Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:06:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 377099 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:42:22 »

Én is cserélni akarom minél előbb, de jelenleg munkába járni nem tudok mással. Sad

Mondjuk azért azt hittem többet ki fog bírni mint 184e km.  Roll Eyes
én inkább nem számolom össze, hogy a tddi-n 250-60ekm hanyadik lendkerék és kuplung van vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #601 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:46:58 »

Én is cserélni akarom minél előbb, de jelenleg munkába járni nem tudok mással. Sad

Mondjuk azért azt hittem többet ki fog bírni mint 184e km.  Roll Eyes

Nekem smaxin 120e körül csúszogatott meg 4-5-6. fokozatban...

Egyébként még a lendkerék nem volt oda, de ha már szét volt szedve...

A kuplungtárcsa volt csak egy-két kisebb helyen megégve...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:47:53 »

Nekem smaxin 120e körül csúszogatott meg 4-5-6. fokozatban...

Egyébként még a lendkerék nem volt oda, de ha már szét volt szedve...

A kuplungtárcsa volt csak egy-két kisebb helyen megégve...
olyankor kel 15-ért üttetni rá egy szintert és mehet tovább vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:53:57 »

Nekem smaxin 120e körül csúszogatott meg 4-5-6. fokozatban...

Egyébként még a lendkerék nem volt oda, de ha már szét volt szedve...

A kuplungtárcsa volt csak egy-két kisebb helyen megégve...

A lendkerék valszeg itt is jó, mert nem csattan leállításkor szóval sanszos, hogy csak a tárcsa van megkopva. De nem szórakozok vele komplett csere lesz.

Viszont gondoltam rá, hogy fel kevlároztatom. Szerintetek? Csinálta már valaki?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:54:54 »

Én is cserélni akarom minél előbb, de jelenleg munkába járni nem tudok mással. Sad

Mondjuk azért azt hittem többet ki fog bírni mint 184e km.  Roll Eyes
Ha jól tudom akkor váltó olajat is kell cserélni, de legalább leengedni a művelet során.
Én mikor megvettem az autót pár hónapja, nem tetszett a váltó működése. Kicsit nehéznek éreztem a váltást, meg kiderült közben, hogy szivárog az egyik féltengely szimering. Ezért gondoltam az olaj kevés. Korábban írtam itt már erről.
Szimering csere, olaj csere. Valóban az olaj minimálisan, de kevesebb volt. Azt viszont nem tudtam akkor, hogy kb előtte egy éve amikor előző tulaj cserélt kuplungot, elvileg olajat is. Mivel a leeresztett olaj tiszta volt, valószínűleg igen. (140e km) A kuplung csere és ..... csere oka most nem lényeges, nem azért mert rossz volt ....
Már megvettem a váltó olajat, így inkább beraktam az újat.

De amiért ezt írom...
Nem reklámozni akarom, a tapasztalatomat mondom.
Akkor Xado váltó revitalizáló anyagot is tettem bele, attól reméltem a váltó javulását.
BEJÖTT!  
Bár még mindig nincs hideg, akkor nem tudom még hogyan reagál, de most már több mint 1300 km mentünk vele városban és hosszú úton is.
Jelentősen javult a váltás érzetének minősége. Bár a hátra menetbe rakással nem volt problémám, de az is érezhetően könnyebben megy.
Mondhatom, hogy már tetszik a viselkedése. Még a gömbfej kis holtjátéka zavar, de az más probléma, azt nem tudtam kiküszöbölni. Új bovdent nem akarok venni.
Így akinek váltáskor nehézkedési gondja van és az nem kifejezetten mechanikai hiba, sérülés miatt van.
Hosszú távon gondolkodik autójában.
Ajánlom neki, ne sajnálja a + 3-4 e Ft.
Pláne, ha élettartam növekedést, váltó melegedés csökkenést is nyújt valóban.
 eljen
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 20:59:37 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #605 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:57:55 »

A lendkerék valszeg itt is jó, mert nem csattan leállításkor szóval sanszos, hogy csak a tárcsa van megkopva. De nem szórakozok vele komplett csere lesz.

Viszont gondoltam rá, hogy fel kevlároztatom. Szerintetek? Csinálta már valaki?

Most nézem, hogy neked is qxba motorkód, érdekes, nekem is...

Milyen váltód van? Lehet, hogy Volvó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 21:00:39 »

Most nézem, hogy neked is qxba motorkód, érdekes, nekem is...

Milyen váltód van? Lehet, hogy Volvó?

MMT6-nak kell lennie tudtommal.

Fecske Köszi az infót ismerem a Xadot gondoltam már rá, hogy öntök bele, majd meglátom a kuplungcsere után, hogy veszi hidegen a hátramenetet.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #607 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 21:16:21 »

MMT6-nak kell lennie tudtommal.

Fecske Köszi az infót ismerem a Xadot gondoltam már rá, hogy öntök bele, majd meglátom a kuplungcsere után, hogy veszi hidegen a hátramenetet.

