Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:27:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325564 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2014.03.15 szombat, 15:13:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.14 péntek, 17:37:01
És mi volt?
Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.
THX GSR mégegyszer
(csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2014.03.15 szombat, 17:02:47 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.15 szombat, 15:13:34
Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.
THX GSR mégegyszer
(csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)
Még mindig azt mondom, hogy a levegőt egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni.
Főleg úgy ahogy te írtad. Kuplung légtelenítésnél semmilyen kapcsolat nincs a fékkel. Egy tartályból kaja mindegyik a fékfolyadékot, ennyi a közös dolog.
Valami más volt ott a probléma, szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2014.03.15 szombat, 19:40:54 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.15 szombat, 15:13:34
Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.
THX GSR mégegyszer
(csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)
Hát olvastam, de ez : "Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom." érdekelt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 12:05:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.15 szombat, 17:02:47
Még mindig azt mondom, hogy a levegőt egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni.
Főleg úgy ahogy te írtad. Kuplung légtelenítésnél semmilyen kapcsolat nincs a fékkel. Egy tartályból kaja mindegyik a fékfolyadékot, ennyi a közös dolog.
Valami más volt ott a probléma, szerintem.
"
egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni
."Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 12:07:55 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili)
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 12:09:37 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.16 vasárnap, 12:05:16
Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?
Nem.
Levegővel -ami ugye összenyomható is- egy zárt, folyadékkal telt csőből soha nem nyomd ki a folyadékot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 12:10:42 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.16 vasárnap, 12:05:16
"
egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni
."Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?
Most akkor levegős volt a fékrendszer is? Ha igen, akkor sincs semmi kapcsolata a kuplunghoz a közös folyadék ellátáson kívül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 12:36:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.16 vasárnap, 12:10:42
Most akkor levegős volt a fékrendszer is? Ha igen, akkor sincs semmi kapcsolata a kuplunghoz a közös folyadék ellátáson kívül.
Már nem!De majd egy minin átbeszéljük mert itt eléggé elbeszélünk egymás mellet.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
DzZoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 13:46:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 12:45:21
Nem túl rossz árak, megnézem, köszi!
AndyA
Szia!
http://www.xenixauto.hu/
Én most vettem náluk egy Valeo fix szettet 90e Ft-ért egy TDDi-be +46e a hatos kinyomó csapágy.
Igaz a rendes ára 98e Ft, csak vki. korábban megrendelte és nem vitte el, ezért olcsóbban odaadták polcról.
Szerintem egy érdeklődő telefonhívást megér.
Üdv.Z.
u.i.: A régi kuplungnak sincs semmi baja, csak kicseréltem ha már egyszer szét van szerelve ( mert szándékozom chipelni a kocsit a 6-sebességes váltó miatt). Ha vkit. érdekel eladó, beszerelési garival.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 13:53:17 írta DzZoltan
»
Naplózva
2007.12 2.0 Tdci kombi minden földi jóval.
2006 1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 14:24:59 »
Idézetet írta: DzZoltan - 2014.03.16 vasárnap, 13:46:20
Szia!
http://www.xenixauto.hu/
Én most vettem náluk egy Valeo fix szettet 90e Ft-ért egy TDDi-be +46e a hatos kinyomó csapágy.
Igaz a rendes ára 98e Ft, csak vki. korábban megrendelte és nem vitte el, ezért olcsóbban odaadták polcról.
Szerintem egy érdeklődő telefonhívást megér.
Üdv.Z.
u.i.: A régi kuplungnak sincs semmi baja, csak kicseréltem ha már egyszer szét van szerelve ( mert szándékozom chipelni a kocsit a 6-sebességes váltó miatt). Ha vkit. érdekel eladó, beszerelési garival.
15-tel drágább, mint az eddigi legjobb.
