Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325126 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:25:30 »

nemértem miért? A böcsületes nevem Simon Tamás.ebből azért erősen következik a simitomi ,nem?

BT-nél a simi-ből más is következik......... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:33:42 »

BT-nél a simi-ből más is következik......... eplus2
wilting ticking ijedt wow3 ejnye1 fogmosas csodalk nevetes1 nevetes2 cheesy1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:02:47 »

wilting ticking ijedt wow3 ejnye1 fogmosas csodalk nevetes1 nevetes2 cheesy1
Összezavarodtál? Koncentrálj! Te fiú vagy!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:25:37 »

BT-nél a simi-ből más is következik......... eplus2
...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:35:33 »

...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése.... eplus2
Kimondta, hogy nem az?!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2013.11.01 péntek, 10:05:01 »

...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése.... eplus2

Mintha?  Shocked
Azt hittem, hogy ez nyilvánvaló!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2013.11.01 péntek, 17:27:57 »

Üdv Mindenkinek!
2001-es gyártású tddi kezdett el produkálni olyat, hogy sebesség váltáskor kinyomott kuplungnál halk csilingelést hallani. Én a kinyomó csapágy kezdődő hibájára gyanakodom. Az autóba egyébként 296000 km körül van belehajtva.
Ha valakinek más tippje van írjon.
Köszi Tanyo!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2013.11.01 péntek, 20:05:52 »

Üdv Mindenkinek!
2001-es gyártású tddi kezdett el produkálni olyat, hogy sebesség váltáskor kinyomott kuplungnál halk csilingelést hallani. Én a kinyomó csapágy kezdődő hibájára gyanakodom. Az autóba egyébként 296000 km körül van belehajtva.
Ha valakinek más tippje van írjon.
Köszi Tanyo!

Én azért gyanakodnék a lendkerékre is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:27:11 »

A kettőslendkerék tönkremenetelének milyen egyértelmű jelei vannak? Mire figyeljek?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 18:56:30 »

A kettőslendkerék tönkremenetelének milyen egyértelmű jelei vannak? Mire figyeljek?

Leállításkor erős fémes csattanás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
djlandya
Vendég
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:16:00 »

lenne egy olyan gondom áprilisba volt cserélve komplet kuplung lendkerékkel mindennel új de akkor az uj  kinyomo csapágy meg adta magát vissza tetük a régit de az most meghalt kicseréltük ma össze raktuk csak valamiért nem köt szét a kuplung ha be van inditva hiába a kinyomo csapágy kinyomja de valamiért akkor se lehet sebeséget rakni pedig uj csapágyot tetünk bele mi lehet a baj ?
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2013.11.05 kedd, 17:34:06 »

lenne egy olyan gondom áprilisba volt cserélve komplet kuplung lendkerékkel mindennel új de akkor az uj  kinyomo csapágy meg adta magát vissza tetük a régit de az most meghalt kicseréltük ma össze raktuk csak valamiért nem köt szét a kuplung ha be van inditva hiába a kinyomo csapágy kinyomja de valamiért akkor se lehet sebeséget rakni pedig uj csapágyot tetünk bele mi lehet a baj ?
Ez egy szép hosszú kérdőmondat, ~50 hejessirássi hibával

 violent

Ha minden alkatrész újra van cserélve, akkor rosszul rakta össze a szaki.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
djlandya
Vendég
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:11:18 »

Ez egy szép hosszú kérdőmondat, ~50 hejessirássi hibával

 violent

Ha minden alkatrész újra van cserélve, akkor rosszul rakta össze a szaki.


bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:17:38 »


bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
légteleníteni mindenképpen kell!!!!!!!lehet,csak annyi a gond.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:25:47 »


bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
szerintemnefecséreldazidőtszóközökreúgyméggyorsabb Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2013.11.05 kedd, 18:29:23 »

szerintemnefecséreldazidőtszóközökreúgyméggyorsabb Wink
Ígyserossz!  nyes

"a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem".....aztán majd kitaláljuk mi is volt a lényeg.  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:04:04 »

Tulajdonostársak, hozzáértők,

nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?

Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?

Minden tippet hálásan köszönök!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:10:36 »

Tulajdonostársak, hozzáértők,

nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?

Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?

Minden tippet hálásan köszönök!

