Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:47:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326023 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:51:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 21:35:16
Megbízhatóság alatt azt érted, hogy a Te 250-ezret futott 3-4 éves autódat hasonlítod egy 2001-2002-es 4-500 ezret futott Di hez.
Vagy a nagyobb fogyi alatt azt, hogy most jöttünk meg nyaralásból...907 KM után épphogy 1/4 alatt van a mutató és a TDCi-k ettől sokkal jobbat produkálnak...vagy mire gondoltál?
Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )
A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember
Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:53:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 21:44:42
160-ig teljesen jó, még hosszú távon is az 5-ös, felette meg úgy is más autó kell más fékekkel...
Nehogy már elkezdjétek megint bizonygatni hogy az 5 sebességes váltó jobb mint a 6
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 21:57:52 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.15 vasárnap, 21:51:05
Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )
A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember
Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni.
Hogy csinálod? Alig több, mint 800-at megyek el egy tankkal (51 l) legjobb esetben is. Kombi és a 18-as kerék számít?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 22:00:15 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.15 vasárnap, 21:51:05
Mutassál már egy 4-500ekm-et futott működőképes Di-t ert tényleg kíváncsi vagyok rá ( roncstelep nemér )
A fogyasztáson meg mit kell csodálkozni ennyi ha nem figyel oda az ember
Ha nyaralok még nekem is 1100km körül elég egy tank. Külföldön nem merem én se nyomni.
Dízelek éves futása szorozva az évek számával..jé és meglepően sok lehet..
Nekem is bizonygatták az eladók a 2,2-esekről hogy erősek, és hogy ehhez képest még keveset is fogyasztanak 7-nél csak alig esznek többet...
űrkorszak
kellene a 7.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 22:25:20 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.15 vasárnap, 21:53:27
Nehogy már elkezdjétek megint bizonygatni hogy az 5 sebességes váltó jobb mint a 6
nem kell ezt bizonyitani, ez tény!!!
Álltalában mindig a 6-os váltok sz+arnak be....jó most nem menjünk bele hogy a ti autóitok milyen csodásak,elfogadom...
Én meg mindennap ezeket az ipari hulladékokat látom amiket autóknak neveznek....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 00:07:54 »
Idézetet írta: teo - 2010.08.15 vasárnap, 21:57:52
Hogy csinálod? Alig több, mint 800-at megyek el egy tankkal (51 l) legjobb esetben is. Kombi és a 18-as kerék számít?
Nem kombi hanem 5 ajtós nem 18-as kerék hanem 16. Nem használom rövidtávokra. Ritka az hogy egy beindítással 200 km-nél kevesebbet gurulok le. Ez ilyenkor ennyi. Országuton még az ésszerű sebesség tullépés meleltt se lehet 5,5 fölé vinni. Az autopálya más kérdés ott kemény tempo van ott tud ez is enni
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 00:23:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 22:00:15
Dízelek éves futása szorozva az évek számával..jé és meglepően sok lehet..
Nekem is bizonygatták az eladók a 2,2-esekről hogy erősek, és hogy ehhez képest még keveset is fogyasztanak 7-nél csak alig esznek többet...
űrkorszak
kellene a 7.
Nekem elég ha csak mutatsz 4-500ekm -et futott működőképes Di-t Megjegyzem hogy a nálam 7 liter már olyan tempo amikor egy 5 sebességes Di-vel ki kell tolni az adagolót a gáz pedállal a kipufogón, és még 7. sebesség se kell hozzá
ui:
nekem semmi bajom a Di-kel mert nagyon jók voltak valamikor. DE : egyet sem láttam még autópályán leelőzni pedig elég gyakran kinn vagyok. Innentől kezdve hadd legyen fenntartásom az 5 sebességgel meg a Di-vel. Tudomásul kell venni van jobb erősebb gyorsabb , mint ahogy lesz az enyémnél hozzá teszem már alig várom. De egy biztos én maradok a következőnél is 2,2TDCi-nél mert nekem bevált.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 00:26:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.15 vasárnap, 22:25:20
...jó most nem menjünk bele hogy a ti autóitok milyen csodásak,elfogadom...