Azért köszi!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2014.03.19 szerda, 15:50:07 »
Sziasztok
Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2014.03.19 szerda, 16:25:46 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 15:50:07
Sziasztok
Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Igen, 1,9l kell bele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2014.03.19 szerda, 16:59:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.19 szerda, 16:25:46
Igen, 1,9l kell bele.
Koszi
Csak most neztem, hogy Syntrans amit vettem, de mindenhol Syntrans Multivehicle amit javasolnak bele.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:05:00 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 15:50:07
Sziasztok
Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
mennyi volt??
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.19 szerda, 20:01:56 írta AndyA
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:08:20 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 16:59:50
Koszi
Csak most neztem, hogy Syntrans amit vettem, de mindenhol Syntrans Multivehicle amit javasolnak bele.
Elvileg a Syntrans Multivehicle kell bele, mert annak van WSS-M2C200-C2 minősítése, amit előír a ford. De az angol fórumon azt írták, hogy a legújabb, ilyen váltókkal szerelt kocsikhoz már ezt az olajat írják elő, és elvileg megoldja a hideg időben jelentkező váltási problémákat. Szóval szerencsés tévedés volt.
https://www.fcsdchemicalsandlubricants.com/main/quickref/mantrans.pdf
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:10:18 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.19 szerda, 17:05:00
mennyi volt??
2500\L
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:18:26 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 17:10:18
2500\L
az baráti! Nekem is érik! Hol vetted?? Vagy mindenhol ennyi kb?
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:47:34 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.19 szerda, 17:18:26
az baráti! Nekem is érik! Hol vetted?? Vagy mindenhol ennyi kb?
Privatban irom majd hogy hol. Evek ota toluk vasarolok, szerintem az egyik legolcsobb hivatalos forras. Mashol en 3e folott lattam mindenhol.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:33:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.19 szerda, 17:08:20
Elvileg a Syntrans Multivehicle kell bele, mert annak van WSS-M2C200-C2 minősítése, amit előír a ford. De az angol fórumon azt írták, hogy a legújabb, ilyen váltókkal szerelt kocsikhoz már ezt az olajat írják elő, és elvileg megoldja a hideg időben jelentkező váltási problémákat. Szóval szerencsés tévedés volt.
https://www.fcsdchemicalsandlubricants.com/main/quickref/mantrans.pdf
Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2014.03.19 szerda, 20:25:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.19 szerda, 19:33:29
Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?
? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2014.03.19 szerda, 20:32:04 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 20:25:23
? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?
Jó hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2014.03.19 szerda, 22:10:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.19 szerda, 19:33:29
Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?
Nem, mert elbaxtam, és simán ...-C minősítésű olaj kell bele elvileg
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 20:25:23
? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?
Átveszem tőled, ha aggódsz, és nem akarod betölteni
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 20:14:31 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.19 szerda, 15:50:07
Sziasztok
Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Beszerzési elérhetőséget én is kérnék.Köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.20 csütörtök, 20:14:47 írta AndyA
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2014.03.22 szombat, 11:49:41 »
Sziasztok!Mi a különbség ez
http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Ford-Galaxy-Mondeo-VW-Sharan-Jaguar-X-Type-/330987894192?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item4d106a75b0
és ez
http://www.ebay.co.uk/itm/OE-Quality-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Bearing-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCI-96-12-/350916101006?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item51b43ac38e
között.Az elsőn 2 olajvezeték van míg a másodikon csak 1,és még?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:11:52 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.22 szombat, 11:49:41
Sziasztok!Mi a különbség ez
http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Ford-Galaxy-Mondeo-VW-Sharan-Jaguar-X-Type-/330987894192?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item4d106a75b0
és ez
http://www.ebay.co.uk/itm/OE-Quality-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Bearing-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCI-96-12-/350916101006?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item51b43ac38e
között.Az elsőn 2 olajvezeték van míg a másodikon csak 1,és még?
1, Mind a kettőn csak 1 olajvezeték van....a másik (amit annak nézel) a légtelenítő csavar.
