Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:38:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2328507 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 15:41:33 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.19 hétfő, 14:49:22
Köszi Ákos Neked is!
Az enyém 5 gangos sajnos.
De azért megnyugodtam. F@stam, hogy megint zsebbenyúlás jön...
előbb-utóbb biztos. Nem teljesen normális a csattanás. Terhelésváltásnál gyönyörűen hallatszik. Alacsony fordulaton 3-tól fölfelé lelépek a gázról majd vissza és csattan. Csattan váltáskor is. Zajos az egész. Valószínűleg valami már a végétjárja.
megvárom még szétesik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
yoshi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 15:58:50 »
Valaki meg tudná adni Vik számát priviben?
Felhívnám, ha visszakaptam a kocsit.
A szervíz tanácstalan. Szerintük minden jó
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 17:12:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.19 hétfő, 15:41:33
előbb-utóbb biztos. Nem teljesen normális a csattanás. Terhelésváltásnál gyönyörűen hallatszik. Alacsony fordulaton 3-tól fölfelé lelépek a gázról majd vissza és csattan. Csattan váltáskor is. Zajos az egész. Valószínűleg valami már a végétjárja.
megvárom még szétesik.
Sziasztok!
Nekem a mondin kivül már a második transitot taposom és ezeknek is csattan a váltáskor de sose volt belöle gond.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
meszi19
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 17:24:43 »
Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 19:14:04 »
Idézetet írta: meszi19 - 2010.07.19 hétfő, 17:24:43
Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.
Dettó!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 20:29:35 »
mióta fix lendkerekem van nincs csattogás,nincs gond....
(1 éve már)
ja de ez egy sz+r elis felejtettem, lépek is....
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2010.07.20 kedd, 11:37:44 »
Idézetet írta: meszi19 - 2010.07.19 hétfő, 17:24:43
Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.
Szerintem közel nem biztos, hogy csak lendkerék lehet.
Nálam is megvan a csattogás és amikor utoljára a Ford szervízben volt (akkor még a haveromé volt az autó), azt mondák neki, hogy a csattogást a féltengely belső részénél, valami alkatrész (már nem emlékszem a nevére) kopása okozza, de ezzel még el lehet járni több tízezer km-t.
Namost, az lehet, hogy a szervízes nem ért hozzá, de mivel "baráti szerelőről" volt szó, biztos nem akarta megvezetni, a haveromat.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.20 kedd, 11:39:28 írta ezso
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2010.07.20 kedd, 14:04:01 »
Idézetet írta: ezso - 2010.07.20 kedd, 11:37:44
Szerintem közel nem biztos, hogy csak lendkerék lehet.
Nálam is megvan a csattogás és amikor utoljára a Ford szervízben volt (akkor még a haveromé volt az autó), azt mondák neki, hogy a csattogást a féltengely belső részénél, valami alkatrész (már nem emlékszem a nevére) kopása okozza, de ezzel még el lehet járni több tízezer km-t.
Namost, az lehet, hogy a szervízes nem ért hozzá, de mivel "baráti szerelőről" volt szó, biztos nem akarta megvezetni, a haveromat.
szerintem tuti nem a lendkerék csattog váltáskor. féltengely lesz az. Nekem 0km-es lendkeréktől csinálja. Korábban meg már csúszott a tárcsa, így nem volt meg a nyomaték-átvitel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gyurka
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2010.07.20 kedd, 14:41:18 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.19 hétfő, 14:29:36
Köszi!
Akkor viszont kérdésem lenne a tisztelt nagyközönséghez:
Mi okozhatja azt, hogy ha leveszem a lában a gázról, hagyom gurulni az autót, aztán hirtelen gázt adok, akkor egy csattanás szerű hangot hallani. Ugyanez a hang kiváltható váltáskor is, ha nem finoman bánok a kuplunggal.
Lendkerék, kuplung és kinyomócsapágy 19e km-el ezelőtt cserélve gyári újakra.
Mitől lehet ez a csattanás?
Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2010.07.20 kedd, 17:17:24 »
Idézetet írta: Gyurka - 2010.07.20 kedd, 14:41:18
Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már.
Köszi, ezt a tippet is.
Csütörtökön megemeljük és ránézünk erre is.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 22:01:10 »
Idézetet írta: Gyurka - 2010.07.20 kedd, 14:41:18
Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már.
Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2010.07.23 péntek, 10:53:50 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.22 csütörtök, 22:01:10
Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.