Ez a te dumád ezt meghagyom neked. Én max azt mondom hogy nem találnál olyan épeszűt aki pl 6 sebességes váltóról váltana vissza 5 sebességesre.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 10:28:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.15 vasárnap, 22:25:20
Álltalában mindig a 6-os váltok sz+arnak be....
itt most az mmt6-ra gondolsz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 15:15:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.15 vasárnap, 09:36:06
Az sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat...
ezekről lenne valami kép, vagy infó, hogy merre keressem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:06:52 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.16 hétfő, 00:26:50
Ez a te dumád ezt meghagyom neked. Én max azt mondom hogy nem találnál olyan épeszűt aki pl 6 sebességes váltóról váltana vissza 5 sebességesre.
Ja ez az én dumám, a tied meg a 2.2-esedről unalmas,hogy mekkora király autó....
Senki nem beszélt 6-osról vissza,nem tudom melyik adót nézed,hanem forditva.....de egy chippel a fogyikülönbséget kompenzálta is és még jobban is megy....tehát értelmetlen....városba meg kapcsolgathat ami aztán de jó dolog...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 21:08:35 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:11:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.16 hétfő, 21:06:52
Ja ez az én dumám, a tied meg a 2.2-esedről unalmas,hogy mekkora király autó....
Senki nem beszélt 6-osról vissza,nem tudom melyik adót nézed,hanem forditva.....de egy chippel a fogyikülönbséget kompenzálta is és még jobban is megy....tehát értelmetlen....városba meg kapcsolgathat ami aztán de jó dolog...
hamár chip....él még az általad ajánlott lehetőség??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:21:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.16 hétfő, 15:15:58
ezekről lenne valami kép, vagy infó, hogy merre keressem??
A sebességjeladó a jobb oldali féltengely kihajtásnál van, de úgy a legegyszerűbb rájönni, hogy melyik, hogy a tolatólámpa kapcsolón kívül(ez van a váltón felül), még egy dologra megy vezeték a váltón, na Ő az..
A kinyomót a váltóharangban keresd, a többit meg a motorra csavarozva, de azt le sem kell szerelned.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 22:33:18 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:26:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.16 hétfő, 21:21:09
A sebességjeladó a jobb oldali féltengely kihajtásnál van, de úgy a legeszerűbb rájönni, hogy melyik, hogy a tolatólámpa kapcsolón kívül(ez van a váltón felül), még egy dologra megy vezeték a váltón, na Ő az..
A kinyomót a váltóharangban keresd, a többit meg a motorra csavarozva, de azt le sem kell szerelned.
kösz ez hasznos infó volt
a gyűrűre lettem volna még kíváncsi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:46:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.16 hétfő, 21:26:14
kösz ez hasznos infó volt
a gyűrűre lettem volna még kíváncsi
A 4-es számú alkatrész a képen
http://kepfeltoltes.hu/100816/5seb-4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha olyan váltót veszel, amelyikben van helye a jeladónak, ott van a gyűrűnek is hely mind a tengelyen, mind a házban.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 21:51:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.16 hétfő, 21:46:49
A 4-es számú alkatrész a képen
http://kepfeltoltes.hu/100816/5seb-4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha olyan váltót veszel, amelyikben van helye a jeladónak, ott van a gyűrűnek is hely mind a tengelyen, mind a házban.
és olyan gyűrűt hol lehet kapni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 22:25:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.16 hétfő, 21:11:21
hamár chip....él még az általad ajánlott lehetőség??
persze...bármikor..
