Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 09:12:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 327914 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2015.09.30 szerda, 00:17:22 »

Köszi, észrevettem már a forditott dátumozást Smiley

Be lehet állítani, hogy elöl vagy hátul legyenek az új hsz-ek!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2015.12.23 szerda, 09:15:00 »

Szevasztok!
Lehet hogy láma a kérdés:autómatába is van kettőstömegű lendkerék?
Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #352 Dátum: 2015.12.23 szerda, 09:17:36 »

Szevasztok!
Lehet hogy láma a kérdés:autómatába is van kettőstömegű lendkerék?
Döme
nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2015.12.23 szerda, 10:23:45 »

nincs.
Köszönöm.Boldog Karácsonyt!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2015.12.24 csütörtök, 18:35:59 »

nincs.
mk3-ban nincs, de van olyan autómata, amiben van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 11:42:46 »

Üdvözlet bagy egy 2002 es 2.0 benzines automata mondeom. sima 4 sebeséges váltó
A váltó azt csinálja hogy ha 2 napig nem használjuk akkor sebeségbe rakás után jön egy ilyen dizeles kerregés ami csak alapjárat közelében hallatszik de párszáz méter után a következő kereszteződésben amikor megállok már nem kerreg.

Ha naponta használom akkor semmi baja nincs.

Van valami tippetek mi okozhatja?
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 12:36:13 írta Sn4k3 » Naplózva
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 12:17:50 »

SziasztoK
Kellemes Ünnepet mindenkinek, így utólag is.
Nekem is sikerült belefutnom egy apró váltóhibába.
A váltó hütőn volt egy kis repedés, ezért szépen lassan kicsepegett az olaj, ezért elöbb nehezen majd sehogy nem váltott fel a váltó.
Ezt orvosoltuk és egy szaki kicserélte a hütöt folyadékkal együtt. Állítása szerint 9 liter ment bele. ( gyári adatok 7,5.öt írnak.)
Két teljes napig hibátlanul müködött, miután 2.-ból harmadikba nem vált az autó.
Manuális módban sem lehet felváltani. Kérdésem: Lehet hogy sok az olaj? Vagy kevés? Vagy a computert kellene frissíteni(ha ez egyáltalán lehetséges? vagy esetleg valami?
Tud valaki tanácsot adni hol kezdjük, mielött újabb százezreket költök rá.Sad

Előre is köszönöm.
fmin
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 18:02:45 »

SziasztoK
Kellemes Ünnepet mindenkinek, így utólag is.
Nekem is sikerült belefutnom egy apró váltóhibába.
A váltó hütőn volt egy kis repedés, ezért szépen lassan kicsepegett az olaj, ezért elöbb nehezen majd sehogy nem váltott fel a váltó.
Ezt orvosoltuk és egy szaki kicserélte a hütöt folyadékkal együtt. Állítása szerint 9 liter ment bele. ( gyári adatok 7,5.öt írnak.)
Két teljes napig hibátlanul müködött, miután 2.-ból harmadikba nem vált az autó.
Manuális módban sem lehet felváltani. Kérdésem: Lehet hogy sok az olaj? Vagy kevés? Vagy a computert kellene frissíteni(ha ez egyáltalán lehetséges? vagy esetleg valami?
Tud valaki tanácsot adni hol kezdjük, mielött újabb százezreket költök rá.Sad

Előre is köszönöm.
fmin
35 fokos olajnál ki kéne tekerni a szint ellenörző csavart, hogy a töblet kijöjjön. aztán lehet tovább nézeldőni, hogy mi a baja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:53:29 »

Hali Mindenkinek!
Automata váltós tdci-t szeretnék venni /2005-2007/ ,mire kell figyelni a váltóval kapcsolatban?
-emelkedőn elinduláskor nem szabad visszagurulnia?Ez alap,vagy csak ha van benne visszagurulásgátló?Ugyanez emelkedőn felfelé tolatáskór? Tiptronik 5s aut váltó
-Overdrive:ha megyek pl 1200 rpm-mel és padlógázt nyomok visszakapcsol és beleprésel az ülésbe?
-A manuális váltás az műkődik jobbra váltókarral/+--/ill. kormánykerékről is?
Esetleg mire kell még figyelnem?
Köszi:Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2016.01.22 péntek, 13:19:06 »

A kapcsolókar fékkel jöhet csak ki a P-ből. Ha kijön fék nélkül, akkor eltörte már valaki. Ha fékkel sem jön ki, akkor majd neked kell eltörnöd, vagy megjavíttatnod. Nem nagy munka, némi kézügyességgel javítható otthon is, ha van affinitásod a szereléshez.

