Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:02:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326353 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 12:08:02 »

nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.
szerintem kulissza hiba lesz...

én szereztem most f2-es felhúzós kulisszát, majd megpróbálom azzal vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 12:39:47 »

Köszi,
ezek szerint ne zsibbadjak az olajcserével a váltóban? Nálad volt már cserélve a váltóban?

Kicsit macerásnak tűnik a lámpánál eljátszani a 3 -> 4 -> 1 protokollt amikor sárgára vált, de ha ez az ára, akkor lehet, hogy ezt kell megszoknom. Én azt gondoltam, hogy a besűrűsödött és/vagy régi olaj lehet esetleg az oka.
én is azt hittem olaj... gyári olaj van benne. de volt castrol is, azzal se volt jobb.  lámpánál már nincs gond, mert amíg épp gurul addig teszed 1be. ha meg nem, akkor elég a 2-1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 12:41:22 »

szerintem kulissza hiba lesz...

én szereztem most f2-es felhúzós kulisszát, majd megpróbálom azzal vigyor3
de jó lenne.   kulissza, csak nem a benti, hanem a váltón lévő. amúgy a galaxy-smax 2.0 is ugyanilyen  xar.  mondom én h gagyik ezek
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:37:14 »

nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.

Nekem is produkálja a 6 os váltóm. Olyankor megmozgat 3-ba 4-be és már veszi is a lükit. wow1
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2013.03.12 kedd, 11:25:29 »

Hello

Ha valakinek kellene szett erdemes oket is megkeresni egy arajanlattal:
http://kuplungautocentrum.blogspot.hu
tesom 2002es tddihez 5sp. 128eFt-os ajanlatott adtak.
L U K RepSet DMF Kuplungkészlet.....................128.000.-

Cikk szám: 600 0047 00

Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: a szereléshez speciális szerszám szükséges Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: csavarkészlettel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: kettőstömegű lendkerékkel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: súrlódó tárcsával Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Központi kinyomócsapággyal Motorfelszerelés: kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez Sebességváltó típus: MTX75 ( 5-sebességes ) Gyártási évtől: 2002.10 Maximális hátszög (Fok) = 14 Fogak száma ( A maximális hátszög meghatározásához ) = 5 Maximális billegési játék (mm) = 2,9 LuK RepSet DMF A készlet tartalma: 1 db: Luk 411 0120 10-lendkerék csavar készlet 1 db: Luk 415 0168 10-kettőstömegű lendkerék 1 db: Luk 510 0001 10-hidraulikus kinyomócsapágy 1 db: Luk 624 3136 09-kuplungkészlet (kuplung tárcsa, kuplung szerkezet)

De maradunk az ebayes £308-os ajanlatnal.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-DMF-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-/260907242425?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbf4893b9
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.12 kedd, 11:29:43 írta ice850303 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2013.03.12 kedd, 11:27:37 »

Hello

Ha valakinek kellene szett erdemes oket is megkeresni egy arajanlattal:
http://kuplungautocentrum.blogspot.hu
tesom 2002es tddihez 5sp. 128eFt-os ajanlatott adtak.
L U K RepSet DMF Kuplungkészlet.....................128.000.-

Cikk szám: 600 0047 00

Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: a szereléshez speciális szerszám szükséges Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: csavarkészlettel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: kettőstömegű lendkerékkel Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2: súrlódó tárcsával Kiegészítő cikk/kiegészítő info: Központi kinyomócsapággyal Motorfelszerelés: kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez Sebességváltó típus: MTX75 ( 5-sebességes ) Gyártási évtől: 2002.10 Maximális hátszög (Fok) = 14 Fogak száma ( A maximális hátszög meghatározásához ) = 5 Maximális billegési játék (mm) = 2,9 LuK RepSet DMF A készlet tartalma: 1 db: Luk 411 0120 10-lendkerék csavar készlet 1 db: Luk 415 0168 10-kettőstömegű lendkerék 1 db: Luk 510 0001 10-hidraulikus kinyomócsapágy 1 db: Luk 624 3136 09-kuplungkészlet (kuplung tárcsa, kuplung szerkezet)

De maradunk az ebayes £308-os ajanlatnal.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-DMF-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-/260907242425?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbf4893b9

+29 font posta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2013.03.12 kedd, 11:30:43 »

+29 font posta. Smiley

AndyA

De tesom kint el, igy neki ingyen van, ezert maradunk annal Smiley
Naplózva
Vikti
Vendég
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:09:06 »