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 22:27:01 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.16 hétfő, 00:23:41
Nekem elég ha csak mutatsz 4-500ekm -et futott működőképes Di-t Megjegyzem hogy a nálam 7 liter már olyan tempo amikor egy 5 sebességes Di-vel ki kell tolni az adagolót a gáz pedállal a kipufogón, és még 7. sebesség se kell hozzá
ui:
nekem semmi bajom a Di-kel mert nagyon jók voltak valamikor. DE : egyet sem láttam még autópályán leelőzni pedig elég gyakran kinn vagyok. Innentől kezdve hadd legyen fenntartásom az 5 sebességgel meg a Di-vel. Tudomásul kell venni van jobb erősebb gyorsabb , mint ahogy lesz az enyémnél hozzá teszem már alig várom. De egy biztos én maradok a következőnél is 2,2TDCi-nél mert nekem bevált.
Még az is lehet, hogy Rajtad kívül is létezik olyan aki akár 60-80 ezret megy egy évben, de tételezzük fel, hogy nem, tehát egyedül csak Te...De ha mondjuk merészen évi 40-50-el számolunk, szerinted lehet olyan Di amiben 9-10 évesen van 4-500?
Azzal az adagoló csövön kitolással, kissé túlzol...4-5 db 2,2-est is próbáltam nem rég...és úgy kellett magam rábeszélni, hogy ez lehet jobban megy mint, az enyém...végül is mégis csak 2,2-es..de nem!!!! Én baromi nagyot csalódtam, megmondom őszintén sokkal többre számítottam. Persze ettől még jó autó, de piszkosul eltúlzod a képességeit.
és még valami, a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 22:28:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.08.16 hétfő, 21:51:01
és olyan gyűrűt hol lehet kapni??
Bármelyik ford szervízben, vagy cromaxnál 1-2 ezer forint..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 22:31:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.16 hétfő, 22:28:30
Bármelyik ford szervízben, vagy cromaxnál 1-2 ezer forint..
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2010.08.17 kedd, 17:26:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.16 hétfő, 22:27:01
Még az is lehet, hogy Rajtad kívül is létezik olyan aki akár 60-80 ezret megy egy évben, de tételezzük fel, hogy nem, tehát egyedül csak Te...De ha mondjuk merészen évi 40-50-el számolunk, szerinted lehet olyan Di amiben 9-10 évesen van 4-500?
Azzal az adagoló csövön kitolással, kissé túlzol...4-5 db 2,2-est is próbáltam nem rég...és úgy kellett magam rábeszélni, hogy ez lehet jobban megy mint, az enyém...végül is mégis csak 2,2-es..de nem!!!! Én baromi nagyot csalódtam, megmondom őszintén sokkal többre számítottam. Persze ettől még jó autó, de piszkosul eltúlzod a képességeit.
és még valami, a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor...
ERVIN! nincs érteleme......
Gondolkodok hogy kérek egy képet a szuper gépéről én betenném háttérképnek az biztos,és mindennap egy gyönyörű 2.2TDCI mondeó fogadna az összes laptopomon.. de szép is lenne
összes DI-snek ezt kellene tennie...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2010.08.17 kedd, 17:50:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.16 hétfő, 22:27:01
a Ford 2,2 TDCi-k is jók voltak valamikor...
csak megjegyzem ide,hogy a mostani 2.2es 204-5 LE és asszem-talán ezt biturbóval érték el.októbertől kapható lesz.Na,ha minden igaz erre fáj már a foga.
Gondolom ez azért még-már nem fér bele a múlt időbe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2010.08.17 kedd, 20:01:45 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.17 kedd, 17:50:27
csak megjegyzem ide,hogy a mostani 2.2es 204-5 LE és asszem-talán ezt biturbóval érték el.októbertől kapható lesz.Na,ha minden igaz erre fáj már a foga.
Gondolom ez azért még-már nem fér bele a múlt időbe....
