Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:13:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325259 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:23:55 »

én aszem 90-ért vettem 5 éve...plussz a kinyomó.

és miben más mint a kettőstömegű? van valami különbség?!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:27:05 »

és miben más mint a kettőstömegű? van valami különbség?!

szerkezeti működés/felépitése más...vezetésnél semmit nem veszel észre.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:27:43 »

szerkezeti működés/felépitése más...vezetésnél semmit nem veszel észre.

megéri átalakítani szerinted?

pontosan mi is a neve ennek a cuccnak?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:28:02 »

http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/ford.html

itt nézhetsz gyárit hozzá...szerintem a legolcsóbb amit eddig láttam az országban nagykerben...
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:32:28 »

http://www.kuplungmester.hu/index.php/hu/ford.html

itt nézhetsz gyárit hozzá...szerintem a legolcsóbb amit eddig láttam az országban nagykerben...

itt csak kettőstömegűt látok
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:33:52 »

megéri átalakítani szerinted?

pontosan mi is a neve ennek a cuccnak?

Ezt mindenki döntse el maga...szerintem igen és én megis csináltam...ha sokat mész mindenképp...kéttömegű egy rakás sz@r, nemis csoda hogy szétmegy...megnézed a működési elvét és látod egyből hogy ez nem lehet tartós hosszútávon és nemis az...
Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:36:02 »

itt csak kettőstömegűt látok

van ott kiváltószett de mondira pont nincs 835020 a száma keress rá neten.
Árban kb ugyanugy jön ki a csere(beszerzés függő)...élettartamban viszont nem.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:38:32 »

van ott kiváltószett de mondira pont nincs 835020 a száma keress rá neten.
Árban kb ugyanugy jön ki a csere(beszerzés függő)...élettartamban viszont nem.

havi szinten megyek olyan 3000-4000-et akkor megéri nem? Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:42:00 »

havi szinten megyek olyan 3000-4000-et akkor megéri nem? Cheesy

Én havi 10-15.000-et megyek...igaz nem a mondival... eplus2  az szinte csak a garázsba áll sajna...lehet elis adom.
Mint mondtam én amig lehet és lessz lehetőség minden következő autómban is lefogom cserélni fixre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2013.02.13 szerda, 22:25:58 »

Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...

Szerintem meg csak lepődjön meg. 100-nál porlasztót cserélni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:18:15 »

Ez olyan mint a CR autót vesz valaki az ne lepődjön meg ha 100.000-ként porlasztót fog cserélni,felujjitatni mert 10-ből 8 tuti fog...
Na tegnap a kukát felejtettem el kivinni, most meg ahogy mondod eszembe jutott, hogy az asszony MKIII-asában már 3x felejtettük el kicserélni a tökéletesen működő CR rendszert 100 000km-ként.  Roll Eyes
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 15:09:31 »

Nagyon köszönöm a segítséget srácok!!!! worship

figyelj rá, hogy MMT6-os kell e, mert ez lehet a buktató, én is mikor vettem (Szeged 150 e. ), akkor szettben olcsóbb volt a másik, viszont az nem az MMT6-oshoz volt jó.
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 17:42:33 »

Ja igen a két etalon autót elfelejtettem kihagyni a felsorolásból...elnézést kérek. worship
Csókosok vagytok ti mindig benne vagytok a 2-ben... action eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 18:02:36 »

itt csak kettőstömegűt látok

én hétfőn beszéltem velük telefonon, nincs mondeohoz egytömegű nekik

ezt találtam én:
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=835020%252FLA&keres=835020%252FLA#referenciak
vagy ezt:
http://www.ebay.co.uk/itm/250979349539?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

lassan nekem is cserélni kell a lendkereket, gondolkodom az egytömegű szetten viszont 6-os váltóval (utóbbi már itt van a műhelyben hehe). Kinyomó más az MMT6-on az biztos, de a TDCI lendkereket fel tudom rakni?