Sziasztok.. még uj vagyok a segítségeteket szeretném kérni.. a kocsival semmi baj nemvolt es egyik pillanatrol a másikra elkezdett a kuplungpedál rázni es bugni ha lenyomom padloig. ma probalgattam  beindítottam a kocsit a kuplungpedál rázot kicsit,  ha fentvolt ha lent, es mikor engetem fel a pedált es kezdet elindulni a kocsi akor kicsit csiripelt is.. leálitotam a motrot majd ismet beinditotam es mintha megjavult volna, mentem vele pár métert es megin elojot a gond.. valaki tudna segiteni ,hogy milehet a baj??
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:52:35 »

Sziasztok.. még uj vagyok a segítségeteket szeretném kérni.. a kocsival semmi baj nemvolt es egyik pillanatrol a másikra elkezdett a kuplungpedál rázni es bugni ha lenyomom padloig. ma probalgattam  beindítottam a kocsit a kuplungpedál rázot kicsit,  ha fentvolt ha lent, es mikor engetem fel a pedált es kezdet elindulni a kocsi akor kicsit csiripelt is.. leálitotam a motrot majd ismet beinditotam es mintha megjavult volna, mentem vele pár métert es megin elojot a gond.. valaki tudna segiteni ,hogy milehet a baj??

A tünetek alapján a kinyomócsapágyad kezd meghalni. A jó hír az, hogy általában ezzel még pár ezer km-t tudsz menni, a rossz pedig az hogy a kinyomócsapágyat a komplett kuplungszerkezettel és kettőstömegű lendkerékkel érdemes cserélni(ha az van a kocsidban), mert a munkadíj elég jelentős. Tapasztalatok alapján 20e-30e Ft körül van. Az alkatrész olyan 130e-145e ft. Itt visszaolvasva találsz pár infót az árról, beszerzési forrásról és egyéb alternatív lehetőségekről.(pl fix lendkerék)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Vikti
Vendég
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2013.04.03 szerda, 16:01:15 »

A tünetek alapján a kinyomócsapágyad kezd meghalni. A jó hír az, hogy általában ezzel még pár ezer km-t tudsz menni, a rossz pedig az hogy a kinyomócsapágyat a komplett kuplungszerkezettel és kettőstömegű lendkerékkel érdemes cserélni(ha az van a kocsidban), mert a munkadíj elég jelentős. Tapasztalatok alapján 20e-30e Ft körül van. Az alkatrész olyan 130e-145e ft. Itt visszaolvasva találsz pár infót az árról, beszerzési forrásról és egyéb alternatív lehetőségekről.(pl fix lendkerék)


köszönöm a választ  Wink
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:25:03 »

Sziasztok,

ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung?  Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:30:31 »

Sziasztok,

ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung?  Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne. vigyor3


csúszik
cserés
ha 456ekm-t kibírt akkor le a kalappal előtte
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:36:25 »


csúszik
cserés
ha 456ekm-t kibírt akkor le a kalappal előtte

Igen, én is így gondolom, "csoda" hogy ennyit kibírt.

Ilyenkor kell cserélni a lendkereket, és a kinyomócsapágyat is?

Valaki tudna dobni egy linket ezen dolgok olcsó beszerzési forrásáról? Kerestem már, de nem találtam...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2013.04.03 szerda, 17:40:21 »

Igen, én is így gondolom, "csoda" hogy ennyit kibírt.

Ilyenkor kell cserélni a lendkereket, és a kinyomócsapágyat is?

Valaki tudna dobni egy linket ezen dolgok olcsó beszerzési forrásáról? Kerestem már, de nem találtam...
Ha mivel lekell szedni a váltót akkor ugyszokták,mert x km után megint leveszed a váltót a másik cseréjéhez akkor már dupla a munkadíj.Plussz még egy főtengelyszimering ha kell.és az önindító pucolás mert tellehordja a lendkerék porral.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:45:48 »

Sziasztok,

ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung?  Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne. vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Ez mindenképp elismerésre méltó teljesitmény. eljen eljen eljen
Ezek után ajánlott egy teljes kuplung csere, és minden ami a közelében van. Gondolok itt szimeringek stb... stb.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:50:47 »

Sziasztok,

ha bizonyos sebességeknél padlógázra nem kezd gyorsulni a kocsi, hanem elkezd felpörögni a fordulatszámmérő, majd lassan visszaesik és csak utána gyorsul, akkor csúszik a kuplung?  Ha igen, akkor csere? Mondjuk lassan időszerű, mert 456ezer km van benne. vigyor3

valószínűleg a szerkezeted hagyta el magát / tört esetleg le egy lamella, de valóban érdemes mindent cserélni, ha már szétszeditek.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:17:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez mindenképp elismerésre méltó teljesitmény. eljen eljen eljen
Ezek után ajánlott egy teljes kuplung csere, és minden ami a közelében van. Gondolok itt szimeringek stb... stb.
Tisztelettel László! worship

Mindenképp így fogok tenni, már csak olcsó beszerzési forrást kell találni...Vannak erre ötletek?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:18:42 »

Ha mivel lekell szedni a váltót akkor ugyszokták,mert x km után megint leveszed a váltót a másik cseréjéhez akkor már dupla a munkadíj.Plussz még egy főtengelyszimering ha kell.és az önindító pucolás mert tellehordja a lendkerék porral.

