Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:57:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327005 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:21:19 »

szevasztok Urak

van egy 2001es tddi mondeóm és 2 napja azt vettem észre, hogy reggel mikor kint minuszok vannak alíg bírom berakni sebességbe az autót. Aztán ha elindulok utánna már veszi a sebességeket de kicsit darabosan, az 5.-et viszont nagyon finoman veszi. Voltak eddig már hidegebb időszakok is de akkor nem hozta ezt a hibát. Mi lehet a gond szerintetek? remélem nem fogja összeszarni magát a kuplung ... mert az most nem esne jól pénztárca ügyileg Smiley

Szia!

Próbálkozz meg ezzel, hátha segít.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

Üdv, joe

Amúgy  Neked nem egy 6.gen 4d-volt régen?
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:41:02 »

Szia!

Próbálkozz meg ezzel, hátha segít.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

Üdv, joe

Amúgy  Neked nem egy 6.gen 4d-volt régen?

ok, köszöntem ... megpróbálom egy kis teflonos lánc spreyel megfújni .... de érdekes, hogy melegen nem csinálja ....

egy 6.gen hondám volt ...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:42:50 »

ok, köszöntem ... megpróbálom egy kis teflonos lánc spreyel megfújni .... de érdekes, hogy melegen nem csinálja ....

egy 6.gen hondám volt ...

Egy próbát megér aztán meglátod.

Ja, emlékszem egy nagyon szép bordó/piros.
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:45:47 »

Egy próbát megér aztán meglátod.

Ja, emlékszem egy nagyon szép bordó/piros.

ja ja ,az volt az Smiley
nem akarok megsérteni senkit ... de akkor voltam egy állat mikor azt eladtam ...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:52:26 »

ja ja ,az volt az Smiley
nem akarok megsérteni senkit ... de akkor voltam egy állat mikor azt eladtam ...


Nemrég adtam én is el az én 6gen-emet. Kár volt, de beleszerettem ebbe a fordba és azóta is imádom.
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 15:55:31 »

amúgy nincs gond a fordal, tényleg szép nagy, kényelmes .... de mégis ....
remélem nem dobja be a törölközőt a kuplung ...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 16:02:57 »

amúgy nincs gond a fordal, tényleg szép nagy, kényelmes .... de mégis ....
remélem nem dobja be a törölközőt a kuplung ...

6 hondam volt, és ez után jött most ez. Más nagyon, de szerintem ez egy remek autó.

A kuplung pedálodon nem érzel semmi rángatást, kalapálást? Mikor leállítod sincs semmilyen furcsa hang?
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 16:19:54 »

6 hondam volt, és ez után jött most ez. Más nagyon, de szerintem ez egy remek autó.

A kuplung pedálodon nem érzel semmi rángatást, kalapálást? Mikor leállítod sincs semmilyen furcsa hang?

a pedálon nem érzek semmit, leállításnál meg nem tudom mit kellene sasolni (anyira nem vágom) de én nem hallok semmit.
mondjuk a kinyomócspágy ciripelt egy darabig de most halgat ... ez is ilyen periódusonként ciripel ... 
ezt a nhezen berakós témát is csak 2 napja csinálja, eddig nem volt semmi gond ... simán vette a sebességeket még -15 fokban is.
reggel mindig melegítem egy 5-10 percet a mocit mielőtt elindulok, hagyom had ketyegjen ...
ma reggel például be sem tudtam tenni lükibe csak miután betoltam kétszer hármasba, aztán nagy nehezen bevette a lükit is .... egyesbe is nehezen ment be, de miután átforgatta párszor már könnyebben vette a sebességeket. Az az érdekes, hogy viszont az 5öst meg úgy veszi, hogy meg sem érzi, mint a vaj ... csak 1től 4ig darabos meg a lüki... Ilyenkor délután meg mikor megyek haza melóból már minden oké, mindenki jól működik ... csak reggel hidegben csinálja a figurát.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 16:37:41 »

