Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:14:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2330840 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2014.03.15 szombat, 15:13:34 »

És mi volt?
Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.

    THX GSR mégegyszer  integet2  poigneemain (csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2014.03.15 szombat, 17:02:47 »

Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.

    THX GSR mégegyszer  integet2  poigneemain (csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)

Még mindig azt mondom, hogy a levegőt egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni.
Főleg úgy ahogy te írtad. Kuplung légtelenítésnél semmilyen kapcsolat nincs a fékkel. Egy tartályból kaja mindegyik a fékfolyadékot, ennyi a közös dolog.

Valami más volt ott a probléma, szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:40:54 »

Ha visszamenőleg a 9 hsz-től olvasod úgy érthetőbb,gondolom.A lényeg,hogy az új kinyomó csapágyat nem légtelenítették a szervizbe rendesen amitől k**vára zörgött (6 hónapig jártam így).GSR adott 1 tippet amit megcsináltam (ez volt az egyetlen megoldás) de a kinyomó csapágyból a levegőt belenyomtam a főfékmunkahengerbe,ezért nem volt fékem.Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom.

    THX GSR mégegyszer  integet2  poigneemain (csak normálisan kell csinálni nem elkapkodva mint én)
Hát olvastam, de ez : "Másnap újracsináltam a műveletet csak több ideig,így sikerült a levegőt kinyomnom." érdekelt.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:05:16 »

Még mindig azt mondom, hogy a levegőt egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni.
Főleg úgy ahogy te írtad. Kuplung légtelenítésnél semmilyen kapcsolat nincs a fékkel. Egy tartályból kaja mindegyik a fékfolyadékot, ennyi a közös dolog.

Valami más volt ott a probléma, szerintem.
"egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni."Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 12:07:55 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:09:37 »

Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?  vigyor3

Nem.

Levegővel -ami ugye összenyomható is- egy zárt, folyadékkal telt csőből soha nem nyomd ki a folyadékot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:10:42 »

"egy fékfolyadékkal telt rendszerbe nem lehet belenyomni."Így igaz de a már benne lévő levegőt átlehet nyomni máshová, nem?  vigyor3

Most akkor levegős volt a fékrendszer is? Ha igen, akkor sincs semmi kapcsolata a kuplunghoz a közös folyadék ellátáson kívül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:36:40 »

Most akkor levegős volt a fékrendszer is? Ha igen, akkor sincs semmi kapcsolata a kuplunghoz a közös folyadék ellátáson kívül.
Már nem!De majd egy minin átbeszéljük mert itt eléggé elbeszélünk egymás mellet.  rinya
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
DzZoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 13:46:20 »

Nem túl rossz árak, megnézem, köszi!

AndyA

Szia!

http://www.xenixauto.hu/
Én most vettem náluk egy Valeo fix szettet 90e Ft-ért egy TDDi-be +46e a hatos kinyomó csapágy.
Igaz a rendes ára 98e Ft, csak vki. korábban megrendelte és nem vitte el, ezért olcsóbban odaadták polcról.
Szerintem egy érdeklődő telefonhívást megér.

Üdv.Z.

u.i.: A régi kuplungnak sincs semmi baja, csak kicseréltem ha már egyszer szét van szerelve ( mert szándékozom chipelni a kocsit a 6-sebességes váltó miatt). Ha vkit. érdekel eladó, beszerelési garival.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 13:53:17 írta DzZoltan » Naplózva

2007.12  2.0 Tdci kombi  minden földi jóval.
2006       1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
 └-┼┼┤
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 14:24:59 »

Szia!

http://www.xenixauto.hu/
Én most vettem náluk egy Valeo fix szettet 90e Ft-ért egy TDDi-be +46e a hatos kinyomó csapágy.
Igaz a rendes ára 98e Ft, csak vki. korábban megrendelte és nem vitte el, ezért olcsóbban odaadták polcról.
Szerintem egy érdeklődő telefonhívást megér.

