Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:11:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325199 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2012.04.13 péntek, 14:48:29 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.13 péntek, 05:44:40
De. Nem a lendkerekre mondom hogy rossz csak azt hogy a tarcsa "rossz minosegu", max a lendkereket elpasszolom majd ha kell vkinek, ennyi.
Bocs, de akárhányszor hallgatom, nem jövök rá mi is itt a "jelenség"
hallani csak szakaszos motorzúgást hallok, látni meg ennek megfelelőjét a fordsz mutatón ... nálam a kinyomónak van kelepelő hangja, azt itt nem hallom.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2012.04.13 péntek, 15:52:08 »
Idézetet írta: napu - 2012.04.13 péntek, 14:48:29
Bocs, de akárhányszor hallgatom, nem jövök rá mi is itt a "jelenség"
hallani csak szakaszos motorzúgást hallok, látni meg ennek megfelelőjét a fordsz mutatón ... nálam a kinyomónak van kelepelő hangja, azt itt nem hallom.
Az hogy nem tudok gyorsítani se padlógáznál se "normálisan" lassan lenyomva a gázpedált kb 1600/f nál felpörög a motor de az autó nem gyorsul egyenletesen, hanem a videon látható módon "gyorsul", mintha egy automata sebváltós autóval mennék.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2012.04.13 péntek, 18:25:56 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.13 péntek, 05:44:40
De. Nem a lendkerekre mondom hogy rossz csak azt hogy a tarcsa "rossz minosegu", max a lendkereket elpasszolom majd ha kell vkinek, ennyi.
És mi van a turbóval most megjavult?
a fix lendkeréken nincs ami tönkre menjen egy darab vas.....a tárcsát ha csúszik akkor kevlároztatás azt max 15.000ft és örök élet.
Ha kiszakad a közepe vagy széttörtek a rugók akkor valóban kuka, de akkor veszel egy fixhez való tárcsát és ennyi...pl egy valeosat mint ami nekem van több mint 3 éve és hibátlan....mondtam volna cikkszámot.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2012.04.13 péntek, 19:33:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.13 péntek, 18:25:56
És mi van a turbóval most megjavult?
a fix lendkeréken nincs ami tönkre menjen egy darab vas.....a tárcsát ha csúszik akkor kevlároztatás azt max 15.000ft és örök élet.
Ha kiszakad a közepe vagy széttörtek a rugók akkor valóban kuka, de akkor veszel egy fixhez való tárcsát és ennyi...pl egy valeosat mint ami nekem van több mint 3 éve és hibátlan....mondtam volna cikkszámot.
Tudom hogy a fixen nincs mi szétmenjen, max tényleg a gagyi minőségű tárcsa vagy a szerkezet, most ki lesz cserélve Luk ra, kettőstömegűvel 300 fontért egyáltalán nem drága.(a szett, lendkerék+kinyomó). Kiderül jövőhéten vagy amikor megjön a Luk, hogy milyen állapotba van ami bent van, majd irok ezzel kapcsolatban. Kevlároztatás nem rossz dolog. Egyáltalán nem fikázni akarom az egytömegűt, mi voltunk a bénák hogy ilyen minőségbe rendeltünk, holott csak 100 font volt a különbség. Ez van.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2012.04.13 péntek, 19:39:52 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.13 péntek, 19:33:05
Tudom hogy a fixen nincs mi szétmenjen, max tényleg a gagyi minőségű tárcsa vagy a szerkezet, most ki lesz cserélve Luk ra, kettőstömegűvel 300 fontért egyáltalán nem drága.(a szett, lendkerék+kinyomó). Kiderül jövőhéten vagy amikor megjön a Luk, hogy milyen állapotba van ami bent van, majd irok ezzel kapcsolatban. Kevlároztatás nem rossz dolog. Egyáltalán nem fikázni akarom az egytömegűt, mi voltunk a bénák hogy ilyen minőségbe rendeltünk, holott csak 100 font volt a különbség. Ez van.
egy képet ha tudsz tegyél föl róla...
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:19:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.13 péntek, 19:39:52
egy képet ha tudsz tegyél föl róla...
Mindenképp
Naplózva
Greg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:30:34 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.04.06 péntek, 16:27:18
Sziasztok! 1-es,2-esbe váltáskor picit nyikorog a váltó,álló motornál is,ez normális?
Normális, amíg be nem fújod valamivel :
A váltóbowden(ek) végénél nyikorog valamid (a motortérben), két emberes ha látni/hallani is szeretnéd.
