Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:02:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327222 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:48:29 »

De. Nem a lendkerekre mondom hogy rossz csak azt hogy a tarcsa "rossz minosegu", max a lendkereket elpasszolom majd ha kell vkinek, ennyi.

Bocs, de akárhányszor hallgatom, nem jövök rá mi is itt a "jelenség"  wow1 szomoru1 hallani csak szakaszos motorzúgást hallok, látni meg ennek megfelelőjét a fordsz mutatón ... nálam a kinyomónak van kelepelő hangja, azt itt nem hallom.  police
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2012.04.13 péntek, 15:52:08 »

Bocs, de akárhányszor hallgatom, nem jövök rá mi is itt a "jelenség"  wow1 szomoru1 hallani csak szakaszos motorzúgást hallok, látni meg ennek megfelelőjét a fordsz mutatón ... nálam a kinyomónak van kelepelő hangja, azt itt nem hallom.  police

Az hogy nem tudok gyorsítani se padlógáznál se "normálisan" lassan lenyomva a gázpedált kb 1600/f nál felpörög a motor de az autó nem gyorsul egyenletesen, hanem a videon látható módon "gyorsul", mintha egy automata sebváltós autóval mennék.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2012.04.13 péntek, 18:25:56 »

De. Nem a lendkerekre mondom hogy rossz csak azt hogy a tarcsa "rossz minosegu", max a lendkereket elpasszolom majd ha kell vkinek, ennyi.

És mi van a turbóval most megjavult?
a fix lendkeréken nincs ami tönkre menjen egy darab vas.....a tárcsát ha csúszik akkor kevlároztatás azt max 15.000ft és örök élet.
Ha kiszakad a közepe vagy széttörtek a rugók akkor valóban kuka, de akkor veszel egy fixhez való tárcsát és ennyi...pl egy valeosat mint ami nekem van több mint 3 éve és hibátlan....mondtam volna cikkszámot.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2012.04.13 péntek, 19:33:05 »

És mi van a turbóval most megjavult?
a fix lendkeréken nincs ami tönkre menjen egy darab vas.....a tárcsát ha csúszik akkor kevlároztatás azt max 15.000ft és örök élet.
Ha kiszakad a közepe vagy széttörtek a rugók akkor valóban kuka, de akkor veszel egy fixhez való tárcsát és ennyi...pl egy valeosat mint ami nekem van több mint 3 éve és hibátlan....mondtam volna cikkszámot.


Tudom hogy a fixen nincs mi szétmenjen, max tényleg a gagyi minőségű tárcsa vagy a szerkezet, most ki lesz cserélve Luk ra, kettőstömegűvel 300 fontért egyáltalán nem drága.(a szett, lendkerék+kinyomó). Kiderül jövőhéten vagy amikor megjön a Luk, hogy milyen állapotba van ami bent van, majd irok ezzel kapcsolatban. Kevlároztatás nem rossz dolog. Egyáltalán nem fikázni akarom az egytömegűt, mi voltunk a bénák hogy ilyen minőségbe rendeltünk, holott csak 100 font volt a különbség. Ez van.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2012.04.13 péntek, 19:39:52 »

Tudom hogy a fixen nincs mi szétmenjen, max tényleg a gagyi minőségű tárcsa vagy a szerkezet, most ki lesz cserélve Luk ra, kettőstömegűvel 300 fontért egyáltalán nem drága.(a szett, lendkerék+kinyomó). Kiderül jövőhéten vagy amikor megjön a Luk, hogy milyen állapotba van ami bent van, majd irok ezzel kapcsolatban. Kevlároztatás nem rossz dolog. Egyáltalán nem fikázni akarom az egytömegűt, mi voltunk a bénák hogy ilyen minőségbe rendeltünk, holott csak 100 font volt a különbség. Ez van.

egy képet ha tudsz tegyél föl róla...
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:19:19 »

egy képet ha tudsz tegyél föl róla...