Nem feltétlenül... nekem nem mmt6
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 21:37:59 »

A xado a szimmeringeket hosszú távon nem bántja? Két helyen is olvastam, hogy xadot raktak bele, aztán elfolyt az olaj. Nem az én autómmal történt, úgyhogy hitelességét az infónak nem tudom garantálni...Aztán lehet, hogy a xadoból is a váltóhoz többféle adalék létezik. Egy ilyen megelőzéses, jobb hatásfokú kenés nagyon jó lenne.


Ha jól tudom akkor váltó olajat is kell cserélni, de legalább leengedni a művelet során.
Én mikor megvettem az autót pár hónapja, nem tetszett a váltó működése. Kicsit nehéznek éreztem a váltást, meg kiderült közben, hogy szivárog az egyik féltengely szimering. Ezért gondoltam az olaj kevés. Korábban írtam itt már erről.
Szimering csere, olaj csere. Valóban az olaj minimálisan, de kevesebb volt. Azt viszont nem tudtam akkor, hogy kb előtte egy éve amikor előző tulaj cserélt kuplungot, elvileg olajat is. Mivel a leeresztett olaj tiszta volt, valószínűleg igen. (140e km) A kuplung csere és ..... csere oka most nem lényeges, nem azért mert rossz volt ....
Már megvettem a váltó olajat, így inkább beraktam az újat.

De amiért ezt írom...
Nem reklámozni akarom, a tapasztalatomat mondom.
Akkor Xado váltó revitalizáló anyagot is tettem bele, attól reméltem a váltó javulását.
BEJÖTT!  
Bár még mindig nincs hideg, akkor nem tudom még hogyan reagál, de most már több mint 1300 km mentünk vele városban és hosszú úton is.
Jelentősen javult a váltás érzetének minősége. Bár a hátra menetbe rakással nem volt problémám, de az is érezhetően könnyebben megy.
Mondhatom, hogy már tetszik a viselkedése. Még a gömbfej kis holtjátéka zavar, de az más probléma, azt nem tudtam kiküszöbölni. Új bovdent nem akarok venni.
Így akinek váltáskor nehézkedési gondja van és az nem kifejezetten mechanikai hiba, sérülés miatt van.
Hosszú távon gondolkodik autójában.
Ajánlom neki, ne sajnálja a + 3-4 e Ft.
Pláne, ha élettartam növekedést, váltó melegedés csökkenést is nyújt valóban.
 eljen
 beka3

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 22:10:12 »

Nem feltétlenül... nekem nem mmt6

Hogy derül ez ki a váltón kéne keresni típus lapot?
Melyiket érdemes Luk, vagy sachs? Ugyanannyiba kerül a kettő szett.  Úgy tudom gyárilag Luk-al szerelik. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #610 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 22:15:03 »

Hogy derül ez ki a váltón kéne keresni típus lapot?
Melyiket érdemes Luk, vagy sachs? Ugyanannyiba kerül a kettő szett.  Úgy tudom gyárilag Luk-al szerelik. 

Etis írja szerintem.

Nekem gyári cuccok kerültek be...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 22:57:20 »

A lendkerék valszeg itt is jó, mert nem csattan leállításkor szóval sanszos, hogy csak a tárcsa van megkopva. De nem szórakozok vele komplett csere lesz.

Viszont gondoltam rá, hogy fel kevlároztatom. Szerintetek? Csinálta már valaki?
van kontaktom pesten aki megcsinálja, nekem is csinált már nem1 et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2016.11.01 kedd, 12:08:46 »

van kontaktom pesten aki megcsinálja, nekem is csinált már nem1 et

Van itt helyben is aki csinálja. Bevált neked? Annyit hallottam hogy hidegen tud csúszni a kevlár, de hidegen úgyse nyomom neki.

Bax: Megnéztem ETIS-be MMT6 van nekem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2016.11.01 kedd, 18:33:12 »

Van itt helyben is aki csinálja. Bevált neked? Annyit hallottam hogy hidegen tud csúszni a kevlár, de hidegen úgyse nyomom neki.

Bax: Megnéztem ETIS-be MMT6 van nekem.
nem csúszik hidegen se. kuplung kopás miatt én tuti nem dobnék ki mindent, ha úgyis magadnak szeded szét és a többi normál állapotban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2016.11.01 kedd, 18:53:33 »

nem csúszik hidegen se. kuplung kopás miatt én tuti nem dobnék ki mindent, ha úgyis magadnak szeded szét és a többi normál állapotban van

Hát nem akarok vele szórakozni, hogy mondjuk egy év után megint szét kelljen szedni más miatt. Amúgy ja magunknak csináljuk lenne is kérdés, hogy érdemes szét szedni mi a könnyebb út. Leszedni a futóművet, vagy a motort kiemelni?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2016.11.01 kedd, 19:04:09 »

Hát nem akarok vele szórakozni, hogy mondjuk egy év után megint szét kelljen szedni más miatt. Amúgy ja magunknak csináljuk lenne is kérdés, hogy érdemes szét szedni mi a könnyebb út. Leszedni a futóművet, vagy a motort kiemelni?
bölcsőről a kormányművet kell lekötni és akár ki is vehető az egész bölcső, vagy fél oldalt leengeded balos gólyaláb ki és kész. én nem venném ki a motort ezért.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2016.11.01 kedd, 19:09:45 »

bölcsőről a kormányművet kell lekötni és akár ki is vehető az egész bölcső, vagy fél oldalt leengeded balos gólyaláb ki és kész. én nem venném ki a motort ezért.

