Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:06:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327374 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:51:05 »

Megbízhatóság alatt azt érted, hogy a Te 250-ezret futott 3-4 éves autódat hasonlítod egy 2001-2002-es 4-500 ezret futott Di hez.
Vagy a nagyobb fogyi alatt azt, hogy most jöttünk meg nyaralásból...907 KM után épphogy 1/4 alatt van a mutató és a TDCi-k ettől sokkal jobbat produkálnak...vagy mire gondoltál? wave
Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )   vigyor3 A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember vigyor3 Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni. wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:53:27 »

160-ig teljesen jó, még hosszú távon is az 5-ös, felette meg úgy is más autó kell más fékekkel...
Nehogy már elkezdjétek megint bizonygatni hogy az 5 sebességes váltó jobb mint a 6  falbav
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:57:52 »

Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )   vigyor3 A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember vigyor3 Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni. wave

Hogy csinálod? Alig több, mint 800-at megyek el egy tankkal (51 l) legjobb esetben is. Kombi és a 18-as kerék számít?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:00:15 »

Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )   vigyor3 A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember vigyor3 Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni. wave
Dízelek éves futása szorozva az évek számával..jé és meglepően sok lehet.. hehe
Nekem is bizonygatták az eladók a 2,2-esekről hogy erősek, és hogy ehhez képest még keveset is fogyasztanak 7-nél csak alig esznek többet... hehe  űrkorszak taps kellene a 7.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:25:20 »

Nehogy már elkezdjétek megint bizonygatni hogy az 5 sebességes váltó jobb mint a 6  falbav

nem kell ezt bizonyitani, ez tény!!!
Álltalában mindig a 6-os váltok sz+arnak be....jó most nem menjünk bele hogy a ti autóitok milyen csodásak,elfogadom...
Én meg mindennap ezeket az ipari hulladékokat látom amiket autóknak neveznek....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 00:07:54 »

Hogy csinálod? Alig több, mint 800-at megyek el egy tankkal (51 l) legjobb esetben is. Kombi és a 18-as kerék számít?
Nem kombi hanem 5 ajtós nem 18-as kerék hanem 16.  Nem használom rövidtávokra. Ritka az hogy egy beindítással 200 km-nél kevesebbet gurulok le. Ez ilyenkor ennyi. Országuton még az ésszerű sebesség tullépés meleltt se lehet 5,5 fölé vinni. Az autopálya más kérdés ott kemény tempo van ott tud ez is enni vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 00:23:41 »

Dízelek éves futása szorozva az évek számával..jé és meglepően sok lehet.. hehe
Nekem is bizonygatták az eladók a 2,2-esekről hogy erősek, és hogy ehhez képest még keveset is fogyasztanak 7-nél csak alig esznek többet... hehe  űrkorszak taps kellene a 7.
Nekem elég ha csak mutatsz 4-500ekm -et futott működőképes Di-t Megjegyzem hogy a nálam 7 liter már olyan tempo amikor egy 5 sebességes Di-vel ki kell tolni az adagolót a gáz pedállal a kipufogón,  és még 7. sebesség se kell hozzá    Wink

ui:

nekem semmi bajom a Di-kel mert nagyon jók voltak valamikor. DE : egyet sem láttam még autópályán leelőzni pedig elég gyakran kinn vagyok. Innentől kezdve hadd legyen fenntartásom az 5 sebességgel meg a Di-vel. Tudomásul kell venni van jobb erősebb gyorsabb , mint ahogy lesz az enyémnél hozzá teszem már alig várom. De egy biztos én maradok a következőnél is 2,2TDCi-nél mert nekem bevált.  wave

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 00:26:50 »

...jó most nem menjünk bele hogy a ti autóitok milyen csodásak,elfogadom...

Ez a te dumád ezt meghagyom neked. Én max azt mondom hogy nem találnál olyan épeszűt aki pl 6 sebességes váltóról váltana vissza 5 sebességesre.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 10:28:16 »


Álltalában mindig a 6-os váltok sz+arnak be....
itt most az mmt6-ra gondolsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 15:15:58 »

Az  sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat... wave
ezekről lenne valami kép, vagy infó, hogy merre keressem?? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:06:52 »

Ez a te dumád ezt meghagyom neked. Én max azt mondom hogy nem találnál olyan épeszűt aki pl 6 sebességes váltóról váltana vissza 5 sebességesre.