Nekem is volt ilyen csattogas auto leallitaskor es terhelesvaltaskor. Kiderult, hogy a kokanyul, nem a helyere visszatett go szuro verte a generator vagy mi hazat (fem a femmel). Sokan nem teszik vissza a helyere, mert maceras.Miota helyretettem, csond lett teljesen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2010.07.23 péntek, 10:54:22 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.22 csütörtök, 22:01:10
Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.
Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2010.07.23 péntek, 10:55:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.23 péntek, 10:53:50
Nekem is volt ilyen csattogas auto leallitaskor es terhelesvaltaskor. Kiderult, hogy a kokanyul, nem a helyere visszatett go szuro verte a generator vagy mi hazat (fem a femmel). Sokan nem teszik vissza a helyere, mert maceras.Miota helyretettem, csond lett teljesen
Ha van hangszigetelő borítás a tűzfalon, akkor a go szűrő tartó keret lötyögésnek más a hangja. Nekem kotyogni szokott. idegesítő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gyurka
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:52:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.23 péntek, 10:54:22
Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.
Kinyitott morháztetővel, behúzott kézifékkel megpróbálsz indulni előre-hátra, közben valaki figyeli a klattyogást.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:05:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.23 péntek, 10:55:04
Ha van hangszigetelő borítás a tűzfalon, akkor a go szűrő tartó keret lötyögésnek más a hangja. Nekem kotyogni szokott. idegesítő.
Jaja, olyan kotyogo, koppano, neha nyikkano hangja VOLT
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:14:15 »
Idézetet írta: Gyurka - 2010.07.23 péntek, 11:52:13
Kinyitott morháztetővel, behúzott kézifékkel megpróbálsz indulni előre-hátra, közben valaki figyeli a klattyogást.
Meg fogom próbálni. Csak kell hozzá egy "valaki".
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BTomi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2010.07.23 péntek, 15:43:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.23 péntek, 10:54:22
Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.
Sajnos képet nem csináltam róla. Látványos dolog nincs, pajszerral ráfeszített és a gumiszilenten látszott némi használtság. Ha menetirányba nézzük, akkor a két luk közül a hátsó nagyobbiknál.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 18:31:39 »
Én is rá fogok nézni a hátsó váltótartó bakra, mert a csattogást kb egy éve hallani vélem, főleg 4. fokozatban, amikor rá ill. lelépek a gázról, és meg is rántja egy kicsit.
Pár napja egyre nehezebb mozgatni a váltókart, pl. harmadikból negyedikbe nem csak egyszerűen lehúzom a kart, hanem közben még érzek "két lépcsőfokot", ami szokatlan.
Mi lehet ez?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2010.07.31 szombat, 08:09:10 »
A csattogásról kiderült, hogy majd minden autónál van ilyen.
Túl alacsony fordulaton nem szabad hirtelen gázt adni, mert akkor a nem tökéletes lendkeréknél a terhelésváltási reakció a két elem között ugrást okoz, és ezt hallani. 4. fokozatban pl. 1100-as fordulatnál hallani legjobban, a gázpedál benyomása ill. felengedése indítja el. Ezért nem is szabad ilyen alacsony fordulaton lenni tartósan - legalábbis a Mondeóval. A mi lendkerekünk zajosabban reagál. Akkor is, ha történetesen vadiúj. Ezt állapítottuk meg.
Vélemények?
Másik dolog, a váltó igen nehezen veszi be a rükvercet. Egy erős rugó ellenében kell ugye balra húzni, csak utána előre tolni. A rükvercet ne is lehessen véletlenül kapcsolni, ez rendben is van, mégis túl nehéz. Elkelne egy gyengébb rugó! Azt hallottam, hogy kétszer kell a váltót üresből 4.-be húzni egymás után, és azután könnyű lesz a rükvercet kapcsolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 22:58:56 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2010.08.10 kedd, 08:59:11 »
Sziasztok
Érdeklődök hogy járt e már így valaki mert tegnap volt a gépe kuplung cserén mindent cseréltek benne és azt veszem észre hogy a kuplung hamarább fog vagy is a pedált egy picit kell engednem és már gurul is az autó.Ez normális dolog?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2010.08.10 kedd, 09:09:48 »
Idézetet írta: virag - 2010.08.10 kedd, 08:59:11
Sziasztok
Érdeklődök hogy járt e már így valaki mert tegnap volt a gépe kuplung cserén mindent cseréltek benne és azt veszem észre hogy a kuplung hamarább fog vagy is a pedált egy picit kell engednem és már gurul is az autó.Ez normális dolog?