Biztosan jó motor lesz...a peugeot gyártja
200 LE lesz..a 204 lovas a BMW 5 éves fejlesztésű 2.0-ás!!!! dízele...de lehet valaki már rámondaná, hogy korszerűtlen..5 éves az már nem is lehet jó..szóval érted, valakinek csak az új a jó, a többi elavult
sz@r...és
én meg is értem, hogy aki autóban éli le a fél életét, az 4 évente vegyen újat, végülis abból él(meg mert megérdemli
), de nem kell fikázni a bizonyítottan jót.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2010.08.17 kedd, 20:04:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.17 kedd, 20:01:45
Biztosan jó motor lesz...a peugeot gyártja
200 LE lesz..a 204 lovas a BMW 5 éves fejlesztésű 2.0-ás!!!! dízele...de lehet valaki már rámondaná, hogy korszerűtlen..5 éves az már nem is lehet jó..szóval érted, valakinek csak az új a jó, a többi elavult
sz@r...és
én meg is értem, hogy aki autóban éli le a fél életét, az 4 évente vegyen újat, végülis abból él(meg mert megérdemli
), de nem kell fikázni a bizonyítottan jót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2010.08.17 kedd, 21:18:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.17 kedd, 17:26:17
ERVIN! nincs érteleme......
Gondolkodok hogy kérek egy képet a szuper gépéről én betenném háttérképnek az biztos,és mindennap egy gyönyörű 2.2TDCI mondeó fogadna az összes laptopomon.. de szép is lenne
összes DI-snek ezt kellene tennie...
Sokszor csak az fura, hogy olyan szövegek, és olyan lekezelően jönnek, mintha valaki a vadi új 535 D bömbijéből hajolna ki, hogy mit akartok a fostalicskáitokkal...ja és annak lenne valami alapja, mert ott már lehet miről beszélni, hogy melyik jobb, vagy nem jobb , de mikor szintén fostalicskából kiabálnak...na az mire fel..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2010.08.17 kedd, 23:07:43 »
Ervin Bunyek
Na van én vagyok a közellenség? Mert szólni mer valaki, hogy nem kéne azt állandó TDCi fikázásotok? Meg kicsit már unalmas az állandóan már-már betegesen bizonygatjátok hogy csak az a jó ami nektek van tehát csak az 5 sebességes Di ami ezután van azt már csak selejtes ócskavas? Én egy szóval se mondtam hogy az a jó ami nekem van, de azt se gondolom hogy az ami nektek. Az meg, hogy ketten üvöltöztök valamit attól még ugyanúgy hülyeség marad.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2010.08.18 szerda, 08:07:34 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.17 kedd, 23:07:43
Ervin Bunyek
Na van én vagyok a közellenség? Mert szólni mer valaki, hogy nem kéne azt állandó TDCi fikázásotok? Meg kicsit már unalmas az állandóan már-már betegesen bizonygatjátok hogy csak az a jó ami nektek van tehát csak az 5 sebességes Di ami ezután van azt már csak selejtes ócskavas? Én egy szóval se mondtam hogy az a jó ami nekem van, de azt se gondolom hogy az ami nektek. Az meg, hogy ketten üvöltöztök valamit attól még ugyanúgy hülyeség marad.
Ez a problém hogy te fikázol minden mást de nem esik le úgylátszik....
Én nem vettem észre hogy egyetlen DI-s is fikázott volna tdci-t,vagy benzinest...talán még én a legjobban,ezt még elis ismerném....és úgygondolom van némivel több rálátásom az autókra és az autóiparra....mindennap ezzel foglalkozom márkafüggetlenül, ellenben veled akinek van egy 2.2.-es TDCI-je és azt gondolja hogy az mekkora király autó...elmondom hogy nem az, többet láttam széthullani mint te közúton közlekedni,és ebbe vannak fórumosok is akik segitség miatt megkerestek...
És ERVIN-nek teljesen igaza van,lekezelően irsz mindenről és mindenkiről,de mire fel?
Az pedig hogy nem tudod elfogadni hogy a DI sokkal stabilabb és megbizható motor mint a CI az a te bajod,de ez tény és nem üres duma.
Hülyeséget meg ki beszél ezen gondolkodj el...
