Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:45:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
18
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 409156 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2014.09.09 kedd, 16:26:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.09 kedd, 16:10:25
Na, ezzel most nagyot nyaltál a BT&alf párosnak...
Bár így lenne, mármint Alf szeretné...
Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2014.09.09 kedd, 18:47:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.09 kedd, 16:26:52
Bár így lenne, mármint Alf szeretné...
Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Cserélünk?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2014.09.09 kedd, 19:05:25 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.09 kedd, 16:26:52
Bár így lenne, mármint Alf szeretné...
Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
Igen, de nekünk nincs magassági kormányunk
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2014.09.09 kedd, 19:57:40 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.09 kedd, 16:26:52
Bár így lenne, mármint Alf szeretné...
Mellesleg az mk4-et sokkal jobb autónak tartom, mégha 80%-ban azonos is a két típus...
sose vennék mk4et.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2014.09.09 kedd, 20:02:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.09 kedd, 19:57:40
sose vennék mk4et.
Persze, mert nem látnál ki a kormány mögül.....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2014.09.09 kedd, 20:05:23 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.09 kedd, 20:02:06
Persze, mert nem látnál ki a kormány mögül.....
a valóság nem ez.de az az igazság,hogy mk5 sem lesz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2014.09.09 kedd, 20:53:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.09 kedd, 20:05:23
a valóság nem ez.de az az igazság,hogy mk5 sem lesz.....
Mint az közismert, a családi 1terűeket nem szeretem. Ebben a kategóriában meg ez a legnagyobb kaszni. Nálam a következő egy 2 éves fl lesz (ha megérem), utána meg....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2014.10.09 csütörtök, 22:07:18 »
Ma találtam:
http://www.origo.hu/auto/20141008-kettostomegu-lendkerek-problemak-hibak.html
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2014.10.10 péntek, 08:28:06 »
Idézetet írta: Patek - 2014.10.09 csütörtök, 22:07:18
Ma találtam:
http://www.origo.hu/auto/20141008-kettostomegu-lendkerek-problemak-hibak.html
még csak meg sem említik a ford mondeót......
akkor ebben nem is kell cserélni soha.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2014.10.10 péntek, 12:11:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.10 péntek, 08:28:06
még csak meg sem említik a ford mondeót......
akkor ebben nem is kell cserélni soha.
Érdekes következtetés.......
De sok más autómárkát sem említenek. Akkor?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2014.10.10 péntek, 12:21:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.10 péntek, 12:11:58
Érdekes következtetés.......
De sok más autómárkát sem említenek. Akkor?
újságírói túlkapás ez a cikk.az összes mk3.as mondiban van,kivéve az ótómatákat.megkockáztatom,hogy az autók 90%-ában van.senki nem ez alapján választ.nem árt tudni,de nem szempont.legalábbis így gondolom.a te véleményed nem érdekel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2014.10.10 péntek, 12:35:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.10 péntek, 12:21:21
újságírói túlkapás ez a cikk.
az összes mk3.as mondiban van,kivéve az ótómatákat.
megkockáztatom,hogy az autók 90%-ában van.senki nem ez alapján választ.nem árt tudni,de nem szempont.legalábbis így gondolom.a te véleményed nem érdekel.
A FL előtti V6-ban Normál lendkerék van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
IDeniell
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2014.10.21 kedd, 12:58:44 »
Sziasztok!
Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a
fegyvernekid@gmail.com-ra
egy levelet.
Köszönöm
Dani
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2014.10.21 kedd, 13:19:12 »
Idézetet írta: IDeniell - 2014.10.21 kedd, 12:58:44
Sziasztok!
Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a
fegyvernekid@gmail.com-ra
egy levelet.
Köszönöm
Dani
Szia!
Itt nézd meg:
https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291460000-iranyito-es-kezelo-egysegek/291460442-valtogomb/?kereso_modell=5&kereso_marka=Ford
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2014.10.21 kedd, 15:33:28 »
Idézetet írta: IDeniell - 2014.10.21 kedd, 12:58:44
Sziasztok!