Menet közben lepadlózva 100 alatt 3-ba vált, 160-ig marad a 4. utána 5.
Kéziben kicsivel többet hagy visszaesni a fordulaton, mielőtt visszaváltana. 42 alatt vissza 3 akkor is. Fölfelé is elvált 5000 körüli fordulatnál.
15%-os emelkedőn is elindul. Nincs visszagurulás gátló, az extrém emelkedőt nem tudja legyőzni...
Hidegen nem kapcsol direktet 5.-ben sem, gázadásra jobban felpörög, érezni mikor találja már elég melegnek a váltót, onnantól esik még 200-300-at a fordulat és már nincs felpörgés gázadásra.
Bazi kényelmes, városban élmény, a pályán többet pörög kicsivel a 6 gangosnál és többet is iszik kicsivel.
Gyárilag élettartamig szól az olajtöltet, de lehet, hogy a német élettartamig értik, ami azt jeleni, hogy 120000km-nél veszed az új kocsit Shocked) ezt meg bezúzatod, vagy eladod kelet-europába.

Hali Mindenkinek!
Automata váltós tdci-t szeretnék venni /2005-2007/ ,mire kell figyelni a váltóval kapcsolatban?
-emelkedőn elinduláskor nem szabad visszagurulnia?Ez alap,vagy csak ha van benne visszagurulásgátló?Ugyanez emelkedőn felfelé tolatáskór? Tiptronik 5s aut váltó
-Overdrive:ha megyek pl 1200 rpm-mel és padlógázt nyomok visszakapcsol és beleprésel az ülésbe?
-A manuális váltás az műkődik jobbra váltókarral/+--/ill. kormánykerékről is?
Esetleg mire kell még figyelnem?
Köszi:Döme
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 09:35:04 »

A kapcsolókar fékkel jöhet csak ki a P-ből. Ha kijön fék nélkül, akkor eltörte már valaki. Ha fékkel sem jön ki, akkor majd neked kell eltörnöd, vagy megjavíttatnod. Nem nagy munka, némi kézügyességgel javítható otthon is, ha van affinitásod a szereléshez.

Menet közben lepadlózva 100 alatt 3-ba vált, 160-ig marad a 4. utána 5.
Kéziben kicsivel többet hagy visszaesni a fordulaton, mielőtt visszaváltana. 42 alatt vissza 3 akkor is. Fölfelé is elvált 5000 körüli fordulatnál.
15%-os emelkedőn is elindul. Nincs visszagurulás gátló, az extrém emelkedőt nem tudja legyőzni...
Hidegen nem kapcsol direktet 5.-ben sem, gázadásra jobban felpörög, érezni mikor találja már elég melegnek a váltót, onnantól esik még 200-300-at a fordulat és már nincs felpörgés gázadásra.
Bazi kényelmes, városban élmény, a pályán többet pörög kicsivel a 6 gangosnál és többet is iszik kicsivel.
Gyárilag élettartamig szól az olajtöltet, de lehet, hogy a német élettartamig értik, ami azt jeleni, hogy 120000km-nél veszed az új kocsit Shocked) ezt meg bezúzatod, vagy eladod kelet-europába.

Köszönöm szépen a választ
Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
tktsz70
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:49:52 »

Sziasztok!
Lenne egy S.O.S. kérdésem! 2002 2.5 V6 automata váltóban hol tudom ellenőrizni, és esetleg utántölteni az olajat???
Naplózva
ricc001
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 20:08:17 »

Sziasztok!