Köszi, akkor nem erőltetjük mi sem a motor kivételt.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2016.11.02 szerda, 11:42:16 »

Köszi, akkor nem erőltetjük mi sem a motor kivételt.  worship
Még az eredeti problémához szólnék hozzá: nekem is ugyanezt csinálta fél éve, és a padkás módszerrel nem tudtam ellenőrizni, vagy lefulladt, vagy felugrott, de nem csúszott. Viszont 4-5-6-ban mindig megcsúszott már (a tempomatot se tudtam igazán használni, mert 2000-es fordulat környékén gyorsításkor mindig megcsúszott a kuplung és le is kapcsolt a tempomat). Teljes csere lett a vége, a tárcsa már jó kopott volt, és bár kettős nekem sem csörgött, azért kézzel mozgatva látszott az újhoz képest, hogy jól elfáradt már. Utána sokkal kevesebb lett a rezgés alacsony fordulaton és persze a csúszás is elmúlt.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2016.11.02 szerda, 15:16:51 »

Még az eredeti problémához szólnék hozzá: nekem is ugyanezt csinálta fél éve, és a padkás módszerrel nem tudtam ellenőrizni, vagy lefulladt, vagy felugrott, de nem csúszott. Viszont 4-5-6-ban mindig megcsúszott már (a tempomatot se tudtam igazán használni, mert 2000-es fordulat környékén gyorsításkor mindig megcsúszott a kuplung és le is kapcsolt a tempomat). Teljes csere lett a vége, a tárcsa már jó kopott volt, és bár kettős nekem sem csörgött, azért kézzel mozgatva látszott az újhoz képest, hogy jól elfáradt már. Utána sokkal kevesebb lett a rezgés alacsony fordulaton és persze a csúszás is elmúlt.

Itt se vált be a padkás módszer, lefulladt nekem is. Ugyanezek a jelenségek tempomattal nem tudok gyorsítani mert eldobja a csúszás végett. Mennyi km-t bírt neked?
Na pont ezért fogom én is kompletten cserélni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2016.11.02 szerda, 15:25:17 »

Itt se vált be a padkás módszer, lefulladt nekem is. Ugyanezek a jelenségek tempomattal nem tudok gyorsítani mert eldobja a csúszás végett. Mennyi km-t bírt neked?
Na pont ezért fogom én is kompletten cserélni.
Nem tudom, hogy a valós km mennyi volt, mert tekerten vettem (persze "hivatalosan" csak 91000 km volt benne 4 és fél évesen Németországból, tehát a valós kb. 240k lehetett a vételkor ld. már hangja volt a vezérműszíjnak  Shocked ). Én akkorra tettem bele még kb. 45000-et, tehát mondjuk 280 000-300 000 körül lehetett a valós km és a szerelő szerint az eredeti kuplungszerkezet és kettős volt még benne. De önmagában a futás nem mérvadó, hiszen egy főleg autópályás 280 000 sokkal kevésbé eszi a kuplungot, mint egy egy városi 40 000.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2016.11.02 szerda, 15:34:14 »

Nem tudom, hogy a valós km mennyi volt, mert tekerten vettem (persze "hivatalosan" csak 91000 km volt benne 4 és fél évesen Németországból, tehát a valós kb. 240k lehetett a vételkor ld. már hangja volt a vezérműszíjnak  Shocked ). Én akkorra tettem bele még kb. 45000-et, tehát mondjuk 280 000-300 000 körül lehetett a valós km és a szerelő szerint az eredeti kuplungszerkezet és kettős volt még benne. De önmagában a futás nem mérvadó, hiszen egy főleg autópályás 280 000 sokkal kevésbé eszi a kuplungot, mint egy egy városi 40 000.

Értem, hát igen az enyém kb 140e km-ig volt hosszú távon használva onnantól már többnyire városozás megy, meg is lett az ára úgy látszik. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 14:43:18 »

bölcsőről a kormányművet kell lekötni és akár ki is vehető az egész bölcső, vagy fél oldalt leengeded balos gólyaláb ki és kész. én nem venném ki a motort ezért.

