Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:03:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327240 alkalommal)
0 Felhasználó és 165 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3400 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:25:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 20:23:08
nemértem miért? A böcsületes nevem Simon Tamás.ebből azért erősen következik a simitomi ,nem?
BT-nél a simi-ből más is következik.........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3401 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:33:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.31 csütörtök, 20:25:30
BT-nél a simi-ből más is következik.........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3402 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:02:47 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 20:33:42
Összezavarodtál? Koncentrálj! Te fiú vagy!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3403 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:25:37 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.31 csütörtök, 20:25:30
BT-nél a simi-ből más is következik.........
...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3404 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:35:33 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 21:25:37
...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése....
Kimondta, hogy nem az?!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3405 Dátum:
2013.11.01 péntek, 10:05:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 21:25:37
...ez olyan mintha azt mondanád,hogy a BT az a BhuziTomi rövidítése....
Mintha?
Azt hittem, hogy ez nyilvánvaló!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3406 Dátum:
2013.11.01 péntek, 17:27:57 »
Üdv Mindenkinek!
2001-es gyártású tddi kezdett el produkálni olyat, hogy sebesség váltáskor kinyomott kuplungnál halk csilingelést hallani. Én a kinyomó csapágy kezdődő hibájára gyanakodom. Az autóba egyébként 296000 km körül van belehajtva.
Ha valakinek más tippje van írjon.
Köszi Tanyo!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3407 Dátum:
2013.11.01 péntek, 20:05:52 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2013.11.01 péntek, 17:27:57
Üdv Mindenkinek!
2001-es gyártású tddi kezdett el produkálni olyat, hogy sebesség váltáskor kinyomott kuplungnál halk csilingelést hallani. Én a kinyomó csapágy kezdődő hibájára gyanakodom. Az autóba egyébként 296000 km körül van belehajtva.
Ha valakinek más tippje van írjon.
Köszi Tanyo!
Én azért gyanakodnék a lendkerékre is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3408 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:27:11 »
A kettőslendkerék tönkremenetelének milyen egyértelmű jelei vannak? Mire figyeljek?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3409 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 18:56:30 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2013.11.04 hétfő, 18:27:11
A kettőslendkerék tönkremenetelének milyen egyértelmű jelei vannak? Mire figyeljek?
Leállításkor erős fémes csattanás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
djlandya
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3410 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:16:00 »
lenne egy olyan gondom áprilisba volt cserélve komplet kuplung lendkerékkel mindennel új de akkor az uj kinyomo csapágy meg adta magát vissza tetük a régit de az most meghalt kicseréltük ma össze raktuk csak valamiért nem köt szét a kuplung ha be van inditva hiába a kinyomo csapágy kinyomja de valamiért akkor se lehet sebeséget rakni pedig uj csapágyot tetünk bele mi lehet a baj ?
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3411 Dátum:
2013.11.05 kedd, 17:34:06 »
Idézetet írta: djlandya - 2013.11.05 kedd, 17:16:00
lenne egy olyan gondom áprilisba volt cserélve komplet kuplung lendkerékkel mindennel új de akkor az uj kinyomo csapágy meg adta magát vissza tetük a régit de az most meghalt kicseréltük ma össze raktuk csak valamiért nem köt szét a kuplung ha be van inditva hiába a kinyomo csapágy kinyomja de valamiért akkor se lehet sebeséget rakni pedig uj csapágyot tetünk bele mi lehet a baj ?
Ez egy szép hosszú kérdőmondat, ~50 hejessirássi hibával
Ha minden alkatrész újra van cserélve, akkor rosszul rakta össze a szaki.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
djlandya
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3412 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:11:18 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.11.05 kedd, 17:34:06
Ez egy szép hosszú kérdőmondat, ~50 hejessirássi hibával
Ha minden alkatrész újra van cserélve, akkor rosszul rakta össze a szaki.
bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3413 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:17:38 »
Idézetet írta: djlandya - 2013.11.05 kedd, 18:11:18
bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
légteleníteni mindenképpen kell!!!!!!!lehet,csak annyi a gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3414 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:25:47 »
Idézetet írta: djlandya - 2013.11.05 kedd, 18:11:18
bocsi hogy tele van hibával csak gyorsan kellett irni mert sietem meg hasonlok
most csak a csapágy lett cserélve és jól lett össze rakva mert áprilistól ment és most a lendkerékhez a lamellához nem nyúltunk
csak a váltót vettük ki ott kicseréltük a csapágyat és össze raktuk lényegében a kuplung rendszerhez nem nyúltunk
annyira nem kapcsolja szét rendesen a kuplung
muszáj teljesen szét szedni megint vagy nem ?
vagy a légtelenitéssel van gond mert a kuplung pedál könnyen lenyomodik
szerintemnefecséreldazidőtszóközökreúgyméggyorsabb
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3415 Dátum:
2013.11.05 kedd, 18:29:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.05 kedd, 18:25:47
szerintemnefecséreldazidőtszóközökreúgyméggyorsabb
Ígyserossz!
