Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326420 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3450 Dátum:
2013.11.19 kedd, 11:26:00 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.11.19 kedd, 11:24:22
Ebben a repset-ben nincs kettőstömegű
Tényleg. Mindegy, akkor kell keresni másikat, lesz, amiben lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3451 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:19:15 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.11.19 kedd, 11:14:08
Hello!
Én nemrég itt
http://www.kuplungmester.hu/
vettem kompletten mindent, lendkerék, kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, csavarokkal össz: 156K Luk márkájú, plusz cromaxnál vettem főtengely szimeringet a ford első gyári beszállítójától 10K szerelés 30K így 200-ból megvolt és tökéletes lett!
Üdv:sly70
Nekem is kell főtengelyezni, mert van egy kis hanga, de azt mondta a szerelő, csak újra kell zsírozni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3452 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:19:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 11:20:50
Pölö itt van egy:
http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo
|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96
Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.
AndyA
Ez csak a kuplungszerkezet, tárcsa? A csapágyat külön kell venni?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3453 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:20:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 12:19:50
Ez csak a kuplungszerkezet, tárcsa? A csapágyat külön kell venni?
Ez konkrétan szerkezet + tárcsa + kinyomócsapágy (rajta is van a rajzon a dobozon). Viszont nincs benne kettős tömegű, az másik 199 font...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3454 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:29:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 09:57:38
Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?
Én cseréltettem lendkereket, tárcsát, szerkezetet, kinyomót, két szimeringet és ha már volt piszkálva, akkor váltóolajat is.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3455 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:55:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 12:20:46
Ez konkrétan szerkezet + tárcsa + kinyomócsapágy (rajta is van a rajzon a dobozon). Viszont nincs benne kettős tömegű, az másik 199 font...
AndyA
Így már majdnem ott van, amit sly70 írtt forrást.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3456 Dátum:
2013.11.19 kedd, 12:56:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.19 kedd, 12:29:39
Én cseréltettem lendkereket, tárcsát, szerkezetet, kinyomót, két szimeringet és ha már volt piszkálva, akkor váltóolajat is.
Hasonló a terv, mondjuk az olajhoz nem gondoltunk hozzányúlni. Próbálom a lehető legjobb forrásból bevásárolni ami kell hozzá.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3457 Dátum:
2013.11.19 kedd, 13:18:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 12:55:07
Így már majdnem ott van, amit sly70 írtt forrást.
Postával együtt igen, sajnos.
Drága autót vettél, tudod?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3458 Dátum:
2013.11.19 kedd, 14:56:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 13:18:05
Postával együtt igen, sajnos.
Drága autót vettél, tudod?
AndyA
És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3459 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:00:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 14:56:22
És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M.
És sajnos kis túlzással a kocsi nem ér ennyit... Mondom túlzással...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3460 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:02:16 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.19 kedd, 15:00:35
És sajnos kis túlzással a kocsi nem ér ennyit... Mondom túlzással...
1,4-1,6M között vannak ilyenek a használtautón.
Viszont ha ezt is kicserltetem, már nagy meglepetés nem érhet... Ha szerencsém van, még ugyan ennyi km-t elmegy.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3461 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:08:10 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 15:02:16
1,4-1,6M között vannak ilyenek a használtautón.
Viszont ha ezt is kicserltetem, már nagy meglepetés nem érhet... Ha szerencsém van, még ugyan ennyi km-t elmegy.
Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3462 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:10:02 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.19 kedd, 15:08:10
Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?
Tudod, a Mátrában kicsi a kínálat, nagy a kereslet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3463 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:11:33 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.19 kedd, 15:08:10
Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?
Nem tudom, de 2.0 Ghia alig van fent pár darab, vagy leharcolt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3464 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:11:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.19 kedd, 15:10:02
Tudod, a Mátrában kicsi a kínálat, nagy a kereslet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3465 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:13:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 15:11:33
Nem tudom, de 2.0 Ghia alig van fent pár darab, vagy leharcolt.
leharcolt, azaz kuplung, kettőstömegű, kinyomó kombót kellen cserélni, meg zörög a szívósor is? Esetleg tetézi egy kopott gumi is a helyzetet?
Tetszik, nem tetszik, a Ford árak ilyenek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3466 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:27:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.19 kedd, 15:13:25
leharcolt, azaz kuplung, kettőstömegű, kinyomó kombót kellen cserélni, meg zörög a szívósor is? Esetleg tetézi egy kopott gumi is a helyzetet?
Tetszik, nem tetszik, a Ford árak ilyenek.