Neked sikerült is ezzel a módszerrel leszedni a váltót, vagy csak egy tipp volt ez? Mert nekiálltunk leengedtük a bölcsőt de olyan kicsi a hely még mindég, hogy nem igen akar kijönni.
Nagy szopó meló ez. Ahogy elnézzük jobban jártunk volna az egész motort kiszedni mint így. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 16:38:07 »

Neked sikerült is ezzel a módszerrel leszedni a váltót, vagy csak egy tipp volt ez? Mert nekiálltunk leengedtük a bölcsőt de olyan kicsi a hely még mindég, hogy nem igen akar kijönni.
Nagy szopó meló ez. Ahogy elnézzük jobban jártunk volna az egész motort kiszedni mint így. Sad

Csak sikerült nagy nehezen. Smiley Viszont nem látszik rajta komolyabb kopás, de úgy néz ki, hogy ennyi pont elég volt ahhoz hogy elcsússzon. Most dilemmába vagyok, hogy az újat megkevlároztassam-e, vagy nem.  Roll Eyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 17:02:42 »

Neked sikerült is ezzel a módszerrel leszedni a váltót, vagy csak egy tipp volt ez? Mert nekiálltunk leengedtük a bölcsőt de olyan kicsi a hely még mindég, hogy nem igen akar kijönni.
Nagy szopó meló ez. Ahogy elnézzük jobban jártunk volna az egész motort kiszedni mint így. Sad
persze, nem a levegőbe szoktam beszélni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 21:13:00 »

persze, nem a levegőbe szoktam beszélni Wink

Csak azért kérdeztem mert vitáztunk, hogy egyszerűbb lett volna-e a motort kivenni mint így. Smiley

Amúgy vélemény a kevlároztatásról? Mert a kettőstömegű jó a szerkezet is csak a tárcsa kophatott el, de ettől függetlenül komplett cserélni fogom, csak azon agyalok, hogy megérné-e kevlároztatni avagy nem? Azt mondják, hogy a kevláros az hidegen csúszni fog ameddig nem melegszik be.

Ahogy gondoltam a gyári is LUK volt benne az egész. Sachs nem lenne jobb esetleg? Ők a versenysportba lettek híresek a tuning kuplungjaik végett, de gondolom itt ugyanazt a minőséget adhatják mint a luk mert kb azonos árban vannak.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 22:18:57 »

Csak azért kérdeztem mert vitáztunk, hogy egyszerűbb lett volna-e a motort kivenni mint így. Smiley

Amúgy vélemény a kevlároztatásról? Mert a kettőstömegű jó a szerkezet is csak a tárcsa kophatott el, de ettől függetlenül komplett cserélni fogom, csak azon agyalok, hogy megérné-e kevlároztatni avagy nem? Azt mondják, hogy a kevláros az hidegen csúszni fog ameddig nem melegszik be.

Ahogy gondoltam a gyári is LUK volt benne az egész. Sachs nem lenne jobb esetleg? Ők a versenysportba lettek híresek a tuning kuplungjaik végett, de gondolom itt ugyanazt a minőséget adhatják mint a luk mert kb azonos árban vannak.
ha van csápos, mire ráengedni az egészet, kedv stb akkor lehet van akinek egyszerűbb, én tuti ki nem venném ezért, ott is vannak buktatók mire mindent leköt az ember. hűtősor, vezetékek, stb

nem csúszik hidegen se ekkora teljesítménynél. 250le felett már elképzelhető, olyankor szoktak 2esben elindulni és utána 1 hónapig le van tudva a csúszás vigyor3

mindegy melyiket rakod bele, viszont mindet csak egy márkából érdemes, nem is szoktak mindig csereszabatosak lenni márkák között. egyformák az utángyártottak kb.

én biztos ki nem dobnám ami jó, kevlárt neki, szerkezet nulláz, max új kinyomó és mehet tovább
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 22:43:06 »

ha van csápos, mire ráengedni az egészet, kedv stb akkor lehet van akinek egyszerűbb, én tuti ki nem venném ezért, ott is vannak buktatók mire mindent leköt az ember. hűtősor, vezetékek, stb

nem csúszik hidegen se ekkora teljesítménynél. 250le felett már elképzelhető, olyankor szoktak 2esben elindulni és utána 1 hónapig le van tudva a csúszás vigyor3

mindegy melyiket rakod bele, viszont mindet csak egy márkából érdemes, nem is szoktak mindig csereszabatosak lenni márkák között. egyformák az utángyártottak kb.

