Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:13:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 409262 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:31:57 »

Köszi! Magyarán a szimmeringet is érdemes cserélni...

~5000 Ft...szerintem érdemes ! Bár azt nem tudom hogy mennyire gyakori hibáról van szó.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:34:48 »

Erről van szó:

https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110941-fotengely-szimering-ford-focus-2004-2008/c-max2003-2007

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #352 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:35:03 »

Köszi! Magyarán a szimmeringet is érdemes cserélni...
nem csöppen az olaj a váltóharang alján? szinte biztos,hogy az okozza a csúszást.ennyi km alatt nem kopik el-bármennyire is bénán vezetsz. hehe
A zűrhajóban 185e km van,és ennek se híre se hamva.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #353 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:36:19 »

laugh ez mekkora.szimering boltban nincs öccá forint..... taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #354 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:56:20 »

nem csöppen az olaj a váltóharang alján? szinte biztos,hogy az okozza a csúszást.ennyi km alatt nem kopik el-bármennyire is bénán vezetsz. hehe
A zűrhajóban 185e km van,és ennek se híre se hamva.... Wink

Ha olajos a kuplung, akkor már mindegy, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:57:47 »

Köszi! Magyarán a szimmeringet is érdemes cserélni...
Az is benne van a KT+kuplung csomagban...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #356 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:03:56 »

Ha olajos a kuplung, akkor már mindegy, nem?
tulajdonképpen igen.már menthetetlen.felissza az olajat a kuplungtárcsa....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:43:05 »

A váltóharang alján lehet látni egyértelműen, ha a szimeringtől folyik.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2014.12.13 szombat, 07:58:40 »

Azt mondták tegnap a szerelők, hogy ez a váltó ilyen, ne várjak jobb minőséget... hosszú az útja a mozgatásnak, bowdenes, nem állítható.
Ezek az infók kicsit ellentmondanak az itt olvasottaknak, vagy mivel igazából egyikőtöknek sem lett sokkal jobb a különböző beavatkozások után a váltója, lehet, hogy mégis azok az igazi okai.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2014.12.13 szombat, 13:11:21 »

Azt mondták tegnap a szerelők, hogy ez a váltó ilyen, ne várjak jobb minőséget... hosszú az útja a mozgatásnak, bowdenes, nem állítható.
Ezek az infók kicsit ellentmondanak az itt olvasottaknak, vagy mivel igazából egyikőtöknek sem lett sokkal jobb a különböző beavatkozások után a váltója, lehet, hogy mégis azok az igazi okai.
"Azt tudjuk, hogy ez a váltó ilyen."  De milyen? Jobb minőség? Rajtam kívül, talán senkinek nem volt eddig baj a váltójával. Igaz, a tiéd benzines, ha jól emléxem (ótomata aláírás hiányzik!)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2014.12.13 szombat, 16:38:11 »

1. Nem olyan kifinomult, mint bármelyik eddigi autóm váltója! Időnként nehezen veszi be a sebességet. Tévedsz, visszamenve 2010-ig a fórumban (pontosabban a google keresés hozza fel onnan a találatokat) sokan pont olyan hibákról számoltak be, mint amire most én is panaszkodom.

2. A TDCI mióta benzines?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2014.12.13 szombat, 16:49:26 »

1. Nem olyan kifinomult, mint bármelyik eddigi autóm váltója! Időnként nehezen veszi be a sebességet. Tévedsz, visszamenve 2010-ig a fórumban (pontosabban a google keresés hozza fel onnan a találatokat) sokan pont olyan hibákról számoltak be, mint amire most én is panaszkodom.

2. A TDCI mióta benzines?
A2: a múltkor még nem láttam az aláírásod.
A1: az smaxi váltójának kicsit más az áttétele. Amúgy nekem van egy eladó, ha a tiéd rossz lenne.
Q: mi van a kuplungtárcsa+KT kombóval?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:40:04 »

Sziasztok!

Eljött az idő. Megvettem a szettet és a váltót.

Jövő héten cserélem. Kellene egy kis segítség váltó olajjal kapcsolatban. Milyen olaj való bele? Specifikáció?

Előre is köszönöm!!! worship
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2014.12.13 szombat, 22:04:16 »

Sziasztok!

Eljött az idő. Megvettem a szettet és a váltót.

Jövő héten cserélem. Kellene egy kis segítség váltó olajjal kapcsolatban. Milyen olaj való bele? Specifikáció?