Ja ez az én dumám, a tied meg a 2.2-esedről unalmas,hogy mekkora király autó....
Senki nem beszélt 6-osról vissza,nem tudom melyik adót nézed,hanem forditva.....de egy chippel a fogyikülönbséget kompenzálta is és még jobban is megy....tehát értelmetlen....városba meg kapcsolgathat ami aztán de jó dolog...


« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 21:08:35 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:11:21 »

Ja ez az én dumám, a tied meg a 2.2-esedről unalmas,hogy mekkora király autó....
Senki nem beszélt 6-osról vissza,nem tudom melyik adót nézed,hanem forditva.....de egy chippel a fogyikülönbséget kompenzálta is és még jobban is megy....tehát értelmetlen....városba meg kapcsolgathat ami aztán de jó dolog...



hamár chip....él még az általad ajánlott lehetőség??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #812 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:21:09 »

ezekről lenne valami kép, vagy infó, hogy merre keressem?? worship
A sebességjeladó a jobb oldali féltengely kihajtásnál van, de úgy a legegyszerűbb rájönni, hogy melyik, hogy a tolatólámpa kapcsolón kívül(ez van a váltón felül), még egy dologra megy vezeték a váltón, na Ő az.. eplus2
A kinyomót a váltóharangban keresd, a többit meg a motorra csavarozva, de azt le sem kell szerelned.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 22:33:18 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:26:14 »

A sebességjeladó a jobb oldali féltengely kihajtásnál van, de úgy a legeszerűbb rájönni, hogy melyik, hogy a tolatólámpa kapcsolón kívül(ez van a váltón felül), még egy dologra megy vezeték a váltón, na Ő az.. eplus2
A kinyomót a váltóharangban keresd, a többit meg a motorra csavarozva, de azt le sem kell szerelned.
worship kösz ez hasznos infó volt
a gyűrűre lettem volna még kíváncsi worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #814 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:46:49 »

worship kösz ez hasznos infó volt
a gyűrűre lettem volna még kíváncsi worship
A 4-es számú alkatrész a képen http://kepfeltoltes.hu/100816/5seb-4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha olyan váltót veszel, amelyikben van helye a jeladónak, ott van a gyűrűnek is hely mind a tengelyen, mind a házban.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:51:01 »

A 4-es számú alkatrész a képen http://kepfeltoltes.hu/100816/5seb-4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha olyan váltót veszel, amelyikben van helye a jeladónak, ott van a gyűrűnek is hely mind a tengelyen, mind a házban.
worship és olyan gyűrűt hol lehet kapni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 22:25:59 »

hamár chip....él még az általad ajánlott lehetőség??

persze...bármikor..
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #817 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 22:27:01 »

Nekem elég ha csak mutatsz 4-500ekm -et futott működőképes Di-t Megjegyzem hogy a nálam 7 liter már olyan tempo amikor egy 5 sebességes Di-vel ki kell tolni az adagolót a gáz pedállal a kipufogón,  és még 7. sebesség se kell hozzá    Wink

ui:

nekem semmi bajom a Di-kel mert nagyon jók voltak valamikor. DE : egyet sem láttam még autópályán leelőzni pedig elég gyakran kinn vagyok. Innentől kezdve hadd legyen fenntartásom az 5 sebességgel meg a Di-vel. Tudomásul kell venni van jobb erősebb gyorsabb , mint ahogy lesz az enyémnél hozzá teszem már alig várom. De egy biztos én maradok a következőnél is 2,2TDCi-nél mert nekem bevált.  wave


Még az is lehet, hogy Rajtad kívül is létezik olyan aki akár 60-80 ezret megy egy évben, de tételezzük fel, hogy nem, tehát egyedül csak Te...De ha mondjuk merészen évi 40-50-el számolunk, szerinted lehet olyan Di amiben 9-10 évesen van 4-500? worship

Azzal az adagoló csövön kitolással, kissé túlzol...4-5 db 2,2-est is próbáltam nem rég...és úgy kellett magam rábeszélni, hogy ez lehet jobban megy mint, az enyém...végül is mégis csak 2,2-es..de nem!!!!  Én baromi nagyot csalódtam, megmondom őszintén sokkal többre számítottam. Persze ettől még jó autó, de piszkosul eltúlzod a képességeit.