én biztos ki nem dobnám ami jó, kevlárt neki, szerkezet nulláz, max új kinyomó és mehet tovább

Pedig a szerkezet+lendkerék LUK a kinyomó csapágy meg Fte gyárilag így volt benne, most minden luk lesz... A fékeim is vegyesek a nyereg ate, a betétek jurid a tárcsát nem tudom.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 18:43:04 »

Összeraktuk bele is tekertem 500km-t úgy tűnik jó lett. Smiley Annyi, hogy raktam egy lightosabb tuningot, mert az előző túl hamar leadta a nyomatékot "hátbavág effektüs" amit én szerettem, de a kuplung tuti nem, a mostani meg szépen egyenletesen húz, nem vág hátba annyira 2000 fordulat körül. Remélem sokáig fogja bírni ez a luk szett bár mondjuk a városozás miatt nem várok csodát...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
LittleChino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2016.12.03 szombat, 20:38:40 »

Hali Mindenki,

reméltem megleszek új feladvány nélkül egy darabig. De nem.
Egyesből, szépen indulva, nem rohanva, kuplung kinyomva, majd kellemes gázadás, aztan kuplung szépen enged fel, majd 1100-1200 környékén elkezd ugrálni a fordulatszámmérő plusz 150-200at. Bemm, beemmm, bemm. Mint valami hulye, aki nem találja a fogáspontot. ( lehet, hogy a kuplungtárcsa nem találja? ) Egyik másik sebesség egyik fordulatszám-tartományában sem csinal semmi rendelleneset. Kuplung kopásről feljebb szoktak írni, ahol nem forog le olyan könnyen a motor.
Mire gondolt a költő?

-Chino
Naplózva

LittleChino
Ford Mondeo mkIV 2010 2.0tdci
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 17:53:23 »

Sziasztok!

Ismertek olyan 6 seb. manuális MMT6 váltóval rendelkező mondeo tulajdonost, aki képes boldogan kapcsolni hideg motornál az 1 és 2 sebességfokozatot menet közben?
Mert akkor még költök a kocsira. Eddig a kuplung és kettős tömegű cserén vagyok túl és csak romlott a helyzet a csere óta. Meleg motornál "viszonylag" jó a váltó, hideg motornál, álló helyben járó motorral jól kapcsolható az 1 és 2 fokozat, ha már gurul a kocsi, akkor elég harcos betenni. 1-esbe kizárólag álló helyben lehet betenni, a leglassabb gurulástól is lehetetlenné válik a váltás.
Váltóst javasoltok?
Köszönöm a segítséget előre is. 
A.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 18:01:07 »

Sziasztok!

Ismertek olyan 6 seb. manuális MMT6 váltóval rendelkező mondeo tulajdonost, aki képes boldogan kapcsolni hideg motornál az 1 és 2 sebességfokozatot menet közben?
Mert akkor még költök a kocsira. Eddig a kuplung és kettős tömegű cserén vagyok túl és csak romlott a helyzet a csere óta. Meleg motornál "viszonylag" jó a váltó, hideg motornál, álló helyben járó motorral jól kapcsolható az 1 és 2 fokozat, ha már gurul a kocsi, akkor elég harcos betenni. 1-esbe kizárólag álló helyben lehet betenni, a leglassabb gurulástól is lehetetlenné válik a váltás.
Váltóst javasoltok?
Köszönöm a segítséget előre is. 
A.
Helló!

Az igazság az hogy ebben az évszakban nehéz azt megmondani innen a laptop túloldaláról, hogy a váltódnak, kuplungnak, kettősnek, vagy bármi másnak van e baja, vagy éppen csak a fagyban meg van még dermedve a váltóolajad és emiatt nehezebben veszi a sebességeket.
Nekem is van, hogy reggel a fagyban ha elindulok nehezebben veszi az egyest, vagy a kettest, de nyilván a váltóolajnak is kell egy kis idő míg egy kicsit bemelegszik és jobban tudod utána a sebességeket tenni.
Ha már napközben többet mászkálok a kocsival és be van melegedve mindene, akkor nem nagyon szoktam észrevenni, h nehezebben venné be az egyest. A kettest meg utána már abszolút nem.
Neked már bemelegedve sem veszi a sebességeket könnyen?
Milyen motor van a kocsidban? Hány km-vel?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 18:24:10 »



Helló!

Az igazság az hogy ebben az évszakban nehéz azt megmondani innen a laptop túloldaláról, hogy a váltódnak, kuplungnak, kettősnek, vagy bármi másnak van e baja, vagy éppen csak a fagyban meg van még dermedve a váltóolajad és emiatt nehezebben veszi a sebességeket.
Nekem is van, hogy reggel a fagyban ha elindulok nehezebben veszi az egyest, vagy a kettest, de nyilván a váltóolajnak is kell egy kis idő míg egy kicsit bemelegszik és jobban tudod utána a sebességeket tenni.
Ha már napközben többet mászkálok a kocsival és be van melegedve mindene, akkor nem nagyon szoktam észrevenni, h nehezebben venné be az egyest. A kettest meg utána már abszolút nem.
Neked már bemelegedve sem veszi a sebességeket könnyen?
Milyen motor van a kocsidban? Hány km-vel?