a pedálon nem érzek semmit, leállításnál meg nem tudom mit kellene sasolni (anyira nem vágom) de én nem hallok semmit.
mondjuk a kinyomócspágy ciripelt egy darabig de most halgat ... ez is ilyen periódusonként ciripel ... 
ezt a nhezen berakós témát is csak 2 napja csinálja, eddig nem volt semmi gond ... simán vette a sebességeket még -15 fokban is.
reggel mindig melegítem egy 5-10 percet a mocit mielőtt elindulok, hagyom had ketyegjen ...
ma reggel például be sem tudtam tenni lükibe csak miután betoltam kétszer hármasba, aztán nagy nehezen bevette a lükit is .... egyesbe is nehezen ment be, de miután átforgatta párszor már könnyebben vette a sebességeket. Az az érdekes, hogy viszont az 5öst meg úgy veszi, hogy meg sem érzi, mint a vaj ... csak 1től 4ig darabos meg a lüki... Ilyenkor délután meg mikor megyek haza melóból már minden oké, mindenki jól működik ... csak reggel hidegben csinálja a figurát.

Nem hangzik túl jól, de mielőtt bármit is gondolnánk fújd be azt a kart. Nekem is hasonlókat csinált tél elején és ez megoldotta. Hátha csak ez a gond.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2013.02.22 péntek, 00:08:20 »

a pedálon nem érzek semmit, leállításnál meg nem tudom mit kellene sasolni (anyira nem vágom) de én nem hallok semmit.
mondjuk a kinyomócspágy ciripelt egy darabig de most halgat ... ez is ilyen periódusonként ciripel ... 
ezt a nhezen berakós témát is csak 2 napja csinálja, eddig nem volt semmi gond ... simán vette a sebességeket még -15 fokban is.
reggel mindig melegítem egy 5-10 percet a mocit mielőtt elindulok, hagyom had ketyegjen ...
ma reggel például be sem tudtam tenni lükibe csak miután betoltam kétszer hármasba, aztán nagy nehezen bevette a lükit is .... egyesbe is nehezen ment be, de miután átforgatta párszor már könnyebben vette a sebességeket. Az az érdekes, hogy viszont az 5öst meg úgy veszi, hogy meg sem érzi, mint a vaj ... csak 1től 4ig darabos meg a lüki... Ilyenkor délután meg mikor megyek haza melóból már minden oké, mindenki jól működik ... csak reggel hidegben csinálja a figurát.
nekem is ilyen, meg még vagyunk páran. senki nem jött még rá mitől van. nekem minden be van fújva, bowden beállítva, kulissza kitakarítva+befújva, olaj gyárira cserélve, és nem jó.  De nekem a kuplung sem emel ki rendesen.   mindjárt itt a jó idő, és akkor jó lesz  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2013.02.22 péntek, 11:24:37 »

köszönöm a válaszokat, örülök, hogy nem vagyok egyedül Smiley ....
viszont ma reggeli tapasztalat: mielőtt beindítottam volna a vasat, gondoltam megjáratom a váltót, benyomtam a kuplungot és végigzongoráztam minden sebességet vagy háromszor. Álló motornál nem volt semmi gond, mindenki ment a helyére rendesen, gond nélkül.
Aztán elindítottam a vasat had melegedjen, ketyegett vagy 5 percet amíg körbevakartam a hótol.... aztán indultam is  ... és láss csadát simán vette a fokozatokat semmi gond nélkül. A tegnap meg majd letörtem a váltókart, hogy be tudjam tenni lükibe. Ki érte ezt? elég fura jelenség ... ha ez a kérése, hogy még álló motornál megjárassam a váltót én megteszem szívesen minden reggel Smiley De hogy ne legyen azért ma sem tünetmentes a nap, észrevettem, hogy néha mikor engedem vissza a kuplungot olyan mintha darabosan jönne vissza a pedál. Szóval visszajön koppig a pedál egyből, csak a talpamon érzem, hogy 2szer-3szor mintha bepattogna vagy nem tudom, hogy fejezzem magam ki helyesen. Mogyoródról járok be Pestre és kb 3szor éreztem ezt a jelenséget a 20 kilóméter alatt amíg beértem. Ez mire adhat gyanakvást? Smiley fura dolgokat kezdett el művelni a kicsike Smiley  Ja és amikor elindultam otthonról az első két kuplung kinyomásnál hallottam valami fura surló hangot ami aztán ezis csak megszünt ... aztán semmi ...
érdekes egy verda Smiley 
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:38:00 »

