Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:16:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327697 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:07:45 »

Ja értem, tehát nem a lendkerék itt a nagy tétel, hanem maga a kuplung. Már látom, hogy nem kettős, meg minek is kellene cserélni (amúgy 143e Ft).
A lendkerék az sajna nem olcsó!! Pillanat mert a Robinál (Nagyautó) is csekkolom közben és ez még csak 2 hely. Amennyiben az ember ilyen jellegő beruházást tervez egy autón akkor még külföldön is érdemes körbenézni  worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 09:11:59 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:10:07 »

Utáni, mert 2003-as. A lendkerék az milyen ezekben, kettős? WF05XXGBB53U19285

Tedd bele az aláírásodba, hogy milyen autód van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:12:42 »

Tedd bele az aláírásodba, hogy milyen autód van.

AndyA
Most akar venni egy benzineset  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:13:55 »

A lendkerék az sajna nem olcsó!! Pillanat mert a Robinál (Nagyautó) is csekkolom közben és ez még csak 2 hely. Amennyiben az ember ilyen jellegő beruházást tervez egy autón akkor még külföldön is érdemes körbenézni  worship

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDCI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/250979350872?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f88f958

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDCI-6SP-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/250979357672?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f8913e8

Magyarországra + 30 font a postaköltség, azaz 260 font a vége. Ez nem egész 90 ezer Ft.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:15:43 »


Magyarországra + 30 font a postaköltség, azaz 260 font a vége. Ez nem egész 90 ezer Ft.

AndyA
eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:19:21 »

Ja értem, tehát nem a lendkerék itt a nagy tétel, hanem maga a kuplung. Már látom, hogy nem kettős, meg minek is kellene cserélni (amúgy 143e Ft).
Hát ez bizony kettős tömegű és kell cserélni  idővel szomoru1
Persze volt már rá példa, hogy valaki simára cserélte dízlinél nem tudom sajna, de gondolom benzinesnél is kivitelezhető  Wink
Idehaza valóban, ha mindent cserélsz akkor 200-ból nem jössz ki a szettben ugyanis nincs benne a lendkerék  rinya
Külföldön simán kijössz  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 09:23:54 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
KriTdci
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:24:59 »

Nem az én autóm, azt írtam az első hsz.-ben! Az avatarom ne tévesszen meg!  wave A sajátom TDCI, de az nem érdekel most:)
A benzines 2.0-ra vagyok kíváncsi.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:52:34 »

Nem az én autóm, azt írtam az első hsz.-ben! Az avatarom ne tévesszen meg!  wave A sajátom TDCI, de az nem érdekel most:)
A benzines 2.0-ra vagyok kíváncsi.

Keressétek Kriszt.
Van már pár referenciája innen a forumról is.
Az anyagköltség 100.000 HUF körül van mindenestül.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2012.02.24 péntek, 10:12:34 »


Bakker azért 2.2-hez jóval drágább a set:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/250980508878?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9aa4ce

ez miért lehet, erősebb konstrukció? remélem azért még birja egy darabig (175ekmnél jár), mert akkor 2.2 nem áll meg 300 alatt ha jól sejtem.

G.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2012.02.24 péntek, 10:19:42 »

Na.Tudomasom szerint az osszes mklll benzines kettostomeguvel van szerelve igy a 2.0 is kulonbseg az hogy 2002 x. Ho-ig 230-as tarcszval szereltek.Utana pedig 240-el es SAC szerkezettel ezert valtozika lendkerek es a szett is. a kinyomo csapagy maradt ugyan az.Ami egyebkent megegyezig asszem az Opelevel.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2012.02.24 péntek, 10:25:02 »

ha kell meg a cikkszamokat is leirom,ha ugy konnyebb boldogulni!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
KriTdci
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2012.02.24 péntek, 10:39:17 »

Köszi. igazából az élettartamra voltam kiváncsi, hogy mikorra várható a dolog kb.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2012.02.24 péntek, 12:56:45 »

Hat....SErintem elegge befolyasolo tenyezo a hasznalat modja.szerintem 100000 alatt is szet lehet rugni kulonosebb erofeszites nelkul. De normal hasznalatnal SZERINTEM 250000 el lehet vele kocsikazni.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:45:12 »

