Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:01:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326345 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:23:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:22:07
én aszem 90-ért vettem 5 éve...plussz a kinyomó.
és miben más mint a kettőstömegű? van valami különbség?!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:27:05 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:23:55
és miben más mint a kettőstömegű? van valami különbség?!
szerkezeti működés/felépitése más...vezetésnél semmit nem veszel észre.
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:27:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:27:05
szerkezeti működés/felépitése más...vezetésnél semmit nem veszel észre.
megéri átalakítani szerinted?
pontosan mi is a neve ennek a cuccnak?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:28:02 »
http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/ford.html
itt nézhetsz gyárit hozzá...szerintem a legolcsóbb amit eddig láttam az országban nagykerben...
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:32:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:28:02
http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/ford.html
itt nézhetsz gyárit hozzá...szerintem a legolcsóbb amit eddig láttam az országban nagykerben...
itt csak kettőstömegűt látok
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:33:52 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:27:43
megéri átalakítani szerinted?
pontosan mi is a neve ennek a cuccnak?
Ezt mindenki döntse el maga...szerintem igen és én megis csináltam...ha sokat mész mindenképp...kéttömegű egy rakás sz@r, nemis csoda hogy szétmegy...megnézed a működési elvét és látod egyből hogy ez nem lehet tartós hosszútávon és nemis az...
Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:36:02 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:32:28
itt csak kettőstömegűt látok
van ott kiváltószett de mondira pont nincs 835020 a száma keress rá neten.
Árban kb ugyanugy jön ki a csere(beszerzés függő)...élettartamban viszont nem.
Naplózva
ZHG
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:38:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:36:02
van ott kiváltószett de mondira pont nincs 835020 a száma keress rá neten.
Árban kb ugyanugy jön ki a csere(beszerzés függő)...élettartamban viszont nem.
havi szinten megyek olyan 3000-4000-et akkor megéri nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:42:00 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:38:32
havi szinten megyek olyan 3000-4000-et akkor megéri nem?
Én havi 10-15.000-et megyek...igaz nem a mondival...
az szinte csak a garázsba áll sajna...lehet elis adom.
Mint mondtam én amig lehet és lessz lehetőség minden következő autómban is lefogom cserélni fixre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2013.02.13 szerda, 22:25:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:33:52
Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...
Szerintem meg csak lepődjön meg. 100-nál porlasztót cserélni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 11:18:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.13 szerda, 21:33:52
Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...
Na tegnap a kukát felejtettem el kivinni, most meg ahogy mondod eszembe jutott, hogy az asszony MKIII-asában már 3x felejtettük el kicserélni a tökéletesen működő CR rendszert 100 000km-ként.
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 15:09:31 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2013.02.01 péntek, 11:52:09
Nagyon köszönöm a segítséget srácok!!!!
figyelj rá, hogy MMT6-os kell e, mert ez lehet a buktató, én is mikor vettem (Szeged 150 e. ), akkor szettben olcsóbb volt a másik, viszont az nem az MMT6-oshoz volt jó.
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 17:42:33 »
Ja igen a két etalon autót elfelejtettem kihagyni a felsorolásból...elnézést kérek.
Csókosok vagytok ti mindig benne vagytok a 2-ben...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 18:02:36 »
Idézetet írta: ZHG - 2013.02.13 szerda, 21:32:28
itt csak kettőstömegűt látok
én hétfőn beszéltem velük telefonon, nincs mondeohoz egytömegű nekik
ezt találtam én:
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=835020%252FLA&keres=835020%252FLA#referenciak
vagy ezt:
http://www.ebay.co.uk/itm/250979349539?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
lassan nekem is cserélni kell a lendkereket, gondolkodom az egytömegű szetten viszont 6-os váltóval (utóbbi már itt van a műhelyben
). Kinyomó más az MMT6-on az biztos, de a TDCI lendkereket fel tudom rakni?
én ebben gondolkozom:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 21:15:12 »
Elmondom hogy aki belemélyed a ford rendszerbe hoz gyári fix szettet is, de cikkszámot nem ad hozzá Magyarországon....