De én nem akarom eladni!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3467 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:42:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 14:56:22
És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M.
Ez jó egynek?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-PETROL-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-/260981542552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc3b64e98
Ez a szett kb 140e postával.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3468 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:45:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.19 kedd, 15:42:07
Ez jó egynek?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-PETROL-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-/260981542552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc3b64e98
Ez a szett kb 140e postával.
Na, mondtam, hogy lesz egyben is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3469 Dátum:
2013.11.19 kedd, 15:47:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.19 kedd, 15:27:29
De én nem akarom eladni!
Nem is kell! Sőt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mendoza
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3470 Dátum:
2013.11.19 kedd, 19:06:05 »
hello,
6-os váltóhoz keresnék tolatólámpa kapcsolót.
Cromax-on néztem, az utángyártott(Hanspries) pont a fele az eredeti Ford-nak...
Esetleg van azzal valakinek tapasztalata?
Köszi,
tibi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3471 Dátum:
2013.11.20 szerda, 08:06:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.19 kedd, 15:42:07
Ez jó egynek?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-PETROL-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-/260981542552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc3b64e98
Ez a szett kb 140e postával.
Ez már mindent tartalmaz?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3472 Dátum:
2013.11.20 szerda, 08:06:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.19 kedd, 15:47:25
Nem is kell! Sőt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3473 Dátum:
2013.11.20 szerda, 08:16:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.20 szerda, 08:06:04
Ez már mindent tartalmaz?
Ott van a képen: kettős tömegű. szerkezet, tárcsa, kinyomó.
Ha elküldöd nekik az alvázszámod, tuttira megmondják, jó-e az autódba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3474 Dátum:
2013.11.20 szerda, 09:00:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.20 szerda, 08:16:52
Ott van a képen: kettős tömegű. szerkezet, tárcsa, kinyomó.
Ha elküldöd nekik az alvázszámod, tuttira megmondják, jó-e az autódba.
AndyA
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3475 Dátum:
2013.11.20 szerda, 09:02:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.11.20 szerda, 09:00:30
Én a helyedben nem xaroznék ebay-el. Legyen 20e ft-tal drágább, de a jótállást sokkal egyszerűbb intézni, ha egy itthoni alkatrészkereskedőtől szerzed be.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3476 Dátum:
2013.11.20 szerda, 10:00:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.20 szerda, 09:02:00
Én a helyedben nem xaroznék ebay-el. Legyen 20e ft-tal drágább, de a jótállást sokkal egyszerűbb intézni, ha egy itthoni alkatrészkereskedőtől szerzed be.
Még nézegetem a lehetőségeket, hol mennyi itthon is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3477 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 10:47:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.14 csütörtök, 21:19:54
Mikor leállitod az autót, akkor hallasz nagyobb fémes csattanást?
Nem. Egy rántást érzek, ahogy leáll a kocsi. Fémes zörgést a motor járása közben hallok néha.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3478 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 10:52:27 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.21 csütörtök, 10:47:38
Nem. Egy rántást érzek, ahogy leáll a kocsi. Fémes zörgést a motor járása közben hallok néha.
Ha nem nyomod ki a kuplungot leállításkor, a szétesőben lévő kettős tömegű szokott jól hallhatóan csattanni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3479 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 10:53:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.11.19 kedd, 11:04:32
Jobbkormányos kuplung...?
AndyA
A jobbkormányosban is ugyanarra forog a motor?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3480 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 10:55:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.14 csütörtök, 21:10:36
Befülelsz a motorhoz, melyik oldalról jön?
Ha szemből bal: generátor szíjrendszerben valami kukaérett
Ez még eddig egyik szerelőnél sem merült fel
Volt kettőstömegű, volt vezérlés, volt ékszíj+tárcsa+görgők... és a kettőstömegűn kívül már mindent le is cseréltünk egyszer, de a zörgés nem szűnt meg teljesen. Az ékszíjtárcsa cseréje után halkult (ez volt májusban), de mostanra ismét hangosabb lett. Eléggé elkeserít a téma.
Belehallgatni még nem tudtam, mert most ismét szerelőnél van, remélvén, hogy máshol rejlik majd a hiba. Ha kell, ott hagyom hetekig, csak mondják meg végre a tutit.
És köszi a választ!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3481 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 17:50:16 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.21 csütörtök, 10:55:38
Ez még eddig egyik szerelőnél sem merült fel
Volt kettőstömegű, volt vezérlés, volt ékszíj+tárcsa+görgők... és a kettőstömegűn kívül már mindent le is cseréltünk egyszer, de a zörgés nem szűnt meg teljesen. Az ékszíjtárcsa cseréje után halkult (ez volt májusban), de mostanra ismét hangosabb lett. Eléggé elkeserít a téma.
