Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:20:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327857 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4950 Dátum:
2015.04.08 szerda, 06:37:19 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.04.07 kedd, 22:10:37
van is neki már 1 egész hozzászólása...
ami azt jelenti,hogy nagyjából tudja,hogy mit jelent az egytömegű lendkerék,és hogy viselkedik a saját autójában,és mind ezt nem is szégyellte leírni.nekem ez 100%-os igazolás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4951 Dátum:
2015.04.08 szerda, 06:41:38 »
Idézetet írta: mister28 - 2015.04.07 kedd, 22:53:49
Kedves hozzászólók!
Az autó az enyém és sajnos nem tudom teljesen behatárolni a hibajelenséget. Két szerelő azt mondta, hogy a váltóból jön a zörgés, egy pedig azt, hogy lehet, hogy a fix lendkeréknek is köze van hozzá. Az autóban valóban fix lendkerék van, nem szoktam valótlanságokat állítani. A szerelőm azt mondja, hogy mivel újabb autót szeretnék venni így inkább már ne költsek rá, hanem adjam olcsóbban. Az autó ettől a hibától eltekintve nagyon megkímélt. Ha valaki megcsináltatja még sokáig használhatja.
Lehet ércelődni, hogy szétharcolt autó de ez nem igaz mert vigyáztam rá, valóban Ausztriában dolgozom és valóban sokat utazom autópályán.
Ezenkívűl nyíltan vállalom a hirdetésben, hogy zörgés hallatszik, mert nem akarok senkit sem átverni. Érdekes, hogy az én mondeomon kívül mindegyik 2-300 000 km-t futott kítűnő, kiváló újszerű stb.
Ezen azért érdemes lenne elgondolkozni.
szerintem korrekt a hirdetés.és minden tiszteletem a tiéd,hogy felvállalod.szerintem ezt nem is lehet másképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4952 Dátum:
2015.04.15 szerda, 07:41:52 »
Múlt héten ki lett cserélve a kettős tömegű lendkerék, a kuplung szerkezet, és a kinyomó (az autóban elvileg 170.000km van)
Tapasztalatok:
1, a kiszerelt lendkerék nem tünt rossznak, nem kopogott, nem lötyögöt
2, a kiszelet kuplungtárcsa nem volt elkopva, több mm-es betét olt még rajta
3, a cserével a váltási nehézség megszűnt, most már betudom rakni egyesbe első szándékból, néha akadozik a váltó kettesbe, de ez már valószínűleg a váltó hibája
4, a szerelés után alacsony fordulaton előjött egy morgó hang (ropogó)
5, a motor sokkal jobban rázkódik mint szerelés előtt.
A motor felfüggesztés jónak tűnik. Szerintetek a kuplungot lehet úgy felszerelni, hogy nem központos és emiatt kiegyensúlyozatlaná válik a forgó tömeg?
Vagy mi okozhatja a most előjövő rázkódást?
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4953 Dátum:
2015.04.15 szerda, 09:16:35 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.15 szerda, 07:41:52
Múlt héten ki lett cserélve a kettős tömegű lendkerék, a kuplung szerkezet, és a kinyomó (az autóban elvileg 170.000km van)
Tapasztalatok:
1, a kiszerelt lendkerék nem tünt rossznak, nem kopogott, nem lötyögöt
2, a kiszelet kuplungtárcsa nem volt elkopva, több mm-es betét olt még rajta
3, a cserével a váltási nehézség megszűnt, most már betudom rakni egyesbe első szándékból, néha akadozik a váltó kettesbe, de ez már valószínűleg a váltó hibája
4, a szerelés után alacsony fordulaton előjött egy morgó hang (ropogó)
5, a motor sokkal jobban rázkódik mint szerelés előtt.
A motor felfüggesztés jónak tűnik. Szerintetek a kuplungot lehet úgy felszerelni, hogy nem központos és emiatt kiegyensúlyozatlaná válik a forgó tömeg?
Vagy mi okozhatja a most előjövő rázkódást?
