Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:20:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325405 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2012.04.27 péntek, 16:12:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.04.27 péntek, 12:24:01
Honnan rendelted 300 fontért? Én csak jóval drágábban látok az ebay-en.
1-2 hetig volt akcioban akkor £271 volt es £29 volt a szallitas, most £330 ert van+szallitas. Ki kell fogni, de nem ritka hogy akcio van szerintem. Elozoleg belinkeltem amit vettem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2012.04.27 péntek, 18:50:43 »
Nagyon köszönöm László!
Holnap megkukkantom, hogy nálam (6 sebesség), így van-e.
Nem egy könnyen hozzáférhető. Hogyan érted el?
Idézetet írta: László - 2012.04.27 péntek, 15:59:30
Kedves DomeSL!
Elnézlt kérek nem jól irtam, a kuplung légtelenitő csavarról beszélek én is. A sebváltón nincs légtelenitő csavar. Engedelmeddel javitottam a tévedésem. Azon a téglalap alaku gumin az egyik kijővő cső a kinyomó csapágy fékolaj csöve, a másik kicsit sötétebb, a légtelenitő csavaron lévő védő kupak.
Itt a kép!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2012.04.27 péntek, 19:29:34 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.27 péntek, 18:50:43
Nagyon köszönöm László!
Holnap megkukkantom, hogy nálam (6 sebesség), így van-e.
Nem egy könnyen hozzáférhető. Hogyan érted el?
Kedves DomeSL!
A kép készitéshez nem kellet megbontani semmit. A légtelenitéshez is hozzá lehet férni, egy 7 mm-es kulcs nyitja a légtelenitő csavart. Ha nagyon kényelmesen akarsz dolgozni kiszereled a levegő szűrőházat. Mikor én a teljes fékfolyadékot cseréltem és légtelenitettem, nem szereltem ki semmit.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kalifa
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2012.04.28 szombat, 09:00:43 »
Kedves Márkatársak !
Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki a kuplunghoz való cikkszámokat???
Az történt, h tegnap bent maradt a pedálom, ami nem lep meg, mert egy ideje már ciripelt, csak még három hétig húzni akartam a cserét. A kettőstömegűm is csattog kicsit, úgyhogy csere szettben a legegyszerűbb.
Most néztem 600004700 cikkszámú szettet, amiben van 415016810 -LUK lendkerék, 624313609 -LUK kuplungszett és 510000110 -LUK kinyomó.
A kérdés csak az, h jó -e a gépemhez.
A vas : MK3 2005.03-hó TDCI 5 sebesség
Motorkód N7BA
Típuskód: BWY
Előre is köszi a segedelmet
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2012.04.28 szombat, 13:13:39 »
Idézetet írta: kalifa - 2012.04.28 szombat, 09:00:43
Kedves Márkatársak !
Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki a kuplunghoz való cikkszámokat???
Az történt, h tegnap bent maradt a pedálom, ami nem lep meg, mert egy ideje már ciripelt, csak még három hétig húzni akartam a cserét. A kettőstömegűm is csattog kicsit, úgyhogy csere szettben a legegyszerűbb.
Most néztem 600004700 cikkszámú szettet, amiben van 415016810 -LUK lendkerék, 624313609 -LUK kuplungszett és 510000110 -LUK kinyomó.
A kérdés csak az, h jó -e a gépemhez.
A vas : MK3 2005.03-hó TDCI 5 sebesség
Motorkód N7BA
Típuskód: BWY
Előre is köszi a segedelmet
Unix program ugyanezt a szettet hozza, ezzel a cikkszámmal. Jónak kell lennie.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:21:37 »
Kb. 10 napja megejtettem egy váltóolaj cserét. Előtte egyre nehezebb volt váltani, a téli hidegre fogtam, akkor. De az 1-est, a 2-est és a hátramenetet tortúra kapcsolni, fizikai erő kell hozzá, még mindig. Az elmúlt évben fokozatosan lett egyre nehezebb a váltókart mozgatni. Most kiemeltem a váltókar szoknyát, belenéztem, jól meg lett zsírozva még anno, de nem a szoknya alatt van a gond. Valahol a váltóműnél.