és még valami, a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #818 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 22:28:30 »

worship és olyan gyűrűt hol lehet kapni??
Bármelyik ford szervízben, vagy cromaxnál 1-2 ezer forint..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 22:31:24 »

Bármelyik ford szervízben, vagy cromaxnál 1-2 ezer forint..
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2010.08.17 kedd, 17:26:17 »

Még az is lehet, hogy Rajtad kívül is létezik olyan aki akár 60-80 ezret megy egy évben, de tételezzük fel, hogy nem, tehát egyedül csak Te...De ha mondjuk merészen évi 40-50-el számolunk, szerinted lehet olyan Di amiben 9-10 évesen van 4-500? worship

Azzal az adagoló csövön kitolással, kissé túlzol...4-5 db 2,2-est is próbáltam nem rég...és úgy kellett magam rábeszélni, hogy ez lehet jobban megy mint, az enyém...végül is mégis csak 2,2-es..de nem!!!!  Én baromi nagyot csalódtam, megmondom őszintén sokkal többre számítottam. Persze ettől még jó autó, de piszkosul eltúlzod a képességeit.

és még valami, a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor... wave

ERVIN! nincs érteleme......
Gondolkodok hogy kérek egy képet a szuper gépéről én betenném háttérképnek az biztos,és mindennap egy gyönyörű 2.2TDCI mondeó fogadna az összes laptopomon.. de szép is lenne  eljen
összes DI-snek ezt kellene tennie... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #821 Dátum: 2010.08.17 kedd, 17:50:27 »

a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor... wave
csak megjegyzem ide,hogy a mostani 2.2es 204-5 LE és asszem-talán  ezt biturbóval érték el.októbertől kapható lesz.Na,ha minden igaz erre fáj már a foga.
Gondolom ez azért még-már nem fér bele a múlt időbe.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #822 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:01:45 »

csak megjegyzem ide,hogy a mostani 2.2es 204-5 LE és asszem-talán  ezt biturbóval érték el.októbertől kapható lesz.Na,ha minden igaz erre fáj már a foga.
Gondolom ez azért még-már nem fér bele a múlt időbe.... Wink wave
Biztosan jó motor lesz...a peugeot gyártja  vigyor3 Wink 200 LE lesz..a 204 lovas a BMW 5 éves fejlesztésű 2.0-ás!!!! dízele...de lehet valaki már rámondaná, hogy korszerűtlen..5 éves az már nem is lehet jó..szóval érted, valakinek csak az új a jó, a többi elavult sz@r...és én meg is értem, hogy aki autóban éli le a fél életét, az 4 évente vegyen újat, végülis abból él(meg mert megérdemli vigyor3), de nem kell fikázni a bizonyítottan jót. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #823 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:04:32 »

Biztosan jó motor lesz...a peugeot gyártja  vigyor3 Wink 200 LE lesz..a 204 lovas a BMW 5 éves fejlesztésű 2.0-ás!!!! dízele...de lehet valaki már rámondaná, hogy korszerűtlen..5 éves az már nem is lehet jó..szóval érted, valakinek csak az új a jó, a többi elavult sz@r...és én meg is értem, hogy aki autóban éli le a fél életét, az 4 évente vegyen újat, végülis abból él(meg mert megérdemli vigyor3), de nem kell fikázni a bizonyítottan jót. wave
Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #824 Dátum: 2010.08.17 kedd, 21:18:01 »

ERVIN! nincs érteleme......
Gondolkodok hogy kérek egy képet a szuper gépéről én betenném háttérképnek az biztos,és mindennap egy gyönyörű 2.2TDCI mondeó fogadna az összes laptopomon.. de szép is lenne  eljen
összes DI-snek ezt kellene tennie... eplus2
Sokszor csak az fura, hogy olyan szövegek, és olyan lekezelően jönnek, mintha valaki a vadi új 535 D bömbijéből hajolna ki, hogy mit akartok a fostalicskáitokkal...ja és annak lenne valami alapja, mert ott már lehet miről beszélni, hogy melyik jobb, vagy nem jobb , de mikor szintén fostalicskából kiabálnak...na az mire fel.. afro1
 integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2010.08.17 kedd, 23:07:43 »