Kettős tömegű lett beszerelve?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4954 Dátum:
2015.04.15 szerda, 09:26:07 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.15 szerda, 07:41:52
Múlt héten ki lett cserélve a kettős tömegű lendkerék, a kuplung szerkezet, és a kinyomó (az autóban elvileg 170.000km van)
Tapasztalatok:
1, a kiszerelt lendkerék nem tünt rossznak, nem kopogott, nem lötyögöt
2, a kiszelet kuplungtárcsa nem volt elkopva, több mm-es betét olt még rajta
3, a cserével a váltási nehézség megszűnt, most már betudom rakni egyesbe első szándékból, néha akadozik a váltó kettesbe, de ez már valószínűleg a váltó hibája
4, a szerelés után alacsony fordulaton előjött egy morgó hang (ropogó)
5, a motor sokkal jobban rázkódik mint szerelés előtt.
A motor felfüggesztés jónak tűnik. Szerintetek a kuplungot lehet úgy felszerelni, hogy nem központos és emiatt kiegyensúlyozatlaná válik a forgó tömeg?
Vagy mi okozhatja a most előjövő rázkódást?
Milyen tünetek indokolták a szétszerelést ? Szakember végezte, vagy "haver" ?
Naplózva
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4955 Dátum:
2015.04.15 szerda, 10:34:17 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.15 szerda, 09:26:07
Milyen tünetek indokolták a szétszerelést ? Szakember végezte, vagy "haver" ?
1, Kettőstömegű lett berakva.
2, Autószerelő rakta be.
3, Nehezen tudtam egyesbe rakni a váltót. Mindig második próbálkozásra, viszonylag nagy erővel lehetet. Most elsőre bemegy.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4956 Dátum:
2015.04.15 szerda, 10:46:52 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.15 szerda, 07:41:52
...
5, a motor sokkal jobban rázkódik mint szerelés előtt.
...
Válasz
1, Kettőstömegű lett berakva.
Nos alf?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4957 Dátum:
2015.04.15 szerda, 10:50:15 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.15 szerda, 10:34:17
1, Kettőstömegű lett berakva.
2, Autószerelő rakta be.
3, Nehezen tudtam egyesbe rakni a váltót. Mindig második próbálkozásra, viszonylag nagy erővel lehetet. Most elsőre bemegy.
Én "garanciában" visszavinném a szerelőhöz, oldja meg. A morgó hang és a rázkódásnak talán köze van egymáshoz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4958 Dátum:
2015.04.15 szerda, 10:56:03 »
Idézetet írta: Cila76 - 2015.04.15 szerda, 10:34:17
1, Kettőstömegű lett berakva.
170 ekm alatt nem szoktak benzinesen 2ős tömegűt cserélni. Akkor nyugodtan mondhatjuk hogy vélhetőleg ismeretlen futásteljesítményű és előéletű autóról beszélünk. Bocs nem lelombozni akarlak, csak lássunk tisztán.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4959 Dátum:
2015.04.15 szerda, 10:58:13 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.15 szerda, 10:56:03
170 ekm alatt nem szoktak benzinesen 2ős tömegűt cserélni. Akkor nyugodtan mondhatjuk hogy vélhetőleg ismeretlen futásteljesítményű és előéletű autóról beszélünk. Bocs nem lelombozni akarlak, csak lássunk tisztán.
Kolléga írja is, hogy nem volt kopott, stb. Talán inkább a kinyomó, ami huncutkodhatott (nehéz váltás). Persze ettől még a km kitudja mennyi.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4960 Dátum:
2015.04.15 szerda, 11:17:20 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.15 szerda, 10:56:03
170 ekm alatt nem szoktak benzinesen 2ős tömegűt cserélni. Akkor nyugodtan mondhatjuk hogy vélhetőleg ismeretlen futásteljesítményű és előéletű autóról beszélünk. Bocs nem lelombozni akarlak, csak lássunk tisztán.
Mivel láttam a kivett kettőstömegűt, pont az győzőtt meg, hogy az autóban nincs több.
Véleményem szerint, nem kellett volna kicserélni, de itt is mindenki azt írta, ha már szétszedik akkor érdemes. Attól tartottam, ha nem cseréltettem le, akkor a majd a szerelő arra fog hivatkozni, hogy azért nem jó a váltó. A váltón van egy kis ablak, ott benéztem egy kamerával és azt láttam, hogy a hidraulikos kinyomó működik, így azért egyeztem bele a teljes cserébe. A szerelő meg azért akarta, hogy a kedvezménnyel megvett alkatrészen keressen.
Azt nem tudom, hogy lehet-e szarul berakni-e a kuplungszerkezetet? csak nem?