Ha alapjáraton, álló helyben kinyomott kuplungnál kapcsolgatom a váltót, rendesen hallom, ahogy hangosan ugrik át, a motorháztető alól jön a nagy zuttyanás, mintha nem volna semmi burkolat a váltón...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.28 szombat, 21:24:16 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:30:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.04.28 szombat, 21:21:37
Kb. 10 napja megejtettem egy váltóolaj cserét. Előtte egyre nehezebb volt váltani, a téli hidegre fogtam, akkor. De az 1-est, a 2-est és a hátramenetet tortúra kapcsolni, fizikai erő kell hozzá, még mindig. Az elmúlt évben fokozatosan lett egyre nehezebb a váltókart mozgatni. Most kiemeltem a váltókar szoknyát, belenéztem, jól meg lett zsírozva még anno, de nem a szoknya alatt van a gond. Valahol a váltóműnél.
Ha alapjáraton, álló helyben kinyomott kuplungnál kapcsolgatom a váltót, rendesen hallom, ahogy hangosan ugrik át, a motorháztető alól jön a nagy zuttyanás, mintha nem volna semmi burkolat a váltón...
a kábelek nem szorulnak a váltó tetején?
BTW, enyém is ezt csinálja, és nem értem, miért. Olaj van benne, kábelek gyári értéken, aztán mégis.
Szinkron hibának tartják sokan. Az MMT6 kéttengelyes váltó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:51:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.28 szombat, 21:30:57
a kábelek nem szorulnak a váltó tetején?
BTW, enyém is ezt csinálja, és nem értem, miért. Olaj van benne, kábelek gyári értéken, aztán mégis.
Szinkron hibának tartják sokan. Az MMT6 kéttengelyes váltó.
Köszi a tippet!
Megnézem a váltókábeleket, le kell szedni az aksit, hogy rálássak?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:51:49 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.04.28 szombat, 21:51:10
Köszi a tippet!
Megnézem a váltókábeleket, le kell szedni az aksit, hogy rálássak?
inkább a légszűrőházat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2012.04.28 szombat, 22:27:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.28 szombat, 21:51:49
inkább a légszűrőházat
Ja, télleg, ezt benézhettem
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 08:48:24 »
Sziasztok Kedves klubtársak!
2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.
Szerintetek hol keressem a hibát?
Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).
Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?
Köszönöm a választotokat.
Mindenkit üdvözöl Mac!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 09:20:53 »
Idézetet írta: Mac - 2012.04.30 hétfő, 08:48:24
Sziasztok Kedves klubtársak!
2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.
Szerintetek hol keressem a hibát?
Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).
Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?
Köszönöm a választotokat.
Mindenkit üdvözöl Mac!
Kinyomócsapágy esetleg? Amúgy kenőanyagot a kuplungra
én azt hittem azt nem szabad.
Naplózva
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 10:54:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.04.30 hétfő, 09:20:53
Kinyomócsapágy esetleg? Amúgy kenőanyagot a kuplungra
én azt hittem azt nem szabad.
Hát igen, azért kérdezem én is, hogy biztos jó ötlet-e?
Valami olyasmit magyarázott, hogy csak a kettős tömegű részhez kell fújni... hmm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 18:22:04 »
Idézetet írta: Mac - 2012.04.30 hétfő, 10:54:12
Hát igen, azért kérdezem én is, hogy biztos jó ötlet-e?
Valami olyasmit magyarázott, hogy csak a kettős tömegű részhez kell fújni... hmm
a kettőstömegű,amíg jó,addig nem kell ilyesmi neki,ha meg már meghalt,akkor meg már nem kell ilyesmi neki.