köszönöm a válaszokat, örülök, hogy nem vagyok egyedül Smiley ....
viszont ma reggeli tapasztalat: mielőtt beindítottam volna a vasat, gondoltam megjáratom a váltót, benyomtam a kuplungot és végigzongoráztam minden sebességet vagy háromszor. Álló motornál nem volt semmi gond, mindenki ment a helyére rendesen, gond nélkül.
Aztán elindítottam a vasat had melegedjen, ketyegett vagy 5 percet amíg körbevakartam a hótol.... aztán indultam is  ... és láss csadát simán vette a fokozatokat semmi gond nélkül. A tegnap meg majd letörtem a váltókart, hogy be tudjam tenni lükibe. Ki érte ezt? elég fura jelenség ... ha ez a kérése, hogy még álló motornál megjárassam a váltót én megteszem szívesen minden reggel Smiley De hogy ne legyen azért ma sem tünetmentes a nap, észrevettem, hogy néha mikor engedem vissza a kuplungot olyan mintha darabosan jönne vissza a pedál. Szóval visszajön koppig a pedál egyből, csak a talpamon érzem, hogy 2szer-3szor mintha bepattogna vagy nem tudom, hogy fejezzem magam ki helyesen. Mogyoródról járok be Pestre és kb 3szor éreztem ezt a jelenséget a 20 kilóméter alatt amíg beértem. Ez mire adhat gyanakvást? Smiley fura dolgokat kezdett el művelni a kicsike Smiley  Ja és amikor elindultam otthonról az első két kuplung kinyomásnál hallottam valami fura surló hangot ami aztán ezis csak megszünt ... aztán semmi ...
érdekes egy verda Smiley 
ez lehet kuplungcsere lesz  szomoru1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:12:52 »

ettől félek én is ... Sad
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:25:55 »

na, úgy néz ki, hogy egyre valószínűbb a kuplung csere mert elég furcsa surló, ciripelő hangok hagyják el a váltót.
esetleg van valakinek egy jó állapotú, jóárasított bontott szettje ami még használható lenne, mert az újra most nem futja sajnos. Sad
gondolom itt kompletten kellene mindenkit cserélni: szerkezet, lendkerék, kinyomócsapágy. szóval ha valakinek volna egy hasonló szettje 2001es Mondeo TDDI-hez ne tartsa magába, hátha meg tudunk egyezni.
Még egy olyan kérdés, hogy ilyen állapotban meddig lehet használni így a kuplungot? jó, gondolom amíg szét nem hullik Smiley de mégis?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:09:48 »

na, úgy néz ki, hogy egyre valószínűbb a kuplung csere mert elég furcsa surló, ciripelő hangok hagyják el a váltót.
esetleg van valakinek egy jó állapotú, jóárasított bontott szettje ami még használható lenne, mert az újra most nem futja sajnos. Sad
gondolom itt kompletten kellene mindenkit cserélni: szerkezet, lendkerék, kinyomócsapágy. szóval ha valakinek volna egy hasonló szettje 2001es Mondeo TDDI-hez ne tartsa magába, hátha meg tudunk egyezni.
Még egy olyan kérdés, hogy ilyen állapotban meddig lehet használni így a kuplungot? jó, gondolom amíg szét nem hullik Smiley de mégis?

Nézz körül a keres-kínálban. Úgy emlékszem valaki nem rég bontott egy TDDi-t.
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:19:21 »

Nézz körül a keres-kínálban. Úgy emlékszem valaki nem rég bontott egy TDDi-t.
kösz kösz, szétnézek ...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:21:04 »

kösz kösz, szétnézek ...

Itt van, de gondolom te is megtaláltad.
http://mondeo.hu/index.php?topic=10481.0
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:30:41 »

ezt nem néztem még, mondjuk 2012es októberi hírdetés de azért rákérdezek ...
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2013.02.27 szerda, 07:59:00 »

ezt nem néztem még, mondjuk 2012es októberi hírdetés de azért rákérdezek ...

Keresdd MKII -t vagy Motorcraftot.
Mindkettőjüknek valoszinű, hogy van bontott szettje.

 wave
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2013.02.27 szerda, 13:52:46 »

Ford Formula F motorolaj vagy
Motorcraft Motorolaj 5W-30   Melyik a jobb ? Árban majdnem ugyanaz
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2013.02.27 szerda, 13:54:24 »

Ford Formula F motorolaj vagy
Motorcraft Motorolaj 5W-30   Melyik a jobb ? Árban majdnem ugyanaz