Csak szeretném megosztani tapasztalataimat veletek h ez is itt legyen és más ne essen ugyanebbe a hibába
Októberben  vásároltunk egy mondeot 2.0 Bentin automata.
Nagyon jó kis kocsi volt az első 1 hónapban......
Majd jöttek a bajok....
A váltó elkezdett rosszalkodni a hibajelenség pedig az volt h egyszer csak gondolt egyet és sebességből kidobta majd jött az ominózus
O/D villogó lámpa....
nem sok jóval kecsegtetett az internet ezért szóltam a kereskedőnek (akitől vettük)
h talán 1 hónap és 1000 km elteltével talán nem kellene ilyeneket produkálnia a kocsinak.
Ő nem is ellenkezett mondta h semmi baj meg kell csináltatni a kocsit...
A kereskedés és az előző tulaj állja a javítást közösen.
el is vittem a szerelőhöz akit ők ajánlottak (Dány) kicsiny városába
Majd egy röpke 3 hónap herce-hurca után ez a szerelő közölte h szolenoid szelepeket kellet cserélni és szét is szette az olajat le is cserélte és
az mechanikusan az tökéletes is de a hiba még mindig ugyan az.
Hozzá is tette hogy valószínű h a computerrel is lesz valami de van neki egy ilyen ismerőse menjek el hozzá!
elmentem-megnézte majd közölte h a nyáklap lefüstölt javítani kell és persze arra is van ember...
majd kezembe vettem az irányítás
-Majd én szerzek computert....mondtam én....
Csak h 2 hét alatt találtam meg szerintem az egész országban lévő eggyetlen megfelelőt...
A bontós mondta h neki van Dunakeszin embere aki be is tanítja olcsón....
a sztori vége HAPPY END
A kocsi azóta nagyon jól működik....



U.I.:
Nagyon sokat olvastam és kérdezősködtem
akik nem hiszik el h kell a váltóban olajat cserélni időnként azoknak elárulom
KELL!!!
Naplózva
greg16
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2016.03.11 péntek, 12:45:26 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon.
Tervezem egy 2004-2005 körüli TDCI mondeo vásárlását, lehetőleg automatát. Van esetleg székesfehérvár környékén valaki hasonló típussal, aki tudna tanácsot adni, mire figyeljek? Automata autóm még nem volt, csak külföldön buszsofőrködtem automatával, azon kívül nincs tapasztalatom. Esetleg valaki elmondaná mire figyeljek egy 2-300e-t futott automata váltón, hol nézzek olaj színt (hallottam h a barna v fekete nem jó). Esetleg jellemző típushiba váltóval kapcs. esetleg motorral.
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2016.03.11 péntek, 15:40:34 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon.
Tervezem egy 2004-2005 körüli TDCI mondeo vásárlását, lehetőleg automatát. Van esetleg székesfehérvár környékén valaki hasonló típussal, aki tudna tanácsot adni, mire figyeljek? Automata autóm még nem volt, csak külföldön buszsofőrködtem automatával, azon kívül nincs tapasztalatom. Esetleg valaki elmondaná mire figyeljek egy 2-300e-t futott automata váltón, hol nézzek olaj színt (hallottam h a barna v fekete nem jó). Esetleg jellemző típushiba váltóval kapcs. esetleg motorral.
Köszönöm előre is a segítséget.
írok privát üzenetet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2016.03.18 péntek, 12:43:29 »

Hogy kell-e olajat cserélni, vagy nem... kérdésre valóban nem válaszolt senki egyértelműen.
Pár ijesztő kép, meg video megtekintése után úgy döntöttem, hogy lecserélem, bár 170ekm-ig igaziból semmi hibajelenséget nem tapasztaltam soha.
Nos, nem egy nagy vaszizdasz. csavar ki, olaj kifolyik. kb. 3,5 liter tudott kijönni. ugyanannyit bele, majd köröztem egy pár kilométert. Utána újra le, megint bele 3,5 litert. A harmadikra többé kevésbé lecserélődik a régi olaj.
Azóta is ugyanúgy precizen vált, semmi gond. A színe kissé szürkés volt, most piros. A 10 liter olaj ára 32eHUF. Egy könnyed délelőtti elfoglaltságnak jó volt  vigyor3
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2016.03.18 péntek, 16:19:10 »

Hogy kell-e olajat cserélni, vagy nem... kérdésre valóban nem válaszolt senki egyértelműen.
Pár ijesztő kép, meg video megtekintése után úgy döntöttem, hogy lecserélem, bár 170ekm-ig igaziból semmi hibajelenséget nem tapasztaltam soha.
Nos, nem egy nagy vaszizdasz. csavar ki, olaj kifolyik. kb. 3,5 liter tudott kijönni. ugyanannyit bele, majd köröztem egy pár kilométert. Utána újra le, megint bele 3,5 litert. A harmadikra többé kevésbé lecserélődik a régi olaj.
Azóta is ugyanúgy precizen vált, semmi gond. A színe kissé szürkés volt, most piros. A 10 liter olaj ára 32eHUF. Egy könnyed délelőtti elfoglaltságnak jó volt  vigyor3

Szia!

Milyen olajjal öntödted fel?