Köszi az infót. Bemelegedve sem olyan az 1,2 mint a 3,4 váltása menet közben. Álló helyben tökéletes járó motornál minden fokozat. Ha gurulok és 2-esbe akarom rakni, olyan, mintha nem szinkronizálna össze jól a szabadon forgó (kinyomott) kuplung a kihajtás tengelyével, ami szintén forog ha mozog a kocsi. (váltáskor olyan érzés, mintha több részletben kapcsolna a fokozat, megakad útközben a váltókar, utána tovább húzva beveszi a fokozatot)
2.0 tdci, 140le. QXBA motor. 220.000km.
Amit még lepróbáltam, hogy a váltó kapcsoló bowdene szerintem jó helyre vált, továbbá a kuplung is kiold rendesen, ha kinyomom. Váltóolajat cseréltek kuplungcserekor, szint jó, nem folyik.
Nem tudom, hogy a váltó javítást meg tudom-e úszni....
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 18:41:15 »


Köszi az infót. Bemelegedve sem olyan az 1,2 mint a 3,4 váltása menet közben. Álló helyben tökéletes járó motornál minden fokozat. Ha gurulok és 2-esbe akarom rakni, olyan, mintha nem szinkronizálna össze jól a szabadon forgó (kinyomott) kuplung a kihajtás tengelyével, ami szintén forog ha mozog a kocsi. (váltáskor olyan érzés, mintha több részletben kapcsolna a fokozat, megakad útközben a váltókar, utána tovább húzva beveszi a fokozatot)
2.0 tdci, 140le. QXBA motor. 220.000km.
Amit még lepróbáltam, hogy a váltó kapcsoló bowdene szerintem jó helyre vált, továbbá a kuplung is kiold rendesen, ha kinyomom. Váltóolajat cseréltek kuplungcserekor, szint jó, nem folyik.
Nem tudom, hogy a váltó javítást meg tudom-e úszni....

Nálunk eddig a legnagyobb hideg -5 körül volt, amikor mentem vele, de nekem simán veszi az 1,2-t ilyenkor is. 313.000 van a gépben. elvileg 300.000-nél cseréltek benne kuplungszettet kettőstömegűvel együtt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 18:56:13 »


Köszi az infót. Bemelegedve sem olyan az 1,2 mint a 3,4 váltása menet közben. Álló helyben tökéletes járó motornál minden fokozat. Ha gurulok és 2-esbe akarom rakni, olyan, mintha nem szinkronizálna össze jól a szabadon forgó (kinyomott) kuplung a kihajtás tengelyével, ami szintén forog ha mozog a kocsi. (váltáskor olyan érzés, mintha több részletben kapcsolna a fokozat, megakad útközben a váltókar, utána tovább húzva beveszi a fokozatot)
2.0 tdci, 140le. QXBA motor. 220.000km.
Amit még lepróbáltam, hogy a váltó kapcsoló bowdene szerintem jó helyre vált, továbbá a kuplung is kiold rendesen, ha kinyomom. Váltóolajat cseréltek kuplungcserekor, szint jó, nem folyik.
Nem tudom, hogy a váltó javítást meg tudom-e úszni....

Sajnos azt mondják páran, hogy a váltó egy nagy betegsége ezeknek az autóknak. Nem tudom. Nekem hál égnek nincs benne tapasztalatom.
Az igazság az hogy érezni kellene inkább, mint olvasni azt amit mondasz. Ha van megbízható szerelőd akkor azzal próbáltasd ki, h mit mond rá.
Sokan bontottba vesznek használt váltót lényegesen olcsóbban, mint egy újat. Nem tudom, hogy a váltójavítás mennyire megoldható, ill. ha igen akkor az mennyire költséges.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 18:57:45 »

Nálunk eddig a legnagyobb hideg -5 körül volt, amikor mentem vele, de nekem simán veszi az 1,2-t ilyenkor is. 313.000 van a gépben. elvileg 300.000-nél cseréltek benne kuplungszettet kettőstömegűvel együtt.
Akkor a Tiéd jól bírta, ha 300-nál cserélték a kuplungszettet. De ez az első csere volt, vagy már előtte is cserélték?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 20:20:26 »

Akkor a Tiéd jól bírta, ha 300-nál cserélték a kuplungszettet. De ez az első csere volt, vagy már előtte is cserélték?
Nem tudom, sokat mentek vele pályán a németekhez nyíregyházáról, szóval akár az első is lehet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 21:21:59 »

Sziasztok!

Ismertek olyan 6 seb. manuális MMT6 váltóval rendelkező mondeo tulajdonost, aki képes boldogan kapcsolni hideg motornál az 1 és 2 sebességfokozatot menet közben?
Mert akkor még költök a kocsira. Eddig a kuplung és kettős tömegű cserén vagyok túl és csak romlott a helyzet a csere óta. Meleg motornál "viszonylag" jó a váltó, hideg motornál, álló helyben járó motorral jól kapcsolható az 1 és 2 fokozat, ha már gurul a kocsi, akkor elég harcos betenni. 1-esbe kizárólag álló helyben lehet betenni, a leglassabb gurulástól is lehetetlenné válik a váltás.
Váltóst javasoltok?
Köszönöm a segítséget előre is. 
A.
Miért nem olvasol vissza? Igaz BP, de csomószor javítottunk már váltót.
Ha a szinkrongyűrű és tsa az 1-2 fokozatnál, akkor kb. 110eFT az alkatrész és kb. 40eFT a munkadíj a javításra.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 21:37:17 »

Sziasztok!