Ez nem hiszem ,hogy a lendkerék lenne.Inkább a kinyomó csapágy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 21:08:22 »
Idézetet írta: Mac - 2012.04.30 hétfő, 08:48:24
Sziasztok Kedves klubtársak!
2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.
Szerintetek hol keressem a hibát?
Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).
Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?
Köszönöm a választotokat.
Mindenkit üdvözöl Mac!
Nekem most cseréltünk kinyomót (99% , hogy ez a te bajod) az ad ilyen hangot.
A kéttömegű ( azt is cseréltük) alapjáraton csörög zörög ,és 6-ban 60-70-nél rángat az autó, csere után csend és simább járás 6.-ban alacsony sebességnél.
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2012.05.01 kedd, 07:19:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.30 hétfő, 18:22:04
a kettőstömegű,amíg jó,addig nem kell ilyesmi neki,ha meg már meghalt,akkor meg már nem kell ilyesmi neki.
Ez nem hiszem ,hogy a lendkerék lenne.Inkább a kinyomó csapágy.....
Köszi az infót, akkor e szerint megyek tovább.
Naplózva
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2012.05.01 kedd, 07:20:31 »
Idézetet írta: csaba14 - 2012.04.30 hétfő, 21:08:22
Nekem most cseréltünk kinyomót (99% , hogy ez a te bajod) az ad ilyen hangot.
A kéttömegű ( azt is cseréltük) alapjáraton csörög zörög ,és 6-ban 60-70-nél rángat az autó, csere után csend és simább járás 6.-ban alacsony sebességnél.
Ha más csörgést-zörgést,remegést, váltási problémát nem tapasztalok, akkor is egyben érdemes cserélni? Mert ugye a pénztárca nagy Úr!
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2012.05.01 kedd, 09:41:03 »
Idézetet írta: Mac - 2012.05.01 kedd, 07:20:31
Ha más csörgést-zörgést,remegést, váltási problémát nem tapasztalok, akkor is egyben érdemes cserélni? Mert ugye a pénztárca nagy Úr!
Igen!!!
Saját bőrömön megtanulva
A szerelő azt mondta , hogy jó a kéttömegű,5000km után csörgés-zörgés, csere.
Ne gondolkodj,kuplung+szerkezet+kinyomó+kéttömegű (szimeringek)
Sajna ez van
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2012.05.01 kedd, 13:27:15 »
Idézetet írta: csaba14 - 2012.05.01 kedd, 09:41:03
Igen!!!
Saját bőrömön megtanulva
A szerelő azt mondta , hogy jó a kéttömegű,5000km után csörgés-zörgés, csere.
Ne gondolkodj,kuplung+szerkezet+kinyomó+kéttömegű (szimeringek)
Sajna ez van
Köszi, megfogadom. Szerinted az alábbi szett tartalmaz mindent, ami nekem kell?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-MK3-TDDI-5-SPEED-LUK-CLUTCH-KIT-CSC-TO-FIT-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-/250980470808?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9a1018
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2012.05.01 kedd, 18:00:12 »
Idézetet írta: Mac - 2012.05.01 kedd, 13:27:15
Köszi, megfogadom. Szerinted az alábbi szett tartalmaz mindent, ami nekem kell?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-MK3-TDDI-5-SPEED-LUK-CLUTCH-KIT-CSC-TO-FIT-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-/250980470808?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9a1018
ebben én a kettőstömegűt nem látom!
ilyen kellene inkább neked:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/260771942911?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb73811ff
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2012.05.01 kedd, 19:08:12 »
Idézetet írta: zsombi - 2012.05.01 kedd, 18:00:12
ebben én a kettőstömegűt nem látom!
ilyen kellene inkább neked:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/260771942911?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb73811ff
Igen , és esetleg a szimeringeket sem árt megnézni,cserélni.