Kis spray.... relax
Naplózva
Pocok0011
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2012.04.14 szombat, 16:18:44 »
Sziasztok!
Nekem ugyanez az észrevételem az én gépemnél(2006-os,2.0 TDCI).Hidegen nehezen veszi a 2-est,de amint bemelegszik,mint a vaj úgy vált.
Mitől lehet ez?
Üdv.
Pocok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2012.04.14 szombat, 18:38:26 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.04.14 szombat, 16:18:44
Sziasztok!
Nekem ugyanez az észrevételem az én gépemnél(2006-os,2.0 TDCI).Hidegen nehezen veszi a 2-est,de amint bemelegszik,mint a vaj úgy vált.
Mitől lehet ez?
Üdv.
Pocok
" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:18:37 »
Idézetet írta: Greg - 2012.04.13 péntek, 20:30:34
Normális, amíg be nem fújod valamivel :
A váltóbowden(ek) végénél nyikorog valamid (a motortérben), két emberes ha látni/hallani is szeretnéd.
Kis spray.... relax
A váltóbowden végénél befújtam,bezsíroztam,megszűnt a hang..
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:39:56 »
Idézetet írta: vasnorby - 2012.04.13 péntek, 11:36:09
Hello!
Látom mindenki akuplungtól és lendkeréktől fél.
Nekem más kérdédem lenne. Alacsony sebességnéln agy fokozatnál(50km/h 5.6. fokozat) "síró" hangja van a váltónak.
Olajcsele megoldja? Mennyi és milyen kell bele? Otthon elvégezhető?
2,5 V6, 260 000 km
Előre is köszönöm!
Ha sikerülne megoldanod, azonnal keress! Én Metabond váltóadalékkal próbálkoztam, de mint halottnak a csók...
Melegben hangosodik amúgy?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Johannes
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2012.04.17 kedd, 05:00:08 »
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szervízt 2000-es tddi kuplungfáradtság miatt? Remeg a pedál, zajos a csapágy, szerintem kettős tömegű is lesz, meg minden komplett... 250e van benne. Olvastam, hogy a számla vége horror általában.
Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 05:11:53 írta Johannes
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2012.04.17 kedd, 17:02:34 »
Idézetet írta: Johannes - 2012.04.17 kedd, 05:00:08
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani szervízt 2000-es tddi kuplungfáradtság miatt? Remeg a pedál, zajos a csapágy, szerintem kettős tömegű is lesz, meg minden komplett... 250e van benne. Olvastam, hogy a számla vége horror általában.
Köszönöm.
Itt érdeklődj esetleg:
"Hölgyek, Urak! Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:"
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
vagy keress valakit, aki hoz neked angliából olcsóbban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2012.04.17 kedd, 17:09:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.17 kedd, 17:02:34
Itt érdeklődj esetleg:
"Hölgyek, Urak! Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:"
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
vagy keress valakit, aki hoz neked angliából olcsóbban.
És akkor mennyi is az annyi?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2012.04.17 kedd, 17:33:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.17 kedd, 17:09:41
És akkor mennyi is az annyi?
AndyA
http://www.kauffer.hu/index.php?page=browse&action=list&group=40&cat=186&termek=Ford
Mondeo
Naplózva
edem
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2012.04.17 kedd, 20:56:54 »
Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond???
Előre is köszönöm a segitséget!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2012.04.17 kedd, 21:04:07 »
Idézetet írta: edem - 2012.04.17 kedd, 20:56:54
Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond???
Előre is köszönöm a segitséget!
Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 21:06:46 írta V.Tamás
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2012.04.17 kedd, 21:07:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.17 kedd, 21:04:07
Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung
Kinyomó csapágynak mitől lenne hangja, amikor felengeded (=kinyomó nem forog)?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2012.04.17 kedd, 21:09:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.04.17 kedd, 21:07:38
Kinyomó csapágynak mitől lenne hangja, amikor felengeded (=kinyomó nem forog)?
Akkor fordítva volt
Igazad lehet, most hogy mondod, kinyomva szólt és kis gázra elhallgatott.
Naplózva
edem
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2012.04.17 kedd, 21:18:40 »
A váltóm 5 sebességes manuális és csak benyomásra vagy terhelésre hallgat el az éles ciripelő hang.Szerintetek ez kinyomó csapágy lehet?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2012.04.17 kedd, 21:33:37 »
Idézetet írta: edem - 2012.04.17 kedd, 21:18:40
A váltóm 5 sebességes manuális és csak benyomásra vagy terhelésre hallgat el az éles ciripelő hang.Szerintetek ez kinyomó csapágy lehet?