2, Az első LUk gyártmány....a másiknál nem derül ki a gyártó, de gyári minőségnek árulják.
3, Sokszor az ebayes képek csak "illusztrációk"...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:23:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.22 szombat, 12:11:52
1, Mind a kettőn csak 1 olajvezeték van....a másik (amit annak nézel) a légtelenítő csavar.
2, Az első LUk gyártmány....a másiknál nem derül ki a gyártó, de gyári minőségnek árulják.
3, Sokszor az ebayes képek csak "illusztrációk"...
Köszi a gyors választ.Nemrég cseréltetem kuplungot szakszervizbe és rendesen elbaxták nem volt rendesen légtelenítve amitől nagyon zörgött.Csináltam én is 1 légtelenítést,most jó de még mindig nem az igazi.A légtelenítő csonk kint van a váltó tetején.A másik olajvezeték,hol jön ki a váltóból és hová megy?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:35:39 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.22 szombat, 12:23:45
Köszi a gyors választ.Nemrég cseréltetem kuplungot szakszervizbe és rendesen elbaxták nem volt rendesen légtelenítve amitől nagyon zörgött.Csináltam én is 1 légtelenítést,most jó de még mindig nem az igazi.A légtelenítő csonk kint van a váltó tetején.A másik olajvezeték,hol jön ki a váltóból és hová megy?
Az olajvezeték a légtelenítő mellett jön ki.....az megy a kuplung felső munkahengerre (gyakorlatilag a pedálhoz)....a munkahenger pedig a fékfolyadék tartályból kapja a folyadékot.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:48:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.22 szombat, 12:35:39
Az olajvezeték a légtelenítő mellett jön ki.....az megy a kuplung felső munkahengerre (gyakorlatilag a pedálhoz)....a munkahenger pedig a fékfolyadék tartályból kapja a folyadékot.
Aha...akkor még jobban meg kell néznem mert eddig nem találtam a 2 második olajkivezetést de ha jól értem akkor ha a légtelenítőn visszafelé nyomom az olajat (ezt a megoldást csináltam amitől sokkal jobb lett) akkor az megy a kuplungpedálnál lévő munkahengerhez-onnan fel a főfékmunkahengerhez (ami a rásegítőn van) és onnan a tartályba?Mindezeket azért kérdem mert a szervizbe egyszerűen csak hagyta 1 kicsit folyni a légtelenítőnél és kész.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 12:52:30 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili)
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:54:53 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.22 szombat, 12:48:56
Aha...akkor még jobban meg kell néznem mert eddig nem találtam a 2 második olajkivezetést de ha jól értem akkor ha a légtelenítőn visszafelé nyomom az olajat (ezt a megoldást csináltam amitől sokkal jobb lett) akkor az megy a kuplungpedálnál lévő munkahengerhez-onnan fel a főfékmunkahengerhez (ami a rásegítőn van) és onnan a tartályba?
A főfékhengerhez semmi köze a kuplungnak. Ha szemből nézed a tartályt a jobb oldalán van egy cső....az megy a munkahengerre közvetlenül és a munkahengertől pedig a kinyomóhoz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2014.03.22 szombat, 13:31:07 »
srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?
90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2014.03.22 szombat, 13:43:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.03.22 szombat, 13:31:07
srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?
90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?
115le-nél 2002 09.-től van váltás.
90le-nél 2003 02.-től van váltás.
Azt nem tudom, hogy a 90le és 115le csereszabatos -e....de nem hiszem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2014.03.22 szombat, 20:09:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.03.22 szombat, 13:31:07
srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?
90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?
http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Gyári előírás szerint más fajta kell a 90 és 115 Le-re (ha jól emlékszem, akkor 90 Le 230mm-es, 115-ös 240).