Ismertek olyan 6 seb. manuális MMT6 váltóval rendelkező mondeo tulajdonost, aki képes boldogan kapcsolni hideg motornál az 1 és 2 sebességfokozatot menet közben?
Mert akkor még költök a kocsira. Eddig a kuplung és kettős tömegű cserén vagyok túl és csak romlott a helyzet a csere óta. Meleg motornál "viszonylag" jó a váltó, hideg motornál, álló helyben járó motorral jól kapcsolható az 1 és 2 fokozat, ha már gurul a kocsi, akkor elég harcos betenni. 1-esbe kizárólag álló helyben lehet betenni, a leglassabb gurulástól is lehetetlenné válik a váltás.
Váltóst javasoltok?
Köszönöm a segítséget előre is. 
A.
Nekem eddig az MK4 váltója eddig az első, amelyik hidegben is simán veszi az egyest. Na jó, -20-ban talán egy kicsit szorosabb az első 50 méter után, de akkor is gond nélkül megy. A kettessel meg soha nem volt ilyen gondom. Egyébként is nagyon jó a váltó. Szerintem nálad valami gond van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #638 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 23:36:44 »

Sziasztok!

Ismertek olyan 6 seb. manuális MMT6 váltóval rendelkező mondeo tulajdonost, aki képes boldogan kapcsolni hideg motornál az 1 és 2 sebességfokozatot menet közben?
Mert akkor még költök a kocsira. Eddig a kuplung és kettős tömegű cserén vagyok túl és csak romlott a helyzet a csere óta. Meleg motornál "viszonylag" jó a váltó, hideg motornál, álló helyben járó motorral jól kapcsolható az 1 és 2 fokozat, ha már gurul a kocsi, akkor elég harcos betenni. 1-esbe kizárólag álló helyben lehet betenni, a leglassabb gurulástól is lehetetlenné válik a váltás.
Váltóst javasoltok?
Köszönöm a segítséget előre is.  
A.
Ha nem sajnálsz próbára néhány 1000 ft-ot, Xado kézi-váltó revitalizáló. 600-1000 km után érződik a hatása. ( feltéve, hogy nincs komoly baj ) Nekem is kemény volt az 1, 2, bár nem volt azért nagyon zavaró, de én azt gondoltam ilyen autóhoz nem ez a stílus illik. Hátramenettel nem volt gondom, kicsit kemény volt, de bevette. Olajcserével raktam bele. Most mentünk megint 1600km. Augusztus óta, én magam is meglepődtem ~7000 km ment bele már vele. (no nem céges aszfaltzabáló  nyes) Nagyon kellemes lett a váltó. Határozott maradt, de jelentősen puhább. -6 fokban is szépen vált. A hátramenettel sincs gondom. eljen  Hidegebbet nem tudtam megélni még vele. Csak meg ne vádoljatok .... sajnos nem kapok a reklám után semmit  rinya (korábban már írtam a Xado-ról..)
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.22 csütörtök, 23:46:01 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2016.12.23 péntek, 07:31:44 »

Ha nem sajnálsz próbára néhány 1000 ft-ot, Xado kézi-váltó revitalizáló. 600-1000 km után érződik a hatása. ( feltéve, hogy nincs komoly baj ) Nekem is kemény volt az 1, 2, bár nem volt azért nagyon zavaró, de én azt gondoltam ilyen autóhoz nem ez a stílus illik. Hátramenettel nem volt gondom, kicsit kemény volt, de bevette. Olajcserével raktam bele. Most mentünk megint 1600km. Augusztus óta, én magam is meglepődtem ~7000 km ment bele már vele. (no nem céges aszfaltzabáló  nyes) Nagyon kellemes lett a váltó. Határozott maradt, de jelentősen puhább. -6 fokban is szépen vált. A hátramenettel sincs gondom. eljen  Hidegebbet nem tudtam megélni még vele. Csak meg ne vádoljatok .... sajnos nem kapok a reklám után semmit  rinya (korábban már írtam a Xado-ról..)
 beka3
Akkor itt az ellenreklám. Nálam a rendes javítás segített a xado helyett.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #640 Dátum: 2016.12.23 péntek, 08:28:18 »

Akkor itt az ellenreklám. Nálam a rendes javítás segített a xado helyett.
Igazad van! Ha valami rossz javítani kell. worship
Én nem ismerem ezeket a váltókat (sem). Itt "panaszkodtok sokat", hogy kapcsolási nehézségek vannak. Hogy ez konstrukciós hiba, vagy sérülés, esetleg más ....
Pont azon a váltón mi?  Ítélje meg aki kézzel fogja és ért hozzá.
Egyébként meg minden a pénzről szól...
Minden nap atomjaira lehetne szedni az autót, és bármit. De szerencsére vagytok Ti is itt fórumtársak!!!
Neked, másnak reklám, mint a szárnyas betét általában a férfiaknak.
Nekünk (szerencsére) jó tapasztalat. Nem szétszedettem a váltót azonnal 10x 50x áron. És persze nem feltétlenül lehet neki is megoldás.
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2016.12.23 péntek, 09:11:01 »