Örülök neki hogy a te autód makulátlan,de az átlag nem ez, és mi/én álltalánosságról beszélünk ,nem a te autódról...tiszta?
Részemről ennyi....témát lezártam
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 18:19:25 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2010.08.18 szerda, 18:40:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.18 szerda, 08:07:34
Szóval ha valaki szólni mer neked meg a haverodnak, hogy a CR nem rosszabb mint a Di akkor az rögtön nagyképű lesz stb stb és lehet fejére olvasni azt amit pont ti csináltok? Elég szánalmas.
Mivel ez az egész eléggé elfajult a magam részéről befejeztem, az erre a témára adott bármilyen megjegyzésre nem fogok reagálni (mert elolvasni se fogom) mivel nem érdekel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2010.08.18 szerda, 19:21:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.18 szerda, 08:07:34
Az pedig hogy nem tudod elfogadni hogy a DI sokkal stabilabb és megbizható motor mint a CI az a te bajod,de ez tény és nem üres duma.
Hülyeséget meg ki beszél ezen gondolkodj el...
Örülök neki hogy a te autód makulátlan,de az átlag nem ez, és mi/én álltalánosságról beszélünk ,nem a te autódról...tiszta?
Részemről ennyi....témát lezártam
A DI tenyleg megbizhatobb mint a CI, de ezen most mi nem vilagos ?
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2010.08.18 szerda, 20:33:43 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.18 szerda, 18:40:25
Szóval ha valaki szólni mer neked meg a haverodnak
Még mindig nagyon lekezelő vagy...
, én pl szinte soha nem durvulok, csak megírom amit gondolok....egyetért nem ért egyet az egy dolog...de a válasz stílusa bizonyítvány az inteligenciájáról....és ez már tényleg nem váltó-kuplung, úgyhogy csáó..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2010.08.18 szerda, 22:11:09 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.18 szerda, 18:40:25
Szóval ha valaki szólni mer neked meg a haverodnak, hogy a CR nem rosszabb mint a Di akkor az rögtön nagyképű lesz stb stb és lehet fejére olvasni azt amit pont ti csináltok? Elég szánalmas.
Mivel ez az egész eléggé elfajult a magam részéről befejeztem, az erre a témára adott bármilyen megjegyzésre nem fogok reagálni (mert elolvasni se fogom) mivel nem érdekel.
Na pont ezaz amiről beszéltem,kaffogsz itt összevissza azt ha valaki vissza szól olyan hangnemben mint a tied,akkor még te sértődsz be? és mi vagyunk szánalmasak? na menjél már a.....
Tőlem nem kell félni hogy ne lehessen hozzám szólni, aki megkeresett eddig is és tudtam segitettem neki...van pár ember úgygondolom.
Másik pedig ERVIN nem a haverom,soha nem találkoztam vele innen ismerem a fórumról...
És dehogyisnem fogod elolvasni...
sőt már szinte kivánod is...hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2010.08.18 szerda, 22:18:15 »
Idézetet írta: zacci - 2010.08.18 szerda, 19:21:33
A DI tenyleg megbizhatobb mint a CI, de ezen most mi nem vilagos ?
Hát én nem tudom, megmondom őszintén....
Naplózva
gtibu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2010.08.27 péntek, 21:16:48 »
Sziasztok! a segitségeteket szeretném kérni! A történet a következő, már a második garnitura kettőstömegüt szaggatom szét és a hozzá tartozó összes többi dolgot a 2002-es 2000 tddi 115 le kombiban és valahogy nincs kedvem ismét rákölteni egy kissebb vagyont! ha valaki tudna valami tartósabb megoldást azt megköszönném
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2010.08.27 péntek, 21:26:03 »
Idézetet írta: gtibu - 2010.08.27 péntek, 21:16:48
Sziasztok! a segitségeteket szeretném kérni! A történet a következő, már a második garnitura kettőstömegüt szaggatom szét és a hozzá tartozó összes többi dolgot a 2002-es 2000 tddi 115 le kombiban és valahogy nincs kedvem ismét rákölteni egy kissebb vagyont! ha valaki tudna valami tartósabb megoldást azt megköszönném
Fix lendkerék Valeo 4 PK szettben..Bunyeknál kivállóan teljesít!