Hát az unixnál rákerestem tegnap ami nem a legolcsóbb (2db-os kuplung szett plusz kinyimó): 145e Ft.
Ebből indultam ki. Plusz munkadíj ~40-50e max ami nekem sima ügy  eljen



Érdemesebb úgy venni szerintem, hogy pl a sachs kuplungszettet megveszed a bardiba nyolcvan valamennyiért meg külön a kinyomó csapágyat a cromaxban a gyárit amelyből kivan köszörűlve a logó huszonháromért. Legalábbis nekem odaadták ennyiért kedvezménnyel. Az eredeti ára talán 28ezer. Mondjuk nekem a sachs kuplungszett is megvolt 45ezerbe mert haver ott dolgozik nyes nyes
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:13:11 »

szét kell nézni rendesen ez tény!!!!De én akárhogy is nézelődten nálunk olcsóbban sehol nem volt lendkerék!!!!(Trost Auto) És a kedvezmény is itt a legjobb.  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:50:52 »

Bakker azért 2.2-hez jóval drágább a set:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/250980508878?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9aa4ce

ez miért lehet, erősebb konstrukció? remélem azért még birja egy darabig (175ekmnél jár), mert akkor 2.2 nem áll meg 300 alatt ha jól sejtem.

G.

Ez elég jó ár!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2012.02.24 péntek, 22:59:29 »

Hat....SErintem elegge befolyasolo tenyezo a hasznalat modja.szerintem 100000 alatt is szet lehet rugni kulonosebb erofeszites nelkul. De normal hasznalatnal SZERINTEM 250000 el lehet vele kocsikazni.
ez sajnos nem így működik, hogy 200ekm és puff széthullik vigyor3

erősen használatfüggő. nekünk pl 120ekm-nél lett cserélve a lendkerék és kinyomó, a kuplung félig sem volt kopva. női sofőr, alacsony fordulaton terhelés és sok város kombináció meghozta az eredményét vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2012.02.24 péntek, 23:00:36 »

~200e kilcsit sztm elmegy, de vannak itt 370e km-rt futott példány is (tdci igaz). Amennyiben a barátod nem falábú akkor bírni fogja még egy darabig  eljen.
200e Ft-ból lendkerék, kinyomó, kuplung és a munkadíj simán kijön. Érdemes egyszerre cserélni őket, ha már hozzá kell nyúlni ennyi kilométernél (200e felett).
anyagból 150 küröl simán meg lehet állni, úgy, hogy csak normális minőséget vettél. munkadíj meg változó...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2012.02.25 szombat, 00:23:46 »

ez sajnos nem így működik, hogy 200ekm és puff széthullik vigyor3

erősen használatfüggő. nekünk pl 120ekm-nél lett cserélve a lendkerék és kinyomó, a kuplung félig sem volt kopva. női sofőr, alacsony fordulaton terhelés és sok város kombináció meghozta az eredményét vigyor3

Ez így van, használatfüggő. Én 291e km-nél járok, és még minden gyári... Viszont legtöbbet autópályán megyek. Újonnan a kinyomócsapágy elkezdett ereszteni. Megérett a cserére...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:47:00 »

Bakker azért 2.2-hez jóval drágább a set:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/250980508878?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9aa4ce

ez miért lehet, erősebb konstrukció? remélem azért még birja egy darabig (175ekmnél jár), mert akkor 2.2 nem áll meg 300 alatt ha jól sejtem.

G.
Ez használat függő. Az asszony 2.2-esében 280ekm van és semmi baja mert ezt 98%-ban autopályán raktuk bele. Ilyen körülmények között kb. 400ekm fele esik szét. Ha valaki chippeli is, meg elsősorban városban lámpától lámpáig startolgat. Akkor széteshet 80ekm alatt is.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2012.02.28 kedd, 12:14:39 »

Valaki találkozott már olyan hiba jelenséggel, hogy alapjáraton felengedett kuplunggal koporcolós hangott hallani a motortér felől,viszont benyomot kuplung ill,  üresben nagyon lassan felengedett pedál után megszünik.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2012.02.28 kedd, 12:16:19 »

Valaki találkozott már olyan hiba jelenséggel, hogy alapjáraton felengedett kuplunggal koporcolós hangott hallani a motortér felől,viszont benyomot kuplung ill,  üresben nagyon lassan felengedett pedál után megszünik.
ez elég rosszul hangzik..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2012.02.28 kedd, 12:21:24 »