Hiába viszem vissza, ezért nem fogja szétszedni. Csak akkor, ha eldurvul a hiba.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Taki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4961 Dátum:
2015.04.15 szerda, 11:49:29 »
Sziasztok!
Bocs, nem olvastam végig ezt a fórumot!
Érdeklődnék, mi a kettős-tömegű lendkerék hibajelenségének hanghatása?
Csak azért mert most állt a kocsi jó-pár hónapot és most, hogy megyek vele ilyen "kattogó" illetve "kerregő" hangot hallok menet-közben. Ez az eset lehet pl. az?
(Nem gondolnám, hogy kerékcsapágy, bár az igaz, hogy állóhelyzetben ez nem hallgattam, így akár még az is lehet...)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4962 Dátum:
2015.04.15 szerda, 12:53:05 »
Idézetet írta: Taki - 2015.04.15 szerda, 11:49:29
Sziasztok!
Bocs, nem olvastam végig ezt a fórumot!
Érdeklődnék, mi a kettős-tömegű lendkerék hibajelenségének hanghatása?
Csak azért mert most állt a kocsi jó-pár hónapot és most, hogy megyek vele ilyen "kattogó" illetve "kerregő" hangot hallok menet-közben. Ez az eset lehet pl. az?
(Nem gondolnám, hogy kerékcsapágy, bár az igaz, hogy állóhelyzetben ez nem hallgattam, így akár még az is lehet...)
Jellemzően ha a kuplung kinyomása nélkül állítod le a motort, akkor csörren, ha döglött a kettős tömegűd. Ha már menetközben is zörög, akkor eléggé odalehet, de azt alighanem észrevetted volna már korábban. Ki kellene fülelni, hol és mi zörög.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4963 Dátum:
2015.04.15 szerda, 13:28:48 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.15 szerda, 10:56:03
170 ekm alatt nem szoktak benzinesen 2ős tömegűt cserélni. Akkor nyugodtan mondhatjuk hogy vélhetőleg ismeretlen futásteljesítményű és előéletű autóról beszélünk. Bocs nem lelombozni akarlak, csak lássunk tisztán.
dehogy.Zacci nemegész 120e nél cserélte a lendkereket a benzinesén.erről ennyit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4964 Dátum:
2015.04.15 szerda, 14:44:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.15 szerda, 13:28:48
dehogy.Zacci nemegész 120e nél cserélte a lendkereket a benzinesén.erről ennyit....
Hát ezt szomorúan hallom. Ez nem túl gyakori azért. Nekem 220ekm-nél hangja nincs. Remélem így marad még sokáig.
Naplózva
Májki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4965 Dátum:
2015.04.15 szerda, 18:36:25 »
Sziasztok!
A kérdésem a következő. 1,8 benzines az autó, ha sokat járok városban lámpáknál egy idő után az induláskor a motor az egész autót berázza. Ha hideg a motor nincs jelenség. Mi okozhatja a jelenséget?
Segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4966 Dátum:
2015.04.15 szerda, 18:42:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.15 szerda, 12:53:05
Jellemzően ha a kuplung kinyomása nélkül állítod le a motort, akkor csörren, ha döglött a kettős tömegűd. Ha már menetközben is zörög, akkor eléggé odalehet, de azt alighanem észrevetted volna már korábban. Ki kellene fülelni, hol és mi zörög.
AndyA
Ok! Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4967 Dátum:
2015.04.15 szerda, 20:27:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.04.15 szerda, 14:44:17
Hát ezt szomorúan hallom. Ez nem túl gyakori azért. Nekem 220ekm-nél hangja nincs. Remélem így marad még sokáig.
Lehet, hogy neked nem kettőstömegű van benne, ahogy az én korábbi gépemben sem az volt.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4968 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 09:08:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.15 szerda, 20:27:01
Lehet, hogy neked nem kettőstömegű van benne, ahogy az én korábbi gépemben sem az volt.
Az enyémben már az van (2002.12.). Viszont az autó mindkét előző tulaját ismerem, családos mókusok, nem boyracerek, így kis szerencsével joggal feltételezhetem hogy sokat el fog még menni, a sok városi üzem ellenére is. Majd meglátjuk...viszont kopó alkatrész, illúzióm nincs.
Naplózva
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4969 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 18:52:27 »
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Igazából több dolog is van de lehet összefüggenek.