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2012.05.02 szerda, 07:12:37 »
Idézetet írta: csaba14 - 2012.05.01 kedd, 19:08:12
Igen , és esetleg a szimeringeket sem árt megnézni,cserélni.
Köszi az infókat, akkor "már" csak a beszerzés és a csere van hátra :-(
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 11:20:42 »
Hello
Itt vannak a kiszedett egytömegű lendkerék és szett képei, a hiba oka az elkopott tárcsa volt.
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0683_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0686_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0688_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0690_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 17:45:50 »
Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 17:46:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.06 vasárnap, 17:45:50
Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket...
szerinted erre lehetne kevlárt csináltatni?? kb mennyi lenne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 17:54:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.06 vasárnap, 17:46:36
szerinted erre lehetne kevlárt csináltatni?? kb mennyi lenne??
10-15 kb....és örök élet....
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 18:41:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.06 vasárnap, 17:45:50
Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket...
Most nem csúszik a kuplung, normálisan lehet gyorsítani. Azért ki nem dobom
eladóba felteszem v.hova.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 20:35:57 »
Most nézem elvan repedve a lendkerék? az elég gáz akkor, ha az lerobban átrendezte volna a motor-váltó környékét...
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 20:57:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.06 vasárnap, 20:35:57
Most nézem elvan repedve a lendkerék? az elég gáz akkor, ha az lerobban átrendezte volna a motor-váltó környékét...
Hol latsz te ilyet? Sehol semmi baja a lendkereknek. Karikazd be mire gondolsz melyik reszere. Told itt at.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 21:10:32 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.06 vasárnap, 20:57:28
Hol latsz te ilyet? Sehol semmi baja a lendkereknek. Karikazd be mire gondolsz melyik reszere. Told itt at.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 22:11:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.06 vasárnap, 21:10:32
Tény hogy úgy néz ki de az csak a kuplungtárcsa kopásának maradványa ami lerakodott a lendkeréken.
Letakarítottam már mindent.
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0697_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0698_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0704_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0696_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 00:15:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.06 vasárnap, 17:54:11
10-15 kb....és örök élet....
Azért a kevlárt is csodaszépen tönkre lehet tenni. Szépen beég... Azám a fincsi!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 07:43:22 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.07 hétfő, 00:15:15
Azért a kevlárt is csodaszépen tönkre lehet tenni. Szépen beég... Azám a fincsi!
Akkor az sz@rul lett megcsinálva...de igen mindent tökre lehet tenni elvileg .....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 08:09:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.07 hétfő, 07:43:22
Akkor az sz@rul lett megcsinálva...de igen mindent tökre lehet tenni elvileg .....
Vagyis maga a kevlár bírja, csak beleég a fémbe, ha az ember sokat csúsztatja. Ezt inkább arra találták ki, hogy pörgesd fel a motort, aztán ereszd rá a kuplungot és tűz.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 09:40:41 »
Sziasztok!
Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.
"Tisztelt Orosz Milán Úr!
Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."
Ez igaz???
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 09:56:16 »
Idézetet írta: omilan03 - 2012.05.07 hétfő, 09:40:41
Sziasztok!
Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.
"Tisztelt Orosz Milán Úr!
Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."
Ez igaz???
Mármint egytömegű szett? Hogyne lenne. Tele vele az angol eBay.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 10:30:42 »
Idézetet írta: omilan03 - 2012.05.07 hétfő, 09:40:41
Sziasztok!
Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.
"Tisztelt Orosz Milán Úr!
Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."
Ez igaz???
Igen, egytömegű szettre cserélném. Köszönöm a segítségedet.
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 11:25:54 »
Szétnéztem az eBay-en és ezt találtam.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc1484dd9#ht_1747wt_1344
Forintra átszámolva is, szerintem megéri, és mellesleg tényleg van 6-os váltóhoz kettőstömegű lendkerék kiváltó szett egytömegűre.