Cserélek mindent. Az önindítót "szerencsére" nem kell pucolni, nemrég volt felújítva.

(hogy kell egyszerre több kommentre válaszolni?)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.03 szerda, 19:21:08 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:19:15 »

valószínűleg a szerkezeted hagyta el magát / tört esetleg le egy lamella, de valóban érdemes mindent cserélni, ha már szétszeditek.

Így lesz...(milyen a töltő?)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:33:39 »

Cserélek mindent. Az önindítót "szerencsére" nem kell pucolni, nemrég volt felújítva.

(hogy kell egyszerre több kommentre válaszolni?)
a válasz ablakba becopizod azt a hsz-t,amire válaszolni szeretnél.Könnyebb,ha különablakban nyitod meg őket a másolásra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 22:25:05 »

Így lesz...(milyen a töltő?)

Szuper így ránézésre, de még nem állt szolgálatba.  vigyor3

De nagyon köszönöm itt is, hogy hoztál egyet!  worship wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 22:30:30 »

Szuper így ránézésre, de még nem állt szolgálatba.  vigyor3

De nagyon köszönöm itt is, hogy hoztál egyet!  worship wave

 nyes

Nagyon szívesen. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2013.04.05 péntek, 00:38:48 »

Sziasztok!

2 hete lett kicserélve a kettőstömegü lendkerék (fixre),kuplungtárcsa,kinyomó csapágy és az a jelenség jött a csere után,hogy gyorsításnál hírtelen indulásnál felpörög a motor és nem gyorsul a kocsi.Csúszik az új kuplung? vagy a szerelő valamit rosszul összetud rakni hogy ezt produkálja?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2013.04.05 péntek, 08:02:53 »

Sziasztok!

2 hete lett kicserélve a kettőstömegü lendkerék (fixre),kuplungtárcsa,kinyomó csapágy és az a jelenség jött a csere után,hogy gyorsításnál hírtelen indulásnál felpörög a motor és nem gyorsul a kocsi.Csúszik az új kuplung? vagy a szerelő valamit rosszul összetud rakni hogy ezt produkálja?


Vagy elcsúszik a kuplung (nem megfelelő alkatrészek lettek összerakva)
Vagy annyira erős a kocsi, hogy kipörög a kerék.   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:42:07 »

Azt mi alapján lehet tudni hogy melyik lendkerék, kuplung kell pl az enyémbe? Mert pl. a Bárdi programban 230, és 240mm-es méretet is jelez...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:56:08 »

Azt mi alapján lehet tudni hogy melyik lendkerék, kuplung kell pl az enyémbe? Mert pl. a Bárdi programban 230, és 240mm-es méretet is jelez...

2002. 10.-ig volt 230mm-es, nem önállítós, utána 240mm-es önállítós.
Nézd meg itt is: http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ford__mondeo_iii_2000_11_2007_08__2_00__2001__15486/kuplung_alkatreszek?gyakori=I
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:00:36 »

2002. 10.-ig volt 230mm-es, nem önállítós, utána 240mm-es önállítós.
Nézd meg itt is: http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ford__mondeo_iii_2000_11_2007_08__2_00__2001__15486/kuplung_alkatreszek?gyakori=I

A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:02:32 »

A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?

Kérdezd meg a nagyauto topikban. Alvázszám alapján megmondják.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:03:14 »

A határon vagyok, etis szerint 2002. 09. 16. Vagy nem lehet kavar, tuti a 230-as van az enyémben?

Alvázszám alapján nagyauto, cromax.

Amúgy most fent fog a kuplungod?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:06:56 »

Alvázszám alapján nagyauto, cromax.

Amúgy most fent fog a kuplungod?

Nem vészes szerintem, de haveroméba pl sokkal lentebb fog. Most voltam egy hosszú úton, és többször eljátszotta hogy gázadásra nem rendesen gyorsult, hanem a fordulatszám emelkedett. Ez ugye azt jelenti hogy csúszik a kuplung...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:23:49 »

Nem vészes szerintem, de haveroméba pl sokkal lentebb fog. Most voltam egy hosszú úton, és többször eljátszotta hogy gázadásra nem rendesen gyorsult, hanem a fordulatszám emelkedett. Ez ugye azt jelenti hogy csúszik a kuplung...