Az Autóm (MMT6) télen elkezdett rázni. Nem a kormányt, hanem a kasznit. Gondoltam a vasfelni vagy a gumi az és majd a nyári csere megoldja. Alufelni + 1 éves nyári gumival ugyanaz a helyzet. Kb 100km/h tól elkezdi rázni a kasznit. Gyorsításkor minden ok. Szerelővel átnéztük az elejét, de minden rendben van.
Eközben 2 hete nehezen tudom első és lükverc sebességbe tenni a váltót. Ha eggyesbe teszem álló helyzetben, akkor kicsit meg is mozdul előre. Gondolom nem emel rendesen a kinyomócsapágy. A tipikus kettőstömegű hibahangok nem jelentkeznek. 140.000 kmrel korábban volt cserélve a komplett kuplung mindennel együtt gyári LUK-ra. Mi okozhatja vajon a nehéz váltást? Mi a tapasztalat? Ismét cserélni kéne a teljes szettet?
Illetve a rázásnak lehet köze a kuplunghoz?
Köszi előre is!!!
LAci
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4970 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 23:30:42 »
Idézetet írta: bulis - 2015.04.16 csütörtök, 18:52:27
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Igazából több dolog is van de lehet összefüggenek.
Az Autóm (MMT6) télen elkezdett rázni. Nem a kormányt, hanem a kasznit. Gondoltam a vasfelni vagy a gumi az és majd a nyári csere megoldja. Alufelni + 1 éves nyári gumival ugyanaz a helyzet. Kb 100km/h tól elkezdi rázni a kasznit. Gyorsításkor minden ok. Szerelővel átnéztük az elejét, de minden rendben van.
Eközben 2 hete nehezen tudom első és lükverc sebességbe tenni a váltót. Ha eggyesbe teszem álló helyzetben, akkor kicsit meg is mozdul előre. Gondolom nem emel rendesen a kinyomócsapágy. A tipikus kettőstömegű hibahangok nem jelentkeznek. 140.000 kmrel korábban volt cserélve a komplett kuplung mindennel együtt gyári LUK-ra. Mi okozhatja vajon a nehéz váltást? Mi a tapasztalat? Ismét cserélni kéne a teljes szettet?
Illetve a rázásnak lehet köze a kuplunghoz?
Köszi előre is!!!
LAci
Rückwärts, azaz magyar átiratban rükverc. A lük az más, az a lüke rövidítése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4971 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:09:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.16 csütörtök, 23:30:42
Rückwärts, azaz magyar átiratban rükverc. A lük az más, az a lüke rövidítése.
AndyA
Sorry sejtettem, hogy nem úgy kell de valamiért nem mentem utána.
Esetleg érdemben a kérdésemre valami?
Annyi adalék még, hogy lehet hülyén hangzik de reggel kevésbé ráz mint mondjuk du. Napi 150km-t autókázok.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4972 Dátum:
2015.04.17 péntek, 14:03:30 »
Idézetet írta: bulis - 2015.04.17 péntek, 09:09:42
Sorry sejtettem, hogy nem úgy kell de valamiért nem mentem utána.
Esetleg érdemben a kérdésemre valami?
Annyi adalék még, hogy lehet hülyén hangzik de reggel kevésbé ráz mint mondjuk du. Napi 150km-t autókázok.
Esetleg Békés és/vagy Hajdú-Bihar megyében szakértő fórumtárs?
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4973 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 16:37:42 »
Hali!!
Váltómű olajból mi a vélemény ezekről?Jó,nem jó,miért?
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670689-valtoolaj/1868577-valtoolaj-castrol-syntrax-multivehicle-75w-90
https://alkatreszek.hu/mannol_75w-90_valtoolaj_sae__gl5_szintetikus_1l_-_75w90_gl-5_hajtomuolaj?cikkkod=EXTRA+GETRIEBOEL++1L%7CKO#.VTkC6CHtmko
https://alkatreszek.hu/vAltOolaj_75w-90_gl4_szint._egyeb?cikkkod=BASIC%21GETRIEBOEL++1L%7CKO#.VTkDDSHtmko
https://alkatreszek.hu/castrol_75w-90_syntrans_transaxle_1l_castrol?cikkkod=SYNTRANS+TRANSAXLE+75W-90+1L#.VTkDeiHtmko
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4974 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 17:29:18 »
Idézetet írta: Szili - 2015.04.23 csütörtök, 16:37:42
Hali!!