Mindkettő jó. Nekem legutoljára a Motorcraftot ajánlották, mondván annak jobbak a specifikációi. De előtteinkább olvasd el, hogy mit ír elő a könyv és, ha az előírt specifikációkba belefér mindkettő, akkor teljesen mindegy. Szerintem.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 13:56:03 írta Lacika71 » Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2013.02.27 szerda, 13:56:48 »

Mindkettő jó. Nekem legutoljára a Motorcraftot ajánlották, mondván annak jobbak a specifikációi. De előtteinkább olvasd el, hogy mit ír elő a könyv és, ha az előírt specifikációkba belefér mindkettő, akkor teljesen mindegy. Szerintem.....
Köszi
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:26:27 »

ezt nem néztem még, mondjuk 2012es októberi hírdetés de azért rákérdezek ...
100-ért komplett autót vehetsz: http://mondeo.hu/index.php?topic=12225.msg751244;topicseen#msg751244
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:46:01 »

na, ma esti fejlemény: a váltó összefosta magát, kimúlt ..... már csak vontatva lehetett hazahozni Sad
pont egy parkolóban álltam be egy helyre amikor nyomtam egy kuplungot, majd reccs, pedál beesett és meghalt. Se előre se hátra.
autó alatt szép nagy olajfolt, gondolom elfolyt a hidraulikus olaj vagy nem tudom .... de szép nagy olajtócsát hagytam. Hívtam a havert és szépen elvontatott. Szóval ez egy hét alatt bedobta a törölközőt Sad  Na mostmár kezdhetem vakarni a fejemet ....  szomoru1 
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2013.02.27 szerda, 23:18:38 »

na, ma esti fejlemény: a váltó összefosta magát, kimúlt ..... már csak vontatva lehetett hazahozni Sad
pont egy parkolóban álltam be egy helyre amikor nyomtam egy kuplungot, majd reccs, pedál beesett és meghalt. Se előre se hátra.
autó alatt szép nagy olajfolt, gondolom elfolyt a hidraulikus olaj vagy nem tudom .... de szép nagy olajtócsát hagytam. Hívtam a havert és szépen elvontatott. Szóval ez egy hét alatt bedobta a törölközőt Sad  Na mostmár kezdhetem vakarni a fejemet ....  szomoru1 

Milyen szaga volt az olajnak? Ha erősen kénes, akkor váltóolaj volt, ha nem, akkor a hidraulikája, és lehet egy kinyomócsapággyal megúszod.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2013.02.27 szerda, 23:30:15 »

na, ma esti fejlemény: a váltó összefosta magát, kimúlt ..... már csak vontatva lehetett hazahozni Sad
pont egy parkolóban álltam be egy helyre amikor nyomtam egy kuplungot, majd reccs, pedál beesett és meghalt. Se előre se hátra.
autó alatt szép nagy olajfolt, gondolom elfolyt a hidraulikus olaj vagy nem tudom .... de szép nagy olajtócsát hagytam. Hívtam a havert és szépen elvontatott. Szóval ez egy hét alatt bedobta a törölközőt Sad  Na mostmár kezdhetem vakarni a fejemet ....  szomoru1 

Kinyomócsapágy eldurrant....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 08:57:50 »

Milyen szaga volt az olajnak? Ha erősen kénes, akkor váltóolaj volt, ha nem, akkor a hidraulikája, és lehet egy kinyomócsapággyal megúszod.
megmondom őszintén nem szagolgattam az olajat az este, örültem, hogy elvontattak ..... szerintem is a kinyomó csapágy szarta össze magát, de majd elválik ha szétborítják, hogy mi is az igazság ....
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:53:39 »

na lekapták a váltót és csak egy kinyomó csapágyat kellett cserélni, így elég olcsón megúsztam. A szerkezet és a lendkerék még jó azt mondták és szerencsére nem is lett olajos.
köszönöm az infókat (segítséget)!!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:24:42 »

 
na lekapták a váltót és csak egy kinyomó csapágyat kellett cserélni, így elég olcsón megúsztam. A szerkezet és a lendkerék még jó azt mondták és szerencsére nem is lett olajos.
köszönöm az infókat (segítséget)!!!

 eljen eljen eljen eljen
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:40:25 »

Sziasztok!
Segitséget kérnék. Honnan lehet megtudni,hogy egy 2001 es 2.0 TDDI kombi mondeo 5sebességes mechanikus váltojának mi a tipusa?( pl.MP56,M66,VMT6 stb.)
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:47:52 »

Sziasztok!
Segitséget kérnék. Honnan lehet megtudni,hogy egy 2001 es 2.0 TDDI kombi mondeo 5sebességes mechanikus váltojának mi a tipusa?( pl.MP56,M66,VMT6 stb.)