Üdv.Z.

u.i.: A régi kuplungnak sincs semmi baja, csak kicseréltem ha már egyszer szét van szerelve ( mert szándékozom chipelni a kocsit a 6-sebességes váltó miatt). Ha vkit. érdekel eladó, beszerelési garival.

15-tel drágább, mint az eddigi legjobb.

Azért köszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:50:07 »

Sziasztok

Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:25:46 »

Sziasztok

Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Igen, 1,9l kell bele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:59:50 »

Igen, 1,9l kell bele.
Koszi
Csak most neztem, hogy Syntrans amit vettem, de mindenhol Syntrans Multivehicle amit javasolnak bele.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:05:00 »

Sziasztok

Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

mennyi volt??  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.19 szerda, 20:01:56 írta AndyA » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:08:20 »

Koszi
Csak most neztem, hogy Syntrans amit vettem, de mindenhol Syntrans Multivehicle amit javasolnak bele.

Elvileg a Syntrans Multivehicle kell bele, mert annak van WSS-M2C200-C2 minősítése, amit előír a ford. De az angol fórumon azt írták, hogy a legújabb, ilyen váltókkal szerelt kocsikhoz már ezt az olajat írják elő, és elvileg megoldja a hideg időben jelentkező váltási problémákat. Szóval szerencsés tévedés volt.

https://www.fcsdchemicalsandlubricants.com/main/quickref/mantrans.pdf
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:10:18 »

mennyi volt??  Smiley
2500\L
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:18:26 »

2500\L

az baráti! Nekem is érik! Hol vetted?? Vagy mindenhol ennyi kb?
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:47:34 »

az baráti! Nekem is érik! Hol vetted?? Vagy mindenhol ennyi kb?

Privatban irom majd hogy hol. Evek ota toluk vasarolok, szerintem az egyik legolcsobb hivatalos forras. Mashol en 3e folott lattam mindenhol.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:33:29 »

Elvileg a Syntrans Multivehicle kell bele, mert annak van WSS-M2C200-C2 minősítése, amit előír a ford. De az angol fórumon azt írták, hogy a legújabb, ilyen váltókkal szerelt kocsikhoz már ezt az olajat írják elő, és elvileg megoldja a hideg időben jelentkező váltási problémákat. Szóval szerencsés tévedés volt.

https://www.fcsdchemicalsandlubricants.com/main/quickref/mantrans.pdf

Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:25:23 »

Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?
? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:32:04 »

? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?

Jó hozzá.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:10:54 »

Ez nem úgy van, hogy "visszafele kompatibilis"? Tehát a linkelt olaj az ...-D2, akkor az abba is jó, aminek az előirása ...-C2?

Nem, mert elbaxtam, és simán ...-C minősítésű olaj kell bele elvileg  vigyor3

? Ez erdekes lehet! Akkor jo, vagy nem jo amit vettem?

Átveszem tőled, ha aggódsz, és nem akarod betölteni  Smiley
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 20:14:31 »

Sziasztok

Ez jó a 6 gangos 130 Lovas TDCI váltóba?
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140319/IMG_20140319_154127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Beszerzési elérhetőséget én is kérnék.Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.20 csütörtök, 20:14:47 írta AndyA » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2014.03.22 szombat, 11:49:41 »

Sziasztok!Mi a különbség ez  http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Ford-Galaxy-Mondeo-VW-Sharan-Jaguar-X-Type-/330987894192?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item4d106a75b0  és ez  http://www.ebay.co.uk/itm/OE-Quality-CSC-Concentric-Slave-Cylinder-Bearing-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCI-96-12-/350916101006?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AFord%7CCars+Type%3A2.0+TDCi%7CPlat_Gen%3AMK+III%7CModel%3AMondeo&hash=item51b43ac38e  között.Az  elsőn 2 olajvezeték van míg a másodikon csak 1,és még?Huh?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:11:52 »