De ha találtok jobbat, megbízható helyről vagy még ennél olcsóbbat, akkor írjatok pü-t, mert vevő vagyok a jó ötletekre és a negatív kritikákra is.
Meg még annyit, hogy az eBayen még sosem vásároltam, nem tudom hogy és mint zajlik ott a vásárlás. Ebben viszont kérnék segítséget töletek.
Előre is köszöm a türelmeteket!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 11:27:53 írta omilan03
»
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 12:10:54 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.07 hétfő, 08:09:25
Vagyis maga a kevlár bírja, csak beleég a fémbe, ha az ember sokat csúsztatja. Ezt inkább arra találták ki, hogy pörgesd fel a motort, aztán ereszd rá a kuplungot és tűz.
az a szinter lesz, a kevlárt lehet használni rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 14:06:06 »
hát én most agyalok épp a 6-os váltót felrakni a meglévő fix szetthez....
Naplózva
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2012.05.08 kedd, 00:41:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.07 hétfő, 14:06:06
hát én most agyalok épp a 6-os váltót felrakni a meglévő fix szetthez....
Egy próbát megér.
Amúgy még jól működik a fix szett a kocsiban?
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2012.05.08 kedd, 07:26:49 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.06 vasárnap, 11:20:42
Hello
Itt vannak a kiszedett egytömegű lendkerék és szett képei, a hiba oka az elkopott tárcsa volt.
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0683_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0686_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0688_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0690_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mennyit bírt nálad, és végülis mi volt a baja, amiért kicsrélted? Milyen gyártmány volt?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2012.05.08 kedd, 09:11:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.08 kedd, 07:26:49
Mennyit bírt nálad, és végülis mi volt a baja, amiért kicsrélted? Milyen gyártmány volt?
AndyA
16e km kb. elkopott a tarcsa amit itt paran cafolnak, es vmilyen bemarodasokrol irnak amit nem ertek, hogy lenne bemarodas ha sik feluletekkel erintkezik, de ezt lehet en gondolom rosszul. markara nem tudok mit mondani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2012.05.08 kedd, 09:34:31 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.08 kedd, 09:11:56
16e km kb. elkopott a tarcsa amit itt paran cafolnak, es vmilyen bemarodasokrol irnak amit nem ertek, hogy lenne bemarodas ha sik feluletekkel erintkezik, de ezt lehet en gondolom rosszul. markara nem tudok mit mondani.
Valami érintő irányú, egyenes "reszelést" lehet látni az első képen, szerintem arra gondolnak. Szerelés közben sérült valahogy ilyen módon?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2012.05.08 kedd, 10:24:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.08 kedd, 09:34:31
Valami érintő irányú, egyenes "reszelést" lehet látni az első képen, szerintem arra gondolnak. Szerelés közben sérült valahogy ilyen módon?
AndyA
szerintem darált valamint.kieshetett 1 csavar....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2012.05.08 kedd, 13:02:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.08 kedd, 10:24:49
szerintem darált valamint.kieshetett 1 csavar....
Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2012.05.08 kedd, 13:08:04 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.08 kedd, 13:02:21
Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.
Pedig ott van valami érintőirányú karistolás.
AndzA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2012.05.08 kedd, 13:08:53 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.08 kedd, 13:02:21
Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.
az öninditóból sem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2012.05.08 kedd, 13:13:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.08 kedd, 13:08:53
az öninditóból sem?
Abból sem, van benne egyáltalán csavar? (tengely meg fogaskerekeken kivűl?)
tavaly szedtük szét de én nem emlékszem csavarra benne, maximum a két hosszu csavar van ami összefogja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2012.05.08 kedd, 18:37:49 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.08 kedd, 13:13:40
Abból sem, van benne egyáltalán csavar? (tengely meg fogaskerekeken kivűl?)
tavaly szedtük szét de én nem emlékszem csavarra benne, maximum a két hosszu csavar van ami összefogja.
ja.de onnan törhet le fogaskerék darab.gondolom az se vót....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