Érdekes, hogy már a második hullik szét, nekem 220-ezernél csak azért lett cserélve, mert a kinyomóm nyüsszögött, és ha már levettem a váltót, akkor csere minden...de nyugodt szívvel vissza merném rakni bármikor a levett lendkereket, mert szinte semmi különbség nem volt az új és a levett között, de ez igaz a tárcsára is...szerintem még 150ezer simán volt bennük...csak az a fránya kinyomó haldoklott.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtibu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2010.08.27 péntek, 21:37:42 »
Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2010.08.27 péntek, 22:00:16 »
Idézetet írta: gtibu - 2010.08.27 péntek, 21:37:42
Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs
Beszerelhető, csak azért mondják, hogy ehhez nincs, mert a tárcsa külső átmérője kisebb mint a gyárié, de Bunyeknak a csippelt motorjának a nyomatékát is átviszi, úgyhogy nem lehet gond vele.
A 90 lovasé teljesen passzol!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fischerrobert
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 23:13:17 »
Idézetet írta: franko82 - 2010.07.04 vasárnap, 12:34:02
Sziasztok!
Mondeo III manuális váltóshoz van egy gyári, komplett kumplungszettem eladó. Gyári dobozban minden. (kinyomó csapágy, lendkerék, kuplingtárcsa stb)
Akit érdekel hívjon
30/5385304
Megvan még? Ha igen akkor Modneo III facelifetes, kombi és diesel 115Le van! Ehhez való (volt) van mert akkor érdekel? Ára?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:00:51 »
Idézetet írta: gtibu - 2010.08.27 péntek, 21:37:42
Kösz az infót Ervin! De ez beszerelhető a 115 lovasba is?Mert a unixosok azt mondták hogy minden tipushoz van fix csak ehez nincs
enyém is unix-tól van....1 éve van benne pont..és többet soha nemis lessz benne kéttömegű amig nálam van...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 23:28:25 »
A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2010.09.07 kedd, 10:31:06 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.06 hétfő, 23:28:25
A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.
az enyém is ilyen. egyelőre nincs rá megoldás. valószínűleg kopott szinkron lesz, de még nem egyértelmű, mert nyáron nem csinálja. Tehát az nem lehet. Nézettem a rudazatot, de gyári értéken van az enyém, és hidegben mégis akadozik.
Cseréltettem benne olajat, az sem segített rajta. Új kuplung, kinyomó és lendkerék van benne, az sem segített.
Szét kellene borítani az MMT6-ot és megnézni belülről. A gond az, hogy nincs hozzá alkatrész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2010.09.07 kedd, 20:11:17 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.06 hétfő, 23:28:25
A TIS ír egy váltó állítási lehetőséget az MMT6-os váltónál. Kell hozzá valami spéci szerszám, amivel a váltókart megfelelően lehet pozícionálni a kulisszában, aztán lehet állítani a váltó tetején lévő rudazaton.
Csinált már valaki ilyet? Nehezen tudom kapcsolni az 1-es és a 2-tes fokozatokat, pláne most, hogy jönnek a hűvösebb éjszakák.
Dettó, bár csak a 2-es fokozat. Az emelő mechanizmus gyakori kenése valamelyest enyhíti, de meg nem oldja a dolgot. Emiatt gyakran veszem a kisebb kanyarokat is 3-ban.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 06:22:25 »
Idézetet írta: teo - 2010.09.07 kedd, 20:11:17
Dettó, bár csak a 2-es fokozat. Az emelő mechanizmus gyakori kenése valamelyest enyhíti, de meg nem oldja a dolgot. Emiatt gyakran veszem a kisebb kanyarokat is 3-ban.
Nálam most az 1-2 fokozatok akadoznak, és tényleg szinkrongyanús, mert e a két sebesség egy szinkrongyűrűn van...