Szerintem az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 14:48:47 »
Sziasztok!
Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 14:53:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.08.12 csütörtök, 14:48:47
Sziasztok!
Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
Autó jobb eleje felemel.
Kerék megpörget, közben kézzel fogni a rugót. Ha rezgést érzel a rugón, akkor csapágy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 16:26:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.12 csütörtök, 14:53:35
Autó jobb eleje felemel.
Kerék megpörget, közben kézzel fogni a rugót. Ha rezgést érzel a rugón, akkor csapágy.
Menet közben is érzek rezgést a kormányon, ahogy hangosodik úgy növekszik a rezgés is. Akkor ez most a féltengely csapágy?
Csapágyboltban lehet hozzá venni, vagy gyári létezik belőle?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 23:28:38 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.08.12 csütörtök, 14:48:47
Sziasztok!
Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
Kerékcsapágynál ha rá terhelsz kanyarodáskor jobban hangoskodik a terhelés miatt ha elennkező kerékre terhelsz a fordulási irány miatt akkor szinte teljesen elhallgat.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2010.08.13 péntek, 10:01:06 »
megszokásból mindig "alányulok" a kuplung pedálnak, és kb 10-ből 1-szer marad neki kb 1cm-es útja amit ugye én húzok fel, ez miért van? jelent ez valamit vagy ne is foglalkozzak vele?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2010.08.13 péntek, 10:53:23 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.08.12 csütörtök, 14:48:47
Sziasztok!
Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
A kerékagycsapágy kormánymozdulatra, a féltengelycsapágy meg gázelvétel-gázadásra változtatja a hangját, erősödik vagy gyengül!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2010.08.13 péntek, 11:01:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.12 csütörtök, 23:28:38
Kerékcsapágynál ha rá terhelsz kanyarodáskor jobban hangoskodik a terhelés miatt ha elennkező kerékre terhelsz a fordulási irány miatt akkor szinte teljesen elhallgat.
Más jelenség nincs is ilyenkor? Nem forog nehezen a kerék? Csak a búgás? Azt minden sebességtartományban?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2010.08.13 péntek, 11:56:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.08.13 péntek, 11:01:24
Más jelenség nincs is ilyenkor? Nem forog nehezen a kerék? Csak a búgás? Azt minden sebességtartományban?
Bugás van nehezen forgás nincs. A kerékcsapágy kétsorgörgős. Általában az egyik megy tönkre és kezd el hangoskodni nyilván sebesség függvényében változó intenzitású búgással. Nyilván kanyarodáskor terhelve meg főleg.
Naplózva
lewisfm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 80
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:16:16 »
Szia!
Nekem 1.8 benzines 125 LE van!
- kettőstömegő lendkerék van benne, én 185e Km-nél cseréltem a kuplungszerkezettel együtt. Néha elég a második kuplungozásnál cserélni, de mivel nálam extrém ideig jó volt, már együtt kellett cserélni.
- van benne EGR, kb. 100e Km-ként megdöglik benne
- láncos a motor, azt modják, hogy 250e Km - 300e Km között kell valószínűleg cserélni, de a hangja alapján úgy is megtudod. Ha ritkán kap dinamikus terhelést a vezérlés, akkor akár 500e Km-t is kibirhat
Idézetet írta: szeszka - 2010.02.01 hétfő, 17:23:57
A válaszom, igen a benzinesekben is kéttömegű lendkerék van a futásteljesítmény változó, de szerintem reális a 150E,
Igen láncosak a benzinmotorok.
Az egr-re nem tudom a választ, de valahol olvastam, hogy csak a 2 literesekben van, de ez nem biztos, majd valami szaki megírja neked ebben a kérdésben a TUTIT
Naplózva
2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2010.08.14 szombat, 21:49:11 »
vajon mit kéne cserélnem ahoz, hogy mtx75 helyére felmenjen az mmt6-os váltó??
ami tuti:
- váltó
- kulissza
és ami kérdéses:
- kuplung, lendkerék jó lehet az, ami az mtx75-ösben van??
- sebesség jeladó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2010.08.14 szombat, 23:20:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.14 szombat, 21:49:11
vajon mit kéne cserélnem ahoz, hogy mtx75 helyére felmenjen az mmt6-os váltó??
ami tuti:
- váltó
- kulissza
és ami kérdéses:
- kuplung, lendkerék jó lehet az, ami az mtx75-ösben van??
