Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:17:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 354060 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 16:28:12 »

Az, hogy sz@r :]

Bővebben: Múlt héten melóból hazafelé az M5-ösön tűnt fel, hogy mikor kitakarodott előlem a 110-el menő és gyorsítani kezdtem, teűlassan gyorsult, és nem is váltott vissza... Jóvan, mondom tempomat és 130-al Újhartyánig. Utána főúton kamion mőgül kivágok 80-nal, padlógáz, hogy lássuk mit tud. Eredmény: motor felpörög, gyorsulás semmi... Oks, akkor kamion mögött 80-nal hazáig. Célegyenesre ráfordulva faluból kifelé gyorsítva meg nem kapcsolt fel 5 (vagy 4be?). 3500-nál sem. Kézzel viszont felkapcsolt. Nekem úgy tűnik, ahogy melegszik a váltó, úgy csinál egyre nagyobb hülyeségeket....

Azóta is rövideb távokon (20-30km), normálisan vezetve semmi gond, megy mint a doxa, vált finoman minden módban.

mennyi km van most benne?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 16:32:37 »

mennyi km van most benne?
~390e.
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 16:44:41 »

~390e.
egy olajcserét megérne, hátha megoldja.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 19:20:25 »

egy olajcserét megérne, hátha megoldja.
Mi van benne, vagy mi kell bele?
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #504 Dátum: 2017.10.27 péntek, 16:34:05 »

Mi van benne, vagy mi kell bele?

Olvass utána az automata váltó topikban, minden tudnivaló benne van.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2017.10.27 péntek, 19:28:54 »

Mi van benne, vagy mi kell bele?
csörögj rám és elmondom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2017.11.01 szerda, 17:44:52 »

egy olajcserét megérne, hátha megoldja.
Megoldotta!  worship Ha már bedobtam ide a kérdést, akkor jöjjön a megoldás is. A fórumon lévő leírás alapján megcsináltam a váltóban az "olajfrissítést". Mint kiderült km alapján is ideje volt, ami kicsorgott sem volt túl szép, és hiányzott is belőle. Most friss olajjal, beállított olajszinttel megint megy, mint előtte.

Köszi Zsolt a segítséget!  eljen

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2017.11.01 szerda, 17:46:33 »

Megoldotta!  worship Ha már bedobtam ide a kérdést, akkor jöjjön a megoldás is. A fórumon lévő leírás alapján megcsináltam a váltóban az "olajfrissítést". Mint kiderült km alapján is ideje volt, ami kicsorgott sem volt túl szép, és hiányzott is belőle. Most friss olajjal, beállított olajszinttel megint megy, mint előtte.

Köszi Zsolt a segítséget!  eljen

m
örülök, hogy tovább szalad a gép vigyor3  eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2018.07.25 szerda, 11:17:49 »

Hi !

Budapesten hová érdemes vinni az automata váltót állapot ellenőrzésre ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #509 Dátum: 2018.07.25 szerda, 20:38:41 »

Hi !

Budapesten hová érdemes vinni az automata váltót állapot ellenőrzésre ?


Cím szerint már Dunakeszi (az Auchan környéke), de én is Bp-ről mentem hozzájuk kb. egy éve, megcsinálták a váltót, azóta működik...:

Váltódoktor   (régebben Gödöllőn voltak, többen dícsérték itt, azért kerestem én is őket !)
iroda:      +3630 246 2230
műhely:  +3630 212 2792
cím:       2021 Dunakeszi,  Székesdűlő sor 135.

2017.05.17-n egy válaszomban felsoroltam még néhányat. Ahhoz képest annyi a változás, h. a Váltódoktor Dkeszire költözött, a Trió Bt-t nem ajánlom !!   smile

Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2018.07.25 szerda, 21:10:19 »

Cím szerint már Dunakeszi (az Auchan környéke), de én is Bp-ről mentem hozzájuk kb. egy éve, megcsinálták a váltót, azóta működik...:

Váltódoktor   (régebben Gödöllőn voltak, többen dícsérték itt, azért kerestem én is őket !)
iroda:      +3630 246 2230
műhely:  +3630 212 2792
cím:       2021 Dunakeszi,  Székesdűlő sor 135.