Belehallgatni még nem tudtam, mert most ismét szerelőnél van, remélvén, hogy máshol rejlik majd a hiba. Ha kell, ott hagyom hetekig, csak mondják meg végre a tutit.
És köszi a választ!
Az ékszíjtárcsa, feszítők, görgők, amiről beszélsz, az a generátor oldal. Esetleg generátor, klímakuplung csapágyazása, is betehet neki, és akkor gyorsan tönkremegy, vagy ha mondjuk a generátor sokat megy nagy terhelésen (pl zárlatos izzítógyertyák), az is meg tudja rángatni.
Van mégegy szíjrendszer a motor túloldalán, a szervópumpának meg a vízpumpának, annak a feszítőjén lévő csapágy is hangoskodhat.
Naplózva
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3482 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:20:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 17:50:16
Az ékszíjtárcsa, feszítők, görgők, amiről beszélsz, az a generátor oldal. Esetleg generátor, klímakuplung csapágyazása, is betehet neki, és akkor gyorsan tönkremegy, vagy ha mondjuk a generátor sokat megy nagy terhelésen (pl zárlatos izzítógyertyák), az is meg tudja rángatni.
Van mégegy szíjrendszer a motor túloldalán, a szervópumpának meg a vízpumpának, annak a feszítőjén lévő csapágy is hangoskodhat.
Milyen összegekről beszélünk ezeknél? Az ékszíjas témát már ugye tudom, no de a többi? Szerinted meg lehet állapítni pontosan, előre, anélkül, hogy mindent találomra ki kelljen cserélni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3483 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:27:47 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.21 csütörtök, 18:20:59
Milyen összegekről beszélünk ezeknél? Az ékszíjas témát már ugye tudom, no de a többi? Szerinted meg lehet állapítni pontosan, előre, anélkül, hogy mindent találomra ki kelljen cserélni?
Biztos, ha van elég hozzáértése és türelme a szakinak. Nagyon változatos összegek. Ha a szervizben, ahova vitted nem sajnálják az időt rá, akkor tuti megtalálják a hiba okát. Csak ugye az idő az pénz, és egyéb közhelyek
Konkrétan A zavaró hang csökkent amikor az főtengely ékszíjtárcsa ki lett cserélve?
Naplózva
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3484 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:36:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 20:27:47
Biztos, ha van elég hozzáértése és türelme a szakinak. Nagyon változatos összegek. Ha a szervizben, ahova vitted nem sajnálják az időt rá, akkor tuti megtalálják a hiba okát. Csak ugye az idő az pénz, és egyéb közhelyek
Konkrétan A zavaró hang csökkent amikor az főtengely ékszíjtárcsa ki lett cserélve?
Így van, halkabb lett, de nem tűnt el teljesen. Ez volt májusban, mostanra a hang pedig újra visszatért, majdnem ugyanolyan erősen, mint az ékszíjtárcsa cseréje előtt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3485 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:41:37 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.21 csütörtök, 20:36:44
Így van, halkabb lett, de nem tűnt el teljesen. Ez volt májusban, mostanra a hang pedig újra visszatért, majdnem ugyanolyan erősen, mint az ékszíjtárcsa cseréje előtt.
Azt próbálta valaki, hogy azt a szíjat levéve (de legalábbis leakasztva, és a főtengelytől elhúzva) megvan-e a hang? Csak hogy a keresést le lehessen szűkíteni az abban a rendszerben lévő komponensekre (feszítő és görgők - klíma - generátor - főtengely szíjtárcsa)?
Naplózva
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3486 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:45:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 20:41:37
Azt próbálta valaki, hogy azt a szíjat levéve (de legalábbis leakasztva, és a főtengelytől elhúzva) megvan-e a hang? Csak hogy a keresést le lehessen szűkíteni az abban a rendszerben lévő komponensekre (feszítő és görgők - klíma - generátor - főtengely szíjtárcsa)?
Ezt nem tudom, annyira emlékszem, hogy állítólag amikor a kocsi meg volt emelve (bakra téve, mittudomén) akkor nem volt ez a hang, egészen addig, amíg újra le nem engedték. Mondom, állítólag, én nem voltam sajnos ott...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3487 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:49:42 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.21 csütörtök, 20:45:34
Ezt nem tudom, annyira emlékszem, hogy állítólag amikor a kocsi meg volt emelve (bakra téve, mittudomén) akkor nem volt ez a hang, egészen addig, amíg újra le nem engedték. Mondom, állítólag, én nem voltam sajnos ott...
