23:55:19 »

Szevasztok!

Zsír új vagyok itt, még csak 70 km-t vezettem a most vásárolt 2001-es benzines 1.8-as manuális ambiente-emet. Mikor kicsit odaléptem neki megfigyeltem, hogy felfelé váltásnál emelkedett a fordulatszám, mintha gázfröccsöt adtam volna, pedig nem. Csak meg kell szoknom?
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 09:22:22 »

Szevasztok!

Zsír új vagyok itt, még csak 70 km-t vezettem a most vásárolt 2001-es benzines 1.8-as manuális ambiente-emet. Mikor kicsit odaléptem neki megfigyeltem, hogy felfelé váltásnál emelkedett a fordulatszám, mintha gázfröccsöt adtam volna, pedig nem. Csak meg kell szoknom?

 wave
Szia, Zsolt vagyok.
Szerintem ez a jelenség nem természetes és mindenképpen meg kellene szüntetni. Én nem vagyok szakértő, de itt a fórumon vannak kitűnő, nagy tudású és nagy gayakorlatú tagok, meg szerelői kapcsolatok is.
Kíváncsian várom, mit mondanak a többiek.Én azt gondolom, hogy a gázelvételnél a fojtószelep léptetőmotorja lassan szabályoz vissza (az is lehet, hogy nem eléggé), és - ha tényleg ez a gond - akkor ez szoftver útján állítható.
Üdv a fedélzeten!
Naplózva
thing
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 09:52:22 »

wave
Szia, Zsolt vagyok.
Szerintem ez a jelenség nem természetes és mindenképpen meg kellene szüntetni. Én nem vagyok szakértő, de itt a fórumon vannak kitűnő, nagy tudású és nagy gayakorlatú tagok, meg szerelői kapcsolatok is.
Kíváncsian várom, mit mondanak a többiek.Én azt gondolom, hogy a gázelvételnél a fojtószelep léptetőmotorja lassan szabályoz vissza (az is lehet, hogy nem eléggé), és - ha tényleg ez a gond - akkor ez szoftver útján állítható.
Üdv a fedélzeten!

Kösz a választ, remélem szoftveresen megoldható ez, várom tehát a "nagy gyakorlatú" kollégák hozzászólását!
Naplózva
thing
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 11:50:12 »

Szóval jó lenne, ha valamely nagy tudású specialista rápillantana a verdára, hogy mit is vettem...  Cool
Naplózva
thing
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 12:33:23 »

A válaszokat előre is köszönöm!  nyes
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #411 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 12:41:18 »

Szóval jó lenne, ha valamely nagy tudású specialista rápillantana a verdára, hogy mit is vettem...  Cool

Bár nem vagyok se nagytudású, se specialista, de azthiszem benzineseknél kicsit megemeli a fordulatot a váltások között, szóval még akár normális is lehet a jelenség. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
thing
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 12:56:19 »

Bár nem vagyok se nagytudású, se specialista, de azthiszem benzineseknél kicsit megemeli a fordulatot a váltások között, szóval még akár normális is lehet a jelenség. integet2

Kösz a választ!
Bízom bene, hogy minden ok, különben amúgy is átnézetném, ha van ötletetek esetleg hová vihetném, ahol nem húznak le...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #413 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 13:13:08 »

Kösz a választ!
Bízom bene, hogy minden ok, különben amúgy is átnézetném, ha van ötletetek esetleg hová vihetném, ahol nem húznak le...

Mondjuk az átnézetést vásárlás előtt kellett volna. vigyor3

De ha pesti vagy, akkor Viket keresd.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 11:07:04 »

Segítsékre lenne szükségem! 6- sebességes váltó beépítéről kéne infó. Nekem egy 5- sebességes 2.0 TDDI Mondeom van és ebbe szeretnék berakni egy 6-os váltót. Kelle-e valamit átalakítani, vagy simán be lehet szerelni?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 16:39:51 »

Segítsékre lenne szükségem! 6- sebességes váltó beépítéről kéne infó. Nekem egy 5- sebességes 2.0 TDDI Mondeom van és ebbe szeretnék berakni egy 6-os váltót. Kelle-e valamit átalakítani, vagy simán be lehet szerelni?
6-os váltó Tddi-be engem is érdekelne! wave Különösen, hogy ennyi paripa van már benne és 5-ben autópályán szétforogja magát! wow1
Korábban már szó volt róla, hogy a km óra jeladója máshol van az 6-os váltónál. De valaki már szerelt 6-os váltót a tddi-be.
Tényleg! Tudja valaki, mi kell még hozzá a 6-os váltón kívül?
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 16:48:11 »

Sziasztok! sajnos lecsúsztam Quest akciós kuplungjáról, tud valaki más, kedvező beszerzési forrást? Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy kellene és talán munkahenger is...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 16:59:35 »

