Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:40:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325845 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 12:08:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 19:40:04
nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka. annyi, h nekem melegen jó. Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig. nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben. én így szoktam: 3.-4. és 1.
szerintem kulissza hiba lesz...
én szereztem most f2-es felhúzós kulisszát, majd megpróbálom azzal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 12:39:47 »
Idézetet írta: mondeokombimk3 - 2013.03.11 hétfő, 08:50:14
Köszi,
ezek szerint ne zsibbadjak az olajcserével a váltóban? Nálad volt már cserélve a váltóban?
Kicsit macerásnak tűnik a lámpánál eljátszani a 3 -> 4 -> 1 protokollt amikor sárgára vált, de ha ez az ára, akkor lehet, hogy ezt kell megszoknom. Én azt gondoltam, hogy a besűrűsödött és/vagy régi olaj lehet esetleg az oka.
én is azt hittem olaj... gyári olaj van benne. de volt castrol is, azzal se volt jobb. lámpánál már nincs gond, mert amíg épp gurul addig teszed 1be. ha meg nem, akkor elég a 2-1
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 12:41:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.11 hétfő, 12:08:02
szerintem kulissza hiba lesz...
én szereztem most f2-es felhúzós kulisszát, majd megpróbálom azzal
de jó lenne. kulissza, csak nem a benti, hanem a váltón lévő. amúgy a galaxy-smax 2.0 is ugyanilyen xar. mondom én h gagyik ezek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 15:37:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 19:40:04
nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka. annyi, h nekem melegen jó. Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig. nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben. én így szoktam: 3.-4. és 1.
Nekem is produkálja a 6 os váltóm. Olyankor megmozgat 3-ba 4-be és már veszi is a lükit.
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2013.03.12 kedd, 11:25:29 »
Hello
Ha valakinek kellene szett erdemes oket is megkeresni egy arajanlattal:
http://kuplungautocentrum.blogspot.hu
tesom 2002es tddihez 5sp. 128eFt-os ajanlatott adtak.
L U K RepSet DMF Kuplungkészlet.....................128.000.-
Cikk szám: 600 0047 00
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: a szereléshez speciális szerszám szükséges Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: csavarkészlettel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: kettőstömegű lendkerékkel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: súrlódó tárcsával Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Központi kinyomócsapággyal Motorfelszerelés: kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez Sebességváltó típus: MTX75 ( 5-sebességes ) Gyártási évtől: 2002.10 Maximális hátszög (Fok) = 14 Fogak száma ( A maximális hátszög meghatározásához ) = 5 Maximális billegési játék (mm) = 2,9 LuK RepSet DMF A készlet tartalma: 1 db: Luk 411 0120 10-lendkerék csavar készlet 1 db: Luk 415 0168 10-kettőstömegű lendkerék 1 db: Luk 510 0001 10-hidraulikus kinyomócsapágy 1 db: Luk 624 3136 09-kuplungkészlet (kuplung tárcsa, kuplung szerkezet)
De maradunk az ebayes £308-os ajanlatnal.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-DMF-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-/260907242425?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbf4893b9
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.12 kedd, 11:29:43 írta ice850303
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2013.03.12 kedd, 11:27:37 »
Idézetet írta: ice850303 - 2013.03.12 kedd, 11:25:29
Hello
Ha valakinek kellene szett erdemes oket is megkeresni egy arajanlattal:
http://kuplungautocentrum.blogspot.hu
tesom 2002es tddihez 5sp. 128eFt-os ajanlatott adtak.