Ez egyre izgalmasabbnak hangzik
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...
Naplózva
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3488 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:51:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 20:49:42
Ez egyre izgalmasabbnak hangzik
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...
Meglesz. Az a tervem, hogy nem hozom addig haza, amíg ki nem derítették, mi a gond, szóval eltarthat akár jövő hétig is.
Naplózva
jan0815
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3489 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:02:23 »
sziasztok.van egy eladó kettöstömegü,kuplungtárcsa,szerkezet .kb 5000km ment.a kuplungtárcsa vastagsága 8-9 mm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3490 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:13:26 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.11.21 csütörtök, 22:02:23
sziasztok.van egy eladó kettöstömegü,kuplungtárcsa,szerkezet .kb 5000km ment.a kuplungtárcsa vastagsága 8-9 mm.
Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3491 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:33:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 22:13:26
Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............
mindenbe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3492 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:13:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.21 csütörtök, 22:33:42
mindenbe
Bármely autó csomagterében elhelyezhető, univerzális alkatrész
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3493 Dátum:
2013.11.22 péntek, 11:49:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.11.22 péntek, 09:13:07
Bármely autó csomagterében elhelyezhető, univerzális alkatrész
Ebben a felhasználási környezetben indifferens a futott kilométer is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3494 Dátum:
2013.11.22 péntek, 11:52:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 22:13:26
Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............
Szerintem már túl vagy a 30-on, elég gáz, ha most kellene elmagyarázni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3495 Dátum:
2013.11.26 kedd, 11:10:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 20:49:42
Ez egyre izgalmasabbnak hangzik
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...
Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell
Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3496 Dátum:
2013.11.26 kedd, 19:29:56 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.26 kedd, 11:10:26
Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell
Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem, de írd ki alulra az autód típusát paramétereit, mert így könnyebb beazonosítani és tanácsot adni. Én az általad leírtak alapján, feltetetnék egy szabadonfutót és alupogácsáztatnám a hidraulikus rugó szilent blokkjait. Mindenképp ezen az oldalon kell keresni a hibaforrást, ha a cserélt alkatrészeket figyelembe véve a zaj 95%-ban csökkent.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
SomethinWild
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3497 Dátum:
2013.11.26 kedd, 19:36:33 »
Idézetet írta: László - 2013.11.26 kedd, 19:29:56
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem, de írd ki alulra az autód típusát paramétereit, mert így könnyebb beazonosítani és tanácsot adni. Én az általad leírtak alapján, feltetetnék egy szabadonfutót és alupogácsáztatnám a hidraulikus rugó szilent blokkjait. Mindenképp ezen az oldalon kell keresni a hibaforrást, ha a cserélt alkatrészeket figyelembe véve a zaj 95%-ban csökkent.
Tisztelettel László!
Mi sem természetesebb. Megváltoztattam a profilom, remélem most már látszik az aláírás. Emlékeimben az volt, hogy a legelső hsz-emben leírtam, hogy egy 2002-es hármas Mondeóról van szó (2.0 TDCi), de valóban így praktikusabb.
Köszönöm a tanácsot!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3498 Dátum:
2013.11.26 kedd, 19:45:36 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.26 kedd, 11:10:26
Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell
Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle
Ha még tovább akarsz menni a zajtalanításban, akkor mehet, amit László írt. Nem rángatózó alapjárattal, friss szíjrendszerrel valószínűleg igen jó élettartamot lehet kihozni a szabadonfutóból (ha érdekel, 14ezerért van éppen INA az egyik webáruházban, ami elvileg a gyári beszállítója a fordnak).
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3499 Dátum:
2013.11.26 kedd, 19:52:19 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2013.11.26 kedd, 19:36:33
Mi sem természetesebb. Megváltoztattam a profilom, remélem most már látszik az aláírás. Emlékeimben az volt, hogy a legelső hsz-emben leírtam, hogy egy 2002-es hármas Mondeóról van szó (2.0 TDCi), de valóban így praktikusabb.
Köszönöm a tanácsot!
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalatból írom. A generátor oldal alkatrészei, ha meghibásodnak nagyon komoly zajokat képesek generálni. Az eddig cserélt, és a javasolt alkatrészek cseréjével, minden kellemetlen zajnak meg kell szűnnie.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
63
64
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
76
77
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