Keresek mk4 manual-hoz váltógombot. Sajnos nagyon lekopott az enyém ...
Aki esetleg tud, és el is akarja adni, az kérem írjon a
fegyvernekid@gmail.com-ra
egy levelet.
Köszönöm
Dani
Nekem van egy, még használható. Képet küldjek?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2014.12.06 szombat, 01:44:25 »
Sziasztok,
Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2014.12.06 szombat, 08:03:18 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.06 szombat, 01:44:25
Sziasztok,
Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?
A 2.0 benzines motorterét nem ismerem, azonban a motortérben a váltó fölött vannak a bowden végződések, s a kapcsoló mechanizmus "karjai". 2 db bowden működteti a váltót. Azokat kézzel is lehet mozgatni. Én kipróbálnám, hogy járó motornál (valakivel szigorúan benyomva tartva a kuplungot), megpróbálnám kézzel mozgatni... -ezzel kiszűrve a bowden beállítás hibáit. Vagy vidd el szerelőhöz, ő is ezt fogja szerintem csinálni.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2014.12.06 szombat, 08:54:29 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.06 szombat, 01:44:25
Sziasztok,
Olyat csinál a váltóm hogy néha induláskor nem lehet betenni egyetlen fokozatba sem.Szabályosan megakad mintha ütközne valamiben. Ha leállítom a motort és újra elindítom akkor minden fokozat egyből puhán akadás mentesen kapcsolható.
Szerintetek mi lehet a gond?
nem volt kuplungcsere? akkor szokták trehányul visszarakni a motyót és akad. nekem is volt ilyen. azóta patent.
Naplózva
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2014.12.06 szombat, 10:02:05 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.12.06 szombat, 08:03:18
A 2.0 benzines motorterét nem ismerem, azonban a motortérben a váltó fölött vannak a bowden végződések, s a kapcsoló mechanizmus "karjai". 2 db bowden működteti a váltót. Azokat kézzel is lehet mozgatni. Én kipróbálnám, hogy járó motornál (valakivel szigorúan benyomva tartva a kuplungot), megpróbálnám kézzel mozgatni... -ezzel kiszűrve a bowden beállítás hibáit. Vagy vidd el szerelőhöz, ő is ezt fogja szerintem csinálni.
Nem rossz ötlet,de a jelenség nem lenne ugyan ez? Mivel ilyenkor is mozgatnám a bovdeneket és a váltókart csak a másik oldalról. Némi nehezítés ,hogy járó motornál szét kéne szedni a váltó felett lévő dolgokat légszűrő,stb... és ráadásul kéne még valaki is pont akkor amikor fennáll a hiba. Szóval nem túl egyszerű. Kérdés : Miként kell beállítani a bovdeneket?
Naplózva
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2014.12.06 szombat, 10:05:14 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.06 szombat, 08:54:29
nem volt kuplungcsere? akkor szokták trehányul visszarakni a motyót és akad. nekem is volt ilyen. azóta patent.
Tudtommal nem. Az autó 2 hónapja van meg és csak a utóbbi időben kezdte el amióta hűvösebb lett az idő.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2014.12.09 kedd, 07:24:19 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.06 szombat, 10:05:14
Tudtommal nem. Az autó 2 hónapja van meg és csak a utóbbi időben kezdte el amióta hűvösebb lett az idő.
Hidegebb időben a váltóolaj sűrűbb...
Naplózva
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2014.12.09 kedd, 21:28:14 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.09 kedd, 07:24:19
Hidegebb időben a váltóolaj sűrűbb...