Zacci! Megint tipushiba!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 22:00:33 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.09 csütörtök, 06:22:25
Nálam most az 1-2 fokozatok akadoznak, és tényleg szinkrongyanús, mert e a két sebesség egy szinkrongyűrűn van...
Zacci! Megint tipushiba!
Sajnos nálam ugyan ez a helyzet és a kuplung, lendkerék, szervó olaj csere után se lett jobb. Hidegben pedig amíg be nem melegszik, addig szinte úgy kell beimátkozni.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 22:05:26 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.09.12 vasárnap, 22:00:33
Sajnos nálam ugyan ez a helyzet és a kuplung, lendkerék, szervó olaj csere után se lett jobb. Hidegben pedig amíg be nem melegszik, addig szinte úgy kell beimátkozni.
motortérben a váltó tetején lévő biz-bazt, amit a váltókar mozgat kell meglocsolni időnként wd40-nel, vagy fegyverolajjal, attól nekem megjavul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 22:17:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.07 kedd, 10:31:06
az enyém is ilyen. egyelőre nincs rá megoldás. valószínűleg kopott szinkron lesz, de még nem egyértelmű, mert nyáron nem csinálja. Tehát az nem lehet. Nézettem a rudazatot, de gyári értéken van az enyém, és hidegben mégis akadozik.
Cseréltettem benne olajat, az sem segített rajta. Új kuplung, kinyomó és lendkerék van benne, az sem segített.
Szét kellene borítani az MMT6-ot és megnézni belülről. A gond az, hogy nincs hozzá alkatrész.
Nincs alkatrész az MMT6-hoz? Úgy érted bontott nincs? Gyárinak lennie kell...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2010.09.14 kedd, 09:43:31 »
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2010.09.14 kedd, 10:05:16 »
Idézetet írta: spyware - 2010.09.14 kedd, 09:43:31
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.
Nekem is ilyen, Bazsának is ilyen volt a 0km-es.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2010.09.14 kedd, 10:10:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.09.14 kedd, 10:05:16
Nekem is ilyen, Bazsának is ilyen volt a 0km-es.
Akkor ennyi? van hangja és kész?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2010.09.14 kedd, 11:25:02 »
Idézetet írta: spyware - 2010.09.14 kedd, 09:43:31
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Van egy olyan problémám, hogy váltásnál mikor felengedem a kulungot akkor csattan egyet. Nekem a lendkerék a gyanus, de a leállításnál vagy beindításnál nem hallani csattanást, koppanást. Tippek? Előre is köszi.
Gyors, vagy csúsztatott kuplungolásnál? Én még a Focus-nál figyeltem fel rá, hogy ha gyorsan engedem fel a kuplungot, akkor csattan. De a csattanás a váltóból jön, nem a lendkeréktől. Ezért nem hallasz csatanást leállításnál.
Egyik barátomtól a következő választ kaptam erre: "És amikor vezetni tanultál, nem b@szott rá az oktató ilyenkor a térdedre?".
Egyébként ilyen a VW-k (ugyanmennyenmá) váltója is, csattog mint a jófene (Polo, Lupo, Jetta).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2010.09.14 kedd, 11:41:12 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.14 kedd, 11:25:02
Gyors, vagy csúsztatott kuplungolásnál? Én még a Focus-nál figyeltem fel rá, hogy ha gyorsan engedem fel a kuplungot, akkor csattan. De a csattanás a váltóból jön, nem a lendkeréktől. Ezért nem hallasz csatanást leállításnál.
Egyik barátomtól a következő választ kaptam erre: "És amikor vezetni tanultál, nem b@szott rá az oktató ilyenkor a térdedre?".
Egyébként ilyen a VW-k (ugyanmennyenmá) váltója is, csattog mint a jófene (Polo, Lupo, Jetta).
Gyors kuplungolásnál csattan. Szóval akkor ez ilyen és kész. De mi csattan?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