Ervin Bunyek

Na van én vagyok a közellenség? Mert szólni mer valaki, hogy nem kéne azt állandó TDCi fikázásotok? Meg kicsit már unalmas az állandóan  már-már betegesen bizonygatjátok hogy csak az a jó ami nektek van tehát csak az 5 sebességes Di  ami ezután van azt már csak selejtes ócskavas? Én egy szóval se mondtam hogy az a jó ami nekem van, de azt se gondolom hogy az ami nektek. Az meg, hogy ketten üvöltöztök valamit attól még ugyanúgy hülyeség marad.  Undecided

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2010.08.18 szerda, 08:07:34 »

Ervin Bunyek

Na van én vagyok a közellenség? Mert szólni mer valaki, hogy nem kéne azt állandó TDCi fikázásotok? Meg kicsit már unalmas az állandóan  már-már betegesen bizonygatjátok hogy csak az a jó ami nektek van tehát csak az 5 sebességes Di  ami ezután van azt már csak selejtes ócskavas? Én egy szóval se mondtam hogy az a jó ami nekem van, de azt se gondolom hogy az ami nektek. Az meg, hogy ketten üvöltöztök valamit attól még ugyanúgy hülyeség marad.  Undecided



Ez a problém hogy te fikázol minden mást de nem esik le úgylátszik....
Én nem vettem észre hogy egyetlen DI-s is fikázott volna tdci-t,vagy benzinest...talán még én a legjobban,ezt még elis ismerném....és úgygondolom van némivel több rálátásom az autókra és az autóiparra....mindennap ezzel foglalkozom márkafüggetlenül, ellenben veled akinek van egy 2.2.-es TDCI-je és azt gondolja hogy az mekkora király autó...elmondom hogy nem az, többet láttam széthullani mint te közúton közlekedni,és ebbe vannak fórumosok is akik segitség miatt megkerestek...
És ERVIN-nek teljesen igaza van,lekezelően irsz mindenről és mindenkiről,de mire fel?
Az pedig hogy nem tudod elfogadni hogy a DI sokkal stabilabb és megbizható motor mint a CI az a te bajod,de ez tény és nem üres duma.
Hülyeséget meg ki beszél ezen gondolkodj el...
Örülök neki hogy a te autód makulátlan,de az átlag nem ez, és mi/én álltalánosságról beszélünk ,nem a te autódról...tiszta?
Részemről ennyi....témát lezártam



« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 18:19:25 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:40:25 »


Szóval ha valaki szólni mer neked meg  a haverodnak,  hogy a CR nem rosszabb mint a Di akkor az rögtön nagyképű lesz stb stb és lehet fejére olvasni azt amit pont ti csináltok? Elég szánalmas. Undecided

Mivel ez az egész eléggé elfajult a magam részéről befejeztem, az erre a témára adott bármilyen megjegyzésre nem fogok reagálni (mert elolvasni se fogom) mivel nem érdekel.   wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:21:33 »


Az pedig hogy nem tudod elfogadni hogy a DI sokkal stabilabb és megbizható motor mint a CI az a te bajod,de ez tény és nem üres duma.
Hülyeséget meg ki beszél ezen gondolkodj el...
Örülök neki hogy a te autód makulátlan,de az átlag nem ez, és mi/én álltalánosságról beszélünk ,nem a te autódról...tiszta?
Részemről ennyi....témát lezártam





A DI tenyleg megbizhatobb mint a CI, de ezen most mi nem vilagos ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #829 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:33:43 »

Szóval ha valaki szólni mer neked meg  a haverodnak
Még mindig nagyon lekezelő vagy... szomoru1, én pl szinte soha nem durvulok, csak megírom amit gondolok....egyetért nem ért egyet az egy dolog...de a válasz stílusa bizonyítvány az inteligenciájáról....és ez már tényleg nem váltó-kuplung, úgyhogy csáó.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:11:09 »