1, Mind a kettőn csak 1 olajvezeték van....a másik (amit annak nézel) a légtelenítő csavar. 
2, Az első LUk gyártmány....a másiknál nem derül ki a gyártó, de gyári minőségnek árulják.
3, Sokszor az ebayes képek csak "illusztrációk"...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:23:45 »

1, Mind a kettőn csak 1 olajvezeték van....a másik (amit annak nézel) a légtelenítő csavar. 
2, Az első LUk gyártmány....a másiknál nem derül ki a gyártó, de gyári minőségnek árulják.
3, Sokszor az ebayes képek csak "illusztrációk"...
Köszi a gyors választ.Nemrég cseréltetem kuplungot szakszervizbe és rendesen elbaxták nem volt rendesen légtelenítve amitől nagyon zörgött.Csináltam én is 1 légtelenítést,most jó de még mindig nem az igazi.A légtelenítő csonk kint van a váltó tetején.A másik olajvezeték,hol jön ki a váltóból és hová megy? 
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:35:39 »

Köszi a gyors választ.Nemrég cseréltetem kuplungot szakszervizbe és rendesen elbaxták nem volt rendesen légtelenítve amitől nagyon zörgött.Csináltam én is 1 légtelenítést,most jó de még mindig nem az igazi.A légtelenítő csonk kint van a váltó tetején.A másik olajvezeték,hol jön ki a váltóból és hová megy? 

Az olajvezeték a légtelenítő mellett jön ki.....az megy a kuplung felső munkahengerre (gyakorlatilag a pedálhoz)....a munkahenger pedig a fékfolyadék tartályból kapja a folyadékot.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:48:56 »

Az olajvezeték a légtelenítő mellett jön ki.....az megy a kuplung felső munkahengerre (gyakorlatilag a pedálhoz)....a munkahenger pedig a fékfolyadék tartályból kapja a folyadékot.
Aha...akkor még jobban meg kell néznem mert eddig nem találtam a 2 második olajkivezetést de ha jól értem akkor ha a légtelenítőn visszafelé nyomom az olajat (ezt a megoldást csináltam amitől sokkal jobb lett)  akkor az megy a kuplungpedálnál lévő munkahengerhez-onnan fel a főfékmunkahengerhez (ami a rásegítőn van) és onnan a tartályba?Mindezeket azért kérdem mert a szervizbe egyszerűen csak hagyta 1 kicsit folyni a légtelenítőnél és kész.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 12:52:30 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:54:53 »

Aha...akkor még jobban meg kell néznem mert eddig nem találtam a 2 második olajkivezetést de ha jól értem akkor ha a légtelenítőn visszafelé nyomom az olajat (ezt a megoldást csináltam amitől sokkal jobb lett)  akkor az megy a kuplungpedálnál lévő munkahengerhez-onnan fel a főfékmunkahengerhez (ami a rásegítőn van) és onnan a tartályba?

A főfékhengerhez semmi köze a kuplungnak.  Ha szemből nézed a tartályt a jobb oldalán van egy cső....az megy a munkahengerre közvetlenül és a munkahengertől pedig a kinyomóhoz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2014.03.22 szombat, 13:31:07 »

srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?

90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2014.03.22 szombat, 13:43:53 »

srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?

90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?

115le-nél 2002 09.-től van váltás.
90le-nél 2003 02.-től van váltás. 
Azt nem tudom, hogy a 90le és 115le csereszabatos -e....de nem hiszem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:09:40 »

srácok, lendkerékben milyen évjárattól volt váltás fogazásban?

90le tddi-re a 115le tddi lendkereke felmegy?

http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Gyári előírás szerint más fajta kell a 90 és 115 Le-re (ha jól emlékszem, akkor 90 Le 230mm-es, 115-ös 240).
Azt, hogy amúgy fel lehet-e mókolni egyik helyére a másikat, passz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 03:49:52 »

Nem, mert elbaxtam, és simán ...-C minősítésű olaj kell bele elvileg  vigyor3

Átveszem tőled, ha aggódsz, és nem akarod betölteni  Smiley
Beszerzési elérhetőséget én is kérnék.Köszi
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:08:06 »

Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a helyes cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.

Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?

Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.

Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.

Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?

AndyA


Szia Andy,

ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként.... rinya

köszi  wave
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:11:52 »

Szia Andy,

ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként.... rinya

köszi  wave

Egyelőre nem találtam elég jót... Egyelőre az itt elhangzottak a legjobbak, 135 körül a DMF-re és hozzá még 70 körül a kuplung és kinyomó. Majd keresgélek még.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:21:33 »

Szia Andy,

ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként.... rinya

köszi  wave

Itt találtam egyelőre legjobb áron, 400 Euroért:

http://www.ccc-motorsport.de

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:24:45 »

Szia Andy,

ha lehet eleveznék a farvizeden, azaz, ha megvan, hogy hol érdemes venni kuplung + szerkezet + kinyomócsapágy + kettős tömegű lendkerék szettet, akkor légyszi oszd meg velem, mert asszem lassan nekem is cserés lesz a dolog.
Alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, van egy kis morgó hang, ami eddig nem volt. Váltáskor is hallok vmi fura csörgő hangot időnként.... rinya

köszi  wave

Meg van Angolországból is kb. ugyanennyiért:

http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-2-2-ltr-LUK-Dual-Mass-Flywheel-415042710-09-04-08-07-/330941509140?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d0da6ae14

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 21:40:20 »

Itt találtam egyelőre legjobb áron, 400 Euroért:

http://www.ccc-motorsport.de

AndyA
Ez nagyon jó oldal, ezen jól látható az egyedi gyártású lendkerék, ami persze nem kettőstömegű, igaz főként sport célra gyártják, de ha nekem olyan autóm lenne amin kettőstömegű van és az tönkre megy, akkor biztos, hogy az életben nem tennék rá többet kettőstőmegűt, főleg ha lánc hajtású a vezérlés.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 23:24:38 »

...de ha nekem olyan autóm lenne amin kettőstömegű van és az tönkre megy, akkor biztos, hogy az életben nem tennék rá többet kettőstőmegűt, főleg ha lánc hajtású a vezérlés.

Miért ? Milyen okból ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2014.03.25 kedd, 07:24:41 »

Miért ? Milyen okból ?

Olvasott valamit valahol és elhitte.........ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2014.03.25 kedd, 08:55:32 »

Miért ? Milyen okból ?
Mert a lendkerék működéséből eredendően nagyban hozzájárul a vezműlánc idő előtti elnyúlásában. Ja és nem olvastam, tapasztalat.
Korábban már irtam itt a fórumon, hogy tőlünk nyugatabbra a fejlettebb országokban bevett dolog, hogy a meghíbásodott kettőstömegű helyett, hagyományos lendkereket alkalmaznak a javításhoz, legyen az vw, Kia, Mitsu., stb., biztosan ők a hűlyék. Azt sem úgy olvastam, hogy a vw mentőautók 40000km futásteljesítmény után produkálják a hol indul hol nem mesés procedurát, mert a vezműlánc szarrá van nyúlva rajtuk és szétverik a vezműtengely helyzetfigyelő senzort, ezért gariban cseréli a vw a motorokat!!!! Nem olvastam ez a valóság!!!! De biztosan az előttem válaszoló jobban tudja, biztosan nagyobb tapasztalattal rendelkezik. wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:02:13 »

Olvasott valamit valahol és elhitte.........ennyi.
Ha tisztában lennél a kettőstömegű működésével, meg sok minden mással, mint múltkor a féknyereggel kapcsolatban, akkor nem azzal próbáltad volna kidumálni az általad elég keményen állított butaságot, hogy én rosszúl kérdeztem. Előbb számolj el 10-ig és gondold át amit leakarsz irni. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:02:25 »