A leggyorsabban ha beírod az eTIS-be az alvázszámod.
De valószínű, hogy MTX75.

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=DAFCFD4149C5E405CFBB77527FA1DA70.eccvas507
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:52:23 »

A leggyorsabban ha beírod az eTIS-be az alvázszámod.
De valószínű, hogy MTX75.

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=DAFCFD4149C5E405CFBB77527FA1DA70.eccvas507


Köszönöm a segitséget!
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:03:33 »

Sziasztok!
Segitséget kérnék. Honnan lehet megtudni,hogy egy 2001 es 2.0 TDDI kombi mondeo 5sebességes mechanikus váltojának mi a tipusa?( pl.MP56,M66,VMT6 stb.)
Egészen biztos, hogy MTX75.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
opp93
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2013.03.05 kedd, 10:20:26 »

Üdv.
Valaki nem tudna olcsón Kuplungszettet (lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa , csapágy)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2013.03.05 kedd, 12:48:03 »

Üdv.
Valaki nem tudna olcsón Kuplungszettet (lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa , csapágy)
Kicsit használod a keresőt rengeteg lehetőség van!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:43:11 »

Üdv.
Valaki nem tudna olcsón Kuplungszettet (lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa , csapágy)

keresd "hirdetesj2"-t, neki van szettje.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2013.03.06 szerda, 09:58:17 »

Üdv.
Valaki nem tudna olcsón Kuplungszettet (lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa , csapágy)

Szia!

Ehhez nem ártana néhány adat az autódról, (évjárat, benzin, diesel, 5-6-os váltó, újat szeretnél, vagy használtat?), hogy segíteni is tudjunk.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.07 csütörtök, 19:11:10 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2013.03.09 szombat, 07:57:08 »

Üdv mindenkinek.
 Szeretném megtudni,hogy hol kell váltóolajat tölteni és mennyit egy TDCI 6 gangos váltóba.
Előre is köszönöm a segítséget .
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2013.03.09 szombat, 08:08:02 »

Üdv mindenkinek.
 Szeretném megtudni,hogy hol kell váltóolajat tölteni és mennyit egy TDCI 6 gangos váltóba.
Előre is köszönöm a segítséget .

Szia. Itt minden le van írva. Smiley
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1lt%C3%B3olajcsere_manu%C3%A1lis_v%C3%A1lt%C3%B3ban
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2013.03.09 szombat, 08:09:02 »

Köszönöm.
Naplózva
mondeokombimk3
Vendég
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:56:51 »

Sziasztok,
2005-ös, hatsebességes manuális váltóval, 2.0 TDCi kombi, 200 ezer km van benne rövidesen.
Sebváltóban olajcsere még nem volt benne, egyébként normálisan hordom szervizbe a szükséges intervallumonként.
Néha nehezen lehet berakni egyesbe, volt már olyan is, hogy csak "kuplung be-próbálkozás, sikertelen-kuplung ki-kuplung ismét be-most sikerült betenni egyesbe" műveletsor után sikerült beraknom egyesbe. Ez nem csak akkor jelentkezik, ha hideg a motor, hanem volt már olyan is, hogy félórai autópálya után üzemmeleg állapotban produkálta ezt.
Van tippetek, hogy mi lehet a gond?
Felhívtam szervízt, ott telefonba annyit mondtak, hogy élettartamig nem kell a váltóban olajat cserélni. Ezt kissé furcsának találom azért...

Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:12:06 »

Sziasztok,
2005-ös, hatsebességes manuális váltóval, 2.0 TDCi kombi, 200 ezer km van benne rövidesen.
Sebváltóban olajcsere még nem volt benne, egyébként normálisan hordom szervizbe a szükséges intervallumonként.
Néha nehezen lehet berakni egyesbe, volt már olyan is, hogy csak "kuplung be-próbálkozás, sikertelen-kuplung ki-kuplung ismét be-most sikerült betenni egyesbe" műveletsor után sikerült beraknom egyesbe. Ez nem csak akkor jelentkezik, ha hideg a motor, hanem volt már olyan is, hogy félórai autópálya után üzemmeleg állapotban produkálta ezt.
Van tippetek, hogy mi lehet a gond?
Felhívtam szervízt, ott telefonba annyit mondtak, hogy élettartamig nem kell a váltóban olajat cserélni. Ezt kissé furcsának találom azért...