Szóval ha valaki szólni mer neked meg  a haverodnak,  hogy a CR nem rosszabb mint a Di akkor az rögtön nagyképű lesz stb stb és lehet fejére olvasni azt amit pont ti csináltok? Elég szánalmas. Undecided

Mivel ez az egész eléggé elfajult a magam részéről befejeztem, az erre a témára adott bármilyen megjegyzésre nem fogok reagálni (mert elolvasni se fogom) mivel nem érdekel.   wave


Na pont ezaz amiről beszéltem,kaffogsz itt összevissza azt ha valaki vissza szól olyan hangnemben mint a tied,akkor még te sértődsz be? és mi vagyunk szánalmasak?   na menjél már a.....
Tőlem nem kell félni hogy ne lehessen hozzám szólni, aki megkeresett eddig is és tudtam segitettem neki...van pár ember úgygondolom.
Másik pedig ERVIN nem a haverom,soha nem találkoztam vele innen ismerem a fórumról...
És dehogyisnem fogod elolvasni... eplus2 action sőt már szinte kivánod is...hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:18:15 »

A DI tenyleg megbizhatobb mint a CI, de ezen most mi nem vilagos ?  vigyor3

Hát én nem tudom, megmondom őszintén.... eplus2
Naplózva
gtibu
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:16:48 »

Sziasztok! a segitségeteket szeretném kérni!  A történet a következő, már a második garnitura kettőstömegüt szaggatom szét és a hozzá tartozó összes többi dolgot a 2002-es 2000 tddi 115 le kombiban és valahogy nincs kedvem ismét rákölteni egy kissebb vagyont! ha valaki tudna valami tartósabb megoldást azt megköszönném
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #833 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:26:03 »

Sziasztok! a segitségeteket szeretném kérni!  A történet a következő, már a második garnitura kettőstömegüt szaggatom szét és a hozzá tartozó összes többi dolgot a 2002-es 2000 tddi 115 le kombiban és valahogy nincs kedvem ismét rákölteni egy kissebb vagyont! ha valaki tudna valami tartósabb megoldást azt megköszönném
Fix lendkerék Valeo 4 PK szettben..Bunyeknál kivállóan teljesít!
Érdekes, hogy már a második hullik szét, nekem 220-ezernél csak azért lett cserélve, mert a kinyomóm nyüsszögött, és ha már levettem a váltót, akkor csere minden...de nyugodt szívvel vissza merném rakni bármikor a levett lendkereket, mert szinte semmi különbség nem volt az új és a levett között, de ez igaz a tárcsára is...szerintem még 150ezer simán volt bennük...csak az a fránya kinyomó haldoklott.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtibu
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:37:42 »

Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #835 Dátum: 2010.08.27 péntek, 22:00:16 »

Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs

Beszerelhető, csak azért mondják, hogy ehhez nincs, mert a tárcsa külső átmérője kisebb mint a gyárié, de Bunyeknak a csippelt motorjának a nyomatékát is átviszi, úgyhogy nem lehet gond vele.
A 90 lovasé teljesen passzol!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 23:13:17 »

Sziasztok!

Mondeo III manuális váltóshoz van egy gyári, komplett kumplungszettem eladó. Gyári dobozban minden. (kinyomó csapágy, lendkerék, kuplingtárcsa stb)
Akit érdekel hívjon

30/5385304

Megvan még? Ha igen akkor Modneo III facelifetes, kombi és diesel 115Le van! Ehhez való (volt) van mert akkor érdekel? Ára?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:00:51 »

Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs


enyém is unix-tól van....1 éve van benne pont..és többet soha nemis lessz benne kéttömegű amig nálam van...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 23:28:25 »

A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2010.09.07 kedd, 10:31:06 »

A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.

az enyém is ilyen. egyelőre nincs rá megoldás. valószínűleg kopott szinkron lesz, de még nem egyértelmű, mert nyáron nem csinálja. Tehát az nem lehet. Nézettem a rudazatot, de gyári értéken van az enyém, és hidegben mégis akadozik.
Cseréltettem benne olajat, az sem segített rajta. Új kuplung, kinyomó és lendkerék van benne, az sem segített.
Szét kellene borítani az MMT6-ot és megnézni belülről. A gond az, hogy nincs hozzá alkatrész.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2010.09.07 kedd, 20:11:17 »

A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.