üdv:
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 08:21:31 »

Sziasztok!

Dobott az autó egy P0500-as hibakódot miszerint a sebességjeladóval van a gond.
Nem vált rendesen, nem mutatja a sebességet és a megtett km-t sem.
Tudnátok segíteni hol találom? Ha jól gondolom a váltón lesz a féltengelyek körül.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 12:12:00 »

Castrol ATF Multivehicle

Szia!

Milyen olajjal öntödted fel?

üdv:
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Dozer
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2016.11.09 szerda, 14:25:32 »

Sziasztok...

Vettem egy 2003 as de még nem faceliftes automata Tdci-t a váltója elszállt, találtam egy váltót a neten de az facelift utáni autóé. Van különbség, vagy a váltó maradt ugyanaz és megvehetem?

Köszi...
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2016.11.15 kedd, 10:42:46 »

Sziasztok!

Új jelenség, hogy közepes gázon gyorsítva, 2->3 váltáskor torpan egyet a kocsi, mintha "motorfékezne" egyet. Kis gázon jóval kevésbé érezhető, kézzel kapcsolva simán vált. Kezdjek aggódni?  Huh?

2003 (facelift utáni) 2.0 tdci automata

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2016.11.15 kedd, 15:31:30 »

Sziasztok...

Vettem egy 2003 as de még nem faceliftes automata Tdci-t a váltója elszállt, találtam egy váltót a neten de az facelift utáni autóé. Van különbség, vagy a váltó maradt ugyanaz és megvehetem?

Köszi...
Sztem ugyanaz, de 100%-ra csak Motocraft kolléga tud választ adni rá. (lehet persze más is) Keresd privátban.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2016.11.15 kedd, 15:36:57 »

35 fokos olajnál ki kéne tekerni a szint ellenörző csavart, hogy a töblet kijöjjön. aztán lehet tovább nézeldőni, hogy mi a baja
Ez örök kérdés számomra, mert a talán angol nyelvű leírásban nem írja hogy a 35 fokos váltó után a motort leállítva, vagy járó motornál kell kitekerni a túlfolyó csavart.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Jenő
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2016.11.18 péntek, 19:39:39 »

Sziasztok! Van acsaládban egy Fiesta (benzines) 2003 évj. szekvenciális váltóval és a következő a probléma.az autó menetközben gondol egyet és nem vált csak a motor jár.megállás után pedig induláskor úgy rángat mintha a kuplungról leugranál de nem megy az autó. a müszerfalon világít a seb.váltó jelzőfény.előzmény- kuplungszerkezetet cseréltek egy hete. Ha tud valaki segíteni megköszönném
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 14:42:25 »

Sziasztok! Van acsaládban egy Fiesta (benzines) 2003 évj. szekvenciális váltóval és a következő a probléma.az autó menetközben gondol egyet és nem vált csak a motor jár.megállás után pedig induláskor úgy rángat mintha a kuplungról leugranál de nem megy az autó. a müszerfalon világít a seb.váltó jelzőfény.előzmény- kuplungszerkezetet cseréltek egy hete. Ha tud valaki segíteni megköszönném


Szia!

Járó motornál ellenőrizzük az automatát. wave
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 12:51:10 »

Sziasztok
Durashift 5 tronic váltóban hogy kell olajszintet ellenőrizni?
Naplózva
vandris
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2016.12.23 péntek, 08:50:07 »

Szasztok,

Automata váltós mk3 tdci Mondeo-hoz keresek lendkereket (a szerelő azt mondta nem kettős tömegű), mivel az enyémnek a fogai úgy megkoptak, hogy csak egy ronda sivító hangot ad "indításnál". Az indítómotor fogaskereke egyébként ép.

Boldog Ünnepeket mindazonáltal!

Üdv
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:24:54 »

Sziasztok!

Mitől van az, hogy ha már üzem meleg a motor akkor terheléskor beremeg az autó? (nem féltengely probléma)
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:48:45 »

Sziasztok!

Mitől van az, hogy ha már üzem meleg a motor akkor terheléskor beremeg az autó? (nem féltengely probléma)
féltengelyen lévő csapágy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2017.01.11 szerda, 12:42:10 »

féltengelyen lévő csapágy

De ha az, akkor hidegen miért nem csinálja?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #380 Dátum: 2017.01.13 péntek, 14:34:58 »

Sziasztok!