 
Én igen!!Azt mondták kettős tömegű lendkerék!Megrendeltem,elvittem,szétszedték,kicserélték,összerakták,kifizettem,elhoztam, nem az volt!!! falbav falbav
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:12:49 »


Én igen!!Azt mondták kettős tömegű lendkerék!Megrendeltem,elvittem,szétszedték,kicserélték,összerakták,kifizettem,elhoztam, nem az volt!!! falbav falbav

Mondtak olyat,hogy a váltó nyelestengely csapágya ad ki ilyen hangot. És, hogy ez elég gyakran előforduló hiba Fordoknál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:27:32 »

Mondtak olyat,hogy a váltó nyelestengely csapágya ad ki ilyen hangot. És, hogy ez elég gyakran előforduló hiba Fordoknál.

A fiestánkban mtx75-ös váltó van. Nyelestengely-csapágyat már cseréltünk...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:30:16 »

Mondtak olyat,hogy a váltó nyelestengely csapágya ad ki ilyen hangot. És, hogy ez elég gyakran előforduló hiba Fordoknál.
Igen, mert nem kell olajat cserélni a váltóban, fordék szerint, ja nem nekik kell a váltó javítást fizetni.....sőt még hasznuk is van... gun Amíg garanciális úgysem romlik el, utána meg remélik, hogy igen.... vigyor3
Én 2 évente cserélem, kemény 2 liter olajról van szó, és nincs csapágy hiba, míg be nem darálják az autót.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:33:18 »

A fiestánkban mtx75-ös váltó van. Nyelestengely-csapágyat már cseréltünk...  vigyor3
Igen, Te is ragaszkodsz hozzá, hogy az van leírva, hogy nem kell olaj csere.....ja akkor nyelestengely csapágy csere  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:49:28 »

Igen, Te is ragaszkodsz hozzá, hogy az van leírva, hogy nem kell olaj csere.....ja akkor nyelestengely csapágy csere  vigyor3

Szerinted emiatt ment tönkre a nyelestengely-cs? Kb 110e kilométernél kellett cserélni.
Persze - ha már a váltó lenn - olajat cseréltek benne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:08:06 »

Igen, mert nem kell olajat cserélni a váltóban, fordék szerint, ja nem nekik kell a váltó javítást fizetni.....sőt még hasznuk is van... gun Amíg garanciális úgysem romlik el, utána meg remélik, hogy igen.... vigyor3
Én 2 évente cserélem, kemény 2 liter olajról van szó, és nincs csapágy hiba, míg be nem darálják az autót.
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek. Az, hogy nem kell cserélni olajat a váltóban, csak egy jól hangzó reklám duma.
Én kb 100.000 Km-ént cserélem az olajat. A leeresztett olaj viszkózitása már nem volt az igazi.
A váltóval nekem sincs semmi bajom, és következő 100.000 Km után se sajnálom azt a kérdéses 2 liter olajat.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:34:23 »

Igen, mert nem kell olajat cserélni a váltóban, fordék szerint, ja nem nekik kell a váltó javítást fizetni.....sőt még hasznuk is van... gun Amíg garanciális úgysem romlik el, utána meg remélik, hogy igen.... vigyor3
Én 2 évente cserélem, kemény 2 liter olajról van szó, és nincs csapágy hiba, míg be nem darálják az autót.

Most lett benne cserélve olaj, ez előtt pedig 2,5 éve(azóta 30e km-t futott). Akkor még semmi probléma nem volt. Igaz nem gyári olaj hanem Castrol 75W90 lett beletéve.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2012.02.28 kedd, 18:30:10 »

A fiestánkban mtx75-ös váltó van. Nyelestengely-csapágyat már cseréltünk...  vigyor3

Mennyibe kerűlt egy ilyen móka? falbav falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2012.02.28 kedd, 18:31:59 »

Mennyibe kerűlt egy ilyen móka? falbav falbav

Egy költséghatékony megoldással  vigyor3 valami 20e+alkatrészek+olaj. De ez 4-5 éve volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2012.02.28 kedd, 18:53:07 »

Egy költséghatékony megoldással  vigyor3 valami 20e+alkatrészek+olaj. De ez 4-5 éve volt.
annyiért már bontott jó váltót adnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2012.02.28 kedd, 18:56:09 »

annyiért már bontott jó váltót adnak

De azt is le kell szerelni meg vissza... azt ki csinálja meg ingyen?
Szóval a csere is benne volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2012.02.28 kedd, 19:00:38 »