Mindenképp  vigyor3
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:30:34 »

Sziasztok! 1-es,2-esbe váltáskor picit nyikorog a váltó,álló motornál is,ez normális?
wave Normális, amíg be nem fújod valamivel : nyes
A váltóbowden(ek) végénél nyikorog valamid (a motortérben), két emberes ha látni/hallani is szeretnéd.
Kis spray.... relax  Wink
Naplózva
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2012.04.14 szombat, 16:18:44 »

Sziasztok!

Nekem ugyanez az észrevételem az én gépemnél(2006-os,2.0 TDCI).Hidegen nehezen veszi a 2-est,de amint bemelegszik,mint a vaj úgy vált.

Mitől lehet ez?

Üdv.

Pocok

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2012.04.14 szombat, 18:38:26 »

Sziasztok!

Nekem ugyanez az észrevételem az én gépemnél(2006-os,2.0 TDCI).Hidegen nehezen veszi a 2-est,de amint bemelegszik,mint a vaj úgy vált.

Mitől lehet ez?

Üdv.

Pocok


" Rossz kapcsolhatóság és a sebességváltó kar nehezen mozgatható; továbbá a sebességváltó kart nem lehet mozgatni, amikor a motor nem jár
23/2005
Amennyiben egy ügyfélnek az a panasza, hogy a sebességváltó kar nehezen mozgatható vagy a sebességfokozat váltása nehézkes, a hiba valószínű oka a helytelenül beállított, szakadt vagy sérült sebességváltó-kapcsolóhuzal, egy laza önzáró csavar vagy a kapcsolómechanizmus vízbejutás miatt korrodált felső csapágya lehet.
Általános tudnivalók: A kapcsolómechanizmus felső csapágyának korrózióját azonosítani lehet a kapcsolómechanizmus beszerelésekor. Miközben a sebességváltó-kapcsolóhuzalok le vannak választva a sebességváltóról, a kapcsolómechanizmus rezgéselhangoló tömegén keresztül meg kell kísérelni az összes sebességfokozatba történő kapcsolást. Amennyiben ez problémamentesen megoldható, a felső csapágy nem korrodált és nem okozhatja a hibát.
A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni.
A Műhelykézikönyv 308-03B Kézi kapcsolású sebességváltó fejezete - gépkocsik VXT-75-tel a következő kiadásban kerül frissítésre."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:18:37 »

wave Normális, amíg be nem fújod valamivel : nyes
A váltóbowden(ek) végénél nyikorog valamid (a motortérben), két emberes ha látni/hallani is szeretnéd.
Kis spray.... relax  Wink
A váltóbowden végénél befújtam,bezsíroztam,megszűnt a hang.. taps eljen
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:39:56 »

Hello!

Látom mindenki akuplungtól és lendkeréktől fél.
Nekem más kérdédem lenne. Alacsony sebességnéln agy fokozatnál(50km/h 5.6. fokozat) "síró" hangja van a váltónak.
Olajcsele megoldja? Mennyi és milyen kell bele? Otthon elvégezhető?
2,5 V6, 260 000 km
Előre is köszönöm!

Ha sikerülne megoldanod, azonnal keress! Én Metabond váltóadalékkal próbálkoztam, de mint halottnak a csók...
Melegben hangosodik amúgy?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2012.04.17 kedd, 05:00:08 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szervízt 2000-es tddi kuplungfáradtság miatt? Remeg a pedál, zajos a csapágy, szerintem kettős tömegű is lesz, meg minden komplett... 250e van benne. Olvastam, hogy a számla vége horror általában. szomoru1 Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 05:11:53 írta Johannes » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:02:34 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szervízt 2000-es tddi kuplungfáradtság miatt? Remeg a pedál, zajos a csapágy, szerintem kettős tömegű is lesz, meg minden komplett... 250e van benne. Olvastam, hogy a számla vége horror általában. szomoru1 Köszönöm.