2017.05.17-n egy válaszomban felsoroltam még néhányat. Ahhoz képest annyi a változás, h. a Váltódoktor Dkeszire költözött, a Trió Bt-t nem ajánlom !!   smile



Köszönöm. Végül mégis Gödöllőre kellett mennem a Méhész köz 5.-be. Fene tudja hogy van ez. Lényeg a váltónak nincs baja. Ez ilyen váltókonstrukció.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.26 csütörtök, 13:13:38 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #511 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 23:09:59 »

Köszönöm. Végül mégis Gödöllőre kellett mennem a Méhész köz 5.-be. Fene tudja hogy van ez. Lényeg a váltónak nincs baja. Ez ilyen váltókonstrukció.

A lényeg tényleg az, h. nincs baja...!!  Wink
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
greed
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 18:34:48 »

Sziasztok,

Nagyjából visszaolvastam az egész topikot, de nem igazán találtam ezzel kapcsolatos információt. A hibajelenség (ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni) a következő: Ha adott esetben mondjuk 100km/h sebességgel haladok (bármilyen sebességnél megfigyelhető a jelenség) és lelépek a gázról, akkor a váltó szétkapcsolásakor érezni egy apró ütést, illetve gázpedál újbóli megnyomásakor összekapcsolásnál is ugyanúgy érezni ezt. A váltó egyébként tökéletesen vált, időben, rántás nélkül, csak ez az össze-szét kapcsoláskor érezhető kis ütés bosszantó. Olajszint megfelelő. Az autó egyébként egy 2.0 benzin mk3. Normális ez? Mi okozhatja a problémát? 250 ezer km van egyébként az autóban.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #513 Dátum: 2018.07.31 kedd, 12:52:56 »

Sziasztok,

Nagyjából visszaolvastam az egész topikot, de nem igazán találtam ezzel kapcsolatos információt. A hibajelenség (ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni) a következő: Ha adott esetben mondjuk 100km/h sebességgel haladok (bármilyen sebességnél megfigyelhető a jelenség) és lelépek a gázról, akkor a váltó szétkapcsolásakor érezni egy apró ütést, illetve gázpedál újbóli megnyomásakor összekapcsolásnál is ugyanúgy érezni ezt. A váltó egyébként tökéletesen vált, időben, rántás nélkül, csak ez az össze-szét kapcsoláskor érezhető kis ütés bosszantó. Olajszint megfelelő. Az autó egyébként egy 2.0 benzin mk3. Normális ez? Mi okozhatja a problémát? 250 ezer km van egyébként az autóban.
Alul a váltótartóbak rendben van?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
greed
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2018.07.31 kedd, 13:07:29 »

Alul a váltótartóbak rendben van?

Arra gyanakszom, hogy nincsen. Ahogy időm engedi alámegyek és megnézem.
Naplózva
kekmondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2018.08.22 szerda, 13:28:10 »

Sziasztok!
 Az lenne a kérdésem, hogy az 5 sebességes automata váltó helyére fel lehet e rakni a 6 sebességes automata váltót. Hardveresen és szofteresen van e valami akadály? Van valakinek ilyen váltója? A paripa 2003 évjáratú, 96 kw diesel kombi.
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 16:34:09 »

Sziasztok!
 Az lenne a kérdésem, hogy az 5 sebességes automata váltó helyére fel lehet e rakni a 6 sebességes automata váltót. Hardveresen és szofteresen van e valami akadály? Van valakinek ilyen váltója? A paripa 2003 évjáratú, 96 kw diesel kombi.


Szia!
MK3-as TDCI mondihoz van 6-os váltó?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 20:16:12 »


Szia!
MK3-as TDCI mondihoz van 6-os váltó?

kéziben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2018.09.01 szombat, 13:48:05 »

kéziben vigyor3


Az rendben, de Ő 6-os automatát akar, olyan pedig tudtommal ehhez a típushoz nincs. wave
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2018.09.01 szombat, 22:50:34 »


Az rendben, de Ő 6-os automatát akar, olyan pedig tudtommal ehhez a típushoz nincs. wave
nincs hát vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 07:47:24 »

Sziasztok!