Szerinted emiatt ment tönkre a nyelestengely-cs? Kb 110e kilométernél kellett cserélni.
Persze - ha már a váltó lenn - olajat cseréltek benne.
A fogaskerekekről leválló fém darabok, lebegnek az olajban, ezek minden csapágyakon való átáramláskor bekerülnek a csapágyba, nagyon kemény fém darabokról van szó (igaz nagyon kicsik, de koptatás szempontjából az mindegy a csapágynak) aztán ott elvégzik áldásos tevékenységüket....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2012.02.29 szerda, 11:24:42 »

A fogaskerekekről leválló fém darabok, lebegnek az olajban, ezek minden csapágyakon való átáramláskor bekerülnek a csapágyba, nagyon kemény fém darabokról van szó (igaz nagyon kicsik, de koptatás szempontjából az mindegy a csapágynak) aztán ott elvégzik áldásos tevékenységüket....

Ezért van a leeresztőcsavarban egy mágnes, hogy a fémdarabokat kiülepítse, és ne lebegjenek az olajban.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2012.02.29 szerda, 22:39:17 »

Ezért van a leeresztőcsavarban egy mágnes, hogy a fémdarabokat kiülepítse, és ne lebegjenek az olajban.
Az jó sokat ér, kb semmit, főleg hogy nincs is benne mágnes... vigyor3  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2012.02.29 szerda, 22:56:34 »

Az jó sokat ér, kb semmit, főleg hogy nincs is benne mágnes... vigyor3  wave
robbantott ábra szerint is van benne. kb akkora mint egy 200-as vigyor3 nyílván csak azt fogja elkapni, ami közvetlen mellette ment el...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2012.02.29 szerda, 23:22:56 »

A fogaskerekekről leválló fém darabok, lebegnek az olajban, ezek minden csapágyakon való átáramláskor bekerülnek a csapágyba, nagyon kemény fém darabokról van szó (igaz nagyon kicsik, de koptatás szempontjából az mindegy a csapágynak) aztán ott elvégzik áldásos tevékenységüket....

Nem hangzik túl jól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2012.02.29 szerda, 23:46:54 »

robbantott ábra szerint is van benne. kb akkora mint egy 200-as vigyor3 nyílván csak azt fogja elkapni, ami közvetlen mellette ment el...

Én már a harmadik leeresztőcsavarnál tartok (egyen a ment kopott le, egyen a gumitömítés széle nyírodott el), de egyikben sem volt mágnes  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 00:24:44 »

Én már a harmadik leeresztőcsavarnál tartok (egyen a ment kopott le, egyen a gumitömítés széle nyírodott el), de egyikben sem volt mágnes  integet2
én nem is mondtam, hogy abban van a mágnes Grin

majd ha bekapcsolom a másik gépet, akkor berakom a robbantott ábrát, amin látszik Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 07:03:31 »

Az jó sokat ér, kb semmit, főleg hogy nincs is benne mágnes... vigyor3  wave
Tisztelt Fórumtárs!
Utoljára 13-15 évvel ezelőtt találkoztam mágnessel a leeresztőcsavarokba ragasztva. Azóta se! Talán ez is a spórolás áldozata lett?
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 07:45:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Utoljára 13-15 évvel ezelőtt találkoztam mágnessel a leeresztőcsavarokba ragasztva. Azóta se! Talán ez is a spórolás áldozata lett?
Tisztelettel László!

Van elég modern ragasztó, lehet kapni olyan erős mágneseket hogy ihaj, nem lenne gond akár házilag "utángyártani" ezeket a csavarokat.