L U K RepSet DMF Kuplungkészlet.....................128.000.-
Cikk szám: 600 0047 00
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: a szereléshez speciális szerszám szükséges Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: csavarkészlettel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: kettőstömegű lendkerékkel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: súrlódó tárcsával Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Központi kinyomócsapággyal Motorfelszerelés: kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez Sebességváltó típus: MTX75 ( 5-sebességes ) Gyártási évtől: 2002.10 Maximális hátszög (Fok) = 14 Fogak száma ( A maximális hátszög meghatározásához ) = 5 Maximális billegési játék (mm) = 2,9 LuK RepSet DMF A készlet tartalma: 1 db: Luk 411 0120 10-lendkerék csavar készlet 1 db: Luk 415 0168 10-kettőstömegű lendkerék 1 db: Luk 510 0001 10-hidraulikus kinyomócsapágy 1 db: Luk 624 3136 09-kuplungkészlet (kuplung tárcsa, kuplung szerkezet)
De maradunk az ebayes £308-os ajanlatnal.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-DMF-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-/260907242425?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbf4893b9
+29 font posta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2013.03.12 kedd, 11:30:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.12 kedd, 11:27:37
+29 font posta.
AndyA
De tesom kint el, igy neki ingyen van, ezert maradunk annal
Naplózva
Vikti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2013.04.03 szerda, 15:09:06 »
Sziasztok.. még uj vagyok a segítségeteket szeretném kérni.. a kocsival semmi baj nemvolt es egyik pillanatrol a másikra elkezdett a kuplungpedál rázni es bugni ha lenyomom padloig. ma probalgattam beindítottam a kocsit a kuplungpedál rázot kicsit, ha fentvolt ha lent, es mikor engetem fel a pedált es kezdet elindulni a kocsi akor kicsit csiripelt is.. leálitotam a motrot majd ismet beinditotam es mintha megjavult volna, mentem vele pár métert es megin elojot a gond.. valaki tudna segiteni ,hogy milehet a baj??
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2013.04.03 szerda, 15:52:35 »
Idézetet írta: Vikti - 2013.04.03 szerda, 15:09:06
Sziasztok.. még uj vagyok a segítségeteket szeretném kérni.. a kocsival semmi baj nemvolt es egyik pillanatrol a másikra elkezdett a kuplungpedál rázni es bugni ha lenyomom padloig. ma probalgattam beindítottam a kocsit a kuplungpedál rázot kicsit, ha fentvolt ha lent, es mikor engetem fel a pedált es kezdet elindulni a kocsi akor kicsit csiripelt is.. leálitotam a motrot majd ismet beinditotam es mintha megjavult volna, mentem vele pár métert es megin elojot a gond.. valaki tudna segiteni ,hogy milehet a baj??
A tünetek alapján a kinyomócsapágyad kezd meghalni. A jó hír az, hogy általában ezzel még pár ezer km-t tudsz menni, a rossz pedig az hogy a kinyomócsapágyat a komplett kuplungszerkezettel és kettőstömegű lendkerékkel érdemes cserélni(ha az van a kocsidban), mert a munkadíj elég jelentős. Tapasztalatok alapján 20e-30e Ft körül van. Az alkatrész olyan 130e-145e ft. Itt visszaolvasva találsz pár infót az árról, beszerzési forrásról és egyéb alternatív lehetőségekről.(pl fix lendkerék)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Vikti
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2013.04.03 szerda, 16:01:15 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.04.03 szerda, 15:52:35
A tünetek alapján a kinyomócsapágyad kezd meghalni. A jó hír az, hogy általában ezzel még pár ezer km-t tudsz menni, a rossz pedig az hogy a kinyomócsapágyat a komplett kuplungszerkezettel és kettőstömegű lendkerékkel érdemes cserélni(ha az van a kocsidban), mert a munkadíj elég jelentős. Tapasztalatok alapján 20e-30e Ft körül van. Az alkatrész olyan 130e-145e ft. Itt visszaolvasva találsz pár infót az árról, beszerzési forrásról és egyéb alternatív lehetőségekről.(pl fix lendkerék)
köszönöm a választ
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:25:03 »
Sziasztok,
ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung? Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:30:31 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 17:25:03
Sziasztok,
ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung? Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne.
csúszik
cserés
ha 456ekm-t kibírt akkor le a kalappal előtte
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:36:25 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.04.03 szerda, 17:30:31
csúszik
cserés
ha 456ekm-t kibírt akkor le a kalappal előtte
Igen, én is így gondolom, "csoda" hogy ennyit kibírt.