- sebesség jeladó
Olcsóbban kijössz, ha eladod, és veszél egy olyat amibe 6-os van.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 00:01:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.14 szombat, 23:20:42
Olcsóbban kijössz, ha eladod, és veszél egy olyat amibe 6-os van.
hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 09:36:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.15 vasárnap, 00:01:22
hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t
Az sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 11:03:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.15 vasárnap, 00:01:22
hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t
Viszont fiatalabb, és korszerűbb TDCi lenne!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mr.Pista
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 12:41:30 »
Hello.
Lehet rossz helyre irom az igényemet,de most elöször találtam rá ,erre az oldalra.
Keresek mondeo 2001-es évjárathoz, 2.0tddi motorhoz,szervó csövet,a szivattyutól a kormánymübe! S.O.S
elöre is kösz
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 15:24:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.15 vasárnap, 11:03:22
Viszont fiatalabb, és korszerűbb TDCi lenne!
Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 16:06:09 »
Idézetet írta: Mr.Pista - 2010.08.15 vasárnap, 12:41:30
Hello.
Lehet rossz helyre irom az igényemet,de most elöször találtam rá ,erre az oldalra.
Keresek mondeo 2001-es évjárathoz, 2.0tddi motorhoz,szervó csövet,a szivattyutól a kormánymübe! S.O.S
elöre is kösz
www.nagyauto.hu
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 16:07:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 15:24:40
Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad..
Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok!
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 16:13:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 15:24:40
Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad..
Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:39:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.15 vasárnap, 16:07:11
Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok!
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
kipróbáltuk,köszi de NEM.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:40:46 »
Minek akarsz 6-os váltót?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:09:33 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.15 vasárnap, 16:13:32
Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
ha minden jól megy és a vw touran 1.9 tdi elmenne 3,6mft körül, akkor ugrana helyére egy 2,2tdci mondi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:13:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.15 vasárnap, 19:40:46
Minek akarsz 6-os váltót?
néha még a chippnélküli 90le-s nél is megpróbálom 6.-ba tenni. de sajna nem megy
és sajnálom, hogy autópályán 150-nél már 3000-et pörög
meg kicsit számolgattam, és kb 0,5-1 év alatt visszajönne az ára üzemanyagon!!!(évi kb 20-25ekm)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:16:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.15 vasárnap, 16:07:11
Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok!
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
én meg vagyok ezzel elégedve, nem szívesen adnám el az ismertet egy ismeretlenért
kuplung-lendkerék-kinyomó cserén, egyszer beragaft jh féken és egy pár hátsó gátló cseréjén kívül még nem volt más baja(kopp-kopp-kopp)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:20:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 09:36:06
Az sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat...
na ez jó hír
ami tuti:
- váltó(jeladó helyes)
- jeladóhoz gyűrű
- kulissza
- kinyomócsapágy
és ami kérdéses:
- valami még??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:21:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.15 vasárnap, 16:07:11
Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok!
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
Én fél éve majdnem váltottam, ki is próbáltam jó pár 2,2-est...hát egy kicsit jobban mentek (nem mindegyik
)de sokkal-de nagyon sokkal többre számítottam
azóta eszembe sem jut, hogy lecseréljem az 5 éve nálam levő megkímélt, hibátlan és megbízható autómat egy ugyanolyan, de a fene tudja milyen előéletű- állapotú másikra.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:35:16 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.15 vasárnap, 16:13:32
Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
Megbízhatóság alatt azt érted, hogy a Te 250-ezret futott 3-4 éves autódat hasonlítod egy 2001-2002-es 4-500 ezret futott Di hez.
Vagy a nagyobb fogyi alatt azt, hogy most jöttünk meg nyaralásból...907 KM után épphogy 1/4 alatt van a mutató és a TDCi-k ettől sokkal jobbat produkálnak...vagy mire gondoltál?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:44:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.15 vasárnap, 20:13:24
néha még a chippnélküli 90le-s nél is megpróbálom 6.-ba tenni. de sajna nem megy
és sajnálom, hogy autópályán 150-nél már 3000-et pörög
meg kicsit számolgattam, és kb 0,5-1 év alatt visszajönne az ára üzemanyagon!!!(évi kb 20-25ekm)
160-ig teljesen jó, még hosszú távon is az 5-ös, felette meg úgy is más autó kell más fékekkel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