Angliában pl lehet kapni gyári FORD egytömegű szettet MKIII-hoz
Unix-ban biztos van valeos énis ott vettem....De felment az ára ahogy néztem vajon miért? kéttömegű meg felére csökkent legalább.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 23:39:40 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.14 csütörtök, 18:02:36
én hétfőn beszéltem velük telefonon, nincs mondeohoz egytömegű nekik
ezt találtam én:
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=835020%252FLA&keres=835020%252FLA#referenciak
vagy ezt:
http://www.ebay.co.uk/itm/250979349539?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
lassan nekem is cserélni kell a lendkereket, gondolkodom az egytömegű szetten viszont 6-os váltóval (utóbbi már itt van a műhelyben
). Kinyomó más az MMT6-on az biztos, de a TDCI lendkereket fel tudom rakni?
én ebben gondolkozom:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969
csak tddi lendkerék jó neked
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2013.02.15 péntek, 10:56:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.14 csütörtök, 23:39:40
csak tddi lendkerék jó neked
Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2013.02.15 péntek, 12:28:23 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 10:56:54
Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.
Talán a teljesítmény....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2013.02.15 péntek, 14:58:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 10:56:54
Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.
semmi...azaz cikkszámok max...
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2013.02.15 péntek, 18:09:40 »
Sziasztok!
6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm
Üdv
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2013.02.15 péntek, 18:26:49 »
Idézetet írta: tibike71 - 2013.02.15 péntek, 18:09:40
Sziasztok!
6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm
Üdv
Írj Ervinnek
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2013.02.15 péntek, 18:37:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.02.15 péntek, 18:26:49
Írj Ervinnek
Szia!
Igen, elsősorban az ő válaszára voltam kíváncsi, mert ő már cserélt. Lehet más is elvégezte már a műtétet de Ervin jutott eszembe konkrétan
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:07:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.15 péntek, 12:28:23
Talán a teljesítmény....
85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:14:26 »
Idézetet írta: tibike71 - 2013.02.15 péntek, 18:09:40
Sziasztok!
6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm
Üdv
Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?
, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:23:06 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 21:07:43
85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.
Hogyne lenne különbség, máshonnan veszi a jelet a TDCi-n CKP mint a Di-n...leegyszerűsítve a Di lendkerék helyére nem jó a Ci lendkerék...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:24:48 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 21:14:26
Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?
, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.
Lendkerék nem kell másik...hú neked még lógok képekkel...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2013.02.15 péntek, 22:04:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 21:07:43
85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.
Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.15 péntek, 22:18:44 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2013.02.15 péntek, 22:17:23 »
Na én ennél a pontnál kiszálltam ebből a témából végleg....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2013.02.15 péntek, 22:52:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.15 péntek, 22:04:26
Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
De miért is lenne más a kompresszió a dizel és dizel motor között az nem indok mert az egyik adagolós a másik meg nagynomású vezérelt porlasztós. Az alap ugyanaz csak a befecskendezés változik. Az égés tök ugyanaz csak az egyiknél jobban lehet időzíteni. Kb. olyant mondtál, hogy a karburátoros autónak más a sűrítési végnyomása mint az injektorosnak. Akkor más oktánszámú benzint kellene venni a karburátorosnak mint az injektorosnak. Kéretik gondolkozni mielött a hülyeség elönti a billenytűzetet.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2013.02.16 szombat, 08:15:25 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.15 péntek, 21:14:26
Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?
, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.
Köszi a választ. Nem gondoltam, hogy ennyi mindent cserélni kell. Megírnád, akár p.ü.-ben, hogy kb. mennyi takarja be
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2013.02.16 szombat, 10:00:52 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.15 péntek, 22:52:21
De miért is lenne más a kompresszió a dizel és dizel motor között az nem indok mert az egyik adagolós a másik meg nagynomású vezérelt porlasztós. Az alap ugyanaz csak a befecskendezés változik. Az égés tök ugyanaz csak az egyiknél jobban lehet időzíteni. Kb. olyant mondtál, hogy a karburátoros autónak más a sűrítési végnyomása mint az injektorosnak. Akkor más oktánszámú benzint kellene venni a karburátorosnak mint az injektorosnak. Kéretik gondolkozni mielött a hülyeség elönti a billenytűzetet.