Sziasztok! sajnos lecsúsztam Quest akciós kuplungjáról, tud valaki más, kedvező beszerzési forrást? Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy kellene és talán munkahenger is...
Nézz utána a fix lendkerekes szerkezetnek. Bunyek tud róla a legtöbbet. Ha nem találok gyárit quest-nél ugyanennyiért, akkor ment volna az enyémbe is a fix lendkerekes Valeo. Így is vaciláltam sokat rajta, most melyiket is és nem biztos, hogy jól választottam.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 19:31:15 »

hello
ez engem is érdekelne, mivel elég rövid a gyári 5-ös
Sajnos elég rövidre sikerült az 5. gang.  szomoru1 Chippelés előtt próbáltam ki, kb. 2 éve mennyit tud. 4500-as fordulat, 220 volt a vége.  wow1
Ennyi nekem elég volt, a váltó szellőzőjén ki is nyomta az olajat. Nem széthajtásra vettem, egyszer viszont ki kellett próbálni.  eplus2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #419 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 19:54:11 »

engem inkább a fogyasztás miatt érdekelne, max 140-150-nel  szoktam vele közlekedni azt így is tudje kicsitsúlyosabb fogyasztás mellett.
ebből szeretnék kicsit lefaragni

Az átalakítás költségesebb lesz (ha egyáltalán ésszerűen kivitelezhető) , mint a megtakarítás. Szerintem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 20:21:13 »

Sziasztok! Én ma láttam váltót jó állapotu volt, de mi kell még hozzá az lenne a kérdés és az, hogy a felfogatások megegyeznek-e az 5-ösével!,s
Naplózva
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 20:28:56 »

Cromax webáruház! Rajta ven a neten. Én már  rendeltem tőlük és eddíg minden rendben volt ráadásul szépek a cuccaik! Amúgy 60E az irányár.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2010.02.09 kedd, 08:48:57 »

Zacci! Ez volt a témában az utolsó!
Ha folytatod, akkor... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2010.02.09 kedd, 08:49:31 »

Zacci! Ez volt a témában az utolsó!
Ha folytatod, akkor... szomoru1

mi a gond ?
Naplózva

blah blah blah
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2010.02.09 kedd, 11:20:22 »

engem inkább a fogyasztás miatt érdekelne, max 140-150-nel  szoktam vele közlekedni azt így is tudje kicsitsúlyosabb fogyasztás mellett.
ebből szeretnék kicsit lefaragni
A 90 paci lehet, hogy kevés lesz a 6-os váltóhoz.  Roll Eyes
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2010.02.09 kedd, 16:44:23 »

ha lesz nyári szünetben valami jó kis melóm akor nem marad 90LE eplus2
eljen
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2010.02.09 kedd, 23:19:48 »

Ha valaki esetleg megadná Vik számát pü-ben, hálás lennék. írtam Neki emailt, az oldalon található címre, de nemtom milyen gyakran lesi meg... Smiley
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 14:00:05 »

Szevasztok!

Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?

Üdv
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 15:02:11 »

Szevasztok!

Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?

Üdv

Tudomásom szerint nincs fix lendkerék szett a benzineshez! worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2010.02.12 péntek, 10:32:49 »

na senki nem tudja, hogy be lehet-e tenni falbav aki bont vagy szervizes talán megnézhetné, szerintem elég sok mindenkit érdekelne worship
Eddig csak fél infókat tudunk sajnos.  szomoru1
Egy összesítést nagyon megköszönnék, felsorolva, mit kellett megoldani a 6-os váltó beszereléséhez.  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:31:30 »

váltó,kulissza,kinyomó biztos csere...meg esteleg valami érzékelő...részemről ennyi. eplus2
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2010.02.12 péntek, 19:24:12 »

Tudomásom szerint nincs fix lendkerék szett a benzineshez! worship


Hát pedig nem bánnám ha lenne hozzá.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2010.02.12 péntek, 20:08:09 »

Hát pedig nem bánnám ha lenne hozzá.

Most cseréltettem mindent nekem mondod, hogy jó lenne.

Kinyomó, lendkerék, tárcsa, szerkezet, szimeringek, főtengely hátsó szimering és féltengely csapágy! gun
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2010.02.13 szombat, 06:25:20 »

Most cseréltettem mindent nekem mondod, hogy jó lenne.

Kinyomó, lendkerék, tárcsa, szerkezet, szimeringek, főtengely hátsó szimering és féltengely csapágy! gun

Mibe fájt az anyagköltség?Mennyi km volt a gépben?Neked mi volt a jelenség amikor már tudtad hogy a lendkeréknek vége van?
Próbálok felkészülni a sötét jövőre rinya
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2010.02.13 szombat, 08:47:53 »

Mibe fájt az anyagköltség?Mennyi km volt a gépben?Neked mi volt a jelenség amikor már tudtad hogy a lendkeréknek vége van?
Próbálok felkészülni a sötét jövőre rinya

- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E

150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem! worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kerekibela
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 16:20:59 »

Szevasztok!

Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?

Üdv

Sziasztok fórumozók!
A szerelőmmel utánna néztünk, létezik Valeós kiváltó szett csak még azt nem sikerült megtudnunk, hogy hol lehet megvásárolni. Egy helyen találtunk 4 hónapos rendelési határidővel ami sztem kicsit sok.
Ha megtudok vmit azonnal tájékoztatlak benneteket.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 17:53:53 »

Sziasztok fórumozók!
A szerelőmmel utánna néztünk, létezik Valeós kiváltó szett csak még azt nem sikerült megtudnunk, hogy hol lehet megvásárolni. Egy helyen találtunk 4 hónapos rendelési határidővel ami sztem kicsit sok.
Ha megtudok vmit azonnal tájékoztatlak benneteket.

lökj egy cikkszámot és ránézek....
dieselhez van most is raktáron....
Naplózva
link468
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 18:30:36 »

szia
Igen én vettem tőled az st lököst  Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 22:25:58 »

szia
Igen én vettem tőled az st lököst  Smiley

ok, gondoltam...kész van már a vera? beszéltem Zoliékkal pont akkor jött meg a turbód....hogy áll most a kocsi?
Naplózva
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 11:39:03 »

- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E

150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem! worship

Hol csináltattad ilyen jó áron? nekem is aktuális:-((((
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 12:13:32 »

Hol csináltattad ilyen jó áron? nekem is aktuális:-((((

Miskolcon csináltattam ha érdekelnek részletek írj privátot!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kerekibela
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 23:32:52 »

lökj egy cikkszámot és ránézek....
dieselhez van most is raktáron....

Nem írtam fel, de holnap megkérdezem és megírom.
Nekem még nem esedékes a csere egy éve van nálam a kicsike 107e km, és nem is használom sokat van egy f astrám is az megy többet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2010.02.16 kedd, 19:34:05 »

- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E

150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem! worship

Ez teljesen rendben van...marmint MKIII-hoz kepest  vigyor3 kb.- nekem is 160e korul kellett cserezni ezeket...szimering, feltengely csapi is bejaccott xarul...az MKIII kb. ennyi bir es szet hullik.
Naplózva

blah blah blah
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2010.02.19 péntek, 15:26:48 »

Ez teljesen rendben van...marmint MKIII-hoz kepest  vigyor3 kb.- nekem is 160e korul kellett cserezni ezeket...szimering, feltengely csapi is bejaccott xarul...az MKIII kb. ennyi bir es szet hullik.

Le tudná nekem írni valaki (laikus vagyok), miért kell kuplung cserénél lendkereket is cserélni? Kötelező? Ajánlott? Mit okozhat, ha nem? Honnan tudom, ha kell? köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2010.02.19 péntek, 15:55:28 »

Le tudná nekem írni valaki (laikus vagyok), miért kell kuplung cserénél lendkereket is cserélni? Kötelező? Ajánlott? Mit okozhat, ha nem? Honnan tudom, ha kell? köszönöm.
egyszerű a válasz.
Azért javasolják, mert 5 óra a normaideje a műveletnek. Le kell veni a váltót. Nem egyszerű és nem is érdemes gyakran csinálni. Normál kuplung használat mellett a lendkerék előbb megy tönkre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2010.02.20 szombat, 21:12:14 »

egyszerű a válasz.
Azért javasolják, mert 5 óra a normaideje a műveletnek. Le kell veni a váltót. Nem egyszerű és nem is érdemes gyakran csinálni. Normál kuplung használat mellett a lendkerék előbb megy tönkre.

Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?  Huh?
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2010.02.20 szombat, 21:57:56 »

Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?  Huh?
A modern dízeleket un. kettős tömegű lendkerékkel szerelik, hogy kultúráltabb legyen a járásuk.
Tehát már nem csak egy tömör esztergált tárcsa, hanem szerelt, mindenféle mozgó alkatrészekkel.
Innentől kezdve megint sikerült még egy drága hibaforrást bevinni az autóba...
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

A cserétől pedig azért fázik mindenki, mert az alkatrész(ek) + a munkadíj könnyen lehet 200e HUF környékén.

Üv
Sz
Naplózva
Fefe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 20:34:22 »

Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?  Huh?
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2010.02.22 hétfő, 14:34:25 »

Köszi! Ebből és a csatolt videókból minden világos Smiley
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2010.02.23 kedd, 21:02:02 »

Hölgyeim és uraim,

jelentem ma túlestünk a témába vágó alkatrészek cseréjén, mintha kicserélték volna a teljes váltót-motort. Finoman jár, nincs kopogás a motorból, a váltó, mint a vaj, olyan puhán kapcsolható, egyszóval hiphiphurrá! smile a pénztárcám természetesen ellenvéleményen van, de sajna ezt megúszni nem lehet.

üdv
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.033 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.