Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 17:14:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 354066 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #450 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:13:32 »

wow1 17l gáz? Az nem semmi egy 2.0-ás mocitól....

Tegnap este kidebuggoltam a problémát...
Szóval úgy néz ki, hogy az 1-es henger nem jár rendesen. Már írogatja egy ideje, hogy 1-es henger gyújtáskimaradás. (Van mikor naponta, van mikor két naponta, néha kibír 3-4 napot is check engine lámpa nélkül.) Mindent kicseréltem a gyújtás körül és megmaradt a hiba. Úgy általában szépen járt a motor, ezért eltettem fejben a "foglalkozni kell majd vele" kategóriába.
Tegnap viszont borzalmas volt. Egyszer a dugóban araszolva le is állt. És mint mondtam a hétvégén klímával 17 litert evett, tegnap klíma nélkül 16-ot (gázból).
Elkezdtem itthon nézegetni mi van és az a tapasztalat, hogy ha járó motornál lehúzom az egyes henger gyújtókábelét, akkor nem változik a motor járása. Bármelyik másik hengernél azonnal leesik a fordulat.
Szikra egyébként van rendesen.
Szóval valószínűleg a motor egyszerűen elveszítette a teljesítménye felét/harmadát és ezért már nem tudja egyszerre kiszolgálni a váltót és a klímát.

Rákerestem itt a fórumon és azt látom, hogy az 1-es henger nagy mumus a 2.0-ás benzines motornál.
Úgy néz ki, hogy 14 év és 245 ezer km után eljutottam én is ide. Most agyalok, hogy mi legyen. Beleöljek-e a kocsiba még 3-4 kilót vagy inkább adjam el valakinek és vegyek egy hibrid akármit.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #451 Dátum: 2017.08.18 péntek, 17:30:13 »

Tegnap este kidebuggoltam a problémát...
Szóval úgy néz ki, hogy az 1-es henger nem jár rendesen. Már írogatja egy ideje, hogy 1-es henger gyújtáskimaradás. (Van mikor naponta, van mikor két naponta, néha kibír 3-4 napot is check engine lámpa nélkül.) Mindent kicseréltem a gyújtás körül és megmaradt a hiba. Úgy általában szépen járt a motor, ezért eltettem fejben a "foglalkozni kell majd vele" kategóriába.
Tegnap viszont borzalmas volt. Egyszer a dugóban araszolva le is állt. És mint mondtam a hétvégén klímával 17 litert evett, tegnap klíma nélkül 16-ot (gázból).
Elkezdtem itthon nézegetni mi van és az a tapasztalat, hogy ha járó motornál lehúzom az egyes henger gyújtókábelét, akkor nem változik a motor járása. Bármelyik másik hengernél azonnal leesik a fordulat.
Szikra egyébként van rendesen.
Szóval valószínűleg a motor egyszerűen elveszítette a teljesítménye felét/harmadát és ezért már nem tudja egyszerre kiszolgálni a váltót és a klímát.

Rákerestem itt a fórumon és azt látom, hogy az 1-es henger nagy mumus a 2.0-ás benzines motornál.
Úgy néz ki, hogy 14 év és 245 ezer km után eljutottam én is ide. Most agyalok, hogy mi legyen. Beleöljek-e a kocsiba még 3-4 kilót vagy inkább adjam el valakinek és vegyek egy hibrid akármit.

Még meg lehet nézni a gyertya állapotát, sok mindent elárul ( kormos, olajos), esetleg kicserélni, ha a hiba továbbra is jelentkezik akkor még csinálni kell egy kompressziómérést, ha az érték nagyon rossz a többihez képest akkor a henger kopottsága elérte a végső határt.  Ennyi km. után nem érdemes felújításon gondolkozni, sosem lesz tökéletes, amennyibe belekerül nem éri meg. A komplett felújítással páran már megjárták szakszerűtlenség miatt. Vagy motorcsere, vagy ha anyagilag megy, akkor autó csere. De ebben neked kell dönteni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #452 Dátum: 2017.08.19 szombat, 21:04:02 »

Hali,

    Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd  a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...!  Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !  falbav falbav
   Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet !    (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III  - 25-30e km-t mentem a csere óta)
  Lehet ez konverter...? Erre gondolok, csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...?!