Ilyenkor kell cserélni a lendkereket, és a kinyomócsapágyat is?
Valaki tudna dobni egy linket ezen dolgok olcsó beszerzési forrásáról? Kerestem már, de nem találtam...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2013.04.03 szerda, 17:40:21 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 17:36:25
Igen, én is így gondolom, "csoda" hogy ennyit kibírt.
Ilyenkor kell cserélni a lendkereket, és a kinyomócsapágyat is?
Valaki tudna dobni egy linket ezen dolgok olcsó beszerzési forrásáról? Kerestem már, de nem találtam...
Ha mivel lekell szedni a váltót akkor ugyszokták,mert x km után megint leveszed a váltót a másik cseréjéhez akkor már dupla a munkadíj.Plussz még egy főtengelyszimering ha kell.és az önindító pucolás mert tellehordja a lendkerék porral.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:45:48 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 17:25:03
Sziasztok,
ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung? Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne.
Tisztelt Fórumtárs!
Ez mindenképp elismerésre méltó teljesitmény.
Ezek után ajánlott egy teljes kuplung csere, és minden ami a közelében van. Gondolok itt szimeringek stb... stb.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:50:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 17:25:03
Sziasztok,
ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung? Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne.
valószínűleg a szerkezeted hagyta el magát / tört esetleg le egy lamella, de valóban érdemes mindent cserélni, ha már szétszeditek.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:17:46 »
Idézetet írta: László - 2013.04.03 szerda, 18:45:48
Tisztelt Fórumtárs!
Ez mindenképp elismerésre méltó teljesitmény.
Ezek után ajánlott egy teljes kuplung csere, és minden ami a közelében van. Gondolok itt szimeringek stb... stb.
Tisztelettel László!
Mindenképp így fogok tenni, már csak olcsó beszerzési forrást kell találni...Vannak erre ötletek?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:18:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.03 szerda, 17:40:21
Ha mivel lekell szedni a váltót akkor ugyszokták,mert x km után megint leveszed a váltót a másik cseréjéhez akkor már dupla a munkadíj.Plussz még egy főtengelyszimering ha kell.és az önindító pucolás mert tellehordja a lendkerék porral.
Cserélek mindent. Az önindítót "szerencsére" nem kell pucolni, nemrég volt felújítva.
(hogy kell egyszerre több kommentre válaszolni?)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.03 szerda, 19:21:08 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:19:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.03 szerda, 18:50:47
valószínűleg a szerkezeted hagyta el magát / tört esetleg le egy lamella, de valóban érdemes mindent cserélni, ha már szétszeditek.
Így lesz...(milyen a töltő?)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2013.04.03 szerda, 20:33:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 19:18:42
Cserélek mindent. Az önindítót "szerencsére" nem kell pucolni, nemrég volt felújítva.
(hogy kell egyszerre több kommentre válaszolni?)
a válasz ablakba becopizod azt a hsz-t,amire válaszolni szeretnél.Könnyebb,ha különablakban nyitod meg őket a másolásra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 22:25:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.03 szerda, 19:19:15
Így lesz...(milyen a töltő?)
Szuper így ránézésre, de még nem állt szolgálatba.
De nagyon köszönöm itt is, hogy hoztál egyet!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 22:30:30 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.04 csütörtök, 22:25:05
Szuper így ránézésre, de még nem állt szolgálatba.
De nagyon köszönöm itt is, hogy hoztál egyet!
Nagyon szívesen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Pisó
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2013.04.05 péntek, 00:38:48 »
Sziasztok!