Itt érdeklődj esetleg:
"Hölgyek, Urak! Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:"
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
vagy keress valakit, aki hoz neked angliából olcsóbban.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:09:41 »

Itt érdeklődj esetleg:
"Hölgyek, Urak! Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:"
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
vagy keress valakit, aki hoz neked angliából olcsóbban.

És akkor mennyi is az annyi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:33:18 »

És akkor mennyi is az annyi?

AndyA

http://www.kauffer.hu/index.php?page=browse&action=list&group=40&cat=186&termek=Ford Mondeo
Naplózva
edem
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:56:54 »

Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond??? Angry Huh? Előre is köszönöm a segitséget!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:04:07 »

Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond??? Angry Huh? Előre is köszönöm a segitséget!


Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 21:06:46 írta V.Tamás » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:07:38 »

Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung

Kinyomó csapágynak mitől lenne hangja, amikor felengeded (=kinyomó nem forog)?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:09:06 »

Kinyomó csapágynak mitől lenne hangja, amikor felengeded (=kinyomó nem forog)?

Akkor fordítva volt  Huh? Igazad lehet, most hogy mondod, kinyomva szólt és kis gázra elhallgatott.  worship
Naplózva
edem
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:18:40 »

A váltóm 5 sebességes manuális és csak benyomásra vagy terhelésre hallgat el az éles ciripelő hang.Szerintetek ez kinyomó csapágy lehet?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:33:37 »

A váltóm 5 sebességes manuális és csak benyomásra vagy terhelésre hallgat el az éles ciripelő hang.Szerintetek ez kinyomó csapágy lehet?

Szerintem inkább kettőstömegű/kuplung vonalon kéne keresni a hibát.
Naplózva
edem
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:14:24 »

Szétnézek a környékén köszi!
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2012.04.18 szerda, 02:37:40 »

Sziasztok!Egy kérdéssel szeretnék fordulni hozzátok Németországban lakom Kb 1hónapja vásároltam idekint egy 2.0 tddi mondeot 2003-as évjárat.A problémám a következő lenne:Alapjáraton(hidegen és melegen is)ha a kuplungot fölengedem éles ciripelő hangot lehet hallani,ha pedig benyomom a kuplungot vagy terhelést kap a motor a hang megszűnik!Mi lehet a gond??? Angry Huh? Előre is köszönöm a segitséget!


Inkább nyelestengely csapágy lesz. Ha meg akarod szüntetni ígyis - úgyis le kell venni a váltót.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2012.04.18 szerda, 10:13:57 »

Kinyomó csapágy gyanús. Nálam legalábbis ilyen hanggal jelentkezett.
Attól függ 5-ös, vagy 6-os váltód van, pl:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112701&cat=186&group=Kuplung
http://www.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1112700&cat=186&group=Kuplung

Kétezres benyáshoz is van linked? Mert én csak 2.0D jelzésűeket találtam ...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:10:45 »

És akkor mennyi is az annyi?

AndyA

A mostani akcióval együtt 135e Ft... finom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:39:03 »

A mostani akcióval együtt 135e Ft... finom

Angol eBay-ről rendelve lenne (LUK) 156 ezer Ft, amiben mind a négy szükséges alkatrész benne van: lendkerék, kuplungtárcsa és szerkezet, kinyomó, mindegy, hogy 2.0 vagy 2.2, hatsebességeshez. 5 gangoshoz 50 fonttal olcsóbb, illetve vannak kb. 150 fonttal olcsóbban egytömegű lendkerekes kivitelben ugyanilyen készletek.

135-ért ez ugyanígy a teljes készlet, mind a négy alkatrész?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2012.04.18 szerda, 12:35:39 »

Angol eBay-ről rendelve lenne (LUK) 156 ezer Ft, amiben mind a négy szükséges alkatrész benne van: lendkerék, kuplungtárcsa és szerkezet, kinyomó, mindegy, hogy 2.0 vagy 2.2, hatsebességeshez. 5 gangoshoz 50 fonttal olcsóbb, illetve vannak kb. 150 fonttal olcsóbban egytömegű lendkerekes kivitelben ugyanilyen készletek.