Köszi, ha van ötlet...  worship

« Utoljára szerkesztve: 2017.08.19 szombat, 21:06:47 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2017.08.19 szombat, 21:10:11 »

Hali,

    Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd  a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...!  Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !  falbav falbav
   Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet !    (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III  - 25-30e km-t mentem a csere óta)
  Lehet ez konverter...? Erre gondolok, csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...?!

Köszi, ha van ötlet...  worship



Laikusként gondolkodva hidegen jobban össze van állva az olaj, kevésbé folyékony, nagyobb az ellenállása, kevésbé szökik el ott, ahol melegen igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #454 Dátum: 2017.08.19 szombat, 21:24:06 »

Laikusként gondolkodva hidegen jobban össze van állva az olaj, kevésbé folyékony, nagyobb az ellenállása, kevésbé szökik el ott, ahol melegen igen.

...erre gondolok én is, de akkor ebből következik-e, hogy esetleg "csak " olajat kéne cserélni benne, ill. az segíthet !?
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2017.08.19 szombat, 21:44:35 »

...erre gondolok én is, de akkor ebből következik-e, hogy esetleg "csak " olajat kéne cserélni benne, ill. az segíthet !?

Szerintem ez több lesz, mint egy egyszerű olajcsere (ha jól tudom, akkor a konverterből nem is lehet csak úgy leengedni az olajat).
SzJaninak van kontaktja jó automata váltó szervizhez.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #456 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:00:21 »

Szerintem ez több lesz, mint egy egyszerű olajcsere (ha jól tudom, akkor a konverterből nem is lehet csak úgy leengedni az olajat).
SzJaninak van kontaktja jó automata váltó szervizhez.

Na attól én se tartok, hogy ez csak úgy, pár ezerből megoldható ! Nyilván el kell juttatni egy szakemberhez...! Tényleg vontathatom én ezt 5-10 km-t ? Tudom, hogy az autómatát nem lehet, ill. nem szabad (!), bár nem igazán értem, hogy miért. Persze ha a konverternek nem tesz jót, akkor tök mindegy az már kuka, ill. felújítandó - gondolom !  smile
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:02:07 »

Hali,

    Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd  a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...!  Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !  falbav falbav
   Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet !    (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III  - 25-30e km-t mentem a csere óta)
  Lehet ez konverter...? Erre gondolok, csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...?!

Köszi, ha van ötlet...  worship


milyen szabvány kell neked és mit tud a benne lévő olaj?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #458 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:20:16 »

milyen szabvány kell neked és mit tud a benne lévő olaj?

Na ennyire nem vagyok otthon a dologban, ill. már nem emlékszem, hogy annak idején mit mondott a fickó, aki cserélte, de régi szaki (azóta már abba is hagyta - sajnos) és a szerinte a gyárival megegyező specifikációjú Castrolt vettem bele a Bárdinál (kb. 6e volt literje). Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jól írtam-e az olaj típusát, és most nem is tudom megnézni, nem vagyok otthon...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:27:35 »

Na ennyire nem vagyok otthon a dologban, ill. már nem emlékszem, hogy annak idején mit mondott a fickó, aki cserélte, de régi szaki (azóta már abba is hagyta - sajnos) és a szerinte a gyárival megegyező specifikációjú Castrolt vettem bele a Bárdinál (kb. 6e volt literje). Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jól írtam-e az olaj típusát, és most nem is tudom megnézni, nem vagyok otthon...
szóval egyáltalán nem biztos, hogy a belevaló van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:57:09 »

szóval egyáltalán nem biztos, hogy a belevaló van benne

Lehet, rá hagyatkoztam akkoriban, nem értvén hozzá...!
Kérdés, hogy most mi tévő lehetek...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2017.08.19 szombat, 22:59:50 »