Ez így van. De az akadás fal jellegű mintha valami nem engedné be sebességbe. Nem olyan ,hogy nehezen veszi be a sebességet és a motor leállítása és újraindítása meg is szünteti. Utána már patent.Az az érzésem ,hogy a leállítás és újraindítás által keltet rázkódás kimozdítaná azt amiben elakad.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2014.12.10 szerda, 09:00:05 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.09 kedd, 21:28:14
Ez így van. De az akadás fal jellegű mintha valami nem engedné be sebességbe. Nem olyan ,hogy nehezen veszi be a sebességet és a motor leállítása és újraindítása meg is szünteti. Utána már patent.Az az érzésem ,hogy a leállítás és újraindítás által keltet rázkódás kimozdítaná azt amiben elakad.
Nekem csak 1-2-R-ben jelentkezik indítás után, hideg időben érezhetőbben. Mielőtt 1-be (vagy R-be) tennéd induláskor járasd meg 3-4 között. Nekem ez bevált, utána szépen veszi az 1-et (R-t). (A tippet Arabic adta, innen is köszönöm neki
)
A gond egyébként az lehet, hogy nem emel már ki rendesen a kuplung.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2014.12.10 szerda, 09:33:45 »
Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2014.12.10 szerda, 09:46:08 »
Idézetet írta: Patek - 2014.12.10 szerda, 09:33:45
Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.
Én mikor indítom a kocsit (mindig kinyomott kuplunggal), akkor utána reflexből váltok egy 4-est, majd üres, és utána engedem fel, így biztos, hogy nem vagyok valamelyik sebességfokozatban, amikor felengedem a kuplungot. Mellesleg ilyenkor meg is járatom a váltót. Így nekem még egy autóm váltója sem akadt indítás után, se hidegen, se melegen.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2014.12.10 szerda, 09:57:25 »
Idézetet írta: Patek - 2014.12.10 szerda, 09:33:45
Ilyenkor mindig azt tudom mondani, hátha segít, amit anno az oktatóm mondott (27 éve), hogy ha nem veszi be az 1-es, vagy a R-t, akkor üres, majd kuplung be, kuplung ki és újrapróbál.
Sajnos ez nem segít.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2014.12.10 szerda, 10:05:45 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.10 szerda, 09:57:25
Sajnos ez nem segít.
a váltókar rudazatain-a bowdenek végein próbáltál már állítani?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2014.12.10 szerda, 11:20:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.10 szerda, 10:05:45
a váltókar rudazatain-a bowdenek végein próbáltál már állítani?
Nem, mert nem tudom hogyan kellene, és nem találtam semmi infót róla. Tudsz ajánlani valakit észak Pest közelében?
Vagy tudod, hogyan kell, és merre, mennyit állítani?
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2014.12.10 szerda, 11:27:33 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.10 szerda, 11:20:22
Nem, mert nem tudom hogyan kellene, és nem találtam semmi infót róla. Tudsz ajánlani valakit észak Pest közelében?
Vagy tudod, hogyan kell, és merre, mennyit állítani?
Köszönöm.
rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.
Vik-et kellene felkeresned otthon....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:39:40 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.12.10 szerda, 09:00:05
Nekem csak 1-2-R-ben jelentkezik indítás után, hideg időben érezhetőbben. Mielőtt 1-be (vagy R-be) tennéd induláskor járasd meg 3-4 között. Nekem ez bevált, utána szépen veszi az 1-et (R-t). (A tippet Arabic adta, innen is köszönöm neki
)
A gond egyébként az lehet, hogy nem emel már ki rendesen a kuplung.
Megpróbálom ...
Nálam egyik fokozatba sem rakható ilyenkor . És nem olyan ,hogy megakad egy pillanatra és utána beveszi a sebességet. Hanem gyakorlatilag a váltókar csak oldal irányba tudom elmozdítani előre hátra csak néhány mm-t.
Közben nem recseg nem ropog csak olyan érzés mintha az egész váltót próbálná motorostul kimozdítani a helyéről.
Naplózva
Maxygas
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2014.12.10 szerda, 21:41:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.10 szerda, 11:27:33
rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.
Vik-et kellene felkeresned otthon....
Melyik végén lehet állítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 06:27:19 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.10 szerda, 21:41:16
Melyik végén lehet állítani?
a váltónál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 06:38:24 »
Idézetet írta: Maxygas - 2014.12.10 szerda, 21:39:40
Megpróbálom ...