Adott egy 4F27E váltó, egy 2006-os, 1.6, benzines Focus-szal párosítva. Hibajelenség az, hogy gázelvétel utáni gázadáskor felpörög egy kicsit, majd lejebb esik a fordulat. Kb olyan, mintha váltana még egyet. Nagyobb gázadásnál pedig be is rángat. Például az M0 maglódi emelkedőnél emiatt tojáson kezelem a gázpedált. Egyébként kúszik előírás szerűen, elindulásnál nincs gond, vált rendesen, nem üt.

Felkerestem a Bartók váltószervízt, csinált egy diagnosztikát. A váltó rendben, olaj ok. A konvertert mondta hibásnak, miszerint nem zár, illetve nem marad zárva gázadáskor. Lock-up hiba. A felújításra minimum 200-220eFt-ot mondott. Vagy ha van bontott váltó, akkor azt felteszi (50e munkadíj+olaj). Kérdeztem, hogy mivel a váltó jó, akkor megoldás lehet-e egy felújított konvertert beszerelni. Elmondása szerint nem.

Kérdésem, hogy ez így helytálló-e? Illetve megbízható-e az általam talált szervíz? Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható hozzáértő szervízt, szakembert, akit felkereshetek a megoldásért?

Köszönöm.
Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #381 Dátum: 2017.01.13 péntek, 20:29:10 »

Sziasztok!

Adott egy 4F27E váltó, egy 2006-os, 1.6, benzines Focus-szal párosítva. Hibajelenség az, hogy gázelvétel utáni gázadáskor felpörög egy kicsit, majd lejebb esik a fordulat. Kb olyan, mintha váltana még egyet. Nagyobb gázadásnál pedig be is rángat. Például az M0 maglódi emelkedőnél emiatt tojáson kezelem a gázpedált. Egyébként kúszik előírás szerűen, elindulásnál nincs gond, vált rendesen, nem üt.

Felkerestem a Bartók váltószervízt, csinált egy diagnosztikát. A váltó rendben, olaj ok. A konvertert mondta hibásnak, miszerint nem zár, illetve nem marad zárva gázadáskor. Lock-up hiba. A felújításra minimum 200-220eFt-ot mondott. Vagy ha van bontott váltó, akkor azt felteszi (50e munkadíj+olaj). Kérdeztem, hogy mivel a váltó jó, akkor megoldás lehet-e egy felújított konvertert beszerelni. Elmondása szerint nem.

Kérdésem, hogy ez így helytálló-e? Illetve megbízható-e az általam talált szervíz? Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható hozzáértő szervízt, szakembert, akit felkereshetek a megoldásért?

Köszönöm.

http://www.origo.hu/auto/20150604-automata-valto-mukodese-hibajelensegek.html
http://focus.uw.hu/ff/ff/G17962.html

Ezeket érdemes áttanulmányozni(4F27E automata váltó)

Valószinüleg igazat mondott a szerelő, magyarul a seb. váltót, a konverter részét fel kell újitani, de érdemes más szakit is megkérdezni.


Üd: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2017.01.13 péntek, 20:39:18 »

Sziasztok!

Adott egy 4F27E váltó, egy 2006-os, 1.6, benzines Focus-szal párosítva. Hibajelenség az, hogy gázelvétel utáni gázadáskor felpörög egy kicsit, majd lejebb esik a fordulat. Kb olyan, mintha váltana még egyet. Nagyobb gázadásnál pedig be is rángat. Például az M0 maglódi emelkedőnél emiatt tojáson kezelem a gázpedált. Egyébként kúszik előírás szerűen, elindulásnál nincs gond, vált rendesen, nem üt.

Felkerestem a Bartók váltószervízt, csinált egy diagnosztikát. A váltó rendben, olaj ok. A konvertert mondta hibásnak, miszerint nem zár, illetve nem marad zárva gázadáskor. Lock-up hiba. A felújításra minimum 200-220eFt-ot mondott. Vagy ha van bontott váltó, akkor azt felteszi (50e munkadíj+olaj). Kérdeztem, hogy mivel a váltó jó, akkor megoldás lehet-e egy felújított konvertert beszerelni. Elmondása szerint nem.

Kérdésem, hogy ez így helytálló-e? Illetve megbízható-e az általam talált szervíz? Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható hozzáértő szervízt, szakembert, akit felkereshetek a megoldásért?

Köszönöm.