Csak azért kérdeztem, mert nekünk még nem csúszik, de már nagyon fent fog.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:25:38 »

Csak azért kérdeztem, mert nekünk még nem csúszik, de már nagyon fent fog.

Nekem eddig nem is tűnt fel hogy fent fog, mert ugye hozzászokik az ember. vigyor3 De mikor vezettem haverom mondeóját, amiben elvileg 180ezer km van, akkor meglepődtem hogy az mennyire lent fog az enyémhez képest...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2013.04.06 szombat, 14:56:33 »

A vezetőoldali padlólemez felé az a nagy alu blokk amivel a kasznihoz fogatódik annak mi a neve? Huh? Meg van repedve. Honnan tudok beszerezni ilyesmit? Mennyire sürgős ezt kicserélni, csinálhatok nagyobb galibát ha még így használom egy kicsit?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.06 szombat, 15:06:02 írta jaszkari » Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:10:03 »

Srácok! Van olyan valaki aki szerelt 5ös váltót hatosra? Benzinesről lenne szó!
2.0-ba akarják építeni az Én 1,8-as Sci váltómat.
Adom neki, a kinyomót, bovdeneket kulisszát, kuplung csövezést is!
Viszont a kuplungot meghagyná a simára, nem szerelné fel a kettős tömegűvel!
A kérdés az lenne, megoldható-e így, vagy sem.
 worship worship worship worship
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 15:00:50 »

Srácok! Van olyan valaki aki szerelt 5ös váltót hatosra? Benzinesről lenne szó!
2.0-ba akarják építeni az Én 1,8-as Sci váltómat.
Adom neki, a kinyomót, bovdeneket kulisszát, kuplung csövezést is!
Viszont a kuplungot meghagyná a simára, nem szerelné fel a kettős tömegűvel!
A kérdés az lenne, megoldható-e így, vagy sem.
 worship worship worship worship
szerintem meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 15:05:39 »

szerintem meg

A 2.0-án sima lendkerék van?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:31:28 »

A 2.0-án sima lendkerék van?

Az övén biztosan, mivel 2001-es.
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 17:33:39 »

szerintem meg

 party0038
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:39:28 »

Az övén biztosan, mivel 2001-es.

DMF van mindegyik 4 hengeres benzines Mk3-on, évjárattól függetlenül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:46:41 »

DMF van mindegyik 4 hengeres benzines Mk3-on, évjárattól függetlenül.

Hát én is így tudom..... ezért is kérdeztem vissza....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:16:04 »

A 2.0-án sima lendkerék van?
minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:22:39 »

minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!

Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:23:56 »

Hát én is így tudom..... ezért is kérdeztem vissza....

Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.

Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.

Ezt szemmel is láttad?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:25:03 »

Azért ezt nem jelenteném így ki, mert az előző 1.8-as benzinesemen sima volt.
azt valaki átalakította.gyárilag mind 2 tömegű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:27:55 »

Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.

Ezt szemmel is láttad?

Amikor kuplungozták, akkor mondta a szerelő, hogy hála istennek azt nem kell cserélni, mert nem kettős tömegű. De meg is mutatta, hogy tényleg nem az.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:30:41 »

minden mk3as mondiban 2tömegű a lendkerék!

Nem véletlen kérdeztem  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:33:46 »

Amikor kuplungozták, akkor mondta a szerelő, hogy hála istennek azt nem kell cserélni, mert nem kettős tömegű. De meg is mutatta, hogy tényleg nem az.

Meg kéne kérdezni előző tulajt, honnan szerezte bele  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:34:47 »

Meg aztán 2001-es 2.0-n a kuplung 230mm-es, az SCi-nek meg 240mm-es. Az SCi kuplungszerkezete megegyezik a váltás utáni (240mm-es) nem SCi benzinesek kuplungszerkezetével, de a DMF nem. Szerintem nem lehet tudni, hogy rendesen ki fog-e emelni, ha ezt a váltót a mostani DMF-ére és kuplungjára dobja fel.

Ezt szemmel is láttad?
5seb dízelre is a saját lendkerekével kell összerakni a 6sebességes váltóhoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:39:23 »

Meg kéne kérdezni előző tulajt, honnan szerezte bele  vigyor3

Most már nem is érdekel, mert lassan 3 hónapja más a boldog tulajdonosa.  vigyor3

Ez kettős tömegű, mert a cromax ezt dobja a 110 pacis 1.8-ashoz?
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10667-lendkerek-ford-focus-2004/c-max2003-2004-benzines-1_8-2_0
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:41:12 »

5seb dízelre is a saját lendkerekével kell összerakni a 6sebességes váltóhoz

Ok. Ha kísérletezgetni van kedve, akkor nyugodtan. De ha a vevőnek ez alapján bemondja, hogy jó lesz az, és aztán még sem passzol, az elég kínos.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.