Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:10:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325168 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
gyurigyuri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 17:10:36 »
üdv.
egy ki technikai kérdés:
a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?
off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!
üdv.
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 17:23:57 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.01 hétfő, 17:10:36
üdv.
egy ki technikai kérdés:
a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?
off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!
üdv.
A válaszom, igen a benzinesekben is kéttömegű lendkerék van a futásteljesítmény változó, de szerintem reális a 150E,
Igen láncosak a benzinmotorok.
Az egr-re nem tudom a választ, de valahol olvastam, hogy csak a 2 literesekben van, de ez nem biztos, majd valami szaki megírja neked ebben a kérdésben a TUTIT
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 18:22:42 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.01 hétfő, 17:10:36
üdv.
egy ki technikai kérdés:
a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?
off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!
üdv.
Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 18:24:48 »
Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen.
[/quote]
ez igen! tömör gyönyör!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 18:31:26 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.02.01 hétfő, 18:24:48
Igen.
Inkább 250,mint 150!
Igen-nem-igen.
ez igen! tömör gyönyör!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tanos.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2010.02.02 kedd, 10:16:47 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.01 hétfő, 17:10:36
üdv.
egy ki technikai kérdés:
a benzin motorokra is kettős tömegű lendkerék van rakva?
ha igen itt is cca. 150000Km a futásteljesítmény?
off:
a bengások is láncosak? vagy szíjasak? és EGR azokban is van?
bocs az offért!
üdv.
Szia, Zsolt vagyok!
A kérdéseidre - a legjobb tudomásom szerint, de tévedhetek is - a válaszok a következők:
1. A benzineseken is kettős tömegű lendkerék van, manapság ez a módi, mert jó drága (fogyasztói társadalom, persze.....). A futásteljesítmény nagyon sok tényező függvénye, erre nehéz pontos becslést adni, de sztem a 150 e km reális. Ennél több - főleg sok városi menet esetén - nem várható.
2.EGR a benzines motorokon is van.
3.Nekem volt Mondeo MK II 1, 8 l benzines, és úgy emlékszem, hogy az láncos volt -de ez az, amiben nem vagyok biztos. Az előző válaszokban visznt igen.Ennél - gyakorlatilag tiszta városi üzemben, 6 év után, 100 e km-nél kellett kuplungot és kinyomócsapágyat cserélni, mert nehezen lehetett váltani. Utána olyan lett megint a váltó, mint a vaj.
Hát....ennyi
Üdv
Naplózva
thing
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2010.02.03 szerda, 23:55:19 »
Szevasztok!
Zsír új vagyok itt, még csak 70 km-t vezettem a most vásárolt 2001-es benzines 1.8-as manuális ambiente-emet. Mikor kicsit odaléptem neki megfigyeltem, hogy felfelé váltásnál emelkedett a fordulatszám, mintha gázfröccsöt adtam volna, pedig nem. Csak meg kell szoknom?
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 09:22:22 »
Idézetet írta: thing - 2010.02.03 szerda, 23:55:19
Szevasztok!
Zsír új vagyok itt, még csak 70 km-t vezettem a most vásárolt 2001-es benzines 1.8-as manuális ambiente-emet. Mikor kicsit odaléptem neki megfigyeltem, hogy felfelé váltásnál emelkedett a fordulatszám, mintha gázfröccsöt adtam volna, pedig nem. Csak meg kell szoknom?
Szia, Zsolt vagyok.
Szerintem ez a jelenség nem természetes és mindenképpen meg kellene szüntetni. Én nem vagyok szakértő, de itt a fórumon vannak kitűnő, nagy tudású és nagy gayakorlatú tagok, meg szerelői kapcsolatok is.
Kíváncsian várom, mit mondanak a többiek.Én azt gondolom, hogy a gázelvételnél a fojtószelep léptetőmotorja lassan szabályoz vissza (az is lehet, hogy nem eléggé), és - ha tényleg ez a gond - akkor ez szoftver útján állítható.