2 hete lett kicserélve a kettőstömegü lendkerék (fixre),kuplungtárcsa,kinyomó csapágy és az a jelenség jött a csere után,hogy gyorsításnál hírtelen indulásnál felpörög a motor és nem gyorsul a kocsi.Csúszik az új kuplung? vagy a szerelő valamit rosszul összetud rakni hogy ezt produkálja?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2013.04.05 péntek, 08:02:53 »
Idézetet írta: Pisó - 2013.04.05 péntek, 00:38:48
Sziasztok!
2 hete lett kicserélve a kettőstömegü lendkerék (fixre),kuplungtárcsa,kinyomó csapágy és az a jelenség jött a csere után,hogy gyorsításnál hírtelen indulásnál felpörög a motor és nem gyorsul a kocsi.Csúszik az új kuplung? vagy a szerelő valamit rosszul összetud rakni hogy ezt produkálja?
Vagy elcsúszik a kuplung (nem megfelelő alkatrészek lettek összerakva)
Vagy annyira erős a kocsi, hogy kipörög a kerék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2013.04.05 péntek, 18:42:07 »
Azt mi alapján lehet tudni hogy melyik lendkerék, kuplung kell pl az enyémbe? Mert pl. a Bárdi programban 230, és 240mm-es méretet is jelez...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2013.04.05 péntek, 18:56:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.05 péntek, 18:42:07
Azt mi alapján lehet tudni hogy melyik lendkerék, kuplung kell pl az enyémbe? Mert pl. a Bárdi programban 230, és 240mm-es méretet is jelez...
2002. 10.-ig volt 230mm-es, nem önállítós, utána 240mm-es önállítós.
Nézd meg itt is:
http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ford__mondeo_iii_2000_11_2007_08__2_00__2001__15486/kuplung_alkatreszek?gyakori=I
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:00:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.05 péntek, 18:56:08
2002. 10.-ig volt 230mm-es, nem önállítós, utána 240mm-es önállítós.
Nézd meg itt is:
http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ford__mondeo_iii_2000_11_2007_08__2_00__2001__15486/kuplung_alkatreszek?gyakori=I
A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:02:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.05 péntek, 19:00:36
A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?
Kérdezd meg a nagyauto topikban. Alvázszám alapján megmondják.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:03:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.05 péntek, 19:00:36
A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?
Alvázszám alapján nagyauto, cromax.
Amúgy most fent fog a kuplungod?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:06:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.05 péntek, 19:03:14
Alvázszám alapján nagyauto, cromax.
Amúgy most fent fog a kuplungod?
Nem vészes szerintem, de haveroméba pl sokkal lentebb fog. Most voltam egy hosszú úton, és többször eljátszotta hogy gázadásra nem rendesen gyorsult, hanem a fordulatszám emelkedett. Ez ugye azt jelenti hogy csúszik a kuplung...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:23:49 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.05 péntek, 19:06:56
Nem vészes szerintem, de haveroméba pl sokkal lentebb fog. Most voltam egy hosszú úton, és többször eljátszotta hogy gázadásra nem rendesen gyorsult, hanem a fordulatszám emelkedett. Ez ugye azt jelenti hogy csúszik a kuplung...
Csak azért kérdeztem, mert nekünk még nem csúszik, de már nagyon fent fog.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:25:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.05 péntek, 19:23:49
Csak azért kérdeztem, mert nekünk még nem csúszik, de már nagyon fent fog.
Nekem eddig nem is tűnt fel hogy fent fog, mert ugye hozzászokik az ember.
De mikor vezettem haverom mondeóját, amiben elvileg 180ezer km van, akkor meglepődtem hogy az mennyire lent fog az enyémhez képest...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
jaszkari
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2013.04.06 szombat, 14:56:33 »
A vezetőoldali padlólemez felé az a nagy alu blokk amivel a kasznihoz fogatódik annak mi a neve?
Meg van repedve. Honnan tudok beszerezni ilyesmit? Mennyire sürgős ezt kicserélni, csinálhatok nagyobb galibát ha még így használom egy kicsit?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.06 szombat, 15:06:02 írta jaszkari
»
Naplózva
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:10:03 »
Srácok! Van olyan valaki aki szerelt 5ös váltót hatosra? Benzinesről lenne szó!