Mert a lendkerék működéséből eredendően nagyban hozzájárul a vezműlánc idő előtti elnyúlásában. Ja és nem olvastam, tapasztalat.
Korábban már irtam itt a fórumon, hogy tőlünk nyugatabbra a fejlettebb országokban bevett dolog, hogy a meghíbásodott kettőstömegű helyett, hagyományos lendkereket alkalmaznak a javításhoz, legyen az vw, Kia, Mitsu., stb., biztosan ők a hűlyék. Azt sem úgy olvastam, hogy a vw mentőautók 40000km futásteljesítmény után produkálják a hol indul hol nem mesés procedurát, mert a vezműlánc szarrá van nyúlva rajtuk és szétverik a vezműtengely helyzetfigyelő senzort, ezért gariban cseréli a vw a motorokat!!!! Nem olvastam ez a valóság!!!! De biztosan az előttem válaszoló jobban tudja, biztosan nagyobb tapasztalattal rendelkezik. wave

Neked VW mentőautód van vagy Mondeod? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:15:45 »

Neked VW mentőautód van vagy Mondeod? taps taps taps taps taps

AndyA
Miért csak olyan autóról lehet tapasztalattal rendelkezni, amilyen autó a tulajdonodban van? Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:22:47 »

Miért csak olyan autóról lehet tapasztalattal rendelkezni, amilyen autó a tulajdonodban van? Wink

Elég merész dolog egy VW-ben elkövetett motor alapján a Mondeokéról véleményt alkotni...

Tudod, minden általánosítás hazudik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:30:02 »

Elég merész dolog egy VW-ben elkövetett motor alapján a Mondeokéról véleményt alkotni...

Tudod, minden általánosítás hazudik.

AndyA
Én nem általánosítottam, mert a vw-t csak 1 példának írtam a sok közül, ha elolvastad a teljes hozzászólásomat akkor olvashattad, hogy sok más gyártó tipusainál is vannak a lendkerék és vezműlánc összefüggő problémák, szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2014.03.25 kedd, 10:08:11 »

Én nem általánosítottam, mert a vw-t csak 1 példának írtam a sok közül, ha elolvastad a teljes hozzászólásomat akkor olvashattad, hogy sok más gyártó tipusainál is vannak a lendkerék és vezműlánc összefüggő problémák, szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam. wave

Amíg konkrét példát nem hozol Mondeoról... Minden más példa irreleváns. Ha ezeknek a motoroknak is lenne ilyen baja, szerintem már tudnánk róla. Én még nem hallottam Mondeoban ilyenről.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:01:52 »

Ha tisztában lennél a kettőstömegű működésével, meg sok minden mással, mint múltkor a féknyereggel kapcsolatban, akkor nem azzal próbáltad volna kidumálni az általad elég keményen állított butaságot, hogy én rosszúl kérdeztem. Előbb számolj el 10-ig és gondold át amit leakarsz irni. wave

 2funny   taps

Múltkor már megbeszéltük ezt a kettős tömegű vs. lánc vezérlést.  Emlékszel?    taps
Szerintem ne erőltesd ezt a tévhitet itt.  wave



 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:06:41 »

szóval, mint konstrukciós problémát vázoltam. wave
Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában,  és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:07:22 »

Néhány fórumos arc már beletolt 500 ekm-t a Mondeóba, meg néhány aki nem tud róla hogy ennyi van az autójában,  és ők még nem cseréltek láncot. Escort láncca hajlamos volt nyúlni, de ennél a mk3 Mondeonál mintha nem lenne annyira beszédtéma a fórumon.

Épp ezt akartam írni Smiley  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2014.03.25 kedd, 12:19:13 »

Micsoda őrültség, hogy a gyárak sok pénzt és mérnöki munkaórát beleöltek, hogy csendesebb, finomabb, kíméletesebb legyen az autó üzeme, kíméljék a káros rezgésektől az alkatrészeket, ide tartozik a kettős tömegű lendkerék is............. aztán meg közben jól tönkre teszik az autókat! Mekkora Balfaxok!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.