Gödöllőn szoktak emlegetni jó automata váltóst. Visszaolvasol vagy itt vagy az MK4-es Automata váltós topicba és sztem megtalálod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
royal9795
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #383 Dátum: 2017.01.14 szombat, 13:15:50 »

Sziasztok Smiley

Segítséget szeretnék tőletek kérni mégpedig azt hogy elvileg van valami szerviz kapcsoló az automata váltón amit át kell kapcsolni ahhoz hogy vontatni lehessen na ezt hogy tudom megvalósítani ?? Egy 2001-es 2000 benzines négyfokozatú autóról lenne szó cjbb motor kóddal a váltóét nem tudom előre is köszönöm a válaszokat Smiley
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #384 Dátum: 2017.01.14 szombat, 17:29:40 »

Sziasztok Smiley

Segítséget szeretnék tőletek kérni mégpedig azt hogy elvileg van valami szerviz kapcsoló az automata váltón amit át kell kapcsolni ahhoz hogy vontatni lehessen na ezt hogy tudom megvalósítani ?? Egy 2001-es 2000 benzines négyfokozatú autóról lenne szó cjbb motor kóddal a váltóét nem tudom előre is köszönöm a válaszokat Smiley

Nem lehet "N"-be tenni? Vontatáskor üres fokozatba kell állítani.. A kezelési könyvében is meg lehet találni az automata sebváltós autó vontatási feltételeit.

Üv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #385 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 12:04:55 »

http://www.origo.hu/auto/20150604-automata-valto-mukodese-hibajelensegek.html
http://focus.uw.hu/ff/ff/G17962.html

Ezeket érdemes áttanulmányozni(4F27E automata váltó)

Valószinüleg igazat mondott a szerelő, magyarul a seb. váltót, a konverter részét fel kell újitani, de érdemes más szakit is megkérdezni.


Üd: László

Elovastam, nézegettem a leírásokat, működést. Igen, nyilván a konvertert fel kell újítani. Csak akkor miért az egész váltót, ha  maga a váltó része jó? Hívtam a váltódoktort is a XV. kerületben, ahol tulajdonképpen nem is hagyta a telefon végén lévő hölgy, hogy elmondjam mi a gondom. Annyit mondott, hogy a szervizesek most síelni vannak, de január 23 után tudnak fogadni és 360eFt-ért, 3 nap alatt felújítják a váltóm.
Találtam egy amerikai céget, akik 90dollárért adnak felújított konvertert. Csak a posta díja húzósabb lenne. Viszont lehet jobban megérné, mint a komplett váltófelújítás, ha vállalható/lehet olyat, hogy csak a konvertert cserélik. Itthon nem találtam eddig külön konvertert. Őrbottyánban találtam egy bontót, ahol komplett váltót adná 120e-ért.

Persze, ha "majmom van, akkor legyen pénzem banánra". Viszont szeretném korrekt áron beszerezni azt a banánt.
Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 17:40:33 »

Elovastam, nézegettem a leírásokat, működést. Igen, nyilván a konvertert fel kell újítani. Csak akkor miért az egész váltót, ha  maga a váltó része jó? Hívtam a váltódoktort is a XV. kerületben, ahol tulajdonképpen nem is hagyta a telefon végén lévő hölgy, hogy elmondjam mi a gondom. Annyit mondott, hogy a szervizesek most síelni vannak, de január 23 után tudnak fogadni és 360eFt-ért, 3 nap alatt felújítják a váltóm.
Találtam egy amerikai céget, akik 90dollárért adnak felújított konvertert. Csak a posta díja húzósabb lenne. Viszont lehet jobban megérné, mint a komplett váltófelújítás, ha vállalható/lehet olyat, hogy csak a konvertert cserélik. Itthon nem találtam eddig külön konvertert. Őrbottyánban találtam egy bontót, ahol komplett váltót adná 120e-ért.

Persze, ha "majmom van, akkor legyen pénzem banánra". Viszont szeretném korrekt áron beszerezni azt a banánt.

WOW!360ezer 3nap alatt?Jó a tarifa...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #387 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 19:52:13 »

Sziasztok!

Adott egy 4F27E váltó, egy 2006-os, 1.6, benzines Focus-szal párosítva. Hibajelenség az, hogy gázelvétel utáni gázadáskor felpörög egy kicsit, majd lejebb esik a fordulat. Kb olyan, mintha váltana még egyet. Nagyobb gázadásnál pedig be is rángat. Például az M0 maglódi emelkedőnél emiatt tojáson kezelem a gázpedált. Egyébként kúszik előírás szerűen, elindulásnál nincs gond, vált rendesen, nem üt.