Előre is köszönöm!!! worship
Csak úgy kíváncsiságképpen:
Q1: mennyi km után cseréled?
Q2: mennyi volt a váltó? Új vagy bonott?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:01:15 »

Idézetet írta: blau4kombi
Q: mi van a kuplungtárcsa+KT kombóval?
[/quote

NE is kérdezd... tegnap biztonság kedvéért befolytam wd40-szerű spray-vel a váltó tetején lévő dolgokat és a váltókar alatti mozgó részeket.
Majd mentem egy próbakört, és azt tapasztaltam, hogy 4-ben ha elveszem a gázt vagy adok finoman, akkor is van egy fémes kattanó, cserregő hang, egyelőre más sebességfokozatban nem tapasztaltam. Akkó ennek már annyi?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:08:48 »

[quote author=blau4kombi
Q: mi van a kuplungtárcsa+KT kombóval?


NE is kérdezd... tegnap biztonság kedvéért befolytam wd40-szerű spray-vel a váltó tetején lévő dolgokat és a váltókar alatti mozgó részeket.
Majd mentem egy próbakört, és azt tapasztaltam, hogy 4-ben ha elveszem a gázt vagy adok finoman, akkor is van egy fémes kattanó, cserregő hang, egyelőre más sebességfokozatban nem tapasztaltam. Akkó ennek már annyi?
A "szakemberek" szerint, ha üresbe téve 1xüen leállítod a motort és "fémes csattanó" hangot lehet halani: az kt+kuplungtárcsa csere. Viszont egyesek szerint ilyen állapotban is még vagy 20-30ekm-et elmegy a vas. Ergo: tervezhető a csere.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 10:32:27 »

Csak úgy kíváncsiságképpen:
Q1: mennyi km után cseréled?
Q2: mennyi volt a váltó? Új vagy bonott?

272477km van most benne. A kasznit nem rázza és nem zörög csak a pedált kicsit benyomva ad hangot a kuplung.
A váltót bontottan vettem 3honap garival 40eHuf ért.

Vettem még új kihajtás szimeringet is a biztonság kedvé ért.

Korábban írtam róla, hogy a váltó terhelésnél zajos.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 11:00:10 »

272477km van most benne. A kasznit nem rázza és nem zörög csak a pedált kicsit benyomva ad hangot a kuplung.
A váltót bontottan vettem 3honap garival 40eHuf ért.

Vettem még új kihajtás szimeringet is a biztonság kedvé ért.

Korábban írtam róla, hogy a váltó terhelésnél zajos.

Húúúú b+, a váltót jó olcsón vetted. Akkor én is lehet leárazom az enyémet, bár a szerelőmondta, hogy 60eft-ért is szinte ajándék. Na mind1. Gondolom a régivel nincs kedved foglalkozni? Megy a méh-be...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 17:22:19 »

Húúúú b+, a váltót jó olcsón vetted. Akkor én is lehet leárazom az enyémet, bár a szerelőmondta, hogy 60eft-ért is szinte ajándék. Na mind1. Gondolom a régivel nincs kedved foglalkozni? Megy a méh-be...

Nagy baja nem lehet. Majd szabad hétvégéken elmélkedek felette  Huh? Váltásnál nem akad, vesz minden fokozatot csak az a fránya hang ne lenne.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 18:08:54 »

Nagy baja nem lehet. Majd szabad hétvégéken elmélkedek felette  Huh? Váltásnál nem akad, vesz minden fokozatot csak az a fránya hang ne lenne.
Elmélkedni lehet, csak attól nem javul meg. Pesterzsébeten a váltósnál 30eft a szétszed-takarít-hibamegállapítás-összerakás. Az alkatrészt neked kell vinni (úgy olcsóbb). Lehet a méh-el jobban jársz, mert a kutya nem keres ilyen váltókat.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:27:40 »

ma beszéltem egy rég látott ismerösömmel,pár mondat után, a mondeo váltójára terelődöt a diskurzus,hogy vannak márka társak akiknek akad a váltójuk,mi a meglátása ezzel kapcsolatban,Ő sok ilyen váltót látott belülről ami akadozik,valami nagy "tartó"csapágy gyenge minőséget  emlegetett és rosszul váltó soför összegéből,meg adja magát az alkatrész,igy elkezdenek kopni a fogaskerekek, nagyobb lesz az illesztési hézag igy a léptető villa már nem ugy tud dolgozni ahogy kellene,megelőzésre a váltó olajszint ellenörzését javasolja ill.a béna váltások elkerülését