Szerintem inkább kettőstömegű/kuplung vonalon kéne keresni a hibát.
Naplózva
edem
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2012.04.17 kedd, 22:14:24 »
Szétnézek a környékén köszi!
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2012.04.18 szerda, 02:37:40 »
Idézetet írta: edem - 2012.04.17 kedd, 20:56:54
Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond???
Előre is köszönöm a segitséget!
Inkább nyelestengely csapágy lesz. Ha meg akarod szüntetni ígyis - úgyis le kell venni a váltót.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2012.04.18 szerda, 10:13:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.17 kedd, 21:04:07
Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung
Kétezres benyáshoz is van linked? Mert én csak 2.0D jelzésűeket találtam ...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2012.04.18 szerda, 11:10:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.17 kedd, 17:09:41
És akkor mennyi is az annyi?
AndyA
A mostani akcióval együtt 135e Ft...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2012.04.18 szerda, 11:39:03 »
Idézetet írta: gabe - 2012.04.18 szerda, 11:10:45
A mostani akcióval együtt 135e Ft...
Angol eBay-ről rendelve lenne (LUK) 156 ezer Ft, amiben mind a négy szükséges alkatrész benne van: lendkerék, kuplungtárcsa és szerkezet, kinyomó, mindegy, hogy 2.0 vagy 2.2, hatsebességeshez. 5 gangoshoz 50 fonttal olcsóbb, illetve vannak kb. 150 fonttal olcsóbban egytömegű lendkerekes kivitelben ugyanilyen készletek.
135-ért ez ugyanígy a teljes készlet, mind a négy alkatrész?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2012.04.18 szerda, 12:35:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 11:39:03
Angol eBay-ről rendelve lenne (LUK) 156 ezer Ft, amiben mind a négy szükséges alkatrész benne van: lendkerék, kuplungtárcsa és szerkezet, kinyomó, mindegy, hogy 2.0 vagy 2.2, hatsebességeshez. 5 gangoshoz 50 fonttal olcsóbb, illetve vannak kb. 150 fonttal olcsóbban egytömegű lendkerekes kivitelben ugyanilyen készletek.
135-ért ez ugyanígy a teljes készlet, mind a négy alkatrész?
AndyA
Igen, ebben már minden benne van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:46:03 »
Idézetet írta: gabe - 2012.04.18 szerda, 12:35:39
Igen, ebben már minden benne van.
Akkor az valóban nem gyenge ár.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:31:08 »
En 300 fontert rendeltem LUK.ot egy hete ebayrol kompletten szallitassal egyutt. Boven jobb ar mint a kaufernel.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:38:31 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.18 szerda, 14:31:08
En 300 fontert rendeltem LUK.ot egy hete ebayrol kompletten szallitassal egyutt. Boven jobb ar mint a kaufernel.
Én azt néztem, ami most, ebben a pillanatban elérhető. Biztos ki lehet fogni jobbat is, mint 400 font + postaköltség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2012.04.18 szerda, 15:16:16 »
Idézetet írta: napu - 2012.04.18 szerda, 10:13:57
Kétezres benyáshoz is van linked? Mert én csak 2.0D jelzésűeket találtam ...
Nincs, az oldalukról vettem le, beszélj velük, hátha küldenek neked egy képet a benzineséről
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2012.04.21 szombat, 08:50:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:38:31
Én azt néztem, ami most, ebben a pillanatban elérhető. Biztos ki lehet fogni jobbat is, mint 400 font + postaköltség.
AndyA
Irjatok Krisz-nek.