Lehet, rá hagyatkoztam akkoriban, nem értvén hozzá...!
Kérdés, hogy most mi tévő lehetek...
ki kéne deríteni pontosan milyen olaj ment bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #462 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:04:58 »

ki kéne deríteni pontosan milyen olaj ment bele

Regg. megyek haza, megnézem mi van a csomagtartóban, ill. a régi telefonomba feljegyeztem mindent akkoriban, kérdés, hogy fel tudom-e még támasztani egy betekintés erejéig...!
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #463 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:24:28 »

Regg. megyek haza, megnézem mi van a csomagtartóban, ill. a régi telefonomba feljegyeztem mindent akkoriban, kérdés, hogy fel tudom-e még támasztani egy betekintés erejéig...!

Megnéztem a Bárdi oldalt, és az ottani képek, és típusok, árak alapján azt mondom, hogy  "Castrol Transmax Dexron VI Mercon LV"  van benne.  Ide másolom a az oldalról az infót róla:

"Leírás:  Transmax DEXRON-VI MERCON LV - 1L JASO 1A; Ford Mercon LV; GM Dexron VI; Recommended for use: Aisin Transmissions JWS 3309; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi/D3-SP; Diamond SP-II/SP-IIM/SP-III/SP-IV; Honda/Acura DW-1/Z-1; Mazda ATF M-III/M-V; Nissan Matic D/J/S; Subaru F6/Red 1; Suzuki AT Oil 5D06/2384K/JWS 3314/JWS 3317; Toyota T/T-II/T-III/T-IV/WS"
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:34:43 »

Megnéztem a Bárdi oldalt, és az ottani képek, és típusok, árak alapján azt mondom, hogy  "Castrol Transmax Dexron VI Mercon LV"  van benne.  Ide másolom a az oldalról az infót róla:

"Leírás:  Transmax DEXRON-VI MERCON LV - 1L JASO 1A; Ford Mercon LV; GM Dexron VI; Recommended for use: Aisin Transmissions JWS 3309; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi/D3-SP; Diamond SP-II/SP-IIM/SP-III/SP-IV; Honda/Acura DW-1/Z-1; Mazda ATF M-III/M-V; Nissan Matic D/J/S; Subaru F6/Red 1; Suzuki AT Oil 5D06/2384K/JWS 3314/JWS 3317; Toyota T/T-II/T-III/T-IV/WS"
Ford ESP-M2C166-H kéne bele, így arra tippelnék első körben, hogy a nem belevaló olaj szopat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:37:41 »

Ford ESP-M2C166-H kéne bele, így arra tippelnék első körben, hogy a nem belevaló olaj szopat
castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #466 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:43:59 »

castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható

Köszi szépen, talán holnap térjünk vissza rá, addigra többet kell, hogy tudjak - megnézem mi van a kocsiban, az a biztos !  smile
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #467 Dátum: 2017.08.19 szombat, 23:45:38 »

castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható

Ha viszont nem belevaló az olaj, le lehet azt cserélni ? Nyilván nagyon nehézkes, mert nem folyik ki teljesen...!
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #468 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 21:41:59 »

Köszi szépen, talán holnap térjünk vissza rá, addigra többet kell, hogy tudjak - megnézem mi van a kocsiban, az a biztos !  smile

Megnéztem, (meg van a számla az olajról, ~3200 ft/l ) >> Castrol Transmax Dex III van benne !! 
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 21:43:19 »

Megnéztem, (meg van a számla az olajról, ~3200 ft/l ) >> Castrol Transmax Dex III van benne !! 
akkor kezdésnek tennék bele belevalót vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 21:45:03 »