Váltómű olajból mi a vélemény ezekről?Jó,nem jó,miért?
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670689-valtoolaj/1868577-valtoolaj-castrol-syntrax-multivehicle-75w-90
https://alkatreszek.hu/mannol_75w-90_valtoolaj_sae__gl5_szintetikus_1l_-_75w90_gl-5_hajtomuolaj?cikkkod=EXTRA+GETRIEBOEL++1L%7CKO#.VTkC6CHtmko
https://alkatreszek.hu/vAltOolaj_75w-90_gl4_szint._egyeb?cikkkod=BASIC%21GETRIEBOEL++1L%7CKO#.VTkDDSHtmko
https://alkatreszek.hu/castrol_75w-90_syntrans_transaxle_1l_castrol?cikkkod=SYNTRANS+TRANSAXLE+75W-90+1L#.VTkDeiHtmko
Szerintem ezek közül csak az első rendelkezik a váltóhoz előírt ford szabvánnyal.
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4975 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 18:29:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.23 csütörtök, 17:29:18
Szerintem ezek közül csak az első rendelkezik a váltóhoz előírt ford szabvánnyal.
Ez igaz, en nalunk ossze is vitaztam az itteni Castrol forgalmazoval mert Multivehicle-t rendeltem es Transaxle-t kuldtek...es szerintuk ugyanaz van benne
es csak marketing az egesz. Ekkor megkerdeztem hogy vallaljak ha 1 even belul tonkremegy a valtom kicserelik...persze visszavettek az olajat
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
imo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4976 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 12:17:14 »
Sziasztok!2002 tddi mondeomon nehezen kapcsolható az egyes és alükverc induláskor utána minden jó.Miér van ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4977 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 12:27:39 »
Idézetet írta: imo - 2015.04.27 hétfő, 12:17:14
Sziasztok!2002 tddi mondeomon nehezen kapcsolható az egyes és alükverc induláskor utána minden jó.Miér van ez?
Neked is:
"rück-wärts", azaz hátra, hátrafelé -> rükverc.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4978 Dátum:
2015.05.02 szombat, 18:39:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.27 hétfő, 12:27:39
Neked is:
"rück-wärts", azaz hátra, hátrafelé -> rükverc.
AndyA
Jesszusom
Úgy látom ez érzékeny téma.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4979 Dátum:
2015.05.05 kedd, 14:52:55 »
Most tényleg nem hisztiből vagy sértődésből kérdezem, de én is elírtam és szegény Imo is ezt a rükverc dolgot, de a kérdésünkre zéro válasz vagy esetleg visszakérdés érkezett. Ez a büntetés vagy a beavatás? Komolyan nem értem. Én visszaolvastam kb 1000 bejegyzést és olyan normális társaságnak tünt ami itt van.
Ismétlem nem kötekedni akarok, csak érdekelne.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4980 Dátum:
2015.05.05 kedd, 14:59:55 »
Idézetet írta: bulis - 2015.05.05 kedd, 14:52:55
Most tényleg nem hisztiből vagy sértődésből kérdezem, de én is elírtam és szegény Imo is ezt a rükverc dolgot, de a kérdésünkre zéro válasz vagy esetleg visszakérdés érkezett. Ez a büntetés vagy a beavatás? Komolyan nem értem. Én visszaolvastam kb 1000 bejegyzést és olyan normális társaságnak tünt ami itt van.
Ismétlem nem kötekedni akarok, csak érdekelne.
Szia
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
esetleg valasz lehet a kerdeseitekre.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4981 Dátum:
2015.05.05 kedd, 15:02:15 »
Idézetet írta: bulis - 2015.05.05 kedd, 14:52:55
Most tényleg nem hisztiből vagy sértődésből kérdezem, de én is elírtam és szegény Imo is ezt a rükverc dolgot, de a kérdésünkre zéro válasz vagy esetleg visszakérdés érkezett. Ez a büntetés vagy a beavatás? Komolyan nem értem. Én visszaolvastam kb 1000 bejegyzést és olyan normális társaságnak tünt ami itt van.
Ismétlem nem kötekedni akarok, csak érdekelne.