Köszönöm a hozzászólásokat, egy xado revitalizálót próbálok, ha esetleg javulás van, megírom.
Az autózás szerintem is csak a pénzről szól. Ha van pénzed veszel új autót és nincs gond. De racionálisan végiggondolva egy Mondeo értékvesztését az első 3-4 évben,  elsőre jobb vételnek tűnik egy használt. Aztán jönnek ezek az idegesítő hibák, miközben szerintem ez egy jó autó.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:27:02 »

Köszönöm a hozzászólásokat, egy xado revitalizálót próbálok, ha esetleg javulás van, megírom.
Az autózás szerintem is csak a pénzről szól. Ha van pénzed veszel új autót és nincs gond. De racionálisan végiggondolva egy Mondeo értékvesztését az első 3-4 évben,  elsőre jobb vételnek tűnik egy használt. Aztán jönnek ezek az idegesítő hibák, miközben szerintem ez egy jó autó.

A váltójavítást én is xadoval kezdtem. Nálam nem müködött. Ezt a használtautóvétel témát is már 1000x megbeszéltük. Senkinek nem kell nyafogni. Ha vki mondeot akar, tegyen le mondjuk 6,5M-et egy kereskedés asztalára és viheti az újat.
Ha meg nincs ennyi, akkor vegyen használtat. Nem mindenegyik bontószökevény.     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #643 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:31:01 »

Nem mindenegyik bontószökevény.     
Ja-ja, vannak egész vízvezeték-rendszerrel felszerelt példányok is.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #644 Dátum: 2016.12.23 péntek, 10:56:55 »

A váltójavítást én is xadoval kezdtem. Nálam nem müködött. .....  
"bontószökevény"  nyes  eljen

"én is xadoval kezdtem"
Na ha első körben így írtad volna, tisztább a dolog. Ezért írtam a fórumra, hogy nem jó gyakran egy-egy szösszenetet beírni. Van aki érti, van aki nem. A Te fejedben meg más gondolatok is mellette lebegnek. Az egyén váltójának állapotáról meg már elébb írtam....
Sajnálom, hogy nem segített akkor neked! Mint írtam, egyenlőre szerencsések vagyunk a témában, és remélem hosszútávon is jót tesz a rendszerrel. De ez is csak hónapok, évek múltán derül majd ki. Egy tény, az iparban használnak ilyen, vagy hasonló anyagokat. Hogy ezt kaptuk-e? Lehet ez is csak a bontóban derül ki egyszer, bár akkor nem foglalkozik már vele senki.
A tervezett amortizációt már igencsak rövidre és hirtelenre vették.  falbav
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:26:46 »

Ja-ja, vannak egész vízvezeték-rendszerrel felszerelt példányok is.  hehe
Mostanság majd inkább sószórásra lesz használva  Cheesy integet2 ... Majd kiderül. Remélem 1x már használhatom elésben is a 100eFT hóláncomat. Nemhiába, na, sokoldalú ez az autó.  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2016.12.27 kedd, 17:31:26 »

A német mondeo fórumon azt írják, hogy a hidegben nehéz 1-2 fokozatok váltására megoldás lehet a castrol 75w FE váltóolaj a gyári helyett. Valaki próbálta ezt a megoldást? Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.27 kedd, 17:42:07 írta kalmara » Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #647 Dátum: 2016.12.27 kedd, 20:12:54 »

A német mondeo fórumon azt írják, hogy a hidegben nehéz 1-2 fokozatok váltására megoldás lehet a castrol 75w FE váltóolaj a gyári helyett. Valaki próbálta ezt a megoldást? Köszönöm.
nein!
Naplózva

tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2016.12.27 kedd, 21:25:03 »

A német mondeo fórumon azt írják, hogy a hidegben nehéz 1-2 fokozatok váltására megoldás lehet a castrol 75w FE váltóolaj a gyári helyett. Valaki próbálta ezt a megoldást? Köszönöm.

Angol talkfordon is ezt ajánlják MMT6-os váltókba hidegben előjövő kapcsolási problémákra. Mindkét csapat csak nem lehet egyszerre hülye Cheesy Bár lehet egymástól hallották ők is  vigyor3
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #649 Dátum: 2016.12.28 szerda, 03:46:21 »

A német mondeo fórumon azt írják, hogy a hidegben nehéz 1-2 fokozatok váltására megoldás lehet a castrol 75w FE váltóolaj a gyári helyett. Valaki próbálta ezt a megoldást? Köszönöm.
Nekem ez lett belerakva. valamivel jobb.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.