"a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem".....aztán majd kitaláljuk mi is volt a lényeg.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3416 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 21:04:04 »
Tulajdonostársak, hozzáértők,
nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?
Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?
Minden tippet hálásan köszönök!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3417 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 21:10:36 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.14 csütörtök, 21:04:04
Tulajdonostársak, hozzáértők,
nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?
Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?
Minden tippet hálásan köszönök!
Befülelsz a motorhoz, melyik oldalról jön?
Ha szemből bal: generátor szíjrendszerben valami kukaérett
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3418 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 21:19:54 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.14 csütörtök, 21:04:04
Tulajdonostársak, hozzáértők,
nagyon a segítségetekre lenne szükségem.
Adott egy 2002-es 2.0 TDCi, aminek alapjáraton hangos kopogó-zörgő hang jön a motorjából. Amint kis gázt adok, elhallgat... többször, több helyen voltam szervízben, mindenütt más hibát mondanak rá, és a javítások egyenként túl drágák ahhoz, hogy kísérletezzek. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi volt a megoldás?
Továbbá... tudtok nekem Budapesten nagyon megbízható és emberi áron dolgozó szakembert mondani, aki nagyon ért a Mondeókhoz?
Minden tippet hálásan köszönök!
Mikor leállitod az autót, akkor hallasz nagyobb fémes csattanást?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3419 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 22:17:02 »
Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3420 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 22:25:42 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 22:17:02
Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!
tddi-n van rá példa. de kint annyira olcsóak az autók, hogy jobban jársz ha feszel egyet onnan és azzal jársz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3421 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 22:54:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.14 csütörtök, 22:25:42
tddi-n van rá példa. de kint annyira olcsóak az autók, hogy jobban jársz ha feszel egyet onnan és azzal jársz
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3422 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 22:58:56 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 22:17:02
Sziasztok!
Elég rég jártam erre. Visszaköltöztem Angliába és ez elvette az időmet. Ez által is kérném tanácsotokat. MAgyarország-Brighton(UK) 1900km. Nekem 5 sebességes a mondeom. Ezalatt az út alatt már az is számít ha 5 km/h-val megyek gyorsabban az adott tempónál, 5.-ben viszont elég sokat forog ez a motor már 130-nál is nem hogy fölötte. Szerencsére itt kint annyi mondeo van mint otthon suzuki, így sokat bontanak is. Mekkora cécó lenne szerintetek belerakni egy 6-os váltót? pontosan mit kellene cserélnem rajta? Tudtok valakit aki már megcsinálta? felvenném vele a kontaktot.
Köszönöm!
Add el otthon az autódat, és az árának a feléből vegyél kinn egy jobbkormányost 6-os váltóval... Kb. annyiért kapsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3423 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:00:39 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 22:54:28
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.
Én úgy tudom, hogy a magyar rendszámot se tűrik határozatlan ideig.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3424 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:01:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.14 csütörtök, 22:58:56
Add el otthon az autódat, és az árának a feléből vegyél kinn egy jobbkormányost 6-os váltóval... Kb. annyiért kapsz.
AndyA
Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra
háromszázezredszer
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3425 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:03:33 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 23:01:47
Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra
háromszázezredszer
Nem tudsz nagyon mit csinálni, ha tartósan maradsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3426 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:05:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.14 csütörtök, 23:00:39
Én úgy tudom, hogy a magyar rendszámot se tűrik határozatlan ideig.
Jól tudod, egy bizonyos idő után, ami tudomásom szerint 6 hónap regisztrálnod kell a kocsit, és angol rendszámot kell, hogy kapjon. Kiskapu, ha átléped a határt nullázódik a dolog. Ezt a dolgot több mint 1 éve tudakoltam meg, így nem 100%-hogy azóta nem változtattak ezen.