135-ért ez ugyanígy a teljes készlet, mind a négy alkatrész?

AndyA

Igen, ebben már minden benne van.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2012.04.18 szerda, 13:46:03 »

Igen, ebben már minden benne van.

Akkor az valóban nem gyenge ár. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:31:08 »

En 300 fontert rendeltem LUK.ot egy hete ebayrol kompletten szallitassal egyutt. Boven jobb ar mint a kaufernel.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:38:31 »

En 300 fontert rendeltem LUK.ot egy hete ebayrol kompletten szallitassal egyutt. Boven jobb ar mint a kaufernel.

Én azt néztem, ami most, ebben a pillanatban elérhető. Biztos ki lehet fogni jobbat is, mint 400 font + postaköltség.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2012.04.18 szerda, 15:16:16 »

Kétezres benyáshoz is van linked? Mert én csak 2.0D jelzésűeket találtam ...

Nincs, az oldalukról vettem le, beszélj velük, hátha küldenek neked egy képet a benzineséről  Wink
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2012.04.21 szombat, 08:50:37 »

Én azt néztem, ami most, ebben a pillanatban elérhető. Biztos ki lehet fogni jobbat is, mint 400 font + postaköltség.

AndyA

Irjatok Krisz-nek.
100 - 110k HUF körül tudod mindenestül.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 15:45:15 »


Ebben a pillanatban végeztem az olaj cserével én is. Annyival kiegészíteném a hivatkozást, hogy gyenge minőségű szerszámmal neki se álljatok. Nekem a gagyi imbuszom megcsavarodott és elmállott. A minőségi szettből áldoztam fel egy 8-as méretű darabot és vágtam rövidebbre a rövid végét. A feszegetéses technikát felejtsétek el! Önmagában az imbusz nem elég, meg kell toldani, mert az Istennek sem akar megindulni a csavar. Ha már megindult, akkor jön kézzel is. A szerszám készletemben van egy fej, ami pont rámegy a 8-as imbusz végére és hozzá lehet toldani hosszában egy kb. 15 centis toldalékot. Ennyi kell a csavar megindításához vagy egy nagyon hosszú nyelű imbusz kulcsot kell elvágni a rövid végénél. A fenti csavarnál éppen ugyan ez a helyzet csak másképpen kell összerakni a szerszámot. Ott oldalról lehet megközelíteni. Nyolcas méretű imbusz fejet kell rátoldani ugyanarra az összekötő fejre mint az előbbinél és azt egy akkora toldalékkal kell kiegészíteni, hogy a végére rá bírd rakni a nagy krovát, azzal megindul. Megpróbálok majd egy pdf-et összehozni ha rájövök hogyan kell Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 07:46:37 »

Ebben a pillanatban végeztem az olaj cserével én is. Annyival kiegészíteném a hivatkozást, hogy gyenge minőségű szerszámmal neki se álljatok. Nekem a gagyi imbuszom megcsavarodott és elmállott. A minőségi szettből áldoztam fel egy 8-as méretű darabot és vágtam rövidebbre a rövid végét. A feszegetéses technikát felejtsétek el! Önmagában az imbusz nem elég, meg kell toldani, mert az Istennek sem akar megindulni a csavar. Ha már megindult, akkor jön kézzel is. A szerszám készletemben van egy fej, ami pont rámegy a 8-as imbusz végére és hozzá lehet toldani hosszában egy kb. 15 centis toldalékot. Ennyi kell a csavar megindításához vagy egy nagyon hosszú nyelű imbusz kulcsot kell elvágni a rövid végénél. A fenti csavarnál éppen ugyan ez a helyzet csak másképpen kell összerakni a szerszámot. Ott oldalról lehet megközelíteni. Nyolcas méretű imbusz fejet kell rátoldani ugyanarra az összekötő fejre mint az előbbinél és azt egy akkora toldalékkal kell kiegészíteni, hogy a végére rá bírd rakni a nagy krovát, azzal megindul. Megpróbálok majd egy pdf-et összehozni ha rájövök hogyan kell Smiley