Nálam egyik fokozatba sem rakható ilyenkor . És nem olyan ,hogy megakad egy pillanatra és utána beveszi a sebességet. Hanem gyakorlatilag a váltókar csak oldal irányba tudom elmozdítani előre hátra csak néhány mm-t.
Közben nem recseg nem ropog csak olyan érzés mintha az egész váltót próbálná motorostul kimozdítani a helyéről.
Nem emel ki a kuplungod. . mikor próbálod sebessegbe rakni nem akar "menni" a kocsi?
próbáld ki azt h este 1 vízszintes helyen állsz meg, reggel indítás előtt 1es, és úgy indítsd. Persze benyomott kuplungal. ha picit is elindul/megmozdul akkor tuti kuplung.
azért nezesd meg a bowdeneket is, hátha szerencséd lesz!!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 09:51:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.10 szerda, 11:27:33
rövidülni nem tud a bowden és a rudazata,maximum elnyúlni.ergo,én rövidítenék azon a bowden hosszon,ami az 1-2-t kapcsolja.
Vik-et kellene felkeresned otthon....
Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 09:59:17 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.11 csütörtök, 09:51:54
Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
jólesz a csapágyaknak,a szinkron műnek,de a szorulásnak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 11:11:24 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.11 csütörtök, 09:51:54
Köszi a tippeket, írtam neki.
Ahhoz mit szólsz, hogy váltó olaj csere, nem segíthet?
váltórúd van szharul beállítva nem keresgéld. nekem is volt, megigazítják és jó lesz. aztán tegyél bele új olajat és aludj egy jót.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 12:16:41 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.11 csütörtök, 11:11:24
váltórúd van szharul beállítva nem keresgéld. nekem is volt, megigazítják és jó lesz.
Köszi, és hol igazítják meg? Tudsz ajánlani helyet?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 14:02:28 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.11 csütörtök, 12:16:41
Köszi, és hol igazítják meg? Tudsz ajánlani helyet?
pilisvörösvár Balla Laci 06309995584
vagy M5 kivezetőnér hoffher albert utca Autopel Kft Dömötör Tibort keresd.
http://www.autopelszerviz.hu/index2.php?page=10&lang=hu
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 14:17:14 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.11 csütörtök, 09:59:17
jólesz a csapágyaknak,a szinkron műnek,de a szorulásnak....
A szorulást biztos nem oldja meg a váltóolajcsere
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 14:29:21 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.11 csütörtök, 14:02:28
pilisvörösvár Balla Laci 06309995584
vagy M5 kivezetőnér hoffher albert utca Autopel Kft Dömötör Tibort keresd.
http://www.autopelszerviz.hu/index2.php?page=10&lang=hu
Köszönöm.
Más forrásból kaptam egy ajánlott szervizt, holnap ránéznek, majd jelentkezem, hogy mi lett.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 14:33:47 »
Idézetet írta: blackbile - 2014.12.11 csütörtök, 14:29:21
Köszönöm.
Más forrásból kaptam egy ajánlott szervizt, holnap ránéznek, majd jelentkezem, hogy mi lett.
meg jó lenne ha leírnád hogy hol a rákba is élsz vagy keresel szerelőt...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:36:24 »
5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...
Mire készüljek? Teljes szett csere?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:39:56 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.11 csütörtök, 15:36:24
5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...
Mire készüljek? Teljes szett csere?
Olyasmi.
Vagy ne "kaprass" vele 4-5-6 -ban.
Kisebb gázt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:41:02 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.11 csütörtök, 15:36:24
5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...
Mire készüljek? Teljes szett csere?
Hát....
Szokjad!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:44:22 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.11 csütörtök, 15:39:56
Olyasmi.
Vagy ne "kaprass" vele 4-5-6 -ban.
Kisebb gázt.
Még mennyi ideje van?