2.0-ba akarják építeni az Én 1,8-as Sci váltómat.
Adom neki, a kinyomót, bovdeneket kulisszát, kuplung csövezést is!
Viszont a kuplungot meghagyná a simára, nem szerelné fel a kettős tömegűvel!
A kérdés az lenne, megoldható-e így, vagy sem.
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 15:00:50 »
Idézetet írta: Wili75 - 2013.04.06 szombat, 19:10:03
Srácok! Van olyan valaki aki szerelt 5ös váltót hatosra? Benzinesről lenne szó!
2.0-ba akarják építeni az Én 1,8-as Sci váltómat.
Adom neki, a kinyomót, bovdeneket kulisszát, kuplung csövezést is!
Viszont a kuplungot meghagyná a simára, nem szerelné fel a kettős tömegűvel!
A kérdés az lenne, megoldható-e így, vagy sem.
szerintem meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 15:05:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.07 vasárnap, 15:00:50
szerintem meg
A 2.0-án sima lendkerék van?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:31:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 15:05:39
A 2.0-án sima lendkerék van?
Az övén biztosan, mivel 2001-es.
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 17:33:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.07 vasárnap, 15:00:50
szerintem meg
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:39:28 »
Idézetet írta: Wili75 - 2013.04.07 vasárnap, 17:31:28
Az övén biztosan, mivel 2001-es.
DMF van mindegyik 4 hengeres benzines Mk3-on, évjárattól függetlenül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 18:46:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.07 vasárnap, 18:39:28
DMF van mindegyik 4 hengeres benzines Mk3-on, évjárattól függetlenül.
Hát én is így tudom..... ezért is kérdeztem vissza....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:16:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 15:05:39
A 2.0-án sima lendkerék van?
minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:22:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.07 vasárnap, 19:16:04
minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!
Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:23:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 18:46:41
Hát én is így tudom..... ezért is kérdeztem vissza....
Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.07 vasárnap, 19:22:39
Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.
Ezt szemmel is láttad?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:25:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.07 vasárnap, 19:22:39
Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.
azt valaki átalakította.gyárilag mind 2 tömegű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:27:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.07 vasárnap, 19:23:56
Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.
Ezt szemmel is láttad?
Amikor kuplungozták, akkor mondta a szerelő, hogy hála istennek azt nem kell cserélni, mert nem kettős tömegű. De meg is mutatta, hogy tényleg nem az.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:30:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.07 vasárnap, 19:16:04
minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!
Nem véletlen kérdeztem
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:33:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.07 vasárnap, 19:27:55
Amikor kuplungozták, akkor mondta a szerelő, hogy hála istennek azt nem kell cserélni, mert nem kettős tömegű. De meg is mutatta, hogy tényleg nem az.
Meg kéne kérdezni előző tulajt, honnan szerezte bele
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:34:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.07 vasárnap, 19:23:56
Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.
Ezt szemmel is láttad?
5seb dízelre is a saját lendkerekével kell összerakni a 6sebességes váltóhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:39:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.07 vasárnap, 19:33:46
Meg kéne kérdezni előző tulajt, honnan szerezte bele
Most már nem is érdekel, mert lassan 3 hónapja más a boldog tulajdonosa.
Ez kettős tömegű, mert a cromax ezt dobja a 110 pacis 1.8-ashoz?
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10667-lendkerek-ford-focus-2004/c-max2003-2004-benzines-1_8-2_0
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:41:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.07 vasárnap, 19:34:47
5seb dízelre is a saját lendkerekével kell összerakni a 6sebességes váltóhoz
Ok. Ha kísérletezgetni van kedve, akkor nyugodtan. De ha a vevőnek ez alapján bemondja, hogy jó lesz az, és aztán még sem passzol, az elég kínos.
Naplózva
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