Nekem GSR ?zsírspray-vel? fújkálta a bowdenek és a váltó csatlakozását. Majd megírja pontosan, hogy hol-mit.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4982 Dátum:
2015.05.05 kedd, 15:03:34 »
Idézetet írta: bulis - 2015.05.05 kedd, 14:52:55
Most tényleg nem hisztiből vagy sértődésből kérdezem, de én is elírtam és szegény Imo is ezt a rükverc dolgot, de a kérdésünkre zéro válasz vagy esetleg visszakérdés érkezett. Ez a büntetés vagy a beavatás? Komolyan nem értem. Én visszaolvastam kb 1000 bejegyzést és olyan normális társaságnak tünt ami itt van.
Ismétlem nem kötekedni akarok, csak érdekelne.
Ha valaki tudja a választ, meg fogja írni, amint a fórum elé kerül. De nem mindenki olyan elvetemült, mint páran, hogy tízpercenként belenézünk, hogy mi van.
Türelem választ terem.
Én meg hiába írnám meg a választ, ha nem tudom, így csak grammarnáciként kötekszem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4983 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:20:01 »
Idézetet írta: bulis - 2015.05.05 kedd, 14:52:55
Most tényleg nem hisztiből vagy sértődésből kérdezem, de én is elírtam és szegény Imo is ezt a rükverc dolgot, de a kérdésünkre zéro válasz vagy esetleg visszakérdés érkezett. Ez a büntetés vagy a beavatás? Komolyan nem értem. Én visszaolvastam kb 1000 bejegyzést és olyan normális társaságnak tünt ami itt van.
Ismétlem nem kötekedni akarok, csak érdekelne.
Sajnos ennek a problémának nincs meg a biztos okozója.Nekem is ilyen gond van(2004,1.8 B),hogy főleg az 1 és az R időnként nehezen kapcsolható.Van akinek a zsírzás segített,van aki bowdenen állított vagy cserélte és van akinek a lendkerék+kuplungtárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy csere után javult meg.Én úgy vettem ki,hogy ez facelift utáni betegeskedés,főleg a "nemfelhúzós" váltónál.Nyáron szét lesz borítva az enyém és utána megírom mi változott.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4984 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 09:04:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.05 kedd, 15:03:34
Ha valaki tudja a választ, meg fogja írni, amint a fórum elé kerül. De nem mindenki olyan elvetemült, mint páran, hogy tízpercenként belenézünk, hogy mi van.
Türelem választ terem.
Én meg hiába írnám meg a választ, ha nem tudom, így csak grammarnáciként kötekszem.
AndyA
Tiszta sor semmi gond. Akkor csak segítsetek ötletelni az alábbihoz.
Ráz a kaszni 100 felett de úgy, hogy majd megőrülök tőle.
Eddig ellenőrízve lett a felni és a gumi, de mivel a téli is rázott így azt kizártuk főleg, hogy nincs is rajtuk elméletileg hiba.
Jobb féltengely cserélve.
Szerelőm átnézett már mindent a futóművön azt mondja nem lóg és nem rossz semmi. Ő a kettős tömegűre gyanakszik, mert álló helyzetben is ha 1500-as fordulaton beráz a kaszni. Érezni az autóban ülve is. Egyébként nem hozza a szokásos kettőstömegű hibajelenségeket. Nem csörömpöl leálláskor, nem üt a kuplung pedál ha kicsit benyumjuk. Kinyomó csapágy se ciripel, nem csúszik a kuplung. 150.000 km-rel korábban volt cserélve komplett az egész.
Szerintetek is berázhatja ennyire a kasznit?
Mondott másik szerelő olyat, hogy motor tartó bakk is lehet a ludas. Azt, hogyan lehetne ellenőrízni?
Nem szeretnék beruházni egy "szerintem"-re de már nem tudom hova vigyem mit csináljak a kocsival.
Előre is köszi az ötleteket!!!
Üdv,
Laci
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4985 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 09:10:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.05 kedd, 15:02:15
Nekem GSR ?zsírspray-vel? fújkálta a bowdenek és a váltó csatlakozását. Majd megírja pontosan, hogy hol-mit.
Köszönöm!
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
tobik75
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4986 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 11:41:11 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy miért bólogat a váltó"kar" gázadásra?(főleg 3.-ban vagy 4.-ben)
Illetve valamilyen szinten kerreg motorféken..