2.5 V6 LCBD motorral szerelt Mondeo-m hétvégén a következő jelenséget produkálta egyik pillanatról a másikra:
Egy útkereszteződésben megálltam, majd induláskor kicsit megindult és iszonyatos daráló hangot hallatott az autó. Hajtás semmi. Maga a váltó kapcsol, csak D és R módban ez a durva hang. Mintha két bordás tengely darálná egymást.
Alá feküdtem, kívülről nem látszik semmi. Ha üresbe ki van véve, és toljuk, akkor is hallatszik enyhén.
Sajnos, nem tudom hogyan épül fel a kihajtás, így nem tudom megítélni, váltó lesz vagy esetleg valami olcsóbb.
Ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem!
Volt már egy valtócsere, ezért még egy váltó javításba már nem biztos, hogy belevágok. Abban most kb 110e km van.
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 17:34:49 »

Sziasztok!

2.5 V6 LCBD motorral szerelt Mondeo-m hétvégén a következő jelenséget produkálta egyik pillanatról a másikra:
Egy útkereszteződésben megálltam, majd induláskor kicsit megindult és iszonyatos daráló hangot hallatott az autó. Hajtás semmi. Maga a váltó kapcsol, csak D és R módban ez a durva hang. Mintha két bordás tengely darálná egymást.
Alá feküdtem, kívülről nem látszik semmi. Ha üresbe ki van véve, és toljuk, akkor is hallatszik enyhén.
Sajnos, nem tudom hogyan épül fel a kihajtás, így nem tudom megítélni, váltó lesz vagy esetleg valami olcsóbb.
Ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem!
Volt már egy valtócsere, ezért még egy váltó javításba már nem biztos, hogy belevágok. Abban most kb 110e km van.
váltó kihajtás lefogazott, 2 váltóból lehet ilyenkor egyet csinálni. lehet tudok hozzá donort, ha érdekel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2018.10.31 szerda, 08:26:13 »

váltó kihajtás lefogazott, 2 váltóból lehet ilyenkor egyet csinálni. lehet tudok hozzá donort, ha érdekel
Köszönöm a választ!
Gazdaságossági felmérés után döntök az autó sorsáról.
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
mondeo123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #523 Dátum: 2018.11.09 péntek, 19:17:33 »

Sziasztok,

Kérdésem, hogy Ford Mondeo MK3 2001 autómata váltóba(CD4E tip.) milyen tipusú váltó olaj való?
Most lesz váltócsere, és cserélnénk a szűrőt és az olajat is!
Köszönöm a választ, szép estét nektek!  smile worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #524 Dátum: 2018.11.10 szombat, 08:38:22 »

Sziasztok,

Kérdésem, hogy Ford Mondeo MK3 2001 autómata váltóba(CD4E tip.) milyen tipusú váltó olaj való?
Most lesz váltócsere, és cserélnénk a szűrőt és az olajat is!
Köszönöm a választ, szép estét nektek!  smile worship
https://applications.castrol.com/oilselector/hu_hu
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.10 szombat, 08:40:00 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #525 Dátum: 2018.11.10 szombat, 23:12:20 »


Hali, én Castrol Dex III  (8 lit.)  olajat tettem bele, ugyanilyen alkalomból !   Bárdiból vettem, vmi kedvezménnyel - néhány éve volt...
 (~3e /lit. ár  rémlik, de könnyen lehet, hogy rosszul emlékszem... ) 
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2019.05.17 péntek, 20:45:46 »

Sziasztok!

Ravenol ATF JF 506E, ezzel ki tudom váltani a ford olajat, ez egy kicsit olcsóbb lenne?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #527 Dátum: 2019.05.17 péntek, 20:47:58 »

Sziasztok!

Ravenol ATF JF 506E, ezzel ki tudom váltani a ford olajat, ez egy kicsit olcsóbb lenne?


Amennyiben tudja a Ford által meghatározott specifikációkat.
Ha ezt ellenőrzöd, akkor kérdezned sem kell....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:13:29 »


Amennyiben tudja a Ford által meghatározott specifikációkat.
Ha ezt ellenőrzöd, akkor kérdezned sem kell....  vigyor3


Igaz, akkor máshogy kérdezem. worship
Ez tudja a Ford által megadott specifikációkat?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #529 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:14:57 »


Igaz, akkor máshogy kérdezem. worship
Ez tudja a Ford által megadott specifikációkat?