100 - 110k HUF körül tudod mindenestül.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
aldahus
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 15:45:15 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.12 csütörtök, 13:05:34
a megoldás (hátha vkit még érdekel)
http://www.stdrivers.co.uk/forum/topic/27851-gearbox-oil-change-guide/
Ebben a pillanatban végeztem az olaj cserével én is. Annyival kiegészíteném a hivatkozást, hogy gyenge minőségű szerszámmal neki se álljatok. Nekem a gagyi imbuszom megcsavarodott és elmállott. A minőségi szettből áldoztam fel egy 8-as méretű darabot és vágtam rövidebbre a rövid végét. A feszegetéses technikát felejtsétek el! Önmagában az imbusz nem elég, meg kell toldani, mert az Istennek sem akar megindulni a csavar. Ha már megindult, akkor jön kézzel is. A szerszám készletemben van egy fej, ami pont rámegy a 8-as imbusz végére és hozzá lehet toldani hosszában egy kb. 15 centis toldalékot. Ennyi kell a csavar megindításához vagy egy nagyon hosszú nyelű imbusz kulcsot kell elvágni a rövid végénél. A fenti csavarnál éppen ugyan ez a helyzet csak másképpen kell összerakni a szerszámot. Ott oldalról lehet megközelíteni. Nyolcas méretű imbusz fejet kell rátoldani ugyanarra az összekötő fejre mint az előbbinél és azt egy akkora toldalékkal kell kiegészíteni, hogy a végére rá bírd rakni a nagy krovát, azzal megindul. Megpróbálok majd egy pdf-et összehozni ha rájövök hogyan kell
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 07:46:37 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.04.22 vasárnap, 15:45:15
Ebben a pillanatban végeztem az olaj cserével én is. Annyival kiegészíteném a hivatkozást, hogy gyenge minőségű szerszámmal neki se álljatok. Nekem a gagyi imbuszom megcsavarodott és elmállott. A minőségi szettből áldoztam fel egy 8-as méretű darabot és vágtam rövidebbre a rövid végét. A feszegetéses technikát felejtsétek el! Önmagában az imbusz nem elég, meg kell toldani, mert az Istennek sem akar megindulni a csavar. Ha már megindult, akkor jön kézzel is. A szerszám készletemben van egy fej, ami pont rámegy a 8-as imbusz végére és hozzá lehet toldani hosszában egy kb. 15 centis toldalékot. Ennyi kell a csavar megindításához vagy egy nagyon hosszú nyelű imbusz kulcsot kell elvágni a rövid végénél. A fenti csavarnál éppen ugyan ez a helyzet csak másképpen kell összerakni a szerszámot. Ott oldalról lehet megközelíteni. Nyolcas méretű imbusz fejet kell rátoldani ugyanarra az összekötő fejre mint az előbbinél és azt egy akkora toldalékkal kell kiegészíteni, hogy a végére rá bírd rakni a nagy krovát, azzal megindul. Megpróbálok majd egy pdf-et összehozni ha rájövök hogyan kell
Szia! Megírod word-ben, és save as pdf
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2012.04.25 szerda, 11:44:06 »
Üdv Mindenki!
Elérkezett a kuplung cserém és olyan kérdésem lenne, hogy a 115 lovas tdci kuplungja jó lehet-e az én 130 lovas tdci-mre? Csak ilyet tudtam szerezni bontva 70 ezer km-rel 35 ezerért kompletten. Amúgy mindkettő 5 sebességes. Esetleg ha valaki tud erről valamit, légyszi írjatok! Előre is köszönöm!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2012.04.25 szerda, 20:06:29 »
Na megjött a LUK dmf + kit
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2012.04.25 szerda, 20:07:26 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.25 szerda, 20:06:29
Na megjött a LUK dmf + kit
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
az egytömegűvel mi lesz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2012.04.25 szerda, 20:11:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.25 szerda, 20:07:26
az egytömegűvel mi lesz??
Jövőhéten kiszedjük aztán meglássuk
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2012.04.25 szerda, 20:14:32 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.25 szerda, 20:11:19
Jövőhéten kiszedjük aztán meglássuk
dobtam pü
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2012.04.25 szerda, 20:33:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.25 szerda, 20:14:32
dobtam pü
vissza is ment
Naplózva
lici60
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 08:21:53 »
Sziasztok
Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal is van gond arra se nem találtam választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 19:52:40 »
Idézetet írta: lici60 - 2012.04.26 csütörtök, 08:21:53
Sziasztok
Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal is van gond arra se nem találtam választ.
pedig a kinyomócsapágy levegősödik fel,vagy a kuplungszerkezet van szétkopva.Mennyi km van benne?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Greg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 20:48:19 »
Idézetet írta: lici60 - 2012.04.26 csütörtök, 08:21:53
Sziasztok
Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal is van gond arra se nem találtam választ.
Első körben... és szeretettel javaslom mindenkinek a fékfolyadék előírt időszakonkénti cseréjét (ami ugye a kuplunggal egyben van). A fékfolyadék tönkremegy és "felforr", olyankor használhatatlan. Ha egy kicsit visszahűl, akkor utána már működik ismét... és a kuplung kinyomóban is legyen cserélve.