Felkerestem a Bartók váltószervízt, csinált egy diagnosztikát. A váltó rendben, olaj ok. A konvertert mondta hibásnak, miszerint nem zár, illetve nem marad zárva gázadáskor. Lock-up hiba. A felújításra minimum 200-220eFt-ot mondott. Vagy ha van bontott váltó, akkor azt felteszi (50e munkadíj+olaj). Kérdeztem, hogy mivel a váltó jó, akkor megoldás lehet-e egy felújított konvertert beszerelni. Elmondása szerint nem.

Kérdésem, hogy ez így helytálló-e? Illetve megbízható-e az általam talált szervíz? Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható hozzáértő szervízt, szakembert, akit felkereshetek a megoldásért?

Köszönöm.

Üdv,
Írd meg légyszi', mennyiért csinálták Bartókék a váltó felmérést (én is gondolkozom rajta...) !  ...köszi   worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 19:54:26 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
royal9795
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #388 Dátum: 2017.01.17 kedd, 16:49:00 »

Nem lehet "N"-be tenni? Vontatáskor üres fokozatba kell állítani.. A kezelési könyvében is meg lehet találni az automata sebváltós autó vontatási feltételeit.

Üv: László


De lehet csak nekem azt mondtak hogy úgysem lehet vontatni de ezek szerint mégis köszi Smiley
Naplózva
oriat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #389 Dátum: 2017.01.17 kedd, 17:04:43 »

Üdv,
Írd meg légyszi', mennyiért csinálták Bartókék a váltó felmérést (én is gondolkozom rajta...) !  ...köszi   worship


10eFt-ért csinálta a diagnosztikát. Mentünk néhány km-t a környéken, közben ellenőrizte az adatokat.  email
Naplózva

1993 Mondeo MK1 1.8 16V
2004 Mondeo MK3 2.0 TDCi, EGR off, Octane blue, 5 ajtó, 5 sebesség..
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2017.02.01 szerda, 00:47:51 »

Sziasztok,

találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy amikor fékeztek, lefullad az autó? Nem mindig, de időnként előfordul. falbav
Sajnos sok részletet nem tudok, mert rokon off C-Max-a produkálja ezt, de nekem az elmondások alapján olyan, mintha fékezéskor nem mindig "emelne ki" az automata kuplung, és e miatt fullad le.
Lehet nagy blődséget beszélek, nincs nagy tapasztalatom automatákkal...  wow1
de a logika szerint..  nyes
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #391 Dátum: 2017.02.01 szerda, 07:36:50 »

Sziasztok,

találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy amikor fékeztek, lefullad az autó? Nem mindig, de időnként előfordul. falbav
Sajnos sok részletet nem tudok, mert rokon off C-Max-a produkálja ezt, de nekem az elmondások alapján olyan, mintha fékezéskor nem mindig "emelne ki" az automata kuplung, és e miatt fullad le.
Lehet nagy blődséget beszélek, nincs nagy tapasztalatom automatákkal...  wow1
de a logika szerint..  nyes
fordfocus.hu - ott biztosan több a tapasztalat a c-maxokkal  Wink
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2017.02.01 szerda, 14:18:10 »

fordfocus.hu - ott biztosan több a tapasztalat a c-maxokkal  Wink

Az lehet, viszont ott nem vagyok tag...  nyes
És ez inkább automata váltós kérdés volt, mint C-max specifikus  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2017.02.01 szerda, 14:35:22 »

Az lehet, viszont ott nem vagyok tag...  nyes
És ez inkább automata váltós kérdés volt, mint C-max specifikus  falbav
c-maxon nem az mk3 féle automata van fent, úgyhogy ígyis úgyis rossz helyen vagy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 17:41:45 »

Na, elért engem is a vég. 2 db váltoolajcsere (legutóbbi 10.000 km-el ezelőtt), ma elhagyta magát a váltó.

Autópályáról lejöttem, 1 km város, benzinkút keréknyomás ellenőrzés, aztán tovább, híd után felfelé hirtelen fordulatszám fel, de a kocsi 20-30-al vánszorog. Melóhelyre be, leparkoltam. Kocsi újraindít, megint nem megy tovább. Motor leállít, ki, motorház fel, babrál kulcs, 1 perc vár, vissza, újraindít: a kocsi megy. Beállok céges parkoló. 3 órával később kocsihoz le, hidegen elindul. Pár kör, semmi baj. Vissza parolóhelyre, rückverc eltűnt.