Köszi előre is!
papíron így van.azonban tanulmányozd a cikket!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Váltóolajcsere_manuális_váltóban

A tiéd annyiban különbözik,hogy a 6os váltó leeresztő csavarja a bölcső előtt van,és egy elfűrészelt ibuszkulccsal és egy villáskulccsal lehet kinyitni.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:40:04 »

Sziasztok,
2005-ös, hatsebességes manuális váltóval, 2.0 TDCi kombi, 200 ezer km van benne rövidesen.
Sebváltóban olajcsere még nem volt benne, egyébként normálisan hordom szervizbe a szükséges intervallumonként.
Néha nehezen lehet berakni egyesbe, volt már olyan is, hogy csak "kuplung be-próbálkozás, sikertelen-kuplung ki-kuplung ismét be-most sikerült betenni egyesbe" műveletsor után sikerült beraknom egyesbe. Ez nem csak akkor jelentkezik, ha hideg a motor, hanem volt már olyan is, hogy félórai autópálya után üzemmeleg állapotban produkálta ezt.
Van tippetek, hogy mi lehet a gond?
Felhívtam szervízt, ott telefonba annyit mondtak, hogy élettartamig nem kell a váltóban olajat cserélni. Ezt kissé furcsának találom azért...

Köszi előre is!
nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 21:22:59 »

nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.

Dettó  Wink

Valóban olyasmi, mintha a tárcsa fel lenne tapadva kicsit a lendkerékre....hidegen.
De melegen is nehéz néha....viszont akkor ugye nem lehet már a tapadás. Én melegen is 2-1 sorrendben kapcsolok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:24:40 »

Dettó  Wink

Valóban olyasmi, mintha a tárcsa fel lenne tapadva kicsit a lendkerékre....hidegen.
De melegen is nehéz néha....viszont akkor ugye nem lehet már a tapadás. Én melegen is 2-1 sorrendben kapcsolok.
az ötös váltónál a nehéz váltásra  van valami leírás a faq-ban asszem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:27:59 »

az ötös váltónál a nehéz váltásra  van valami leírás a faq-ban asszem.

Hidd el....leírás nélkül is túl vagyok már minden trükkön.  Wink
De végleges megoldást még nem találtam. Láttam már kopottabb kulisszás váltót, ami jól működött....ellenben az enyém szinte alig kopottal.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:30:22 »

Hidd el....leírás nélkül is túl vagyok már minden trükkön.  Wink
De végleges megoldást még nem találtam. Láttam már kopottabb kulisszás váltót, ami jól működött....ellenben az enyém szinte alig kopottal.  fejvakaras
akkor csak egy dolog lehet.  a ford nemtud kézi váltót csinálni...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:51:46 »

akkor csak egy dolog lehet.  a ford nemtud kézi váltót csinálni...

Ha lenne kedvem levenném a váltó tetejéről a kulisszát. Szétszedném és szerintem ott találnék valami nem jól működő részt.....   de úgyis csak cserélni lehetne komplett, szerintem. Hiába szedem szét ha kopott a tengely vagy a ház.... csak rakhatnám össze.  Még jó, hogy nincs ennyi időm!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondeokombimk3
Vendég
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:50:14 »

nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.

Köszi,
ezek szerint ne zsibbadjak az olajcserével a váltóban? Nálad volt már cserélve a váltóban?

Kicsit macerásnak tűnik a lámpánál eljátszani a 3 -> 4 -> 1 protokollt amikor sárgára vált, de ha ez az ára, akkor lehet, hogy ezt kell megszoknom. Én azt gondoltam, hogy a besűrűsödött és/vagy régi olaj lehet esetleg az oka.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 09:46:43 »

Köszi,
ezek szerint ne zsibbadjak az olajcserével a váltóban? Nálad volt már cserélve a váltóban?

Kicsit macerásnak tűnik a lámpánál eljátszani a 3 -> 4 -> 1 protokollt amikor sárgára vált, de ha ez az ára, akkor lehet, hogy ezt kell megszoknom. Én azt gondoltam, hogy a besűrűsödött és/vagy régi olaj lehet esetleg az oka.

2 ---> 1  kombó nem elég?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.