Dettó, bár csak a 2-es fokozat. Az emelő mechanizmus gyakori kenése valamelyest enyhíti, de meg nem oldja a dolgot. Emiatt gyakran veszem a kisebb kanyarokat is 3-ban.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 06:22:25 »

Dettó, bár csak a 2-es fokozat. Az emelő mechanizmus gyakori kenése valamelyest enyhíti, de meg nem oldja a dolgot. Emiatt gyakran veszem a kisebb kanyarokat is 3-ban.

Nálam most az 1-2 fokozatok akadoznak, és tényleg szinkrongyanús, mert e a két sebesség egy szinkrongyűrűn van...  Huh?

Zacci! Megint tipushiba!  wave  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 22:00:33 »

Nálam most az 1-2 fokozatok akadoznak, és tényleg szinkrongyanús, mert e a két sebesség egy szinkrongyűrűn van...  Huh?

Zacci! Megint tipushiba!  wave  laugh

Sajnos nálam ugyan ez a helyzet és a kuplung, lendkerék, szervó olaj csere után se lett jobb. Hidegben pedig amíg be nem melegszik, addig szinte úgy kell beimátkozni.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 22:05:26 »

Sajnos nálam ugyan ez a helyzet és a kuplung, lendkerék, szervó olaj csere után se lett jobb. Hidegben pedig amíg be nem melegszik, addig szinte úgy kell beimátkozni.
motortérben a váltó tetején lévő biz-bazt, amit a váltókar mozgat kell meglocsolni időnként wd40-nel, vagy fegyverolajjal, attól nekem megjavul vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 22:17:03 »

az enyém is ilyen. egyelőre nincs rá megoldás. valószínűleg kopott szinkron lesz, de még nem egyértelmű, mert nyáron nem csinálja. Tehát az nem lehet. Nézettem a rudazatot, de gyári értéken van az enyém, és hidegben mégis akadozik.
Cseréltettem benne olajat, az sem segített rajta. Új kuplung, kinyomó és lendkerék van benne, az sem segített.
Szét kellene borítani az MMT6-ot és megnézni belülről. A gond az, hogy nincs hozzá alkatrész.

Nincs alkatrész az MMT6-hoz? Úgy érted bontott nincs? Gyárinak lennie kell... Shocked
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2010.09.14 kedd, 09:43:31 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2010.09.14 kedd, 10:05:16 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.


Nekem is ilyen, Bazsának is ilyen volt a 0km-es.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2010.09.14 kedd, 10:10:03 »

Nekem is ilyen, Bazsának is ilyen volt a 0km-es.
Akkor ennyi? van hangja és kész?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2010.09.14 kedd, 11:25:02 »

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.


Gyors, vagy csúsztatott kuplungolásnál? Én még a Focus-nál figyeltem fel rá, hogy ha gyorsan engedem fel a kuplungot, akkor csattan. De a csattanás a váltóból jön, nem a lendkeréktől. Ezért nem hallasz csatanást leállításnál.
Egyik barátomtól a következő választ kaptam erre: "És amikor vezetni tanultál, nem b@szott rá az oktató ilyenkor a térdedre?".  eplus2
Egyébként ilyen a VW-k (ugyanmennyenmá) váltója is, csattog mint a jófene (Polo, Lupo, Jetta).
 
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2010.09.14 kedd, 11:41:12 »

Gyors, vagy csúsztatott kuplungolásnál? Én még a Focus-nál figyeltem fel rá, hogy ha gyorsan engedem fel a kuplungot, akkor csattan. De a csattanás a váltóból jön, nem a lendkeréktől. Ezért nem hallasz csatanást leállításnál.
Egyik barátomtól a következő választ kaptam erre: "És amikor vezetni tanultál, nem b@szott rá az oktató ilyenkor a térdedre?".  eplus2
Egyébként ilyen a VW-k (ugyanmennyenmá) váltója is, csattog mint a jófene (Polo, Lupo, Jetta).
 
Gyors kuplungolásnál csattan. Szóval akkor ez ilyen és kész. De mi csattan?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.