Van nálad internet?  Bejön a Google?  vigyor3


Milyen váltó van az autódban? Az, hogy automata nem elég. Vagy adj egy alvázszámot....

CD4E   -    ESP-M2C166-H             (4 sebességes)
5F31J  -    WSS-M2C922-A1          (5 sebességes)



https://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-atf-jf506e.html


Practice and tested in aggregates with filling

FORD WSS-M2C922-A1 für Durashift 5F31J, Land Rover LRN402,  ATF Type 3100 PL085, Land Rover STC53016, STC50531, Jaguar C2S 12120, ATF Type K17, ATF N402, VW G052990A2 for 09A and 09B 5-Speed Tiptronic




Végeredmény:

Ha 5 sebességes váltód van (évjáratból adódóan talán nem), akkor megfelelő. Amennyiben 4 sebességes a váltód (esélyesebb), akkor nem.


4 sebességes váltóba -jó áron-   
https://www.autoalkatreszek24.hu/febi-bilstein-1871012.html
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.17 péntek, 21:26:13 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:29:20 »


Van nálad internet?  Bejön a Google?  vigyor3


Milyen váltó van az autódban? Az, hogy automata nem elég. Vagy adj egy alvázszámot....

CD4E   -    ESP-M2C166-H             (4 sebességes)
5F31J  -    WSS-M2C922-A1          (5 sebességes)



https://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-atf-jf506e.html


Practice and tested in aggregates with filling

FORD WSS-M2C922-A1 für Durashift 5F31J, Land Rover LRN402,  ATF Type 3100 PL085, Land Rover STC53016, STC50531, Jaguar C2S 12120, ATF Type K17, ATF N402, VW G052990A2 for 09A and 09B 5-Speed Tiptronic




Végeredmény:

Ha 5 sebességes váltód van (évjáratból adódóan talán nem), akkor megfelelő. Amennyiben 4 sebességes a váltód (esélyesebb), akkor nem.


4 sebességes váltóba -jó áron-   
https://www.autoalkatreszek24.hu/febi-bilstein-1871012.html




Céges gépről vagyok, korlátozva van a hozzáférés.
5 sebességes triptonic van benne, ezek szerint jó lesz.
Köszönöm:worship:

Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #531 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:34:56 »



Céges gépről vagyok, korlátozva van a hozzáférés.
5 sebességes triptonic van benne, ezek szerint jó lesz.
Köszönöm:worship:




Ahhoz is van Febi, ami olcsóbb is.

https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1880433
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.17 péntek, 21:36:28 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:47:32 »



Szuper, köszönöm. integet2
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:50:50 »


Végeredmény:

Ha 5 sebességes váltód van (évjáratból adódóan talán nem), akkor megfelelő. Amennyiben 4 sebességes a váltód (esélyesebb), akkor nem.


4 sebességes váltóba -jó áron-   
https://www.autoalkatreszek24.hu/febi-bilstein-1871012.html

tdci csak jatco váltóval volt, cd4e 2.0 benyásokon volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #534 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:54:39 »

tdci csak jatco váltóval volt, cd4e 2.0 benyásokon volt

Nem mondtam az ellenkezőjét.  vigyor3
Ennyire nem foglalkoztatott a dolog sosem. MK3 -ban nincs jó automata, sajnos.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:55:55 »

Sziasztok!

Ravenol ATF JF 506E, ezzel ki tudom váltani a ford olajat, ez egy kicsit olcsóbb lenne?
én mannol-lal raktam össze anno az enyémet, golf4, sharan, freelander stb ugyan ezt a váltót használja, vw szabványra néztem az olajat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2019.05.17 péntek, 21:57:54 »

Nem mondtam az ellenkezőjét.  vigyor3
Ennyire nem foglalkoztatott a dolog sosem. MK3 -ban nincs jó automata, sajnos.
 wave
akkoriban sajna még nem volt a középkategória erőssége az automata váltó vigyor3 manapság meg már a kéziváltó sem hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2019.05.18 szombat, 14:31:17 »

Sziasztok!

Az ország keleti felén keresnék valakit, aki a váltóm programját alaphelyzetbe állítaná.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2019.05.31 péntek, 22:16:10 »

Igen tisztelt Automatikus Kollégák!