Üdv a fedélzeten!
Naplózva
thing
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 09:52:22 »
Idézetet írta: tanos.zsolt - 2010.02.04 csütörtök, 09:22:22
Szia, Zsolt vagyok.
Szerintem ez a jelenség nem természetes és mindenképpen meg kellene szüntetni. Én nem vagyok szakértő, de itt a fórumon vannak kitűnő, nagy tudású és nagy gayakorlatú tagok, meg szerelői kapcsolatok is.
Kíváncsian várom, mit mondanak a többiek.Én azt gondolom, hogy a gázelvételnél a fojtószelep léptetőmotorja lassan szabályoz vissza (az is lehet, hogy nem eléggé), és - ha tényleg ez a gond - akkor ez szoftver útján állítható.
Üdv a fedélzeten!
Kösz a választ, remélem szoftveresen megoldható ez, várom tehát a "nagy gyakorlatú" kollégák hozzászólását!
Naplózva
thing
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 11:50:12 »
Szóval jó lenne, ha valamely nagy tudású specialista rápillantana a verdára, hogy mit is vettem...
Naplózva
thing
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 12:33:23 »
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 12:41:18 »
Idézetet írta: thing - 2010.02.04 csütörtök, 11:50:12
Szóval jó lenne, ha valamely nagy tudású specialista rápillantana a verdára, hogy mit is vettem...
Bár nem vagyok se nagytudású, se specialista, de azthiszem benzineseknél kicsit megemeli a fordulatot a váltások között, szóval még akár normális is lehet a jelenség.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
thing
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 12:56:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.02.04 csütörtök, 12:41:18
Bár nem vagyok se nagytudású, se specialista, de azthiszem benzineseknél kicsit megemeli a fordulatot a váltások között, szóval még akár normális is lehet a jelenség.
Kösz a választ!
Bízom bene, hogy minden ok, különben amúgy is átnézetném, ha van ötletetek esetleg hová vihetném, ahol nem húznak le...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 13:13:08 »
Idézetet írta: thing - 2010.02.04 csütörtök, 12:56:19
Kösz a választ!
Bízom bene, hogy minden ok, különben amúgy is átnézetném, ha van ötletetek esetleg hová vihetném, ahol nem húznak le...
Mondjuk az átnézetést vásárlás előtt kellett volna.
De ha pesti vagy, akkor Viket keresd.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
B.Ricsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 11:07:04 »
Segítsékre lenne szükségem! 6- sebességes váltó beépítéről kéne infó. Nekem egy 5- sebességes 2.0 TDDI Mondeom van és ebbe szeretnék berakni egy 6-os váltót. Kelle-e valamit átalakítani, vagy simán be lehet szerelni?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 16:39:51 »
Idézetet írta: B.Ricsi - 2010.02.08 hétfő, 11:07:04
Segítsékre lenne szükségem! 6- sebességes váltó beépítéről kéne infó. Nekem egy 5- sebességes 2.0 TDDI Mondeom van és ebbe szeretnék berakni egy 6-os váltót. Kelle-e valamit átalakítani, vagy simán be lehet szerelni?
6-os váltó Tddi-be engem is érdekelne!
Különösen, hogy ennyi paripa van már benne és 5-ben autópályán szétforogja magát!
Korábban már szó volt róla, hogy a km óra jeladója máshol van az 6-os váltónál. De valaki már szerelt 6-os váltót a tddi-be.
Tényleg! Tudja valaki, mi kell még hozzá a 6-os váltón kívül?
Naplózva
Herceg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 16:48:11 »
Sziasztok! sajnos lecsúsztam Quest akciós kuplungjáról, tud valaki más, kedvező beszerzési forrást? Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy kellene és talán munkahenger is...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 16:59:35 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.02.08 hétfő, 16:48:11
Sziasztok! sajnos lecsúsztam Quest akciós kuplungjáról, tud valaki más, kedvező beszerzési forrást? Lendkerék+kuplung szett+kinyomócsapágy kellene és talán munkahenger is...