Először cseréltesd ki a komplett fékfolyadékot és ha ez sem oldja meg a helyzetet, akkor kell nézelődni a munkahengerek környékén (pedál és kinyomó).
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2012.04.27 péntek, 07:16:21 »
Idézetet írta: lici60 - 2012.04.26 csütörtök, 08:21:53
Sziasztok
Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal is van gond arra se nem találtam választ.
Tisztelt Fórumtárs!
A leirt kellemetlen jelenséget több probléma okozhatja. 1. Mechanikus jellegü, ami lehet a tárcsában, rugó törés kieemelő rugólaptörés, vagy igen eröteljes kopás. 2, Hydraulikus. A rendszer tömititetlensége, fellevegősödik, vagy a fékfolyadék van elöregedve és tele van vizzel. Javaslom készitsd el a FAQ-ban leirt légtelenitő készüléket, ami pár ezer forintból megoldható és minden ilyen kuplung és fék problémát egyedül megtudsz csinálni. Ha a teljes fék folyadék csere után is marad a bizonytalan kiszámithatatlan meghibásodás , sajna kuplung szerkezet csere, bele értve a kinyomó csapágyat is.(ilyenkor viszont érdemes a kettős tömegü lendkereket és szimeringet is megnézni, ha szükséges egy füst alatt cserélni azt is)
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 07:18:12 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2012.04.27 péntek, 09:07:04 »
Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.
Idézetet írta: László - 2012.04.27 péntek, 07:16:21
Tisztelt Fórumtárs!
A leirt kellemetlen jelenséget több probléma okozhatja. 1. Mechanikus jellegü, ami lehet a tárcsában, rugó törés kieemelő rugólaptörés, vagy igen eröteljes kopás. 2, Hydraulikus. A rendszer tömititetlensége, fellevegősödik, vagy a fékfolyadék van elöregedve és tele van vizzel. Javaslom készitsd el a FAQ-ban leirt légtelenitő készüléket, ami pár ezer forintból megoldható és minden ilyen kuplung és fék problémát egyedül megtudsz csinálni. Ha a teljes fék folyadék csere után is marad a bizonytalan kiszámithatatlan meghibásodás , sajna kuplung szerkezet csere, bele értve a kinyomó csapágyat is.(ilyenkor viszont érdemes a kettős tömegü lendkereket és szimeringet is megnézni, ha szükséges egy füst alatt cserélni azt is)
Tisztelettel László!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2012.04.27 péntek, 12:24:01 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.04.25 szerda, 20:06:29
Na megjött a LUK dmf + kit
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Honnan rendelted 300 fontért? Én csak jóval drágábban látok az ebay-en.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2012.04.27 péntek, 12:47:50 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.27 péntek, 09:07:04
Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.
asszem a kinyomón van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2012.04.27 péntek, 13:56:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.27 péntek, 09:07:04
Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.
Kedves DomeSL!
A kuplung légtelenitő csavarja, a sebváltó tetején van. Ha a levegő szürő mellett, lenézel a sebváltóra. Megpróbálok képet csinálni róla és felteszem. A sebváltó amiről beszélek, öt sebességes manuális váltó.(MTX75) A hat sebességes váltóét nem tudum hol van.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 16:46:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2012.04.27 péntek, 14:41:04 »
Köszönöm László.
De én a kuplung felőli fékfolyadék légtelenítő csavart nem találtam.
Idézetet írta: László - 2012.04.27 péntek, 13:56:21
Kedves DomeSL!
A sebváltó légtelenitő csavarja, a sebváltó tetején van. Ha a levegő szürő mellett, lenézel a sebváltóra. Megpróbálok képet csinálni róla és felteszem. A sebváltó amiről beszélek, öt sebességes manuális váltó.(MTX75) A hat sebességes váltóét nem tudum hol van.
Tisztelettel László!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2012.04.27 péntek, 15:59:30 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.27 péntek, 14:41:04
Köszönöm László.
De én a kuplung felőli fékfolyadék légtelenítő csavart nem találtam.
Kedves DomeSL!
Elnézlt kérek nem jól irtam, a kuplung légtelenitő csavarról beszélek én is. A sebváltón nincs légtelenitő csavar. Engedelmeddel javitottam a tévedésem. Azon a téglalap alaku gumin az egyik kijővő cső a kinyomó csapágy fékolaj csöve, a másik kicsit sötétebb, a légtelenitő csavaron lévő védő kupak.
Itt a kép!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 16:45:35 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