Érdekes mert ha meghajtom, akkor 1-2-3 fokozatban még meg is csúsztatja a kereket...
106e km van az autóban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 16:25:29 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.11 csütörtök, 15:44:22
Még mennyi ideje van?
Érdekes mert ha meghajtom, akkor 1-2-3 fokozatban még meg is csúsztatja a kereket...
106e km van az autóban...
ezzel még elmész 30-60e km-t...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 16:49:03 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.11 csütörtök, 14:17:14
A szorulást biztos nem oldja meg a váltóolajcsere
attól függ.ha megissza,az megoldja azt is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 17:30:33 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.11 csütörtök, 14:33:47
meg jó lenne ha leírnád hogy hol a rákba is élsz vagy keresel szerelőt...
http://mondeo.hu/index.php?topic=1439.msg958620#msg958620
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:14:32 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.11 csütörtök, 15:36:24
5-6. fokozatban néha, és talán egyszer-egyszer 4. fokozatban padló gáznál 2000-es fordulaton mintha megcsúszna a kuplung, ilyenkor kicsit be is rezonál az egész autó...
Mire készüljek? Teljes szett csere?
Kuplung csúszás, először 4-5-ben fog kijönni 1800-as fordulattól padlógáznál... Az elektronika észreveszi, hogy megnő a fordulatszám az adott sebességhez képest, s a csúszás folyamán visszaveszi a gázt. Ezt padló gáznál tapasztalni fogod, ha kuplung csúszásról van szó. Eljárni sokáig ellehet vele, de javulni sajnos nem fog, s előzésnél akár veszélyes is lehet. Én is használtam így, aztán csere lett a vége...
Lendkereket kiszerelt állapotban "saccolni" lehet, hogy mennyire jó még... oldalirányú, és tengelyirányú mozgását szokták figyelni. Gyakorlott szerelők ismerik, hogy melyik az ami még elég passzentos és melyik ami ki van nyúlva...
Persze illik cserélni mindent, bár 105e km-es autónál nem biztos hogy szükséges. Lendkerekek használattól függően 150-300ezer km-t elmennek. Tényleg használattól függ. Nekem 180-nál volt kuplung csúszásom, és ennyi km-nél kicseréltem a lendkereket is. Egyébként jófogáson 3 hét alatt elkelt a használt még valaki berakta:) JAH és a kuplung csúszás oka a főtengely szimmering folyása volt ! Az olajfolyást viszont felemelt állapotban látni is lehet.
Remélem segítettem!
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:16:22 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.12.11 csütörtök, 18:14:32
Kuplung csúszás, először 4-5-ben fog kijönni 1800-as fordulattól padlógáznál... Az elektronika észreveszi, hogy megnő a fordulatszám az adott sebességhez képest, s a csúszás folyamán visszaveszi a gázt. Ezt padló gáznál tapasztalni fogod, ha kuplung csúszásról van szó. Eljárni sokáig ellehet vele, de javulni sajnos nem fog, s előzésnél akár veszélyes is lehet. Én is használtam így, aztán csere lett a vége...
Lendkereket kiszerelt állapotban "saccolni" lehet, hogy mennyire jó még... oldalirányú, és tengelyirányú mozgását szokták figyelni. Gyakorlott szerelők ismerik, hogy melyik az ami még elég passzentos és melyik ami ki van nyúlva...
Persze illik cserélni mindent, bár 105e km-es autónál nem biztos hogy szükséges. Lendkerekek használattól függően 150-300ezer km-t elmennek. Tényleg használattól függ. Nekem 180-nál volt kuplung csúszásom, és ennyi km-nél kicseréltem a lendkereket is. Egyébként jófogáson 3 hét alatt elkelt a használt még valaki berakta:) JAH és a kuplung csúszás oka a főtengely szimmering folyása volt ! Az olajfolyást viszont felemelt állapotban látni is lehet.
Remélem segítettem!
Üdv.: Peti
Köszi! Magyarán a szimmeringet is érdemes cserélni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
18
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