Befülelsz a motorhoz, melyik oldalról jön?
Ha szemből bal: generátor szíjrendszerben valami kukaérett
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:19:54 »

Tulajdonostársak, hozzáértők,

nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?

Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?

Minden tippet hálásan köszönök!

Mikor leállitod az autót, akkor hallasz  nagyobb fémes csattanást?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 22:17:02 »

Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!  worship
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 22:25:42 »

Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!  worship
tddi-n van rá példa. de kint annyira olcsóak az autók, hogy jobban jársz ha feszel egyet onnan és azzal jársz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 22:54:28 »

tddi-n van rá példa. de kint annyira olcsóak az autók, hogy jobban jársz ha feszel egyet onnan és azzal jársz
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz. Smiley
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 22:58:56 »

Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!  worship

Add el otthon az autódat, és az árának a feléből vegyél kinn egy jobbkormányost 6-os váltóval... Kb. annyiért kapsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:00:39 »

Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz. Smiley
Én úgy tudom, hogy a magyar rendszámot se tűrik határozatlan ideig.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:01:47 »

Add el otthon az autódat, és az árának a feléből vegyél kinn egy jobbkormányost 6-os váltóval... Kb. annyiért kapsz.

AndyA
Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.  vigyor3
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra háromszázezredszer  Wink
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:03:33 »

Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.  vigyor3
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra háromszázezredszer  Wink

Nem tudsz nagyon mit csinálni, ha tartósan maradsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:05:07 »

Én úgy tudom, hogy a magyar rendszámot se tűrik határozatlan ideig.
Jól tudod, egy bizonyos idő után, ami tudomásom szerint 6 hónap regisztrálnod kell a kocsit, és angol rendszámot kell, hogy kapjon. Kiskapu, ha átléped a határt nullázódik a dolog. Ezt a dolgot több mint 1 éve tudakoltam meg, így nem 100%-hogy azóta nem változtattak ezen.
Érdekes még itt megjegyezni, hogy tekintettel a sok Lengyel rendszámos autóra, amik szabálysértést követtek el, kifejlesztették a két állam között az adatbázist, így pl. ha a lengyel itt nem fizet a parkolásért, akkor megy a lengyel címére a csekk.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:08:55 »

Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.  vigyor3
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra háromszázezredszer  Wink

TDCI-t még lehet, hogy egyszerűbb átalakitani 6-os váltóra, mint a TDDI-t. És még talán a tempomatod is működni fog 6.-ban (már ha van), max kell egy szoftverfrissités. Ha kell, tudok adni elérhetőséget, aki nem rég csinált TDDI átalakitást.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:13:18 »

TDCI-t még lehet, hogy egyszerűbb átalakitani 6-os váltóra, mint a TDDI-t. És még talán a tempomatod is működni fog 6.-ban (már ha van), max kell egy szoftverfrissités. Ha kell, tudok adni elérhetőséget, aki nem rég csinált TDDI átalakitást.
Na ez jól hangzik. Vannak itt váltók amik "elvileg" 120ezer kilómétert futottak 15-20ezer forintokért, így szerintem megérné, főleg hogy csajom édesapja autószerelő. De inkább a régebbi vasakat gyógyítja, így olyan ember kell aki már csinált effélét.
Tempomatom amúgy még nincs, de majd szeretnék mihamarabb.
Köszönöm válaszod, és ha tudod kérlek küld el a srác nevét.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:20:19 »

Na ez jól hangzik. Vannak itt váltók amik "elvileg" 120ezer kilómétert futottak 15-20ezer forintokért, így szerintem megérné, főleg hogy csajom édesapja autószerelő. De inkább a régebbi vasakat gyógyítja, így olyan ember kell aki már csinált effélét.
Tempomatom amúgy még nincs, de majd szeretnék mihamarabb.
Köszönöm válaszod, és ha tudod kérlek küld el a srác nevét.

ment pü wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:22:00 »

Nem tudsz nagyon mit csinálni, ha tartósan maradsz.