Nézz utána a fix lendkerekes szerkezetnek. Bunyek tud róla a legtöbbet. Ha nem találok gyárit quest-nél ugyanennyiért, akkor ment volna az enyémbe is a fix lendkerekes Valeo. Így is vaciláltam sokat rajta, most melyiket is és nem biztos, hogy jól választottam.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 19:31:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.08 hétfő, 18:14:26
hello
ez engem is érdekelne, mivel elég rövid a gyári 5-ös
Sajnos elég rövidre sikerült az 5. gang.
Chippelés előtt próbáltam ki, kb. 2 éve mennyit tud. 4500-as fordulat, 220 volt a vége.
Ennyi nekem elég volt, a váltó szellőzőjén ki is nyomta az olajat. Nem széthajtásra vettem, egyszer viszont ki kellett próbálni.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 19:54:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.08 hétfő, 19:52:53
engem inkább a fogyasztás miatt érdekelne, max 140-150-nel szoktam vele közlekedni azt így is tudje kicsitsúlyosabb fogyasztás mellett.
ebből szeretnék kicsit lefaragni
Az átalakítás költségesebb lesz (ha egyáltalán ésszerűen kivitelezhető) , mint a megtakarítás. Szerintem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
B.Ricsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 20:21:13 »
Sziasztok! Én ma láttam váltót jó állapotu volt, de mi kell még hozzá az lenne a kérdés és az, hogy a felfogatások megegyeznek-e az 5-ösével!,s
Naplózva
B.Ricsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 20:28:56 »
Cromax webáruház! Rajta ven a neten. Én már rendeltem tőlük és eddíg minden rendben volt ráadásul szépek a cuccaik! Amúgy 60E az irányár.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2010.02.09 kedd, 08:48:57 »
Zacci! Ez volt a témában az utolsó!
Ha folytatod, akkor...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2010.02.09 kedd, 08:49:31 »
Idézetet írta: Joe - 2010.02.09 kedd, 08:48:57
Zacci! Ez volt a témában az utolsó!
Ha folytatod, akkor...
mi a gond ?
Naplózva
blah blah blah
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2010.02.09 kedd, 11:20:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.08 hétfő, 19:52:53
engem inkább a fogyasztás miatt érdekelne, max 140-150-nel szoktam vele közlekedni azt így is tudje kicsitsúlyosabb fogyasztás mellett.
ebből szeretnék kicsit lefaragni
A 90 paci lehet, hogy kevés lesz a 6-os váltóhoz.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2010.02.09 kedd, 16:44:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.09 kedd, 15:55:29
ha lesz nyári szünetben valami jó kis melóm akor nem marad 90LE
Naplózva
Herceg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2010.02.09 kedd, 23:19:48 »
Ha valaki esetleg megadná Vik számát pü-ben, hálás lennék. írtam Neki emailt, az oldalon található címre, de nemtom milyen gyakran lesi meg...
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 14:00:05 »
Szevasztok!
Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?
Üdv
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 15:02:11 »
Idézetet írta: bonisz - 2010.02.11 csütörtök, 14:00:05
Szevasztok!
Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?
Üdv
Tudomásom szerint nincs fix lendkerék szett a benzineshez!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2010.02.12 péntek, 10:32:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.11 csütörtök, 18:49:22
na senki nem tudja, hogy be lehet-e tenni
aki bont vagy szervizes talán megnézhetné, szerintem elég sok mindenkit érdekelne
Eddig csak fél infókat tudunk sajnos.
Egy összesítést nagyon megköszönnék, felsorolva, mit kellett megoldani a 6-os váltó beszereléséhez.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2010.02.12 péntek, 17:31:30 »
váltó,kulissza,kinyomó biztos csere...meg esteleg valami érzékelő...részemről ennyi.