Ha viszont nem belevaló az olaj, le lehet azt cserélni ? Nyilván nagyon nehézkes, mert nem folyik ki teljesen...!
amennyi lejön azt mindenképp érdemes, meg később egy frissítést még csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #471 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 21:59:43 »

amennyi lejön azt mindenképp érdemes, meg később egy frissítést még csinálni

Köszi, ez lesz...!  smile (Persze milyen jó lett volna, tényleg kezdetnek ezt tenni..! nyes > már mint amikor a váltót cserélte a fickó ! )

A vontatásról mi a véleményed ? Húzzuk el kb. 10 km, vagy tréler... (újabb ~15e...) ?
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:05:07 »

Köszi, ez lesz...!  smile (Persze milyen jó lett volna, tényleg kezdetnek ezt tenni..! nyes > már mint amikor a váltót cserélte a fickó ! )

A vontatásról mi a véleményed ? Húzzuk el kb. 10 km, vagy tréler... (újabb ~15e...) ?

kézikönyvet kéne megnézni mit ír ehhez a váltóhoz. én inkább nem húznám. minden második sarkon van már valaki aki elvigye, felénk egy ilyen 10km-es kör 6-8eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #473 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:37:12 »

kézikönyvet kéne megnézni mit ír ehhez a váltóhoz. én inkább nem húznám. minden második sarkon van már valaki aki elvigye, felénk egy ilyen 10km-es kör 6-8eft

Ezt írja a kézikönyv : (Mondeo 2000-2007)
 
" VIGYÁZAT
  Soha ne vontasson automata sebességváltóval felszerelt járművet 50 km/h feletti sebességgel, illetve 50 km-nél nagyobb távolságra. Lásd   A gépkocsi szállítása.
  Soha ne vontassa a járművet oly módon hátrafelé, amikor a meghajtott kerekek forognak. A vontatási előírások be nem tartása az automata sebességváltó károsodásához vezethet.
Ha automata sebességváltóval rendelkező járművet kell vontatni, akkor a sebességváltó karnak az N (üres) helyzetben kell lennie.
Gépkocsi elvontatása, mentéseGépkocsi elvontatása, mentése
Mondeo Kezelési kézikönyv "


http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O7952&languageCode=hu&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G837959&subTitleSelected=G837962&topicHRef=G837661&div=f&vFilteringEnabled=True
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:38:55 »

Ezt írja a kézikönyv : (Mondeo 2000-2007)
 
" VIGYÁZAT
  Soha ne vontasson automata sebességváltóval felszerelt járművet 50 km/h feletti sebességgel, illetve 50 km-nél nagyobb távolságra. Lásd   A gépkocsi szállítása.
  Soha ne vontassa a járművet oly módon hátrafelé, amikor a meghajtott kerekek forognak. A vontatási előírások be nem tartása az automata sebességváltó károsodásához vezethet.
Ha automata sebességváltóval rendelkező járművet kell vontatni, akkor a sebességváltó karnak az N (üres) helyzetben kell lennie.
Gépkocsi elvontatása, mentéseGépkocsi elvontatása, mentése
Mondeo Kezelési kézikönyv "


http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O7952&languageCode=hu&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G837959&subTitleSelected=G837962&topicHRef=G837661&div=f&vFilteringEnabled=True

akkor a 10km belefér üresben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #475 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:48:33 »

akkor a 10km belefér üresben

Jó, Jó, de max. 50-nel...? Legalább engedné a 80-t...!   vigyor3  vigyor3  vigyor3

Köszi a segítséget...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:49:13 »

Jó, Jó, de max. 50-nel...? Legalább engedné a 80-t...!   vigyor3  vigyor3  vigyor3

Köszi a segítséget...
kresz szerint max40el lehet vontatni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #477 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 23:33:52 »

kresz szerint max40el lehet vontatni vigyor3

Az pont elég, ketten vagyunk... >> 80...!   smile smile
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #478 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 07:11:33 »

kresz szerint max40el lehet vontatni vigyor3

Szabad!  Cool

Lehet 120-al is....ne kérdezd honnan tudom.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #479 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 07:14:03 »