Azt, hogy amúgy fel lehet-e mókolni egyik helyére a másikat, passz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 03:49:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.19 szerda, 22:10:54
Nem, mert elbaxtam, és simán ...-C minősítésű olaj kell bele elvileg
Átveszem tőled, ha aggódsz, és nem akarod betölteni
Beszerzési elérhetőséget én is kérnék.Köszi
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 18:08:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 12:19:23
Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a
helyes
cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.
Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?
Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.
Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.
Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?
AndyA
Szia Andy,
ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként....
köszi
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 18:11:52 »
Idézetet írta: Levis - 2014.03.24 hétfő, 18:08:06
Szia Andy,
ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként....
köszi
Egyelőre nem találtam elég jót... Egyelőre az itt elhangzottak a legjobbak, 135 körül a DMF-re és hozzá még 70 körül a kuplung és kinyomó. Majd keresgélek még.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 18:21:33 »
Idézetet írta: Levis - 2014.03.24 hétfő, 18:08:06
Szia Andy,
ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként....
köszi
Itt találtam egyelőre legjobb áron, 400 Euroért:
http://www.ccc-motorsport.de
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 18:24:45 »
Idézetet írta: Levis - 2014.03.24 hétfő, 18:08:06
Szia Andy,
ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként....
köszi
Meg van Angolországból is kb. ugyanennyiért:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-2-2-ltr-LUK-Dual-Mass-Flywheel-415042710-09-04-08-07-/330941509140?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d0da6ae14
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 21:40:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.24 hétfő, 18:21:33
Itt találtam egyelőre legjobb áron, 400 Euroért:
http://www.ccc-motorsport.de
AndyA
Ez nagyon jó oldal, ezen jól látható az egyedi gyártású lendkerék, ami persze nem kettőstömegű, igaz főként sport célra gyártják, de ha nekem olyan autóm lenne amin kettőstömegű van és az tönkre megy, akkor biztos, hogy az életben nem tennék rá többet kettőstőmegűt, főleg ha lánc hajtású a vezérlés.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 23:24:38 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.24 hétfő, 21:40:20
...de ha nekem olyan autóm lenne amin kettőstömegű van és az tönkre megy, akkor biztos, hogy az életben nem tennék rá többet kettőstőmegűt, főleg ha lánc hajtású a vezérlés.
Miért ? Milyen okból ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2014.03.25 kedd, 07:24:41 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.24 hétfő, 23:24:38
Miért ? Milyen okból ?
Olvasott valamit valahol és elhitte.........ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2014.03.25 kedd, 08:55:32 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.24 hétfő, 23:24:38
Miért ? Milyen okból ?
Mert a lendkerék működéséből eredendően nagyban hozzájárul a vezműlánc idő előtti elnyúlásában. Ja és nem olvastam, tapasztalat.
Korábban már irtam itt a fórumon, hogy tőlünk nyugatabbra a fejlettebb országokban bevett dolog, hogy a meghíbásodott kettőstömegű helyett, hagyományos lendkereket alkalmaznak a javításhoz, legyen az vw, Kia, Mitsu., stb., biztosan ők a hűlyék. Azt sem úgy olvastam, hogy a vw mentőautók 40000km futásteljesítmény után produkálják a hol indul hol nem mesés procedurát, mert a vezműlánc szarrá van nyúlva rajtuk és szétverik a vezműtengely helyzetfigyelő senzort, ezért gariban cseréli a vw a motorokat!!!! Nem olvastam ez a valóság!!!! De biztosan az előttem válaszoló jobban tudja, biztosan nagyobb tapasztalattal rendelkezik.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:02:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 07:24:41
Olvasott valamit valahol és elhitte.........ennyi.
Ha tisztában lennél a kettőstömegű működésével, meg sok minden mással, mint múltkor a féknyereggel kapcsolatban, akkor nem azzal próbáltad volna kidumálni az általad elég keményen állított butaságot, hogy én rosszúl kérdeztem. Előbb számolj el 10-ig és gondold át amit leakarsz irni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:02:25 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 08:55:32
Mert a lendkerék működéséből eredendően nagyban hozzájárul a vezműlánc idő előtti elnyúlásában. Ja és nem olvastam, tapasztalat.