Szia! Megírod word-ben, és save as pdf  vigyor3
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:44:06 »

Üdv Mindenki!
Elérkezett a kuplung cserém és olyan kérdésem lenne, hogy a 115 lovas tdci kuplungja jó lehet-e az én 130 lovas tdci-mre? Csak ilyet tudtam szerezni bontva 70 ezer km-rel 35 ezerért kompletten. Amúgy mindkettő 5 sebességes. Esetleg ha valaki tud erről valamit, légyszi írjatok! Előre is köszönöm!
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:06:29 »

Na megjött a LUK dmf + kit

http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120425/SAM_0682_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:07:26 »

eljen

az egytömegűvel mi lesz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:11:19 »

eljen

az egytömegűvel mi lesz??

Jövőhéten kiszedjük aztán meglássuk  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:14:32 »

Jövőhéten kiszedjük aztán meglássuk  Wink
dobtam pü Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:33:45 »

dobtam pü Wink

vissza is ment  Wink
Naplózva
lici60
Vendég
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 08:21:53 »

Sziasztok 


Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát  nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden  ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal  is van gond arra se nem találtam választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:52:40 »

Sziasztok 


Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát  nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden  ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal  is van gond arra se nem találtam választ.
pedig a kinyomócsapágy levegősödik fel,vagy a kuplungszerkezet van szétkopva.Mennyi km van benne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 20:48:19 »

Sziasztok 


Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát  nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden  ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal  is van gond arra se nem találtam választ.
Első körben... és szeretettel javaslom mindenkinek a fékfolyadék előírt időszakonkénti cseréjét (ami ugye a kuplunggal egyben van). A fékfolyadék tönkremegy és "felforr", olyankor használhatatlan. Ha egy kicsit visszahűl, akkor utána már működik ismét... és a kuplung kinyomóban is legyen cserélve.
Először cseréltesd ki a komplett fékfolyadékot és ha ez sem oldja meg a helyzetet, akkor kell nézelődni a munkahengerek környékén (pedál és kinyomó).
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2012.04.27 péntek, 07:16:21 »

Sziasztok  


Lici60 volnék és megvettem az első mondeómat ami egy 2003-as 2000tdci 116 lovas ambiente.Olyan gondom van vele amire keresgéltem ,kérdést találtam de választ NEM.Nos tehát:egyik pillanatról a másikra el megy a kuplung.Nem lehet az autót sebességbe rakni.Példa otthon beindítom kuplung hátramenet teljesen normális, majd kuplung 1 normális,kuplung 2 normális,kuplung az normális viszont nehezen erőből veszem ki a kettesből,és harmadikba már nem tudtam rakni.Próbaként benyomtam a kuplungot betettem 2-esbe és indítottam.ahogy indítottam elindult az autó teljesen benyomott pedál mellett és amint beindult ment az autó tehát nem függetlenítette a szerkezet a váltót a motortól.Ez oké viszont ahogy elment úgy vissza is jött a szerelőnél leállítottam úgy hogy sebességben benyomtam a kuplungot és a féket ér ráncigálta tehát  nem oldott kidobtam üresbe megálltam.szerelőnek szóltam kijött próba beindít kuplung sebesség másik sebesség minden  ok.a szerelő hülyének nézett fék ok kuplung ok olaj ok nem folyik fogy.egy hónap miden ok majd újra elmegy a kuplung a város kellős közepén a lámpáknál járó motor kuplung és nem veszi a sebességet.leállít 2-es kuplung beindít az autó lassan elindul és megy hazacammogtam vele péntek délután gondoltam megjavul megint de nem így volt két napig kínlódtam vele mikor is hétfőn megint szerelőhöz vittem volna megint megjavult magától mondanom se kell hogy légtelenítettem de levegő nem jött.Találkozott már valaki ilyen problémával?Ha igen kérem válaszoljon. A kormánnyal  is van gond arra se nem találtam választ.
Tisztelt Fórumtárs!
A leirt kellemetlen jelenséget több probléma okozhatja. 1. Mechanikus jellegü, ami lehet a tárcsában, rugó törés kieemelő rugólaptörés, vagy igen eröteljes kopás. 2, Hydraulikus. A rendszer tömititetlensége, fellevegősödik, vagy a fékfolyadék van elöregedve és tele van vizzel. Javaslom készitsd el a FAQ-ban leirt légtelenitő készüléket, ami pár ezer forintból megoldható és minden ilyen kuplung és fék problémát egyedül megtudsz csinálni. Ha a teljes fék folyadék csere után is marad a bizonytalan kiszámithatatlan meghibásodás , sajna kuplung szerkezet csere, bele értve a kinyomó csapágyat is.(ilyenkor viszont érdemes a kettős tömegü lendkereket és szimeringet is megnézni, ha szükséges egy füst alatt cserélni azt is)
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 07:18:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2012.04.27 péntek, 09:07:04 »

Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.

Tisztelt Fórumtárs!
A leirt kellemetlen jelenséget több probléma okozhatja. 1. Mechanikus jellegü, ami lehet a tárcsában, rugó törés kieemelő rugólaptörés, vagy igen eröteljes kopás. 2, Hydraulikus. A rendszer tömititetlensége, fellevegősödik, vagy a fékfolyadék van elöregedve és tele van vizzel. Javaslom készitsd el a FAQ-ban leirt légtelenitő készüléket, ami pár ezer forintból megoldható és minden ilyen kuplung és fék problémát egyedül megtudsz csinálni. Ha a teljes fék folyadék csere után is marad a bizonytalan kiszámithatatlan meghibásodás , sajna kuplung szerkezet csere, bele értve a kinyomó csapágyat is.(ilyenkor viszont érdemes a kettős tömegü lendkereket és szimeringet is megnézni, ha szükséges egy füst alatt cserélni azt is)
Tisztelettel László!

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2012.04.27 péntek, 12:24:01 »

Honnan rendelted 300 fontért? Én csak jóval drágábban látok az ebay-en.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2012.04.27 péntek, 12:47:50 »

Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.

asszem a kinyomón van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2012.04.27 péntek, 13:56:21 »

Így igaz.
Én mondjuk a mai napig nem találtam meg a kuplung légtelenítőjét, pedig már darabokra szedtem a kocsit többször is. (Nem emiatt persze)
Egy kép nem ártana még erről a részről abba a leírásba.

Kedves DomeSL!
A kuplung légtelenitő csavarja, a sebváltó tetején van. Ha a levegő szürő mellett, lenézel a sebváltóra. Megpróbálok képet csinálni róla és felteszem. A sebváltó amiről beszélek, öt sebességes manuális váltó.(MTX75) A hat sebességes váltóét nem tudum hol van.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 16:46:18 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2012.04.27 péntek, 14:41:04 »

Köszönöm László.

De én a kuplung felőli fékfolyadék légtelenítő csavart nem találtam.


Kedves DomeSL!
A sebváltó légtelenitő csavarja, a sebváltó tetején van. Ha a levegő szürő mellett, lenézel a sebváltóra. Megpróbálok képet csinálni róla és felteszem. A sebváltó amiről beszélek, öt sebességes manuális váltó.(MTX75) A hat sebességes váltóét nem tudum hol van.
Tisztelettel László!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2012.04.27 péntek, 15:59:30 »

Köszönöm László.

De én a kuplung felőli fékfolyadék légtelenítő csavart nem találtam.


Kedves DomeSL!
Elnézlt kérek nem jól irtam, a kuplung légtelenitő csavarról beszélek én is. A sebváltón nincs légtelenitő csavar. Engedelmeddel javitottam a tévedésem. Azon a téglalap alaku gumin az egyik kijővő cső a kinyomó csapágy fékolaj csöve, a másik kicsit sötétebb, a légtelenitő csavaron lévő védő kupak.
Itt a kép!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 16:45:35 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.