Most esett át a járgány lendkerék, kuplung és kinyomócsapágy cserén( 2.0 TDDi), ezen kívül még kapott egy új nyelestengely csapágyat is.
Én arra tippelek, hogy az új nyelescsapágy megemelte az egész szerkezetet és talán ez okozza..
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4987 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 12:25:14 »
Idézetet írta: tobik75 - 2015.05.24 vasárnap, 11:41:11
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy miért bólogat a váltó"kar" gázadásra?(főleg 3.-ban vagy 4.-ben)
Illetve valamilyen szinten kerreg motorféken..
Most esett át a járgány lendkerék, kuplung és kinyomócsapágy cserén( 2.0 TDDi), ezen kívül még kapott egy új nyelestengely csapágyat is.
Én arra tippelek, hogy az új nyelescsapágy megemelte az egész szerkezetet és talán ez okozza..
A motor billen egy kicsit, és ez a váltóbovdeneken keresztül átmegy a váltókarra is.
Ha nagyon durván csinálja, akkor a középen alul lévő, a motor billenését korlátozó gumibakot, meg talán az összes többit is érdemes ellenőrizni.
Naplózva
tobik75
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4988 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 15:48:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.05.24 vasárnap, 12:25:14
A motor billen egy kicsit, és ez a váltóbovdeneken keresztül átmegy a váltókarra is.
Ha nagyon durván csinálja, akkor a középen alul lévő, a motor billenését korlátozó gumibakot, meg talán az összes többit is érdemes ellenőrizni.
Akkor valószínű, hogy a lógás okozza a motorfék érdekes hangját is..
És csak simán "vízbe" kéne állítani és ennyi? Nincs rá valami külön módszer? :O
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4989 Dátum:
2015.05.26 kedd, 11:00:14 »
Sziasztok,
Kuplung és lendkerék csere előtt állok , már megvettem mindent ami kell kivéve a nyeles tengely csapágyat.
Azt olvastam, hogy azt sem árt kicserélni ha már szét van szedve.
tudja esetleg valaki, hogy milyen csapágy kell?
Sajnos sehol nem találom a típusát.
Köszi a segítséget
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4990 Dátum:
2015.05.26 kedd, 14:02:06 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.05.26 kedd, 11:00:14
Sziasztok,
Kuplung és lendkerék csere előtt állok , már megvettem mindent ami kell kivéve a nyeles tengely csapágyat.
Azt olvastam, hogy azt sem árt kicserélni ha már szét van szedve.
tudja esetleg valaki, hogy milyen csapágy kell?
Sajnos sehol nem találom a típusát.
Köszi a segítséget
Szerintem te erre gondoltál.
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/12640-nyelestengely-szimering-ford-mtx75-mmt6-valtohoz
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4991 Dátum:
2015.05.26 kedd, 18:15:09 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.05.26 kedd, 11:00:14
Sziasztok,
Kuplung és lendkerék csere előtt állok , már megvettem mindent ami kell kivéve a nyeles tengely csapágyat.
Azt olvastam, hogy azt sem árt kicserélni ha már szét van szedve.
tudja esetleg valaki, hogy milyen csapágy kell?
Sajnos sehol nem találom a típusát.
Köszi a segítséget
Hát azt így nem is nagyon fogsz találni. Gyári programban /e-cat/ cikkszámot lehet keresni, és az alapján rendelni. Kicsit szét kell borítani hozzá a váltót.
Naplózva
tobik75
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4992 Dátum:
2015.05.26 kedd, 20:58:29 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.05.26 kedd, 11:00:14
Sziasztok,
Kuplung és lendkerék csere előtt állok , már megvettem mindent ami kell kivéve a nyeles tengely csapágyat.
Azt olvastam, hogy azt sem árt kicserélni ha már szét van szedve.
tudja esetleg valaki, hogy milyen csapágy kell?
Sajnos sehol nem találom a típusát.
Köszi a segítséget
Mi is cseréltünk csapágyat, de úgy kellett csapágyasoktól beszerezni(így a legolcsóbb), voltam a Ford-nál is ott 16 ropi lett volna + 1 hónap mire jön...
Naplózva
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4993 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:14:10 »
Idézetet írta: tobik75 - 2015.05.26 kedd, 20:58:29
Mi is cseréltünk csapágyat, de úgy kellett csapágyasoktól beszerezni(így a legolcsóbb), voltam a Ford-nál is ott 16 ropi lett volna + 1 hónap mire jön...