Korábban már irtam itt a fórumon, hogy tőlünk nyugatabbra a fejlettebb országokban bevett dolog, hogy a meghíbásodott kettőstömegű helyett, hagyományos lendkereket alkalmaznak a javításhoz, legyen az vw, Kia, Mitsu., stb., biztosan ők a hűlyék. Azt sem úgy olvastam, hogy a vw mentőautók 40000km futásteljesítmény után produkálják a hol indul hol nem mesés procedurát, mert a vezműlánc szarrá van nyúlva rajtuk és szétverik a vezműtengely helyzetfigyelő senzort, ezért gariban cseréli a vw a motorokat!!!! Nem olvastam ez a valóság!!!! De biztosan az előttem válaszoló jobban tudja, biztosan nagyobb tapasztalattal rendelkezik.
Neked VW mentőautód van vagy Mondeod?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:15:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.25 kedd, 09:02:25
Neked VW mentőautód van vagy Mondeod?
AndyA
Miért csak olyan autóról lehet tapasztalattal rendelkezni, amilyen autó a tulajdonodban van?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:22:47 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 09:15:45
Miért csak olyan autóról lehet tapasztalattal rendelkezni, amilyen autó a tulajdonodban van?
Elég merész dolog egy VW-ben elkövetett motor alapján a Mondeokéról véleményt alkotni...
Tudod, minden általánosítás hazudik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2014.03.25 kedd, 09:30:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.25 kedd, 09:22:47
Elég merész dolog egy VW-ben elkövetett motor alapján a Mondeokéról véleményt alkotni...
Tudod, minden általánosítás hazudik.
AndyA
Én nem általánosítottam, mert a vw-t csak 1 példának írtam a sok közül, ha elolvastad a teljes hozzászólásomat akkor olvashattad, hogy sok más gyártó tipusainál is vannak a lendkerék és vezműlánc összefüggő problémák, szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2014.03.25 kedd, 10:08:11 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 09:30:02
Én nem általánosítottam, mert a vw-t csak 1 példának írtam a sok közül, ha elolvastad a teljes hozzászólásomat akkor olvashattad, hogy sok más gyártó tipusainál is vannak a lendkerék és vezműlánc összefüggő problémák, szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam.
Amíg konkrét példát nem hozol Mondeoról... Minden más példa irreleváns. Ha ezeknek a motoroknak is lenne ilyen baja, szerintem már tudnánk róla. Én még nem hallottam Mondeoban ilyenről.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:01:52 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 09:02:13
Ha tisztában lennél a kettőstömegű működésével, meg sok minden mással, mint múltkor a féknyereggel kapcsolatban, akkor nem azzal próbáltad volna kidumálni az általad elég keményen állított butaságot, hogy én rosszúl kérdeztem. Előbb számolj el 10-ig és gondold át amit leakarsz irni.
Múltkor már megbeszéltük ezt a kettős tömegű vs. lánc vezérlést. Emlékszel?
Szerintem ne erőltesd ezt a tévhitet itt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:06:41 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.03.25 kedd, 09:30:02
szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam.
Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában, és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2014.03.25 kedd, 11:07:22 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.25 kedd, 11:06:41
Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában, és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.
Épp ezt akartam írni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2014.03.25 kedd, 12:19:13 »
Micsoda őrültség, hogy a gyárak sok pénzt és mérnöki munkaórát beleöltek, hogy csendesebb, finomabb, kíméletesebb legyen az autó üzeme, kíméljék a káros rezgésektől az alkatrészeket, ide tartozik a kettős tömegű lendkerék is............. aztán meg közben jól tönkre teszik az autókat! Mekkora Balfaxok!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