Jut is eszembe, mi lenne, ha egy ilyennel próbálkoznánk valahol a TDCi nagynyomású szivattyú és a PCS-k között? Mert nyomás az ugyan igen nagy van arrafelé, de az áramlás sebessége nem olyan rettenetes, simán megfoghatná a spént egy jó erős mágnes. De attól tartok, nem nagyon van olyan hely, ahová egy ilyet be lehetne szerelni, éppen a CR nyomás miatt. Ez nem olyan, hogy kifúrom, menetet vágok bele, és durr egy csavart bele, oszt' jó' van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 08:43:14 »

robbantott ábra szerint is van benne. kb akkora mint egy 200-as vigyor3 nyílván csak azt fogja elkapni, ami közvetlen mellette ment el...
Amelyik meg nem mágnesezhető, abból meg azt sem... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
KriTdci
Vendég
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 11:23:20 »

Nekem a tank alján van egy erős mágnes. A jóság valóban a szivattyú és az injektorok közt lenne. Azt ha feltelik csak ürítem. Így meg sok százezer forint.  Angry De ez már off rendesen Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 14:15:54 »

Még nem de a gömbcskó le van akasztva róla mert az enyémbe is zörögnek.És a hangja nem hasonlít rá! Mély kolompoló hangja van és alpról gázadásra kopog a legjobban kb. félmásodpercig.Olyan mintha a lendkerék két része verődne egymáshoz.De mivel az tegnap óta új így az nem lehet.

Én ránéznék az örvénylapátokra. Nekem le volt húzva és csattogott, kelepelt az egész.
Amióta van zsír új, azóta csendes a motor.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 16:34:55 »

Van elég modern ragasztó, lehet kapni olyan erős mágneseket hogy ihaj, nem lenne gond akár házilag "utángyártani" ezeket a csavarokat.

Jut is eszembe, mi lenne, ha egy ilyennel próbálkoznánk valahol a TDCi nagynyomású szivattyú és a PCS-k között? Mert nyomás az ugyan igen nagy van arrafelé, de az áramlás sebessége nem olyan rettenetes, simán megfoghatná a spént egy jó erős mágnes. De attól tartok, nem nagyon van olyan hely, ahová egy ilyet be lehetne szerelni, éppen a CR nyomás miatt. Ez nem olyan, hogy kifúrom, menetet vágok bele, és durr egy csavart bele, oszt' jó' van. Smiley

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A szupererős mágnesekkel egy gond van, kicsi a hőtürő képességük. Általában +70°C. Az ennél magasabb hőállandóval rendelkező szupererős mágnesek elég drágák. Bármilyen furcsán hangzik még a csúcsra menő üza csövekre is fel lehetne tenni. Ha sikerül ilyen mágnest szereznem kipóbálom. Bajt nem csinálok vele.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 18:25:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szupererős mágnesekkel egy gond van, kicsi a hőtürő képességük. Általában +70°C. Az ennél magasabb hőállandóval rendelkező szupererős mágnesek elég drágák. Bármilyen furcsán hangzik még a csúcsra menő üza csövekre is fel lehetne tenni. Ha sikerül ilyen mágnest szereznem kipóbálom. Bajt nem csinálok vele.
Tisztelettel László!

Azért csak olyan helyre kellene tenni, ahol megy az üzemanyag, de a felfogott cucc nem tud dugulást okozni.

Miből vannak amúgy a magasnyomású rész csövei?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 18:28:31 »

én nem is mondtam, hogy abban van a mágnes Grin

majd ha bekapcsolom a másik gépet, akkor berakom a robbantott ábrát, amin látszik Wink

Én arra emlékszem, hogy az elején, amikor olajat cseréltünk, a boltban mintha azt mondták volna, hogy a csavar mágneses.
Vagy tán a számlán is rajta van. Majd áttúrom, mert megvannak a számlák.
Persze ha csak a boltban mondták, az nem sokat jelent. De én a motoron lévő leeresztő csavarról beszélek.
Végiggondolva, nem tűnit túl valószínűnek, hogy tényleg mágneses lenne a csavar.
Arról nem is beszélve, egy csomó olyan fém van mind a motorban, mind a váltóban, ami nem is mágnesezhető.
Azon sokat nem segít. A váltó alja emlékeim szerint rücskös, abban szépen megragadhatnának a szemcsék.
Lehetne teljesen bordás az alja, abban meg aztán végképp.
Az Ervin megtehetné egyszer, amikor olajat cserél a váltóban, a leeresztett olajban mágnessel végigmenni, esetleg átszűrni az egészet, hogy mennyi cucc van az alján.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 18:44:14 »

Azért csak olyan helyre kellene tenni, ahol megy az üzemanyag, de a felfogott cucc nem tud dugulást okozni.

Miből vannak amúgy a magasnyomású rész csövei?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak. Acél.
Tisztelettel Lászó!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.