Tavaly júniusban megleptem magam egy full extrás Mondival, mely egészen mostanáig hibamentes volt. Ma viszont a székesfehérvári Aldi parkolójában utolért a nagy mumusok egyike, a váltókarreteszelő akármi hibája. Viszont nálam nem az történt, hogy elmúlt a berregés és a vésztolattyú lenyomásával teljes értékűen tudom használni, hanem P-be rakva nem tudtam elfordítani 0-ba a slusszkulcsot és P-ből se tudtam kivenni. Finom feszegetés mellett ki tudtam venni P-ből a tolattyú lent tartása mellett, hogy haza tudjunk jönni, de továbbra sincs P-m, így a kulcsot se tudom kivenni.
Mi a szakszerű és roncsolásmentes bontásának a módja, hogy legalább kézbe tudjam venni a szerkezetet, hátha meglátom, hol akad?
Mivel tudom átverni az autót, hogy azt higgye, P-ben van a váltó és engedje kivenni a kulcsot? Hálistennek kertben elvan az autó, de azért lassan parkolnék vele a belvárosban...

Köszönet,

sqs
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2020.06.02 kedd, 20:14:38 »

Sziasztok !

Légyszi írjátok már le, hogy konkrétan milyen váltóolajat vegyek az 5 sebességes Auto-jetco F1-es váltóhoz ami MK3 2.5v6 benzines mondeoban van.
Nem a specifikációra vagyok kiváncsi hanem a konkrét olajra amit meg kell rendelnem.
Köszönöm. 
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #540 Dátum: 2020.06.02 kedd, 22:51:06 »

Sziasztok !

Légyszi írjátok már le, hogy konkrétan milyen váltóolajat vegyek az 5 sebességes Auto-jetco F1-es váltóhoz ami MK3 2.5v6 benzines mondeoban van.
Nem a specifikációra vagyok kiváncsi hanem a konkrét olajra amit meg kell rendelnem.
Köszönöm. 
Castrol Transmax Z
Automata sebességváltó 5F31J (Jatco JF506E) 5/1
 
A Smooth Drive Technology™ alkalmazásával gyártott Castrol Transmax Z teljesen szintetikus hajtóműolaj. Használatával mérsékelhetőek az esetleges váltási problémák, meghosszabbítható a hajtómű élettartama. Személyautók, autóbuszok automata és félautomata sebességváltóinak széles köréhez alkalmazható.
Előnyös megoldást nyújt a Voith, Renk, ZF, Allison és MB sebességváltókat tartalmazó vegyes járműflották ellátásához. A Castrol Transmax Z a Leyland Pneumocyclic és Hydracyclic egységekhez is felhasználható. A ZF Ecomat, EcoLife valamint egyes MB és Voith sebességváltók esetében kiterjesztett [120 ezer km] szervizciklusokkal is alkalmazható.
A Smooth Drive Technology™ alkalmazásval gyártott Castrol Transmax Z fokozott védelmet nyújt és hosszabb üzemidőn keresztül teszi lehetővé.a kifogástalan váltásokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2020.06.04 csütörtök, 20:27:51 »

Castrol Transmax Z
Automata sebességváltó 5F31J (Jatco JF506E) 5/1
 
A Smooth Drive Technology™ alkalmazásával gyártott Castrol Transmax Z teljesen szintetikus hajtóműolaj. Használatával mérsékelhetőek az esetleges váltási problémák, meghosszabbítható a hajtómű élettartama. Személyautók, autóbuszok automata és félautomata sebességváltóinak széles köréhez alkalmazható.
Előnyös megoldást nyújt a Voith, Renk, ZF, Allison és MB sebességváltókat tartalmazó vegyes járműflották ellátásához. A Castrol Transmax Z a Leyland Pneumocyclic és Hydracyclic egységekhez is felhasználható. A ZF Ecomat, EcoLife valamint egyes MB és Voith sebességváltók esetében kiterjesztett [120 ezer km] szervizciklusokkal is alkalmazható.
A Smooth Drive Technology™ alkalmazásval gyártott Castrol Transmax Z fokozott védelmet nyújt és hosszabb üzemidőn keresztül teszi lehetővé.a kifogástalan váltásokat.