nem vagyok müszaki ember, csak felhasználó,remélem érthetően billentyűztem le
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2014.12.16 kedd, 22:56:42 »

ma beszéltem egy rég látott ismerösömmel,pár mondat után, a mondeo váltójára terelődöt a diskurzus,hogy vannak márka társak akiknek akad a váltójuk,mi a meglátása ezzel kapcsolatban,Ő sok ilyen váltót látott belülről ami akadozik,valami nagy "tartó"csapágy gyenge minőséget  emlegetett és rosszul váltó soför összegéből,meg adja magát az alkatrész,igy elkezdenek kopni a fogaskerekek, nagyobb lesz az illesztési hézag igy a léptető villa már nem ugy tud dolgozni ahogy kellene,megelőzésre a váltó olajszint ellenörzését javasolja ill.a béna váltások elkerülését

nem vagyok müszaki ember, csak felhasználó,remélem érthetően billentyűztem le
Szvsz, ez egy olyan generálszósszal leöntött neszesemmifogdmegjólmondokvalaminagyonokosat...
Ha sok ilyen váltót látott belülről, úgyan próbálja már eladni az enyémet, kap 20% províziót...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2014.12.17 szerda, 00:24:46 »

ma beszéltem egy rég látott ismerösömmel,pár mondat után, a mondeo váltójára terelődöt a diskurzus,hogy vannak márka társak akiknek akad a váltójuk,mi a meglátása ezzel kapcsolatban,Ő sok ilyen váltót látott belülről ami akadozik,valami nagy "tartó"csapágy gyenge minőséget  emlegetett és rosszul váltó soför összegéből,meg adja magát az alkatrész,igy elkezdenek kopni a fogaskerekek, nagyobb lesz az illesztési hézag igy a léptető villa már nem ugy tud dolgozni ahogy kellene,megelőzésre a váltó olajszint ellenörzését javasolja ill.a béna váltások elkerülését

nem vagyok müszaki ember, csak felhasználó,remélem érthetően billentyűztem le
és azt is a váltógázállító üvegkalapáccsal kell megjavítani. vegyél egyet.  eplus2 a mondeo váltója hibátlan.
a.) az autód tekert és van benne 350+e kilóméter, ergo a sok fals váltás miatt elfáradt
b.) sérült, értsd, ROPIRA tört autót tettek össze neked.
c.) blau arra járt és kicserélte a váltódat. ő ilyen. ez van  eplus2
d.) nem nyomod be a váltót/kuplungot időben, rendesen. de ehhez ritka bénának kellene lenned.

szerintem ülj be az autóinkba. nincs ezzel gond.  Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2014.12.17 szerda, 06:48:52 »

és azt is a váltógázállító üvegkalapáccsal kell megjavítani. vegyél egyet.  eplus2 a mondeo váltója hibátlan.
a.) az autód tekert és van benne 350+e kilóméter, ergo a sok fals váltás miatt elfáradt
b.) sérült, értsd, ROPIRA tört autót tettek össze neked.
c.) blau arra járt és kicserélte a váltódat. ő ilyen. ez van  eplus2
d.) nem nyomod be a váltót/kuplungot időben, rendesen. de ehhez ritka bénának kellene lenned.

szerintem ülj be az autóinkba. nincs ezzel gond.  Wink
Láttad az aláírását? Benzines..... Talán még 6. sincs benne.... Zöccségegynyóc.... Cheesy Cheesy wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #374 Dátum: 2014.12.17 szerda, 14:16:39 »

Na úgy néz ki a kettőstömegűt nem érdemes már visszarakni (a gyengébbek kedvéért: új kerül a helyére, nem nem lesz benne... hehe), kuplungnak szemre semmi baja, egy-két helyen meg van égve, olaj nem folyik sehol...

Mégis megcsúszott 4-5-6. fokozatban...

 rinya rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2014.12.17 szerda, 14:20:23 »

Na úgy néz ki a kettőstömegűt nem érdemes már visszarakni (a gyengébbek kedvéért: új kerül a helyére, nem nem lesz benne... hehe), kuplungnak szemre semmi baja, egy-két helyen meg van égve, olaj nem folyik sehol...