Nem konkrétumot állítottam, csak lehetőségként említettem, hogy miért és talán mi lehet különbség a két motor önindítója között ha külsőre egyforma.
Sokszor én nem CSAK a mondeo-ról beszélek, hanem általánosságban, hogy mik a lehetőségek. Sok motornál a cr és az adagolós motor rendszer között nem csak befecskendező rendszerben van változás. Ez lehet a hengerfejben vagy akár magában a motorblokkban, dugattyúban is és emiatt igenis van kompresszióviszonyban is eltérés.
Azért köszönöm a hülyeség jelzőt.
Utánanéztem. Jelen esetben a mondeo-nál valóban azonos a két motor kompresszió viszonya. De mivel nem állítottam halál biztosan, csak lehetőségként így nem emiatt van különbség. Ennyi.
Amúgy egész más nyomásokon működik a két rendszer befecskendezése, tehát egyáltalán nem furcsa, ha más sűrítési végnyomásba fecskendeznek be.
Szóval igen, van különbség a cr és az adagolós rendszer között.
A benzines példád a hülyeség, kérlek tisztelettel.
Kéretik visszavenni az arcból, mielőtt nem fér rá a sapka.
Csak érdekesség gyanánt.
Például a C-maxba szerelt 1.8 tdci motornak már a kompresszióviszonya, mint a 2.0 tdci motornak sőt ettől megint más a kompresszióviszonya a mondeo-ba szerelt 2.0 tdci motornak.
Valamint ez igaz az mk4-be szerelt 1.8 és 2.0 tdci-kre is.
Tehát nem olyan hülyeség, hogy esetleg lehet eltérés ....... és emiatt változtathatják az önindító teljesítményét.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 15:12:40 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2013.02.16 szombat, 17:16:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.15 péntek, 22:04:26
Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
Nem más, mivel azonos a hengerűrtartalmuk és az égéstér nagyságuk is...így már nehéz kihozni arra, hogy más a kompresszió...
Gyári szám szerint is azonosak az önindítók...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:14:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 10:00:52
Nem konkrétumot állítottam, csak lehetőségként említettem, hogy miért és talán mi lehet különbség a két motor önindítója között ha külsőre egyforma.
Sokszor én nem CSAK a mondeo-ról beszélek, hanem általánosságban, hogy mik a lehetőségek. Sok motornál a cr és az adagolós motor rendszer között nem csak befecskendező rendszerben van változás. Ez lehet a hengerfejben vagy akár magában a motorblokkban, dugattyúban is és emiatt igenis van kompresszióviszonyban is eltérés.
Azért köszönöm a hülyeség jelzőt.
itt csak mondeo-ban kell gondolkodni, ebben a topicban, meg csak 2000-2007 között
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:26:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.15 péntek, 21:24:48
Lendkerék nem kell másik...hú neked még lógok képekkel...
Várom a képeket
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:27:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.15 péntek, 22:04:26
Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
Szerintem túlbeszéltük ezt a dolgot.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2013.02.16 szombat, 19:31:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.15 péntek, 21:23:06
Hogyne lenne különbség, máshonnan veszi a jelet a TDCi-n CKP mint a Di-n...leegyszerűsítve a Di lendkerék helyére nem jó a Ci lendkerék...
Ez már lassan OFF lesz itt, de akkor vezérlés (lánc) cserénél a CKP-helyére való stift sem ugyanaz a DI-nél és a CI-nél?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:13:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.02.16 szombat, 19:31:25
Ez már lassan OFF lesz itt, de akkor vezérlés (lánc) cserénél a CKP-helyére való stift sem ugyanaz a DI-nél és a CI-nél?
Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít) lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta...
) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2013.02.16 szombat, 20:24:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.16 szombat, 20:13:21
Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít) lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta...
) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez...
Így van.
A di-hez di való.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:11:17 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 20:24:11
Így van.
A di-hez di való.
Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:17:07 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.16 szombat, 21:11:17
Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???
http://www.unixauto.hu/Unix_JarmuTipValaszto_Form.aspx?UnixNr=10467757
Itt nézd meg! Itt írja, hogy mihez jó még.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 21:20:57 írta joxer
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:21:01 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.16 szombat, 21:11:17
Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???
Igen, a v6-osokat leszámítva az mtx75-öshöz tartozó kinyomók csereszabatosak. Legalábbis én így tudom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2013.02.16 szombat, 21:41:33 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.16 szombat, 21:11:17
Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???
Ha így néz ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2013.02.16 szombat, 22:11:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 21:21:01
Igen, a v6-osokat leszámítva az mtx75-öshöz tartozó kinyomók csereszabatosak. Legalábbis én így tudom.
...öö,a dízelekben is mtx75-ös váltó van? Azt tudom,hogy az enyémben az van.....de tovább nem látok ebben a dologban....
Joxer,GSR köszi meglesem!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2013.02.16 szombat, 22:12:52 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.16 szombat, 22:11:38
...öö,a dízelekben is mtx75-ös váltó van? Azt tudom,hogy az enyémben az van.....de tovább nem látok ebben a dologban....
Joxer,GSR köszi meglesem!
igen, az 5 sebességesek azokban is mtx75
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2013.02.16 szombat, 22:18:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.16 szombat, 22:12:52
igen, az 5 sebességesek azokban is mtx75
akkor a dízel és a benyás kinyomó egyezik?? A tárcsa és a szerkezet más......... ugye,a kuplung csere a téma,lassan megjönne a "kedvem" (cash) hozzá!
Naplózva
norbi1212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 12:49:19 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, Ford Mondeo 2.5 v6, 6 sebességes manuál váltóshoz keresnék szinkrongyűrűt vagy komplett váltót. Recssen a kettes és nehezen is veszi. Kb mennyibe kerülhet hozzá az alkatrész?
Előre Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2013.02.17 vasárnap, 15:18:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.02.16 szombat, 20:13:21
Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít) lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta...
) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez...
Rendben, nem akarok kétszer váltót leszedni fölöslegesen... Köszönöm.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
fubu88
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 11:45:00 »
helló !!!
kuplung tárcsa cseréje 1ütt jár a kéttömegülendkerék cseréjével ,vagy lehet csak kuplungot cserélni ?
(egyre gyanúsabban bent fog a pedálom )
köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:15:19 »
Idézetet írta: fubu88 - 2013.02.21 csütörtök, 11:45:00
helló !!!
kuplung tárcsa cseréje 1ütt jár a kéttömegülendkerék cseréjével ,vagy lehet csak kuplungot cserélni ?
(egyre gyanúsabban bent fog a pedálom )
köszi
Lehet csak nem érdemes.
Amennyi km alatt a kuplung elkopik annyi km alatt már bőven túl jut a fele élettartamán a lendkerék. Valamint a friss kuplung jobban öli a már haldokló lendkereket......és a munkadíj sem kevés, mert nem egyszerű a mondeo kuplung.
Tehát mindenképp erősen javasolt a komplett szett csere.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ursu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:22:48 »
szevasztok Urak
van egy 2001es tddi mondeóm és 2 napja azt vettem észre, hogy reggel mikor kint minuszok vannak alíg bírom berakni sebességbe az autót. Aztán ha elindulok utánna már veszi a sebességeket de kicsit darabosan, az 5.-et viszont nagyon finoman veszi. Voltak eddig már hidegebb időszakok is de akkor nem hozta ezt a hibát. Mi lehet a gond szerintetek? remélem nem fogja összeszarni magát a kuplung ... mert az most nem esne jól pénztárca ügyileg
Naplózva
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