Köszönöm
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2020.07.26 vasárnap, 15:59:47 »

Sziasztok.
Most kezdtem neki olajfrissitesnek de elsonek azt akartam tudni eleg olaj volt e most a valtoban igy csak a szint ellenorzo torx feju csavart vettem ki. Ekkor jott a meglepetes mivel innen kb 0.7 L olaj folyt ki.
Lehetseges ez vagy ennyire tul volt toltve ?
Most itt allok es nemtudom mit tegyek.
Az auto bakolva volt.
Álló motornál folyt ki ennyi olaj.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.26 vasárnap, 21:09:01 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2020.08.08 szombat, 22:12:18 »

Sziasztok.
Most kezdtem neki olajfrissitesnek de elsonek azt akartam tudni eleg olaj volt e most a valtoban igy csak a szint ellenorzo torx feju csavart vettem ki. Ekkor jott a meglepetes mivel innen kb 0.7 L olaj folyt ki.
Lehetseges ez vagy ennyire tul volt toltve ?
Most itt allok es nemtudom mit tegyek.
Az auto bakolva volt.
Álló motornál folyt ki ennyi olaj.
Szia!
Szerintem az összmennyiséghez képest nem sokkal több, így nem okoz gondot.
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
Kiq
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2020.08.08 szombat, 22:27:59 »

Sziasztok!

2.5 V6 LCBD motorral szerelt Mondeo-m hétvégén a következő jelenséget produkálta egyik pillanatról a másikra:
Egy útkereszteződésben megálltam, majd induláskor kicsit megindult és iszonyatos daráló hangot hallatott az autó. Hajtás semmi. Maga a váltó kapcsol, csak D és R módban ez a durva hang. Mintha két bordás tengely darálná egymást.
Alá feküdtem, kívülről nem látszik semmi. Ha üresbe ki van véve, és toljuk, akkor is hallatszik enyhén.
Sajnos, nem tudom hogyan épül fel a kihajtás, így nem tudom megítélni, váltó lesz vagy esetleg valami olcsóbb.
Ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem!
Volt már egy valtócsere, ezért még egy váltó javításba már nem biztos, hogy belevágok. Abban most kb 110e km van.

Majd ha valaki egyszer hasonló cipőben jár, mikor a 58 éves Mondeo-ját renoválja:
Most jutottam el addig, hogy kivettem a motort, le a váltót (ha már magamnak kellett) és belenéztem, mi a gond. A bordás tengelyes teória bejött, mert a differenciálmű jobb oldali kihajtó kúpfogaskerekének belseje (olyan mint egy csőtengely) és a köztes- vagy hajtótengely bordái szétdarálták egymást.
Megkapja a kocsi a harmadik váltót, aztán ha kedvem is lesz, majd veszek egy differenciálművet, és kicserélem ebben a rossz váltóban.
Naplózva

2002 4 ajtós 2.5 V6 24V (170 LE) Sedan
Koriori
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #545 Dátum: 2023.08.14 hétfő, 11:41:00 »

Sziasztok! Az alany 2005-ös 2.0 MK3 TDCI (5 sebességes) automata. Első gazdás 450 e km. A hibajelenség az, hogy elinduláskor amikor "P" állásban van a sebváltó kar,  a féket benyomom, nem mindig tudom benyomni a reteszelő gombot. A fékpedál benyomásakor hallatszik, érezhető egy kis kattanás a sebváltó gombon, de ennek ellenére nem reteszelődik ki. Ez orvosolható apró javítással vagy valamilyen alkatrész cserére van szükség? Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Naplózva
Koriori
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #546 Dátum: 2023.10.11 szerda, 06:44:23 »

Sziasztok! Az alany 2005-ös 2.0 MK3 TDCI (5 sebességes) automata. Első gazdás 450 e km. A hibajelenség az, hogy elinduláskor amikor "P" állásban van a sebváltó kar,  a féket benyomom, nem mindig tudom benyomni a reteszelő gombot. A fékpedál benyomásakor hallatszik, érezhető egy kis kattanás a sebváltó gombon, de ennek ellenére nem reteszelődik ki. Ez orvosolható apró javítással vagy valamilyen alkatrész cserére van szükség? Előre is köszönöm a segítő válaszokat!

Senkinek semmi ötlete?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.