én ebben gondolkozom:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 21:15:12 »

Elmondom hogy aki belemélyed a ford rendszerbe hoz gyári fix szettet is, de cikkszámot nem ad hozzá Magyarországon....
Angliában pl lehet kapni gyári FORD egytömegű szettet MKIII-hoz
Unix-ban biztos van valeos énis ott vettem....De felment az ára ahogy néztem vajon miért?  kéttömegű meg felére csökkent legalább.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:39:40 »

én hétfőn beszéltem velük telefonon, nincs mondeohoz egytömegű nekik

ezt találtam én:
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=835020%252FLA&keres=835020%252FLA#referenciak
vagy ezt:
http://www.ebay.co.uk/itm/250979349539?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

lassan nekem is cserélni kell a lendkereket, gondolkodom az egytömegű szetten viszont 6-os váltóval (utóbbi már itt van a műhelyben hehe). Kinyomó más az MMT6-on az biztos, de a TDCI lendkereket fel tudom rakni?

én ebben gondolkozom:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969
csak tddi lendkerék jó neked
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2013.02.15 péntek, 10:56:54 »

csak tddi lendkerék jó neked

Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2013.02.15 péntek, 12:28:23 »

Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.

Talán a teljesítmény....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2013.02.15 péntek, 14:58:28 »

Tehát akkor TDDI 5-ös váltóshoz való egytömegű szett, és a bontott 6-os váltó kinyomó a megoldás. Egyébként mi a különbség a TDDI/TDCI lendkerekek közt? Fogaskoszorú ugyanaz kell hogy legyen mert az önindító is ugyanaz, csavarok elvileg ugyanott vannak.

semmi...azaz cikkszámok max...
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:09:40 »

  Sziasztok!

6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm worship
Üdv wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:26:49 »

  Sziasztok!

6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm worship
Üdv wave

Írj Ervinnek  integet2
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:37:53 »

Írj Ervinnek  integet2
Szia!
Igen, elsősorban az ő válaszára voltam kíváncsi, mert ő már cserélt. Lehet más is elvégezte már a műtétet de Ervin jutott eszembe konkrétan wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:07:43 »

Talán a teljesítmény....

85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:14:26 »

  Sziasztok!

6-os váltót szeretnék az 5-ös helyett. Meg mondaná valaki, hogy pontosan miket kell cserélni ilyenkor?
Válaszaitokat előre is megköszönöm worship
Üdv wave

Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?Huh?, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:23:06 »

85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.
Hogyne lenne különbség, máshonnan veszi a jelet a TDCi-n  CKP mint a Di-n...leegyszerűsítve a Di lendkerék helyére nem jó a Ci lendkerék... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:24:48 »

Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?Huh?, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.
Lendkerék nem kell másik...hú neked még lógok képekkel... vigyor3  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:04:26 »

85 KW TDDI/85 KW TDCI? Nincs teljesítménykülönbség. HZsolt szerint csak TDDI lendkerék jo, Bunyek szerint semmi különbség.

Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.15 péntek, 22:18:44 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:17:23 »

Na én ennél a pontnál kiszálltam ebből a témából végleg....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:52:21 »

Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
De miért is lenne más a kompresszió a dizel és dizel motor között az nem indok mert az egyik adagolós a másik meg nagynomású vezérelt porlasztós. Az alap ugyanaz csak a befecskendezés változik. Az égés tök ugyanaz csak az egyiknél jobban lehet időzíteni. Kb. olyant mondtál, hogy a karburátoros autónak más a sűrítési végnyomása mint az injektorosnak. Akkor más oktánszámú benzint kellene venni a karburátorosnak mint az injektorosnak. Kéretik gondolkozni mielött a hülyeség elönti a billenytűzetet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2013.02.16 szombat, 08:15:25 »

Váltó, kulissza, kinyomó, lendkerék?Huh?, vízcsövek, vízhűtő, termosztátház, turbócsövek. Eddig nekem ezeket mondták. Ha van sebességjeladó az 5-ös váltódon, a 6-oson pedig nincs akkor azt meg kell oldani. Ervinnek írj emiatt.

Köszi a választ. Nem gondoltam, hogy ennyi mindent cserélni kell. Megírnád, akár p.ü.-ben, hogy kb. mennyi takarja be
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:00:52 »

De miért is lenne más a kompresszió a dizel és dizel motor között az nem indok mert az egyik adagolós a másik meg nagynomású vezérelt porlasztós. Az alap ugyanaz csak a befecskendezés változik. Az égés tök ugyanaz csak az egyiknél jobban lehet időzíteni. Kb. olyant mondtál, hogy a karburátoros autónak más a sűrítési végnyomása mint az injektorosnak. Akkor más oktánszámú benzint kellene venni a karburátorosnak mint az injektorosnak. Kéretik gondolkozni mielött a hülyeség elönti a billenytűzetet.