Szabad!  Cool

Lehet 120-al is....ne kérdezd honnan tudom.  Roll Eyes

 thumbup
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #480 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 22:19:55 »

Sziasztok tudna valaki segíteni tegnap reggel ki akartam tolatni a garázsbol és kiderült nincs lükverc kitoltam elöre tökéletesen megy hátra semmi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2017.08.21 hétfő, 22:42:00 »

Sziasztok tudna valaki segíteni tegnap reggel ki akartam tolatni a garázsbol és kiderült nincs lükverc kitoltam elöre tökéletesen megy hátra semmi
milyen autó?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #482 Dátum: 2017.08.22 kedd, 08:48:33 »

milyen autó?
Naplózva
Zsolee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #483 Dátum: 2017.08.22 kedd, 08:51:40 »

2005 ös mk3 2000tdci 136 lovas automata
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2017.08.22 kedd, 18:15:44 »

2005 ös mk3 2000tdci 136 lovas automata

váltócsere/javítás, nagyon mást nem tudsz vele csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #485 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:50:19 »

milyen autó?

Beszélj valamelyik szakival... ha Bp., ld. korábbi hozzászólásom, ahol írtam néhány tel.számot !
Nagy valószínűséggel váltó hiba ! Olajszint rendben ? ( Ell.:nyisd fel a mot.ház tetőt,  járó motornál kapcs. D > 1 > 2 > R > D ... néhányszor, majd > P, és még mindíg járó motornál nézd az olajszintet !)   Nem egyszerű meglátni hol a szint, mert hiába törlöd le a pálcát, csupa olaj lesz amikor visszadugod, de azért talán kivehető lesz...!
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2017.08.22 kedd, 23:00:46 »

Beszélj valamelyik szakival... ha Bp., ld. korábbi hozzászólásom, ahol írtam néhány tel.számot !
Nagy valószínűséggel váltó hiba ! Olajszint rendben ? ( Ell.:nyisd fel a mot.ház tetőt,  járó motornál kapcs. D > 1 > 2 > R > D ... néhányszor, majd > P, és még mindíg járó motornál nézd az olajszintet !)   Nem egyszerű meglátni hol a szint, mert hiába törlöd le a pálcát, csupa olaj lesz amikor visszadugod, de azért talán kivehető lesz...!

az övén már nincs pálca
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #487 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:53:16 »

az övén már nincs pálca

Pardón, ezt nem tudtam...! Elnézést kívánok...!

S ha már itt vagyok, az enyémet holnap juttatom el szerelőhöz...  Telefonon elmondtam a tüneteket, az alapján a konverter tengelye lehet törött, vagy a váltóban az olajszivattyú (?)... de persze  Ő is csak a szétszedés után tud mondani valamit.
...meglátjuk !
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2017.08.23 szerda, 22:42:32 »

Pont ma néztem és még mindig semmi hibakód nincs az autóban, de azt már kitapasztaltam hogy ha klímával indulásnál padlógázt adok akkor szépen elindul és húz mint a gőzmozdony Cheesy
Ilyenkor egy pillanatig csőgázt adok és amikor meglódul visszább veszek


Pont erről panaszkodtam a szerelőmnek a múlt héten.
Nálam nincs hibakód és télen sincs gondom, de most a kánikulában pontosan ugyanezt tapasztaltam mint amit leírál. Ha lámpánál állva zöldre váltáskor gázt adok, akkor szinte újból piros lesz mire végre elindul az autó. A fogyasztásról pedig ne is beszéljünk. Folyamatos klímázás mellett Budapesten 17 liter gáz/100km (normál esetben 13 körül alakul).
Kipróbáltam és benzinnel is ugyanezt produkálja, szóval nem a gáz miatt gyengül el.
Én arra gondoltam, hogy esetleg a klímakompresszorban szorult meg valami. De hangja nincs és hűt rendesen...
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2017.09.30 szombat, 17:44:28 »

Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy  mégis mit tegyek? Kösssz
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #490 Dátum: 2017.09.30 szombat, 18:07:32 »

Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy  mégis mit tegyek? Kösssz
Keress fel egy jó automatás szakit.Overdrive szolenoid hiba az eltárolt hibakód.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2017.09.30 szombat, 22:13:10 »

Keress fel egy jó automatás szakit.Overdrive szolenoid hiba az eltárolt hibakód.
Szóval szolenoid tömb csere:-(
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #492 Dátum: 2017.10.03 kedd, 16:41:45 »

Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy  mégis mit tegyek? Kösssz

P0755     Kapcsoló mágnesszelep 'B'
P0758     Kapcsoló mágnesszelep 'B' elektromos hiba 

Nen biztos, hogy az egész szolenoid tömböt cserélni kell, ha a váltó rendben működik előfordulhat elektromos vezeték és kontakt hiba esetenként. Elsősorban ezeket kellene ellenőrizni. A mágnesszelepeket meg lehet külön is cserélni ha jól emlékszem. Felesleges költségeket ha lehet nem kell bevállalni, egy tömb elég drága.

Üdv: László   
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 11:14:10 »

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy egy erősebb gázadásnál beremeg az egész autó?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 11:19:23 »

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy egy erősebb gázadásnál beremeg az egész autó?
féltengely és vagy a támasztócsapágya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2017.10.24 kedd, 17:10:03 »

P0755     Kapcsoló mágnesszelep 'B'
P0758     Kapcsoló mágnesszelep 'B' elektromos hiba 

Nen biztos, hogy az egész szolenoid tömböt cserélni kell, ha a váltó rendben működik előfordulhat elektromos vezeték és kontakt hiba esetenként. Elsősorban ezeket kellene ellenőrizni. A mágnesszelepeket meg lehet külön is cserélni ha jól emlékszem. Felesleges költségeket ha lehet nem kell bevállalni, egy tömb elég drága.

Üdv: László   
Kössz! Azóta szerelőnél van mert mire mentem volna hozzá elszállt az 1-3 fokozat. Solenoid és olajcsere, aztán mégsem mükszik. Kiderült belül minden kuka. 100€ért vettem egy 120 000 km es bontott automata váltót. Most még szerelés alatt. Tele a citrom olajsárral.
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 11:40:36 »

féltengely és vagy a támasztócsapágya

Azokkal semmi baj.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 13:42:30 »

Haller!

Tudtok jó automata váltó szervízt ajánlani?

köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 15:59:38 »

Haller!

Tudtok jó automata váltó szervízt ajánlani?

köszi
m
mi a tünet?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 16:23:02 »

mi a tünet?
Az, hogy sz@r :]

Bővebben: Múlt héten melóból hazafelé az M5-ösön tűnt fel, hogy mikor kitakarodott előlem a 110-el menő és gyorsítani kezdtem, teűlassan gyorsult, és nem is váltott vissza... Jóvan, mondom tempomat és 130-al Újhartyánig. Utána főúton kamion mőgül kivágok 80-nal, padlógáz, hogy lássuk mit tud. Eredmény: motor felpörög, gyorsulás semmi... Oks, akkor kamion mögött 80-nal hazáig. Célegyenesre ráfordulva faluból kifelé gyorsítva meg nem kapcsolt fel 5 (vagy 4be?). 3500-nál sem. Kézzel viszont felkapcsolt. Nekem úgy tűnik, ahogy melegszik a váltó, úgy csinál egyre nagyobb hülyeségeket....

Azóta is rövideb távokon (20-30km), normálisan vezetve semmi gond, megy mint a doxa, vált finoman minden módban.
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.