Érdekes még itt megjegyezni, hogy tekintettel a sok Lengyel rendszámos autóra, amik szabálysértést követtek el, kifejlesztették a két állam között az adatbázist, így pl. ha a lengyel itt nem fizet a parkolásért, akkor megy a lengyel címére a csekk.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3427 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:08:55 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 23:01:47
Bocs hogy ismétlem önmagam:
Nem biztos hogy jobban járok. Itt sok lenne a biztosításom, na meg a bírságokról nem is beszélve. Nem vagyok hozzászokva a 48 km/h-hoz.
Meg már hozzám nőtt a kicsike, nemsokára FORDul benne az óra
háromszázezredszer
TDCI-t még lehet, hogy egyszerűbb átalakitani 6-os váltóra, mint a TDDI-t. És még talán a tempomatod is működni fog 6.-ban (már ha van), max kell egy szoftverfrissités. Ha kell, tudok adni elérhetőséget, aki nem rég csinált TDDI átalakitást.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3428 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:13:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.14 csütörtök, 23:08:55
TDCI-t még lehet, hogy egyszerűbb átalakitani 6-os váltóra, mint a TDDI-t. És még talán a tempomatod is működni fog 6.-ban (már ha van), max kell egy szoftverfrissités. Ha kell, tudok adni elérhetőséget, aki nem rég csinált TDDI átalakitást.
Na ez jól hangzik. Vannak itt váltók amik "elvileg" 120ezer kilómétert futottak 15-20ezer forintokért, így szerintem megérné, főleg hogy csajom édesapja autószerelő. De inkább a régebbi vasakat gyógyítja, így olyan ember kell aki már csinált effélét.
Tempomatom amúgy még nincs, de majd szeretnék mihamarabb.
Köszönöm válaszod, és ha tudod kérlek küld el a srác nevét.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3429 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:20:19 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 23:13:18
Na ez jól hangzik. Vannak itt váltók amik "elvileg" 120ezer kilómétert futottak 15-20ezer forintokért, így szerintem megérné, főleg hogy csajom édesapja autószerelő. De inkább a régebbi vasakat gyógyítja, így olyan ember kell aki már csinált effélét.
Tempomatom amúgy még nincs, de majd szeretnék mihamarabb.
Köszönöm válaszod, és ha tudod kérlek küld el a srác nevét.
ment pü
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3430 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:22:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.14 csütörtök, 23:03:33
Nem tudsz nagyon mit csinálni, ha tartósan maradsz.
AndyA
Amúgy nemrég kiszámoltam, hogy a biztosításom az Egyesült Királyságban olyan 40 ezer forintnak megfelelő font lenne havonta, mivel 24 éves vagyok valamint nem angol a jogsim. Kellene fizetnem Road Tax-ot hogy használhassam az útjaikat, valamint itt a műszaki vizsga is húzósabb. Na meg ha 30 perccel később érek a pakolómba a kocsimhoz, mint ameddig a parkolójegy szólt, 70 fontra is büntetnek manapság. Így mindezektől megóvom magam a mindenféle törvény megszegése nélkül. A parkólójegy miatti csekk meg landol a kukában. Szeretem a magyar rendszámot!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 23:24:04 írta mobster
»
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3431 Dátum:
2013.11.15 péntek, 07:50:32 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.14 csütörtök, 23:05:07
Jól tudod, egy bizonyos idő után, ami tudomásom szerint 6 hónap regisztrálnod kell a kocsit, és angol rendszámot kell, hogy kapjon. Kiskapu, ha átléped a határt nullázódik a dolog. Ezt a dolgot több mint 1 éve tudakoltam meg, így nem 100%-hogy azóta nem változtattak ezen.
Érdekes még itt megjegyezni, hogy tekintettel a sok Lengyel rendszámos autóra, amik szabálysértést követtek el, kifejlesztették a két állam között az adatbázist, így pl. ha a lengyel itt nem fizet a parkolásért, akkor megy a lengyel címére a csekk.
A lengyeleknél ott bukott ki a dolog még 2008-ban, hogy mondván, úgysem tudják ellenőrizni, ezért nem fizettek (lengyel) biztosítást sem. És lőn nagy balhé, amikor balesetet csináltak.
Kb. ők vannak a legtöbben, ezért hoztak utána ilyen intézkedéseket, amik persze a nem-lengyel külföldieknek sem éppen mindig kedvezőek és kellemesek...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hidymester
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3432 Dátum:
2013.11.15 péntek, 09:15:12 »
Sziasztok!
Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.
Köszönöm
Hidymester
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.15 péntek, 09:19:56 írta Hidymester
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3433 Dátum:
2013.11.15 péntek, 09:36:03 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.11.15 péntek, 09:15:12
Sziasztok!
Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.
Köszönöm
Hidymester
Rendesen le lett légtelenítve a kuplung a szerelés után?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3434 Dátum:
2013.11.15 péntek, 09:49:06 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.11.15 péntek, 09:15:12
Sziasztok!
Gondom akadt a váltóval, mégpedig kuplung csere után nagyon nehezen vagy egyáltalán nem lehet 1-be vagy R-be kapcsolni. Ha mégis sikerül akkor se reccsen a váltó, nem ugrik meg a kocsi. A többi sebességet lehet erőltetés nélkül kapcsolni. Mindez leállított motornál is jelentkezik. A kuplung csere előtt is nehezen lehetett 1-2-be kapcsolni, de ennyire azért nem volt durva. Lehet, hogy "elállítódott" a váltó bowden? A szerelőm most azon próbál meg állítani.
Köszönöm
Hidymester
a váltórudazatokat vagy bowdeneket belehet állítani szerintem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hidymester
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3435 Dátum:
2013.11.15 péntek, 09:55:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.15 péntek, 09:36:03
Rendesen le lett légtelenítve a kuplung a szerelés után?
Manuálisan lett légtelenítve, pumpálással. A pedál felkeményedett és a légtelenítőnél már nem jött csak folyadék.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3436 Dátum:
2013.11.15 péntek, 09:56:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.15 péntek, 09:49:06
a váltórudazatokat vagy bowdeneket belehet állítani szerintem....
Elvileg csak le lett "akasztva" és ugyanúgy ment is vissza, de az eredmény a fenti.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3437 Dátum:
2013.11.15 péntek, 15:21:18 »
Tudnátok ajánlani valakit Bp-en valakit aki reális áron cserél a kocsimban kinyomócsapágyat?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3438 Dátum:
2013.11.15 péntek, 15:53:47 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.11.15 péntek, 15:21:18
Tudnátok ajánlani valakit Bp-en valakit aki reális áron cserél a kocsimban kinyomócsapágyat?
Esetleg Üllőn.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hidymester
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3439 Dátum:
2013.11.15 péntek, 19:57:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.15 péntek, 15:53:47
Esetleg Üllőn.
Akár...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3440 Dátum:
2013.11.19 kedd, 09:57:38 »
Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3441 Dátum:
2013.11.19 kedd, 09:58:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 09:57:38
Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?
Mindent, ha már egyszer szétborítod.
eBay, általában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3442 Dátum:
2013.11.19 kedd, 10:00:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 09:58:50
Mindent, ha már egyszer szétborítod.
eBay, általában.
AndyA
Van ez komplett szettben, vagy mindent külön kell vadászni?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3443 Dátum:
2013.11.19 kedd, 10:51:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 10:00:17
Van ez komplett szettben, vagy mindent külön kell vadászni?
Komplett szettben kapsz mindent a legjobb áron. LUK, esetleg Valeo.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3444 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:02:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 10:51:24
Komplett szettben kapsz mindent a legjobb áron. LUK, esetleg Valeo.
AndyA
A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3445 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:04:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 11:02:39
A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?
Jobbkormányos kuplung...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3446 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:06:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 11:04:32
Jobbkormányos kuplung...?
AndyA
Más felfogatási pontok, akármi, nem tudom...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3447 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:14:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 11:02:39
A Valeo sokkal roszabb? Az befolyásol valamit, hogy angol, és jobb kormányos?
Hello!
Én nemrég itt
http://www.kuplungmester.hu/
vettem kompletten mindent, lendkerék, kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, csavarokkal össz: 156K Luk márkájú, plusz cromaxnál vettem főtengely szimeringet a ford első gyári beszállítójától 10K szerelés 30K így 200-ból megvolt és tökéletes lett!
Üdv:sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3448 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:20:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 11:06:32
Más felfogatási pontok, akármi, nem tudom...
Pölö itt van egy:
http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo
|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96
Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3449 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:24:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 11:20:50
Pölö itt van egy:
http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo
|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96
Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.
AndyA
Ebben a repset-ben nincs kettőstömegű
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Oldalak:
1
...
62
63
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
75
76
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