Nem konkrétumot állítottam, csak lehetőségként említettem, hogy miért és talán mi lehet különbség a két motor önindítója között ha külsőre egyforma.
Sokszor én nem CSAK a mondeo-ról beszélek, hanem általánosságban, hogy mik a lehetőségek. Sok motornál a cr és az adagolós motor rendszer között nem csak befecskendező rendszerben van változás. Ez lehet a hengerfejben vagy akár magában a motorblokkban, dugattyúban is és emiatt igenis van kompresszióviszonyban is eltérés.
Azért köszönöm a hülyeség jelzőt.

Utánanéztem. Jelen esetben a mondeo-nál valóban azonos a két motor kompresszió viszonya. De mivel nem állítottam halál biztosan, csak lehetőségként így nem emiatt van különbség. Ennyi.
Amúgy egész más nyomásokon működik a két rendszer befecskendezése, tehát egyáltalán nem furcsa, ha más sűrítési végnyomásba fecskendeznek be.
Szóval igen, van különbség a cr és az adagolós rendszer között.

A benzines példád a hülyeség, kérlek tisztelettel.

Kéretik visszavenni az arcból, mielőtt nem fér rá a sapka.


Csak érdekesség gyanánt.
Például a C-maxba szerelt 1.8 tdci motornak már a kompresszióviszonya, mint a 2.0 tdci motornak sőt ettől megint más a kompresszióviszonya a mondeo-ba szerelt 2.0 tdci motornak.
Valamint ez igaz az mk4-be szerelt 1.8 és 2.0 tdci-kre is.
Tehát nem olyan hülyeség, hogy esetleg lehet eltérés ....... és emiatt változtathatják az önindító teljesítményét.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 15:12:40 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2013.02.16 szombat, 17:16:49 »

Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....
Nem más, mivel azonos  a hengerűrtartalmuk és az égéstér nagyságuk is...így már nehéz kihozni arra, hogy más a kompresszió... vigyor3
Gyári szám szerint is azonosak az önindítók... vigyor3
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2013.02.16 szombat, 19:14:12 »

Nem konkrétumot állítottam, csak lehetőségként említettem, hogy miért és talán mi lehet különbség a két motor önindítója között ha külsőre egyforma.
Sokszor én nem CSAK a mondeo-ról beszélek, hanem általánosságban, hogy mik a lehetőségek. Sok motornál a cr és az adagolós motor rendszer között nem csak befecskendező rendszerben van változás. Ez lehet a hengerfejben vagy akár magában a motorblokkban, dugattyúban is és emiatt igenis van kompresszióviszonyban is eltérés.
Azért köszönöm a hülyeség jelzőt.
itt csak mondeo-ban kell gondolkodni, ebben a topicban, meg csak 2000-2007 között vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2013.02.16 szombat, 19:26:10 »

Lendkerék nem kell másik...hú neked még lógok képekkel... vigyor3  eplus2

Várom a képeket eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2013.02.16 szombat, 19:27:21 »

Nem a motor teljesítményében van különbség, hanem az önindítóéban. Más a kompresszió egy di-ben és más a ci-ben.
Azt hittem ez világos, hogy minek a teljesítményéről van szó. Az önindítóról beszéltünk, "önindító is ugyanaz". Kívülről lehet.....

Szerintem túlbeszéltük ezt a dolgot..... 

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2013.02.16 szombat, 19:31:25 »

Hogyne lenne különbség, máshonnan veszi a jelet a TDCi-n  CKP mint a Di-n...leegyszerűsítve a Di lendkerék helyére nem jó a Ci lendkerék... vigyor3

Ez már lassan OFF lesz itt, de akkor vezérlés (lánc) cserénél a CKP-helyére való stift sem ugyanaz a DI-nél és a CI-nél?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2013.02.16 szombat, 20:13:21 »

Ez már lassan OFF lesz itt, de akkor vezérlés (lánc) cserénél a CKP-helyére való stift sem ugyanaz a DI-nél és a CI-nél?
Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít)  lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta... hehe) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez... eplus2  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2013.02.16 szombat, 20:24:11 »

Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít)  lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta... hehe) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez... eplus2  wave

Így van.
A di-hez di való.  poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:11:17 »

Így van.
A di-hez di való.  poigneemain

 wave

Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???  vigyor3 vigyor3
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:17:07 »

wave

Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???  vigyor3 vigyor3
http://www.unixauto.hu/Unix_JarmuTipValaszto_Form.aspx?UnixNr=10467757

Itt nézd meg! Itt írja, hogy mihez jó még.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 21:20:57 írta joxer » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:21:01 »

wave

Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???  vigyor3 vigyor3

Igen, a v6-osokat leszámítva az mtx75-öshöz tartozó kinyomók csereszabatosak. Legalábbis én így tudom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2013.02.16 szombat, 21:41:33 »

wave

Létezhet hogy a Di kinyomó jó lehet az én benyásomhoz???  vigyor3 vigyor3

Ha így néz ki.  vigyor3


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:11:38 »

Igen, a v6-osokat leszámítva az mtx75-öshöz tartozó kinyomók csereszabatosak. Legalábbis én így tudom.

...öö,a dízelekben is mtx75-ös váltó van? Azt tudom,hogy az enyémben az van.....de tovább nem látok ebben a dologban.... szomoru1   Smiley

Joxer,GSR köszi meglesem!  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:12:52 »

...öö,a dízelekben is mtx75-ös váltó van? Azt tudom,hogy az enyémben az van.....de tovább nem látok ebben a dologban.... szomoru1   Smiley

Joxer,GSR köszi meglesem!  worship
igen, az 5 sebességesek azokban is mtx75
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:18:29 »

igen, az 5 sebességesek azokban is mtx75


akkor a dízel és a benyás kinyomó egyezik?? A tárcsa és a szerkezet más......... ugye,a kuplung csere a téma,lassan megjönne a "kedvem" (cash) hozzá! vigyor3
Naplózva
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 12:49:19 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, Ford Mondeo 2.5 v6, 6 sebességes manuál váltóshoz keresnék szinkrongyűrűt vagy komplett váltót. Recssen a kettes és nehezen is veszi. Kb mennyibe kerülhet hozzá az alkatrész?

Előre Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:18:42 »

Annak a helye lehet ugyanott a lendkeréken (holtpontnál rögzít)  lendkeréken levő jeladó lemezek száma nem egyezik a di és ci nél..nem indul be a ci a di lendkerékkel, és fordítva...lehet sokan rávágják, hogy egyforma, (mert valakinek a valakijének az apósa azt mondta... hehe) de ha rám halgatsz di-t használj a di-hez... eplus2  wave

Rendben, nem akarok kétszer váltót leszedni fölöslegesen... Köszönöm. eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 11:45:00 »

helló !!!
kuplung tárcsa cseréje 1ütt jár a kéttömegülendkerék cseréjével ,vagy lehet csak kuplungot cserélni ?
(egyre gyanúsabban bent fog a pedálom )
köszi

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 12:15:19 »

helló !!!
kuplung tárcsa cseréje 1ütt jár a kéttömegülendkerék cseréjével ,vagy lehet csak kuplungot cserélni ?
(egyre gyanúsabban bent fog a pedálom )
köszi



Lehet csak nem érdemes.
Amennyi km alatt a kuplung elkopik annyi km alatt már bőven túl jut a fele élettartamán a lendkerék. Valamint a friss kuplung jobban öli a már haldokló lendkereket......és a munkadíj sem kevés, mert nem egyszerű a mondeo kuplung.
Tehát mindenképp erősen javasolt a komplett szett csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 14:22:48 »

szevasztok Urak

van egy 2001es tddi mondeóm és 2 napja azt vettem észre, hogy reggel mikor kint minuszok vannak alíg bírom berakni sebességbe az autót. Aztán ha elindulok utánna már veszi a sebességeket de kicsit darabosan, az 5.-et viszont nagyon finoman veszi. Voltak eddig már hidegebb időszakok is de akkor nem hozta ezt a hibát. Mi lehet a gond szerintetek? remélem nem fogja összeszarni magát a kuplung ... mert az most nem esne jól pénztárca ügyileg Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.