Amit tudok:
- hegynek felfele tűnt el először a nyomaték
- az olajszint (járó, de még nem üzemmeleg motornál) talán a nívópálca közepén van
- hideg indításnál D+féknél először érződik a kis döccenés, ahogy bevált és a motor ereje eljut a fékig, viszont kicsit melegedve, 1-2 perc múlva váltáskor már nem érezhető, hogy bekészíti a fokozatot.

Ötletek?
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2017.02.04 szombat, 22:13:24 »

Történt egy kis malőr, a váltó hűtőről leesett az alsó cső, így elfolyt a váltómból az olaj.
Sajnos ezt csak akkor vettem már észre, mikor elment a sebesség, egy szerűen nem ment, így azt gondolom néhány kilométert megtettem folyamatosan csökkenő olajjal.
4,3 liter lett visszatöltve, de sajnos nem volt csak 4l ford olaj a boltba, így egy másik olajból is kellett beletöltenem, ami állítólag csereszabatos.
Sajnos a váltóm nem olyan szépen működik mint eddig, érzek egy kis rántást néha váltásnál, de magamtól ezt nem tudom produkálni, csak amikor Ő úgy gondolja, gyorsításnál produkálja, valamint mikor R-be, vagy D-be teszem akkor érzem néha, de azt sem állandóan.
Lehet ez a 3dl olajtól, vagy inkább megégett a váltóm szerintetek?
 rinya
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2017.02.04 szombat, 22:25:21 »

Történt egy kis malőr, a váltó hűtőről leesett az alsó cső, így elfolyt a váltómból az olaj.
Sajnos ezt csak akkor vettem már észre, mikor elment a sebesség, egy szerűen nem ment, így azt gondolom néhány kilométert megtettem folyamatosan csökkenő olajjal.
4,3 liter lett visszatöltve, de sajnos nem volt csak 4l ford olaj a boltba, így egy másik olajból is kellett beletöltenem, ami állítólag csereszabatos.
Sajnos a váltóm nem olyan szépen működik mint eddig, érzek egy kis rántást néha váltásnál, de magamtól ezt nem tudom produkálni, csak amikor Ő úgy gondolja, gyorsításnál produkálja, valamint mikor R-be, vagy D-be teszem akkor érzem néha, de azt sem állandóan.
Lehet ez a 3dl olajtól, vagy inkább megégett a váltóm szerintetek?
 rinya
én amikor mentem a tieddel abban már alapból volt egy minimális rántás 2-3 között Roll Eyes

3dl olajtól nem gondolnám, hogy ilyet csináljon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2017.02.04 szombat, 22:57:41 »

én amikor mentem a tieddel abban már alapból volt egy minimális rántás 2-3 között Roll Eyes

3dl olajtól nem gondolnám, hogy ilyet csináljon

Ez most ütésszerű, de nem mindig tudom produkálni.
Meglátom, hátha nem romlik tovább. integet2
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #398 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 00:13:44 »

Ez most ütésszerű, de nem mindig tudom produkálni.
Meglátom, hátha nem romlik tovább. integet2

Milyen olajat öntöttél rá  - a +3dl-re gondolok...? Bár az is kérdéses, hogy eredetileg mi volt benne, mire őntőtted a 4 l Ford olajat !
Talán megérné egy spec. automata műhelyben megnézetni, mert ha időben orvosolnak egy kisebb hibát, azzal igen sokat meg lehet spórolni !
( Bp.-n : Bártfai ; Bartók ; stb.)
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.05 vasárnap, 00:27:42 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 12:47:28 »

Milyen olajat öntöttél rá  - a +3dl-re gondolok...? Bár az is kérdéses, hogy eredetileg mi volt benne, mire őntőtted a 4 l Ford olajat !
Talán megérné egy spec. automata műhelyben megnézetni, mert ha időben orvosolnak egy kisebb hibát, azzal igen sokat meg lehet spórolni !
( Bp.-n : Bártfai ; Bartók ; stb.)

Szia!

Rendes gyári ford olaj volt benne előtte is, és most is az ment bele, de a 3dl MOTUL MULTI ATF /WSS-M2C-924-A/ lett most hozzátöltve.
Van eltérés a specifikáció között, de azt nem tudom ez mennyire komoly.
Sajnos a kisebb hibák orvosolása 150e-nél kezdődik. rinya
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.05 vasárnap, 16:28:17 írta bihu » Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.