Szia,
És Te mennyiért kaptál csapágyat?
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4994 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:40:55 »
Sziasztok.
Az én autómat is elérte a kettőstömegű csere. 2003 évvégi, 115 LE, 5 sebességes manuális váltós. éves korában került hozzám, 104.000 km futásteljesítménnyel.
Most 290.000 km van benne. Már nagyon rázta a kasztnit, csúnya hangja volta alapjáraton, nehézkes volt a váltás. A szerelőm már rég nyúzott, hogy ne halogassam a cserét.
A kuplung, a kettőstömegű és a kinyomócspágy LUK. 130.000,-Ft
A kér eredeti alsó gömbfejet is cserélte 5.645/ db. Valamint astabilizátor bekötő szár ( kutyacsont ) csere 6500,-/db
A köztes csapágy cseréjét javasolta. Készített róla egy videót, hogy milyen hangosan forog. Ez 19.065,-Ft.
Munkadíj: 40.000,- + 5.000,- a futómű beállítás.
Kíváncsian várom a javítás utáni állapotot.
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4995 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 17:58:16 »
Idézetet írta: tamas - 2015.06.01 hétfő, 16:40:55
Sziasztok.
Az én autómat is elérte a kettőstömegű csere. 2003 évvégi, 115 LE, 5 sebességes manuális váltós. éves korában került hozzám, 104.000 km futásteljesítménnyel.
Most 290.000 km van benne. Már nagyon rázta a kasztnit, csúnya hangja volta alapjáraton, nehézkes volt a váltás. A szerelőm már rég nyúzott, hogy ne halogassam a cserét.
A kuplung, a kettőstömegű és a kinyomócspágy LUK. 130.000,-Ft
A kér eredeti alsó gömbfejet is cserélte 5.645/ db. Valamint astabilizátor bekötő szár ( kutyacsont ) csere 6500,-/db
A köztes csapágy cseréjét javasolta. Készített róla egy videót, hogy milyen hangosan forog. Ez 19.065,-Ft.
Munkadíj: 40.000,- + 5.000,- a futómű beállítás.
Kíváncsian várom a javítás utáni állapotot.
Mintha kicserélték volna!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4996 Dátum:
2015.06.07 vasárnap, 09:09:33 »
sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy féltengely szimeringet kell cserélnem ,de az autó szerelőm lerendelt egy után gyártottat de az nem volt jó mert vastagabb volt.mondtam neki rendelje be a cromaxtól ezt 1
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11631&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
és ő inkább ezt renedlné le 2
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11702&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
csak azt nem értem hogy miért a 2.-at akarja berenelni mikor nekem manuális váltóm van.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4997 Dátum:
2015.06.07 vasárnap, 14:50:26 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.06.07 vasárnap, 09:09:33
sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy féltengely szimeringet kell cserélnem ,de az autó szerelőm lerendelt egy után gyártottat de az nem volt jó mert vastagabb volt.mondtam neki rendelje be a cromaxtól ezt 1
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11631&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
és ő inkább ezt renedlné le 2
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=11702&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
csak azt nem értem hogy miért a 2.-at akarja berenelni mikor nekem manuális váltóm van.
Felesleges találgatni, felhívjátok Cromaxot alvázszámmal, és ők meg azt küldik, amit a gyári program dob rá.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4998 Dátum:
2015.06.07 vasárnap, 15:15:07 »
Sziasztok! Tudom, hogy nem itt kéne megkérdeznem. de itt láttam aktivitást. Fel lehet tenni két különböző méretű gumit két különböző tengelyre/tudom hogy nem váltóméretei egymásnak/. Az egyik pár 225/45x17 a másik 215/45 17?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4999 Dátum:
2015.06.07 vasárnap, 17:06:53 »
Sziasztok!
Most van egy olyan problémám, hogy 1-es és 2-es fokozatba néha nem lehet betenni a váltót (5seb)
Olvastam itt a megoldást a fórumon, hogy a bowdeneken lehet állítani meg van egy csavar aminek a nyomatékát kell ellenőrizni mert lelazul.
De sajnos a leírásban a képek már nem láthatók.
Valaki feltöltené újra a képeket? hogy lássam, mit merre kell állítani?
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv mindenkinek!
Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