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2010.02.12 péntek, 19:24:12 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.02.11 csütörtök, 15:02:11
Tudomásom szerint nincs fix lendkerék szett a benzineshez!
Hát pedig nem bánnám ha lenne hozzá.
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2010.02.12 péntek, 20:08:09 »
Idézetet írta: bonisz - 2010.02.12 péntek, 19:24:12
Hát pedig nem bánnám ha lenne hozzá.
Most cseréltettem mindent nekem mondod, hogy jó lenne.
Kinyomó, lendkerék, tárcsa, szerkezet, szimeringek, főtengely hátsó szimering és féltengely csapágy!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2010.02.13 szombat, 06:25:20 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.02.12 péntek, 20:08:09
Most cseréltettem mindent nekem mondod, hogy jó lenne.
Kinyomó, lendkerék, tárcsa, szerkezet, szimeringek, főtengely hátsó szimering és féltengely csapágy!
Mibe fájt az anyagköltség?Mennyi km volt a gépben?Neked mi volt a jelenség amikor már tudtad hogy a lendkeréknek vége van?
Próbálok felkészülni a sötét jövőre
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2010.02.13 szombat, 08:47:53 »
Idézetet írta: bonisz - 2010.02.13 szombat, 06:25:20
Mibe fájt az anyagköltség?Mennyi km volt a gépben?Neked mi volt a jelenség amikor már tudtad hogy a lendkeréknek vége van?
Próbálok felkészülni a sötét jövőre
- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E
150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kerekibela
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 16:20:59 »
Idézetet írta: bonisz - 2010.02.11 csütörtök, 14:00:05
Szevasztok!
Benzines,öt sebességes Mondeohoz is létezik szett a kettőstömegű lendkerék leváltására?
Üdv
Sziasztok fórumozók!
A szerelőmmel utánna néztünk, létezik Valeós kiváltó szett csak még azt nem sikerült megtudnunk, hogy hol lehet megvásárolni. Egy helyen találtunk 4 hónapos rendelési határidővel ami sztem kicsit sok.
Ha megtudok vmit azonnal tájékoztatlak benneteket.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 17:53:53 »
Idézetet írta: kerekibela - 2010.02.14 vasárnap, 16:20:59
Sziasztok fórumozók!
A szerelőmmel utánna néztünk, létezik Valeós kiváltó szett csak még azt nem sikerült megtudnunk, hogy hol lehet megvásárolni. Egy helyen találtunk 4 hónapos rendelési határidővel ami sztem kicsit sok.
Ha megtudok vmit azonnal tájékoztatlak benneteket.
lökj egy cikkszámot és ránézek....
dieselhez van most is raktáron....
Naplózva
link468
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 18:30:36 »
szia
Igen én vettem tőled az st lököst
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2010.02.14 vasárnap, 22:25:58 »
Idézetet írta: link468 - 2010.02.14 vasárnap, 18:30:36
szia
Igen én vettem tőled az st lököst
ok, gondoltam...kész van már a vera? beszéltem Zoliékkal pont akkor jött meg a turbód....hogy áll most a kocsi?
Naplózva
drfarkas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 11:39:03 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.02.13 szombat, 08:47:53
- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E
150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem!
Hol csináltattad ilyen jó áron? nekem is aktuális:-((((
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 12:13:32 »
Idézetet írta: drfarkas - 2010.02.15 hétfő, 11:39:03
Hol csináltattad ilyen jó áron? nekem is aktuális:-((((
Miskolcon csináltattam ha érdekelnek részletek írj privátot!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kerekibela
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 23:32:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.14 vasárnap, 17:53:53
lökj egy cikkszámot és ránézek....
dieselhez van most is raktáron....
Nem írtam fel, de holnap megkérdezem és megírom.