AndyA
Amúgy nemrég kiszámoltam, hogy a biztosításom az Egyesült Királyságban olyan 40 ezer forintnak megfelelő font lenne havonta, mivel 24 éves vagyok valamint nem angol a jogsim. Kellene fizetnem Road Tax-ot hogy használhassam az útjaikat, valamint itt a műszaki vizsga is húzósabb. Na meg ha 30 perccel később érek a pakolómba a kocsimhoz, mint ameddig a parkolójegy szólt, 70 fontra is büntetnek manapság. Így mindezektől megóvom magam a mindenféle törvény megszegése nélkül. A parkólójegy miatti csekk meg landol a kukában. Szeretem a magyar rendszámot!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 23:24:04 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2013.11.15 péntek, 07:50:32 »

Jól tudod, egy bizonyos idő után, ami tudomásom szerint 6 hónap regisztrálnod kell a kocsit, és angol rendszámot kell, hogy kapjon. Kiskapu, ha átléped a határt nullázódik a dolog. Ezt a dolgot több mint 1 éve tudakoltam meg, így nem 100%-hogy azóta nem változtattak ezen.
Érdekes még itt megjegyezni, hogy tekintettel a sok Lengyel rendszámos autóra, amik szabálysértést követtek el, kifejlesztették a két állam között az adatbázist, így pl. ha a lengyel itt nem fizet a parkolásért, akkor megy a lengyel címére a csekk.

A lengyeleknél ott bukott ki a dolog még 2008-ban, hogy mondván, úgysem tudják ellenőrizni, ezért nem fizettek (lengyel) biztosítást sem. És lőn nagy balhé, amikor balesetet csináltak.

Kb. ők vannak a legtöbben, ezért hoztak utána ilyen intézkedéseket, amik persze a nem-lengyel külföldieknek sem éppen mindig kedvezőek és kellemesek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2013.11.15 péntek, 09:15:12 »

Sziasztok!

Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.

Köszönöm
Hidymester
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.15 péntek, 09:19:56 írta Hidymester » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2013.11.15 péntek, 09:36:03 »

Sziasztok!

Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.

Köszönöm
Hidymester

Rendesen le lett légtelenítve a kuplung a szerelés után?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2013.11.15 péntek, 09:49:06 »

Sziasztok!

Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.

Köszönöm
Hidymester
a váltórudazatokat vagy bowdeneket belehet állítani szerintem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2013.11.15 péntek, 09:55:00 »

Rendesen le lett légtelenítve a kuplung a szerelés után?

Manuálisan lett légtelenítve, pumpálással. A pedál felkeményedett és a légtelenítőnél már nem jött csak folyadék.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2013.11.15 péntek, 09:56:38 »

a váltórudazatokat vagy bowdeneket belehet állítani szerintem....

Elvileg csak le lett "akasztva" és ugyanúgy ment is vissza, de az eredmény a fenti.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:21:18 »

Tudnátok ajánlani valakit Bp-en valakit aki reális áron cserél a kocsimban kinyomócsapágyat?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:53:47 »

Tudnátok ajánlani valakit Bp-en valakit aki reális áron cserél a kocsimban kinyomócsapágyat?
Esetleg Üllőn.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:57:31 »

Esetleg Üllőn.
Akár...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2013.11.19 kedd, 09:57:38 »

Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2013.11.19 kedd, 09:58:50 »

Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?

Mindent, ha már egyszer szétborítod.

eBay, általában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2013.11.19 kedd, 10:00:17 »

Mindent, ha már egyszer szétborítod.

eBay, általában.

AndyA

Van ez komplett szettben, vagy mindent külön kell vadászni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2013.11.19 kedd, 10:51:24 »

Van ez komplett szettben, vagy mindent külön kell vadászni?

Komplett szettben kapsz mindent a legjobb áron. LUK, esetleg Valeo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:02:39 »

Komplett szettben kapsz mindent a legjobb áron. LUK, esetleg Valeo.

AndyA

A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:04:32 »

A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?

Jobbkormányos kuplung...?  wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:06:32 »

Jobbkormányos kuplung...?  wow1

AndyA

Más felfogatási pontok, akármi, nem tudom...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:14:08 »

A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?
Hello!
Én nemrég itt http://www.kuplungmester.hu/ vettem kompletten mindent, lendkerék, kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, csavarokkal össz: 156K Luk márkájú, plusz cromaxnál vettem főtengely szimeringet a ford első gyári beszállítójától 10K szerelés 30K így 200-ból megvolt és tökéletes lett!
Üdv:sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:20:50 »

Más felfogatási pontok, akármi, nem tudom...

Pölö itt van egy:

http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96

Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:24:22 »

Pölö itt van egy:

http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96

Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.

AndyA
Ebben a repset-ben nincs kettőstömegű
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.