Mégis megcsúszott 4-5-6. fokozatban...

 rinya rinya
akkor csak szimplán nem tudsz vezetni-pont mint a nők.szétégetted a kuplungot.fogadjunk,hogy a bal lábad nem veszed le a pedálról. nyes
hol csináltatod?Vik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #376 Dátum: 2014.12.17 szerda, 14:21:35 »

akkor csak szimplán nem tudsz vezetni-pont mint a nők.szétégetted a kuplungot.fogadjunk,hogy a bal lábad nem veszed le a pedálról. nyes
hol csináltatod?Vik?

Csak a középső lábam lóg mindig a pedálokra... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #377 Dátum: 2014.12.17 szerda, 14:27:47 »


hol csináltatod?Vik?

Vik csak szagszervízben vállal ilyet, Tipcsi lassú reagálású, meg úriműhely, idén ők már csak ezen a héten dolgoznak...
Szóval maradt a Petrányiban bevált szerelőm, aki minden csavar meghúzása után felhív, hogy melyik fázis hogyan tart...

Meg ez nem móka, ha valami gebax van, akkor nem szeretném, ha mindenki körbemutogatna...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #378 Dátum: 2014.12.17 szerda, 14:54:34 »

Csak a középső lábam lóg mindig a pedálokra... laugh
pppfff....az orrod? eplus2 nelógasd az orrod.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2014.12.17 szerda, 15:11:56 »

Szóval maradt a Petrányiban bevált szerelőm

Melyik Petrányiban?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2014.12.17 szerda, 15:32:24 »

Melyik Petrányiban?
üllői.

nekem a vízpumpám halt ma be, de ha már ott van, akkor egyben 240-es vezérlés is cserélődik és a hátsó gátlók, gumibakok.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2014.12.17 szerda, 16:06:55 »

üllői.

nekem a vízpumpám halt ma be, de ha már ott van, akkor egyben 240-es vezérlés is cserélődik és a hátsó gátlók, gumibakok.
Ez igen. 300 alatt megúszod?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #382 Dátum: 2014.12.17 szerda, 17:09:41 »

Ez igen. 300 alatt megúszod?
2kiló körül megússza...munkadíjjal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siki
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2014.12.17 szerda, 17:55:19 »

és azt is a váltógázállító üvegkalapáccsal kell megjavítani. vegyél egyet.  eplus2 a mondeo váltója hibátlan.
a.) az autód tekert és van benne 350+e kilóméter, ergo a sok fals váltás miatt elfáradt
b.) sérült, értsd, ROPIRA tört autót tettek össze neked.
c.) blau arra járt és kicserélte a váltódat. ő ilyen. ez van  eplus2
d.) nem nyomod be a váltót/kuplungot időben, rendesen. de ehhez ritka bénának kellene lenned.

szerintem ülj be az autóinkba. nincs ezzel gond.  Wink

félre értés ne essen,nekem semmi bajom a váltommal,csak itt többen nehezményezték a váltási problémájukat,ezért írtam amit írtam
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2014.12.17 szerda, 17:57:22 »

Láttad az aláírását? Benzines..... Talán még 6. sincs benne.... Zöccségegynyóc.... Cheesy Cheesy wave

igen valóban benzines és nincs benne a 6.,de zöldséget nem látott még,azt egyék a nyulak  nyes  nyes  nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:52:06 »

igen valóban benzines és nincs benne a 6.,de zöldséget nem látott még,azt egyék a nyulak  nyes  nyes  nyes
Tejet meg igyanak a macskák!  Cheesy integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:00:36 »

Na szóval szombaton fújtam be a váltó bowdeneket és a kulisszában minden mozgó hozzáférhető alkatrészt... azt kell, hogy mondjam, hogy majdnem tökéletes lett mostanra, ma kimondottan jóleső érzés volt kettesbe váltani, majdnem, mint a volt Octaviámban...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #387 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:05:21 »

Ez igen. 300 alatt megúszod?

Nekem nem sikerült... falbav rinya

Viszont a kuplung olyan, mintha nem lenne, mint a vaj, könnyű benyomni...

Amit még észrevettem: sokkal kevesebb a rezonancia, illetve sokkal halkabb lett az autó... Persze ez azért is lehet mert egész nap BKVztam, és azokhoz a járművekhez viszonyítom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #388 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:10:42 »

Nekem nem sikerült... falbav rinya

Viszont a kuplung olyan, mintha nem lenne, mint a vaj, könnyű benyomni...