Nekem még nem esedékes a csere egy éve van nálam a kicsike 107e km, és nem is használom sokat van egy f astrám is az megy többet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2010.02.16 kedd, 19:34:05 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.02.13 szombat, 08:47:53
- Kinyomó: 32E
- kuplung szerk+tárcsa:45E
- Lendkerék : 90E
- szimeringek a váltóba: 1600.-
- főtengely hátsó szimering: 12E
- féltengely csapágy: 16E
150e volt a gépembe, onnan tudtam, hogy picit remegett az autó alapjáraton és hidegen ha kuplung nem volt benyomva kopogott nagyon ha benyomtam a pedált elhallgatott!
Csinál olyat is, hogy nem egyenletes az alapjárat, megöli az önindítót.......
ja nekem benzines a gépem!
Ez teljesen rendben van...marmint MKIII-hoz kepest
kb.- nekem is 160e korul kellett cserezni ezeket...szimering, feltengely csapi is bejaccott xarul...az MKIII kb. ennyi bir es szet hullik.
Naplózva
blah blah blah
Herceg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2010.02.19 péntek, 15:26:48 »
Idézetet írta: zacci - 2010.02.16 kedd, 19:34:05
Ez teljesen rendben van...marmint MKIII-hoz kepest
kb.- nekem is 160e korul kellett cserezni ezeket...szimering, feltengely csapi is bejaccott xarul...az MKIII kb. ennyi bir es szet hullik.
Le tudná nekem írni valaki (laikus vagyok), miért kell kuplung cserénél lendkereket is cserélni? Kötelező? Ajánlott? Mit okozhat, ha nem? Honnan tudom, ha kell? köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2010.02.19 péntek, 15:55:28 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.02.19 péntek, 15:26:48
Le tudná nekem írni valaki (laikus vagyok), miért kell kuplung cserénél lendkereket is cserélni? Kötelező? Ajánlott? Mit okozhat, ha nem? Honnan tudom, ha kell? köszönöm.
egyszerű a válasz.
Azért javasolják, mert 5 óra a normaideje a műveletnek. Le kell veni a váltót. Nem egyszerű és nem is érdemes gyakran csinálni. Normál kuplung használat mellett a lendkerék előbb megy tönkre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2010.02.20 szombat, 21:12:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.19 péntek, 15:55:28
egyszerű a válasz.
Azért javasolják, mert 5 óra a normaideje a műveletnek. Le kell veni a váltót. Nem egyszerű és nem is érdemes gyakran csinálni. Normál kuplung használat mellett a lendkerék előbb megy tönkre.
Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Szilo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2010.02.20 szombat, 21:57:56 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.02.20 szombat, 21:12:14
Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?
A modern dízeleket un. kettős tömegű lendkerékkel szerelik, hogy kultúráltabb legyen a járásuk.
Tehát már nem csak egy tömör esztergált tárcsa, hanem szerelt, mindenféle mozgó alkatrészekkel.
Innentől kezdve megint sikerült még egy drága hibaforrást bevinni az autóba...
http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
A cserétől pedig azért fázik mindenki, mert az alkatrész(ek) + a munkadíj könnyen lehet 200e HUF környékén.
Üv
Sz
Naplózva
Fefe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 20:34:22 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.02.20 szombat, 21:12:14
Lehet, hogy volt már kérdés, de egy lendkeréken mi megy tönkre?
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 14:34:25 »
Köszi! Ebből és a csatolt videókból minden világos
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
drfarkas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2010.02.23 kedd, 21:02:02 »
Hölgyeim és uraim,
jelentem ma túlestünk a témába vágó alkatrészek cseréjén, mintha kicserélték volna a teljes váltót-motort. Finoman jár, nincs kopogás a motorból, a váltó, mint a vaj, olyan puhán kapcsolható, egyszóval hiphiphurrá!
a pénztárcám természetesen ellenvéleményen van, de sajna ezt megúszni nem lehet.
üdv
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