Amit még észrevettem: sokkal kevesebb a rezonancia, illetve sokkal halkabb lett az autó... Persze ez azért is lehet mert egész nap BKVztam, és azokhoz a járművekhez viszonyítom...
nem baj.fizessé csak.Gazdag vagy,megteheted.és még a kormánynak is dolgozol.... eplus2  szóval ne rinyájjá.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #389 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:11:16 »

Na szóval szombaton fújtam be a váltó bowdeneket és a kulisszában minden mozgó hozzáférhető alkatrészt... azt kell, hogy mondjam, hogy majdnem tökéletes lett mostanra, ma kimondottan jóleső érzés volt kettesbe váltani, majdnem, mint a volt Octaviámban...
kíváncsi leszek,mennyire lesz tartós. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #390 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:29:29 »

nem baj.fizessé csak.Gazdag vagy,megteheted.és még a kormánynak is dolgozol.... eplus2  szóval ne rinyájjá.... vigyor3

Kabbe... Ja ne, az neked jó lenne...  eplus2

Szóval:
1. nem szeretek fizetni  vigyor3
 2. nem vagyok gazdag
3. Nem a kormánynak dolgozom, hanem nektek...  laugh
4. és rinyálni fogok

Egyébként a reggeli hidegindításokkor berándult az egész autó, most mintha ez is eltűnt volna. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:43:16 »

Nekem nem sikerült... falbav rinya

Viszont a kuplung olyan, mintha nem lenne, mint a vaj, könnyű benyomni...

Amit még észrevettem: sokkal kevesebb a rezonancia, illetve sokkal halkabb lett az autó... Persze ez azért is lehet mert egész nap BKVztam, és azokhoz a járművekhez viszonyítom...
BKV? Miért nem vetted elő a (nem, nem azt  vigyor3 ) az MK4-et?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #392 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:45:36 »

BKV? Miért nem vetted elő a (nem, nem azt  vigyor3 ) az MK4-et?

Mert az Újpesten van/volt. Odáig is el kell jutni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #393 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:46:15 »

Kabbe... Ja ne, az neked jó lenne...  eplus2

Szóval:
1. nem szeretek fizetni  vigyor3
 2. nem vagyok gazdag
3. Nem a kormánynak dolgozom, hanem nektek...  laugh
4. és rinyálni fogok

Egyébként a reggeli hidegindításokkor berándult az egész autó, most mintha ez is eltűnt volna.  
mennyire volt gatya a 2tömegű?és mennyi volt a számla?HA VOLT EGYÁLTATLÁN SZÁMLA.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #394 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:48:31 »

mennyire volt gatya a 2tömegű?

Nem értek hozzá, de ezeket mondta: "be van ülve, és jobbra és balra is lóg..." Amit felfogtam, hogy nem az utolsó utáni percben lett cserélve, de egyrészt kár lett volna visszarakni, illetve bőven nem volt tökéletes már.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #395 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:49:45 »

Nem értek hozzá, de ezeket mondta: "be van ülve, és jobbra és balra is lóg..." Amit felfogtam, hogy nem az utolsó utáni percben lett cserélve, de egyrészt kár lett volna visszarakni, illetve bőven nem volt tökéletes már.



Ja, és a kinyomó csapágy már szólt... Legalábbis az asztalon megpörgetve is "szép" hangja volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 11:01:55 »

mennyire volt gatya a 2tömegű?és mennyi volt a számla?HA VOLT EGYÁLTATLÁN SZÁMLA.... eplus2
Micsodaaa!!!! wow1 wow1 wow1
 eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #397 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:00:55 »

Micsodaaa!!!! wow1 wow1 wow1
 eplus2
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:33:31 »

Ez igen. 300 alatt megúszod?
gátlók 45 körül, vízpumpa is kb, külső vezérlés harmincvalamennyi, de valami csattogó hang csak előjött. ami nem vízpumpa és nem feszítőtárcsa...  falbav
150 körül számolok...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 14:01:26 »

gátlók 45 körül, vízpumpa is kb, külső vezérlés harmincvalamennyi, de valami csattogó hang csak előjött. ami nem vízpumpa és nem feszítőtárcsa...  falbav
150 körül számolok...
Akkor lemondjuk a szállást?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.